-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz ivana #101002 üzenetére
Z18XER. Végig vezetett sz.könyv, mert flottás volt. Az első 150k alatt 15-20 ezrenként cserélték, utána másik emberhez kerülhetett mert átálltak 30 ezres periódusra a könyv szerint. 280k-nál hozta ki barátom a flottából saját magának (apja volt a flottakezelő, gondolom tudták hogy melyik a jó vétel), ő átállt a 10 ezres cserére, én is azt tartom. 320k-nál vettem meg tőle. Ő neki sem kellett rátöltenie, nekem is csak amikor néhány tömítésnél szivárgott.
Furcsán is érzem magam, mert korábban a Z14XE-nél megszoktam, hogy 2 ezrenként felnyitom a géptetőt és töltök rá picit. Most meg nyitogatom, és mindig jó a szint Nem ehhez vagyok szokva
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Hachiko95
aktív tag
-
addikt
-
mephi666
nagyúr
na, így hogy itthonról melózok most 2 hétig és 4-5napokat is áll a kocsi, sz*pja továbbra is valami az akkut... a központi zárra tippelek, mert az szórakozik egy ideje... viszont jó hír, hogy a xiaomi jump starter levizsgázott ajánlom mindenkinek... ma délutánra úgy lemerült az akku, hogy az időt is elfelejtette a bc, kb 1perc volt beröffenteni (csak motorháztető fel, ráköti az ember megfelelően, bekapcs, gyújtás-indítás-pöcröff) ...kb 3 hete töltöttem csumára, azóta állt a kocsiban és a héten 2szer indítottam róla és még mindig 75% feletti töltés van benne (majd utánamegyek valamikor a rejtett fogyasztónak, de maholnap nincs rá idő)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
bercsi
aktív tag
válasz Markizmark #100983 üzenetére
Ma voltam pecàzni, szèpen befér minden ami kell. Azt hiszem sokáig jóban leszünk
szerk:
Most nézem jó sötét a kép...[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
bercsi
aktív tag
válasz Markizmark #101012 üzenetére
Köszönöm, viszont!
Még nem tudom mi lesz vele, tegnap néztem hogy a tartály oldalán van valami trutyi; viszont olyan mintha oda lenne száradva. Magán a hűtővíz tetején nem úszik semmi. Vagy megjavították már, vagy a "lelkiismeretes" kereskedő lecserélte gyorsan a folyadékot hogy ne legyen feltűnő...
Holnap megy olaj meg vezérlés cserére, mondom a szerelőnek hogy nézzen rá erre is. -
Markizmark
addikt
válasz bercsi #101015 üzenetére
Nálam is a kiegyenlítő retkes a vízszint felett, a víz szép rózsaszín, a tetején van 1-2 csepp ami úszkál. Én ezt a helyszínen észrevettem, és bele is alkudtam a szerviz árát jócskán. Haverommal alaposan "szétszedtük" az autót.
Nekem kedden jön meg az olaj amit rendeltem, majd én itthon lecserélem légszűrővel együtt. Vezérlést megnézetem, hogy csere érett-e, mert a szervizkönyv szerint 20e km-rel ezelőtt cserélték, ha igaz akkor nem kell cserélni. Aztán novemberben lehet mégis csere lesz, hogy nyugodtabb legyek.
10e km-rel ezelőtt volt minden szűrő csere (kivéve benzin), gyertya, fékolaj, váltóolaj, motorolaj csere. Májusban történt mindez. Nem tudom, hogy ezekkel mit tegyek.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
őstag
Üdv. Urak.
A donor egy B Zafira. Kicsréltem az üléseket füthetöre, biztosítékokat be tettem hátra ahova irja a nagy könyv.
Funkciókapcsolók világítanak de az istenért nem melegíti a seggem. MIvel utlólag lett betéve viszont gyári igy lehet hogy engedélyezni kellene mint az utólag beszerelt gyári tempomatot ?[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Markizmark #101020 üzenetére
Ha mindenhol ilyen egységes akkor gyári nagy valószínűséggel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #101020 üzenetére
Nekem is gyári rücsinek tűnik, főleg mert fényezés színe takarja Kipu - ha csak a külső palást a gond, vágd le aztán jóidő, csere esetén kauffernél vannak jó áron. Ha már az alját fotóztad jutott eszembe a karosszéria dugók helyzete, érdemes ellenőrizni, megvan-e mind, vagy nehogy sérült/elöregedett legyen valamelyik - egy elvétett emelés során is kiugorhat könnyen.
-
Markizmark
addikt
válasz molnarpeter #101023 üzenetére
Egyelőre nem fúj ki, hatóságin is átment így. Kösz a tippet.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #101024 üzenetére
Ha nem fúj ki, lehet tényleg a külső palást réteg rohad csak, lényegtelen amíg nem zörög
-
,
addikt
válasz Markizmark #101020 üzenetére
Ez a rücskös anyag gyárilag van rajtuk, ilyen van nekem a B Vectrán is.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #101020 üzenetére
Gyári, a kavicsok ellen van fent. Utólag nehéz szépre megcsinálni így színre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok. Mennyire gyakori C corsánál, (lehet más tipusokba is ezt tették) irányjelző kapcsoló hiba? Ami bent volt azt nem alap helyzetbe állított a kormány vissza hanem bekapcsolta a másik irányba az indexet, tehát túlságosan visszaurott.
Vettem egyet bontottan. Ez pedig felkapcsolja néha fénykürt használatakor a reflektort, újra többször rá kell húzni. Ráadásul szét pattintani se olyan egyzserű, hogy az ember beléjük nézhetne.. -
Integrale
veterán
Hidraulikus motortartó tönkre tud menni anélkül, hogy eresztene?
Elég sok remegés bejön az utastérbe, pedig a motort bámulva szépen és egyenletesen jár."Bad reklám is reklám too"
-
Tikakukac
titán
válasz Kolty #101028 üzenetére
A fél világ autójába ilyen kapcsolók kerültek, nem újdonság.
Az utángyártottak fosok, amit meg vettél romosra van kopva, akkor csinál ilyet. Amúgy nem vészes szétszedni (mondjuk ezt a magam nevében mondom) és akkor meg lehet nézni mi a szitu. Szilikonzsír és tisztítás tud segíteni egy ideig.
Én vettem egy vödör gyári, de sosem használt fullos BC-s kapcsolót ebayen anno bagóért, 2 ilyen indexkar kiszolgál egy autót 30 évig
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
Ha már kapcsolók, nincs viszonyítási alapom ezért kérdezem itt, hogy a tempomatos kapcsoló H astra és társaiban nektek mennyire kemény? Nekem erővel kell benyomni a gombjait és jókorákat kattog.
Lassan két éve megvan, működik rendesen, csak furcsa, mind ilyen, vagy az enyémet kellene cserélni?5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
őstag
Üdv urak.
SOS-be keresek valakit akinek van tech2-e és tudja is használni. Ülésfűtést kellene aktiválni. B zafira. Komárom megye.
Jelige : Befagy a seggem 🤣🤣 -
KisTücsök
addikt
Sziasztok!
Vectra 2.2-nél a fojtószelepházat leszereltül és kipucoltuk. Ugyanúgy visszaraktuk, de indításnál felbőg a motor majd leáll, gázadásra sem reagál. Egyből nem is lehet újraindítani, kicsit várni kell. Mi lehet a gond?
-
Tikakukac
titán
válasz KisTücsök #101037 üzenetére
Ha előtte amúgy kvázi jó volt, akkor nem kérdés, hogy szerelési hibát vétettetek.
Az, hogy ingadozós meg fura a járás fojtószelep szerelés után, az normális, újratanulja az ECU. Az, hogy teljesen meghal minden az nem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
zgospel
őstag
válasz Kolty #101028 üzenetére
Nem tudom, hogy C Corsánál mi a helyzet, de H Astránál ha ezek a tünetek, akkor általában a CIM modult kell javítani. H Astra csoportban van több ember aki rutinosan javítja őket, és hamar meg is van.
#101032 smc a be- és kikapcs gombjaim könnyen járnak, a "lassító" gombot általában nagyobb erővel kell nyomni és hangosabban kattan.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Tikakukac
titán
válasz zgospel #101042 üzenetére
C Corsában nehezen lesz javítva a CIM, mert nincs D-től van CAN-bus, valamint H Astra és C Veci ami szintén hasonló buli. G Astra meg C Corsa és B Veci max kapcsolót koptat, de ebben incs ami tönkremenjen ilyen téren, rendesen parasztba' megy a vezeték, amit ha valaki direkt el nem vág, örök élet.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bercsi
aktív tag
válasz Markizmark #101016 üzenetére
Én letudom most ezeket, 200k körül áll meg a dolog ha nem jön közbe semmi plussz. Inkább most költök rá többet, mint hogy később szívjak miatta. Mondjul nem esett jól mikor az összeget meghallottam
-
Markizmark
addikt
válasz bercsi #101044 üzenetére
Én jövő hétre jelentkeztem be. Olajhűtő csere lesz kompletten, tuti ami tuti. Szelepfedél tömítés csere, középső dob csere. Meg persze minden bontott helyen új tömítés, leömlő, kipufogócsonk stb. Megvan az olaj, de addig nem teszem bele amíg nincs rendben az olajhűtő, majd a műsor végén a szerelő beönti, friss vízzel együtt. Persze nem ugyanoda.
Meg tudnám csinálni otthon a dob meg az olajcserét, sőt talán az olajhűtőt is, de apám telepakolta lomokkal az aknás garázst.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Üdv helló.
A GAstramon akartunk hűtővizet cserélni de nem akar lemegindulni az a műanyag csavar, valami tipp?V6
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos cigaretta 🔞
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mozilla Firefox
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W