Hirdetés
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- World of Tanks - MMO
- Star Citizen
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
szívesen veszem a véleményeket, tapasztalatokat azt mondjuk furcsálnám ha minden dizel hulladék lenne, az tény hogy az alkatrsézek drágábbak meg ott ugye az a nyomorult kettőstömegű amit valószínüleg nem tudok kihagyni...
Azt picit furcsállom, hogy neked a vectrára a szűrő, olajcsere stb 12 ezerből megvolt, nekem csak az olaj került 13 ezerbe (5,5 liter) plusz az összes szűrő még hozzászámolom az ablaktörlő lapátokat (csak a lapátok 7-8 ezer huf, gyári opel) 30 alatt nekem se nagyon áll meg (csak a szénszálas pollenszűrő majdnem 10 ezer).
Nálam egy olajcsere kb 30 ezer körül volt/van.
kintről is hoznék be autót, csak az a tetves regadó eléggé megdobja úgy meg nem éri meg behozni...Ahogy nézegettem amúgy (felszereltség, extrák stb) mazda 6-os jött ki mondjuk annyira nem tetszik, de még utána olvasok mit lehet róla tudni. Japánokat mondjuk szeretem, kevés gond van velük, de az is tény ha van az drága tud lenni. Sajnos az állófűtés eléggé leszűkíti a kört... Havernak 3-as bmwje van, adagolón kívül másra nem költött, Ezeknél (audi, bmw) meg az a ritka ami kézi váltós és nem automata.
-
AMD Power
titán
Ezzel nagyjából egyet is értünk. Azt kell felfogni, hogy egy BMW vagy egy Audi luxusautó. Ami azt jelenti ,hogy olyan embereknek "ajánlják" akik luxus mennyiségű pénzt is keresnek. Ez most jelenleg Mo-n 700-800e + nettó. Újonnan is rohadt drágák voltak. De amikor ezek a gépek 10+ évesek lesznek és lesz bennük több száz ezer km akkor meg pénztemetővé válnak. Mind1 milyen márka. És igen. Ha arról van szó ,hogy rá kell költeni 500e akkor azt ki kell fizetni. Jah ,hogy ez itt a menők országában már nem megy. Akkor jön az ,hogy áh ez még bírja, majd lesz valami. Ezért nincs áruk sem. Az ilyen autóknak szerintem a 80% egy hulladék. Pont ezeknél a problémáknál fogva.
-
titán
Most eleg sok mindenbe fogtak bele egyszerre, ez van. Ha elkeszul viszont nagyon jo lesz. Amugy dugok akkor is lesznek a nemet palyakon. Mivel europa kozepen van, oriasi a tranzitforgalma es egyebkent is autos nemzet a nemet, szoval onmagaban is rengeteg az auto nemetorszagban.
-
Vesztor87
senior tag
Lehet hülyeség, én is próbálok valami 200e alatti km-eset nézni ha lehet. Ha nem akk nem. Bár benzines autót nézek 2005/2006+ -tól. Persze az állapot az első. Kötelezővé tennék a lakások energetikai tanúsítványához hasonló doksit az autóknál, eladás előtt szépen le kellene kérni, és úgy árulni. A tekerést a szlovákoknál azt olvastam pl úgy szankcionálják hogy ha kiderül annak ténye, a kereskedőt is büntetik akkor is ha azt mondja hogy úgy vette ő is.
-
F_Gergely
őstag
En 327 ezer km-rel vettem, de mivel motort csereltek meg megmondani sem lehet, de aki dizelt vesz 15-16 evesen az alomvilagban el ha azt hiszi 300 ezer alatt van auto. De a dizelnek ez semmi.
Semmit nem jelent a km szamlalo, sose neztem. Lattam mar keves kmt futott autot ami olyan okadekul nezett ki, es olyan okadek allapotban volt mint egy 600 ezret futott lehracolt munkas auto.Mas:
Olyan isten kiraly ido van, elrohanok vezeteket venni aztan szetbontom a verdat, ideje betenni a sport muszerfalat es ezzel teljesen B2 kinezet lesz -
Petyyyyy
addikt
Azt ne mondjátok,ti megvennétek azt amiben most ültök, ha valóban annyit mutatna, amennyi benne van!?
De. Akkor is állapotot néznék. Mire olyan lesz az autóm, amilyennek akarok, így is rámegy közel a vételár, de naés.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
M_o_g_y_i
őstag
A sutyerák...
Átírás, téligumik, vezérlés+olajcsere+gyertyák volt közel ennyi a C-mre... (oké, nem releváns az összehasonlítás, csak az anyagi oldalt néztem)
250e.-ért az ilyen vegyen egy literes szutyokit, azok mennek ennyiért.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Declare
őstag
Az enyem ugyan igy volt hasznalva es most is sokszor. Az elözö tulajnak az autopalyan szetesett, nekem meg elkezdett furcsa surrogo hangot kiadni, amikor utannakerdeztettem es mondtak, hogy ez bizony valto csapagy. Ha nem foglalkozom a fura hanggal, akkor ugyan ugy jartam volna, mint az elözö tulaj.
Szoval, igen, szegyen GM csapagy anyaghiba es ennek a valtonak igen jellemzö betegsege.
-
Declare
őstag
Arra viszont figyelj, hogy ha ugyan az a 6 sebesseges valto van, mint az enyemben, könnyen lehet anyaghibas! Csapagyakra nezess ra (ilyen sztetoszkoppal rahallgatnak, akkor a hozzaertö meg tudja mondani, mi van). Az en astrambar 160k körül hullott szet, felet megcsinaltak, majd 200k körül hullot szet a masodik fele nekem. Es ezt a sima gyari nyomatekkal követte el....szoval a valtora erdemes figyelni.
-
-
Declare
őstag
Feleslegesen erölködsz en probalkoztam mar nyomatekgörbek, technikai adatok, stb belinkelesevel is, nem segit semmi....van akinel a köbcentitöl meg yaz auto de en azt mondom, az a lenyeg, hogy jolesö erzessel üljön be az ember a kis verdajaba, a valasztasi lehetöseg meg mindenkinek adott
-
gyuszito
senior tag
Köszönöm szépen!
Kérdés az, hogy hogyan tudnám életre kelteni.. Egyenlőre ott az F betű, és nem mutat semmit, csak az órát, azt is úgy, hogy nem tudom beállítani... Ja és ott a nagy F betű.. A problémám az, hogy nem rég vettem az autót, és nem tudom, hogy gyári, vagy bele mókolt.. Valószínűleg végig fogom járni a mók útját, és így gyorsan kiderül, hogy mi nincs a helyén.. Megjegyzem így most van 2db BC-m, mert vettem felesbe egy másikat... Olvastam már eprom írásról is.. Na ha az így lenne akkor totál meg vagyok lőve..[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
w333
félisten
Kombi ...
Nem azt mondom hogy 140km/h imbolyog hanem csak úgy általánosságban, kanyarban rosszabb úton érzem hogy dobja a farát
A 140km/h -ra pedig azt mondtam hogy k*rvára érződik már benne a sebesség, míg az E34 -nél kb. 200 -nál éreztem ezt a sebességet
A 2.2 benzines egy hulladék ...
OPC -re nincs pénzem ... a 2.5 V6 meg olyan ritka mint a fehér hollóMiért adod el ? és mi lesz a következő autód ?
(#56931) F_Gergely
Van benne erő, csak nem olyan amilyen nekem kell ... olyan mint egy nagy hajó és k*rva nehezen indul meg hiába 3.0 V6 ráadásul irreálisan sokat eszik !
E36 nekem inkább stílustalan tucatautó.
Ezt a motort ismerem, ezért említettem ezt ... a többi meg nem ilyen megbízható
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
-
_seth_
veterán
Valton is lehet javitani, biciklibelsot kell huzni a gumigombre a valtokar vegen kopottsagtol fuggoen egy vagy ket retegben es maris jo lesz, egesz pontos.
