-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
Andi45
csendes tag
Üdv ismét!
1.8I vectrával lenne egy kis gondom megint..... pontosabban a kézifékkel. a kézit ütközésig behúzom hátra akkor is elgurul... előre viszont nem engedi a kocsit. tehát a hibajelenség hátra elgurul az autó előre pedig fog a kézi ez mitől lehet?? Hogyan tudom orvosolni?? előre is köszönöm a választ! -
tomyoy
senior tag
Valaki lenne olyan kedves és linkelne nekem egy b vectra biztosíték tábla fedelet, vagy valami diagrammagyarázatot? nincs meg a fedél és jól lenne tudni mi minek a biztosítékja, konkrétan a hátsó ablakfűtés nem megy.
vagy egy saját fénykép is megtenné
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #21358 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe az aláírásomban lévő oldalt Regisztráció kell ugyan hozzá de fent van minden elérhető B vectrás szerelési könyv, benne van a biztosítéktábla is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Andi45
csendes tag
üdv!! igen olvastam és javítottam. köszönöm a választ a féklámpa, biztosíték hibás volt, a tolató lámpa pedig a kapcsoló miatt nem működött.... a szervizkönyv szerint a kézifék külön rendszeren van a hátsó tárcsafék mellett egy dobfék is helyet foglal ami a kéziféké... a tárcsafék nem alkalmas a könyv szerinte a rögzítésre ezért oldották meg így. szóval valószínűleg a dobfékben lesz a hiba... csak hát se szerszám se tapasztalat ezért kérdeztem hátha van valami egyszerűbb megoldás amivel a szerelőt ki tudom hagyni...
-
-
zolikaDB
veterán
Mi lehet az oka annak, h a csomagtartoban, a karpit alatt nedves a lemez, a tank feloli oldalon ill. A potkerek korul is?
Karpitokat kiszedtem, kiszaritottam, de addig nem teszem vissza, mig gond van... -
őstag
-
őstag
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #21367 üzenetére
Bejelentkezés után itt tudod leszedni a javitási kézikönyvet 3 fájlként amit a total commander tud egyesíteni: [link]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
Ebbe nem kell csiptuning...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fero02
veterán
-
Tomoty
aktív tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Sikerült tesztelni az autót:
0-100km/h a gyári adat szerint 10.7 másodperc az 1.8-as szívóbenzin Astra H-nak, nekem sikerült 7.6 másodperc alatt teljesíteni: [0-100] 0-60 3,2 sec.
Most minden összejött, kerék betapadt időben, a váltó sem b*szakodott.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
őstag
Esetleg valaki erre a zajra? Ma átnézettem a vezérlést, kicserélték a feszítőgörgőt, mondván, hogy biztos az lesz a ludas mert kicsit meg van kopva...
[link]Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
válasz KonzolKartel #21378 üzenetére
Na, meg is lett. Szétkaptam a fél autót, majd befutott egy ismerős, aki azt mondta, hogy próbáljam meg, hogy bekapcsolom a klímát, akkor van e hang. Hát nincs. Szóval valami a klímámmal van.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Pitu
aktív tag
válasz KonzolKartel #21381 üzenetére
Erről jut eszembe, az mennyire egészséges ha bekapcsolt manuális klímával indítják az autót?
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #21381 üzenetére
A behúzótekercs környéke lesz. Lehet, hogy egy tárcsacserével megúszod.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
-
_seth_
veterán
Ismét gurul a verda Kopogás érzékelő szenzorra panaszkodik ugyan de semmi más hibakódot nem dob, lehet az újabb motorban a szenzor is eltérő, ki tudja... A generátor lett még kissé hangos mióta nem használtam de tölt hibátlanul mindenesetre majd egy generál nem fog ártani neki.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Több mint 1 évet állt az autó, ez idő alatt vettem 2 bringát, párom szintén, sétáltunk szép nagyokat, túráztunk, néha persze jó lett volna ha használható de ez van
Cakk-pakk olyan 170 körül lett így is, komplett vezérlés, kuplung, motor, munkadíj, leömlő javítása, folyadékok, olaj stb, stb, összejön szépen.
Szépen jár, egyedüli hibaként a kopogásérzékelő hibakód de majd át lesz rakva a szenzor a régiből és nem lesz gond azzal sem, a régi motor el lesz rakva alkatrésznek.
Maga a motor sokkal csendesebben jár mint a régi, nagyon oda még nem léptem neki, na nem mintha bejáratós lenne csak még szokom én is, amíg nem volt vectra ha autó kellett akkor egy 1 literes 3 hengeres régi swift volt csak kéznél, ahhoz képest rakéta így is a vectra
A generátor csendesedett már, lehet el is fog hallgatni csak kell egy kis járás neki de ha nem akkor majd megnézetem azt is.
Sárvédőket tovább rágta a rozsda de nem meglepő, idén még 2 hátsó ív csere is lesz és akkor jó időre azokkal sem lesz gond.
Etanol cucc bennevan, az a kábelkötegre van kötve, nélküle és azzal is adja a kopogásszenzor hibát, erre tippeltem még, hogy lehet arról megy a vezérlése de nem. Egyébként maga a motor is csendesebben jár mint az előző és finomabban, persze 5 évvel fiatalabb.
Okuyama: mennyibe fájna nekem az a generátor?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
zolikaDB
veterán
Srácok, mi pénzre számítsak a szerelőnél?
- rúdfej, inga csere (1-1db)
- olaj + olajszűrő
- benzinszűrő -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #21394 üzenetére
Ugy ertem, penzben. Felig-meddig rokongyerek a srac.
-
_seth_
veterán
Tegnap raktam került is bele frissen még 180 km, a motor pöpec, a 7800 forintos meyle kuplungtárcsa szintén, "vajpuha" a váltás. A generátor ellenben kerepel tehát ott van valami gubanc annak ellenére is, hogy a töltés jelenleg is jó. Így, hogy van töltés lehet csak valami apró baja van, majd megnézetem, de ha sokat mondanak akkor lehet inkább cserélem.
A javítás így alakult:
-A B1 '96 és B2 '00 között eltér a vízcső rendszer egésze valamint az injektorsor így ezeket ki kellett cserélni a régire, a leömlőt takaró szép krómozott fedlap szintén nem fér be gyárilag vmi miatt de majd megokosítom. A régiben a karter aljánál van egy dudor rész amiben az olajszintjelző van benne, az az új motorban nincs meg mivel nem BC-s volt, most csak emiatt már nem lett megbontva a motor de majd egy következő vezérlés cserekor be lesz építve az is.
-A kuplung már kopásjelzőn állt + a rugó zörgött benne így az is cserélve lett (Meyle 8e)
-Vezérműszíj cseréje az alapból is tervbe volt véve (szerelő intézte 7e)
-A főtengelynél volt rajta olajfolyás is főtengely szimering is cserére került (szerelő intézte 6e)
-A vezérműszíj görgői már zajosak rajta így azok is cserélve lesznek (Hans-pries 1 feszítő+2db vezető 9e)
-Vízpumpánál is látni némi csepegést így az is cserés lett (Hans-pries 5e)
-Hosszbordás szíj már akkor kopottas volt amikor megvettem a vectrát (cirka 60-63e km került bele nálam azóta) nem volt hangja sem és annyira repedezett sem de most ha már szét van szedve akkor belefér (Meyle 3e)
-A leömlő a régi és az új motoron is végig volt repedve ahogy X20XEV (és X18XEV) mociknál szokás így az újé meg lesz hegesztve így megszűnik a korábbi kávédaráló hang hidegen.
-Motortartó bakok az új motoréhoz valókra cserélve kivétel amiket már korábban én cseréltem még újabbra. (csak az egy került bele az új motoréhoz tartozókból mert csak az méretpontos)
-Akku már lehalt a régi, kapott egy másikat.
-Valvoline Top Guard 10W40 félszintetikus motorolaj megy bele, nekem ez már bevált korábban + GM motorolaj szűrő.Az alkatrészeket szinte mindet én vettem meg és a cromaxtól így olcsón sikerült elfogadhatóakat szerezni.
Idén még kerül rá egy szerelhető vonóhorog, kap 4 új féktárcsát 8 fékbetétet és 4 fékpofát valamint a hátsó sárvédő íveket is rendbe akarom rakatni és okt végén mehet is műszakira.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- DXRacer használt szék eladó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest