Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fogalmam sincs, nincs benne a faceliftes listában, igaz ez a motor a G Astrában is jelen van, így nem tekinthető annak, de az a furcsa hogy a régi listában sincs benne. Gondolom ide lehetne sorolni a Z12XEP-et is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
WP14
őstag
válasz AMD Power #70897 üzenetére
A Gates szíj is jó, de a Conti még jobb
(#70898) Petyyyyy Nem találtam hivatalos infot róla, pedig szerintem lenne, ha úgy lenne. Japán fórumtárs forrására kíváncsi vagyok azért
Itt nem lehet baj a származással.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
AMD Power
titán
Az más.... De nem is olyanokat nézegetek. Az nem családos embernek való.
Nekem a Gates a szíj és Dolz a pumpa benne.
vebbful Az biztos ,hogy a gyári a legjobb.De én ilyen téren parás vagyok. Ha azt írják valamire ,hogy 50e km az élettartam mondjuk én azt 40e után lecserélem. A vezérlés meg főleg ilyen. Ha meg nem gyári akkor meg főleg. Arról nem is beszélve ,hogy sokszor a legnagyobb hülyeségeket a márkaszerviz mondja és "hirdeti".
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #70873 üzenetére
Hogy tudja már hé erről is elmentettél képet, vagy mi ?
-
ufonauta
aktív tag
válasz zolikaDB #70887 üzenetére
Nem nyiszorog, csak ha nagyon szar úton megyek és tök üres a hátulja. Node akkor pattog, mint a nikkelbolha. A műszerfal sem porosodik jobban, mint bármely más autóé. Lőttem egy képet bár szembe süt a nap.
500 k-ért adtam el. Teljesen alap klíma, központi zár és villanyablak nélküli verzió. A J Sedan 4 millió 43 ezer-nél állt meg 1.6-os szívó motorral. Ami extra az a metálfény, tolatóradar, LED nappali világítás.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #70867 üzenetére
Milyentől? Aki betartotta a gyári előírást? Nincs itt semmi gond, amit a gyárban beletettek az bírja, jobban mint amit utána bele fognak tenni...
Bátyám pl tipikusan az a fajta aki nem tudja mitől megy az autója csak hajtja. Egészen véletlenül 120ezret ment egy vezérléssel a F astrája. X14NZ, a szerelője telefonál rá, hogy már régen látta az autót. Simán kibírta pedig jelentős a többlet.
Ugyanígy lehetséges, hogy az 50ezredik után elszakad a 2. évben.Attól hogy rá van írva, hogy 150ezer km és 10 év, még nem fog elszakadni a 151ezredik km-nél a 11. évben.
Főleg nem a gyári.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
becsitibi
senior tag
válasz mohabá 007 #70850 üzenetére
Helló.
1,5 éve volt cserélve valamelyik abs jeladó,vagy a bal vagy a jobb,akkor is világított az ABS lámpa,és a hibakódolvasó szépen kimutatta mi a baj,akkor érdekességképp ment minden számláló,nem úgy mint most.
Voltam az M3 kivezetőjénél,ott van egy spéci műhely,ott azt mondták hogy a computerem nem tud az ABS kockával kommunikálni,abba ment az elektronika amit nem tudnak javítani,és hogy szerezzek egy "DH" feliratút mert csak az a jó.
esetleg arról nincs infód hogy az 1998-1999-es évjáratú x20xev g astrákat milyen betűjelű ABS kockákkal adták ki?Hogy miért adtak ki 2 fajtát?Van egy ugyanilyen teljesen mint az enyém bontottba,és annak "EC"-s feliratú.
-
WP14
őstag
válasz mrx1212 #70875 üzenetére
Conti szíjakat ajánlom és INA görgőket, legjobb minőségű e kettő. SKF régebben jobb volt szerelő barátom szerint, mára romlott a minősége, így inkább Dolz vízpumpát, vagy Magnettit vennék (ahogy vettem is) és, ha termosztát csere is lesz, abból Wahler.
Szűrőkből pedig a MANN.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
KrAt
veterán
2. szerelmem
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz ufonauta #70885 üzenetére
Mennyibe adtátok el?
Illetve: amikor szar úton mégy, a hátulja (csomagtartó, rugók) nem nyiszognak?
Belül nem porosodik a műszerfal/utastér?
(Azért kérdem, mert teljesen ugyanilyen autóm van nekem is)A J-t ha szabad tudni, mennyibe, milyen extrákkal/motorral/kasztnival és hol vettétek?
-
ufonauta
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #70882 üzenetére
Persze csak átvitt értelemben gondoltam. Nagyon megszerettem az évek alatt. Soha sehol nem hagyott ott. Igaz mindig megkapta a törődést. Nagyon messzire nem kerül, mert bátyám veszi meg egy közös ismerősnek.
Sógoromék is vettek egy J Astrát és ők már szombaton elhozhatták, mert készleten lévő megfelelt nekik. Nem igen akart vele foglalkozni így ő beszámíttatta és szombaton otthagyta az F Astrát. Azért picit ő is elérzékenyült. Csak 15 évig hajtotta.Persze este az adatokat lehagytam: Astra G Sedan, 1.4 90 LE (Z14XE) 2004. 01. 1350.000 km
[ Szerkesztve ]
-
WZP
aktív tag
válasz Luck Dragon #70861 üzenetére
Z14XEP mindenhonnan kimarad szegény
De feltételezem hogy arra is a 10év/150k km áll. Akkor valóban megérett már a gép a vezérléscserére, mert még eredetivel megy. (2006-os)
Inter Arma Enim Silent Leges
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #70877 üzenetére
Az a gond, hogy nem csak kívül ilyen. Jobb oldalon a lemez olyan vékony, hogy ha akarnám könnyedén le tudnám törni. Akartam venni 2 patentet ami rögzíti a küszöbtakarók záró elemeit. Felesleges volt a próbálkozás mivel nincs anyag amiben furat lenne a műanyag alatt. Pereg kifelé a rozsda és úgy sejtem, hogy a küszöbök végei már nem igazán léteznek. Majd a kasztnis megmondja, hogy menthetőek így ahogy vannak vagy kell a javítóív. Addig is lefestem a ronda részeket gyári színnel mert távolról virít a rozsda.
Gabika75: Ja vagy úgy. Azt nem gondoltam, hogy simán a rozsdás részt is lehetne még menteni + nem kellene fújni az egész elemet az én elképzelésem szerint.
Redmi Note 7
-
Gabika75
csendes tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #70872 üzenetére
Megnéztem még egyszer a képeket.Ezek miatt komolyan sárvédő iveket akarsz cseréltetni?Téged ismerve,Te is meg tudod gyógyítani,hisz a jól látható,kényes részek épek.Jön a jó idő,négy nap szabi (szabadidő hasznos eltöltése) Én is most támadtam meg a ragyát,és győzött az erőszak.(Semmi nem fog látszani)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mrx1212
tag
Kösz mindenkinek a segítséget és az infót!
Nyáron lesz 10.éves így akkor egyben megejtek majd mindent a szokásos szervizel együtt!
/olaj,szűrők stb.../Ezek lesznek szerintem :
- Eredeti vezérműszíj szett 38.000 ft körül
- SKF vízpumpa 13 656 ft körül /a Dolz-Eu. imp. csak 1530 forintal olcsóbb egyébként/ így akkor inkább SKF
- Hosszbordás szíj Gates 4800 ft az eredeti 10.000 ft lenneMint írtam pont ezért halogattam eddig mert a kilométer csak 78.000 van benne újonnan vettem anno így a vezérlés cserét és akkor a vízpumpa,hosszbordás szíj cserét is csak a kora miatt fogom megejteni!
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Szada85 #70821 üzenetére
Szerintem kütyü nélkül nem fog menni.LaciCRM 1.6 B vekijének,és egy B corsának is ugyan ilyen a lábkiosztás,nekik se sikerült.Hibakód nélkül meg nincs értelme ötletelni,különösen akkor,ha a gép hiba nélkül üzemel,csak jelez.A lábkiosztásról van itt némi infó,
[link] (de csak ha érdekel)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #70868 üzenetére
Hany eves volt a geped mikor vetted? Km ora allasa?
[ Szerkesztve ]
-
válasz mohabá 007 #70866 üzenetére
Mikor vettem az enyémet, abban is a gyári volt még. De nem bíztam a véletlenre .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #70866 üzenetére
Latod en pl az ilyentol autot nem vennek...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz #45553408 #70862 üzenetére
Még a két évben se legyél biztos.Ha beütne a balhé a motorral,simán rád vernék,hogy a nem rendeltetésszerű használat miatt lett a hiba.Hogyan tudnád bebizonyítani,hogy pl:betolással,vontatással soha nem indítottad be az autót,nem pörgetted agyon versenyszerűen,nem gyilkolásztad?Ügyvédeik, szakértőik simán lenyomnának,mint a bélyeget.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
válasz mohabá 007 #70858 üzenetére
Az a baj hogy a faceliftes motorok nincsenek benne. Főleg a benzinesek ,és a láncosok.
De az Opel Service oldalán fent vannak. De hát ha itt keresné valaki.
Vezérlés csere, év, kilométer futás. H Astra
Legkésõbb tízévenként, illetve 150e km-enként
Benzin:
Z 16 LET, Z 16 XER, Z16XE1, Z 18 XER,
Dízel:
Z 17 DTH, Z 17 DTJ, Z 17 DTR, A 17 DTJ, A 17 DTR ,Z 13 DTH,Legkésõbb kétévenként, illetve 60e km-enként.
Dízel:
Z 19 DT, Z 19 DTLLegkésõbb tízévenként, illetve 90e km-enként
Dízel:
Z 17 DTH (kiemelt)Legkésõbb tízévenként, illetve 150e km-enként
Benzin:
Z 16 LET, Z 16 XER, Z 16 XE1, Z 18 XER,
Dízel:
Z/A 17 DTJ, Z/A 17 DTR, Z 19 DT, Z 19 DTL, Z 19 DTH (Itt inkább a Z/A -DTJ és egyéb ritkaságok a kiemeltek.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
beg
veterán
válasz #45553408 #70859 üzenetére
Ha 10 év alatt mész vele 5e km-t, ugyanúgy szakadhat anyagfáradás miatt. Ezért adnak meg km/vagy idő periódust. Amelyik előbb bekövetkezik.
Tv-re sem adnak 5-10 év garanciát pedig simán nézhető addig
Mókus megrágja, sósavas patak felett parkolsz éveken át, üt az egyik feszítő görgő, stb. Ezek miatt nem adják olyan hosszan.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz #45553408 #70856 üzenetére
Aki eddig nem tudta,most megtudhatja.Igaz,hogy vótmá
Vezérműszíjcsere intervallumokMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Doggy dog
senior tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #70806 üzenetére
Mutatós darab De ezt már végre fel is teszed ugye?
Már korábban is többször rendeltél mert zavart a fekete felni
Arra kíváncsi lennék, hogy merev,törékeny e,vagy elég masszív,mégis rugalmas,mint az eredeti gyári.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz zolikaDB #70851 üzenetére
Sőt, ha 2000-es évjáratot nézel, ott még csak 60e volt. Aztán tettek bele nagyobb átmérőjű csapágyat az egyik feszítőbe, onnantól lett 90e. (Görgő átmérő maradt, minden ugyan az.)
Z14XE esetén ezért jobb a későbbi évjáratúhoz való szettet kérni.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zolikaDB
veterán
2004-es Z14XE-re azt olvastam, h 6 év vagy 90e km.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz becsitibi #70827 üzenetére
Még jó,hogy időnként ide is benézel,és kérdezel. Én mást mondok,mint mások,máshol.Én azt mondom,nem kell keresgélned azt a HD-s kockát,nincs annak semmi baja. Még jó,hogy a végén ezt írtad,mert itt a bibi:
"...A kilóméteróra nem számól,nem mutatja mennyivel megyek,ABS világít folyamat..."Ez pedig egyértelműen azt jelenti,hogy az ABS/ESP jeladó a gond. (a benne lévő forgásérzékelő nem érzékeli a jeleket,ezért nem tudja tovább küldeni a km órának,ezért nem is mutat semmit.Mivel hiba van,jelez az ABS lámpa)
Jelenleg Doggy dog-nak is ez a dond
Általában a baloldali döglődik,próbaképp cseréld meg a két oldalt,hátha változik a helyzet.Okos műszer meg tudja mondani,hogy a bal,vagy a jobb oldali e a rossz.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
-
SPF
senior tag
Benzinszűrőt milyen sűrűn kell cserélni (G Astra)? Megtett km, vagy év alapján?
-
beg
veterán
válasz mrx1212 #70838 üzenetére
Skf, gates jó márkák. A pumpán ne spórolj véleményem szerint. Ha beáll mit csinálsz? Ledarálja a szíjat, akkor meglátod hogy van köze a vezérléshez
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
diegho
nagyúr
-
mrx1212
tag
válasz Luck Dragon #70834 üzenetére
Köszönöm!
Akkor a vízpumpa cserét lehet hogy eltolom későbbre anyagi megfontolás miatt!
Szerinted még meddig tudnám max húzni ezzel az eredeti vízpumpával? /első tulaj vagyok és ez még az eredeti ami benne van?/Itt az eredeti vízpumpa olyan 31.000 - 33.000 között lenne viszont SKF 14.000 körül van megfelelő ez is minőségileg?
Tehát ha netán lenne valami a vízpumpával akkor az nem olyan nagy "balhé" mert nincs köze a vezérléshez.
Egyébként az eredeti hosszbordás szíj egy 10.000 ft ahol néztem a GATES márka pedig csak 3 887 ft ez nem lenne minőségileg megfelelő? Ami még érdekes számomra az eredetin ami benne van GM ott is rajta a GATES felirat?
-
-
-
mrx1212
tag
Egy kis infót kérnék tőletek!
Van egy Astra H /2007 évjárat/ Z16XER típusom lassan eléri a 10.éves kort.
Szeretném lecseréltetni a vezérlést a kor indokolja a km még nem.
Komplett vezérműszíj szett cserére gondoltam ami lenne a kérdéseim:
- a vízpumpa csere nem szükséges? /nem tapasztalok semmi gondot vele/
- a vízpumpa nem a vezérlés része /független/ ha jól tudom?
- esetleg a hosszbordás szíj /kora miatt/ szükséges lenne a csere,vagy hagyhatom még?Köszönöm előre is segítségeteket.
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #70820 üzenetére
Az 1 millióban már a kötelező szerviz és az átírás is benne van. Többet egy G Astra sem ér. Feltéve ha nem OPC és nem 10.000km van benne.
-
válasz #45553408 #70825 üzenetére
Autópályán 130-as tempónál 7,5-8L. Országúton 6,5-7L.
Mikor kis hazánkban tankolok ,ugyanúgy MaxxMotiont ,autópálya 7-7,5.
Országút 5,5-6L.De most az is lehet hogy hidegebbek voltak a napszakok 0 & 3 fok volt, meg arra a sok domb is hozzá tehetet a többlet fogyasztásnak. Mert a motor ugyanúgy csendesen járt. És önmagában semmi különbség nem volt.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
becsitibi
senior tag
válasz mohabá 007 #70802 üzenetére
Bocs a késői a válaszért de 1-2 naponta tudom csak megnézni a válaszokat.
Szóval az ABS kockámba valami elszállt,nem javítható,és ezért azt mondták hogy keressek ilyen "DH" feliratút.A dolog érdekessége az hogy van egy ugyan ilyen x20xev mint az enyém,az is TC kikapcsolható kipörgésgátlós,de mégis "EC" feliratú és az nem jó,továbbá van egy bontott szívó x20xer az is EC feliratú,és van egy z20let ami szintén EC feliratú.Elvileg ezek nem jók az én autómhoz.Nagyon meg vagyok lőve ez miatt.Azért kérdeztem hogy esetleg mondjuk b vekiből x20xev-ből ha találok DH feliratú ABS kockát az jó-e nekem.
A kilóméteróra nem számól,nem mutatja mennyivel megyek,ABS világít folyamat.
Köszi.
-
veterán
válasz Szada85 #70821 üzenetére
OP-COM nélkül is megmondom, szorul az AGR szelep. Amikor lehűlt egy kicsit, már vissza tudja húzni a nyelvét, és ezért indult. Egyszer haza húzattam így magam, mert leállt a forgalomban, és nem indult el. Az udvarban persze pöcc-röff!
Ha a hangja is más volt, netán az alapjárat is ingadozott, akkor pláne tuti a tipp.
[ Szerkesztve ]
-
Gabika75
csendes tag
válasz trassher #70808 üzenetére
Szia!
Nekem egy 99es kombi g astrám van.
4éve csináltattam meg a hátsó sárvédőket javítóívvel.
Most kezd újra előjönni a rozsda.
Kérdeztem a szerelőt azt mondta sajnos ez egy ilyen dolog.
Az elsőket nem cseréltettem azt csak bejavították akkor, most ősszel újra megcsináltattam, de most néztem, hogy jön elő újra.[ Szerkesztve ]
MI vagyunk a lovagok akik azt mondják:NÍÍÍÍÍÍ !!!
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #70820 üzenetére
Üdvözlet mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Adott egy 2003-mas Z18XE-s G Astra Cabrio. Ma hazafelé jövet, egy lassulásos motorleállásos hibát kaptunk, félrehúzódva újra Sem lehetett indítani. Vártunk kb 1 percet, utána pöcröff Indult, viszont maradt egy Motorellenörzö lámpánk.Google a barátom Volt, de aztán összevesztünk, ugyanis a leírt módok közül egyikkel Sem tudtam kivillogtani a hibakódot.
1. Próbáltam a fék+gáz nyomvatart, majd gyújtást ráad módszert, eredménytelenül.
2. Googleon néztem leírást, amiben G Astránál írják a kivillogtatást, [itten], ott azt írják, hogy a diag csati 5-6 érintkezöit kell összekötni.Na már most a Cabrioban a csatinak Eleve más a lábkiosztása, mint az opelforumos linken, mert nekünk ilyen:
Szóval van esetleg valakinek tippje, hogy ilyenkor mivel tudom kivarázsolni OP-COM nélkül a hibakódot?
Elöre is köszi a segítséget.
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #70817 üzenetére
Igazából az sem baj ha nem esik. Főleg ha az F ára is marad. Mindennel együtt max egy millió amit rászánok. Ebben benne van a mostani kis szerelmem eladása is. Bárki is veszi meg, nagyon jól fog járni vele.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mohabá 007 #70735 üzenetére
Patentcentrum.hu
-
válasz AMD Power #70790 üzenetére
Ezt nehéz megjósolni. Az elmúlt két évben jelentősen jól tartotta az árát a a G Astra, némileg még emelkedtek is az értékük, hisz vissza gondolunk,és volt itt téma is, nem is olyan rég ,tán egy éve, hogy akkoriban egy G Astra ami szép és jó volt, mint általad össze foglalt linkekben is megtekinthető. Nos azok 700- körül mozogtak, míg most ugyan az napjainkban 1M-körül mocorognak a piacon.
Én a kéket választanám, felszereltség, a kora, futott km-tere miatt. Na meg azt hiszem az a kék talán metál is. Csak a kereket selejtezném, új dísztárcsa, vagy alufelni , hozzá illő új gumikkal, egy örök darab marad.Többire nem térnék ki, mert lenne pontok amik érdekes lehet mindegyik kocsinál (gondolok itt a garancia adásra), de ha később veszel,most ez tárgytalan.
Úgy gondolom hogy egy év alatt jelentősen az áruk nem fog változni, inkább a felső szegmensben fog, gondolok itt J-K Astrákra, míg a G-H minimálisan csökkenni fog, vagy épp stagnálásba marad. Főleg ha azt veszem figyelemben hogy a használt autó piac jelentősen erősödött, és az idei évet is erősen kezdték. És továbbra is ez várható. Kereskedők ezt figyelemmel kísérve, nem hinném hogy ilyenkor fogják az autókat értéküket alább adni. Csak azok a példányoknál amik kintről jöttek. Ezért szeretem első körben megtudni hogy az adott autó Magyarországon "újonnan" üzembe helyezett. Mert kintről G Astrát szerintem nem érdemes behozni, mert nincs akkora érték többlet. És még ezt millió ponton lehetne nézni ,bármilyen szemszögből. De már így is többet írtam a kelleténél, és eluntad az életed
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Spirit
őstag
válasz lsebestyen #70815 üzenetére
Nálunk az alapprobléma, hogy egy teljesen elhanyagolt, lerohadt bevásárlós Corsát kellene mozgásképessé varázsolni. Mivel nem én hajtom, eddig nem törődtem vele, viszont pár hónapja elment az irányjelző kattogása, majd maga a lámpa is. Irányjelző reléjének cseréje, kábeljavítgatás után kiderült, hogy a vészvillogó kapcsolója is ludas, mert ugye miért is ne lenne direktbe átkötve rajta. A bajuszkapcsolónak csak a torka volt véres, szóval lassan meg kellett ismerkednem az autószereléssel. Mire az elektromos rendszer kezdett helyreállni, az alapjárat kezdett ingadozni és véletlenszerű lefulladásokat produkál alapjárat közelében terhelés alatt.(értsd: minden szuper, pöccre indul, megy bármeddig, de lámpától elindulásnál 10-ből egyszer megfullad, hiába nyomsz bármennyi gázt. 10-15mp után enged indítózni, ekkor pöccre indul és mintha mi sem történt volna megy tovább.) Alapjárati léptetőmotor takarítás(trutymós volt), pillangószelepház ellenőrzés közben vettem észre, hogy meg van repedezve az említett könyök. Hozzáértem, beszakadt. Ezek után kézzel lefejtettem egy marék gumimorzsalékként a könyököt, nem kell ide penge.
Mivel maga az autó nem ér annyit, mint egy alaposabb átvizsgálás/javítás szervízben, így megpróbálom mostmár addig életben tartani, míg lehet.
-
lsebestyen
addikt
válasz Spirit #70814 üzenetére
Pozitív. Már én is cseréltem.
szerk.: Ha nem akarsz sokat tökölni, akkor egy pengével kezdjed. Felül a bilincset lelazítod, és ott belevágsz a gumiba. Alatta ugye fém van, szóval annak nem lesz baja. Legalábbis nálam annyira össze volt gyógyulva a bilincs alatt, h nem lehetett leszedni. Ha így kezdem, akkor 20 perc helyett 10 perc alatt kész vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Spirit
őstag
Hátha vannak itt ügyes-okos emberkék. Meg tudná valaki mondani, hogy a képen jelzett gumicsőnek mi a neve/szerepe? Sajnos típusszámra sem tudok rákeresni, mivel szét van porladva a 22 éves darab a miénkben. Így elég nehéz venni, hogy nem tudom mit keressek.
Opel Corsa B, motorkód C12NZ
Az első háromra tippelek itt , de nem vagyok benne biztos, mivel ezeket légcserélőhöz írják, nekem meg masszív olajos trutyi ült benne.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Gyertyákat néztem a Merivához, bárdinál van a sima Bosch 2 elektródával és van 4 elektródával, ahol a megjegyzés "Túlnyomórészt rövidtávú". Ez azt jelenti, hogy rövid távokra utóbbi az ajánlott?
-
trassher
addikt
válasz AMD Power #70809 üzenetére
A sárvédő és a küszöb találkozásánál rozsdásodnak ezek is. Mint tudjuk nem túl lelkiismeretes tulajtól származik az autó de nem hinném, hogy hátul mindkét oldalon törve volt. Ahhoz túl szépen futnak az és illeszkednek a lemezek.
llwynog: Szerintem nem árthat neki ha évente cseréled mindegy milyen üzemanyagot tankolsz. Igazából annyira kis tétel, hogy ezen nem érdemes időt spórolni mivel pénzt amúgy sem tudsz.
Redmi Note 7
-
HoaryFox
Topikgazda
Szerintetek ha mindig prémium benyát (MaxxMotion 95) kap az autó, akkor szükséges évente cserélni a benzinszűrőt vagy elég 2 évente?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
K Norbi
addikt
válasz mohabá 007 #70793 üzenetére
Köszi
-
AMD Power
titán
Rendeltem dísztárcsát a kocsihoz. Idegesít ez a sima fekete lemezfelni. Ez 4e ft tökéletes lesz rá.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz becsitibi #70768 üzenetére
Valszeg azért nincsen hamar válasz,mert azt se tudni tul képpen,mit is keresel.Ha azt ami a képen van,az egy elektrohidraulikus vezérlőegység,ami egybe van építve az integrált elektronikus vezérlőegységgel.Mivel ez komplett egység,más tipusra nem cserélhető,
Több féle van belőlük,és nem motor tipustól függ,hogy milyen van beszerelve.
Ha viszont az abs jeladókra gondoltál,amik az első kerekeknél vannak,(milyen motorkódú ABS kockák jók az autómhoz) abból csak újnak van értelme[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
zolikaDB
veterán
Night Breaker Lasert 4400-ert vettem a Metroban 1 hete. Most az Unlimited akcios.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Ukrajnai háború
- Napelem
- CNC topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xbox Series X|S
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ventilátorok nélkül érkezik a Lian Li legújabb vízhűtése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest