-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
insyde5
aktív tag
nem volt szándékomba motormosot használni.
de egyébként érdekes, már lehet rájöttem miért kattogott annyi ideig. 1 hete nem volt beinditva a szerkezet.
most du. ismét beinditottam mert javitgatom aprobb szépséghibáit, és csodák csodája, inditás után 3 mp el csendes lett. szal lehet hogy csak az olaj volt belöle kiszáradva h 1 hétig nem fordult a motor 1 mm t se.
de azért köszi, ha netán a fedéltömitésnél jobban ráérek , megtisztitgatom , ha ugy látom.
-
erikke17
őstag
válasz insyde5 #15001 üzenetére
Ennyi idő után mikor nekünk se volt beinditva citeráztak a hidrotőkék mig nem nyomta fel megint olajjal.
1 éve citerázott vagy 2-3 percig is, akkor arra gyanakodtam hogy ahol az a szelep szerűség zár kosz mehetett oda vagy hasonló. Addig amíg nem csinálja mindig szerintem gond nem lehet.||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
marsu
addikt
Egy kép a gépsárkányomról ...
Press any key to continue ...
-
marsu
addikt
válasz erikke17 #15009 üzenetére
A hangját én is nagyon szeretem, az erőt én is szeretem érezni, és ebben van is mit!
Új kipufogó rendszer van alatta, gyári sport, a kaszni is rendbe lett téve, kisebb apróságok még vannak vele, de összességében nagyon egyben van a gép.
Egy balos bajuszkapcsoló majd fog kelleni, meg a könyöklő is elfáradt az évek során, de ezek nem befolyásolják a működését.
Press any key to continue ...
-
Tomoty
aktív tag
Marsu: Gratula...
Na nekiálltam felnit festeni...
Nagyon durva, nem irigylem a fényezőket.
18 küllőből 15 meg volt gyűrődve 2-3cm hosszon 3-5mm mélységben (mind a négy felnin) + a szegélyek átlagban 1/3-ad felületen (így vettem akciósan, a volt tulaj elbeszélése alapján bagatel a javítás).
Csiszol-gittel-csiszol-szórógittel-átcsiszol-fest-lakkoz... darabonként ez 5-7 óra meló volt.
De kész a második felni, eljutottam félútig!
Valami egyedi színt akartam, ezért kevertettem festéket hozzá:[01]
[02]
[03]
Remélem jól fog mutatni a fekete GTC-n .Már értem miért tudtam az ATS felniket gumival 100eFt alatt megvenni.
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
wwhy
veterán
marsunál a benzin nem gond: pénzt is vett a V6 mellé
grat!ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
insyde5
aktív tag
Müszaki vizsga!
szerintetek morcositással átmegy a gép a vizsgán?
-
nagyúr
-
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz KaiotEch #15022 üzenetére
Ne viccelj egy Nokiás dobozból már pár jó Opel is kijön.
Viccet félretéve meg kell találni a megfelelő helyet és nem lesz gond a morcosítás. Én most voltam április 7-én műszakin. Volt két hibám: 1 kis repedés a szélvédőn meg egy lyuk a kipufogón (mondjuk ezt leszámítva igen jó állapotban van, törődök vele rendesen) és átment simán. Pedig tudtommal a repedés amúgy bukta lenne.
Mondjuk nekem a szerelőm intézte amikor nála volt a gép.Més que un club!
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #15024 üzenetére
Hát ja, egy Insignia jó is lenne.
De a szerelő tudja is hova kell vigye, meg hát kolléga-kolléga... Átmegy
TasiA: Az a piros még nem is annyira rossz, de a másik
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
erikke17
őstag
Ha már annyira "tuningolni" akar akkor azokat a vacak műanyag kerékdíszeket tegye el karácsonyra, és vegyen valami normális alut Egyébként irtó csúnya Azért látom a visszapillantón lóg a szőrpamacs xD Anyám......
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Tomoty
aktív tag
ÁÁÁÁÁ
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
-
válasz Jim Tonic #15033 üzenetére
Nem tudom, hogy ő miért vette.
Azt tudom, hogy nekem még tojás sincs a cipőm meg a gáz között, mert viszi a tempomat az autót.Egész egyszerűen az idő zömében nincs hova sietni. Elindulok anyámékhoz, kb 55-60 perc az út, mi is autópálya mellett lakunk gyakorlatilag, ők is. Most ha elkezdenék száguldozni, akkor nem 55 perc lenne, hanem 45. 10 percért minek?
persze, oda lehet érni fél óra alatt is, de az már másik történet
bátyámék nemrég vettek 1.6-os benzines h astra karavánt. az ő lábával nagyjából annyit, vagy kicsit többet eszik a karaván, mint az én vectrám tempomattal. Apám 1.8-as benzines vectrával jár. Egy tank benzinnel 30-40 kilométerrel megy többet, mint én. Na akkor most mi van.. Ráadásul nekem teljesen más a stílusom, mint nekik, a különbség mégsem akkora, hogy nagyon vekengeni kellene miatta.
Azt már csak könnyesre röhögés közben szoktam emlegetni, hogy *ehhez* képest az 1.6-os borám, na az benzintemető volt. Volt olyan kollégám, aki ugyanilyennel járt, határeset volt Fittipaldi meg Schumacher között, neki jóval 14 fölött zabált városban a borája. A vectrám ember módjára vezetve literekkel kevesebbet fogyasztott.
Szóval az, hogy sokat eszik, mítosz. két liternél kisebb motor továbbra is csak az ablakmosó tartályában legyen
Úgy látom, egyébként is az a sanszos, hogy olyanért fognak megmázsálni, amiért 1.2-es corsával is megmázsálnának... .kintfelejtett 30-as tábla mellett 32-vel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nagyúr
Elég pozitív hangzású teszt:
G AstraMés que un club!
-
nagyúr
válasz bambano #15034 üzenetére
Nekem csak 1.6 szívó van rövid váltóval. De imádom. Más fíling mint egy 2L fölötti de mindnek megvan a varázsa. Igaz ez 160Le tehát 100Le/L és sokat kell váltogatni de ez a vezetés szépsége.
Persze ha valakinek nyomaték kell mert utál váltogatni esetleg rossz a váltója (szerencsére sajátomban legendásan jó) azt megértem hogy nagyobb motorral vesz autót.Més que un club!
-
TasiA
senior tag
válasz Napfénysüti #15036 üzenetére
Így ahogy mondod, mindenki más! Egy hétvégi autóban teljesen el tudnám képzelni, az állandó húzatást, üveghangot, meg váltogatást, de amúgy én speciel inkább a nyomatékot szeretem.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
nagyúr
Én nagyon szívesen kipróbálnék egy nyomatékos dízelt. Sajnos még sose vezettem de érdekelne. Barátnőm D4D Corollán tanult vezetni, szerette azt az autót de a Hondát sokkal nagyobb örömmel viszi el. Más teljesen és ugye mindenkinek más jön be. Pont ez a szép az emberekben. Nyitott vagyok rá hogy megismerjek nagyobb gépeket. Marsu V6 Omegája izgalmasan hangzik. Jól tudom hogy az hátsókerekes?
Més que un club!
-
válasz Napfénysüti #15036 üzenetére
valami hondád van? vagy 1.6 turbós?
Szerk: közben látom, hogy hondád van. Nekem valahogy nem jött be az a motorépítési filozófia, üveghangon nyígatott benzintemetőket láttam csak eddig.nem tudom, mit mondhatnék a "nyomatékos dízelre" (azon kívül, hogy lol )
Az 1.9 cdti 300 nm-es volt anno, az enyém is 300nm-es. A cdti-nek 1700-tól indult a rendesebb nyomatéka, és pörgetni lehetett vagy 3000-ig, 3200-ig... az enyémnek 1000-nél már annyi nyomatéka van, mint egy rendes astrának és 6500 fölé lehet pörgetni.
Szóval mitől nyomatékos a dízel?
A váltogatásról meg annyit, 30-nál berakhatom 3.-ba, forog 1000-et a motor. 6000-nél ha felváltok, pont 180-at megy, ergo 3-ban minden olyan sebességtartományban közlekedhetek, ami legális
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
-
nagyúr
válasz bambano #15040 üzenetére
Benzintemetőhöz: olyan 8-8,5-ből járok el bár tény városba annyit nem megyek inkább országúton. De ha már ilyen autót vettem akkor azért néha intenzívebben gyorsítok.
Nyomatékhoz: eddig ahogy néztem a dízelek azért nyomatékosabbak. Persze egy nagyobb köbcentis benzinesben is van bőven ebben én le vagyok maradva nekem csak a visító japán gép marad. Nekem ez jött be, melegen bármikor elforgathatom 8500-ig és szeretem azt az eszméletlen hangját. A maga nemében ez is motorépítési csoda. Ettől függetlenül a nagy V8-asok hangja is megmozgat csak kevésbé.
Més que un club!
-
válasz Napfénysüti #15042 üzenetére
8.5-ből a vectra is megvan, még talán autópályán is, de sima országúton biztosan.
a dízel meg csak addig nyomatékosabb, amíg nem neki megfelelő paraméterű benzinessel veted össze. amint olyan motort teszel mellé, ami egy szinten van vele menetteljesítményben, mindjárt nem is lesz olyan nyomatékos az a dízel.
egyébként meg hiába nyomatékosabb a főtengelyen, ha közben 3x sebességet kell váltanod.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
nagyúr
-
TasiA
senior tag
válasz Napfénysüti #15039 üzenetére
Remélem nem értettél félre, én szívesen tartanék egy VTI Hondát itthon, mert szívesen elforgatom tiltásig még a sajátomat is, de én nagyon sokat megyek városban és nagykerékkel klímával családdal, már annyira nincs kedvem üveghangon menni. Egyedül élvezkedni, na az más! AZ igen!
Ez dízel téma meg érdekes. Jó vezetni a dízelt, ha nem olyan fajta, ami gurulva padlógázra nem csinál semmit, csak nagy késve hátbabök, de mire belejönnék, már váltanom kell, mert annyi volt, kb az 30-40 KM/h amit gyorsult abban a fokozatban. Én szeretek dízelt is vezetni, d nagy köbcentis benzineseket még inkább. Nem feltétlenül a V8-asokra gondoltam, de a 2.0 benzin, egy 1 tonnás autóba pont tökéletes, szerintem sokkal jobb, mint egy 1,5 tonnásban ugyan ekkora dízel. (d ez én vagyok, meg amúgy is úútálom a rohadt kormot és amint tehetem megelőzöm, vagy inkább másik sávban megyek, ha dízel van előttem, mivel nincs pollenszűrőm belsőkeringetni meg nem akarok állandóan )
De mondjuk egy ellenpélda, haverom 3-as GT TDI 110-es 5 ajtós Golfját meg imádom, főleg így szétchippelve, na az megy mint a barom.[ Szerkesztve ]
-
Így van, szoktam is nézni őket a tükörben... a 60-100 simán megvan nekem 2-ben váltás nélkül, a 80-120 majdnem.
Más kérdés, hogy erre a hozzászólásra is vonatkozik, hogy a dízelt a vele egy szinten levő benzineshez kellene hasonlítani. Tehát egy 1.6-os benzines mondjuk astrát egy 1.6D szabadszívású golfhoz.
Vagy legyen 1.9 cdti, de akkor 1.6T benzines. Más kérdés, hogy ha elhangzott, hogy két motor forgatónyomatéka ugyanannyi, akkor a 60-100-at mire méred?
(#15046) Napfénysüti: de, konkrétan úgy, mert a dízel nagyon hamar kifut az általa használható fordulatszám tartományból, váltani kell, és ha váltasz, a keréken mérhető nyomaték csökken. Sokat. Ergo hiába van viszonylag nagy nyomaték a dízel főtengelyén, azt nagyon hamar leosztod a sorozatos váltásokkal.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz insyde5 #15047 üzenetére
de én nem arról beszéltem, hogy mennyit eszik a szekér, amikor nem alapjáraton megyek, hanem arról, hogy ha normálisan jár vele az ember, akkor nem eszik lényegesen többet, mint egy normális, átlagosnak gondolt autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Így építsd a billentyűzeted!
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Assetto Corsa Competizione
- Projektor topic
- Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Keresek! Motorkerékpár
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000