Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    válasz #81556480 #20603 üzenetére

    Azért attól függ, mennyire volt törve, és hogy hozták helyre. Azért ha valami komolyabban deformálódik, abból lehetnek később gondok. Pl. ahogy itt is írva vagyon: [link]

    A pontos diagnózist végül már a tulajdonostól tudtam meg, aki egy kettétört csavart tett az asztalomra. Ez a csavar a Prius ezerötös benzinmotorjának egyik tartóbakjában múlt el, vélhetően azért, mert a korábbi karambolban megnyúlt és a helyreállításkor nem ellenőrizték. A megbillent motor-váltó egység befeszítette a bal első féltengelyt, amitől a belső féltengelycsukló azonnal szétfordult. A hajtáslánc ledifferált, így hiába volt még egy ép féltengelyünk, a Toyota képernyőjén megjelent az Erreur du systéme-felirat, és onnantól nem reagált a gázadásra.

    Vagy itt egy kis érdekesség [link] Jó esetben persze nagyobb hibák kijönnek vizsgálatkor, de azért csak nem vennék olyan kocsit, ami korábban törve volt (nem koccant meg megnyomták, hanem úgy rendesebben)... most nem pont a konkrét autóra gondolok, csak úgy általában, ha már felmerült a téma.

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák