-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz Tikakukac #75889 üzenetére
Kutyacsontban (lánykori nevén stabilizátor pálca) nincs olyan nagy veszélyforrás. Válassz valami középkategóriásat, azzal nem lősz mellé. Úgyis fogyóeszköz.
Egyébként az olcsóbbak is elég jól tartják magukat.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Tikakukac #76434 üzenetére
Összes szűrő + motorolaj nálam 10.000 km / 1 év, üzemanyagszűrő minden 2. olajcserekor.
Fék- és hűtőfolyadék csere vezérléssel együtt, 60.000 km / 4 év, esetleg a gyertya is belefér ide, azt csak hibaelhárítás miatt volt cserélve nálam.
Váltóolaj cserét még nem csináltattam egy autómon sem, manuális nem kényes erre, automatában viszont kötelező bizonyos időközönként.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tikakukac #76436 üzenetére
Én is csodálkoztam ezen a soha nem kell cserélni dumán, de azzal a lendülettel cseréltük is a váltóolajat. Szervóolajat valamivel macerásabb cserélni, még mindig a polcon pihen az új.
amargo - Passz, pedig én is kíváncsi lettem volna, de semmit nem tudott mondani erre a gumis Füreden. Nálam is kerékőr + casco combo van, de nem igazán lehet kivédeni az ilyesmit. Vagy megvan egy teljes szett zsebben vagy átfúrja 3 perc alatt és puszi. Garázs, riasztó, kamera, vízes árok.
llwynog - Az Astrában van rendes leeresztője, inkább feltölteni macerásabb kicsit. Ahhoz kell egy műanyag cső. A szervo a problémásabb.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#81556480
törölt tag
válasz Tikakukac #76465 üzenetére
Nem sokkolt a leeresztő, csak elmondtam.
A motor olaj az másabb mint a váltóolaj, mert az cserésre van kitalálva, de a gyári váltóolajat ha nem tudod beszerezni, és nem megfelelő olajat teszel bele, keveredéskor habosodhatnak mint írtam esetlegesen . Ezt csak arra a variációra írtam ha valaki kiszívja és bent marad 1-2 deci. mert ilyet is hallottam már. motorolajból meg azonos minősítésűt, viszkozitásút vesz az ember. és leereszti a leeresztőn
már megbántam ezt a témát, többet beszélünk róla mint érdemes. aki akarja cserélje oszt jóvan
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tikakukac #76940 üzenetére
Gondolod,hogy az általad leírtakkal,közelebb lesz a megoldáshoz?
Az ő motorkódja,XE végű,vezérlése szíjas,olaj minőségétől függetlenül hidrotőkék cseréje után is hallható a csattogó hang.
Te meg az XEP-s ről beszélsz,ami valszeg,láncos,twinportos,olajra is kényesebb,de ami a leglényegesebb,az XEP-nél a csörgő,zörgő hangnak oka van,amit lehet gyógyítani,de hogy neki miért csörög,egyenlőre még nem tudni.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
wwhy
veterán
válasz Tikakukac #77724 üzenetére
nekem azt mondta a szerelőm, hogy 200e-nél cserélünk láncot, fékfolyadékot és esetleg váltóban olajat. Ez utóbbit már érzem, h kell, az 1-2 fokozat nem sima, kell egy kis erő neki (lehet, h az is közrejátszott, h a bnőm a nyáron 'kicsit' gyakorolt vele, de meg is lett elsőre a jogsi )
Olajat kb. 12-15e km-nél cseréltem/cserélek mindig; GM - Castrol - Mannol ezek voltak.
5W / olaj ment bele?[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tikakukac #77819 üzenetére
"....Méretben egy idő után nincs értelme fentebb menni, mert töltéssel nem győzi majd a generátor..."
"....- Az új akku tárolóképessége nem lehet kissebb, mint a gépkocsiba gyárilag beépített akkumulátoré! Nagyobb viszont lehet, ha az edény méretei nem okoznak gondot beszereléskor. Akik nem ismerik a tárolóképesség fogalmát, azoktól gyakran hallani, hogy nem szabad nagyobb tárolóképességű akkumulátort betenni, mert az tönkreteszi a gépkocsi villamosberendezéseit, vagy a gépkocsi forgó áramforrása nem tudja utántölteni.Az ilyen tévhiteket könnyű eloszlatni. A gépkocsi villamos berendezéseit a névleges feszültségnél nagyobb átfolyó áram teszi tönkre. Ilyen nagyobb áramerőséget csak nagyobb feszültség és nem nagyobb tárolóképesség tud létrehozni. Szintén nem probléma az utántöltés...."
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
WP14
őstag
válasz Tikakukac #77831 üzenetére
Akkor ott a "szerencsétlen" generátornak véres a torka, mivel, ha az egyik leggyengébb, de egészséges generátor van is benne, akkor az 70 A-os, azaz egy 65Ah-s akkumulátort vígan tölt. De szerintem az 1.4-esekben 100A-s generátor van, ami a 100Ah-s akksival is elbír.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Tikakukac #77833 üzenetére
Akkor fussunk neki újra. Én a példádra reagáltam, nem másra. Ha pedig, a 100A-s generátor nem tudja a 65Ah-s akksit visszatölteni rendesen, akkor ott bizony gond van a generátorral. (Vagy az akksival (is) )
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Tikakukac #77836 üzenetére
Igazad van, bocsánatot kérek, mert azt mertem feltételezni, hogy rendeltetésszerű használatról van szó.
Aki 30 m-ért képes beindítani egy autót, hogy ezt a kimondottan hatalmas távot megtegye, azt nem jellemzem. Életemben (fél évszázadnyi) nem találkoztam még hasonlóval sem, de lehet velem és ismeretségi körömmel van a baj."...és szó szerinti 100m-es indítózás" - Nem sejthettem, hogy ez alatt 100 m-nyi megtett utat kell érteni, azt hittem benzintakarékos üzemmód és önindító tekeri 100 m-en keresztül a verdát.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Tikakukac #77838 üzenetére
Számomra nem baj, ha valaki ennyire lusta, de akkor legyen a csomijában mindig egy feltöltött tartalék akksi és ne panaszkodjon, ha 2 havonta cserélnie kell pl. a gyújtáskapcsolót, vagy önindítót, esetleg generátort is fel kell újítani, nem beszélve szerencsétlen motorról, hogy sosem kerül üzemmeleg állapotba, ami ugye nem kicsit élettartam csökkentő...
Ellenben az autószerelők, szervizek áldják az ilyen jármű bitorlókat.(#77839) vebbful Hogy ez a jelző ne legyen rám jellemző, ezért van ám nekem egy bringám is, amit akár 8 km! távra is használok (én balga).
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Tikakukac #77843 üzenetére
Ezt mondom, számomra ez mind életszerűtlen. Szerintem kenyéren és egyéb péksüteményeken kívül minden mást elég több naponta vásárolni, ha pedig már a kis táv ellenére autóval mennek, akkor be kellene iktatni egy kicsit nagyobb kitérőt, hogy melegedjen fel legalább a motor és töltsön vissza generátor, az az 1-2 liter benzin még mindig olcsóbb, mint a szerelési- és anyagköltségek. Legalábbis szerintem.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
válasz Tikakukac #78746 üzenetére
Mivel a keresővel kezdtem mint "óracsoport hiba" és "műszerfal hiba" releváns találat nélkül, nem kezdtem el visszafelé olvasni a topikot Bátorkodtam kérdezni. Köszönöm szépen az útmutatást: tehát üzemanyagot mérem, leszívom ráöntöm és felgyújtom
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Chiftain
aktív tag
válasz Tikakukac #78905 üzenetére
Közelről nézve nincs semmi jele annak hogy ellene törve. Azért egy műanyag alkatrészen látszana. Persze belül simán lehet hogy eltört. Ezért kérdeztem hogy más mit lát a videón. Mivel normálisan működő darabot nem láttam még. Akkor viszont elvileg, ha tudok szerezni akkor elég cserélni azt a középső elemet. Meg esetleg a felső rudat hozzá, mert arról viszont egyértelműen letört a végéről a műanyag sapka, amivel csatlakozik a középső elemhez.
Kösz a választ. -
Chiftain
aktív tag
válasz Tikakukac #78907 üzenetére
Igen ezt írom is hogy egyértelműen letört róla a műanyag sapka. Nekem ez a felső kar mert fizikailag ez van felül ha az ajtó csukott állapotban van. A motor mozgatja a felső kart ami középen össze van kötve az elsó karral. Nálam csak az egyik mozog. Főleg arra lettem volna kiváncsi hogy ezt hogy lehet orvosolni? Cserélnem kell az egész autót vagy csak a csomagtérajtót, vagy csak azt a középső alkatrészt? Igen egyszerű szerkezet, de nem mindenki autószerelő, és egy nem működő alkatrésznél nem mindig egyértelmű hogy az milyen amikor müködik, hogy esetleg hiányzike róla/belőle valami?
-
Chiftain
aktív tag
válasz Tikakukac #78909 üzenetére
Az lesz a legegyszerűbb, nemhiszem hogy súlyos összeg. Kitudja, lehet hogy kompletten van az egész, motorral zárral összekötővel olcsón. Durva hogy amikor meg, meghírdetik akkor nem szégyellnek 1 milliót elkérni egy keveset futott megkímélt példányért.
Köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
Chiftain
aktív tag
válasz Tikakukac #78912 üzenetére
Végülis a piac árazza be, annyiba kerülnek amennyiért még elmennek. Más kérdés hogy személy szerint sokallanám.
adorjant. Én is bontottat fogok szerezni hozzá. Ha működik a központi zár akkor felesleges is ugye a kulcs. De valóban elegánsabb megoldás ha ugyanaz a kulcs nyitja.
-
-
Chiftain
aktív tag
válasz Tikakukac #78918 üzenetére
Hát autót én se mostanában tervezek venni. A meglévővel meg vagyok elégedve egyenlőre, ezt tartom életben. Ha vennék akkor viszont nem H-t vennék, nekem nem tetszik annyira mint mondjuk a J. A 2 millió feletti példányok sztem is irreálisak, vagyis inkább én nem fizetnék annyit már érte. De bevallom nem tudom most mennyiért mennek, elég régen néztem az árukat. Gondolom azért van pár közülük ami jó áron van hirdetve, és megéri az árát. Sokan vannak azért akik eladni akarják és nem csak hírdetni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tikakukac #78952 üzenetére
Na ezt észre se vettem, köszönet a figyelmeztetésért!
(#78953) diablo1984: Igazából csak a kényelem miatt félek kicsit, eléggé "puritánnak" tűnnek az első ülések.
Dízelekből egyébként a V6-os 3.0 nagyon veszélyes jószág? Tudom, hogy benne van a 20 kerülendő motor listájában (bár a cikk szerint nem az Opelbe szerelt verziókkal van a legnagyobb baj), de a 6 henger miatt elgondolkoztam rajta...
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Tikakukac #78963 üzenetére
Ragasztós volt, de ez volt az utolsó hogy ilyet felraktam.
Kézzel nem érezni a különbséget .
Kedden viszem márka szervizbe a kocsit, nagy külföldi út előtti ellenőrzés .
Márka szerviz ezzel tud valamit kezdeni, vagy ok is azt mondanak csere a műszerfal ?(#78964) MunezXBK: a MOM sonax mosóban voltam, elvileg az általad említett termékkel és meg más Sonax termékkel is próbálkoztak , de ugyan ilyen maradt.
Ilyenkor a ragasztó leszedi a festéket ?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán