Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tom5598 #44719 üzenetére
"ha valaki lenne kedves és elmondaná nagyjából miről volt szó"
Ez most ugye valami vicc? Vagy én értem félre? Valaki foglalja neked össze, miről volt szó az elmúlt 4 évben? Nos a játékról[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
pgabor26
tag
válasz tom5598 #44719 üzenetére
Ezt olvasgasd végig.
Aztán megnézheted ezt is.
Utána a starcitizen.hu-n olvasgathatod a háttértörténetet, hogy egy kicsit hazabeszéljek. Mindenképp az elejéről kezd, vagy ha csak a felszínre vagy kíváncsi, ott az időkapszula rövidítve. A teljes fordítása folyamatban.
Nyugodtan kérdezz, ha valami nem tiszta, én ezekkel kezdeném, a többire meg itt szívesen fognak válaszolni.
Általában van heti összefoglaló videó is a legújabb hírekből, de azok mindig az aktuális állapotot mutatják. Ezeket is a hivatalos honlapon találod.[ Szerkesztve ]
-
SkyS1gn
félisten
válasz tom5598 #44749 üzenetére
Csinált Battlenonsense egy tesztet itt is mutatja hogy EU-.ban van 2 is de SM csak USA-t használ jelenleg.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
-
vaakuum
addikt
válasz tom5598 #44874 üzenetére
Viszont nagyon nem is sajnálod, ha a fényezés megsérül rajta, vagy ott kell hagyni valmi olyan helyen, ahol, gyorsan olvad a Dikkmán-színesfém
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
cskamacska
addikt
válasz tom5598 #44967 üzenetére
Jah, azt néztem a linkedben:
Dutch Bar Citizen: Dan Trufin Interview
SO: Do you have any info on the non-combat game mechanics - it has been a while since we saw a design post about mining, engineering, etc. are those articles still up to date or did they drastically change during the process?
DT: They didn’t drastically change, there are some changes. I can’t really give much detail until everything is again- set in stone because I don’t want to give false expectations - but there were some changes from our perspective - definitely for the better. Again, those were our first step into seeing what you guys like about mining, what you like about science, what you like about all these things.
For example, for mining, we’re still having mining as it is in the documents that are on the website but we’re kinda expanding this idea - we don’t only mining, it needs to be a resource gathering thing where you - from picking plants to gathering data about biological species to harvesting wood because you are freezing on the planet - it’s- the entire idea of gathering resources and the logistics of moving them and how we do that, there’s a lot of smaller little things that come as that - mining is one of them and there are lot of things that fall under the resource gathering.
SO: Exactly. Can you tell us more about the inevitable survival aspect of Star Citizen planetary gameplay. Chris Roberts hinted about building blocks for small rooms/buildings, that raises questions on surface gameplay will be. Will there be any ingame need for storing stuff physically or on a specific location.
DT: So there’s a lot of stuff being worked on right now about these planetary locations, especially smaller planetary location and modular bases and modular camps. We're looking into first starting them on the NPC side. It’s not a city or a town, we’re talking like the moisture farm in Star Wars or like small clusters of building that someone just dropped from space and they put together to create a small little base of operation where they’re harvesting something or they’re doing some research or have a drug lab.
...
So there will be storage. You’ll be adding stuff, collecting minerals - or whatever you want to do in that area - and stocking it. And you’ll have to bring supplies. You’ll have to bring … you’ll have to bring food, you’ll have to bring water. You’ll have to bring everything you need for daily life there. It won’t be “Oh, I just here and I’ll survive forever.” No. If your ship … if you crash on the planet somewhere you better have someone come and rescue you because you’ll start to starve; you’ll start to slowly die.SO: Yeah, so …
DT: It won’t be like “Oh, you crashed. You have no water. You’re dead!” No, it will take a while. We’ll give you ample opportunity of finding something to eat or hunting something. Or stealing some resources from someone else. Or calling for someone to pick you up. But if you’re still there after a few days - and not eating, not drinking - you’re health will start to degrade to the point where …
No Mans Sky confirmed!
De viccen kívül, remélem még csak koncepcióban kallódik valahol a földfelszíni craftolós túlélde, és majd SQ42 3. része után adják ki Day-C néven.
Sokkal inkább a multi crew specializációs minijátékokon dolgozzanak, de nagyon serényen, mert el nem tudom képzelni mit fognak csinálni(mégpedig évekig! ) azok akik nem a pilótaülésben, vagy turret konzoljánál pihegnek.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Sokimm
senior tag
válasz tom5598 #44970 üzenetére
Talán azért (hangos gondolkodás), mert idővel a harc is az eszköztáron múlik (a skill viszonylag konstans elem a képletben). Ha ügyes vagyok, akkor nem kell bányászni, craftolni, csak menni és gyilkolni. Ha béna vagyok (ez vall rám inkább), akkor svájc leszek!
(off: wow-ba volt az, hogy míg haver bármilyen karakterrel mindig top 100 volt, addig én alulról a top3. Ezért saját guild-et csináltam (3 ablaknyi ritka nyersanyaggal teli), egyedül voltam benne, és farmoltam mint a güzü. De amikor kellett valami szuper cucchoz alkatrész, akkor jöttek a haverok, és pakolták ki a guild bankomat. Cserébe, ha bajom volt, akkor bárkit (ali-horda) elkaptak, és nem csak karakter vadászat volt, hanem az adott account összes karakterét "szeretgették". Megvettem a védelmet, mert én mindig meghaltam magamtól. Szóval a harcnak a skill limitje miatt, a "minden más" része pont ezért izgalmas számomra. (és talán másoknak is) Bénán harcolok? Akkor veszek nagyobb ágyút, meg valakit, aki tudja kezelni! ) -
Diopapa
addikt
válasz tom5598 #44970 üzenetére
Nem tudom változott-e, régen sokszor előkerült ez a kérdés és akkor CR azt mondta, hogy itt nem birtokolhatsz gyárakat meg űrállomásokat mint mondjuk az X sorozatban.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Wanderer89
tag
válasz tom5598 #44980 üzenetére
Hosszú távban gondolkodtam ezzel kapcsolatban
Félre értettél, vagy én fogalmaztam rosszul. Ha ismered a korai Splinter Cell-eket, vagy épp a Thief szériát, akkor hasonló mechanikára gondoltam. A helyszín megvilágítottságától függően változik az, hogy az AI ki szúr-e, vagy sem. Ez sajnos még a Dishonored szériából is hiányzik. Értem én, hogy meg kell mutatni a játék grafikus motorját, de én így kicsit hihetőbbnek tartom a dolgot .RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Diopapa
addikt
válasz tom5598 #45111 üzenetére
Szerintem attól érződhet "nyúlósnak" pl egy quake vagy egyéb ilyen lövölde után mert az animációknál kell valami átmenet, hogy jól nézzen ki. Pl olyat nem nagyon látni máshol, hogy a másik játékoson látom, hogy hova néz. Egyébként az Arma is hasonló (a mozgásról beszélek), persze nem ennyire rohangálós, itt sem érzem kevésbé "direktnek" az irányítást. Egyelőre azt nem találom, hogy hova kell lőni, hogy találjon..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
cskamacska
addikt
válasz tom5598 #45126 üzenetére
Nem szeretik ezt rajongói körökben. Adjátok meg a császárnak, ami a császáré, és Chirst Robertnek, ami a Christ Robertsé! alapon megy a támogatás.
Teljesen jogos, mert mivel játszani még nem nagyon van mivel, így csak pledge totalra lehet verni.más
My experience of using AdWords to unlock the gladius through referrals.
Na hát az nekem új, hogy MLM spammal hajót lehet kapni.
"I love the fact that we have fans of this game that are actually paying for advertisements for the game."
Persze minden MLM referral így működik, téríts meg minél több embert, és kapsz érte hónap krumplisütője kitüntetést. Bár most már nem babra megy a játék, ha Arena Commander bohózat helyett
90114 dolláros hajókat dobálnak már újonc porszívóügynökök után is.[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-