Új hozzászólás Aktív témák
-
Szőrös
veterán
válasz nortsen #39225 üzenetére
A 16 főt növelni akarják amennyire csak tudják és a technika engedi+a nagyobb hajók belső tere külön instanszolt területnek számítana+seamless loading vagy mi a fene+ egyebek de ha sapkás barátunk erre jár szerintem egy kisebb esszét is ír az egész technikai hátteréről.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz nortsen #39225 üzenetére
Rengeteg 50, vagy annál nagyobb szerver. Nemrég volt a szerverekről szó, megpróbálom megkeresni neked inkább azt, gyorsabb, mintha megint leírnánk.
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
huncut07
csendes tag
válasz nortsen #39225 üzenetére
A jenlegi multi rendszer nagyon kezdetleges, és csak tesztelésre szolgál. A végleges megoldás -az elképzelések szerint-, hogy lesz egy nagy világ szerver ami kielemzi az összes játékos és npc cselekményeit, majd ebből generálja a világ történéseit.Ez ciklusokba fog történni,hogy 1 perc, 5 perc, fél óra még nem tudni.Első lépésként készít egy "képet" a zajló eseményekről -csaták, gazdasági igények, stb.Második lépés kielemzi ezeket, majd küldetéseket generál amiket az "élő univerzumban" a játékosok vagy npc-k megpróbálnak teljesíteni (pl egy gyár 10t vasat igényel a gyártáshoz, lesz egy küldi rá, valaki elvállalja, az útvonalra kalózok kerülhetnek a végén vagy odaér a vas vagy nem).Harmadik lépés a "világszerver" begyűjti mi történt az előző ciklus óta, újra reagál rá.Maradva a vas szállítmánynál, ha kilőtték a kereskedőt, újabb szállítmányt kér a gyár, több pénzt fizetve, vagy fejvadászokat fogad ha már többször kilőtték a szállítmányát.
Ezen "világ szerver" alatt lesznek az egészet kiszolgáló "zóna szerverek" (ezt csak én neveztem így el ), ahová minket játékosokat leoszt, ezek szolgálják ki az élő univerzumot, ezeken zajlanak a valós idejű történések (csaták, találkozások, kocsmai verekedések, részeg űrhajós belerepül a napba események...)
A zóna rendszer leírását meg már belinkelték, mint látom, azt most nem írom le még egyszer.
Remélem valamennyire érthető amit leírtam -
Nathan Boggs
senior tag
válasz nortsen #40165 üzenetére
Jajj, erre akartam reagálni, csak asszem nem tettem. Szóval én úgy tudom, hogy nem csak a megépített bányákban lehet gyűjtögetni, hanem gyakorlatilag bárhol, éppen ezen dolgoznak, hogy ezt a változást is tudja kezelni a procedurális cucc. Asszem. Valami ilyesmit mondtak
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
huncut07
csendes tag
válasz nortsen #40165 üzenetére
A terv az -ahogy más is említette-, hogy bárhol le lehet majd szállni.És hogy mit lehet ilyen "véletlen" helyen csinálni?Felfedezni, nyersanyag után kutatni, lesznek majd régi civilizációtól hátramaradt dolgok, lezuhant gépek, stb.Az más kérdés, hogy a bolygót kitöltő tartalom milyen gyorsan kerül a játékba, de az utóbbi 10fCh-ben többször mondta már Chris, hogy előrébb vannak a proceduláris technológiával, mint ahogy azt tervezték.
Ami magát a módszert illeti, a proceduláris bolygó kreálás nem véletlenszerűt jelent, hanem egy folyamatos, "élő" megteremtését a világnak, amit egy bonyolult képlet alapján számol a gép.Egy megadott értéket (ezt nevezik magnak, seed-nek) helyettesítenek be a képletbe (algoritmusba) és ebből nő ki a bolygó - mint ahogy a dns alapján felépül egy növény, állat vagy ember.Csak itt virtuálisan már megoldódott a klónozás Ha mindenki ugyanazt a magot kapja, ugyanazt a bolygót fogják a szgépeink is felépíteni.
Innentől spekuláció: A szervernek csak azon részeket kell aktualizálnia amelyiken egy-egy játékos változtatás hozott létre.
Itt felmerülhet az a kérdés, hogy mi van ha 2 millió játékos naponta 5-10 helye száll le, hagy cuccot, és maradandóan beavatkozik?
A legtöbb ember nem fog folyamatosan naponta több tíz helyre járni, hanem kereskedni, kalandozni fog ideje nagyrészében.Valószínű, hogy ezen a véletlen leszállóhelyek 90%-a egyszer látogatott lesz csak, amit a játékon belül a természet, rablók, kalózok eltüntetnek.[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz nortsen #40194 üzenetére
Azért van jobban kidolgozva a bánya környéke, mert az nagyjából egy elkészült helyszín (szinte teljesen a Nyx leszállóhely), a bolygó többi része meg még semennyire sem volt kész, gyakorlatilag a domborzat meg egy alap textúra volt kész.
A jövőben erre generálódna még a növényzet, állatvilág, tárgyak, ércek, stb. Szóval szinte még semmi sem volt kész abból a részébőlA méret meg nem lesz olyan vészes, mivel ennek a technikának pont az a lényege - ha jól értem - hogy a program csak egy "dekódoló rendszert" tartalmaz, legalábbis ami a bolygókat illeti és maga a bolygó csak egy alap számsor lesz, amit ez a rendszer kibont és megjelenít. Szóval nem kell eltárolni 100-200 ekkora objektumot fileokban
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Diopapa
addikt
válasz nortsen #40194 üzenetére
Érdemes megnézni akár youtube videókon az "Elite Dangerous planetary landing" címszóval pár videót, valami olyasmi képzelj el szerintem. Annyi különbséggel, hogy ott egyelőre csak légkör nélküli bolygókra / holdakra lehet leszállni, de ott is procedurálisan generált az a néhány száz millió bolygó.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
válasz nortsen #40338 üzenetére
Nem lehet ennyire élesen megvágni hogy "itt kezdődik el a PU". Pláne úgy hogy még ők is azt mondták hogy eleinte csak kevés dolog lesz ténylegesen perzisztens. Lehet annyiban fog kimerülni a 2.4-ben kiadott perzisztencia, hogy megjegyzi hogy milyen ruhát választottál ki legutóbb, esetleg hogy a hajód törve volt-e vagy makulátlan. Mindegy is, lényeg hogy azért óvatosan álmodozzunk, ez még a korai perzisztencia első lépcsőfoka lesz. A 2.4 meg azért 2.4 mert áprilisban kellene jönnie. Ha májusra csúszik, akkor az már 2.5
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz nortsen #40376 üzenetére
Magyarázatnak magyarázat, de látom hogy nekünk is a cégnél mi mindent meg kell tenni hogy fejlesztőket szerezzünk és csábítsunk magunkhoz. Egész egyszerűen ez nem egy sormunka, itt nem lehet bárkit bármikor csak úgy lecserélni 10 másik emberrel. Nálunk ha sikerül szerezni valakit 5-10 év tapasztalattal a háta mögött, az baromi nagy siker. De megtartani is nehéz, mert más cégeknek is fáj rájuk a foguk. Én dolgozó vagyok a cégnél, nem HR-es és nem fejes, de látom milyen erőfeszítéseket kell tenni még nálunk is hogy jó munkaerőt találjunk.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz nortsen #40378 üzenetére
Nem tartom magam naívnak, tisztában vagyok a kockázattal amit vállalok minden egyes crowdsourcing esetben. Tíz feletti azon címek száma, amit így támogattam. És ezek közül van amit elég drágán (értsd, normál AAA játék ára felett). Csalódás még nem ért, de bármikor érhet.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz nortsen #40765 üzenetére
A legutóbbi - szerintem lassan már több, mint egy éves - infók alapján lesz antigrav raklap, amivel a nehéz konténereket is lehet mozgatni. A Grabby Hands taggal ellátott SC videókra keress rá!
Jah, ha jól értettem, akkor 27-én jön a Buccaneer
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
-
maskimx
őstag
válasz nortsen #40801 üzenetére
Remélem legalább a ptu-sok között volt egy pár.
Én az elején még szépen néztem pár naponta az issue councilt, és amit tudtam reprodukálni ahhoz hozzászóltam. Aztán hamar rájöttem, hogy sem türelmem, sem időm nincs hozzá.
Én a játékért fizettem nekik pénzt, nem pedig azért, hogy az ő munkájukat végezzem el helyettük.Mondjuk kioszthatnának pár Idrist a leghatékonyabb tesztelők között, akkor mindjárt máshogy nézne ki az egész
www.tacticalgamer.com
-
Diopapa
addikt
válasz nortsen #41306 üzenetére
"Arma 3 mai napig csak 70%-on hajtja a VGA-m, és a CPU sem megy 100-on (6 mag), mégis van mikor 15 fps van. Azon többet reszelni már nem fognak, ha eddig nem tették meg,"
Konkréten komolyan melóznak rajta, hogy ne dögöljön meg minden procival 8-10km látótáv felett a sok drawcalltól.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Coyote05
tag
-
PhilBrick
őstag
válasz nortsen #41729 üzenetére
Ideális esetben mindenki a saját lehetőségéihez mérten támogatta a játék megvalósulását. Tehát egyesek a nagy hajójukat kapják vissza minden esetben, mások a kicsit. Hol itt a konstans előny?
A nagy hajónál? Tessék már elfogadni, hogy már van olyan játékos generáció, aki inkább IRL "grindel" a játékbeli javak megszerzéséért. -
#45997568
törölt tag
válasz nortsen #41729 üzenetére
Te meg en kozottem erdemben az lesz kulonbseg, az egyetlen hogy nekem nem kell minden 3-6-12 honapban kattintani a "Renew Insurance" gombra (a rendszer tobbszor fog figyelmeztetni!) es kifizetni egy jelkepes osszeget, ezt a komoly muveletet ha nem sikerul vegrehajtani akkor vannak gondok. Ha ez neked folyamatos marginalis elony ami Pay to Win szituaciohoz vezet velemenyed szerint akkor szerintem fuss neki megegyszer.
Az LTI es a standard hull insurance elemei kozott nincs elteres.
BTW en azt irom amit a CIG es Chris Roberts is leirt hivatalosan, hadd ne induljak el abba az iranyba amikor azt kezdem el mondani hogy probaljuk meg elolvasni angolul a hivatalos anyagot (CIG-tol es Christol), ertelmezni, atgondolni Tudom hogy nehez, am sok esetben kifizetodobb mint masok altali teves informaciok alapjan velemnyt alkotni valamirol, ami kiderul kesobb hogy nem is ugy van, elter a hivatalostol.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz nortsen #41736 üzenetére
Persze, el lehet, de sokkal korlátozottabb lesznek a lehetőségei. Pont annyira, mint most kocsival vagy a nélkül. Hajó nelkol minden mozgás pénzbe kerül, rá leszel szorulva a tömegközlekedésre, ahhoz kell majd igazodnod, vagy épp a haverokhoz, akkor az ő szándékaik és időbeosztásuk lesz a mérvadó.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Wanderer89
tag
válasz nortsen #41734 üzenetére
Az a nagy helyzet, hogy a belső buildek legalább 3 hónappal előttünk vannak, én ezt nem gondoltam volna, hogy nem sokkal járnak a jelenlegi live verzió előtt. Aztán jött a cikk a német újságból, mivel engedtek valakit játszani vele, úgy vélem, hogy már viszonylag jól álló, nem túl bugos build volt. Arról nem beszélve, hogy mit nem mutattak meg nekik. Mi nagyon keveset látunk, csak annyit mutatnak, amit feltétlenül szükséges. A Squadron 41-ról nem is beszélve. Én kifejezetten örülök, hogy abból sem mutattak szinte semmit, mert, így, amikor játszunk vele fog ütni, nagyot.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #41991 üzenetére
Erről volt szó nemrég; NPC-t nem lehet olyan feladatokra használni, amelyekkel teljesen kiváltható lenne a játékos dolga. Pl. nem alkalmazhatsz NPC-t arra, hogy önállóan elvezessen egy teherhajót egy másik rendszerbe, és eladja az árudat. Merthogy az már egy másik játék lenne így, elmenne a stratégiai játékok irányába. Viszont gondolom pilóta lehet a hajódon, ha te is jelen vagy. Ha pl. több tehetséged van a toronylövészethez, akkor átadhatod egy jól képzett NPC-nek a hajó vezetését, míg te lövöldözöl. Ha jól rémlik.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #41993 üzenetére
Szerintem kísérő-védő feladatokra biztosan alkalmas lesz.
"Pl kirakom valahova, és azt mondom neki: ha valaki jön, szóljál." Ez már fogas kérdés; vajon lesz-e ennyire fejlett az AI? Tartok tőle, hogy nem. De több olyan dolgot megcsináltak már, amelyet kivitelezhetetlennek tartottunk; szóval ki tudja, hátha.
A mai játékok leggyengébb pontja szerintem az AI; ezen a területen az utóbbi 15 évben nem volt semmi előrelépés. Arma-t nem ismerem, de pl. a Deus Ex HR-ben az AI vezérelt NPC-k pont u. olyan hülyék, mint az első részében. Ha csak tized annyi időt és pénzt áldoztak volna erre, mint a grafikára, akkor a játékok sokkal élethűbbek, hihetőbbek lennének. Csak egy ötlet, de szerintem a következő nagy dobás egy önálló tanulásra képes AI algoritmus alkalmazása lehetne játékokban. Pl. ha van egy kedvenc támadásod, és kétszer-háromszor sikeresen alkalmaztad ellene, akkor a következő alkalommal már számít rá, kivédi, és ellentámadást indít.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Szőrös
veterán
válasz nortsen #42312 üzenetére
"Mi lesz akkor ha egy játékos disconnectál,"
Sokat emlegetett EVE-ben ezt egyszerűen megoldották, a hajódat elwarpoltatja a rendszer a francba, ha meg visszajössz akkor az eredeti helyre visszawarpol.
Remélem itt is valami hasonló lesz és nem tűnik el a ladik.
Rémlik, hogy mondtak erre vmit csak az nem, hogy mit.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PhilBrick
őstag
válasz nortsen #42315 üzenetére
Ugye te sem gondolod komolyan hogy ilyen egyszerűen lehetne hajót menteni?
Disconnect után már most is ottmarad a hajó a helyén. Tesznek rá egy párperces várakozást, hogy vissza tudj lépni, utána meg mehet a süllyesztőbe.
Eddig instancolt hangárfarmokról volt szó fix helyeken, de pont a múltheti preziben volt CR-nek egy félmondata arról, hogy a PR bolygókkal az ingatlanügyek is könnyen megoldhatók. -
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #42334 üzenetére
Azért ne szálljunk el teljesen a fantáziabirodalomba. Pár éve még a legtöbb játék töltögetett, ha beléptél egy házba a szabad ég alól. Nekem már a Witcher 3 is fantasztikusnak tűnt, hogy erre nem volt szüksége. Most meg ez a játékmotor képes kezelni pár millió km-es távolságokat, ami szerintem elképesztő. Egy galaxis méretű egységes korrdinátarendszert kezelő motor is lesz majd... ...kb 2025-ben...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Szőrös
veterán
válasz nortsen #42336 üzenetére
"Legyen megint No Man's Sky a példa."
Mármint rossz példa? Mert azt inkább ne kövessék sehogy. Hello gamesék lekamuzták a csillagot is az égről csak hogy vegyék az "indie' vackukat AAA játék árán.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #42336 üzenetére
Ha olyan részletességű világokat akarsz, amelyek a SC-ben vannak, akkor fantázia. Ha megeleégszel a NMS szintjéval, akkor persze nem az. Nincs a piacon olyan játékmotor, amely alapállapotában képes arra, amit a 3.0 demójában mutattak. Ha bármely más motorból indulnak ki, azt is át kellett volna írni. A NMS pedig 100%-ban progen, ami egy teljesen más történet, és meg is látszik rajta.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
-
glovasi
tag
válasz nortsen #42594 üzenetére
Unatkozni nem fogok, de köszönöm az aggódást
A BF1 nem annyira köt le, inkább más szimekkel nyomom, pl IL2, ilyesmi. Anno volt EVE-re egy pár nap free-to-play időszak, az is tetszett, de ez a subscription elég drága ahhoz az időhöz képest, amit játékkal tudok tölteni, meg nem is igazán jött be annyira h fizessek érte. A Gamescom alapján az SC lesz a következő űrhajós játék amit kipróbálok (A descent Freespace volt a legutóbbi ) , de van időm, kivárom4 éve fejlesztik, most már bármelyik pillanatban kijöhet
-
veterán
válasz nortsen #44036 üzenetére
Mindig van miért puffogni, sosincs olyan hogy az egyik vagy a másik oldal "nyer". Ha valami késik, azt mondják hogy látjátok, ők megmondták, mi azt mondjuk hogy a késés belefér, ha valami megérkezik, akkor mi mondjuk azt hogy mi megmondtuk, míg ők találnak valami mást ami miatt mondhatják hogy ez meg az nincs, ami meg van ígérve. Felesleges ebbe mélyebben belemenni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest