Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz urban racer #68047 üzenetére
Hát ez meg miféle géperejű, amiben ilyen korrekt műszerezettség van?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
urban racer
senior tag
válasz Luck Dragon #68041 üzenetére
Nekem hátul BF goodrich terepgumi van, elöl nyári. De most este 2 autót felhúztam egy dombon [egész pontosan itt], mikor mentünk a szokásos esti kutyafuttatásra... (emelkedő, fehér aszfalt, külterület)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
válasz B-L-A-C-K #68045 üzenetére
Ha így nézzem, meló után, majd suli, addig a parkolóban didergett. És akkor sem volt vele gond. Csak akkor fél fordulattal később indult el.
Ilyenkor úgy szoktam, hogy autó beindít, szépen melegszik. Addig a takarót leveszem a szélvédőről, ami az egész szélvédőt és a két első ajtót le tudom takarni, úgy hogy az első két ajtóhoz hozzá csukom, és a szélvédőlapátokkal alulról még hozzá fogatom. Így nem fagy le az ablak és a lapát sem. Plusz levakarom a hátsót is egyaránt, meg a visszapillantó tükröket stb-stb.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68044 üzenetére
Úgy azért más kicsit, hamarabb be tud melegedni. Nekem amúgy -15 fok volt a leghidegebb mostanában mikor indítottam, de pöcc-röffre indult ez is, ezzel nem is volt gond, csak ugye a bemelegedés.
gban: Hát igen, ha nagyon arra akarsz menni minimálisat egyen, elég nehéz betartani.
[ Szerkesztve ]
-
-
gban
veterán
válasz B-L-A-C-K #68040 üzenetére
Az a baj ezekkel hogy nem nagyon lehet megtudni mennyi a legjobb fogyasztása.
Az F Astránál nem volt gond, hosszabb úton simán elment jó fogyasztással (5,3 volt a legjobb, Ausztrián át, végig pálya, osztrák benzin, család, kutya, sok csomag, 100-110-es átlag), de a J-vel egyszerűen menni kell
Ott nincs az hogy hiába nyomom, nem megy, simán nem tudok vele lassan menni, tötymörögni.
Ha 130 a megengedett, akkor annyival megyünk, ha előzni kell, odalépünk, és megy.
Képtelenség 110-zel végigmenni ezzel a pályán.Postázást nem vállalok.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68041 üzenetére
Te garázsban tartod? Nekem az a baj hogy most kimondottan rövid távokon használom csak városban be se tud melegedni szegény, vagyis mire pont melegedig oda is érek.
Gumi viszont nekem nagyon jól tapad, most előjön a széles felület előnye a hóban, nagyon jól lehet vele közlekedni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz B-L-A-C-K #68040 üzenetére
Ma vegyesen autóztam, város, főutak. így lett 7/100.
De inkább az volt kellemetlen, hogy katasztrófa volt a mai nap azon a téren hogy , mintha sok ember most látott volna havat életében. És még mindig nyári gumival közlekedne.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
Jó sokat evett most az Insi, most tankoltam meg, 9.8ba állt meg a fogyasztás, mondjuk elég hidegek voltak végig, és csak város volt benne és mind rövid táv. Már várom azért a nyarat vidékre oda vissza pályán csapassam neki.
-
AMD Power
titán
válasz urban racer #68037 üzenetére
Ez fiam autó volt!!
Tegnap este 19:30-ra értem a szerelőhöz. Megnézte a hűtőt honnan szivároghat a víz. Ugyan onnan jön mint anno mikor 2 éve hűtőt cseréltünk. Most is meghúzta jobban, bepasztázta. Viszont akkor a viz, meg a latyak ,hogy most meg nem tudom megállapítani ,hogy szivárog-e még vagy sem. Viszont ami megint az én drága szerelőm mellett szól ,hogy órát szórakozott a kocsival, este 20:0-ig. És mindössze 2500Ft-t kért úgy ,hogy tudom ,hogy a műhely tulajának ebből egy ezrest lead.
-
urban racer
senior tag
Csak hogy ne offoljuk szét teljesen a topicot:
A dátum: 2009
Döntős voltam a kategóriámban, 2 vs 3. helyért. Csak utólag tudtam meg, hogy bejutottam a döntőbe-->akkor már a Balaton parton sütkéreztem
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz B-L-A-C-K #68035 üzenetére
Semmi sem lehetetlen, de sz*r. Volt egy 328IA-m, lehetett vele driftelni, de hamar elmelegedett a váltóolaj.
Előtte:
https://www.youtube.com/watch?v=I2fTXCYszxsUtána:
https://www.youtube.com/watch?v=aIRcMZUQoEw"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
B-L-A-C-K
titán
válasz urban racer #68034 üzenetére
Semmi sem lehetetlen...
-
urban racer
senior tag
A bmw-t nem adom oda, de ha Veszprém fele jársz, a fontit odaadom szívesen egy kanyarra Terepen keresztbe, nah az a vicces Lehet rendesen pörgölődni, csak a 1,5 éves útitársam az anyós ülésen nem szereti
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok, vasarnap deltol opel talalkozot szervezunk az arena plaza parkolojaban.
Aki szeretne jonni szivesen fogadjuk.
Kerdes eseten privatot irjatok, sajnos a forumot nem tudom olvasni. -
WZP
aktív tag
válasz urban racer #68026 üzenetére
Ja.... Ha adsz hátsókerekes autót szívesen csúszkálok vele Addig marad az öreg Astra
Inter Arma Enim Silent Leges
-
lsebestyen
addikt
Ez a tuti: Rántópad onboard.
-
urban racer
senior tag
Oldalirányú behatás maximum akkor van, amikor nekib*szod a padkának.
Fokozott igénybevétel:
Kormányszervó:A legnagyobb terhelést akkor kapja, ha száraz úton tekered állóhelyben a kormányt. Itt viszont egy forgó kereket mérsékelt tapadással forgatsz.
Kézifék: nincs tapadás, tempó alig.
Motor: terhelés nincs, fordulatszám nem magas, illetve nem tartósan magas.
Az elsőkerekes csúszkálásról a véleményemet nem fejtem ki... Maradjunk annál, hogy hátsókerekessel buli"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
WZP
aktív tag
válasz urban racer #68024 üzenetére
Hát a futóművet szerintem nem arra tervezték, hogy oldalirányú behatás ellen tartsa a kerekeket. A kormányszervó, kézifék, motor, mind fokozott igénybevételnek van ilyenkor kitéve szerintem. Tréningnek hívni meg talán persze valóban túlzás. 70% fun, 30% tréning. Nem árt szerintem, ha az ember alatt életében először nem közúton csúszik meg az autó, mert akkor lenni meglepetés, meg baleset...
@zolikaDB: Az én csekély tapasztalatom szerint kb annyi hogy hirtelen kitekered a kormányt, közben rántasz egy kéziféket és már megy is a segge. Itt már mehet is vissza a kézifék. Ami nálam is fent fog most sajnos, de volt már ez olyan is, hogy negyedik kattanásnál már nem tudtam feljebb húzni. Jövőhét kedden megyek beállíttatni aztán meglátjuk.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
válasz diablo1984 #68022 üzenetére
Köszönöm. Akkor marad az 1.7-125 verzió. Ha dízel variáns lenne a befutó.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #68021 üzenetére
Jó motor az 1,3cdti, egy hiba van vele, kicsi az olajtèrfogat a motorban ès ehhez egy longlife intervallumot társítottak gyárilag. Az olaj elhasználódik ès a vezèrműlánc kereke elkopik, sőt a lánc is kopik, majd elszakad(mert amúgy is vèkony). Nem rakèta, de jól tud fogyasztani, a fiat motorja van benne, èpp az ami a suzukikban is!
-
Az 1.3 CDTI H Astra az volt a top 20 rossz motorok között igaz? Vagy én emlékszem rosszul?
zohen
Én ezeket nem választanám
Az 1.2-es,lomha, hangos sokat eszik.
Az 1.6 -80 pacist, és az 1,6- 70 pacist sem.101-lovas xe 1.6 -os volt nekünk az meg ette az olajat.
Amit én választanék az 1.4-es 90 lovas változatot. Abbol is a XEP-est. vagy ugyan ezt 1.6-ost(103-5 pacis)
De majd jönnek a többiek is, és majd sorról-sorra mondják a tutit.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
zohen
csendes tag
Sziasztok
Autó vásárlás előtt állok és g astra a kiszemelt típus, 650-700 ezerig, benzines.
Fél éve követem a fórumot, nagyjából tudom mit kell nézni a kocsin, vezettem is már párat de a motor kódoknál elvesztem.
Melyik az ajánlott ill. kerülendő motor?Linkelnék párat hátha ismerős valakinek valamelyik.
Köszönöm a segítséget.
-
Chiftain
aktív tag
válasz trassher #68007 üzenetére
Igen én is úgy látom, már többen írták.
Sima jég persze. Ami ráfagy reggelre mindenféle csapadék nélkül is. Feloldja az enyém is, valami noname de ha nem törlöm le rendesen -4,-6 fokban is simán visszafagy rá. Már nem is használom mert fölösleges. Kinek van ideje megállni és újra levakarni reggel. Sima jégkaparóval letolom aztán ennyi. De majd most veszek egyet amit ZolikaDB ajánlott.Zsolt!!
Ezeknek a chiptuningoknak van bármi értelme?[ Szerkesztve ]
-
Zsolt!!
aktív tag
[link]
Megnèznèm mit megy! -
válasz lsebestyen #68006 üzenetére
Nevetséges , mint szerviz, mint a tulaja egyaránt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz lsebestyen #68006 üzenetére
Olyan szinten nem tudom ezeket az embereket sajnalni . Ganyoltataja az autojat, aztan jeeee sz@r a dizel
-
trassher
addikt
válasz Chiftain #67989 üzenetére
Akkor eléggé mellényúltál. Sheron-t használok, reggeli indítás -10 fokban majd indulás. Sosem fagyott még rá se városban se városon kívül. Jégoldóból pedig a K2 vált be. Ha le van fagyva a szélvédő csak felfújom és fél perc után törölhetem is. Persze itt most jégről beszélünk és nem arról amikor az ónos eső ráfagy reggelre a szélvédőre. Azt semmilyen jégoldó nem hozza le.
zolikaDB: A g kézifék valóban ratyi, még egy 20 éves swift-hez képest is. Abban sose volt bowden cserélve csak pofák a dobban de 2 kattanás után olyat fog mint a zöld festék. Ugyanez g-nél új pofákkal, új bowdennel, beállítva és fel kell tépni hónaljig és van, hogy ez is kevés. Ma amúgy mentem át kisvárdára, na oda nem kellett kézifék. 60-al egy nagyobb kormánymozdulatra már szépen tolta a fenekét.
Redmi Note 7
-
lsebestyen
addikt
-
beg
veterán
válasz Markizmark #68004 üzenetére
A kézifék olcsóbb
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #68001 üzenetére
Nem ismerem a G -t
Multkor az onos esöben azert lehetett kezifek nelkül is az edzöterem körül ahova jerok van egy egyiranyu, egysavos kör ut (több sport epület is van egy ilyen "ipari park" feelingü reszen a varosnak). Na az nem volt lesozva amikor kezdödött az a rohadalom esö....ott azert mentem egy 4-5 kört Bacsi aki sozta a jardat a vegen mar utannamfordulva nezett....gondolom ment "na a hülyegyerek" . Pedig semmi rosszat nem csinaltam, tenyleg csak lassan picit csuszkaltam parat körbe körbe
(#68003) Petyyyyy biztosan megköszöni a kuplung/hajtas/kettöstömegü rendszer
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Apple notebookok
- PlayStation 5
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest