-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz molnarpeter #44079 üzenetére
Pontosan ezért kérdezem, hogy erről hol van valamiféle link, hogy profik bebizonyították, hogy az FWD mennyire jó, mert ilyet én még életemben nem hallottam. Szimulátorozok, vezettem már pár autót, úgy alapból is követem az autóversenyzést, szóval azért nagyjából képben vagyok, hogy mi merre hány méter és ez most szíven ütött.
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Pest környékén szereltetett ki valaki már DPF-et komplett ECU átírással? Van valami ajánlható szervíz? Esetleg árról + időtartamról tapasztalat?
Üdv
-
stickermajom
addikt
válasz Declare #44131 üzenetére
Nem értem, hogy jön ehhez ide bárkinek az anyagi helyzete. Főleg, hogy ahogy olvastam egy DPF eltávolítás komplett ECU átírással ~100k, ami engem pl. egyáltalán nem vágna földhöz, de cserébe megkímélne rengeteg szívástól a továbbiakban. Lehet valaki szeret sok időt hibakód olvasással és +20-30km-es kitérőkkel tölteni a tisztítási ciklusok miatt, de nekem valahogy ehhez a meló mellett nincs kedvem, sem időm.
Ez az idióta euro normák szüleménye, sok plusz szívással, megkérdőjelezhető valós eredménnyel. Nanorészecskéknek esetleg nézz utána, ha van kedved.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz realmadrid #44819 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz realmadrid #44822 üzenetére
Ja, nem dehogy Nem szoktam én ilyen dízel vs benzin, nvidia vs amd stb. vitákba belemenni. Mindenki azt vesz, ami neki a legmegfelelőbb, nincs ezzel gond
-
stickermajom
addikt
Ez valami katasztrófa, hogy milyen állapotú H Astra Caravanok vannak jelenleg a piacon. 1,7 CDTI-ből 1,5-2 millió között ezek a bontószökevény német import hulladékok, 2 fölött magyar "szervízkönyves" Classicok, olyannyira extrák nélkül, hogy gyakorlatilag egy drágább kocka Swiftnek felelnek meg. (nem bántom a Swiftet, beülsz-indítod-mész kategória, legkirályabb kisautó városi használatra) Szeretnék egyet a családban meglévő mellé, kizárólag saját használatra, de nem nagyon fog ez összejönni. Ahogy nézem inkább a J felé kell néződni ugyanígy az Isuzu motorok, az 1,4T, vagy az új 1,6-os dízel környékén. Azokból van most nagyjából rendezett előéletű, kellemesen felszerelt, jó állapotú a piacon.
Legutóbb 2,1-ért egy "nem volt ez az autó törve" Astrát néztünk. Motorháztető kinyit, a bölcsőn két ujjnyi széles hegesztés, végig kalapálva a váz.. De volt itt már 1,8-ért olyan "nagyon jó állapotban van az autó" Astra is, ahol a hűtővíz tartálya konkrétan száraz volt ki tudja mióta, mentek-e vele így stb. Szintén 1,8-ért egy másikon a turbóról gyakorlatilag csöpögött az olaj. Vagy a német import Z17DTR, amire felkerült egy kétes eredetű holland Z17DTJ vezérlés, de persze át nem lett programozva semmi, így az op-com is DTJ-nek látta, két alvázszámmal, élő kommunikációra nem hajlandó ECU-val..
Ezek az autók tényleg eladhatók itthon, vagy csak én vagyok túl szőrszálhasogató? -
stickermajom
addikt
válasz Gergőke88 #45132 üzenetére
Igen, én is erre jutottam, hogy pont rossz időpontban keresgélek H Astrát, elkéstem vele kb 2 évet. Marad a J, mielőtt még elkezdik "Classicosítani" azt is.
(#45131) SÖ Ez azért szomorú, mert ha az ember nem is ért annyira hozzá, egy megfelelő szerelőt találni azért nem olyan nagy mutatvány. Bár abban is benne van, hogy a nepper haverja, aztán szépíti a történetet.
-
stickermajom
addikt
Olyan 85-15 aránynak mondanám a kereskedők javára. Sok értelmes Astrát, vállalható távolságon belül nem találtam magánszemélynél. Az M-es, főleg az N-es magánszemély által hirdetettek kapásból repültek.
A magyar autók életkorát átnézve a H Astrák még fiatalnak számítanak. Nem vagyok benne biztos, hogy aki összekuporgatott egyre az cserélné egyhamar, sajnos nem ez a realitás itthon a nagy átlagot tekintve. Aki meg cserélgetheti az autóját nem Astrát vesz
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz haddent #45227 üzenetére
Nekem sincsenek amúgy különösebb elvárásaim extrák terén, digitális automata klíma, legalább GID kijelző, legalább CD30 MP3, 4 elektromos ablak (de kettővel is beérem, ha a többi stimmel), könyöklő, REC modul hátul, hogy 1-2 számomra érdekesebb dolgot tudjak aktiválni a későbbiekben (menet közben automatikusan záródó ajtók, kulccsal lehúzható/felhúzható ablakok). Ezeket igazából extráknak sem kéne hívni, annyira alap dolgok szerintem már egy ideje.
Ami még számít az a tempomat, ez már nem annyira alap, de nekem fontos lenne. De ezt berakják 30-ért utólag, vagy magam szerzek bontottan index kart és berakom, ha be van vezetékezve a kuplung. Bár ahogy olvastam Classicoknál pl. ezen is spóroltak már. Tudom, a többit is meg lehetne csinálni, de azért hadd ne legózzak már 2+ millió elköltése után fél évet.
Ha ezek mellé esetleg kerül egy automata fényszóró (bár ennek csak DRL-es autókban van értelme szerintem) és egy esőérzékelős ablaktörlő, annak csak örülök, de ezek nélkül bőven tudnék élni, nem is szempont keresgélés közben.
(#45229) sasa58 Mi baja?
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Calogero #45234 üzenetére
Ez csak első kiadásokban volt jelen. Utána kikerült belőle. Faceliftes kiadás után meg nem volt elérhető ez a funkció. Az enyémbe is volt REC, utólag aktiválni se lehetett.
Heh, szomorú. A mi 2005-ösünkben még lehet, nem értem ennek miért kellett kikerülnie. BP-n belül azért ennek van létjogosultsága. Nem mintha nem tudnám megnyomni a zárógombot, de akkor is.
Én az egyes ablakos variációt szeretném, ehhez nekünk kellett a REC, és OP-Commal lehetett aktiválni.
(#45233) Declare Ne is mondd, a franciaországi 1200km-es utunk mély nyomot hagyott bennem.. Vagyis inkább az ülés
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Declare #45240 üzenetére
Jah, én a menetközben záródó ajtókat sajnálom, hogy kivették. Meg is őrülnék, ha bezárná mindig az ablakokat, nyáron ha olyan a hely mindig résnyire hagyok legalább kettőt.
Amúgy olyan 10 méterről megy nekünk az ablaklehúzás távirányítóval, pont mire odaérsz lehúzza az összeset.
-
stickermajom
addikt
válasz sasa58 #45258 üzenetére
"korábbi, karambolos előéletet elhallgatnak"
Mondjuk azt sose értettem, hogy ezeket hogy nem lehet észrevenni. Ha kalapálva, hegesztve volt a váz, akkor az egyértelmű.
Íveket, illesztéseket át kell nézni, minden apró jel árulkodik valamiről. Ha a lökhárító gyanús, az még a kisebb gond, megesik az olyan, de ha mögötte már cserélve volt alkatrész, vagy kalapálva volt, akkor én kapásból fordulok meg és megyek haza.
Át szoktam nézni mindent, általában már ekkor kiderül, ha valami nem stimmel, de bizonytalan esetben rá is lehet mérni az elemekre. Ehhez azért nem kell még autószerelői végzettség. Mondjuk tény, hogy meg kellett nézni pár autót, mire hozzászokott a szemem.
Amitől jobban parázok, az a belseje, az elég nagy lutri tud lenni. Hogyan hajtották, csereperiódus, stb.Mondjuk ez a használtautó vásárlás ilyen.. Úgyis át fognak verni, csak nem mindegy mennyibe kerül ez neked
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz sasa58 #45260 üzenetére
"Egy nem gyári hegesztést is be lehet kenni, valamivel, hogy gyárinak tűnjön."
De ez is egy olyan dolog, hogy azért nem Maseratit néz az emberek nagy többsége, 90%, hogy lesz legalább egy ugyanolyan autó a kereskedésben, vagy a következőnél 100 méterrel arrébb. Egy autó alapján szerintem nem szabad vásárolni, kb. 4-5 autó után azért szerintem elég jól fel tudod térképezni előzetesen már, aztán utána jöhet a többi.
Szerelőt én sem vittem még magammal, mert nem találtam olyan állapotú autót laikusként, amire érdemes lett volna elrángatni. Nem mondom, biztos engem is simán meg tudnak vezetni, de alapból nagyon kritikusan állok a dologhoz, talán ez majd segít kicsit.Én pl. nem egyedül mentem soha, hanem mindig volt velem valaki, aki ha nem is értett hozzá legalább beszélgetett a tulajjal. Nem szeretem, ha magyaráznak közben, mert nem érdekel
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Declare #45388 üzenetére
Nekem az i3-ban tetszett, hogy a tolatókamera képén mutatta az ideális ívet tolatáshoz és azt, hogy jelenleg milyen íven kanyarodsz, hova várható az érkezésed. Na mondjuk pont azon a kis bevásárlókocsin semmi értelme, de egy nagy méretű autón el tudnám magamnak képzelni, mint pl. egy S-Max-ban
-
stickermajom
addikt
válasz diablo1984 #45523 üzenetére
Azért annyira nem kell démonizálni ezeket a dolgokat szvsz. Ha nem lenne ennyi falábú, balfék vezető, akkor fele ennyi gond nem lenne ezekkel szerintem. Aki üvegeli hidegen, vagy a másik aki meg alapjáraton használja az új dízeleket, mert a kettes Golfban ez még így ment, aki megveszi városi használatra az 1,3 cdti-t, mert aszonta a szomszéd Gizi, hogy az keveset fogyaszt, vagy az "úgyiscégeskitérdekelmibaja" típusú emberek, és még lehetne sorolni napestig.
És itt most nem a gyári hibás dolgokról beszélek (bicikli lánccal szerelt VW konszernes 1.2 TSI és társai, de ugye ezekben sem a rettegett turbó és kettőstömegű a gond..), hanem pl. az Isuzu 1,7 CDTI-ről, ami egy alkalmas kézben nagyon jól ki tud szolgálni hosszú évekig, de egy barbár kezében ugyanúgy kinyiffantható rövid idő alatt.Mondjuk szerintem az az 1,6 szívó a J Astra súlyával felér egy kínzással. Akkor már inkább az 1,4 TSI.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
2001-es F Astrában mi felel a világítás működtetéséért? Relét hirtelen nem találtam webshopban erre, az index kar funkcionál így? Elmondom mi a tünet: tompított kapcsolására reflektor gyullad ki, ha előretolom az indexkart nem történik semmi, ha magam felé húzom felvillan a tompított.
-
stickermajom
addikt
válasz mephi666 #74664 üzenetére
100%-ra nem tudom sajnos, hogy a kapcsoló rossz-e, de a viselkedése miatt gyanús. Más alkatrészt nem találtam ami ezzel kapcsolatos lenne. Ha nem ez a rossz se bukunk nagyot, 3-4k nem sok érte és akkor a következő 20 évre megvan legalább. Imádom, hogy viszonylag egyszerű autó, enyémhez ugyanez 18k.
-
stickermajom
addikt
válasz mohabá 007 #74672 üzenetére
Köszönöm mindenkinek! Indexkart kellett csak cserélni valóban, most működik ahogy kell.
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Z18XER 5-ös manuállal mennyire élhető autópályán? Sokat forog 130 körül?
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Egy ilyen automata J Astra 1,6T-nek tudtok valami különösebb nyűgjéről? Nem ragaszkodom az automatához, de manuálisból kevesebb van jelenleg itthon, ahogy látom.
Azt tudom, hogy a kategóriájához képest nehezebb az autó, de ezeket az új(abb) motorokat egyáltalán nem ismerem. -
stickermajom
addikt
válasz ArthurShelby #82523 üzenetére
Köszi! M32-t nem javították 2012 után? Itt mintha olyasmit olvastam volna.
-
stickermajom
addikt
Közalkalmazott vett már innen új K Astrát? Kíváncsi lennék az alapból járó 12,5%-on felül mennyit sikerült még alkudni.
-
stickermajom
addikt
válasz -=RelakS=- #82857 üzenetére
A tegnap rendelt Astrát már eleve OnStar nélkül hozzák majd a kereskedő szerint. Kár, azért kipróbáltam volna.
-
stickermajom
addikt
válasz farkas-j #83139 üzenetére
Astránál most 0Ft volt, de _állítólag_ nem lehet a típus és a motor jelzés együttes törlését kérni, csak vagy-vagy. Meg lennék lepve, ha ez így lenne, de az értékesítő váltig állította, így az 'Astra' maradt, szerencsére legalább a 'Turbo' lekerült.
Szerk.: Vagy hát majd meglátjuk sikerült-e rendesen leadni a rendelést és azt feldolgozni a gyárban.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Tikakukac #83150 üzenetére
Annyi volt az indok, hogy a gyár visszadobja, ha mindkettőt kéred. De például a konfigurátor addig nem is engedi a modelljelzést törölni, amíg a motorjelzés törlését nem kéred.
Azért túlélem, csak a Turbo-tól futkosott a hideg a hátamon, a másik az semleges kategória. -
stickermajom
addikt
válasz molnarpeter #83245 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a kötelező egy éven túl megszabhatják melyikbe vigyem, ha szeretném megtartani a garanciát.
-
stickermajom
addikt
X14NZ F Astrába milyen 10W40 olajat érdemes tölteni? Ahogy látom legutóbb GM került bele, de az Zsu-nál nincs. Összeszedtem egy Hengst olajszűrőt, Denckermann légszűrőt, már csak valami olaj kéne. Jó lesz a Mannol? Hirtelen azt sem tudom milyen szabványnak kéne megfelelnie, nem látom az előző számláján.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Markizmark #83305 üzenetére
Köszi, szerintem a Mannol lesz. 10 ezrenként úgyis le van dobva róla. A hordós GM-nél egy fokkal talán jobb azért.
-
stickermajom
addikt
Ide is bedobom, hátha Ti vágjátok.
Opel (konkrétan Astra K) és a rá való ablaktörlő (Bosoko) lenne a kérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...