Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #85046 üzenetére
Másik kulcsra sincs szükségem, ez az egész csak hóbort, és ha már lúd, legyen kövér. Másik oldalon meg ott van, hogy mennyire pénz kidobás, illetve, hogy az eredeti kulcsokat is elronthatom.
A holttér figyelőt a navi képernyőn kell bekapcsolni (az ottani beállítások), ha jól emlékszem vakfolt néven fut. Egyébként a külső visszapillantóban kell hogy legyen ehhez egy kis lámpa, ami indításnál világít.A parkoló segédet jól mondod, hosszan kell nyomni a parkradar gombját és akkor ő figyeli az autókat az egyik oldalon (alapbeállítás a jobb oldal, de át lehet állítani). Túl kell menni a helyen, amit fölismer, kiírja, hogy stop és navigál (neked kell a kormányt forgatni, és a gázt adni)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Def26
félisten
Érd környékén tud valaki autószerelőt féktárcsa csere ügyben? (insignia)
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Skynet258
veterán
válasz amargo #85041 üzenetére
Köszi, de csak úgy vállalnám be, ha valaki meg is tudja csinálni, mert én még sosem használtam, és lehet feltalálom magam, de elkúrni sem akarok semmit. Mégiscsak komolyabb mint romokat flashelni telefonra.
legelek: kulcsházat én ilyet vettem, patent minőség, logóval mindennel. Elektronikát meg azt amit linkeltél (kulcsházzal együtt adják de az nekem nem fog kellenni csak a bele), én 2 gombost vettem inkább, előnyét úgysem látom, ha csak a csomagtérajtót külön tudom nyitni. Ceed-nél úgy van, de szerintem egyszer ha megnyomtam, azt is csak próbából...
Amúgy találtam most egy helyet, kulccsal együtt elintézik 38 ezerből (gyári kulcs+programozás), hozott kulcs programozása 12k. Szerintem ez alatt nem fogom megúszni végül, de már ez is egész jó. Főleg a márkaszerviz árakhoz képest.Még valami A menüben nem találtam a holttérfigyelő bekapcsolását, ez ugye egy agyonextrázott Zafira Tourer, sávtartótól kezdve táblafigyelőn át minden szar van benne, de ez nincs. Fura. Meg még a parkolóasszisztenst akarom tesztelni, az lehet benne lesz (hosszan kell nyomni a parkolóradar gombot és 30km/h alatt elvileg elkezd navigálni, hogy merre forgassam a kormányt.
[ Szerkesztve ]
-
odorgg
addikt
válasz Luck Dragon #85024 üzenetére
1.8 tulajokat kérdezném H-ból, hogy náluk mekkora fordulaton pörög a motor 100-nál?
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
ArthurShelby
addikt
válasz amargo #85043 üzenetére
Egyébként neked milyen kijelződ van? Egy soros, vagy több soros?
Ugyanis én ezt próbálom, és itt op-commal csinálták, de én nekem nem sikerül.
Most azon gondolkozom, hogy ha van egy beállítás mentésem egy 2soros autóból, és én azt magamnak visszatöltöm, akkor hátha jó lesz.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #85042 üzenetére
Én is, csak az opcom-ot tudom felajánlani.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #85034 üzenetére
A 3. gomb azért érdekes, mert tudomásom szerint C zafinál csak 2gombos létezik, viszont a csomagtartó zárja motoros, ki tudja külön nyitni (csak a zárat, a az ajtót fel nem , motoros ajtó nyitás csak az insigniában van)
A 4. gomb meg tök hasznos lehet, mert most is be van kapcsolva a köszönő fény, csak túl sokszor kapcsol be fölöslegesen.
Meg alapból egy kulcs felprogramozása kihívás (és rizikós).Eddig papoltam nektek, az op-com verziók közti különbségről (1.45, 1.59, 1.60, 1,64, 1,70, 1,95), de most kiégtem. [link] (igazából csak annyit mondtam, hogy canbuszos autókkal az 1.60 és annál újabb verziók működnek)
Van egy oc falsh nevezetű program (általában jön a kínai op-com szoftverrel), amivel az interfészt (magyarán az op-comot) lehet frissíteni, flashelni, és ezekhez is vannak fw-k. De itt a videóban gyakorlatilag azt csinálják, hogy betöltik a régi fw-t, és csak átírják a verziószámot 1.8-ra.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #85031 üzenetére
A 3.gomb (csomagtartó ikon) általában azt tudja, hogy csak a csomagtartót nyitja a központi.
A C Vectra 3. gombja ugyanilyen ikonnal ezt csinálja legalábbis.A 4. gomb pedig ilyen "figyelemfelhívó" ( a legutoljára kapott bér-Mokkában is volt ilyen) gomb, ha pl. parkolóban keresed az autót, mert nem emlékszel, hova parkoltál, akkor megnyomod, és dudál egyet, valamint felkapcsolja a menetfényt/helyzetjelzöt az autó.
-
Fandango
veterán
válasz ArthurShelby #85031 üzenetére
Ezt azért vedd figyelembe, ha neked 2 gombos kulcsod van. Ettől még lehet, hogy működni fog, de lehet, hogy nem.
"Note - if your origional key has different appearance or frequency, please don't buy. It will not work."
3-4. gomb az csomagtartó és valamilyen világítás.
[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #85018 üzenetére
Itt egy videó róla, még nem próbáltam.
Ahogy látom először törli az összes kulcsot, és utána adja hozzá egyesével.Most én is gondolkozok, hogy veszek egy elektronikás bicskakulcsot, mivel a pótkulcs nem bicska (nem is használjuk mondjuk).
Ahogy kutattam kiderült, hogy nemcsak 3, hanem 4 gombos kulcs is van (az enyém eredetileg 2 gombos). [link]
Így azon gondolkozom, hogy beruházok erre. Érdekel, hogy működik e, és hogy mit csinál a 3/4 gomb.
Közben az A zafirára is néztem átalakítót.[link]A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Astra G sedan Z14XE állandóan ABS hibát dob. Néha a km/h óra is "pulzál".
Innen melyik kerékcsapágy szettet érdemes vennem? Vagy kockáztassak meg csak egyet?
Kovácsautó kerékcsapágy
Vagy bízzam a szerelőre? Ki tudja mérni, melyik a rossz, ha éppen nem világít a hibavisszajelzés? -
Laraxior
titán
Ezt a szart beleönthetem próbaképpen ha eltünedezik a szervoolajom?
Gondolom egyébként megint valami cső adta meg magát, vagy illesztés, mint ahogy az Insigniáknál szokott lenni...*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #85024 üzenetére
Tuti? Ha 90-nél 2500 akkor 100-nál kb. 2750 kell legyen nem? Legalábbis az Almerámnál így van
90-nél 2500, 100-nál 2750 kb, 110-nél 3000 -
stickermajom
addikt
Opel Gombossal tapasztalata van valakinek? Jövő héten megyek hozzájuk a futóművet megnézetni. Még lemondható az időpont.
-
-
rumos XIII
aktív tag
Ma nézzük meg ezt az autót, remélem sikerrel járunk, és csatlakozhatok hozzátok!
-
Skynet258
veterán
Közben ránéztem, parking light/sidelight a feature neve, megnéztem a használatit és ott egy szó sincs róla, ezért volt furcsa. Facebook-on amúgy a társasházi csoportban ránk is írtak nem sokkal előtte, hogy le kéne kapcsolni mert le fogja szívni az akksit... Lehet a Kia Ceed is tudja, csak eddig nem hagytuk átbillentve az irányjelzőt? Mondjuk nem nagyon parkolok olyan helyen ahol ennek lenne létjogosultsága...
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Skynet258 #85012 üzenetére
Merci tud ilyesmit. Attól függően melyik állásba tekered a kapcsolót, egyik oldalon fent hagyja a helyzetjelzőt - bár nem tudom mennyi időre. Szóval amelyik fele lelóg az utcára, azon fent marad a világítás, hogy ne rongyoljanak bele vagy ilyesmi.
Jobb tippem nincs, lehet ez is ilyen fícsör.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Skynet258
veterán
Ma jövök haza gyalog este, sötét volt már, már messziről nézem, hogy a Zafira hátsó lámpája ég. Közelebb jutva látom, hogy a hátsó lámpa és az első is világít, de csak a bal oldalon. Nézem mi a franc, asszony otthon, megyek be, mondom a Zafira világítása megy, de csak az egyik oldalon... Már vízionáltam egy vaskos szervizről... Kinyitom, beülök, továbbra is világít, de csak a bal oldal. Mondom ez mi... berakom a kulcsot, gyújtás, felkapcsol az összes világítás ahogy kell, de egyből hallom, hogy az index megy balra (ez az oldal világított ugye). Visszateszem alapállásba, kulcs ki, világítás lemegy, autó bezár.
Ez most valami extra funkció? Mondjuk szarul megvilágított utcán égve hagyja az ember egy ideig amíg ott parkol, hogy látszódjon a széle az autónak? Majd valamikor kipróbálom a jobb oldalra is, hogy index, aztán kulcs ki, és vajon akkor az az oldal fog-e világítani... Manualba nem láttam ilyen funkciót leírva, de lehet csak elsiklottam felette. Vagy bugzik az autó?[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz athomi #85003 üzenetére
A linkelt oldalt nem először olvasom,és megint találtam egy számomra érthetetlen dolgot,ki is vert a hideg veríték.
"...Tech2 segítségével át kell állítani, hogy termosztát MAP vezérelt legyen..."
Te, bárki, akárki, elmondaná milyen okosság ez? Megoldható egyáltalán? ( szerintem nem)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
odorgg
addikt
válasz Findzs #85006 üzenetére
No ezt örömmel olvasom. Én is gondolkodom egy G 1.4 ----> H 1.6 váltáson, mert jól jönne az a némi + nyomaték, illetve pár évvel fiatalabb szekér sem lenne hátrány.
100-nál mennyit forog a H 1.6 5-ben? Az 1.4-es G az 3000-et. Elférne benn még egy fokozat, mert 130-nál 4000 körül már elég hangos.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
wwhy
veterán
M32 váltó újracsapágyazásán / javításán túl van már valaki?
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
farkas-j
őstag
-
Findzs
addikt
válasz Vesztor87 #84999 üzenetére
Nekem volt 1.6 G astra 4 évig, 1.4 H 7 évig, 1.2 G 5 évig és most megint 1.4 H pár hónapja.
Röviden:
Összességében elmondhatom, hogy mindkét autó remek.
Nekem nem igazán volt gondom egyikkel sem. Mindig cseréltem az olajat évente és jó minőségűre (5w-30, 5w40 eneos)
Azért a H astrát sokkal komolyabb, biztonságosabb, kényelmesebb kocsinak mondanám. Nagyobb a beltere viszont a csomitartó kicsit nehezebben pakolható az ajtó alakja miatt.
Sokkal jobb a futóműve, fékje, nekem az ülései is jobban bejöttek. Váltója nem olyan "akadós" simábban veszi a fokozatokat. Pont a napokban vezettem le egyhuzamban 200km a h astrában megállás nélkül. Nem éreztem késztetést, hogy megálljak pihenni. G astrával is mentem ilyen távokat de ott mindig megálltunk kicsit nyújtózkodni egyszer-egyszer. És nem rohadós szemben a G astrával.
Sajnos mikor megvoltak mindkét G astránál előjött a hátsó sárvédőnél és a tanksapkánál a rozsda.
Precíz jó fényezőhöz vittem javíttatni, de pár év múlva szintén előjött a rozsda ugyanazon az elemen csak máshol.
Régebben kényszerből váltottam vissza G -re de a két kocsi közül én már nem választanám újra."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
#41635072
törölt tag
válasz Vesztor87 #85002 üzenetére
+athomi
Igen ezt írják mindenhol.
Nekem az erosebb XER van, viszont ebbol is az ujabb, A16XER. Erezhetoen lustabb a gazreakcio, mint az 1.4 G-ben, viszont nyomatekosabb. Mas karakter, varosbab, dugoban jol hon az a plusz nyomatek, nehezebben fullad le, konnyebb elindulni vele, visszavaltani kb sosem kell. -
athomi
veterán
-
#41635072
törölt tag
válasz Vesztor87 #84999 üzenetére
1.4 G es 1.6 H -val van sok tapsztalatom.
H nyilvan modernebb kulseju, kenyelmesebb a mai szemnek.
Egyszeru kondtrukciok, olcson van hozzajuk alkatresz.
A H feke sokkal kemenyebb, finomabban kell adagolni. Motorikusan sokkal erosebb, de ez nyilvan a plusz kobcenti miatt van. H nehezebb kasztniju igy kell az 1.6.
H talan picit kenyelmesebb.
Egetrengeto kulonbsegek nincsenek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Spórolós topik
- EA Sports WRC '23
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Bemutatkozott a Realme 14x
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest