-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #27807 üzenetére
Anyósnak minek?
Arra gondolsz ami az ülés lábánál van?
Ülést fogja pár csavar, én amikor kiszedtem az ülést, akkor simán le is tudtam szedni róla a feszítőt meg a csat foglalatát, egyben.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #27809 üzenetére
Buborékolást a fűtőkörből hallani leginkább, ha ráadod a fűtést, sanszos hogy kimegy belőle.
Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #27809 üzenetére
En ugy legtelenitettem a rendszert, hogy leszedtem a kiegyenlitotartaly kupakjat es igy jarattam a motort kb 10 percig, aztan visszaraktam a kupakot es ennyi.
-
zolikaDB
veterán
válasz Markizmark #27809 üzenetére
1. lehet a gumid nem gyári/gyári váló méretű, és azért. Egyéb ok is lehet.
-
glutamin
őstag
válasz Markizmark #27809 üzenetére
Nekem is volt F Astrám. A fenti hőmérsékletváltozáshoz nem kell légbuborék a hűtőrendszerben. Induláskor csak a kis hűtőkörben kering a víz, majd 90 fok környékén a hőgomba kiengedi a külső körbe (előre a radiátorhoz is) a hűtővizet. Na ilyenkor láthatod, hogy a mutató beesik 90 fok alá egy rövid időre.
Légtelenítéshez érdemes kivenni a vízhőfok jeladót és kicsit úgy járatni a motor, majd jeladó mehet a helyére vissza.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
HWSW
tag
válasz Markizmark #27815 üzenetére
KM óra spirál. Én úgy vettem az enyémet, hogy valami toldott spirál volt benne, ami 2x olyan hosszú volt, mint a gyári. Nekem is bő 30 km/h-t csalt felfelé. Vettem egy bontottat, azóta is ok.
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #27819 üzenetére
Mondtam hogy leggyakrabban a fűtőkör bugyborékol, ezek szerint nálad is.
Arról viszont nem volt szó, hogy leginkább alacsony folyadékszintnél jelentkezik - mindenképp nézd meg azt is.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #27946 üzenetére
Nálam elvileg nincs fals levegő, viszont a túrázás megvan - de nem elsősorban városban jelentkezik, azaz ott, amikor lejövök a nullásról. Tisztán városban ritkán jön elő. inkább hosszabb, de nem túl hosszú (6 km, 110-zel) pörgés után, már amennyire lehet nála pörgésről beszélni.
Utána ha üresben gurulok, nem ritkán túrázik picit, föl-le, majd lenyugszik.
Okát nem tudom, de 11 éve van nálam, és nem ma kezdte.
Lambda szonda lehetne, de ha jó a fogyasztás, azt mondják, azt nem kell bántani.
Én is az alapjárati motorra gondoltam, de ezek szerint nem az - megnézni, tisztítani nem tudtam, mert nem tudom hol van és hogy néz ki.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #28375 üzenetére
260e "tökéletes". Nekem mondjuk a kombi a legszimpatikusabb az összes verzió közül. Utána jön a sima 5 ajtós majd a sedan.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #28381 üzenetére
Nyugodj meg én lassan 32 vagyok , harmadik autóm lesz és én is hasonló gépet keresek max 350e vételárig.
batai15: Első kézből tudok nyilatkozni a Swift témából. Pár hsz olvass vissza.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bzoley
veterán
válasz Markizmark #28381 üzenetére
Nekem is első autó, így 38 évesen
Valahol el kell kezdeni, bár szívem szerint Stratust vettem volna, sajnos nem jött össze a lóvé.batai15:
Nagyobb autót nem csak több személy miatt lehet/érdemesebb venni. Corsa képességeit ugyan nem ismerem, de pl. egy Swifthez képest egy Astra biztos nem zötyög úgy az úton.[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Markizmark #28391 üzenetére
Biztos nem veszik észre, hogy egy teherautó versenyezni akar
Sopron city :)
-
batai15
félisten
válasz Markizmark #28399 üzenetére
hát igen, de ennyiért meg veszel másik kocsit
De én is jobban szeretem a dízel kocsikat. -
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #28399 üzenetére
Multkor mentem palyan tesom kocsijaval, mondanom sem kell 130-nal mar 4 ezret porog elozest meg felejsd el na azt ugye allandoan huzodhattam ki szelso savba mert mindenki elozott.
Hat szentsegeltem erosen, volt egy 607-es peugeot-t azt villogot, meg mutogatott meg amit eltudsz kepzelni de ugye en meg nem tudtam egybol felre huzodni varnom kellett mig lett hely a kulsoben. Mondtam is bazzeg ha a vekimmel lennek most tolnam ezt a kocsogot mint a szart, es kozben kodlampa, refi meg amit tudok kapcsolgatok neki -
AMD Power
titán
válasz Markizmark #28404 üzenetére
Akkor nagyjából jól számoltam. 49 + nekem az éves kötelezőm lenne rá adóval együtt 14-15e körül.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#81556480
törölt tag
válasz Markizmark #28427 üzenetére
szerintem kivitelezhető csak megszokás kérdése.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #28429 üzenetére
Gyűlöltem a Poloban ,hogy ahogy ment a szervó leesett az alapjárat az autóban néha. Ha álló helyzetben tekertem persze.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Directors
senior tag
válasz Markizmark #28433 üzenetére
Nem az enyém a diagnosztikai gép hanem egy 10 éves tapasztalattal rendelkező villamossági szerelőé.A diagnosztikai gép pedig nem kínai minden autóhoz jó hanem csak is opelekhez való gép.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
hdman
őstag
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #28470 üzenetére
Ezt akartam én is kérdezni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
őstag
válasz Markizmark #28470 üzenetére
Astra H 1.9 cdti, Z19DTH motor. 190.000km-el vettem.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
válasz Markizmark #28498 üzenetére
Az enyém. Szerintem elszakad a váltóbovden 6.ban maradt a váltó, nem tudtam váltani, oldalra sem mozgott a váltó, csak a 3-üres-4 vonalon.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Lomha 8V
addikt
válasz Markizmark #28534 üzenetére
Siklósi vagyok. Vagyis egészen pontosan Máriagyűdi.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Markizmark #28538 üzenetére
K. Zsolt?
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #28556 üzenetére
F elég olcsók ezek a hátsó dobok. Mondjuk évjárat függő is. De ezek a legdrágábbak egyike.
BOSAL-VFM VFM1079 12.242 Ft
SIGAM SG40609 11.596 Ft[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz Markizmark #28556 üzenetére
Én is most cseréltettem le a közép és végdobot is. Egyszerre hullottak szét, a középdob még gyári volt, 127.000 van a gépben. Közép és végdob is bosal lett, a végdob az AMD Power által említett VFM. Szép halk lett a kocsi
-
Lomha 8V
addikt
válasz Markizmark #28562 üzenetére
Akkor nektek ott Mohácson szerencsétek van, mert ezek szerint két kiváló szerelőtök is van.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #28645 üzenetére
thx, meg Lomha 8V Neked is! Csekkolom majd.
Remelem most mar egyre inkabb, hogy akkor egy EGR pucolas segiteni fog!
Egyik ismerösöm mondta, h itt Nemetorszagban ö csak a Raiffeisen es tarsai tipusu legolcsobb kutakon tankol es soha nem volt semmi baja velük....hat nem tudom azert en ugy vagyok vele, ha van 20ft/l különbseg a Shell meg egy noname kut arai között akkor ott azert lehet, h valami hianyzik a naftabol, ami a masiknal benne van
otthon csak MOL nal tankolok, meglepödtem ezen amit irtal, jonak gondolnam öket
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #28655 üzenetére
Esakkor itt egy shell v power az olyan mintha kerozint tankolnek bele?
Az a nagyjabol 20ft/l liter különbseg megis csak valami adalek anyag kisporolasabol kellene h szarmazzon...szvsz
na de ez mar tenyleg nem opeles kerdeskör
-
juve600
nagyúr
válasz Markizmark #28657 üzenetére
nekem a kénszegény gázolaj a magasnyomású szivattyút tette tönkre....... -
JanR
addikt
válasz Markizmark #28657 üzenetére
Na én meg 2T olajat nem tennék az üzemanyagba
-
juve600
nagyúr
válasz Markizmark #28660 üzenetére
nekem 250k volt a javitás,utánna én is öntöttem hozzá az olajat,ment 2 évet ujra elöjött a hiba,erre eladtam a kocsit ( reno 1.5dci)
-
zsambek
aktív tag
-
hdman
őstag
válasz Markizmark #28668 üzenetére
Most ez van: [link]
Korábban meg az volt, hogy 1-2-Rükit nem, vagy csak nagyon nehezen lehetett kapcsolni, mert az egyik bowden lelazult.
Most ugyanannál a fószernél van, aki a bowdent szerelte (és 3 napig birta), pedig állítólag automata-kézi váltós szakember.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz Markizmark #28671 üzenetére
Na és itt a korábbi lista:
2005-ös, ~140 körül vettem óra szerint (több szálon lekérdezve, számlákat visszanézve ugy néz ki nem volt tekerés, bár sosem lehet tudni), most 172 van benne. Júliusban lesz 1 éve, hogy megvettem.
Nem minden hiba volt, sok dolgot cseréltem esztétikai okokból. Ahol tudok, oda irok árat is:
- xenonizzók (28k/pár)
- lámpapolir ( 6k)
- vízhűtő, klímahűtő, hűtőfolyadék, klímatöltés ( ~100k)
- fékfolyadék, váltóolaj, szervóolaj csere (?-8k)
- külső belső takarítás (15k)
- kettőstömegű, kinyomocsapágy, kuplungtárcsa csere munkával (~230körül)
- váltószoknya, kézifékszoknya csere (4k)
- hátsó féktárcsa+betét csere ( ~35k)
- fólia a motorháztetőre (10k)
- egy kis műanyag biszbasz a csomagtérrolóra (2k)
- 2 belső kormányösszekötő (?k)
- 1 stabpálca (?k)
- rendszámtábla LED (1k)
- nyári gumi (128k)
- szívosor (100k)
- 3 olajcsere, L Moly olaj, minden egyes alkalommal cseréltem az összes szűrőt is (MANN)
- váltóbovden állítás (?k)
- EGR tisztítás (ingyé')
- 2 futóműállítás
- termosztátkb ennyi
Sopron city :)
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #28678 üzenetére
nekem is van,8 gigás karira 3órát bír tárolni, utána a régieket felülírja! így ha 3 órán túl volt a baj, akkor már arról sincs semmi! azt be lehet állítani, hogy mozgó autóban vegyen, de mikor egy vonóhorog bemegy a hűtőbe, azt azért nem gurulásnak érzékeli!
nekem is van, egy hülyeség az egész, nem a balkánon vagyunk, van akinek bejön, de tény, hogy iszonyat keveset tárol hd-ben, az alatt meg ratyi a minőség......
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #28682 üzenetére
jah, csak a kollega is csak másnap vette észre a dolgot.....
-
válasz Markizmark #28657 üzenetére
a molt és a kénszegény üzemanyagot nem emlegetjük egy lapon.
"Minden itthoni kút a MOL-tól veszi az alap naftát": ez egyébként nem teljesen igaz.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #28766 üzenetére
Fingom sincsen. Két verzió volt belőle. Egy nagyobb meg egy kisebb. A szerelő azt mondta ,hogy a kisebb kell bele.
Még nincs kicserélve. De mikor a kompressziót nézte kivette és azért emlékezett rá....
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #28768 üzenetére
Nekem a Kadettban bevált már az NGK, többpólusú, ilyet vettem egy ideig az F Astrába is.
Kadettba a gyári nem tetszett annyira.
Itt viszont érzésre jobb a gyári, nem drága, amúgy meg Bosch, és 1 pólusú ha jól tudom de ebben hirtelen nem vagyok biztos - tuti volt már benne ilyen is, olyan is, a sima gyári eddig a legjobb.Postázást nem vállalok.
-
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #28805 üzenetére
Akkor 2, vagy 1. sokat nem tévedtem
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
válasz Markizmark #28807 üzenetére
az a smiley klikkelhető.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #29036 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #29038 üzenetére
én ezt nem tudom neked megtenni g astrám van
de ha van otthon facsavarkészleted biztos lesz benne olyan ami megfelel alátéttel, persze próbálgatni kellmás:
150 lóerős audi a3 benzines 4,7 literes fogyasztással [link]
alakul a dolog[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
bzoley
veterán
válasz Markizmark #29067 üzenetére
Ha egy deci olajat sem eszik, akkor sürgősen vigyétek szervizbe. Nem kell mindennek az ellenkezőjét állítani.
Az enyém sem "eszi" az olajat, a maradék nyolc deci éppen elég az éves cserémhez. A többi benzin, és víz a rövidtáv miatt.
A pontatlan váltó jellemzően helyes megállapítás, de az nem a váltó hibája, hanem a tulajé. Nagyon szépen be lehet állítani, és fillérekből felújítani. Csak a hátramenet, és egyes viszonylagos pontatlansága marad helyenként, de ez a váltó felépítése miatt van.
Alapjárat felpörgés elsősorban egr, de nem árt megnézni az alapjárati léptetőt, a folytószelep potmétert, folytószelepet, vákuumcsöveket. Lomhaság lehet tudatlan vezetés(városban alapjárat közelében közlekedés, ecotec=pörög(3000+rpm)), esetleg gyenge, haldokló AC. -
bzoley
veterán
válasz Markizmark #29069 üzenetére
Esetleg még a motorhőfok-jeladót lehet ellenőrizni. Eleinte nekem is elég büdös volt, de addig bütyköltem, míg egész "illatos" lett.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #29067 üzenetére
Biztos velem van a baj ,de nekem a Poloban rosszabb volt a váltó. Sőt tesóm Toledo II Magnus plus felszereltség és abban is rosszabb a váltó érzésre.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz Markizmark #29073 üzenetére
a pontos váltót szinte egy pofonnal át lehet tolni egyik fokozatból a következőbe. az opel váltói ebben nagyon nem jeleskedtek, főleg, amikor síkot is kellett váltani, tehát 2-3, 4-5 váltást elég nehéz gyorsan meglépni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis