-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
samu76
csendes tag
-
beg
veterán
Depo-m volt, kuka (nagyon rossz vetítési képe volt). Aztán új Hellát sikerült szereznem 17e/db áron, akkor a Depo volt 9-10 körül.
Ha utángyártott, akkor inkább TYC.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
Nekem volt TYC lampam azt felejtsd el. Nagyon tre es latni se latsz vele. Mostani lampaim Depo lampak, nekem semmi bajom veluk, sot, szerintem kifejezetten jol vilagitanak. De en a depo hazai forgalmazojatol vettem nem unix es tarsai, nem tudom ez mennyire szamit. Hozzateszem naluk mindennel olcsobb, unixnal lett volna 16 en 11ert vettem darabjat.
Jottem haza palyan, mondom bakker eg refim? Nem, csak ennyire jo a tompitott, hogy latsz is vegre vele, ha meg ratolom a refit balatonig ellatok -
F_Gergely
őstag
9k darabja a sima ezust depo lampanak, 12k darabja a fekete foncsoros lampanak, es 20k darabja a xenonosnak. Van projectoros (gyari) az 50k darabja.
Nekem volt polirozva 15ert a fenyszorom, lakkozva meg minden, semmit nem ert siman visszamattult. Ha akkor tudok hogy 20 ezer a ket fenyszoro mar akkor kicsereltettem volna. -
Dr. Gonzο
senior tag
Azért mert sárgaságos lett, még nem kell lámpát cserélni. Én legalábbis a gyári lámpát ezért nem cserélném le. Lepolíroztattam, 2 évig jó volt. Újra kezdett sárgulni. Az párom kiment az autóhoz egy tubus fogkrémmel és egy darab ronggyal a kezében. 20 perc alatt gyönyörűre dörzsölte. 1 tubus fogkrém árából. Ha csak 1 évig lesz jó, akkor is megéri. Szintén G Astra, 2003-ból.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
igen, egyértelműen nagy a kartergáz nyomásod, azért taknyolja ki az olajat, viszont sajnos nem itt tűnik el az olaj, hanem a gyűrűknél, amik kopottak(vagy gyűrűtörésed lehet, de inkább kopásra adnám a voksom), onnan van a kartergáz is! még a szelepfedelet olajálló szilóval le is lehet kenni és úgy felrakni, de a nyomás mindig megtalálja az útját, máshol fog távozni belőle.
mennyit futott a motor?lehet érdemes lenne a 10w40es olajat belepróbálni, hátha azt nem eszi.....mennyit mentél amúgy vele április óta?(-2liter)
-
diablo1984
veterán
első körben vastagabb olajat próbálnék....
egr és társai miatt nem eheti, az más tészta! még a kartergás visszavezetőt átmosnám helyedben féktisztítóval, bár az sem ok, hanem okozat! egy kompressziómérés az összes hengerben megmutatná, hogy mizu, lehet egy olajlehúzód van eltörve, vagy megtapadva! 93ezres motor is lehet szar, ha pl sosem cseréltek benne olajat, vagy 50ezret futott városi olaj kente a lelkét(évekig), akkor már nincs második dobás....
-
-
mohabá 007
aktív tag
A kicsi vékony alapjáraton vezeti vissza a kartergázt a pillangószelepházba,a pillangószelep alá.(azért alá,mert így nem zárja el a pillangószelep a kartergáz útját)Lehet ez van eldugulva,ezért a csövet mindenképp szedd le,tisztítsd ki,de ami még fontosabb,annak a csatlakozó csőcsonknak a furatát is tisztítsd ki.Arra figyelj,hogy ennek a csőcsonknak a kezdetén a furat nagyobb,kb:a közepétől leszűkül,max 2mm-es re.Vékony dróttal addig piszkáld,amíg könnyedén nem mozog,át nem jut a pill szelep házba.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diablo1984
veterán
ratyi minőségű a kép, de jól tátom, hogy a vezérműtengely bütykein az a fémes felület kopott, vagy csak az árnyék szar? mert ha az kopott, nekem a kukás motor hengerfején nem volt kopás, az olajból kapja a kenést nem szabad kopnia....
és a jobb felső sarokban az mi? valami reszelék vagy por? mert egyiknek sem szabad ott lennie, a csavarfejeken lévő olaj színe is egy benzineshez képest elég sötét, az sem a sűrű olajcseréről árulkodik....
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
"...olaj a pillangószelepház tetején..."
az azért van ott,mert a vastag könyökcsőről ami a fojtószelepházra(pillangószelepházra) megy,hiányzik a szorítóbilincs,így nincs normálisan lezárva,ezért a visszavezetett kartergáz (olaj,és vízpára) egy része itt csapódott ki,nem a motorral lett megetetve.
A másik képet elnézve,szerintem rendben,rendellenességet nem látok.".. Olajat fogyaszt a motor. Nem keveset.."
A túlzott olajfogyasztás nem feltétlenül kopott motor eredménye.Ez lehet akár a dugattyúgyűrűk beragadt, elkokszolódott állapota miatt is.
A motorod 1000 km-entént nem eszik 2 decit.Ez olyan rengeteg?Ez legyen a legnagyobb gondod.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
"...az említett szelepfedélházról jövő keskenyebb visszavezető cső másik végét nem tudom leházmozni a szívósorról,.."
Ha neked az alapjárati kartergáz a szívósorra van visszavezetve,akkor nem tudom,hogy a csőcsonk milyen anyagból van,bírja e a feszegetéseket,csavargatásokat.Próbálj a csőbe WD40-et fújni,vagy kevés olajat beleönteni,és a csövet óvatosan mozgatni,hátha így könnyebben meglazul. Nem olyan vékony az a cső.
Ha a fojtószelephába van visszavezetve,akkor bátran cimbászhatod,tekerheted a csövet,mert annak az anyaga fém (spiáter) a csőcsonkja pedig rézcső,ami max kijön a helyéről,de visszadugható.Ez azért biztos,hogy így van,mert volt egy pár karbi a kezemben (van egy több mint 100 db-os gyüjteményem )
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Ez nem. Ha már fujkáltad a csövet,gondolom azt is megnézted,hogy arrafelé is szelel e,ahonnan nehezen sikerült levenni.Ha szelel,akkor alapjáraton is van kartergáz elvezetés.A fojtószelepházon lévő olaj izzadás,(amit a képen láttam)akkor lehet,ha nincs a bilincs rendesen meghúzva,vagy a vastag gumikönyök szakadt.Másképp nem tud a trutyi kijönni,de így látod,(egy kicsit)milyen ganéjt eszik a motor a visszavezetéssel.Érdekességként,ezt a képet két napja lőttem,ezt a koszos löttyöt kapta volna folyamatosan a fojtószelepház,ha hagynám. de nem hagyom.
és még is sokan csodálkoznak azon,hogy mitől koszos a fojtószelepház,alapjátati motor.Hát az ilyen visszavezetett trágyalétől.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Kulcs a kézbe,és azokat a csavarokat,ahol engedi az olajat,óvatosan utánhúzni,hátha enged,ill mindegyiket leellenőrizni,hogy kb egyforma erővel lehet e beljebb csavarni őket.A tömítőanyagot vékony csíkban az egész felületre fel kell vinni,hisz csak így leszegyformán mindenütt tömítve,nem csak szakaszosan imitt,amott.
Legközelebbi cserekor kérdezd meg a szerelőt,hogy az elvégzett melóra vállal e garanciát,mert ha ereszteni fog visszaviszed.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
urban racer
senior tag
Oldalirányú behatás maximum akkor van, amikor nekib*szod a padkának.
Fokozott igénybevétel:
Kormányszervó:A legnagyobb terhelést akkor kapja, ha száraz úton tekered állóhelyben a kormányt. Itt viszont egy forgó kereket mérsékelt tapadással forgatsz.
Kézifék: nincs tapadás, tempó alig.
Motor: terhelés nincs, fordulatszám nem magas, illetve nem tartósan magas.
Az elsőkerekes csúszkálásról a véleményemet nem fejtem ki... Maradjunk annál, hogy hátsókerekessel buli"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
A bmw-t nem adom oda, de ha Veszprém fele jársz, a fontit odaadom szívesen egy kanyarra Terepen keresztbe, nah az a vicces Lehet rendesen pörgölődni, csak a 1,5 éves útitársam az anyós ülésen nem szereti
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Petyyyyy
addikt
Hajítsd be a kérdést a G-s fb csoportokba. Van itthon pár OPC.
Másfelől a szívó "OPC1" elég szomjas tud lenni, városban 12 simán lemegy. Ennél sokkal jobb választás lehet az OPC2 fogyasztásban és nyúlmókusok tekintetében is.
De keress rá Szada85 fórumtárs írományaira és rögvest megvilágosodsz.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
Üdv,
Kasztni oldalról ugyanaz, mint a sima G, ergo alaposan bújd végig, hogy a lehetö legrozsdamentesebb legyen.
Müszaki oldalról valóban, ahogy írták, Volt a szívó motoros verzió, annak az optikája is szolidabb Volt, koptató, hátul kis szárny, OPC tükör ( ritka, szóval, ha hólyagosra rohadt, akkor alkudj pofátlanul, lévén bontottan 30-100 Ezer között mennek a szettek ), belül meg ugye Volt a sima sportos ülés, meg a Recaro kagylós belsö.
Az OPC2 pedig 2 literes blokk, csigával fújva. a hozzá való - közismert nevén - " Turbós optikával ", ez nyilván drágább, plusz a varázsa is oda, lévén minden mezei 1.2-es csillagrombolón már ilyen optika figyel, szóval a látvány már sokadlagos dolog lett..A sima 2 literes szívó-szopó turbó nélküli, ergo egy hibaforrással kevesebb, cserébe 40 lóval, meg egy halom Nyútonméterrel kevesebb, nem ad akkora tüzijátékot. Plusz mivel szívó Motor, ezért ahhoz, hogy menjen, kell neki a fordulat, akkor viszont kajál nahh, a fizikát, a mechanikát nem tudod megb@xni.
A turbós Motor pedig tudja a 200Le/267Nm-t, hamarabb jön a power is, cserébe nyilván a turbó egy plusz rizikó lehet, illetve kényesebb motor. Cserébe én az enyémmel Caravan kasztniban is eljártam 9 literes átlaggal, és nem csak a garázsban állt.
-
Szada85
aktív tag
Ez nem könnyü kérdés, elég sok tényezö befolyásolja.
Vállalod-e a hazavitel-papírozást, vagy a könnyebb utat választod, és egyböl otthonit keresel. Van-e valami spéci igényed ( fényezés színe, recaro kagyló belsö, felszereltség ), ami miatt egy kokrét darabot kivársz, vagy jó lesz az, ami aktuálisan a piacon van.Ha otthon nézed, akkor nyilván egyszerübb, mert nem kell az importtal, papírozással bajlódni.
Rápillantottam én is a HaHu-ra is, tényleg nincs most sok eladó, pár hónappal ezelött elég sok Volt fenn, 6-7-800 Ezer Ft körüli áron is.
Otthon most elég népszerü kezd lenni, ahogy elérhetöbb árba került, Opeles csoportokban a Fb-on látni, hogy elég sokaknak van most, jellemzöen a szívó változat, ergo most pörög a piac.Ugyan az általános érvényü válasz ilyenkor is megállná a helyét, hogy Németországból valószínü nagyobb választékból tud az ember, esetleg egy kicsit jobban karbantartott darabot találni ( itt is ki lehet fogni leharcolt darabot természetesen ), de ahogy most kerestem mobile.de-n, ott is gyászos a találati lista...
Gyakorlatilag 3800€-tól mennek a szívó motorosok elsö darabjai, de inkább 4-5 Ezer €, abban az ársávban pedig már találni több turbós autót is, az én Caravanom is ebben az ársávban ment el, szóval eléggé kezd kult-autó lenni ez is, ami meglátszik az áron. Plusz ugye az itteni árakra még rájön a regadó-papírozás, így érdemes számolni.
Esetleg Svájci oldalakon érdemes még keresgélni, az otthoni OPC-k jelentös hányadát Svájcból importálták, ergo lehet ott vannak szép darabok alacsonyabb áron.
-
-
WZP
aktív tag
Éééés ennyi. Ahogy jött a hang, úgy ment is. Ma reggeli indításnál már semmi nyoma nem volt. Ahogy semmi nyoma nem volt az előtt hogy hirtelen megjelent volna. Ilyenkor vattafak ? A feszítő haldoklik, vagy nem volt olajnyomás ? De jó hogy kispórolták ezekből az olajnyomás műszert
Inter Arma Enim Silent Leges
-
-
-
Szada85
aktív tag
Dehogynem, ott a Caravanjuk, az turbós, és erötöl duzzad...
Bár szerintük a Caravan felnije is gyári BBS ( helyett Intra gyártmány ), biztos összekeverték a szívómotoros OPC felnijével, mert az tényleg BBS.
Gondolom a hosszú nap végén már nem fogott úgy a copy-paste.
Viszont jópofa, hogy van G OPC több verzióban is, Zafi OPC is, és H OPC-jük is, így tényleg ki-ki megtalálja a neki tetszöt. -
Szada85
aktív tag
Mindig csak a feltételek..
Nem emlékeztem ezekre a feltételekre, elnézést figyelmetlenségemért, ahogy most ránéztem mobile-n is 1 darab felel meg a feltételrendszerednek, nem lesz könnyű menet. Viszont, ha sikerül találni, akkor legalább egy ritkább verzió lesz a tiéd a sok szívó között. -
-
Fogalmam sincs, nincs benne a faceliftes listában, igaz ez a motor a G Astrában is jelen van, így nem tekinthető annak, de az a furcsa hogy a régi listában sincs benne. Gondolom ide lehetne sorolni a Z12XEP-et is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH! Darts
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen autót vegyek?
- YouTube
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple notebookok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző