Új hozzászólás Aktív témák
-
77.PX_Drebil
aktív tag
-
#45997568
törölt tag
válasz maskimx #40016 üzenetére
Ha meglatlak palackkal a kezedben kozeledni amire egy cso van csatlakoztatva, akkor ezt a reakciot lathatod majd tolem
Nem tudom hanyan jartatok be a Starfarer-t, nekem tegnap sikerult, a par grafikai glitch-et leszamitva vegre egy hajo, egy bazinagy Nostromo feleseg, siman lesz rajta eleg munka 8-10 ember szamara is fegyverkezeloket, rakodokat, mernokoket meg a pilotakat beleszamitva. Ez siman er 300$-t ha a tobbihez viszonyitjuk, a Gemini-t varom, majd egyszer jon az is, ez szep munka nagyon, ha minden nagy hajora ennyi figyelmet szannak, akkor sokan fogjak olvasztani a tobbi hajojukat, egyszeruen nincs szukseg tobbre, szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz maskimx #40064 üzenetére
Én annyira nem értek a fegyverekhez, még nem próbálgattam őket, de jobban szeretem, ha ugyanoda lőnek. Egy nagy hajónál (Starfarer és fölötte) valószínűleg ez nem fog számítani, mert olyan lassan mozog, hogy mindkét gömb rajta lehet, de vadász ellen készülve mindenképpen jobbnak tűnik az azonos fegyver.
A mai AtV-ben meg elég jó az AI ütközéskerülős cucca Még darabosan mozognak, de gondolom azt kevésbé bonyolult javítani, mint megcsinálni magát az elkerülést
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Volfram42
senior tag
válasz maskimx #40126 üzenetére
Én szinte csak PTU-t szoktam próbálgatni és szorgosan jelentgetem a bugokat. Mást mostanában nem csináltam.
Joy-al játszok és csak fixedre van téve. Azzal nem jó a ginbal. Sajsnos deltán nem lehet fix-re rakni az orrában a kis tornyot. Pedig jó lenne.
Olvastam arról dev hsz-t, hogy gondolkodnak valami automatikus célrátartáson, persze megfelelő retorzió mellett, de egyáltalán nem biztos, hogy lesz ilyen.
ÉN megadnám alapból, hogy a legénység nélküli gimbal, torony legyen szépen tényleg automata célrávezetéses. Legfeljebb lassan tartson rá a célra és ha másra váltunk akkor idő kelljen mire rátart az új koordinátákra. Így mindenki jól járna. Nem hinném, hogy ördögtől való gondolat lenne ez. Elvégre ez a primitív XX-ik században is már egy működő és bevált eszközzé vált. Fura számomra, hogy a távoli fejlett jövőben ez elfelejtődött, de persze ez van.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
#45997568
törölt tag
válasz maskimx #40138 üzenetére
Mondja mindezt az aki palackkal a kezeben maszkal az utcan es lovoldoz a celpontjaira 1m-en belul
Viccet felreteve ha ugy lenne akkor elvennek az ertelmet sok jatekosnak. SC-t egy Space Sim - dogfight jateknak inditottak, emelle kerult be meg sok masik hajo, nagyobb hajokon mar mas lesz a celozhatosagi tavolsag es a lotav is, nem para, veszel egy Idris-t es megmutatod milyen az amire te gondolsz Amik meg tul kicsi bombazok a celkoveto rendszerednek azokat messzirol megnezzuk hogy vakarod le miutan kilottek az ugrohajtomuveket, akkor egybol azert fogsz kiabalni: " Hol vannak a vadaszok?!?!?!?!" rofl
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz maskimx #40141 üzenetére
És ez azért nincs így, hogy a játék jobban díjazza azokat, akik tényleg skill-t tesznek bele. És ne csak a bajnok szinten, hanem már az átlagon is.
A realizmussal az a baj, hogy nagyon korlátozottan élvezhető. Ha az emberiség kijut az űrbe, ezen a szinten már a biztonság lesz az első. A vezérlőkabin nem a hajó elején/tetején lesz, mint a vízi hajóknak, vagy a repülőgépeknek, hanem az űrhajó gyomrában, mert ugyan ki bízná az életét egy vékony átlátszó valamikre, mikor már most is vannak kamera és érzékelőrendszerek, melyek kiszélesítik az ember érzékelési tartományát azzal, hogy a monitorokon mondjuk már a szem számára nem észlelhető infravörös vagy elektromágneses tartományokat is megjelenítik. A hajók felépítései, feladatkörei és fizikája egyaránt nem reális, mert a realizmust meg kell feszíteni a szórakoztatás oltárán, hisz ez még mindig "csak" egy játék.
Minden más túl van tárgyalva. Ha lesz még ember és űrutazás a 2900-as évekre, akkor az űrhajókon legfeljebb felügyelők lesznek, vagy még azok se. Simán elképzelhető, hogy csak odatelepített tudatok fognak ücsörögni virtuális terekben, végszükség esetére meg lesz a hajón pár robot/android váz, amibe áttöltve magukat vagy lényük egy részét, vagy pusztán távirányítással elvégezhetik a szükséges javításokat/munkálatokat.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz maskimx #40148 üzenetére
Egyébként ha a 2.VH-s repülés a gond, megsúgom: Az is csak élvezeti faktor/kezelhetőség miatt van úgy, és kikapcsolható. Ha reális repülést szeretnél: Decoupled mód és tolhatod Asteroids stlye. Szóval benne van, csak újfent az van, hogy ez egy játék. És nem tudom megfigyelted-e, de több rep-szim jött ki azóta, mint Asteroids. Okkal...
Ha te is élvezed, akkor főleg nem tudom mi bajod. A SC-ben pont addig tolják a realizmust, ahol még nem válik irritálóvá a casual-ok számára sem. Ha nincs kedved Joy-t ragadni, akkor ott a gimball. Pontosabban lehet vele célra tartani, mint botkormánnyal, hisz azon ha lefixálod a fegyókat, akkor a gépest fog korlátozni, gimballos elrendezéssel pedig a géptest HOTAS irányításán túl még jutna vmelyik ujjad alá egy trackball is, hogy finom-célozz akció közben. - Nyilván lesz is, aki így tolja és nagyon brutál eredményi lesznek, ahogy azoknak is, akik éveket toltak különféle légiharc-szimekbe és eldobálják a gimball-okat a +1 fegyverméretért.
Szerény véleményem szerint átlagon semmi szükség harcra. Ha a felét összehozzák mindannak, amit itt kibontakozni látunk, akkora játszóteret kapunk annyi lehetőséggel, hogy pisztolylövés nélkül is hetekig elég szórakozást biztosít.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz maskimx #40141 üzenetére
Már korábban is említették a weapon officert szerű posztot és a mostani 10ftC-ben is megemlítette Chris. Nagyobb hajókon valószínű, hogy nem egy turret/egy ember felállás lesz, mert akkor 30 ember kéne egy idris méretű hajóra
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
ThePoweR
senior tag
válasz maskimx #40226 üzenetére
Egér, fixed és lag pip. Így jobban fekszik. Repülés már viszonylag jól megy, nem ezzel van a probléma. Az a baj hogy hiába célzok oda ahova mutatja egyszerűen nem talál. A másik meg hogy a sabre-s emberek 2-3 shotból lelőnek. Van shield -> nincs shield -> ded.
[ Szerkesztve ]
-
ThePoweR
senior tag
-
ThePoweR
senior tag
válasz maskimx #40231 üzenetére
Nem ilyen fajta overheat. Egyszerűen csak nem halt meg annyiba.
Most utánakérdeztem pár helyen és azt mondták hogy jelenleg a gladius elég sz*r. A power output gyenge, irányítás is broken + könnyen kinyesik a thrustereket és viszonylag könnyű megölni is. Ráadásul még sok pontot is ér, szóval mindenki rám vadászik.[ Szerkesztve ]
-
ttamashu
aktív tag
válasz maskimx #40356 üzenetére
"Viszont könnyen elképzelhető olyan ember is, akinek nem a hajók megszerzése a játékban a cél, hanem a valami más és a hajókra csak mint eszköz tekint."
Jelentem van ilyen. Engem például nem az fog motiválni, hogy szerezzek egy idris-t vagy egy akármilyen ladikot, hanem klános/közösségi célokban gondolkozom.
Amennyiben lesznek elfoglalható objektumok azok foglalása/védelme például kifejezetten érdekel.
Ha nem az se baj, már maga hogy egy ilyen nagyszerű játékban nagyszerű emberekkel tartozhatom egy közösségbe az is elég.Én is megvettem a - számomra - nagy hajót a Banu képében, de nem azért mert én ezzel akarok furikázni. Amikor meghoztam ezt a döntést már 10-en voltunk a társaságba (akkor még klán se volt csak pár haver ) és úgy éreztem ott már jó lesz közös mókára egy ilyen nagyobb dög.
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz maskimx #40403 üzenetére
Értem, szóval akkor én ne vehessek nagy hajót, mert az bánthatja azok érzéseit, akik ezt nem tehetik meg. Akkor viszont a többiek ne játszhassanak napi 1 óránál többet, mert az meg az én érzéseimet bántja, hogy én azt nem tehetem meg, különben nem lesz mit ennem/hol aludnom.
Érted... Most az ilyen emberek nem ott vesztettek velem szemben, hogy nincs pénzük nagy hajóra, hanem ott, hogy egy játékban ez jobban érdekli őket a saját szórakozásuknál... Én nem a grindelésért szeretek játszani, hanem a játékért maga. És vannak kis hajóim, amivel megtapasztalhatom a kezdést és el fogok szegődni más hajójára is melósnak, mert engem ez érdekel. Számomra a győzelem egy jó társasággal nekifogni valaminek és végigmenni a folyamaton. Ezek az élmények.
És kétlem, hogy bármiféle zsoldoshadsereget lehetne bérelni, hogy napi 24 órában a világűrt járják és grindeljenek nekem. Annyi pénzből biztos nem, amennyiért a hajót vettem...
A példáddal pedig vissza is kanyarodtunk a kiindulópontra: Katonai pályán van győzelem, lehet pénzért győzelmet venni, de civil/iparos pályán ez nem létezik, mert nincs végső cél, nincs végső győzelem. Az ipar nem erről szól, hanem a stabil termelésről és a hatásfok maximalizálásáról.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Diopapa
addikt
válasz maskimx #40564 üzenetére
Nem, de a patchben a pont utáni szám a hónapot jelenti. mivel május van már csak 2.5 lehet. Reméljük nem 2.6 lesz a következő...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
77.PX_Drebil
aktív tag
-
ThePoweR
senior tag
válasz maskimx #40569 üzenetére
Valamelyik 10 for the chairman-ben volt, hogy 2.0 után már nem adnak ki minden héten több kisebb peccset, hanem próbálnak minden hónapba egy nagyobbat.
A számozás meg attól függ hogy hol tart a fejlesztés. 2.0 azért lett 2.0, mert az engine jelentős változásokon ment át. 3.0 lehet akár a több naprendszer vagy a procedural planets.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz maskimx #40569 üzenetére
"Esetleg egy hivatalos linket dobhatnál erről, érdekelne, hogy a CIG milyen elgondolás alapján szeretné forradalmasítani a verzió számozást."
Valamikor beszéltek róla, hogy ez a rész nincs igazán kidolgozva náluk, saját bevallásuk szerint is "furán" történik a verziószámozás... De őszintén szólva az sem érdekel, ha visszafelé haladnak, vagy ha csak a prímszámokat használják fel verziószámként, ameddig haladnak a fejlesztéssel
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz maskimx #40588 üzenetére
Viszont. ha egy nagy lomha mozgású ágyútoronnyal akarsz forgás közben célozni egy viszonylag gyorsan közeledő kis célpontra...hát az esélyeid valahol a 0.001% és a 0.00001% között vannak Taktikailag a Hull-D és E nagyon vesztes helyzetből indul..Szerintem csak a katonai változatra kellene fegyverzet, de arra komolyabb a polgári változatra meg fölösleges inkább extra pajzsok kellenének rá meg szögesdrót..
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
-
#45997568
törölt tag
válasz maskimx #40610 üzenetére
Racuppans mechanikus-magneses kapcsokkal es bevagod magad, feltorod esetleg a dokkolo nyilasok kodjat... Losz egy lyuk-at az oldalaba es beintegetsz
Esperia Prowler – Named after the UPE military designation, the Prowler is a modernized version of the infamous Tevarin boarding craft from the First Tevarin War. With the recent discovery of the lost Tevarin planet in Kabal System, Esperia’s engineers were given unmitigated access to examine the preserved ships found in several of the caches, before meticulously recreating the design choices. The Prowler’s effectiveness as a rapid personnel deployment vehicle was mainly due to its silence. The boarding was constructed using a variety of techniques to minimize its signatures and get close to unsuspecting vessels before quickly deploying their boarders via EVA. With the updated Prowler model, you will find the perfect fusion of two culture: the elegance and effectiveness of the Tevarin war machine combined with the reliability of modern UEE technology. (While lacking some of the upgrades of the modern version, vintage Tevarin-built Prowlers restored for modern spaceflight are prized by owners lucky enough to locate them.)
Persze, ez escape pod az AtV-ben, lesz atszallo hajo is, ezzel nem fogsz megszallni masokat.
