-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csak tippek:
ha eltűnik a hűtvíz, megnézném, hogy rendesen zár-e a kiegyenlítő tartály sapkája. ha nem tudja létrehozni a túlynomást, akkor kijöhet belőle a gőz.4000-nél ráz a kocsi: nekem féltengely csuklót cseréltek, az oldotta meg. bár ha féltengely lenne, akkor sebességfüggő módon rázna, nem fordulatszámfüggő... nem tudom.
TayRol: kösz, megnézem,
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bocs, akkor nekem mást jelent a beráz szó nekem azt jelentette, amikor bemaródott a belső féltengely csukló és ettől berezonált a kasztni.
Ha rángat a motor, az lehet lambdaszonda, légtömegmérő, elkoszolódott pillangószelep-tengely...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
athomi
veterán
-
-
Az, hogy nem indul, mit jelent? Az önindító forgatja a motort, csak nem indul be, vagy indításra nem történik semmi? Mert a végösszeg szempontjából nagyon nem mindegy, hogy összesült a motort vagy csak az elektronika állította le...
Szerk: ja, nehogy megpróbáld beindítani a kedvemért minden fordulat, amit rendes olajozás nélkül tesz meg a motor, rombolja a cuccot... nagyon.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
TasiA
senior tag
válasz athomi #11733 üzenetére
Szerintem felesleges, mert, ha 200 ezret tesz meg vele úgy, hogy eljár az egyik faluból a másikba, vagy nagybb városba dolgozni, akkor fele annyit kopik az egész autó, mint ha egy nagyvárosban naponta viszik-hozzák a gyereket, + mukába oda-vissza, meg barátnőkhöz, meg boltba, meg ki tudja még hányszor indítgatják 1 napon bellül ilyen 3-4 km-es távokra. Szerintem nem km óra alapján kell autót venni, hanem állapot szerint. Enyémben 280 lesz lassan, de 3000-szer jobb állapotban van, mint a 120 ezer kilóméteresnek árult akármelyike.
-
-
Declare
őstag
válasz athomi #80877 üzenetére
A km töl nem nagyon kell felni szvsz ezekenel a szivo benzineseknel. Ha normalisan karban volt tartva es normalis üzemanyagot kepott, 2x-3x ennyit el kell mennie különösebb gond nelkül.
Ezek nem csak a gaz elvetelre, de a gaz adasra is lomhan reagalnak Nekem 2008 as 1,7 cdti van, annak is irto gaz a gazpedalja....csinalsz valamit aztan eltelik nehany masodperc es reagal valamit (jo ez persze kis tulzassal....de ha megszokod, utana mar nem annyira veszes)
(#80880) Luck Dragon nem ezeknel a motoroknal fordul elö gyakran, hogy eszegeti eleg szepen az olajat?
-
-
Declare
őstag
válasz athomi #81203 üzenetére
Teljesen korrektnek tünik. Egy dolog talan...mivel nemet ezert erdemes az aljat atnezetni a rozsda miatt. A kinti agresszivabb sozas meg tudja viselni az auto aljat, ha nincs odafigyelve ra....en pl most nyomattam ra egy 6 ezres alvazvedös mosast, meg itt a kemeny minuszokban is kuton ilyen melegvizes magasnyomasuval 1-2 naponta, amikor tudtam atverettem az aljat....
Azon kivül elkernem a Nemet papirjait. A regi TÜV es "Zulassungsbescheinigung Teil I" és "Teil II" doksikat. Ezeken latszanak az elözö tulajok, forgalombahelyezsek, stb...ha korrekt ezt siman megkapod.
Plussz arra figyelj, hogy ha nem maganszemelytöl vette kint, hanem cegtöl, akkor megvehette netto aron (afa nelkül) is az autot. Ilyenkor Magyarorszagon be kell fizetni az AFA t termeszetesen. Na ezt sokan "elfelejtik"....ha igy veszed meg az autot, akkor asszem a NAV kesöbb, ha ezt kideriti, le is foglalhatja töled. Ennek nezz egy picit utanna a neten, most nem tudom pontosan hogy, de azert ez is kivedhetö, relative egyszerüen (ha pl mint maganszemely adja el Neked az autot, meg a kinti elado is maganszemely volt, asszem akkor szinte be is van ez az opcio biztositva, h nem afa csalt)
Nevre irva, 1,5 millioert nem rossz....pici alku talan beleferhet....(manual kliman rugozhatsz, hogy haaat huuu, azert ez igy fapad )
-
válasz athomi #81211 üzenetére
Megtekintéskor ezeket tessék odafigyelni.
