-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #59999 üzenetére
hát ez jó kérdés de attól tartok ez még odébb lesz, meló miatt nem olyan egyszerű az autó váltás.
Még azt megnézheted az ajtónál hogy kinyitod, és függőlegesen mozog-e ha igen el kell vinni kasztnishoz és beállítja neked az ajtót, lehet a meleg miatt kicsit megereszkedett és így már a kéder sem tömít rendesen. -
bandi0000
nagyúr
Nem tudtok tippet adni, hogy F astrába, sedánba hol találok antenna kábelt? nem feltétel a gyári, csak olyan hosszú kell és olyan végekkel
Xbox One: bandymnc
-
beg
veterán
válasz Markizmark #60000 üzenetére
De szép kerek szám, 60000
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
Kicsit szédülök...négy szottyos króm karika az óracsoporthoz 8k. Nem mintha kellene ilyesmi, de ez akkor is horror.
Egyébként meg vagányság rulez (kép megnyitása új lapon). Nem saját.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
válasz Declare #60010 üzenetére
Az nem vectra, hanem G astra kombi. Made by Gustavsson carosserie, azt az autot lattam hogy keszult, eloben mutogatta meg Guszti, azzal gyozott meg hogy hozza vigyem az enyemet. Hatso ajtok lefalazva, B oszlop hatratolva, elore coupe ajtok (amik hosszabbak mint a sedané), morci gephazteto, H astra indexek a sarvedokre Na meg persze a tetot is kivagtak. Amikor lattam az autot egy csulasz fem vaz volt, fullra lecsiszolva
[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
válasz F_Gergely #60009 üzenetére
de-de, csak maga az antenna szár tavaly lett cserélve, és valamiért nem cseréltük ki a kábelt, és most csak az kell, na majd vissza megyek
amúgy arra van ötletetek hogy lehet elvezetni? arra rájöttem hogy, a hátsó ülés mögött elvezetem és végig tudom vezetni az első ajtóig alul a sarokba lévő műanyag borítás mögött, na de onnan hogyan tovább?
Xbox One: bandymnc
-
-
h3lios
addikt
válasz Petyyyyy #60008 üzenetére
Nagyon szépek ezek a coupe-k és ha kicsit több pénzem lett volna valszeg 1,2-3 Misi körül inkább ilyet vettem volna, mint sima G astra-t. Viszont sokkal nagyobb, ami 1 tanuló fázisban nem biztos, hogy jót tesz a lökösnek parkoláskor, illetve tanuló autóra annyi pénzt kiadni szerintem felesleges, arról már nem is beszélve, hogy ha valami gáz van vele cserealkatrészt sokkal nehezebb ezekhez találni.
B-tag: H3lios#2825
-
#81556480
törölt tag
válasz h3lios #60018 üzenetére
szerintem a coupek minden autóból túlárazottak. egyesek szidják itt a sedant, hogy milyen rosszul pakolható, meg nem funkcionális kocsi. de szerintem a coupe a legrosszabb. hátul nem teljes értékű az ülés, nehéz beszállni, csomagtartó kicsi, biztonsági öv nagyon hátul van a nagy ajtó miatt. nekem kívülről sem tetszik ezzel a véleménnyel itt tuti egyedül leszek.
-
Petyyyyy
addikt
válasz h3lios #60018 üzenetére
Első autónak ez volt a jó választás. Én is gondolkodtam a qp-n, de minden sokkal drágább, mint az amúgy is horror árú alkatrészek és mindezt csak azért mert kupé. Ha meghúznék egy kupét...szívrohamot kapnék helyszínen. Túl szép ahhoz, hogy baja legyen - és igaz az a sajátomra is.
Jut eszembe: CDR500 beépítési gyorstalpalót tud valaki linkelni nekem? Lehet már ott elvérzik a mutatvány, hogy imbuszkulcs, de majd megnézem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
ASUS ROG Zephyrus GX703HS-K4008T eladó!
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #81556480 #60019 üzenetére
Nekem sem tetszik az Astra G kupé, egyszerűen aránytalanok a formái. A Bertone-design sem jelenti már azt, amit régen jelentett.
A hátsó ülések kényelmére tett megjegyzés viszont értelmezhetetlen ebben a műfajban. Aki kupét vesz azt pont nem izgatja. Mellesleg érdekes ez a "túlárazottság" téma, mert a kupék általában drágábban is készülnek (elemi közgazdaságtan), alacsonyabb példányszám + egyedi karosszériaelemek (hát még ha buherált a platform/alváz amire épül, egyedi futómű, egyedi belső elemek, stb) általában nem hatnak jól az előállítási költségekre.
Szerintem amúgy a sztenderd 5 ajtós Astra G rendelkezik a legjobb arányokkal, már ami a designt illeti. Nagyon eltalálták a formatervet, időtálló és a maga idejében is baromi szép autónak számított.
-
Declare
őstag
válasz Stauffenberg #60023 üzenetére
Ez igy van szerintem is, bar en cupe design parti vagyok. A G astraban is, meg kb minden autoban jobban tetszik a cupe valtozat
A H gtc ugye nem igazi kupe, csak kupe szerü, de ott pl a csomagtarto nem kisebb, a hatso ülesek sem, raadasul picit inkabb hosszabb is a kasztni, mint a sima H ban + sportfutomüve van.
Ez a "tularazott" nekem tovabbra is erthetetlen mert mindig mindenfele, mindenki irja, hogy ez tularazott, meg az....ha valami tularazott, az azt jelenti, hogy nem lenne ra vevö, mert nem er annyit, amennyibe kerül. Ha van vevö, akkor nem lehet tularazott, mert megis megveszik nem? (pl ugye a tularazott vw, meg tularazott apple....azert megsem tengödnek a tularazott portekajukkal a csöd szelen )
Ha ugy nezzük, hogy Opel Astra es elvisz A-B be, akkor minden tularazott, ami nem fapad 1.4 benzin opel astra
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Petyyyyy #60020 üzenetére
"de minden sokkal drágább, mint az amúgy is horror árú alkatrészek"
Én többnyire csak read-only vagyok a topikban (hiszen még vásárlás előtt vagyok), de ezt többször is olvastam az utóbbi napokban. Mit értetek azon, hogy az Astra G-hez horror árban vannak az alkatrészek? Csak mert eddig többségében olyan véleményeket olvastam és hallottam (nem csak itt), hogy az Astra G olcsón szervizelhető, olcsón van hozzá minden.
Most akkor hol az igazság? Mert BMW, Audi, Volkswagen közösségekben is ez van, mindenki mondja a magáét, hogy mennyire olcsón fenntartható az autója, de mindig van egy-két hang aki a horror költségekre panaszkodik.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Stauffenberg #60025 üzenetére
Az igazság releváns. Na jó, nem.
Vegyük pl a kötelező szervízeket, az ott használt alkatrészeket. Ugyan jó iramban tördelik a BMW-ket is, így bontásból minden megszerezhető kb., de ami nem, az tuti olcsóbb lesz az Astrához, mint a bajor járgányhoz.
Ettől függetlenül viszont áll a tény, hogy mondjuk fb csoportokban oltári pénzeket kérnek el nyúlfarknyi alkatrészekért is. Lásd króm keretek az óracsoportra -8k vagy ülésfűtéskapcsolók párban - 15k.
Értem én, hogy lehet élni ezek nélkül is meg ezzel jár, ha nem a fapad verziót veszi az ember, amivel itthon Dunát lehet rekeszteni, de ha valakinek épp ez kell, az nem két forint.Tehát ha nem újraépítened kell az autót, hanem csak fentartani, akkor olcsó autó marad az Astra - szerintem.
Baka vagyok még én is, holnap lesz egy napja, hogy autós lettem, szóval kezeld helyén amit írtam.QP - Ahogy volt róla szó ritka, épp ezért annyit kérnek az alkatrészekért, amennyit nem szégyellnek. Kevesen tudnak kiszaladni külföldre ahol minden bagóért van.
A 150 ezer forintos OPC lököst, meg a 30 ezres OPC hűtőrácsot míg élek nem fogom megérteni.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
h3lios
addikt
Pedig a vicc az az, hogy az elején ilyenben gondolkoztam, szintén a coupe forma miatt.
B-tag: H3lios#2825
-
Farcy
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy G astra-nál az első hangszórókhoz az erősítőről hogyan és hol tudom átvezetni a hangszórókábelt? Mivel a kábelcsatorna az ajtó és az alváz között egy gyorscsatlakozó, így ez nem játszik. Valaki csinalt már ilyet?
UI. Ha valakinek van G astra- ban zene és ő maga csinálta nyugodtan írjon egy PÜ-t, mert lenne pár kérdésem a bekábelezésről, mivel mindenem megvan, csak beszerelni kell.
Xiaomi Mi3 --> Oneplus One 16Gb
-
-
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #60030 üzenetére
Arra irtak, hogy nem lehet jol bepakolni. Lehet, hogy mely, de jobbara keskeny a csomagtarto. Egy csapott hatulju autoba könnyü bepakolni, ha kell kalaptarto ki es meg egy csomo minden befer.
Nem veletlen csinalta a bmw is a GT szeriat a 3 asbol is, meg az 5 böl is
Ezert klassz az insignia is pl, mert nyilik az egesz hatulja a sedannak is.
-
F_Gergely
őstag
Ma kiprobaltam a klimat, szerintem nem toltottek fel rendesen ahogy a multkor a masik klimas sem (akkor 900 gramm helyett 300 volt benne...) huteni hut de saccra 16 fok koruli levegot fuj de majd berakom a digitalis homerot es kiderul. Allo helyzetben 2,5 mig menet kozben masfel fokos levegot kene fujjon a leghidegebb fokozaton. Most marhara nem ennyit fuj igy erzesre sem.
Valamikor meg kell latogassam a forumtars apukajat csepelen multkor is o rakta rendbe a klimam es nem is volt utana vele gond. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz #81556480 #60030 üzenetére
A szedánokkal általában az a baj, hogy hiába nagy a csomagtér, ha egy apró nyíláson kell betuszkolni a csomagokat. Kis csomagnak mindegy, nagy csomagnak meg nem.
Ez abszolút használatfüggő. Én nem vagyok híve a "vegyünk nagyautót, mert 4 évente egyszer mosógépet kell cipelni" elvnek, mert inkább házhoz szállíttatom 2 ezer forintért, de azért sok szedánnak (nem mindnek) elég gyökér csomagtér kialakítása van. Sokan nem szeretnek tetrist játszani a parkolóban, csak bedobálni a cuccokat.
Hozzáteszem az ötajtós-szedán átmenetet a Skoda Octavia jól csinálja, a Superb meg egyenesen a világ legokosabb megoldását alkalmazza.
BTW soha ne izgasson, hogy mások mit mondanak. Ha neked jó, akkor nyert ügyed van, szarj rájuk.
-
#81556480
törölt tag
válasz Stauffenberg #60036 üzenetére
Hát engem aztán hidegen hagy, nem más véleménye miatt fogok kocsit választani!
Ezzel az erővel mindenki merci vitoval járjon, mert a tolóajtó mennyivel nagyobb már mint az a szar személyautó ajtó.
triviális dolgokról beszélünk, tudom én hogy mekkora a kocsim, meg hogy kicsi a belépőnyílás.
Mikor aktívan zenekaroztam, befért a dobszerkóm (nagydob hátsó ülésen) + gitárok, + 2 ember a sofőrön kívül.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #81556480 #60038 üzenetére
"Mikor aktívan zenekaroztam, befért a dobszerkóm (nagydob hátsó ülésen) + gitárok, + 2 ember a sofőrön kívül."
Én meg fotós-videós vagyok, egy softbox nem ritkán akkora (vagy nagyobb), mint a nagydob. Szét lehet ugyan szerelni, de kényelmetlen, az például már nem mindig fért be szedánok csomagterébe, de még csak a teljesen kinyitott hátsó ajtón sem. Egyik kolléga ötajtós Ford Fiestája jól jött ilyenkor, hátsó üléssor lehajt, hátulról mindent bedobál és öröm van.
De persze a legjobb ha mindenki tudja, hogy mire van szüksége, aztán vegyen mindenki ennek megfelelően autót.
Nekem ötajtós Astra kell, egyrészt Budapesten parkolni minden centi számít hosszirányban, másrészt meg nekem az a csomagtér is elég.
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #60019 üzenetére
Nekem sem tetszik a coupe. G astrából kifejezetten aránytalan szerintem.
Vittem délután a kasztnisnak az első lökösre a toldatokat. Mondta, hogy nem lehet meghegeszteni annyira el van törve több helyen is. Kiszedtem belőle egy marék csavart, azok tartották úgy ahogy. Még jó, hogy megvettem a toldatokat, a bontott lökösön nagy eséllyel lesz. Mondtam ha kopott, csálén áll, kifakult akkor hajítsák a kukába és rakják fel az újakat.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #60035 üzenetére
Van digitalis homerom azzal szoktam merni. Tavaly is azzal mertem mielott klimashoz vittem aztan mertuk klimasnal meg uton hazafele is neztem onnan tudom.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #60043 üzenetére
Nálunk a klímásnál múlt èvben a yarist nèzettem meg, akkor mondta, hogy 6 foknál nem hűthet jobban, mert lefagy a rendszer( ha a rostèlynál 1,5 fokot mèrsz, akkor a hűtő bőven le lehet fagyva), erre a gyártók be is lövik a rendszereiket, a yaris ès a passat is tudta ezt...
-
gban
Közösségépítő
válasz tboy93 #60044 üzenetére
Reptér nem ér - ott tudják hogy csökkentett eleve a lehetőség.
Mi tele vagyunk 3 fő / 2 csaj egy sima 2-3 napos útnál is.
Mert kell 5 pár cipő fejenként két napra, a rendkívül gazdaságosan szállítható chipsekből is kell pár csomag, kell még ruha hidegre, melegre, hajszárító, hagyma, paradicsom, krumpli, serpenyő mert az nem jó tuti ami a szálláson van, és sorolhatnám.Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #60045 üzenetére
Hat nem tudom, ez kb olyan hogy van aki azt mondja a kompresszir 4 fok alatt nem kapcsol hogy ne jegesedjen. Opel forumon megis kb mindenki azt irja siman kapcsol a klima, hiszen a parat amugy hogy viszi le? Szoval passz, mikor rendesen fel volt toltve leghidegebb fokozaton 2,5 fokot siman vitt, de mivel digitklimas az elektronika intez mindent. Mondeo is 2-3 fokos levegot fuj, szerintem ebben az evjaratban (98-03) nincs ilyen korlatozas hogy 6 fokos a leghidegebb levego.
#60044) tboy93 :
Valamit jol csinalhatsz, nekem a konbi neha eppen hogy eleg. Pl balcsira megyek 2 bringa hatul, plusz 10 napi cucc es tele az auto. Elmegyek havi nagybevasarlas 6 karton asvanyviz plusz a tobbi es tele a csonagter, neha meg a hatso ulesekre is pakolok. Ha csaladdal megyunj balatonra fullra tele az auto. Kisebb autoban en biztos hogy idegbajt kapnek hogy nem ferek el, bar teny hogy csonitartoban ott a melylada azert az egy keves helyyet lefoglal[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #60048 üzenetére
Allohelyzetben en is eszre veszem a vectran de csak az a ket masodpercet lehet erezni hogy lekapcsol, fordulat vissza all, vagy bekapcsol es ahogy esik picit a fordulat mar rantja is vissza az adagolo. Menet kozben nem erezni annyi hogy 1000-1500 kozott picit nyulosabb az auto de 1700nal semmi kulonbseg nincsen. De forumon is mindenki azt irja 2 fokos levegot tol a klima leghidegebb fokozaton 9es fokozaton
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #60049 üzenetére
Yarisban biztosra tudom mondani hogy ennyit tol, manuális klímás, mint a passat, ugyanúgy 6 fokot tudtak frissen töltve álló helyben alapjáraton. Most lyonban 34 fokos napon a fülkèben a klímát járatom, mert megolvadok, de ez sem fagyaszt, fèl èves daf csak nem lehet rossz, igaz hőmèrő nincs nálam.