[ Szerkesztve ]
-
Wanderer89
tag
válasz maskimx #40595 üzenetére
Az már jó hír, ha néhány ember játszhat vele, ez azt jelenti számomra, hogy hamarosan jön a rendes PTU is. Legalábbis remélem. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mik lesznek elérhetőek a boltban, szeretnék néhány fegyvert le cserélni a Vanguard-on, nem beszélve az egyéb cuccokról.
És a Starfarer, valami elképesztő szép lett az a hajó, szeretném már látni repülés közben.RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
#45997568
törölt tag
válasz maskimx #40623 üzenetére
Ohhh, nekem nincs semmi gondom a projekt-el, ez majd egyszer kesz lesz es szuper lesz es sokat is fogunk egyutt jatszani Am mivel belefer, neha megszalad a lo es tobbet koltok mint szeretnem.
2 ladik biztosan toblet, Carrack marad, alomhajo, Cutlass Blue kell az altomnak fejvadaszkodni igy a Gemini es az MM-Blade-akarmi felesleges. Ha valakit erdekel, araban odaadom, annyiert amennyiert en vettem, ha megmaradnak akkor meg majd beolvasztom es veszek belole valami nagyot.
DS meg a goonok egykutya, agyatlan elmebeteg rosszindulatu sopredek mind, ugy is kezelem oket, ingame is, hulljon a fergese.
-
Diopapa
addikt
válasz maskimx #40799 üzenetére
Nagyon nem érted.. ptu-zök 2.0 óta folyamatosan. Minden nagyobb verziónál visszajönnek rég elfelejtett bugok amiket hosszú hetek alatt javítottak.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
válasz maskimx #41026 üzenetére
De itt konkurencia alatt nem más sci-fi játékokat értünk (ami btw mindig örvendetes ha gyűlik), hanem hogy ilyen összetettségű és részletességű alapokra épülő játékról nem tudok másikról. A No Man's Sky, akár az Elite Dangerous is, leginkább az elképesztő generált mennyiségre és méretre utazik, de részemről oly mindegy hogy 1 millió, 1 milliárd vagy 100 000 milliárd bolygó van, ha nem érzem szükségét pár tucat után hogy újabbakat keresgéljek. Szóval baromi nagyok méretileg, de pl hajórendszerekben egyik sem céloz olyan összetettséget mint amit az SC céloz. Persze ez nem feltétlen rossz dolog, ezernyiképp elsülhet a végén minden, de én pontosan azokért a hülyeségek miatt fizettem az SC-ért, mint hogy minden rendszer minden másikkal kapcsolatban van, kihatással van egymásra, és nem csak egy-egy értéke van a hajónak vagy a fegyvereknek, mint pl hogy fordulási sebesség (fok/sec) vagy épp hogy 500 dmg-t okoz az xy fegyver. A baromi komplikált alaprendszere és elgondolása miatt fizettem be, de ugyanakkor tisztában vagyok azzal hogy 1: ez várhatóan sosem lesz kibalance-olható vagy bugmentesíthető, egész egyszerűen túl komplikált és túl sokváltozós minden, 2: totál nem biztos hogy a játék javára fog válni hogy minden ennyire komplikált (tud lenni ha akarja az ember)
Bolondok és őrültek ezek mind, de szeretem az ilyen fajta bolondokat
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Laox
aktív tag
válasz maskimx #41051 üzenetére
Próbáltam már visszakérni a pénzem, nem ennyire durván szívszorító történettel, csak annyival, hogy most szükségem lenne rá, de azt írták, hogy ez támogatás és nem tudják visszaadni. Bár lehet, hogy a barátnőmről kellett volna küldeni egy meztelen képet, akkor másképp döntött volna a geek ügyfélszolgálatos.
-
veterán
válasz maskimx #41051 üzenetére
Én is így vagyok, 250 dolcsim van a játékban (ennek egy része hajóra, másik része merchandise-re ment), és játszottam vele jópár tucat órát, illetve követtem éveken át a műsoraikat, show-jaikat. Szóval már kaptam így így is elég sok élményt, nem mondhatom hogy semmit sem kaptam a pénzemért. Persze azért kérem a játékomat is, de nekem jó a fokozatosság, jöhetne elsőnek egy működő 2.4 Csak hogy belemenjen még pár óra játék
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz maskimx #41288 üzenetére
Feltételezzük hogy valamennyibe kerülni fog tehát valamit az lti is ér csak nem annyit amennyit sokan remélnek. Feltételezéseknek a feltételezései...
Ami biztos #1 hogy már ők is sokszor mondták hogy az lti csak névleges kis bónusz.
#2 hogy nekik sem lehet semmit se elhinni.
#3 kizart mert nem tudjuk. -
EFRM
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Napelem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Windows Insider Program
- További aktív témák...
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!