-Hátsó ajtó kábelköteg szakadás-(Hátsó hangszórók pattognak vagy épp központi zár nem fog működni, vagy nem lehet kinyitni. ) Ugyan ez vonatkozik az elsőkre is.
-Antennatalp , ha a szigetelés szakadt ,akkor a víz befolyik és a tetőkárpitot tönkreteszi.
- Kesztyűtartó gázrugó ( ha ellenállás nélkül lesik az ajtó nyitáskor. )
-Első lengéscsillapító és rugó ( Elsődlegesen a torony csapágyak berohadását) ..> Torony sapkát leveszed és belekukkantasz.)
-CIM modul..> Indításgátló, kormánykerék-távirányító, transzponder-antenna, gyújtászár, irányjelző kar, fényszóró/tompított fényszóró kar, Sebességszabályozó kar, információs kijelző kapcsolók, ablaktörlő kar, rádióvevő a kulcs-távvezérléshez, kormányszög-érzékelő, kürtkapcsoló, PEPS (kulcs nélküli hozzájutási és indítórendszer) indítógomb és ESCL (elektromos kormányzár). A CIM a kormányoszlop huzalozás költségeiknek és súlyának csökkentése érdekében került kifejlesztésre.
Ha ezeknél valami nem működik rendeltetése szerint, akkor már gyanús hogy az a tettes.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Lajos1966
tag
válasz athomi #81203 üzenetére
Ez a járgány egy kb.Essentia felszereltség (fényezetlen kilincsek,visszapillantó).Ami érdekes,hogy a kédergumi szakadt a vezető oldalon,a kiegyenlítő tartály vajon miért olyan csúnyán szürke?Német importhoz képest nagyon "fapad" (alap kijelző,manuális klíma,nincs kartámasz,nincs első ködlámpa,a műszerfal óráin nincs króm keret).A multikormányon az egyik görgő simára kopott.
-
válasz athomi #81266 üzenetére
Van még a piacon H Astra, nem szabad elkapkodni. Én és Black közel egy évig keresgéltűk autóinkat.
Ha kombi a cél én inkább az 1.8-as motorral szerelt változatot keresem z18xer vagy a18xer motor kóddal ezek könnyen felismerhetőek.
2007-től kezdték el gyártani és 140 lóerősek.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
Szada85
aktív tag
válasz athomi #81295 üzenetére
Az ESP szinte minden újabb autóban benne van (menetstabilizáló - Electronic Stability Program) az ABS-szel együtt, ezért írják bele a hírdetésbe.
Az, hogy ez a rendszer kikapcsolható ( mint pl. a Sport gombos trükk, vagy pl. a C Vectrámban is a dedikált gomb), vagy nem, az már sok mindentöl függö dolog. -
Szada85
aktív tag
válasz athomi #81297 üzenetére
Ahogy most megnéztem az akkori (pl. 2008.09.29-ei) brosúrát ([link]), ott alapfelszereltségnek írja az IDS ( tehát nem IDS Sport, az csak bizonyos szinthez volt rendelhetö ) futómüvet (IDS Fahrwerk), ami magában foglalja az ESP és a TC funkciókat is.
A Sport gombos, futómükeménységállítós, kormányszervót befolyásolós opciót pedig az IDS Sportfutómüvel (IDS Sportfahrwerk) lehetett elérni, ez utólagos extra volt valóban (kivéve bizonyos felszereltségi szinteket, amiknél alap volt.)
-
-
Lajos1966
tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Szerintem szép állapotú és viszonylag jól felszerelt ez a járgány.Azt mindenképp figyelembe kell venni,hogy használt autóról beszélünk,tehát hibátlan állapotút találni szinte lehetetlen.Én lehet,hogy bevállalnám (persze a döntés úgyis a tiéd).Vétel előtt azért egy állapotfelmérést ajánlatos lenne csinálni.Ennyit találtam róla:http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch
-
Feenyx
aktív tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Toronycsapágyakat mindenképpen nézd meg Típusbetegség hogy berohad. Csak le kell pattintani egy csavarhúzóval a kupakot és már látszik is. Ha nem volt még cserélve, akkor ott mindenképp fogsz rozsdát találni, mindig a baloldali van rosszabb állapotban. Állapotfelmérésre mindenképp vidd el, kérdezd le a futását, nézz rajta festékvastagságot.
Motornál figyeld meg, hogy indítás után van-e traktorhang és hogy idővel elmúlik-e. a XER motoroknál típushiba a szolenoid és "okoskerék" tönkremenetele. Utóbbi jóval drágább.
A gumi ne zavarjon, az kerül a "legkevesebbe", egyszer kell megvenni, utána évekig jó
-
diablo1984
veterán
válasz athomi #81317 üzenetére
Kinti autó rèvèn èn nem vennèm szent írásnak amit az órája mutat, mègha a rovásírás szent kódexe is van mellè adva! Ha egy opel szervízbe nem tudod lekèrdezni a múltját ès nincs fedèsben a könyvèvel, akkor az is csak pár papírlap. Sűrűn átköltik a szervízkönyveket, a szerelmes vevő meg hithűen elhiszi, sőt vallja, hogy az valós!
-
Doggy dog
senior tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Ahogy elhangzott előttem: hang,toronycsapágy
Kiegészíteném azzal,hogy nézzétek meg,hogy a kürt működik-e,lezárt állapotban az ajtók kinyithatóak-e.
Általában az anyós mögöttinél van leghamarabb kábelszakadás.
Illetve titkos menü/bc fel van e programozva. Ha igen,akkor egy generátor töltést,illetve menet közbeni vízhőfokot nézzetek (felmelegszik-e rendesen)APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
válasz athomi #81390 üzenetére
Ha jól emlékszem Chromax oldalán található szettben.
Azt nem tudom utólag mennyire lehet macerás felrakni. U tesóm GTC-re is gondoltunk egy ilyen szettre, de soha nem jutottunk el odáig. Ha belevágnál akkor írhatnál róla ha megkérlek.
Petyyyyy tényleg szép.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz athomi #81393 üzenetére
Igen, környezetemben lévő és a sajátom is az volt, de kapott egy kis kozmetikai segítséget és azóta megoldva.
Ezek a felnik nem gyáriak, ez egy photoshopos kép Szerintem.
De ezekhez rengeteg gyári alufelni készült és lehet köztük válogatni.
FB csoport OAHH, és a hozzá kapcsolódó adók veszek. Ott is hirdetnek gazdik , hát ha ott nagyobb szerencséd lesz.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz athomi #81394 üzenetére
Ez aranyos
A 'DAT' csak a mémekből van pl rajzold a keresőbe hogy dat as* és meglátod a mémeket
Egyébként pedig ez lesz a felni ami a képen van: GM 13326242
Igen, mindenképp megéri FB csoportba csatlakozni. Nagy felhasználótábor van, ergo sokírástudatlan analfabétasegítőkész arc és nagy tapasztalati tőke van, plusz alkatrészt is könnyebb szerezni.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
athomi
veterán
válasz athomi #81317 üzenetére
Felhívtam az Opelt. Állapotfelmérés egy 20-as.
Pedig a honlapjuk szerint csak egy 5-ös.Szervizes azt mondta szinte mindig rohad a kintről behozott autók kipufogója.
Így azért eléggé elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz athomi #81400 üzenetére
Svájc lehet opció, ott állítólag egyszerűen nem létezik a rozsda. Cserébe olyan mértékű sarcok vannak, hogy az ember inkább javíttatja a korróziót.
Illetve nem mindegy melyik Opel szervízt hívod fel. A helyedben mindnek írnék egy levelet a környéken.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
válasz athomi #81400 üzenetére
Nem reg a szerelomnel volt valami nemetbol behozott gep. Mar nem is tudom mit akart rajta cserelni a tulaj. Olyan szinten rohadt az alja. A csavarok stb osszerohadva,hogy mondta a szerelo,hogy neki sem al. Vigye mashova.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz athomi #81400 üzenetére
Lehet én értem rosszul, de az általad linklet akció csak a 4400 Nyíregyháza, Kosbor utca 2-4.szervizre értendő.
Igaz nem vagyok szerelő, de azért nem hinném hogy kintről behozott h astra 100%-a rozsdásodik. Gondolok itt az Olaszországból behozott.
Más részt ,miért szeretnél kintről behozott autót? Ami biztosan nagyobb eséllyel lesz tekert órájú l mint rozsdás.AMD Power ez igaz, köztudott hogy a német & osztrák agresszív sózása nem valami jótékony hatású.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz athomi #81400 üzenetére
Elolvastad az 5k-s ajánlat mikor él? Én is most vizsgáltattam át 5k-ért a kocsim. Mondjuk annyi hogy nálam azt mondták az előző tulaj jelenléte nem fontos.
De az 5k akkor él ha az autó jelenlegi tulaja is ott van stb... és egyébként időpontfoglalás kell.
Smoke some weed nigga!
-
válasz athomi #81404 üzenetére
Amikor én vettem akkor az emlékeim nem csal 15 volt az átvizsgálás.
De ha belegondolsz inkább fizesd ki azt a 20-ast, mert biztosra érdemes m(v)enni, lehetnek olyan rejtett hibái annak a szép és kinézett megtekintett autónak, ami hat számjegy alapú is lehet, aztán jön a márka fikázása.Persze a fentebb írtakat nem kell magadra venni, csak már találkoztunk itt ilyennel.
Hazai h astra ami kombi és legalább 1.8-as az olyan mint a fehér hollót a lokneszi szörnnyel együtt látni Balaton partján.
Tessék nem feladni, és használni mondjuk a Hahu autóvadász programját.
És belépni a fentebb írt Oahh fb csoportba és adok veszek részlegéhez, mert ott mindig kínálnak eladásra szánt autókat. Sőt több tulaj előbb ott hirdeti meg, és ha nem kell egy bizonyos időn belül, akkor megy ki hahura.Hahu "részletes keresőjét" is érdemes kihasználni.
Van ott egy pont ahol ki lehet pipálni hogy csak Magyarországon első forgalomba helyezésűt szeretnél, és ha a darab számlálóra nézel, akkor például 100db autóból 37 lesz. Pedig ezeknél a legtöbbjénél fel sincs tüntetve hogy egyáltalán milyen, ez sokat segít.
Megmaradtaknál is maradhat külföldi, itt sokat segít a sok apróság, a német műszerfal, vagy szervíz könyv, vagy a hologramos matrica(ák) stb.Én ezzel szemezek, de tuti hogy ez sem Magyar. De majd egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Tikakukac
titán
válasz athomi #81468 üzenetére
Az a mocitetőn semmi.
Az ívet meg kell nézni. Gyárilag is van szórógitt a kocsin, lennie kell. Ha az, nincs gond.
Hátulra meg kell egy fényező és mondja meg az árat.
Pufó meg olyan lesz ha cseréled is. Amíg felületi a korrózió no para.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz athomi #81471 üzenetére
Mikori évjárat, milyen felszereltség? Volt nálunk kb. egy hónapja 2012-es 1.6 Astra Caravan, hasonló futással, első tulajos, magyar autó, manuál klíma, könyöklő, vonóhorog, villanyablak. Az alapján, ha újszerű és márkás mindkét szett gumi, még akár meg is érheti. Ha nem igazolt a vezérlés és hasonló "tartós kopóalkatrészek" cseréje, akkor alkudj többet.
JE sárvédőt vennék rá színhelyes bontottat, rohadni fog ilyen sérüléssel.
-
-
válasz athomi #81524 üzenetére
Sajnos ez típus hibája. A képen látható állapotban biztosan hogy torony csapágy és teleszkóp csere lesz, mert össze nőttek a rozsda miatt.
Ilyenkor érdemes párban cserélni, ha szét van szedve akkor a rugokat érdemes átvizsgálni.
Na meg a fékeket.
Ha ki lett cserélve akkor zsírt neki, majd a Chromax oldalán rendelni kell torony védő sapkát ami gumi és kiváltani a gyárit. Teljesen vízhatlan lesz tőle az egész és nem lesz vele baj többet.Családban már mindegyik H át eset ezen a dolgon. Vásárlással kapcsolatossan jó alkú alap lehetőség lehet. Mert ennek a mókája akár hatszám jegyű is lehet ha túl nagy a gond.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Háztartási gépek
- PlayStation 1 / 2
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Idén elmarad a BlizzCon
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...