-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Arlekim
aktív tag
válasz #81556480 #19327 üzenetére
Sokat járok földúton, meg harmadosztályú utakon, és a pesti gyos(?)forgalomban, az ablakot sokszor le sem merem húzni, akkora a por, szóval majd max télen kiszedem a szűrőt, köszönöm a tanácsot.
A gyertyák tutira jók lesznek? nincseken méret/hossz/teljesítménykülönbségek?
Meglep hogy egy 4db-os szett mindössze 2K. Hidegen már rángatva, és öregesen indult, érezhetően beteg volt a gyújtás hidegen etanollal. Mielőtt azt hinnéd hogy az etanol miatt volt, meg kell jegyezzem, hogy pár száz kilóméterrel korábban még ez nem jelentkezett, hasonló körülmények között. Benzinnel továbra is pöc-röff.Más kérdés: Van szenzor a hűtővíz-szintre, vagy a hűtőventillátor kábelére? Mert mikor elcsattant a hűtő, egyből világitani kezdett a csekklámpa. Mert ha nincs ilyen szenzor, akkor a gázolásnál valami más, bonyolultabb rendszer is sérülhetett.
A brigéciol nem eszi meg az alut, vagy a fényezést?
Windows 95 was unable to detect your keyboard. Press F1 to retry or F2 to abort.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #19440 üzenetére
Ez nem opcionális dolog, csak akkor törlik ki az egyedi kódsort ha az természetes úton sérült meg vagy vált olvashatatlanná.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz #81556480 #19485 üzenetére
Az enyémen van. F30.
De az 1991-es Peugeot 405-ömön is volt anno.szerk.: ökör ötlet lehagyni. Egy szimmering cseréjéhez bonthatod meg a feledelet, cserélhetsz tömítést? Alig akarom elhinni.
Ráadásul azt hittem, a környezetvédelem miatt is kötelező.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz #81556480 #19661 üzenetére
Ilyet véletlenül se gondolj.
Ki takarított itt és miért?
Látom, Tomoty, Te kérted. Kár volt. Egy autós topikban a vitáknak is helye van. Nem attól jó egy beszélgetés, ha mindenki egyetért. Ne csinálj ilyet, pls.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #19661 üzenetére
Nekem is 16 éves veki van, RAT stílusban, csak nekem a patkány nem a kasznit rágta meg hanem motorhiányos Szóval ne legyél elkenődve
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #19665 üzenetére
Ohh, ez jól esett Főleg a vectrának
Jó szín ez egyébként mert mostani új passatokon, pugokon is még divat a pezsgőmetál. És ha minden színre van fújva akkor egész modern autónak tűnik pláne b2-es fényszórókkal és hűtőráccsal. Amikor vettem még gyári volt a külseje: [link] itt meg tudod nézni az egyedfejlődését Miután egy részeg levitte az autó elejét egy másik pedig a jobb oldalát így adta magát a helyzet, hogy már úgyis új elemek kellenek és festeni kell akkor legyen b2-es megjelenésű. Ha kész lesz a vectra én is visszatérek a gportalos oldalra is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #19667 üzenetére
Mindegyik új rajta, mivel lezúzták a jobb oldaliakat és ezeket ha egyszer leszeded már nem lehet normálisan visszarakni Igazság szerint még első alkalommal felragasztani sem. Az a baj, hogy meghajlik a fém merevítés a hátulján leszedéskor és újra kiegyenesíteni nagyon nehéz. Levételnél is vigyázni kell nehogy a fényezés megsérüljön a művelet közben. Valamilyen műanyag lappal érdemes nekiállni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #19659 üzenetére
kb 350e lehet az enyembe ora szerint 242e, dugoknak milimetres kotyogasa, felulrol kilatszik felkorben a gyuru, fotengely csapagyat szerintem nem ismeri az mar kijott por formaban olajcsereknel, hajtokarok lognak min 1milimetert amugy tokeltesen megy, olajat nem eszi
nyiknyiknyiknyik
-
harry
veterán
válasz #81556480 #20250 üzenetére
Alapvetően F Astrát nézegetek mostan, első autónak 4-500 körül, de szemeztem a B Vectrákkal is. Ilyen árban mennyire necces egy ilyen kocsi? Vagy eleve drágább lenne fenntartani? Fogyasztás, szerviz, alkatrész, kötelező, egyéb?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_seth_
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz #81556480 #20248 üzenetére
HI!
csak hogy tisztazzuk: ezen az emelkedon 1.6os benzines Vectraval 4 szemejjel csomagokkal 100(110)km/h-rol 140km/h-ra gyorsitottal?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20258 üzenetére
Jaja Már csak színre kell fújni a fekete részeket, rádobni egy szett 16-os kereket és kész is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
neduddki
nagyúr
válasz #81556480 #20258 üzenetére
HI!
hat kerlek vegyk sorra:
- az nem az en fonokom volt, nerkm saj tapsztaltaim vannak 90es evek vectraival
- bag-nal nyiregyhaza fele en nem tok emelkedot pedig szoktam rajta jarni neha napjan
- en a godolloi emelkdot linkeltm Pest fele ami a leghuzosabb es azon semmijen gyari 1.6os szivo vectra nem fog 5!ben 100(110)rol 140re gyorsitai /meg a ~15-20%os csalast figyelembeveve sem/, max tartani! tugya, foleg megpakolva
- az 1.6os 8v az 75 /kis kietro 71 lo juro1 atmenetileg/ lovas a 16v pedig 101lohat kb ennyi
udv
neduddki
p.s. ha jol figykesz laod, hogy en nem azt mondom, hogy 5ben nem megy el mindenhol
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
ququry
csendes tag
válasz #81556480 #20306 üzenetére
Ezen át is léphetünk, mert ha megállok a lámpánál és fel engedem a fékpedált akkor már a síknak tűnő úton is gurul az autó. (üres seb. fokozatban)
A fék kizárva.
Van OBDII csatlakozóm, hibakódot néztem az nincs.
Lambdaszonda cserélve új Bosch-ra. Lég tömegmérő tesztelve vadi újjal próbáltam a kocsit, de semmi változás.“Élj úgy, hogy ne vegyenek észre ott, ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmész.”
-
TasiA
senior tag
válasz #81556480 #20359 üzenetére
Én a "gömbfejeket", -vagy nevezzük csuklónak-, szoktam a motortérben, illetve az összes mozgó, forgó pontot. Utánna az utastérben magát a kar alatti részt. Nekem is olyan 330 ezer km után, mint a vadi új, nem lóg, nem lötyög, 2 ujjal lehet váltani. (3-4 havonta szoktam ismételni)
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #20517 üzenetére
plusz itt a szobámban még párban első-hátsó terapéz szilentek, talpas gömbfejek 11 ezer volt az ominózus napon akartam kicserélni....
még várok egy kicsit a bontással utána bumm, kis apróságok amik kellenek azokat odaadom ingyen itt a topikon belül!!!, próbálok kihozni belőle legalább egy kis pénzt, egyéb dolgokkal vas és alu
nyiknyiknyiknyik
-
fero02
veterán
válasz #81556480 #20519 üzenetére
Kimegyek megnézem. Gondolom az omega gyűrő is kell hozzá.
tomyoy: jól rémlik, hogy a Tiéd nem kombi volt? Milyenek a lengéscsillapítók (csak az elsők, ha nem kombi)? Ha bontod, akkor nekem kéne a tanksapka és környéke, meg egy bal küszöb vége+sárvédő ív egyben. Illetve ha van első kavicsfogód, akkor az is.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz #81556480 #20546 üzenetére
De biztosan, bár én nem tudom az mennyire jó megoldás, illetve, hogy leszedés nélkül működik -e a dolog., de kétlem. Ha meg már le kell szedni, 5-10 ezer forint egy ilyen hengerfej. helkis kolléga verziója lesz szerintem a befutó, majd meglátjuk. Na meg a legfontosabb, hogy 920 km-re vagyok az otthonomtól, szal először haza kéne jutni. Otthon már rég megoldottam volna a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz #81556480 #20548 üzenetére
Megmondom őszintén, a számomra szimpatikus megoldással is fog beperegni, csak éppen nem érdekel. Esetleg a porszívóra rátaknyolok egy gyertyanyíláson beférő gumicsövet és próbálkozom. Illetve párat pörgetek a motoron gyertya nélkül, de többet erre az autóra nem költök és nem is nagyon érdekel egy kis alu forgács, az acélban nagy kárt nem csinál Az egész kocsi ér kb 250 ezret, semmi több számomra, mint szállító eszköz.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20552 üzenetére
Most, hogy mondod... lehet, ebben az esetben passz
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bzoley
veterán
válasz #81556480 #20575 üzenetére
Miért lenne hülyeség? De elvileg semmi baja, a múlt héten nézegettem, amikor szervószivattyút cseréltem.
De megint hallgatóztam, mégis lehet vízpumpa, vagy görgő. A hang legalább is a fogasszíj burkolata alól jön. Jó, hogy mindig van valami új, amivel foglalkozni lehet. Eddig a hosszbordás görgője nyivákolt, most meg ez.
Ja igen, 1.4 Ecotec[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20603 üzenetére
Azért az megint más amikor minden elemet cserélni kell és amikor a "törés" nyomán csak festeni kell Nekem gyári minden elem és a lökös is, fényszórót is csak azért cseréltem mert belefért a költségvetésbe
Nem is az ilyenekkel van gond hanem amikor gazdasági totálkárosra törik és azt építi valaki újjá ami sajnos eléggé elterjedt módszer mostanában
Csak az a kérdés, hogy mennyit kell rá költeni, hátul csak szilentből van majd 20 és ezeket általában cserélni is kell. A hátsó fék is tárcsa-dobfék tehát az sem olcsó.
Amelyiken már ennyire átüt a rozsda ott nem elég házilag javítani, pontosítok: nem hosszantartó megoldás. Mindegyik vectrán ugyanolyan az a tömítés nekem mégsem rohad ott pedig kint áll szabad ég alatt, és egyik általam látott vectra küszöbe sem nézett még így ki A hátsóívek szoktak rendre rohadni.
HWSW: ezeket úgyis egyben cserélik így mind1, hogy mennyire rohad a meló és az ára ugyanaz.
Ugyanakkor mint írtam: meg kell nézni, hibaforrás van bőven mint minden autónál így ennél is.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
harry
veterán
válasz #81556480 #20603 üzenetére
Azért attól függ, mennyire volt törve, és hogy hozták helyre. Azért ha valami komolyabban deformálódik, abból lehetnek később gondok. Pl. ahogy itt is írva vagyon: [link]
A pontos diagnózist végül már a tulajdonostól tudtam meg, aki egy kettétört csavart tett az asztalomra. Ez a csavar a Prius ezerötös benzinmotorjának egyik tartóbakjában múlt el, vélhetően azért, mert a korábbi karambolban megnyúlt és a helyreállításkor nem ellenőrizték. A megbillent motor-váltó egység befeszítette a bal első féltengelyt, amitől a belső féltengelycsukló azonnal szétfordult. A hajtáslánc ledifferált, így hiába volt még egy ép féltengelyünk, a Toyota képernyőjén megjelent az Erreur du systéme-felirat, és onnantól nem reagált a gázadásra.
Vagy itt egy kis érdekesség [link] Jó esetben persze nagyobb hibák kijönnek vizsgálatkor, de azért csak nem vennék olyan kocsit, ami korábban törve volt (nem koccant meg megnyomták, hanem úgy rendesebben)... most nem pont a konkrét autóra gondolok, csak úgy általában, ha már felmerült a téma.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20605 üzenetére
Igazából nincs kizárva, hogy jó vétel. Ugyanakkor az ára valóban padlón van így ez sejtet valami problémát.
F astra vs B vectra, na igen, elég óriási a különbség pláne ha az a b vectra egyben van és jól felszerelet.Nekem így nézett ki miután az elejére ráhúzta egy részeg majd egy vak oldalról végighúzta szemből:
Elsőnél annyi történt, hogy a sárvédő ív elejét megnyomta + leszakította a lökhárítót. (sőt, a lökös nem is eredeti mert annak a rögzítési pontjai elszakadtak) A második esetnél végighúzta az autót + letörte a tükröt. (Második esetnél az új ford focusban milliós kár keletkezett, a vectra ajtó elején az él úgy nyitotta fel a focust mint a konzervet).
Amikor ilyen hiba van attól még nem lesz a futóművel gond vagy egy újabb balesetnél hiba a javításból komolyabb baleset. Ha a pirosnál is ennyi volt abból nincs semmi, de ha pl tűzfaltól újra kellett építeni az már nem annyira szerencsés eset.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20608 üzenetére
Ilyenen tanultam vezetni Nem volt rossz autó de sajátnak nem szerettem volna igaz E kadett után nem is tűnt esélyesnek inkább már valami komolyabbat akartam venni így lett a b vectra, azóta sem bántam meg pedig bosszantott már párszor
Előzőmből lemaradt: nekem így a két kárra fizettek a biztosítók 110-115-öt annyiból könnyedén újra lett fújva minden, sőt a B1-es fekete elemek szintén, gyári alkatrészek kerültek rá + az elején is fényszóró-hűtőrács csere is belefért.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20610 üzenetére
Ahogy nézegettem a jobb darabok amikre érdemes b vekinél lecsapni inkább 650-től indulnak persze kérdés kinek milyen elvárásai vannak állapot-külső-felszereltség terén.
Na igen, akkoriban még tuti lehetett az f astra is. Most sem rossz választás annak akinek megfelel, ha ismert az előélet az még jobb
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN