Új hozzászólás Aktív témák
-
maskimx
őstag
válasz ThePoweR #40225 üzenetére
Coop vanduul swarm jó gyakorlást és kapsz REC-et is. Amikor összejön kb 25k, akkor bérelj egy Super Hornetet, szereld fel ballisztikus fegyverekkel és mehet a pvp.
Ha egérrel nyomod akkor gimbal és lead pip, ha joystick akkor fixed mód és lag pip. Amúgy meg decuple, circle strafe és találd el az ellenséget úgy, hogy közben ő ne találjon el téged
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz ThePoweR #40227 üzenetére
Ha VS-be el tudod találni az npc-ket, akkor valszeg a ping a probléma. Elvileg a lag pip még pontosabb is pedig, mint a lead.
Az meg, hogy téged hamar kinyírnak.. talán van még mit fejleszteni a repülésen
Próbálj mindig egyszerre két irányba strafelni, folyamatosan változtatni a tolóerőt, magyarul repülj kiszámíthatatlan módon, akkor nehezebben fognak eltalálni.Ha meg nagyon nem megy akkor fogd rá te is a lag switches cheaterekre, mostanában az a trend
www.tacticalgamer.com
-
veterán
-
Coyote05
tag
válasz ThePoweR #40383 üzenetére
Többször említették, hogy nem akarják, hogy pay to win legyen végül a játék, de a kiadást követően rövid ideig lehet átváltani valós pénzt játékbelire, de utána lezárják az átváltást. Persze lehet nem így lesz és mindig betolhatod a pénzed, de nem hiszem. Én úgy gondolom lesznek olyan elemek a játékban, amik a játékban nem juttatnak előnyhöz, de megveheted. Speciálisabb, divatosabb ruhák, kiegészítők, egyedi hajófestés stb.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Diopapa
addikt
válasz ThePoweR #40387 üzenetére
Nem lesz minden kurva drága. A marketet nem engedi ki a kezéből a CIG. A lényeg, hogy figyeljenek rá, hogy ki is legalább annyi UEC kerüljön ki, mint be a játékba.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
válasz ThePoweR #40393 üzenetére
Miért ne lenne neki való? Nem csak Idris-el lehet jól szórakozni. Sőt. Egy-egy nagyobb, nem harci hajót szvsz könnyen szétkaphat 2-3 kisebb de harci hajó, megfelelő pilótákkal.
A jó játékok ismérve hogy az is megtalálja benne a számítását és az élményt aki csak heti pár órát tudja tolni, meg az is aki napi 12 órát. NEM szabad hogy csak az egyik élvezze.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz ThePoweR #40393 üzenetére
Egy reális kérdés: Szerinted gyakorlásra fordítható idő híján mennyire lehet érvényesülni bármilyen PvP-ben? Vagy kérdezek másképp: Én a kis roncskutatómmal mennyire vagyok bárkinek is az ellensége? Mert még ha katonai pályáról beszélnénk, akkor aláírnám, de nem PvP-ben hol jön a pépbe a P2W? Mit nyerek (az időn kívül) és kikkel szemben azzal, hogy kvázi vettem egy kukásautót?
Vezetni nem akarok senkit sehova, aliance is csak a haveri kör szintjén érdekel. Szóval a kérdésem áll: Kinek a játékát rontottam el azzal, hogy vettem egy Reclaimer-t.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz ThePoweR #40399 üzenetére
Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba: Nem hajót vettem, hanem egy játék elkészültét támogattam. Pont. Amennyire tudjuk ezt kb a bétáig lehet majd megtenni, utána az összes ship upgrade megszűnik létezni, a játék kiadásának pillanatától meg már hajókat se lehet venni. Semmilyet. Lesz majd normál meg prémium kezdőcsomag, amikkel ki-ki választhat egy Tier1-es vagy Tier2-es kezőhajót és kész.
Én meg azért szopjak hónapokig, mert valakik ebből üzletet csinálnának? Akkor lépjenek/-tek fel azok ellen, akik üzletszerűen kereskednek in-game javakkal...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
-
maskimx
őstag
válasz ThePoweR #40415 üzenetére
Hiába lesz fullos hornetje, ha nem fektette bele az időt, akkor nem fogja tudni hatékonyan repülni.
Te meg a csicska hajóddal lehet, hogy az univerzum legjobb vadászpilótája vagy és körberöhögöd a hornetjét mielőtt darabokra lövöd, mert annyira jó vagy.Ha viszont a gazdag gyerek jó pilóta és te nem vagy az, akkor mindegy, hogy milyen hajója van, úgy sem fogod legyőzni.
Arról nem is beszélve, hogy a reputation rendszer miatt remélhetőleg nem lesz annyira egyszerű pvpben széttrollkodni másokat.
www.tacticalgamer.com
-
Coyote05
tag
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz ThePoweR #40467 üzenetére
Forrás a 84. RtV Szerk.: Amúgy jó, hogy szóltál, be is raktam a cikkbe az érintett RtV linkjét
Ez már benne van a 2.2-ben, a pajzsok pedig érkeznek. A pajzsok a 2.2-ben rögzítve vannak a hajókhoz, azokat most nem lehet cserélni, amivel a hajó alapból megjelenik, az van most benne, így ha megjelenik az új pajzs-rendszer, akkor tiszta lappal indulnak.
A pajzs rendszert a 2.3-ban szeretnék kiadni, de ehhez még be kell fejezniük pár technológiát. Ha elkészül, akkor le fogják cserélni a boltban található pajzsokat.
A pajzs újratöltődése egy görbe alapján fog működni. Folyamatos lesz az újratöltés, de amikor találatot kap a pajzs, akkor az újratöltés sebessége újraindul, ez a sebesség az idő elteltével gyorsul. Nem fog nullára csökkenni a sebesség, de közel lesz hozzá. Az az elképzelés, hogy a játékban található leggyengébb fegyver képes lesz áthatolni a legerősebb pajzson.
Ez azt jelenti, hogy a kis fegyvereknek még mindig lesz helye a komoly, capital hajók közötti csatában. Ha 100.000 pontja lesz a pajzsuknak és mi csak 20 sebzést tudunk okozni, akkor is lesz értelme.
Ha lesznek nagyobb hajók, akkor ők fogják a sebzés jelentős részét bevinni, de ha nincsenek támogató hajók, akkor a sebzésnek egy jó része visszatöltődik, mivel a nagyobb fegyver lassabban fog lőni, stb.
Lesz értelme kisebb támogató hajókat magunkkal vinni.A pajzs ernyőin nem lehet majd változtatni, ha egy hajónak 4 irányú pajzsa van, akkor az mindig is 4 irányú marad, de az irányonként lehet majd változtatni az energiát, át lehet tolni több energiát, elnyelést, csökkentést, stb. Ezeket az értékeket a pajzsgenerátor fogja megszabni, amiket a hajóra teszünk.
A pajzsok fejlesztése a jobb pajzsgenerátorral történik. Ha van három pajzsod és szerzel egyet, ami jobb a pajzs javításban, akkor ezt az értéket fejleszteni tudod.
Ha szerzel egyet, ami megerősíto a pajzsot, akkor ez az érték fejlődni fog, de ha hármat szerzel, akkor drasztikusan fog fejlődni.
Ha folyamatosan mozgatod a pajzsodat arra, ahonnan a lövések érkeznek, akkor a nagyobb sebzést fog elnyelni a rendszer, ezzel növelve az ellenállást. Így akár 5-10x annyi sebzést is elnyelhetnek. Nagyon sokat számít, ha valaki van a hajón, aki kezeli a pajzsokat.
A pajzs-kezelés fontos dolog lesz. Ki lehet kapcsolni pajzsgenerátort, ha energiát kell elraktároznunk, vagy gyorsabb pajzsregenerecáiót lehet kezdeni, stb. Ezekre mind alkalmas lesz a rendszer. Ki lehet majd kapcsolni valamelyik irányba a pajzsot, így gyorsabban fog tölten, mivel ugyanannyi energiát fog elszívni, de ebből nem kell fenntartani a pajzsot. Tehát le lehet dobni a pajzsot a gyorsabb regenerálódás érdekében.
A pajzsgenerátor sérülése hatással lesz az egész pajzs teljesítményére is.Az egész kezdete a 2.3-ban fog kezdődni, olyan alapfunciókkal is, mint amiket itt modntak.
Azt akarják, hogy lehessen valakinek az a célja, hogy ő legyen a legkirályabb pajzs-kezelő a galaxisban.
Valamint azt akarják, hoyg ezek belülről elérhető alkatrészek legyenek, szóval ha az egyik generátor leáll, akkor le lehessen rohanni hozzá és kicserélni egy újra, stb.(#40468) rupsz: Polaris miatt szomorú vagyok, azt hittem, hogy gyorsabban készen lesznek a kezdeti tervekkel
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz ThePoweR #40573 üzenetére
Nézegetem a hajó méreteket és az tűnt föl, hogy a Hull sorozat D-E verzióira mekkora legénység kell? Persze megnéztem és 5 ember elviszi, de nagyobb mint az IDRIS amire 10 kell. Amit szintén kevésnek tartok. Tudom "űrkamion", de akkor is az út alatt a gépész nem is találkozik a navigátorral. Nekem kevésnek tűnik, egy ekkora hajóra 5 fő, csak az első rész akkorának tűnik, amiben vígan elvan 30 hombre.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
ttamashu
aktív tag
válasz ThePoweR #40911 üzenetére
Egyetlen hajónak szerintem nem túl jó választás, 0 cargo, 0 társ.
Frici marad nálam is vszínű, pedig ha néhány cargoval kiszúrták volna a szemünk is cserélek, de milyen kalózhajó az ami nem tud zsákmányolni .Na húzok, holnap reggel drukkoljatok a matek vizsgámhoz
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz ThePoweR #40920 üzenetére
Továbbra is tartom, hogy a játéknak nem a hajó megszerzése lesz a célja, hanem a már megszerzett hajó kiváló működtetése, a többiekkel való együttműködés a küldetések során
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Szőrös
veterán
válasz ThePoweR #40923 üzenetére
Kétlem, hogy itt lenne olyan személy akinek meglenne akárcsak a meglévő hajók fele is.
Ettől függetlenül igaz ami igaz, játékélmény szempontjából is jobb lenne ha mindenki egy traktorral kezdene.
De nem ez van, ennyi.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
telapobacsi
csendes tag
válasz ThePoweR #40971 üzenetére
ez esetben hogy maradok szinkronban a tobbiekkel? akkor az univerzum datuma nem stimmel. remelem ertheto amit irok.
atugrok masik helyre, felgyorsul az ido. onnan vissza, megint. mondjuk 2-2 hettel gyorsulnia kellett, viszont akkor 4 hettel elorebb leszek, mint a tobbiek, akik olisaron wct pucoltak minimalberert megszakitas nelkul. vagy szemet lehet hunyni ez folott, ugysem oregszik a karakter? de akkor meg megint elorebb van akinek kepessegekben jobb a hajoja.
aztan lassan abbahagyom a fejtorozest ban elott[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ThePoweR #40982 üzenetére
Mondjuk azért tegyük hozzá nem animátorok és producerek ültek benn rajta, hanem a Lead Writer (akitől kérdezhetsz aztán core funkcionalitást) meg Ben. Tehát nem technikai emberek, ők nem technikai jellegű kérdésekre fognak tudni válaszolni.
Diopapa: nem is csoda, játékot kell készíteniük, kint az univerzum pedig átlagosan baromira de iszonyatosan üres Még a föld-hold között is van 370 ezer kilométer (a föld kerületének majdnem tízszerese), valójában minden baromi messze van, és általában nem túl érdekes a köztes úton.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz ThePoweR #40982 üzenetére
Mondták már többször, hogy nem valós méretűek lesznek a rendszerek, hanem kisebbek, meg talán a bolygók is, de nem tudták megmondani, hogy mennyivel. Nyilván balance kérdése.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
-
EFRM
tag
válasz ThePoweR #41036 üzenetére
igazad van, de valamit nem irsz: a divisionbe a kiadas elott 2 evvel megmondtak, hogy mikor lesz. es a szokasos fel ev csuszassal utan termszetesen akkor meg is lett. az sc 2014re majd 2015re majd most mar nem is mondjak mikorra lesz. ez gaz. igen, igaz(ad van maximalisan), hogy a 2 jatek osszehasonlithatalan, hisz az egyik egy szaros rpg shooter, a masik meg egy komplex mmo fps+urrepcsi megmindenegyeb jatek lesz majd. teljesen mas fejlesztesi idejuk van. abban hasonlithatnak, hogy mind2 elindult vhonnan es vhova vmikor megerkezik. mint egy projekt. amire van egy budget es ebbol egy ido.
nekem ebben a percben pontosan 291oram van a div-ben, mert bar rengeteg ember szerint egy szar jatek, egy jo csapattal azert eleg jo moka tud lenni, ami a hibakat ellensulyozza. en szeretnek majd az scben is min 291 orat tolteni, ha lesz sc
ekezet nem lesz, oszinte sorry, ironia nelkul
[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
válasz ThePoweR #41095 üzenetére
Én sem sietek, de azért az Sq42 trailereiben ott volt a 2016, és ezért megint meg fogják csipkedni őket, még úgy is hogy sok cég halaszt akár többször is. Meg ahogy a már említett kettővel ezelőtti Abent/Vasquez féle 10 for the devs videóban is elmondták, azért a nyílt fejlesztés több időbe kerül mint a zárt, mivel utóbbi esetben csak a vége felé van erősebb QA figyelem és maga a kiadás, addig itt folyamatosan, release-enként megy a QA és az emberek bejelentésének bugfixelése és az újabb és újabb release-re való felkészülés. Ezt amúgy el tudom fogadni, nálunk noha nem nyílt fejlesztés van, de hasonlóan halad, hogy van egy pár hónapos (scope méretétől függően 3-4-5) feature fejlesztési időszak, majd egy hardening, végül a kiadás, és ezt ismételni újra és újra és újra... Általában egy játékon dolgoznak éveket mielőtt egyáltalán bétára küldenék, azt sem mindig nyíltan, csak szépen belsőleg elintézik a QA-sokkal, de a végén van a nagy hardening és a crunch time.
Közben lassan összecsorog a 115 milla.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vaakuum
addikt
válasz ThePoweR #41152 üzenetére
A PTU meg a live közül melyik melyik? Nekem csak az ősöreg "teszt"verzió van fenn, nincs meg a tesztverzónak a tesztverziója. Akkor most örülhetek én is?
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
#45997568
törölt tag
-
veterán
válasz ThePoweR #41168 üzenetére
Ráadásul a lokális fizikai grid miatt btw nem is tűnik nagy feladatnak, az emberek is szaladgálhatnak egy össze-vissza piruettező hajó fedélzetén. Itt egyedül a mikro-penetrációt érzem mint bug problémának (ugye van olyan, hogy egy hajó leszáll egy landing pad-ra, és ha a modell kicsit átüti a felületet, akkor elkezdi a fizikai rendszer kissé kilögni meg mozgatni, legalábbis régebben mindenképp, de ez bug.
Drenadar: viszont a raktérből nem is igazán kell tudni kiszállni. Ugye az első elképzelés itt az volt hogy az ember majd mindent saját maga fog bepakolgatni, de egyrészt úgyis lesz rá automatizmus, másrészt pedig úgyis kellően limitált lesz hogy mit és hova tehetsz, ha mégis lehetne kézzel rakodni. Ugyanakkor egy Starfarer raktere nem is úgy van kialakítva hogy onnan nagyon repülgetni lehessen kifele.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
telapobacsi
csendes tag
válasz ThePoweR #41187 üzenetére
nekem pedig 2.3ban 30 fpssel kezdtem, aztan szepen lekuszott 12-14 korulre nagyjabol 10 perc jatek utan, akarmit csinaltam es akarhol voltam. gpu mem nem telt meg, es a 16gb sem fogyott el. legrosszabb akkor volt ha battle royaleban a bolygo fele neztem, ha 10 urhajo meg 5000 aszteroidadarab volt a kepen, akkor is jobban ment. remelem ez most valtozni fog, inkabb legyen fix 2x, minthogy jol induljon aztan celozni se lehessen.
meg megy az update jaj de sokaig...[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz ThePoweR #41245 üzenetére
PR az a szo ami keresel
Heti program is kint van:
Monday, June 13th
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Developers - https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/Tuesday, June 14th
- Lore Post
- Vault Update
- ATV BreakoutsWednesday, June 15th
- [1500 PDT / 2200 UTC] Bugsmashers - https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/
- Jump Point RerunThursday, June 16th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.36 - https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/Friday, June 17th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Dragonfly Sale
- Jump Point[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz ThePoweR #41453 üzenetére
Ez nem teljesen így van. Alapvetően 1-n számú naprendszer egy szerver. Viszont a rendszerek számtalan gridre oszlanak. A gridek között a hajók nem cserélnek adatot a szerveren keresztül ezzel csökkentve a terhelést. (Kivéve ugye a directional scan, a local chat stb dolgokat)Talán a legjobb leírást itt találod. Itt egy rövidebb. Vagyis egy gridet tekinthetünk egy instance-nek. Annyi, hogy az SC-ben az instance-ek héjszerűen egymásra épülnek (fognak épülni). Az EVE-ben meg egymás mellett csücsülnek.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Coyote05
tag
válasz ThePoweR #41664 üzenetére
Menthirist: Bocs, én tudtam rosszul. Nekem még ez a filmszalagos emlékem volt erről a témáról. Azt mondjuk észrevettem, hogy minél nagyobb az fps a játékban, annál folyamatosabbnak látom a képet és részletgazdagabbnak, de nem tulajdonítottam akkora jelentőséget ennek eddig.
ThePoweR: kösz a videót. Banyek én a sárga pötty helyett én inkább csak a zöldet láttam a zöld és piros felvillanásakor (2:37-nél)
Star Citizen: CoyoteHUN
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5