-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
alkatraz3000
senior tag
válasz honda 1993 #63000 üzenetére
2500km/liter nem igazán törődtem vele, mert volt hogy olaj nélkül mászkáltam. legalábbis a nívó nem jelezte a jelenlétét.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
honda 1993
senior tag
válasz alkatraz3000 #63001 üzenetére
Hmm. Hát én nem merek így olaj nélkül közlekedni azért erre figyelek de attól még higy a nívón nem látszik, van benne olaj csak már nem ér bele a pálca
[ Szerkesztve ]
XD alias IKSZDé
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #63002 üzenetére
Ne aggódjatok, ha nem lesz olaj azt rövid időn belül jelezni fogja, úgy 2 másodperc után
-
haddent
addikt
válasz alkatraz3000 #63004 üzenetére
Egyébként tévedtem, ezeket a régi opelokat olaj nélkül is lehetetlen megölni. Már szószerint lángol, de "semmi baja": [link]
-
alkatraz3000
senior tag
amúgy NZ-SE átalakítás van tervben. a hengerfejet rendberakatni, esetleg verseny hf tömítés, hogy nagyon kompresszió legyen, újra gyűrűzés, 4-2-1 leömlő, 3.0 v6 injektorok és még egy chiptuning lesz a palettán. ezzel kb milyen ereje lesz az autónak? a megéri nem éri meg történet nem igazán érdekel szerintem az én astrám az egyik legdrágább.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
haddent
addikt
válasz alkatraz3000 #63008 üzenetére
Közel sem olyan, mintha fognád és beleraknád a 3.0 V6 blokkot aztán heló
-
haddent
addikt
válasz alkatraz3000 #63010 üzenetére
Hát amit itt felsoroltál szerinted legális, te gyerek?
-
Szada85
aktív tag
válasz alkatraz3000 #63008 üzenetére
Mit értesz " verseny-hengerfejtömítés" alatt?
-
Tomoty
aktív tag
válasz alkatraz3000 #63008 üzenetére
Nem kis meló... És költséges hobbi lenne egy ilyen átalakítás, főleg ha nem sufni cuccokkal csinálnád.
Én az 1.8-as 16 szelepes benzines szívó motoromból tudtam kihozni 125 lóból kb 180-at.
De ahogy írták olcsóbb és relatíve egyszerűbb egy nagyobb motor beépítése.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
h3lios
addikt
Srácok, azt kell hogy mondjam, bizonyított a kis autóm, megjártam vele a Balcsit oda-vissza. Ez nem kevesebb, mint 420 KM volt. Még 1x jövő héten vár rá 1 ilyen táv, ugyanis akkor megyek vissza a szülőkért. Nem volt semmi gondom az út során, így végre a sok városban történő szaladgálás után megvolt az első hosszabb útja is.
Fogyasztásban sem lehet rá panaszom, ugyanis tele tankkal indultam neki az útnak és csak kicsit több, mint a fele fogyott el. 1.6-os motor révén a tempóra sem lehetett panasz, olajat most az út előtt kellett neki adni, mert az 5W40-et szépen elcsipegette. A szerelő azt javasolta, hogy inkább 10W40-et pakoljak bele, az valszeg tovább fogja majd bírni.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de a 3 és fél óra vezetés 1 huzamban kicsit adott a hátamnak. Egyébként nem pályáztam, mert 30 km + lett volna, illetve az ilyen autók szerintem nem pályára valók. Fölöslegesen nem erőltetem, ha nem muszáj. Így a 90-100-at 5-ösben lazán lehetett tartani (kivéve a szarabb szakaszokon) és a motor sem pörgött 2-2,5-nél többet.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #63017 üzenetére
Ezt mondjuk jó hallani. Most Agip-nál tankoltam 98 Supert, láttam, hogy innen is többen írtátok + kollegám is az OMV-re esküszik. Elképzelhető, hogy legközelebb náluk fogok tankolni. Az az a 10 Ft +/- nem igazán érdekel, havonta 1x kell csak járni tankolni, ha nem járok sokat a melón kívül.
B-tag: H3lios#2825
-
Petyyyyy
addikt
válasz h3lios #63018 üzenetére
Az ülésre pedig azt tudnám mondani, hogy le kell vadászni valamelyik fb csoportban egy jó kis sportülés szettet gerinctámasszal. Fényévekkel jobb, mint ezek. Nem is olyan rég volt egy két órára húzódott út Balatonfüredre, amin ugyan megálltam, de nem szálltam ki az autóból és nem volt gond.
El kell jönni topiktalira, aztán ki lehet próbálni egy jó kis ülőt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
alkatraz3000
senior tag
amúy ez a sátáni gyújtáskapcsoló nem akar kijönni, tiszta seb a kezem
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
MODERÁTOR
Ki, milyen gyertyát javasol a G Astrába?
20 éve a Prohardveren
-
Petyyyyy
addikt
válasz alkatraz3000 #63023 üzenetére
Ez a hétvége bukó nálam, de necsak fővezért kérdezd meg. Meg kb. bármelyik hétvége jó lehet, egy péntek vagy szombati nap. Csak időben ki kell találni, hogy szabaddá tudja tenni magát a nép.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #62985 üzenetére
Egyenlőre nem. Pedig már raktam bele egy 2-3000km. Ebből volt autópálya is vagy 5-600km.
-
AMD Power
titán
válasz h3lios #63016 üzenetére
illetve az ilyen autók szerintem nem pályára valók. Fölöslegesen nem erőltetem, ha nem muszáj.
Ne haragudj nem akarok kötekedni de ez egy baromság. Főleg ezeknek a városi gépeknek kell legjobban az autópálya. Lehetőleg minél többször és minél hosszabban. Persze 30km én sem vennék pálya matricát.
-
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #63032 üzenetére
Neki 30 km-el több lett volna ha pályán megy Gondolom időben meg így 1,5X több
(#63034) gban: ha vezett 3,5 órát egy huzamban, még ha 1,75+1,75 óra volt az akkor is 150km oda meg ugyannyi vissza lehett neki a távolság, tehát a 300--hoz a plusz 30 az már semmi, főleg amit nyer vele idő meg ugyebár pályán nem feltétlenül kell annyit vissza váltogatni stb, sokkal egyszerűbb. A matrica ára meg visszajönne ez a 2 alkalmon.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
gban
Közösségépítő
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #63033 üzenetére
Rosszul értelmeztem akkor amit irt. Igy meg végkép butaságnak tartom amit irt akkor.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #63036 üzenetére
Főleg, ha benzines. Ne pörögjön 2-2.5 -nél többet Nagyon sokan nagyon el vannak tévedve a köztudatban.
exbarátnőm meg anyja is júúúúúj ne eröltesd már, júúúúj nem erölködik ez az autó? Mondom ember, 4000- en? ott van a nyomatékcsúcs egyáltalán, ne fárasszatok[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz h3lios #63016 üzenetére
Total osztom a többiek velemenyet 1,6 al nyugodtan fel lehet menni a palyara nyilvan a fogyi nem lesz annyira kedvezö, de kell a motornak is hogy pörögjön, illetve egy szivo benzinnek magas fordulaton jobb a kenese, van rendes olajnyomas stb. Azaz, ha minden müszakilag patent, nyugodtan leht forgatni azt a motort....söt neha kell is.
A hatfajdalomra meg egy ilyet tudok ajanlani. Nekem is ez van es nagyon jo, pedig eleinte ketelkedtem benne. E nelkül en mar 100km re sem indulok el Most nemreg jartam otthon, meg vissza ez 2x egyhuzamban 1200 km kb 11 ora alatt es semmi baja a hatamnak koppkopp
to all: fogyi is jo volt, 2300-2400km re, sokszor klimaval, Bp, Dunakanyarral szinesitve, visszafele a 4db felnire szerelt teli gumi utitarssal ( ) 6 liter lett kereken. Palyan 140-150 re allitott tempomattal. Tovabbra is like olom ezt az 1,7 cdti motort
Amugy megint ugyan az van amit irtam mar többször: most ezutan a "tisztito kura" utan sokkal egyenletesebb a motor jarasa, abszolut semmi kis minimalis alapjarat ingadozas sincs es kb 0,5-1 literrel kevesebbet ir a fogyinak a BC itt helyben, mint amit szokott, miutan sokaig csak varosban forgolodok....ezeket a motorokat nem lehet csak varosban hasznalni ...vagyis lehet, csak utanna nem kell anyazni ha folyton szerelöhöz kell vinni valami elkoszolodas, dugulas, tömödes, kopas miatt....
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
válasz Declare #63038 üzenetére
Hátfájáshoz. Sok múlik ám azon is, hogy milyen matracon alszotok. Ezt saját tapasztalatom alapján írom. Évekig, minden út után hátfájósan szálltam ki, néha olyan szinten, hogy úgy kellett kihúzni az autóból. (Szó szerint nem tudtam egyedül kiszállni.) Próbáltam mindent, több féle párnát, olyat is, amit felettem linkeltek, volt amikor jobb lett tőle, volt mikor nem. (Rendszeresen - kb. 2 hetente - járunk szülőkhöz, oda-vissza kb. 400 km, plusz napi munkába járás, az is napi 1-2 óra autóban. Így volt alkalmam tesztelni.) A végén már gyógyszert is szedtem, illetve krémeztem a derekam, mert annyira fájt. Aztán vettünk egy új ágyat, és elmentünk egy matracoshoz. Szerencsére egy hozzáértő eladót találtunk, megvettük az új matracot, és azóta elmúlt a hátfájásom. Oké, egy ilyen matrac 100 ezer körül van (90x200-as), nem vesz az ember minden nap, de érdemes rajta elgondolkodni.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
alkatraz3000
senior tag
A c16nz 23 éves astra 7 litert eszik pályán 3000-es fordulaton. Imádja szereti, és ha lejottem pályáról, olyan hangja van,mint egy új motornak.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
Declare
őstag
válasz kmarci25 #63040 üzenetére
Biztos ebben is van valami, de nekem konkretan az autohoz es az utazashoz kapcsolodott a dolog. Nekem az Astraval talan a legnagyobb bajom az üles....total sz@r...ezzel a hatparnaval lett jo. Elötte hoszabb ut utan fajdogalos hattal szalltam ki, parna ota nincs ilyen bajom koppkoppkopp
Következö autoban 2 dolog kell elörelepesnek. Faja üles + 2 liter vagy a fölött dizel, hogy a klima ne olyan legyen, mintha behuznam felig a kezifeket
-
BaKeSZ87
senior tag
F astránál gyújtáskapcsoló zárbetét cserekor járt már valaki úgy, hogy nem maradt lent a kormányzár retesze?
-
kmarci25
veterán
válasz Declare #63042 üzenetére
Nekem is konkrétan az autóban ülés után fájdult meg, épp ezért volt hihetetlen számomra, hogy a matrac hozott megoldást. Ha rendbe tette neked a párna, akkor oké, legalább nem kell új matracot venned.
Hogy on is legyek:
Igen, következő autónál nekem is ugyanezek, plusz a tempomat.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Szada85
aktív tag
válasz mohabá 007 #63044 üzenetére
Az mondjuk biztos, sokat tömíthet, akkor meg már minek bármi oda?
Kíváncsiságból kérdeztem, mivel még nem hallottam róla, illetve mikor az én motorom készült, akkor mi ilyen kökorszaki megoldást használtunk, és a fejböl szedettünk le, de sosem késö újat tanulni.Mert visszafele ismerem, hogy turbósításnál szoktak vastagabb HF-tömítést rakni oda, hogy csökkentsék a kompressziót, de ezt a módszert még nem hallottam, emiatt érdekel nagyon.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Szada85 #63046 üzenetére
"...mi ilyen kökorszaki megoldást használtunk, és a fejböl szedettünk le,.."
Hát az utóbbi időben nem kicsit lett "vicces" ez a topik.
"... -Neked mennyi olajat eszik?
- mióta van szelepfedél tömítésem, azóta semmit..."T topikgazda!
Egy pár hozzászólás törölve lett.Tudatosan a témája miatt,vagy csak rendszerhiba?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
alkatraz3000
senior tag
válasz mohabá 007 #63048 üzenetére
hát na, ezek a parafagumi tömítések nagyjából semmire sem jók
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Gumi és felni topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AI-jal dobta be a mélyvízbe az új Ryzen PRO sorozatot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Motorolaj és szűrő topik
- Energiaital topic
- Robot fűnyírók
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- További aktív témák...