-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blue Eagle
őstag
válasz K Norbi #33911 üzenetére
Szia! Abban az esetben kell Can-Bus rendszerre kompatibilis LED fényforrás, ha az ECU figyeli az adott lámpatest fényforrásán áthaladó áramot. Az utastér világítást nem tartom konkrétan ilyennek, de erről Te is könnyen meggyőződhetsz ha kiveszed az égőt és lepróbálod, hogy égő nélkül dob e hibát a rendszer.
Egyébiránt a Can-Bus támogatással bíró LED fényforrás egy söntellenállással imitálja az eredeti hagyományos égő felvett teljesítményét. -
diablo1984
veterán
válasz K Norbi #33915 üzenetére
akkor inkább a gyújtáskapcsolóban keresd, vagy a rádió részen(ott van egy gyújtásra kapcsoló áram rész) ott a szabvány csatiról leveszed a jelet és kész! nálad a szivargyújtó vajhon nem gyújtásra kapcsol? nekem lehet rosszul rémlik, de mintha a vectrában csak gyújtáson volt szivargyújtó, márpedig ha így van, arról húzdd inkább, az semminek nem zavar be!
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #33923 üzenetére
A Legszebb az egészbe hogy a Can Bus se figyeli mert mikor ki volt égve a szivargyújtóm világítása nem jelzett semmi, szóval nyugodtan vehetek róla áramot. a beltér világításra sem fog szerintem jelezni ha kikapom majd az izzót, a külsőket viszont tuti figyeli.
[ Szerkesztve ]
-
-
WP14
őstag
válasz K Norbi #70938 üzenetére
Jó, mert megfelel a Dexos2 gyártói jóváhagyásnak.
Amúgy nincs "túl vékony" és "túl vastag" olaj sem, a számok a viszkozitásra vonatkoznak, azaz minél magasabb a hideg oldali (W előtti) szám, annál könnyebben dermed meg hidegben és dermedten már valóban sűrűbbé válik.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz K Norbi #70948 üzenetére
„5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
2. § (2) A rendelet alkalmazásában jármű átalakítása a már forgalomba helyezett jármű olyan megváltoztatása, amely a típusbizonyítványban, az összeépítési engedélyben vagy a korábbi átalakítási engedélyben meghatározott adat, illetőleg közlekedésbiztonsági vagy környezetvédelmi jellemző módosulását eredményezi, valamint a gépkocsi alvázának (az alváz szerepét betöltő, az alvázszámot viselő szerkezeti elemének) cseréje.
(3) Nem minősül átalakításnak
h)12 a jármű olyan módon vagy mértékben történő megváltoztatása, amelyre a közlekedési hatóság alkalmazási engedélyt ad, illetőleg amelyet engedély nélkül megvalósíthatónak minősít”E szerint NEM minősül átalakításnak a szemöldök, tehát nem is kell a forgalmiba bejegyeztetni, sőt szerintem nem is engedély köteles és el kell fogadniuk a műbizonylatot
(#70947) e.vid Igen, szép autó, csak a szemei túl nagyok szerintem is.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz K Norbi #70951 üzenetére
Ezt írtam én is, ha nem takar ki semennyire semmit a vetített fényből, akkor semmi közük hozzá.
Közben találtam egy ilyet, nem értem miért nem fogadják el
TÜV ISO 9001:2008
A TÜV ISO 9001:2008 szabványnak való megfelelést a nemzetközi szinten is elismert, magas szintű szakértelemmel rendelkező TÜV HESSEN GmbH auditálta, és rendszeres felülvizsgálatok során gondoskodik annak ellenőrzéséről.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
zolikaDB
veterán
válasz K Norbi #71038 üzenetére
Nincs olyan, h vékony olaj. Hideg és melegoldali viszkozitás van, csak a magyar szerelők jó része még a turmixgépbe is 10W-40-et öntene, mert az van a legjobb áron. (viszonylag)
Astra G Z14XE-be megy, kis távok, és a könyv is ezt az olajat írja elő (pár másik mellett).
Miért beszéltek le a Castrol-ról? Sose használtam még, ez lesz az első töltés.(#71043) trassher: Lidl-s magasnyomású, Wolf aktív hab, és ez a fej a szett! Mindenképp teszek fel valami anyagot róla!
Megvan még az eredeti habosítója is, de az ilyen kicsit habos vizet sprickol magából, úh felejtős.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz K Norbi #71231 üzenetére
Most vagy én nem fogtam fel, hogy mi a bajod, vagy te nem értesz az olajok minősítéséhez. Az autódba Dexos2 minősítésű olaj kell PONT. Innen nem folytatódik a követelmény és nincs előkövetelmény sem. Az ACEA-t ne keverjük bele, az a nemzetközi besorolás és a C osztály az Euro4-es motoroktól használt szabvány (tök8, hogy benzin vagy dízel).
-
-
kmarci25
veterán
-
-
Tikakukac
titán
válasz K Norbi #76924 üzenetére
Ha az első beöntés után nem kocsikáztál és úgy mérted, a mostanit meg kocsikázás után akkor azért ez annyira nem csoda.
Egyébként benzinnel simán tudja pótolni magát a szerencsétlen hosszabb távon, egyik céges autóról hallottam, hogy a szint megvolt, csak az olaj olyan lett, mintha duplájára hígult volna. Lett is egy kuka motor.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
WP14
őstag
válasz K Norbi #77214 üzenetére
Próbáld ki bátran, a Liqui Moly jó olaj. A GM minősítés azokon az olajokon van rajta, amelyeket mérnökeik tesztelték GM motorokban és megfeleltek, azaz előírásaiknak. Olyan olaj is jó lehet Opel motorokba, amiken nincs rajta a GM minősítés, de értelemszerűen mindegyik olajat nem tesztelhetik mindegyik motorban.
A Dexos2 minősítés már egyaránt megfelel a dízel és benzines motorokhoz is, ott nincs különválasztva már a kettő.
GM-LL-A025 és GM-LL-B025 volt külön, első benzinesekhez, második dízelekhez való.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Stellar Blade
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...