A tobbi tenyleg hulyeseg, a g astras hasonlat pedig vicc minden teren.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
w333
félisten
Az én Vectrám pedig bármit is csinálok vele már kapott sport kemény lengéscsillapítókat GSi Astrába való és még így is imbolyog + megérzi a rossz utat is, váltó egy pontatlan valami, kuplung szintén, kormányzás is szerintem elég pontatlan, 140km/h -nál meg kb. olyan érzésem volt mint az E34 -ben 200 -nál, persze tudom hogy ez egy 23 éves autó stb. de attól félek hogy a 15 éves is ugyan ilyen !
Pug 406 -t amikor vettem 3 éves volt (motorikusan a 2.0HDi egy szarkupac volt) kb. 2 év után el is adtam, az E34 pedig 14 éves amikor vettem mégis jobban éreztem magam benne mint a 3 éves 406 -ban, ezért is félek kicsit az Astrától, tudom fiatalabb kevesebbet eszik stb. de fogom úgy érezni magam benne mint egy E36 -ban ez a nagy kérdés, pedig tudom hogy jó kis autók a G Astrák !
Visszasírom az E34 -s időket és az ilyen pontos váltót + reakcióidőt
Nem azt mondom hogy versenyautót keresek, hanem azt hogy ha oda kell neki lépnem akár egy előzés miatt akkor legyen már benne erő és szedje a lábát rendesen, a mostani C20NE pedig nekem harmatgyenge pedig 2600 -tól már megjön a 170Nm, ettől mindenképp valami erősebb gép kell !
Vagy keressek valami disznó TDi dieselt ? tanácstalan vagyok !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Az előző írás az Autonavigátor ... a mostani pedig a TotalCar -ról szedtem
A részletek kidolgozására ugyanis Rüsselsheimben kevéssé ügyelnek. Lötyögő, bizonytalanul kattanó bajuszkapcsolók, nyeklő-nyakló üléstávolság-állító karok, kellemetlen tapintású kormány és váltógomb, valamint a Peugeot/Citroen autókkal az utolsó helyért évek óta holtversenyben küzdő pocsék váltó rombolja a minőségbe vetett hitet - már az első métereken. Különösen ez utóbbi roppantul bosszantó, hiszen időközben például a GM-technológiát, vele pedig a váltószerkezeteket is átvevő Daewoo annyit tökéletesített a kapcsoláson, hogy autóinak váltói legalább elfogadhatónak mondhatók.
De az Opel ragaszkodik a pontatlanul megvezetett, csak a kar elmozdításának legutolsó tizedmilliméterein a fokozatba végre bekattanni - mit bekattanni, beszorulni - hajlandó váltókarhoz, amellyel bármelyik fokozatban úgy kavarhatunk, mint a sűrű bableveskondérban a fakanállal.
A helyzetet rontja a hosszan fogni kezdő, majd hirtelen összezáródó, negyedméteres pedálúttal működő kuplung és a gatyagumi-lazaságú motorfelfüggesztés. Mindennek tetejébe jön még a gázpedál lenyomására nehezen felpörgő, majd a taposás megszűnte után alapjáratra csak hosszas gondolkodás után, lépésekben visszatérő motorfordulat.
(#56921) trassher
Nem nagyon van semmi jó, 1.8i -ból pontosan 2db. látok jelenleg (700k körül)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
sziku69
őstag
A B Vectra nagyon szép. Jó gazdája voltál.
Mikulásbá:
Söröséknél biztos van.........ja, hogy Neked ez messze van...[ Szerkesztve ]
-
sasa58
tag
Ez jó kérdés, senkinek fogalma sincs róla, se a kereskedőnek se az előző tulajnak. Mikor megreklamáltam a kereskedőnél azt találta ki, hogy a szervizben cserélték ki, ahol észrevették a disznóságot. Egyébként biztos, hogy nem a sajátja, mert nem teljesen egyezik a motorkód, amit lát az ECU.
-
mohabá 007
aktív tag
Ma délután megint alábujtam.Korábban ezt írtad: "... amikor visszatették a bölcsőt, odacsípték a tűzfalhoz…az anyós oldalon keresd és a bölcső felett van, alig látszik, kb 2-3 centit áll ki a tűzfalból, rajta egy gumicsővel…"
Eddig Én a tűzfalból kijövő vékony gumicsövet kerestem,amibe vékony merev drótot kell szúrkapiszkálni,ha dugulásos fennforgás lehetősége áll fent. Sehol senki nem említette,hogy: Wazze!! Egy min 1/2colos vastagságú pipa alakú gumicsövet keress!
Én most megteszem: Ilyet kell keresni:A „ gumipipa itt található „
Így néz ki feltéve a helyén.
Ha aláfekszem alulról így látom
A kép jobb oldalán látni a kipuf csövön lévő lambdaszondát.Ezek után szerintem könnyebb megtalálni.
Röviden ennyi.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
Tök jo, hogy feldobtatok a temat, erdekes
Ez a dizel-gaz nagyon jol hangzik, de a gyakorlatban ez a cikk alapjan nagyon nyögvenyelösen, mondhatni nem jarhato sajnos.
A dizellel 6 liter/100 atlaggal eljarok, ez benzinessel 8 körül lenne, gazzal 10-11. Utközben kerdes, hol tudod tankolni jo aron az LPGt, a gazositas ugye indul egy szerelesi költseggel, kesöbb + nyüg es macera a tartaly, szürö, vizsga, meg azert neten gyorsan rakeresve ott is vannak kinlodasok (miert rangat, miert kapcsol at, miert....). Nekem 20-25k km alatt evente sokat nem hozna a dizelhez kepest. Nyilvan ha a dizelnel valamit szervizelni kell, akkor azert valtozik a keplet
Erdekes volt ezeket a tapasztalatokat azert atolvasni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Kösz mindkettőtöknek a részletes, kielégítő választ. Nem rossz, és talán anyám által használt F astrában el lehetne gondolkodni, de az meg 8 szelepes és annyit megy, hogy kb. olcsóbb mintha busz bérletet venne. Az életbe nem térülne meg és csak a plusz nyűg lenne ráakasztva egy amúgy szószerint örökéletű dögre.
A CNG akkor egész biztos kilőve, Az LPG meg jól hangzik, de Te nem tudod, hogy én aztán csak milyen szőrszálhasogató vagyok. Egyből kiszúrok és megérzek mindent, persze főleg azért mert napiszinten használom. Éppen azt szeretem benne hogy agilis és baromi gyorsan reagáló jó kis szerkezet, tuti "nem rontom meg" szegényt akkor. De jó volt első kézből olvasni, hosszútávó, egyöntetű és személyes tapasztalatokat, legalább a rémhírek szertefoszlottakDeclare dízelhez azt hiszem CNG -ét szoktak vegyes üzemre, Totalcaron volt cikk régebben, működik és jót is tesz neki, Ausztriai kamionosok imádják elvileg. Ja látom már linkelték is azóta
TasiA 600 ezren túli az Áudi? milyen motor az? az is gázos?
-
F_Gergely
őstag
én azon döbbentem le (bringával tekertem körbe a balcsit), nem is tudom melyik településnél valami hihetetlen olcsó volt a gázolaj és vagy mol vagy omv kút volt. áááá mondom bakker kocsival lennénk most tuti telenyomnám
Pedig vidéken általában drágább szokott lenni, mint pesten.
Akihez hordom a kocsit szerelő, ő szerel gázos autókat is, múltkor valami terepjárót hoztak neki, de elég sokáig szivott vele, mire sikerült megcsinálni.
Taxisok amugy sztem azért nem használnak gázos verdát, mert pénzbe kerül, ők meg amin lehet spórolnak, és mire megtérülne a gáz által behozott előny, plusz ugye a haszon addigra eladja a kocsit mint kevés km-t futott, női tulajdonostól, nemdohányzó, nagyon megkímélt, második autóként használt -
F_Gergely
őstag
Én sem kötekszem, nyilván oka van hogy emelett tetted le a voksod
Én is munkához használnom, de nálam nincsen másik autó, így olyan kellett ami keveset eszik, szereti a pályát, kombi és lehet bele pakolni, nameg tele van extrával és nem fapados.Szóval ilyen "all in one" kocsi, -
F_Gergely
őstag
Nálam az adagoló volt 90e, turbó szintén. Kettőstömegűm nincsen (ez utóbbi már benzinesekben is benne van).
A mélygarázsnál igazad van 2013 óta be lehet menni garázsba is, ezt mondjuk én sem tudtam most olvastam utána.
Nálad 100 km kerül 2100 Ft-ba, nálam 6 literes vegyes fogyasztással kerül 100 km 2200 Ft-ba.
Egyébként nem vagyok a rendszer ellen, utaztam gázos autóban, sőt nálunk minden targonca gáz üzemű, de valahogy inkább maradnék a dízelnél -
w333
félisten
Városban néha még a 4 is sok neki, 60-70kmh kéri vissza a hármast !
(#39427) trassher
Utánanézek ... bár előbb ablaktörlő lapátot kéne venni,
valaki tudja a pontos méretét ? csak azért nem vettem még mert nem tudom a méretetHmmm gyorsan megnéztem, jól van 480mm a gyári méret !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
Volt azert benne egy kis barokkos tulzas , de palyan egyhuzamban 12 oran at 130 al egy szep tavaszi napon az azert hatarozottan nem tenne jot a teli guminak (meg azert nem csak 130 al szoktam haladni a nemet oldalon ). Ha melegben hasznalod felkemenyedik a futofelülete es elveszti azt a tapadasat, amitöl a teli gumi teli gumi (puhabb az anyaga alapbol, azert is tapad jobban hidegben).
Plussz jobban melegszik es nagyobb sebessegnel durrdefekt is lehet ebböl. Mondjuk ehhez inkabb egy nyari meleg kellene szvsz, de akkor se jo.
-
_seth_
veterán
180 magas vagyok és nekem az alap B veki plüss ülések bejönnek, de haverom g astrájának az alap ülései egyrészt kemények másrészt kényelmetlen is. Két tekerős deréktámasz van az enyémben is de nem sokat ér, jobb alapon hagyni. A fejtámla haszna max balesetnél jön elő az ostorcsapásos nyaki sérülés elkerülésére de menet közben ha ráhajtom a fejem akkot nem látom az utat, ha pihennék és hátradöntöm az ülést akkor meg letörik a nyakam olyan kényelmetlen...
3-4 órás utak alatt nem visel meg az ülés, hosszabbra pedig nem szoktam menni. Az ülésnél nekem fontosabb a tempomat, belövöm a sebességet és kényelmesen el tudok helyezkedni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
trassher
addikt
Azért egy B5 passat ülést ne hasonlítsunk az opelhez mert az tényleg olyan amilyennek lennie kell. Ha szerinted a g-ben rövid az ülőlap ülj bele egy 96 körüli swift-be, na az rövid lesz. Lehet épp ezért érzem teljesen jónak a g üléseit mert előtte 6 évig suzukiztam. A g-ből nem esek ki, megtart, számomra kényelmes.
Redmi Note 7
-
deicide
veterán
Abszolút rosszul tudod. Rengeteg helyen le van írva, pl itt is, 15km/h a tűrés 100 alatt és 20km/h 100 felett objektív felelősséghez. Plusz a műszer hibája. E szerint vezetek, mióta bevezették és sosem kaptam csekket, pedig mentem már mérőautó előtt el óra szerint 70-el, ami 65km/h.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
glutamin
őstag
Ez a vezérműtengely végén valahol. Szerintem az a rész egyszerűen nincs jól hűtve. Maga a forgattyúsház a hűtővíz miatt nem fő meg, de a hengerfejnek vannak részei, ahova már nem ér el a hűtés. Persze ez csak az én elképzelésem. Lehet, hogy egészen más miatt halt meg. (mondjuk a szelepfedél-tömítés se volt egy tartós alkatrész nálam)
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
_seth_
veterán
Neked xenon van esetleg? Nekem az tetszene, mármint a gyári xenonos fényszóró. Mosót már építettem be, szintszabályzó 6e forintért kapható így csak a xenonos fényszóró pár kerülne sokba.
Jobb a xenon mint a B2-es halogén fényszóró?trassher: erről a b vectráról beszéltem konkrétan
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
AMD Power
titán
G Astra **** 25 pont. 13 pont frontális ütközésre, oldal ütközésre 12 pont.
Úgy tűnik, mégis lehet benne valami, hiszen az új Astra négy csillagot érdemelt ki a tesztelőktől. Különösen kiemelkedett a lábsérülések súlyosságának csökkentése érdekében végzett mérnöki munka, a térdek biztonságban vannak, a lábfej és a lábszár védelmét nagyban támogatja, hogy ütközésnél a felfüggesztési pontok körül a pedálok elmozdulnak. Az oldalsó ütközési tesztek arra késztették a gyárat, hogy változtasson az utastér struktúráján, ugyanis a széria oldallégzsákok ellenére a has és a medence környéke fenyegetett területnek minősült. Az Opel márkájú gyermekülés tökéletes rögzítése egy Opelfix elnevezésű opcionális kiegészítővel oldható meg, mely a megszokottól eltérően még egy felső pányvával is rendelkezik, a mozgás kordában tartása érdekében. A gyalogosok védelmét még nem sikerült megoldani: a motorháztető és az áldozat feje valószínű találkozási pontjainak több mint a fele semmilyen védelmet nem biztosít.
Opel Vectra B *** 18 pont. 8 pont frontális ütközésre, oldal ütközésre 10 pont.
Ugyan szerkezetileg nem különbözik jelentősen felvarratlan elődjétől, azonban jobbak biztonsági felszerelései. A frontális ütközés során teljesítőképességének szinte határáig eljutott az autó, de a légzsák ezúttal megfelelő védelmet nyújtott a sofőr fejének és nyakának. A pedálsort úgy tervezték meg, hogy balesetnél elhagyja eredeti helyét, de ennek megoldása nem sikerült tökéletesen.
A legutóbbi teszt óta szériafelszerelés lett az oldalsó légzsákokból és az oldalvédelem is jobb, mint korábban, így a sofőrre csak minimális sérülésveszély leselkedik. Mivel az utasoldali légzsák már széria, az NCAP nem díjazta különösebben a gyenge minőségű és érthetőségű piktogramokat. A General Motors azonnal reagált és jelezte, hogy ezen hamarosan változtatnak, a rosszul teljesítő gyermeküléseken pedig valószínűleg sokat segít az ISOFIX rendszer alapos áttervezése.
Gyalogosokkal szemben nem különösebben kíméletes az autó orra, de a kétcsillagos eredmény nem katasztrofális. A 2001-es modell alapfelszerelései a kétoldali légzsákok elöl, a mellkast védő oldallégzsákok, magasságban állítható biztonsági övek, melyek elöl előfeszítővel és erőhatárolóval szereltek, aktív első fejtámlák és az ABS.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Azt el is hiszem. Brutál szépen megcsinálták ezt a G. És az 2.0 Turbo mocival.... áhh. Jó mert nem látszik rajta ,hogy ez valami dög. Csak a meglepetés mikor látod messziről az autó hátulját.
Calogero: Szerintem ezeket lehet orvosolni valahogyan. Beleférne a 7 millás ár mellé.
-
AMD Power
titán
Ez a baba családi gép. Ezzel tudnék egy pár BMW meg szakadt japán tuning gépes hülyegyereket megviccelni.
-
hdman
őstag
-
AMD Power
titán
BP és évi kb 7-8000km ha megyek. 60% város 30% autó útra és kb 10% autópálya. Gyerekes Apuka vagyok így nem száguldozok már. Most van téli nyári szettem is lemezfelnin. Csak kíváncsi voltam a véleményekre.
Declare: Töltsd fel az aksit. Nézd meg ,hogy nem-e vele van a baj. Hiába új aksi én már láttam csodákat. Ha az aksi jó akkor el kell vinni autóvillamosságihoz, megnézni mi szívja le az aksidat. Persze a generátorra is rá fognak nézni. Bár elméletileg "szól" a kocsi ha nincs töltésed.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
"A teljesítményhez üzemanyag kell, és az nem kérdezi meg, "izéé, hány köbcentis is a motor,"
Ezt irtad es en erre irtam ezeket, hogy de bizony pont erre megy a vilag, kisebb köbcenti, nagyobb tömeg, több teljesitmeny, alacsonyabb fogyasztas. Benzinessel ugyan ez van. Most egy 1.2 turbo benzin több teljesitmenyt tud mint egy 5-10 evvel ezelotti 1.4 szivo alacsonyabb fogyival...joo 150e km es valszeg komoly repair de majd kiforrja magat
Tartossag....hat igen, azzal nem vitatkozom...auto 5 evre aztan add el, következö tulaj +5ev +csomo szerviz aztan kuka
(#29538) hdman : Igy van pont ez lett volna a mondandom csattanoja es meg a kedvenc markamat is megbantottam
(#29533) vebbful:ketlem. Orszagut+palyanal lattam, h hozza ezt, varosban jooo ha egy pentek delutani Bp-t nezek biztos kell raszamolni, de 7-8 literbol tuti megall szerintem
-
Declare
őstag
Picit gugliznom kellett, mert a múltat nem ismerem, de azt találtam amire számítottam:
BMW 524d (1980 as évek): 1300kg / 115 ló / 12,9 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 9 / 5,2 /7
BMW 530d (1999- ): 1435kg / 136 ló / 10,6 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 7,8/ 4,6/ 5,9
BMW 530d (2010- ): 1620kg / 184 ló / 8,2 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 5,6/ 3,9/ 4,5Szóval, növekvő tömeg (több biztonság+kényelmi extrák), növekvő teljesítmény és csökkenő fogyasztás....és akkor majd a hibridek, meg az "i" széria
De amúgy az 1.4T vel is 6 liter kényelmesen el lehet járni nem tojásokon lépkedve
-
Declare
őstag
Ezt en is otthon tudom cserelni? En eddeg azt hittem ez a xenon valami sokkal specibb dolog, hogy az az egesz üveg "golyo" fel van töltve gazzal es az izzik vagy ilyesmi.....ha 14 ezer egy par ilyen izzo akkor mi ebben olyan nagy durranas, hogy 3-400ezer be kerül, ha egy uj kocsinal ilyet szeretnel? Es miert van az, ha jönszembbe az uton egy olyan amibe maszek xenon van akkor ilyen undorito rikito kek szinü fos vilagit benne ami kiveri a szemed? Az az üveg golyo a nyitja amibe van? (de akkor utolag miert nem ilyenbe teszik a maszek tuning matyik?
Mennyi remek kerdes ugye
(#29369) AMD Power: eleg komoly összeget kellene letenni elem, hogy ebbe beleüljek es eljöjjek vele dolgozni .... az a LED "DLR" az mondjuk mindent visz
[ Szerkesztve ]
-
Directors
senior tag
Szerintem alig ha van olyan kocsi amibe ne lenne garantált ilyen sebességnél a tolószék. Főleg hogy ez relatíve nem is olyan nagy sebesség.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
AMD Power
titán
Ennyire gázos a helyzet szegénynél?
F Astra VS Golf III csata.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest