-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
No, kis segítség kellene. Dobbetét mögötti takarítás volt, kereket csak lekaptam a szülők kocsijáról, mert visszarakni rémálom. Íme a gond:
Nem újdonság, volt már bőven elfogyasztva 150e km alatt 3-4 szett. Node. Idő sürget, szervizbe nem megy emiatt. Milyen márkát rendeljek hozzá? Olyan 20 beszállító tutira van, mi az inkább vegyek és mi az amit inkább nem?
Előre is köszöntem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ez alap, persze, futóműben párosával cserélünk mindent Épül az egyik régi trabink a garázsban, a mechanikai részével nincs baj a szerelésnek, az alkatrészek minősége viszont már fejtörés volt
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #76084 üzenetére
Hmm itt is lesz, mert a gyári lánc ismét fos. Ez a negyedik szett 165k km alatt. Szerelők válasza: ennyit bír. Én válaszom: szerintem nem plusz gyanúsan kenési-feszítési gondja van a motornak.
Opeles voltban voltam még patentekért, kérdeztem eladót tud-e Nyiregy körül becsületes szerelőt, fizetek többet is csak legyen rendes a munka. Ő érdekesen csóválta a fejét, hátul a másik kolléga levest ebédelt és majdnem megfulladt a röhögéstől. Tényleg ennyire nincs rendes autószerelő már? Én 6-ot ismerek, abból 5-ről tudok olyan sztorit amiért nem vinném soha oda a kocsit.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #76133 üzenetére
Mondjuk ment már úgy kollegina kis Peugeot 307-esért vissza márkaszervizbe, hogy elfelejtették megemlíteni telefonon vagy mailben vagy akárhogyan, hogy a kiadott ajánlat duplája esett bele a vrummvrummba időközben és hát 100k fölött lett így a buli. Volt kis balhé és aztán amibe bele tudtak nyúlni gondolom lehúzták és akkor tizen k pluszban jött ki. Épp valamelyik héten volt Homáron sztori, hogy ilyenkor mit tehet meg a szerviz és mit te. Ez sajnos egy létező jelenség. Másik gond ugye a mi lett megcsinálva és mi csak felvezetve. Jelöltem már pollenszűrőt filccel kis pontban ami szűrőcsere után érdekes módon megint ott volt. Ezt mondjuk nehéz lenne kimagyarázni
Céges Ford flotta van, itt olyan cifra dolgok vannak, hogy a papíron tökéletes patent autó volt, hogy a kapun nem jött ki, olyan is, amit 2 utcányiról vittek vissza ugyanazzal a hibával
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #76145 üzenetére
Volt már hasonló más területem velem is. Kínos, de igazándiból nekem. Nincs bajom ha valami meg van csinálva, csak érted, teljesen máshogy állok hozzá vagy átgondolom az egészet.
Most úgy áll svédben van átlós szomszéd csajnak pasija, kamionokat szervizelni lépett ki, nagyon szakember, gyanúsan az lesz, hogy lánc és egyéb cserére kipakolom a garázst, aknára állunk és vele megcsinálunk mindent. Egyszerűen fosok elvinni bárhova is, mert megint évek után derülnek ki dolgok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Van olyan ismert oldal ahol kint vannak adott autóhoz a szervizperiódusokra eső karbantartási munkák? Olaj és pollenszűrőig okés az évente kuka. Légszűrő, üzemanyagszűrő, hűtőfolyadék, váltófolyadék, fékfolyadék, gyertya és hasonlók kellenének, míg itthon vagyok akkor elintézném a dolgokat a kocsin. Astra G, H-s XEP-es 1.4 motorral még mindig az alany.
Thx!
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #76435 üzenetére
Akkor jól emlékeztem, minden kicsiben repül akkor levegő is. Olaj meg nyilván alap.
Élettartamra töltésben az a jó, hogy halálig élettartam töltés minden Nem vegyész lettem, de VeBi-m az volt és a tanárom a MOL-hoz dolgozott be, azért egy kicsit ő is finomított ezen mikor bekérdeztem, hogy nade tényleg bír-e 30 szezont ilyen éghajlati övön mondjuk egy váltóolaj.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #76444 üzenetére
Qrvasok váltón és diffin nincs leeresztő, nem tudom mitől sokkolt ez téged ennyire
Ez az összekeverős dolgot pedig gondold át. Nagyon. Motorban olajcserekor mindig atomjaira szeded a blokkot és úgy töltöd fel? Ha nem akkor az első pontra se rakj több időt
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz FuRiONight #76512 üzenetére
Nálam most elég sok sima G és a gyári alkatrészeink vannak, én eddig nem találtam magában az anyagban diffit. Felszereltség más, ott igen.
Láncos motor szopó, 2 hét és csere, SKF szett most akcióban 40 ropi, plusz ugye fel is kell rakni valahogy. Ez lesz a negyedik szett. Inkább szíjast vegyél.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz AMD Power #76516 üzenetére
Hangos
Többször kell cserélni, mint alsónadrágot.
Szíjhoz képest drága is.
Mikor megláttam hogyan néz ki elgondolkodtam rajta, hogy ha már mindenképpen a bicajláncot rakták bele, miért nem csinálták meg ugyanolyan egyszerűnek.
Ladában nem láttam ennyiszer láncot kifűzni, pedig tökmag koromban apám 4-5 autót tartott itthon, mind keleti csoda volt.
Mindenre allergiás. Találtam szakit. Meg sem bírtam jegyezni, hogy hány módon tud megkotlani ez a vacak és nem is igazán lehet tudni, olajpumpa, járatok, olaj, minőségbeli szórás a láncokban, feszítő akármi lehet. Meg nyád. Ja igen, volt ami 3000km után lett cserés gariban. "Ezek ilyenek". Na akkor mondtam azt, hogy elég is lesz.Első tulajos, szalonból vett a kocsi, 3 dologgal szoptunk eddig: lánc, szar márkaszervizek, szar nem márkaszervizek. Minden más apróságok csak.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz K Norbi #76924 üzenetére
Ha az első beöntés után nem kocsikáztál és úgy mérted, a mostanit meg kocsikázás után akkor azért ez annyira nem csoda.
Egyébként benzinnel simán tudja pótolni magát a szerencsétlen hosszabb távon, egyik céges autóról hallottam, hogy a szint megvolt, csak az olaj olyan lett, mintha duplájára hígult volna. Lett is egy kuka motor.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz odorgg #76937 üzenetére
Ami tuti, mert a XEP főleg allergiás a nem jó olajra: a hang és minden egyéb emberi érzéki dologgal elgutoljára szabad foglalkozni. A kenés a lényeg, erre is van az olaj, minden más ezután jön. Lehet csendesebb meg nem fekete stb az olaj ha fentebb mész hideg oldalon vagy teleöntöd adalékkal, de valami más drágább dolog látja kárát. Nálunk a lánc. Nem fog érdekelni, szétkapjuk a motort, totális átmosás kézzel, onnantól pedig ha eszi, ha nem, 0-s olaj. Szíjnál gyakrabban cserélni láncot drágább móka, mint mondjuk 3 tankolás után 1 deci olaj.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #76951 üzenetére
Annyiban mindenképpen, hogy nem megy el a minél halkabb/simább annál jobb irányba. Neppetrükknek okés, csak utána motor kuka.
XEP is csinál ilyet, az tőke hang, de 2 sec után elhallgat. A lánc már másabb. Hallgattam egy raklap ilyet, pont azért, hogy a kedves autószerelő ne barmozzon le
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #77161 üzenetére
Ha kiesik egy olajleeresztő csavar az igen feltűnő, egyfelől mert sok a forró olaj mögötted, meg a leállt autó alattad
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Pimpós benzin. Motoros példám volt most, egy tél alatt gatya lett a sima benzin. Teljes áttakker volt és karbiszétszedés. 6 hónapnál tovább versenybenyát mondanak a szakik vagy adalékolni a simát.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz McDoug6lak #77699 üzenetére
16cm a gyári szabad hasmagasság ha minden igaz, én is voltam ma lidiben, vettem töltőt motorhoz meg egy készlet bakot, nagyon régi szemetek vannak már otthon. A bakok is 365mm magason bírnak max tartani, elégnek kell lennie, 20cm-t nem fog kiengedni a rugós tag Minden máshoz meg úgyis aknára állunk otthon vagy el kell menni csáposra.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Fékfolyadék emlékeim szerint 2 évente cserés, váltót igen azt ajánlott 200k-ban, na a lánc. Az igen. GM olaj volt benne mindig és egyszer Castrol. Én már ezer helyen kérdeztem miért van ez. Tippek vannak, de most hadd ne csápoljunk ki ezért egy motort és szedjük atomjaira.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz zolikaDB #77813 üzenetére
Méretben egy idő után nincs értelme fentebb menni, mert töltéssel nem győzi majd a generátor. 65-öst vettem ősökébe, de a gyári is valami 45-ös volt. Bőven elég egy kis hurka benzines 1.4-es négyhengereshez. De hely az van még dögivel szerintem 2 lépcsőt még lehetne fentebb menni, bazi nagy a tálca.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #77827 üzenetére
1. VIK-en szerinted mennyire ismertették meg az elektromosság fogalmát?
2. Értelmezd amit írtam. A szabad-lehet-érdemes, tudja-bírja-tilos és egyéb szavak közötti nagyon markáns részekre koncentráljHa példa kell, akkor pont a muterék brümmmbrümmje lesz a tökéletes, amibe a világ összes akksiját belerakhatod, télen mégis havonta rá kell tölteni, mert nem bír annyit visszatölteni szerencsétlen generátor, mint amit kivesz a fűtés, pilács és szó szerinti 100m-es indítózás
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Akkor megint fussunk neki, hogy miről van szó és mit írtam, illetve a kolléga mit akar belemagyarázni abba, amit írtam.
A generátornak semmi baja, amúgy igen, a légkondisok az erősebbel jöttek.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
A generátort a 2 kicsi kezemmel mértem ki, tökéletesen működik Az akksinak sem volt még sosem jobb kedve.
Az ősök vezetési stílusával és autóhoz való hozzáállásával van a gond első körben. Második körben meg azzal, hogy egy kiló cukorhoz óránként hiába öntök --optimális esetben-- 65 dekát, ha kiveszek közben 66-ot is 50 pici részletben. Ha így jobban átmegy miért van szopó faterék flottájában is az új Rangerekkel, ami ráadásul csillaggarázsos és dízel is, tele tömve minden vacakkal és van, hogy meg van állítva 30 méterenként.vebbful:
Vagy túl rövideket mennek a géppel.Végre valaki aki elolvassa amit írok, nem write only
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ezt baromi sokan csinálják, tudok egy E mergát, ami naponta nem megy többet 500m-nél, ezt pedig szó szerint 3 köpés távokban többnyire. Annyi mák van nálunk is, hogy heti 1 nagyobb út befér és így 7-8 hónapig nem kell besegíteni akkuban. Nem véletlen lett már indítómotor gariban is cserélve és most rakom be a 3. szett gyújtáskapcsolót, mert szétkopott.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Nem tudok mit tenni. Amit ki lehet hozni a dologból, azt kihozom. Vettem robogót, megcsináltam azt is, rengeteg terhet le tudna venni a kocsiról, nyáron én is azzal mentem mindenhova a városon belül, kocsiba alig ültem. De nem tudom, nekik így lett megszokva, valamiért ez maradt meg. Nem azt mondom, belüket kidolgozzák, szóval nem sajnálom, csak nyáron is saját tárcából vertem bele egy csomót pénzt, hogy rendben legyen a kocsi, mert ők annyira nem akarják elfogadni, de ha kiesne a melóból a gépsas, akkor fater második melója ugri és esélyesen muter állása is karcolna, mivel a szocszolgáltatóknál nincs semmilyen jármű és azt is a miénk látja el. Szívem szerint rakatnék webastot, de jelenleg én is alig bírom a fejemet kint tartani a vízből, nem még haza is csorgatni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Én rengeteget, nagymuter másik utcában lakik, de nem messzebb, mint 120-130m. Rendszeresen menni kell kaját vinni-hozni, mindenféle vásárlások és egyebek. ez simán van napi 3 alkalom. Plusz a gyógyszertár, a 3 bolt, mert egyikbe az nincs emebben meg amaz és ezek szó szerint egymás mellett vannak, de átállnak egyikből a másikba. Ha én viszem pölö mutert, akkor ilyenkor le sem állítom a kocsit. Hiába fér a cucc a robeszba is amúgy, vettem rá szép nagy dobozt vagy egy brinyóra, autó lesz belőle, mert hát apámat én életemben nem láttam bringával, anyámat talán kétszer, valamiért a robogót akkor hajlandó mindenki használni, ha valaki elvitte a másik 2 kocsit. Ne kérdezd miért, nem tudom. Bukó fel, kapu villanyos, gombra indul a gép, de nem.
Ehhez képest ez a szegény Astra maximálisan bírja a tempót, de idéntől 0-as olajat öntök bele, főleg mert az a qrva Trabant még mindig ott áll felbakolva a garázsban.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ezt prezentáld nekik. Én tudom. Legszívesebben turbotimer példára raknék a kocsiba is valamit, ami vízre és olajra mér, aztán úgy engedi csak leállítani a motort. De ugye az a hidegindításokat nem hatja meg, arra meg tényleg kéne egy melegítőt rakatni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz zolikaDB #77848 üzenetére
A sötét nem jelent semmit. Az csak a lebegő koromrészecske amit az olaj felvett, ami egyébként jobb is, hogy az olajban van és nem lerakódva máshol. Dízelben meg 5km után koromfekete
Az olajminőség mérésére szem-orr-2ujj és egyéb dolgok nem nagyon alkalmasak. Ha valódi eredményt akarsz akkor azt be kell vizsgáltatni Egyik égéstérben volt erről szó, Göbi ebből írt szakdolit és el is mondott pár klasszikus tévedést. Én ezért is kajtatok már egy ideje egy rendes autószerelőt aki ilyen vonalon ment el egyetemen akár, hogy átlássam végre miért pörögnek úgy a láncok a motorban, mintha szíjas lenne, mert eddig olajnyomásra panaszkodott mindenki, azt pedig 0-s olajjal lehet leghamarabb felépíteni.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Na bedobom ide is, kövi héten megyek haza és pár dolgot addig be kell szerezni, mert gatyába rakjuk a taligát:
1.4 XEP-re van kinézve 19FG motorkód kezdettel:
MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30 4L olaj és Mahle OX173/1D/SZ szűrő. Ha ez jó, majd megnézzük a 0-s változatot is kövire.
Hűtőfolyadék. Nekem elég narancssárgásnak tűnik, de elvben piros kell bele. Gyári GM jó bele? Ha igen akkor 2 vagy 3 flakont vegyek? Nem tudom mennyit lehet leengedni belőle, gyári töltet valami 5,5l körül van, de szerintem 2 liter simán benne marad a blokkban és járatokban.
Többi:
Első körben: alsó motorburkolatból ez is felmegy? Íme. Elvben 8 csavar és 8 patent kell, ilyen meg ilyen.
Második: felső burkolatból ez jó?
Harmadik: kellene kapcsolható első lámpa és hátsó sorba is egy pilács. Elsőre 2 cuccot találtam: 1 és 2. Hátulra pedig ilyet. Ezekből melyiket célozzam be?
Negyedik pedig pilácsos kapaszkodó: ilyet
Na aki tud pipáljon be pár sort, hogy tolhatom kosárba
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
Előtte heves autókázás, olyankor szépen csorog, max kis döntögetés aztán csók. De mondjuk lehetne csinálni spéci tetőt és nagyobb nyomással átküldeni a járatokat. De az már tényleg buzulás
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Na, végül gyors váltásból FUCHS TITAN GT1 PRO FLEX 5W30 került a gépbe, nem Mobil1. Mellé gyári olajszűrő, a dobozban Hengst lapult. Tökéletesen passzolt, igényes. Meg új tömítés a csavar alá gyári az is.
Ami tuti, hogy eddig sok volt benne az olaj. Max fölött pár mm-el, jó kérdés, hogy túl lett-e öntve vagy benzinnel hígította fel a gépsas. Most mondjuk egy bő fél osztás rá van hagyva, meglátjuk. Plusz Alco szűrő ami benne volt... Majd lefotózom, elég érdekes volt, konkrétan szűrő mellett olajsár darabok. Vagy a GM olaj volt a hunyó vagy itt valaki valamit elrakott zsebre, nem hiszem el 13500Km alatt ez így nézne ki. Reméljük ez az olaj jobb, kimossa a sok szutykot és nyár elején kap megint cserét.
Ami tuti, hogy így gyakorlatilag nincs tőkehang, kevésbé megy a zakatolás is, de lánccsere az kell, én megszavazok egy rendes bontásos takarítást is az olajjáratoknak, ha nem javulna.
Viszont 2 kérdés és egy kérdés: Akinek van szintén 5 ajtósa vagy olyan Astra G-je amiben van hátsó soros világítás mérjen már nekem távolságot az első lámpa közepétől a hátsó közepéig. Megjött a pilács és a keret is, ki kéne vágni a kárpitot.
Másik: pár hete állítólag nem megy a km számláló és napi számláló. Még nem lámpáztam meg, de lehet csak izzó, de más is. Merre induljak el vele?
Harmadik: hátsó ajtónyitáshoz van valaki aki tudja hogyan kerül a timerhez a jel? Mert világító kapaszkodó és hátsó pilács mellett nem ártana, ha arra is működne, viszont jelenleg ezek nem kapcsolnak fel első sort, se semmit se.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
No szumma 2 nap szívás után a rettegett láncos 1.4 XEP classicII:
-ezerszer halkabb az autó az új olajjal és szűrővel. Ma -3 fokban indult a kocsi és így sem volt tőkehang, Régen nyáron 30 fokban is 3-4 másodpercig.
-alsó motorburkolatot vegyen mindenki nyugodtan felmegy a dízelé is simán, 30 perc alatt felrakható. Van teljes patentkészlet Cromaxban hozzá valami 2300 forintért.
-felső motorburkolat is hoz egy keveset hangban, itt is felmegy mind mindegyikre, a hőpajzs lehet máshol, de 1.4-nél ez lesz a legkisebb gond.
-hátsó csomivilágíást is megoldottam, full gyárias a dolog, majd készülnek képek 1 kárpit lebontásával gyári köteggel megoldható a ledesítés
-világító kapaszkodó, középső hátsó pilács és első csere plusz napellenzők: na ez elég szopó, ha full fapados a verda, akkor kell gyújtásról vezérelt 12V és egy test a lámpa fölül elöl. 3k-ért kaptam teljes vectra szalagkábel köteget, plusz a végéhez levágott dugót, azt szépen színre lehet kötni és megy is a buli. Bal oldalon végig kell fűzni A oszlop felett, aztán hátul át a másik oldalra. Középen dremellel lyukat vágni és keretet bele azt jónapot. A kapaszkodók visszarakása volt rémálom, plusz az első napellenzők maradtak félbe, mert ugye más a felfogatás és hajnalban nem volt rájuk idő.Kérdés: hátsó ajtók kábelezéséhez van valakinek rajza? Ugyanis elsőre szépen világos lesz a kocsi, hátsókra nem, nyilván a timerre nincsenek bekötve. Vagy ez csak szoftveres?
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #51970304 #78420 üzenetére
Azt nem tudom mi mivel van jóban, ennél a motornál ez az olaj és szűrő kombó megoldotta a dolgot.
Ezúton is gratulálok az Opel Csősznek, ahonnan újként volt véve az autó és kétszer is 10W-s olajat öntöttek bele.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #78441 üzenetére
Szerintem az 1 év egyenlő 12 hónap ami több, mint a 9 hónap borítja a gondolatokatHogy 9. Akkor értem.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #78446 üzenetére
Szerintem ez is sorozatfüggő. Ha nálunk bírja vagy 3-4 éve, akkor van jó Varta is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Napellenző világítás 31mm-es izzót eszik?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
Szokásos 1.4 XEP muter hívott rángat a gépjármű, főleg alacsonyabb fokozatban 2500-ig simán. De ezen kívül sem egészség.
Gyertya úgyis cserés lett volna, szóval jöhet: milyen gyertyát eszik ez a fenevad? Ha utána is rossz akkor EGR és stb, rárakják majd diagra is, csak tudjam mit rendeljek hozzá.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Gyertya továbbra is. Melyik márkát?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz diegho #78692 üzenetére
Maga a gyertya megtalálása nem volt para, Access és Excel tábla az egész életem
A márka volt a kérdéses, de igazándiból mindegy, a lényeg, hogy tudjam cserélve lett. Felírom és innentől kezdve már tudni fogom hol állunk. Fater kicsit leszarta ezt a témát aztán nagy a káosz. Remélem a lambda szonda nem lesz cserés, mert akkor valakinek szűkösebb lesz a karácsonyi ajándéka
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Na átrugdalták az autót műszakin. Ami cserés:
-4 gyertya megy bele holnap
-balos féltengely gumiharang meg egy szilent
-katalizátor utáni lambdaszonda is esélyes, sőt
-hátsó fékek 165k km-t bírtak, csere. Talán lesz annyira kedves a szerelőbácsi, hogy beállítja és nem kell majd nekem. Ahogy fater mondja "minek a kézi, nem használom".Azt viszont mondja már meg milyen izzó van a km számláló mögött, mert csak kicserélném majd karácsonykor ha hazaérek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Gaming notebook topik
- Wise (ex-TransferWise)
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer