Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
Topikgazda
válasz telapobacsi #39112 üzenetére
üdvözlünk itt téged is!
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #39112 üzenetére
Szia és üdv a klubban!
Nem tudom, hogy a szétválás miatt van-e, de mostanában sokan döntenek a csatlakozás mellett, ami jó
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #39119 üzenetére
Amikor rámész a My RSI gombra, lejön egy kis ablak, ott a profilképed, neved, azonosítód, azok alatt meg 2 vagy 3 kicsi jelzés. Most nem emlékszem az egyikre, hogy mi micsoda, a másik a rang, a harmadik meg majd az org kis képe lesz, ha felvettek.
Egyébként az oldalon az Accodon belül lévő organisation fülön látnod kell, hogy minek vagy tagja.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #39123 üzenetére
Úgy tudom, hogy 10, de ez nem teljesen biztos.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Drenadar
Topikgazda
válasz telapobacsi #39123 üzenetére
Ha megjegyezhetem a liberumarm "csak" egy gyűjtő org, ott látjuk kb az összes magyar játékost. Nem érdemes oda jelentkezni úgy, hogy elsődleges legyen.
Érdemes választani a CTF és a magyar iparosok között.
Egy TS-en vagyunk/leszünk, összefonódó érdekek. Az iparosok azokat várják, akik ipari gépekkel kívánnak majd játszani, főleg szállítás kereskedés.
A CTF pedig azokat, akik segíteni kívánják majd a többieket, hogy a védekezésre ne nekik legyen gondjuk.és ahogy te is kérdezted, illetve láttad a választ: elég sok orgban lehetsz benne egyszerre, de értelemszerűen az elsődleges a "fontos"
-
Drenadar
Topikgazda
válasz telapobacsi #39128 üzenetére
A játékosok adják az eszközöket. Hajókat. Mindent.
A honlapjukat ha megnézed fel van sorolva hogy milyen nagy hajók vannak már az ORG-ban.Minden a játékosoktól, magától a közösségtől(ORG) és a vezetőktől függ, hogy mi hogyan fog működni.
Remélem nem lesznek viszályok, és egy jól működő kis szövetség jön majd létre.Lehet majd még a liberumarm-al is fogunk kezdeni valamit, de ott annyira laza minden, nagyon sokan beléptek akikről nem tudunk semmit, így nehéz tervezni is. Ezért gondoltuk, hogy mivel több orgba is be lehet lépni csinálunk olyan cégeket, akik specializálódnak valamilyen tevékenységi körre, persze a profit, és az eredményesség jegyében...
-
Drenadar
Topikgazda
válasz telapobacsi #39130 üzenetére
nem ciki. ha akarod majd upgradeled szép lassan.
De az aurora szállításra majdnem annyira hasznos mint harcolni ^^
(ettől függetlenül nyugodtan jelentkezz bárhova, mivel: nem feltétlen saját hajóval rendelkező emberke kell, hisz nagyobb hajókon lesz egy csomó betöltetlen poszt) -
BlackDevil
aktív tag
válasz telapobacsi #39130 üzenetére
Üdv a klubban.
Am nem számít. Az orgokban úgy is vannak monstrumok amiken mi is elférünk mint személyzet.»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
-
ttamashu
aktív tag
válasz telapobacsi #39130 üzenetére
Egyáltalán nem ciki az Aurora!
Az orglapon látod a flottánk, amiből a nagyobb hajók tulajaival már beszéltem és mind azon a véleményen van, hogy nem egyedül akar furikázni, hanem csapatban, így lehetőséged lesz csatlakozni nagyobb hajó legénységébe.
Vagy ha inkább saját hajóval segytenél be az aurora felderíteni tökéletes és konvoj védelemnek is szakértő kezekben hasznos lesz. Valamint ha kisebb mennyiséget kell szállítani gyorsan arra is jó leszItt két felfogás van, mindkettő érthető:
1. A tulaj csak a jelenlétében engedi használni a hajót.
2. Orghangárban fogja tartani (melyről már fejlesztők részéről volt ígéret, hogy lesz és csak bizonyos emberek tudnak majd kivinni hajót onnan). Ezek a hajók 24/7 az org rendelkezésére fognak állni. Többek közt az én Banum, a Hull-D, az egyik kukáskocsink és az Orion is tuti ilyen lesz, hogy csak a legnagyobbakat említsem.Béta időszakban fog kialakulni hogy ki viheti el ezeket, mivel Béta alatt - az ígéretek szerint - bármikor visszaállítható lesz az ember accja a megvásárolt dolgokra így ott lesz lehetőség büntetlenül bárkinek odaadni és kiderül ki tud rá vigyázni.
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
Malibutomi
nagyúr
válasz telapobacsi #39119 üzenetére
Felvettelek a liberoba
-
ttamashu
aktív tag
válasz telapobacsi #39135 üzenetére
Elfogadva!
Kérdőívet ne felejtsd el kitölteni!
https://docs.google.com/forms/d/1bcuCjrK9MsNic7Cqmd9WzwiTccsBa9Q5lm1p0OK__TM/viewformTea az élet!
-
PhilBrick
őstag
válasz telapobacsi #39197 üzenetére
Most is annyi a nettó ára. A többi az áfa és a valutaváltás.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #39197 üzenetére
Szerintem akkor még nem kellett fizetni a VAT-ot. Azt mintha 2015. elejétől kéne. Amúgy most is 45 dollár egy kezdőcsomag, majd 14-től lesz 45 dollár a Star Citizen vagy az SQ42, a másik meg hozzá 15 dollár.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
maskimx
őstag
válasz telapobacsi #40464 üzenetére
Már most is lehet egyedi chatszobákat létrehozni ahova meghívhatod a barátaidat, tehát a technológia megvan hozzá, hogy legyen külön org chat.
www.tacticalgamer.com
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #40475 üzenetére
Jéj, köszi mindenkinek és kemények vagyunk
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
maskimx
őstag
válasz telapobacsi #40631 üzenetére
Azzal ne törődj, mindig hostnak mutat. Csak válaszd ki a játékmódot és a pályát, aztán nyomj a launch gombra.
www.tacticalgamer.com
-
ThePoweR
senior tag
válasz telapobacsi #40692 üzenetére
Jó az 25-30-nak is. A szerver miatt senkinek sincs több.
-
nortsen
aktív tag
válasz telapobacsi #40723 üzenetére
Már eleve ott kezdődik, hogy egy-egy instance nem is biztos, hogy egy szerveren lesz. Sőt inkább valószínű, hogy nem, mivel azért kell szétdarabolni őket, hogy bírják a szerverek és a géped.
Mi van akkor, ha egy instance-ba a maximum+1 fő akar belépni? Egy épület még ok, de a világűrben lévő térségek már nem annyira egyértelműek nekem.
Simán el tudom képzelni, hogy lesznek olyan pillanatok, amikor meg lesz tiltva a belépés vhova.
És igen, az átláthatósága is érdekes kérdés.
Ha egy hajóból én integetek (egy külön instance-ban), akkor az űrállomáson (másik instance-ban) lévő egyén ezt nem fogja látni. Más különben egyiknek a másik adataira lenne szükség.Ha valami, akkor engem ez a megoldás érdekel a legjobban, mert ilyet még nem láttam működés közben.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Drenadar
Topikgazda
válasz telapobacsi #40723 üzenetére
Nem baj ha komplex lesz. Legyen jó sok lehetőség legyen bonyolultabb. Sajnos sokan megszokták már a futó szalagon jövő játékokat, max 20 óra játék idővel és olyan egyszerű játékmenettel amivel minden casual játékos meg tud barátkozni kB 3 perc alatt.
Szerintem ebből nem kérünk... Nem kell azonnal a játék, és hidd el amit bevállaltak az menni fog. Meg olyanok is menni fognak amikre valamikor úgy nyilatkozott a gárda hogy nem tudják megcsinálni.
-
Szőrös
veterán
válasz telapobacsi #40723 üzenetére
Most is a gúgli klódot használják (észak amcsi).
Az meg nem baj ha komplex, legalább nem unsz rá hamar.
Mondjuk egy EVE, Wurm vagy Life is Feudalhoz képest sztem egyszerű lesz.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Eniral
tag
válasz telapobacsi #40729 üzenetére
5$-os kupon kód . Juli 1-ig beváltható vássárlásnál.
-
Eniral
tag
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #40737 üzenetére
Valamikor kb. egy éve írták, hogy valószínűleg nem a szerver oldal fogja befolyásolni, hogy hányan lehetnek egy szerveren, hanem a felhasználók gépei.
Amúgy ezt már párszor leírtuk, hogy hogyan működnek majd a szerverek. Ha van egy nagyobb hajó sok emberrel, azt külön szerverként kezelné a rendszert.
Ha van egy rendszer, amiben van 64 ember, akkor az egy szerver. Ha 66 ember van, akkor két szerverre vált, de úgy, hogy minden szerver lát mindenkit, de csak azokat jeleníti meg (tehát azok lesznek veled egy szerveren), akik közel vannak hozzád. Ha már 130-an vannak, akkor 3 szervert hoz létre ugyanígy.
De ez nem csak a rendszerekre igaz, hanem pl. a városra is. Ha ArcCorpban van 64 ember, az egy szerver. Viszont 66-nál mondjuk az egyik, sűrű hely külön szerverré válik. Ha oda bemész, arra a szerverre kerülsz és látsz mindenkit, ha onnan kilépsz, akkor meg a másik szerverre és kint is látsz mindenkit. Nagyjából ez a rendszer lényege, hogy csak akkor nem látnál embereket, akik ott vannak, ha valami brutális tömeg gyűlik össze. Viszont ilyenkor is úgy sorsolná a rendszer, hogy az ismerőseiddel egy szerverre kerülj.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Diopapa
addikt
válasz telapobacsi #40751 üzenetére
Jah, de akkor ennyit se kéne írnia.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
ThePoweR
senior tag
válasz telapobacsi #40753 üzenetére
A hangárban van egy holotable. Odamész USE és pakolgathatod a hajóra a témát.
-
Eniral
tag
válasz telapobacsi #40773 üzenetére
Ati volt előtte is és a drivereit újra raktam a kártyának. A régit meg töröltem. Egyszerűen tanácstalan vagyok .
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #40930 üzenetére
Saját magadat kell felírnod a listára
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Drenadar
Topikgazda
válasz telapobacsi #40932 üzenetére
A liberumarm közösségi gyűjtő ORG, oda bárki beléphet, és bárki felírhatja milyen hajója van
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #40934 üzenetére
Ne ijedj meg, nem tűntél el, csak rendeztem az új embereket abc sorrend szerint
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #40952 üzenetére
A Sentinel az egy elektronikus hadviselésre szakosodott hajó, ami főként támogató szerepet láthat el csatákban, valamint információ-futárként is működhet, azonban felfedezésre nem igazán alkalmas. (Itt meg is jegyezném, hogy felfedezésről és felderítésről is beszéltetek, ami nagyon más )
Amúgy a leírás szerint a Warden a felfedező hajó, bár nem tudom, hogy az explorer mennyire értelmezhető katonai felderítőként, viszont ez az egyetlen változat, amiben van ágy. A felső tornyot le kell cserélni nagyobb szenzorokra (ha lesz rá lehetőség), pár rendszert átdobni adatelemzésre és máris mehet a felfedezés vele.Felderítésre én viszont egy kisebb hajót választanék, ami lopakodni is tud. (persze ha van elég hatótávja).
telapobacsi: Nehéz hülyeséget kérdezni, szóval nyugodtan kérdezz Alapvetően én úgy értelmezem, hogy lesz az UEE területe, meg pár felfedezett rendszer, ahová ismertek lesznek az ugrópontok. Viszont lesznek olyanok, amik még nincsenek felfedezve (gondolom ismeretlen ugrópontok két ismert rendszer között, valamint ugrópont eddig teljesen ismeretlen rendszerbe is). Ha ezt valaki felfedezi, akkor az infót eladhatja, vagy megtarthatja magának. Ha eladja az UEE-nek, akkor valszeg mindenki tudni fog róla, ha nem, akkor csak az, akivel megosztotta. De persze más is felfedezheti (itt nagyon remélem, hogy ezt nehéz lesz felfedezni, legyen ilyen évente 1-2 felfedezett ugrópont, és számítson nagy eseménynek).
Később gondolom készítenek további rendszereket, amikhez eddig még "nem fedezték fel az ugrópontot", mivel eddig nem is volt. Így a később érkezők is örömködhetnek. Wipe ezen a szinten nem hiszem, hogy lesz.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Szőrös
veterán
válasz telapobacsi #40968 üzenetére
"2 foldi nap alatt ersz oda. " Azért ilyen irdatlan távolságokról szó sincs, ezt külön mondták is már valamikor, hogy egy rendszeren pár perc alatt át lehet érni, igaz warppal...izé akarom mondani jumpdriveal vagy mi a tököm lesz itt.
Tökörészni inkább a scanneléssel lehet, az EVE féle rendszer erre szerintem nagyon jó kiindulási alap, ha azt még megspékelik akkor azzal sok időt el lehet cseszni, hogy találj valamit.
De majd meglássuk.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Laox
aktív tag
válasz telapobacsi #40968 üzenetére
Ezeken a hajókon térhajtóművek meg mindenféle hiperszuper cuccok vannak, biztosan lesz olyan hajtőmű is, ami ilyen emberi léptékkel nagy, de az univerzumban apró távolságokat is le tud rendezni pár tízperc alatt. Biztosan nem lesz olyan ,hogy 2 napig csak arra vársz, hogy célba érjen a repülőgép. Vagy ha lesz is, akkor is közben 40x meg fog állítani a játék, hogy meteorraj, bolygó, sűrű gázfelhő, vagy egy térben üldöző kalóz van előtted. Ettől én nem félek.
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40973 üzenetére
Ha a jump point a tér meghajlítását fogja jelenteni akkor az idő nem fog gyorsabban telni máshol, amíg utazunk. Gondolj a Mass Effectre, ott is keresztülmehettél a Tejút-rendszeren a relékkel oda és vissza, de közben nem telt gyorsabban az idő, mint más világban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Szőrös
veterán
válasz telapobacsi #40972 üzenetére
Az ugrópont egy féregjárat, azon keresztül miért tartana az út soká?
Maga az ugrópont keresés mint művelet tarthat huzamosabb ideig.
Ha meg nincs UEE térképen jelölve egy ilyen pont és nem kapod meg senkitől akkor nem tudsz mást csinálni, minthogy megkeresed saját magad.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Diopapa
addikt
válasz telapobacsi #40976 üzenetére
Félreérted, a játékban általánosságban gyorsabban fog telni az idő mint a valóságban.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40976 üzenetére
Ha egy csapatban vagyunk akkor mindenkinél telik az idő. Úgy tudom, ha lesz valami nagyobb csapatmozgás, akkor előtte regroup lesz valahol. Akkor az ott lévők azt fogják várni, hogy mindenki odaérjen. Utána indul a küldetés. Erre gondoltál?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40985 üzenetére
Szerintem a most bejárható távolságok a bolygók és az állomások között lesz az alap. Nem hiszem, hogy csökkentenék a távolságokat.
Én úgy képzelem, hogy mintha buborékok lennének a bejárható területek, mint a mostani Yara és körzete egy körzet. Benne lehet akár kvantumugrást is csinálni, de mivel annak korlátozott a mennyisége, mindenki az ugrópontokkal fog utazni a buborékok között. Így csak ezeket a területeket kell leprogramozni és a köztes rész az valójában nem létezik. Ha új rendszereket adnak hozzá, akkor csak azokat kell hozzáadni, elhelyezni a térben ugrópontok céljaiként.Ha sok ember csatlakozik, persze hamar le tudnák aratni a bányászással a világokat, de erre mondták, hogy ha kimerült a lelőhely, máshol, más termék megjelenik, tehát kifogyhatatlan a munkalehetőség a bányászatban. A szállításnál, ha az egyik rendszerben hiány van lesz oda egy szállítási megbízás, ezután ott többlet lesz, megint szállítsd át máshová. Megint csak végtelen. Fegyveres konfliktusok a kalózokkal megint végtelen. Szóval a random generátorokkal le fogják kötni azt a pár százezer embert, aki csatlakozik.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
EFRM
tag
válasz telapobacsi #40985 üzenetére
szeljegyzet : nem lesz vr, nem erre terveztek a jatekot, csak marketingszoveg volt
-
veterán
válasz telapobacsi #40992 üzenetére
technikailag belerakható, valamilyen szinten mindenképp benne is lesz szerintem idővel. Még a fejbólintós animáció is korrigálható úgy, amit mondtak, hogy egy "csillapítást" vezetnek be a szemmozgáshoz (ahogy amúgy az életben is csillapítja az agy a fej mozgását a látott képen, mivel úgy mozgatja a szemet, hogy a fókusz relatíve stabil maradjon)
Ettől függetlenül tény hogy az igazán jó vr élményhez vr-ra kell tervezni egy játékot, és itt nem technikai dolgokról van szó, hanem játékmenetbeliekről is. Űrhajóban baromi jó lesz szerintem, de pl egy beszállás animációt nem tudom hogy fognak vr-ban megoldani, mert vr-ban nem lenne szabad hozzányúlni a kamerához, viszont az animáció erősen használja. Mindegy, meglátjuk mit alkotnak, ha lesz rá idejük.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Volfram42
senior tag
válasz telapobacsi #41136 üzenetére
Elég alaposan követem a fejlesztés ütemét több játéknak is és itt nem nagyon találkoztam még dátummal a korai időszakot leszámítva. Általában soon van megjelölve.
Így eléggé légből kapottnak tűnik ez.
Míg más játékoknál meg hónapokig nincs kommunikáció sem. Itt azért erről szó sincs.Amúgy pont ez, a nyílt fejlesztés okozza, hogy sok az elégedetlenkedő, mert egy nagy kiadó AAA játékánál a korai időben (igen ez még az ) konkrétan azt se tudjuk, hogy van-e csúszás. Sőt sokszor még a játék létéről sincs tudomásunk. Bethesda sűrűn alkalmazza, hogy bejelenti a játékát, hogy egy hónap azt jön. Addig azt se tudtuk, hogy lesz ilyen. Vagy EA amikor valami recsegős fingós zenével bejelentette a BF4-et aztán nem jött infó róla fél évig. Csak amikor már szinte biztosak a megjelenésben akkor szoktak azok is időpontot megjeleníteni és mint láthattuk meg annyiszor még így is van amikor megcsúsznak.
Itt meg látjuk, hogy adogatják ki a PTU patch-eket amiket ha zárt lenne a fejlesztés nem is kéne kiadniuk.Most a legnagyobb blocker egy hálózati gond, ami ha nem kéne live verzióra kimenni úgy is maradhatna. A kutyát se foglalkoztatná, majd a fejlesztés későbbi szakaszában javítanák, hiszen ha most javítják attól még a további kódolás során ismét előjöhet hasonló probléma. Így duplán dolgoznak,csak azért, hogy mi a kezünkhöz kaphassuk és ne hőbörögjünk. Mert a fejlesztés ütemébe nem igazán szól bele. Szóval erőforrást vesztenek azzal, hogy a kedvünkben akarnak járni. Tegnap meg is köszönték Twitteren, hogy tesztelünk nekik. ez csak egy gesztus, de nekem jól esett.
Közben jelzést kaptunk arról is, Captain Richard streamjén, hogy már tesztelik a 2.5-öt: [link]Szóval ha nem lenne nyílt akkor kevesebbet kellene bugokat hajkurászniuk és talán kevesebb elégedetlenkedő is lenne. Viszont én pont, hogy azt vettem észre, hogy a nyíltságnak hála kevesebb a lázongó.
Más játékoknál ahol figyelemmel kísérem a haladást és szinte teljesen zárt a fejlesztés és ezen okból alig jön ki infó azt vettem észre, hogy sokkal toxikusabb a közönség. Szóval én nagyon is örülök neki, hogy így csinálják a dolgokat.Ugyanakkor még mindig úgy vagyok, hogy irigylem azt akinek van ideje azon morogni, hogy késik a játéka.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
válasz telapobacsi #41139 üzenetére
Ja persze. Nincs is ezzel semmi gond.
Elsősorban nem is neked szántam csak pont akutális volt. Néhány napja már le akartam ezt írni.
Engem az zavar és ismétlem nem neked szántam elsősorban, hogy amikor feljövök ide akkor vagy fél oldal mindig azzal van tele, hogy hazudtak, nem lesz semmi, ígérgetnek, nyaralni mernek menni nyáron. Nem kell fölöslegesen hypeolni, de állandóan savazni sem.
Engem például érdekel, hogy ki miket csinált és milyen élményeket élt meg a 2.3 live-ben vagy a PTU-ba. Mik a tervei. Meg ilyen közösségi hülyeségek. Viszont a 20+ik átvertek mindenik a büdös csalók hsz nem motivál. Sőt kicsit elveszi a kedvem a további olvasástól.
Itt azért messze nem válságosan toxikus a helyzet, de van olyan játék aminek a fórumát már azért nem olvasom, mert csak a kakival való dobálózás megy és nem szeretném ha ez is ilyenné alakulna.
Ismétlem nem hinném, hogy ez lenne itt a tendencia, de jobbnak láttam leírni egy saját véleményt erről a nyitott fejlesztésről. Hátha ez által kevesebb lesz a türelmetlenkedés.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
válasz telapobacsi #41143 üzenetére
Én is megálltam a Delta és a Hull B után. Most már semmi ingerem nincs mást venni, mert ezeket szeretném először megismerni és belakni. Szóval én is várom már nagyon, hogy lehessen fitt-elni meg együtt csinálni amiket kiterveltünk haverokkal.
Remélem ma éjjel kijön a 2.4 live vagy legalább a hétvégére és akkor mindenki élvezheti végre a perzisztenciát, még ha csak kicsiben is.Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz telapobacsi #41363 üzenetére
Köszi Nem tudom, hogy mi lehet a gond, de szerintem nem az oldallal van valami.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Wanderer89
tag
válasz telapobacsi #41366 üzenetére
Gyakorlatilag az alapoktól kell nekik újra írni az engine-t, hogy támogassa az ilyen méretű területet, részben azért is vannak framerate bajok, mert elérték, a limitet . Legalábbis én ezt értelmeztem az elmondottak alapján.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Stilinski
aktív tag
válasz telapobacsi #41559 üzenetére
Nem tudom, hogy mi lehet, nekem ott van minden hajóm, plusz a free flightosok is. Próbáld meg törölni a USER mappát szerintem.
star-citizen.hu
-
laci_8519
tag
válasz telapobacsi #41559 üzenetére
Menj be a hangárba és rakj be egy hajót, utána jó lesz. Nekem is ezt csinálta, nem volt a listában semmi.
-
veterán
válasz telapobacsi #41563 üzenetére
Nem, már talán az 2.3-ban is lehetett ott állítani.
Amúgy pedig minden rendelkezésre álló hangárodat be kell állítani, mi hol van, hol a hajó és milyen, hol van a kis doboz, akvárium, stb. Mivel olyanra váltottál ami már be volt állítva, így előkerültek a dolgok, de amúgy bármelyiket berendezheted.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
laci_8519
tag
válasz telapobacsi #41563 üzenetére
Most, hogy mondod, előtte én is átváltottam arra a hangárra amit használni szoktam és utána raktam be a hajót. Így lehet, hogy semmi köze nem volt hozzá csak a hangárt kellett átváltani.
-
veterán
válasz telapobacsi #41566 üzenetére
lehet hogy most az ingyen kipróbálható hajókhoz jár a hozzájuk tartozó hangár is. Nem mindig tudjuk hogy nálatok mi működik vagy mi nem, mert mi más dolgokhoz, itemekhez, hajókhoz, hangárokhoz férünk hozzá.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Politika
- Trollok komolyan
- További aktív témák...