-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
AMD Power kolléga kérésére ide is benézek. Szóval olyan max 2-millióért (de ha van 1.5ért az sem baj - na meg ne kelljen a későbbiekben horribilis összeget költeni súlyadóra stb... ) keresek valami megbízható járgányt 5 fő részére. 3 gyerek(gyereküléssel), anyuval és velem. Anyu miatt jó lenne automata, nekem a manuális is jó. Kombi vagy egyterű.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Sziasztok!
Van egy Opel Astra J Sports Tourer kombi gépkocsim 2012-es 100ezer km-el. 1.4-es benzines, nem turbos.
Az utóbbi napokban azt vettem észre, hogy akárhányszor a kocsit beindítom és elindulok, majd elérem a 20km/h-s sebességet, akkor egy súrlódó hangot lehet hallani és érezni is lehet a pedálokon majd el is múlik. Ezt csak akkor produkálja mikor leállítom a motort majd újra be. Ha már jár a motor és megállok majd újra elindulok akkor ez a jelenség nincs 20km/h-nál. Szerelő kipróbálta, azt mondta mint ha ABS lenne, a gép nem jelez semmi hibát, műszerfalon sem látni semmit sem. Ötlet? Valamint 2 hete köddé válik a fagyállóm, feltöltjük fullra majd másnapra egy negyed már el is tűnik, a kocsi alatt nem látni semmit sem. Ha aknában nézzük ott sem látni semmi folyást. Mi lehet? -
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63518 üzenetére
olajcsere most volt benne, a szerelők nem mondták, hogy piszkos lenne az olaj. Olajcsere, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő tegnap lett cserélve benne..... a fék nem akad, bármikor ha beindítjuk a motort, és elindulunk vele, 1 vagy 2-es sebességben ha elérjük a 20km/h-t akkor hallani egy surlódásos hangot és a pedál is berezeg....ha megállunk és elindulunk akkor semmi. De ha újra indítjuk a motort akkor megint érezni és hallani is 20km/h-nál.... hasonló hangot hallani mikor abs bekapcsol, de nem annyira erősen.... diagnosztika semmi hibát nem ír, motorra se.
ha az olaj tiszta, akkor is lehet hengerfejes? ha igen, mennyibe kerül egy ilyen javítás?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63521 üzenetére
megnézték a gyertyákat, mind a négy gyertya tiszta, nyoma sincs, hogy a motorba víz kerülne.
Megnézték a beltért, hogy esetleg oda megy-e be a fagyálló, de nem. A ventilátort is ellenőrizték, semmi hiba.
Most megint feltöltötték maxra a fagyállót..... fagyálló tartály is rendben van, nem repedt, a fedél is jól zár.Ötlet, hogy másfél, két nap alatt egy negyed fagyálló hova tud eltűnni? Sehol sincs nyoma....
A gyertya egyébként cserés lesz lassan, NGK gyertya mennyire megbízható? Vagy van még a Bosch.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Petyyyyy #63547 üzenetére
teljesen száraz garázsban van a kocsi, a kocsi alatt semmi tócsa nincs, és a motortérben sem látnak folyást. ( Utolsónak én azt tudom mondani, hogy szerintem akkor marad a tartály, akkor ott nem okés valami. )
A szerelők azt mondták, hogy ha a fagyálló a motorba jutna, és hengerfejes lenne, akkor az a gyertyákon is látható lenne, de a gyertyák teljesen épek, csak az idő miatt már cserések.... akkor marad az NGK.nincs fehér füst....de ha lenne, akkor a gyertyán is lehetne látni.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz mohabá 007 #63552 üzenetére
Azért biztos tudják mit beszélnek, több mint 20-30 éve a szakmában vannak.
Minden lehetséges opciót megnéztek, de arra még nem láttak okot vagy jelet hogy a motort komplett szetszedjek.Most cseréltünk tartályt és csövet is, eddig úgy fest nem tűnik el a fagyálló.. Ha a továbbiakban is el fog tűnni, és nem lesz nyoma, akkor marad a szetszereles
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63566 üzenetére
mióta a kábel és a tartály cserélve lett nem volt veszteség, most akkor ezért miért kapnák szét a motort?
Tegyük fel továbbra is eltűnik, szétszedik a motort és nem hengerfejes, akkor merre tovább? Csak itt minden opció kizárva, mert csak hengerfejes lehet? A kipufogófüstöt mindenki mondta, most meg akkor nem?Gondolom akkor esetleg ez a teszt sem érne semmit, ha mondjuk holnap kihívnám őket, csak hogy valaki más is megnézze.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63573 üzenetére
holnap még annyit megfogok csinálni, hogy még első elindulás előtt alkoholos filccel megjelölöm hol áll a víz, majd mikor már nem megyek sehova, akkor azt is megjelölöm hogy mennyire ment fel majd ha másnap nem lesz kevesebb mint amit hidegen megjelöltem, akkor elvileg nem lehet baj, igaz?
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63580 üzenetére
akkor ez a legbiztosabb módszer, holnap meg is próbálom.
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63582 üzenetére
csak sziszeg, de kijönni nem akar, de a buborékos dolgot is megnézem akkor holnap
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63582 üzenetére
Nos a mai napon megnézte egy szaki és megállapította, hogy hengerfej probléma van, de hogy mekkora a baj az csak akkor lehet látni ha komplett szétszedik a motort.
A kérdésem a következő lenne, mire lehet ilyenkor számítani, na és mennyi pénz? -
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63592 üzenetére
mi így átgondolva arra jutottunk, hogy legyen már akkor komplett rendbe rakva a motor, és mi alapból olyan 200ról indultunk, hogy kb annyi lehet, de akkor ezek szerint annyira akkor nem vészes.
Most már csak tényleg akkor egy megfelelő szerelő kéne, aki rendbe szedi a motort. Budapesten ismer valaki jó megbízható szerelőt?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Criton #63593 üzenetére
ha már babrálni és rendbe fogjuk hozatni a motort, akkor nem érdemes valami "tuning szerűség"? valahol olvastam, hogy lehetséges és jobb is mint a chiptuning...... de akkor meg gondolom a műszakin nem fog átmenni, vagy erről tud esetleg valaki valamit?
(#63602) diablo1984 vezérléscsere? olyan 200-250ezer huf van a motor javítására, felújítására, mert akkor most egy jó időre rendbe akarjuk rakni. Miket érdemes még csinálni? 100.800km van benne pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Szada85 #63612 üzenetére
Akkor nem egy olcsó mulatság. Makraiek mennyi idő alatt csináltak meg neked? Hozzájuk a kocsit is lehet vinni? Sok helyen csak a motort kérik, én azt meg sajnos nem tudom megoldani.
Nekem nagyon fontos lenne a kocsi mert messze dolgozom és a 16honapos fiam miatt sem lenne rossz.A vezérlés az nálam még a gyári. 2012.07-ban lett véve a kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63614 üzenetére
Nos, ma reggel megnéztem újra a fagyállót. Szombat óta semmit sem csökkent a szintje....
Elvittem a szerelőhöz, szétszedték a motort, és nem találtak semmit sem....most akkor ez hogy?Vezérlés csere ettől még lesz, meg annyit mondtak, hogy akkor most péntekig még figyeljem meg.
Makraiék sajnos október közepe előtt nem tudnak fogadni.... -
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63614 üzenetére
a fagyállóm eltűnése a vízpumpa hibája miatt volt. De a biztonság kedvéért megnézték a hengereket is, minden rendben. Vízpumpa csere óta "kopp-kopp" semmi veszteség nincs. Szóval mondhatni "olcsón" megúsztam. Viszont azt nem tudtam, hogy a sima 1.4-es motor az láncos lenne? Nekem azt mondták a szerelők, hogy láncos.
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63913 üzenetére
valószínű úgy zárt a pumpa ,hogy nem lehetett látni, hogy folyik, a vízpumpa alja teljesen vízköves és már szinte majdnem mohás volt...., de lényeg, hogy most megoldódott
2012 júliusi, ez elvileg már láncos
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz diablo1984 #63915 üzenetére
ennek én is örülök
egész jól mozog, eddig nem éreztem a hátrányát, hogy nem turbos.....a fogyasztása meg egész jó, eddig egy teli tankkal megvolt 710km....
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Criton #63971 üzenetére
Honnan tudom meg, hogy a kocsim rendelkezik-e nyomásjelző rendszerrel? Ha a műszerfalon semmi ilyen nincs, akkor elvileg nincs is? Mert amit feljebb linkeltem, hogy milyen gumit szeretnék, az defekttűrő és csak olyan kocsira lehet szerelni ami rendelkezik nyomásjelző rendszerrel.
-
-
Criton
veterán
rigotechről itt nem sokat olvasni, van valakinek tapasztalata?
-
Criton
veterán
Sziasztok! Nem tudjátok véletlen, hogy egy 1.4 Astra J kombinál középtájt a műszerfalon, a szélvédőhöz közel mi rezonálhat néha?
-
Criton
veterán
Ha a kocsit elölről nézzük, vagy is a motorteret akkor bal oldalt lévő szíj pontosan mi? Elvileg a motor láncos....akkor ott miért van szíj? vagy a lánc máshol helyezkedik el? (elnézést a láma kérdés miatt) vagy az a "Hosszbordásszíj" lenne? Tegnap óta a kocsi néha-néha brutál hangosan sípoló hangot ad ki, a motortérből jön....majd egy idő utána halkabb lesz majd elhalkul.... ezután néha alapjáraton is hallani egy kicsit ha felnyitjuk a motorháztetőt, de van, hogy egyáltalán nem hallani. Mi lehet a hiba? Szerelő szerint a vezérműszíj elmondottak alapján, de hogy lehet az, ha láncos a motor?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz trassher #64193 üzenetére
Németországban egyébként mennyire érdemes használt kocsit venni? Nagyobb lutri van benne, mint ha itthon vesz az ember? Az árakat elnézve, kint jobb árakon vannak a használt kocsik.... na meg a német TÜV.... szóval műszakilag is elvileg OK kell legyenek..... behozatal mennyi kb?
-
Criton
veterán
Opel Astra J kombi-nál a fényszóró magasságot hol illetve hogy lehet állítani? Ha 0-as állásban van, akkor eléggé felfelé világit, és szerintem a szembejövőt vakítja.
-
Criton
veterán
Sziasztok,
adott egy 2005-ös október havi Opel Zafira B 1.6 105LE benzines. A probléma, hogy alacsony fordulaton gázadásra rángat a kocsi, dinamikus menet közben ilyen már nincs. Egy városi dugóban viszont be-be rángat alacsony fordulaton mikor az ember egy picit is a gázra lép. A kocsiban most van 170ezer km. Vezérlés csere 150ezer km-nél volt. Most kapott viszont új gyertyákat (ngk),hosszbordás szíjat olajszűrő, pollenszűrő, légszűrőt. Létezik, hogy itt a benzinszűrő a tartályban van? Mert sehol sem találtuk. A kipufogó rendszer a flexibilis csőtől a hátsó dobig komplett cserélve lett. Katalizátort rendben találták. Olajat sem eszi, és a hűtőfolyadék sem tűnik el. A mai nap volt egy opel szervizben, ahol gépre kötve kábelköteg és ABS jeladó problémát dobott csak vissza. Az érintett vezetéket cserélték, de az ABS jeladó probléma még mindig megvan, de az gondolom ilyen rángatási problémát nem tud okozni, vagy igen? EGR is elvileg rendben.
Tudtok valami ötletet adni, mert teljesen tanácstalanok vagyunk, hogy a probléma hol lehet.....
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
EGR-t nézték, és géppel is. Én is mondtam a cserét egy újra inkább, mert az sem annyira vészes, hogy ne a tisztításra fogják a dolgokat, hogy most nincs idejük. ABS jeladó probléma mi lehet? MI van akkor ha mondjuk az EGR csere után is rángat? Addig nem is nagyon akarják cserélni az EGR-t, mert elmondásuk szerint míg a gép vagy a műszerfal nem jelzi vissza, probléma nem lehet vele.
(#65699) adorjant : gyertya a gyári volt benne, amibe benne volt 169ezer km..... unixnál ehhez a típushoz lett direkt kérve a gyertya, meg az eredeti GM-el is összehasonlították, és elvileg rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz adorjant #65704 üzenetére
EGR kiiktatása után megszunt a rangatas. Annyira rossz állapotban van, hogy csak a tisztítás nem elég neki. 160ezer km van az egrben, szóval akkor a kocsi most kap egy új egrt. De érdekes hogy a gép semmi egr hibát nem írt... A szerelők meg úgy vannak vele, ameddig nem dob a rendszer hibát nem kell vele foglalkozni.
-
Criton
veterán
Egr csere után jelez most a műszerfal folyamatosan. Van kábel meg opcom klonom. Hogyan tudom törölni ezt a hibát?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Tegnap ugye volt EGR csere egy újra, azóta 200km-t raktam a kocsiba minden probléma nélkül. Most meg ma délután ez ECN 017152 a hibaüzenet várt engem. Lehet tudni, hogy mi ez?
-
Criton
veterán
Lassan már én is ott vagyok mint korábban egy kolléga, hogy felgyújtom a kocsit.....
Ma mentünk a kocsival egy kb 150km-t és mire hazaértünk, felkapcsolt az olajszint figyelmeztető lámpa. Megnéztem a nívópálcát és csont száraz.... az hogy lehet? Most lett komplett vezérlés, kipufogó rendszer, egr szelep, motorolaj csere, légszűrő, pollenszűrő, olajszűrő, 4b gyertya cserélve.....
Egy 2005-ös benzines Opel Zafira B-ről van szó. Ami nekem nem tetszett, hogy alapjáraton is az éppen aktuális fogyasztása a kocsinak a gép szerint 1-1.1liter benzin volt.....
A kocsi alatt nincs semmi, hogy folyt volna az olaj..... de akkor hova tűnt majdnem 4 liter? Nincs egy hete, hogy komplett cserélve lett.
Év vége felé akarnánk kb 1200km-t egyhuzamban menni, de így lehet az Opel marad a garázsban.....
Tegnap a gép ugye még dobta a 0171-52-es hibát, ami elvileg túl szegény keveréket jelent. Azt tegnap ki is töröltem, azóta az nem jött elő, de az olajnak meg nyoma sincs....
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
most egy kis idő elmúlása utána normal szintet mutat megint a pálca, és a kijelző lámpa sincs már..... ez mitől lehet?
(#65803) Petyyyyy: ez a jelenség egybefügghet a 0171-52-es hibakóddal? valamint EGR szelep cserélése előtt a kocsi alacsony fordulaton nagyon rángatott, ez a jelenség meg is szünt egy új EGR-el, de egy minimális rángatás, vagy inkább nem egyenletes teljesítményt mutatna.... mikor egy picit nyomom csak be a gázt, olyan mint ha fulladna a motor, szóval nem úgy rángat mint az EGR csere előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Olyan 700-800 között van. Minimálisan ugrál csak a fordulatszám mérő. Egyetlen egy problémám, hogy egyetlen autoszerelő sem ér rá december közepéig utána meg ünnepek.. Vagy hagyjam ott a kocsit, és több nap után közlik hogy még nem volt idejük foglalkozni vele.... Kocsi nélkül egy másfél éves gyerek mellett nagyon nehéz... Nekem meg a munkahelyem tomegkozlekedessel 2ora min távolságra van..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- Riasztó topik
- YouTube
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen