Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Menthirist #49444 üzenetére
Ez az egyik mag 100%-os terhelés alatt küzd, a többi alig dolgozik elég régi hiba. Évekkel ezelőtt láttam, hogy jelentették Issue Councilban.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
-
VikMorroHun
senior tag
válasz tom5598 #49407 üzenetére
Nekem ez kicsit úgy tűnik, hogy "Bocs, nem számítottunk rá, hogy ha ráengedünk több ezer játékost, akkor azok játszani is fognak, és leterhelik a kiszolgálókat, nem csak előre meghatározott útvonalakon közlekednek". Véleményem szerint hatalmas baklövés volt 2 nap nyílt PTU után kiadni az egészet, viszont nekem már novemberben úgy tűnt, hogy össze-vissza kapkodnak. Elindultak egy irányba a Production Schedule Reporttal, aztán félbehagyták, teljesen más módon jelezték a hibákat, aminek semmi köze nem volt az addigiakhoz. Aztán volt még egy normális "must fix issue list" valamikor november közepén/végén 179 hibával (abból kb. 20 blocker, 40 akárhány kritikus), amit kb. áprilisra tudtak volna kijavítani az addigi átlagos 10 hibajavítás/hét sebességükkel. Ehelyett 1-2 héttel később elindult a PTU. Mindegy, én már visszakaptam a 2013-15 között befizetett pénzem, úgyhogy felőlem annyit bénázhatnak, amennyi belefér...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
valami jó, erőforrás-igénytelen capture progit tud vlki?
Geforce Experience, ha hajlandó működni. Beállítható, melyik gombbal induljon a felvétel, hova tegye és milyen minőségben. Azért jó olvasni ilyen élménybeszámolót is.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Sokimm #49499 üzenetére
Szerintem nem kell semmi különösebb tanácskozás meg programozás az olvashatatlan betűk problémájának megoldásához. Egyszerűen rá kell szánni az egyik grafikusnak pár órát arra, hogy átrajzolja a betűket (vagy egyből olyan betűtípust kell használni), és adjon nekik egy szép kis fekete keretet. Így fehér háttér előtt is kiemelkednek, és olvashatóak lesznek, viszont önmagukban nem lesz feltűnő. Emlékeim szerint amikor a Dreamfall: The Longest Journey magyarításához készítettem az ékezetes betűket, akkor ismertem meg ezt a trükköt. Nehogy már a CIG-nál az évtizedes játékfejlesztői gyakorlattal rendelkezők között senki ne ismerje, vagy hogy ne lett volna idejük erre az elmúlt évek alatt...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz tom5598 #49597 üzenetére
Lehet, hogy kicsit kitartóbbnak kellett volna lenni, utánanézni a vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályoknak. Bár a videojátékok elég különleges helyzetben vannak, meg nyilván az is számít, hogy elkészült, kereskedelmi forgalomban kapható-e az adott játék, vagy mint a Star Citizennél csak támogatásokat gyűjtenek. Egyébként a polygonos cikkben azt írják, hogy a Schulz nevű támogató kb. 25000 USD-t kért vissza, december 10-ig nagyjából 17000-et pedig már visszakapott.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Malibutomi #49613 üzenetére
Nem valószínű, mert én ezt már a nem is tudom, melyik prezentáció után jeleztem Spectrumon, amikor kiderült, hogy a hosszabb kvantum utazások simán lehetnek 10+ percesek is. Biztos jó játék, amikor hosszú percekig nem történik semmi, csak utazol az űrben...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Malibutomi #49687 üzenetére
Ebben meg az az érdekes, hogy én emlékszem olyan videóra még régebbről, amiben Sean Tracy azt magyarázta, milyen ősrégi hibá(ka)t javítottak a CryEngineben. Nem gondolnám, hogy megtartották maguknak az ilyen javításokat...
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Malibutomi #49812 üzenetére
Én nem a várakozást untam meg, mert tudtam, hogy még évekig tart, amíg készen lesz. Az nem tetszett, hogy össze-vissza kapkodnak. Két és fél hónapig volt egy jól átlátható hibaszámláló rendszerük, aztán átalakították egy olyanra, amit kb. senki sem értett. Aztán pár hét múlva vissza az eredeti (amiből, ha valaki felrajzolta egy grafikonra az addigi adatokat, az következett, hogy a 3.0 kb. március-április tájékán lesz kiadásra kész állapotban, de ez részletkérdés), majd semmi/megint az átláthatatlan változat. Van némi tapasztalatom szoftverfejlesztés terén, és menet közben úgy tűnt, mintha az intenzív hibakeresés/tesztelés mellett folyamatosan dolgoztak volna a programon, egyre újabb dolgokat belepakolva. Ezt aztán valamikor decemberben ők maguk is elismerték az egyik heti e-mailben. Na most ez a fejlesztési módszer szerintem egyedül arra jó, hogy pazarolják az erőforrásaikat (kijavítanak egy hibát, közben gyártanak 2-5-10 másikat, mert egy ideje már olyan bonyolult a program, hogy minden mindennel összefügg, és nem lehet egyszerre mindent átlátni). Szóval úgy döntöttem, hogy ha pazarolni akarnak, akkor azt ne az én pénzemből tegyék. (Más kérdés, hogy azóta sikerült elpazarolnom a visszakapott pénzt. Nem így terveztem, így alakult.)
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Malibutomi #49890 üzenetére
Igen, emlékszem, amikor kijöttek a buggyk Area 18-en, és valaki teljes gázzal próbált repeszteni, ketten meg oda feküdtünk a kocsi elé, hogy "na, üssél el, ha tudsz!". Nem tudott, olyan volt, mintha oda ragasztották volna a kocsit. De hatalmas élmény volt.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz bladex73 #49906 üzenetére
Persze ennek kivédésére be lehet vezetni, hogy akinek 5 percenként kell egy új hajó, annak minden alkalommal duplázódik a biztosítási díj (LTI esetén ez persze nincs, oda mást kell kitalálni), illetve az ellopott hajóra nem jár biztosítás.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Van itt olyan, aki ért a fizikához? Már régóta foglalkoztat az az alapvető fontosságú kérdés, hogy miért jelentkezik a Star Citizenben "vörös-" illetve "fekete látás", ha túl nagy erőhatás éri a pilótát. Az addig rendben van, hogy a Föld légkörében repkedő vadászpilótáknál előfordulhat ilyen, de az űrben, ahol a hajó saját gravitációs terén kívül nincs más, ami erőhatást fejtsen ki a pilótára, mégis hogyan lehetséges ez?
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Menthirist #50072 üzenetére
Még az Uncharted Collectiont (vagy mi a felújított változat neve), illetve a Horizon Zero Dawnt tudom ajánlani. Utóbbi az egyik legjobb játék (TLoU mellett) amivel valaha találkoztam.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
-
VikMorroHun
senior tag
Számomra az nem világos, ha még mindig van havonta 1-2 millió bevételük, akkor minek tiltották le a visszatérítéseket? Vagy esetleg a 2 millió támogató fele megunta a várakozást?
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Malibutomi #50507 üzenetére
Össze lehet hasonlítani a Star Citizent a Cyberpunk 2077 fejlesztésével, csak nincs értelme. Az egyiknél alapjaiban kellett újraírni a motort, plusz ki kellett fejleszteni a szükséges technológiai eszközöket (miközben a semmiből felépítették a céget), a másiknál mindez már megvolt, csak tovább kellett fejleszteni (miközben elkészítették a Blood&Wine kieget).
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz oettinger01 #50694 üzenetére
Pár éve nyilatkozta valamelyik fejlesztő, hogy 100 GB körülire várható a teljes játék.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz SkyS1gn #50865 üzenetére
Ott van a hivatkozott hivatkozásban szépen elmagyarázva, de ide is berakhatom.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Mattyokar #51287 üzenetére
Nem lehet, biztos. Én ezt tartom a SC legnagyobb hibájának, mivel a túlzott valóságszimulációra való törekvés eredménye szükségszerűen nem lesz jó játék. Nekem már akkor csipogott a vészjelzőm, amikor bemutatták a 10-15 perces kvantum utazást. Lehet, hogy az utazás sebessége és a megtett út alapján ez így valóságos, de játéknak roppant unalmas. Pont, mint az Eliteben, mikor átruccanok egy kettős csillagrendszer második csillagához, és a "játék" 10 percig abból áll, hogy nézem, ahogy száguld az űrben a hajóm.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Plasticbomb #51526 üzenetére
Én ezt már rég megcsináltam. Még valamikor 2.x környékén quantum travel a csillagok közé. Egy idő után szólt a játék, hogy most már meg kellene állni, mert vége van az univerzumnak.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz MasterDeeJay #52024 üzenetére
Erről eszembe jutott, amikor valaki a Mass Effect 2-t próbálgatta egy magos procin úgy, hogy a nagy felbontású videókat ki kellett szedni, és akkor remekül ment a játék (két magos kellett neki minimum). Amíg el nem jutott egy pontra a játékban, amit már nem bírt el a procija...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Menthirist #52150 üzenetére
Számomra csak az nem világos, hogy Chris miért azzal indokolta ezt a 46 milliós befektetést, hogy majd a Squadron 42 marketing költségeire kell, mert a támogatóktól befolyó pénzt továbbra is a játék fejlesztésére akarják fordítani. A CFO beszámolójában az van, hogy átlag 44 milliós bevételük volt 2015-2017 években, ez idén jelentősen visszaesett. A kiadásaik kisebb-nagyobb mértékben rendre felülmúlták a bevételeiket ezekben az években, és ha feltételezzük, hogy tovább terjeszkedtek, tovább növekedtek a fizetéshez kapcsolódó kiadások, akkor bizony az van, amit te is írtál: 2020-ig nem tudnák finanszírozni a fejlesztést, muszáj (volt) befektetőket keresniük.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Menthirist #52155 üzenetére
A 14, illetve 19%-os csökkenést tekintettem jelentősnek, de úgy látszik, nem vettem figyelembe az előfizetéseket meg a szponzori/egyéb támogatásokból befolyó összeget.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Menthirist #52172 üzenetére
A 44 és 36 (38) millió között láttam komoly csökkenést, aztán amikor azt írtam, hogy "nem vettem figyelembe...", akkor már rájöttem, hogy tévedtem. Folytassuk még?
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Drenadar #52543 üzenetére
Én meg azt nem értem, miért olyan nagy probléma, ha kell egy Google fiók. Ingyenes, 10 MB postafiók tárhely, kb. a legnépszerűbb levelezőrendszer, és elég sok Google szolgáltatás van, amihez jó lesz bejelentkezéshez...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz atok666 #52658 üzenetére
Attól függ, mit tekintünk gáznak.
Bevallom, amikor először megláttam a Squadron 42 roadmapet, kinevettem őket. 4-5 évvel ezelőtt is ugyanazt mondták, amit pár hozzászólással fentebb is olvastam: azért haladnak olyan lassan a Star Citizen fejlesztésével, mert a csapat/erőforrások nagy része erre megy el, de egyelőre nem mutatnak belőle semmit. (Egyszer (vagy kétszer?) volt egy pár perces demó, azóta semmi.)
Illetve nem szerencsés dolog egy vezetőnek mikromenedzselnie a folyamatokat. (A Forbes cikkben ezt is megemlítik.) Épp a napokban volt részem ilyenben. Adott a főnököm egy feladatot, aztán szépen elkezdte ő maga összeírni a szükséges adatokat, mit, hol, hogyan kell majd intézni. Én meg vártam, hogy sorra kerüljek.
Meg az nem jó, ha telefonon megbeszélek egy másik ügyet, e-mailt kell írni. Ugyanazoknak, akiket épp hívni akarok ebben az ügyben. De én egy 20-30 fős "helyi fiókban" dolgozom, itt semmi különösebb probléma nem lett belőle. Egy több száz főt foglalkoztató cégnél már igen komoly költségvonzata lehet ilyen húzásoknak, főleg, ha rendszeresen előfordulnak.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz K.Andras.Vfx #52818 üzenetére
Tévedés, én már láttam "Örök élet +20 év!" feliratú politikai hirdetést. Komoly.
Egyébként a 100 rendszert valahogy úgy kellene megoldani, amit nemrég írt itt valaki: alaposan megtervezni egyet, a kapcsolódási pontokat, és ezt procedurálisan/véletlenszerűen generálva ismételtetni, szigorú szabályok alapján. Az Elite sorozatot tudom felhozni példának. Régen, a 8 bites számítógépek idején meg tudtak oldani ilyen jellegű trükközésekkel olyan, egyébként lehetetlennek tűnő feladatot, hogy több száz csillagrendszerből álló galaxisban játszódott a játék, és volt vagy 8 galaxis. Mindegyik rendszernek más neve volt, más-más történettel. Az elnevezéseket sem kellett a fejlesztőknek hónapokon át bepötyögnie a gépbe, valamilyen algoritmussal oldották meg. Nyilván a Star Citizen rendszerek 100* bonyolultabbak ennél, de attól még fel lehet állítani olyan szabályokat, és meg lehet írni az ehhez szükséges kódokat, amik elvégzik a generálást.
Nyilván, tesztelni is kell majd. Erre kell írni egy külön tesztelő algoritmust, ami csak azzal foglalkozik a nap 24 órájában. Pár éve láttam valamelyik műsorukban, hogyan tesztelik a CIG alkalmazottak a programot. Szerintem már akkor is azon a határon volt, amit normális keretek között emberekkel lehetett tesztelni.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Valaki írta valamikor, hogy kezdenek fogyni az eddig türelmes támogatók is. Megnéztem a közösségi finanszírozást összesítő Google táblázatot, és úgy tűnik, nem ez a helyzet, mivel időarányosan valamivel többet fizettek idén, mint tavaly.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Menthirist #52999 üzenetére
Ez ismét meghozta a kedvem a játékhoz, úgyhogy vettem Ebayen egy Dragon Con csomagot kb. 51 Euróért. Pledge Store-ban csak a Squadron 42 kerülne ennyibe, ebben meg mindkettő benne van, úgyhogy ez egész jó árnak tűnik. Már csak egy buggy hiányzik, aztán azt kell kitalálnom, hogyan szállítsam el valamelyik bolygóra, hogy ne csak a hangárban tudjak kocsikázni.
Meg vennék egy Aegis Sabret is, csak nincs rá 60.000 pénzem...Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz kozi71 #53010 üzenetére
Én is Ebayről vettem a mostani dolgaimat. Kell hozzá először is egy RSI account (regisztráció, email, egyik meg másik handle, stb). Ha ez megvan, vásárolhatsz Ebayen. Nyilván olyan eladót érdemes keresni, akinek 100% körül van a minősítése. Ha megvetted, amit akartál, el kell neki küldeni az RSI account adatait, hogy átküldhesse oda ajándékként. Egy emailt fogsz kapni, arra kell kattintani, és már meg is jelenik nálad. Visszatérítés nem lehetséges. A handle-nél figyelj, nem mindegy, melyiket adod meg!
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz MasterDeeJay #53039 üzenetére
Ott van a kép tetején: minden Star Citizen klienst futtató számítógépről gyűjtenek adatokat, minden órában.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
-
-
VikMorroHun
senior tag
Ezzel az a baj, hogy teljesen felesleges pár ezer emberrel valós időben tesztelni ilyen dolgokat, hiszen ahogy a quanta bemutatóban is láthattuk, tökéletesen meg lehet oldani a feladatot szimulált környezetben, ezerszer hatékonyabban.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- További aktív témák...