-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Hozzányúlni nem szabad, sem ragasztani sem más hasonlót csinálni vele, műszerfalat cserélni drága. Mondanám, hogy egy kis pillanat ragasztó nem jelent semmit sem ha nyílna a légzsák csak nehéz úgy ragasztani, hogy kizárólag a repedésbe kerüljön, ha nem oda jut akkor fehér foltot hagy
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ha el is durrant volna ez már nem az a műszerfal tehát itt más a hiba, lehet kicsit jobban kikönnyítették a gyárban és a folyamatos mozgás miatt kinyílt. Azért érdemes megnézni a festékrétegeket is a biztonság kedvéért. Kasznisok is nagyon szép munkát tudnak végezni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
+ Soknál lelombozó már a szakértő véleménye is + a legjobb: az autó beindításre nem került...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
sziada5925
aktív tag
-
wwhy
veterán
... nézd meg a gépkönyvet/kezelési útmutatót, ne az autósboltban érdeklődj.
C Corsamban most van 98e km (2006-os, Z12XEP), és már úgy 60-65e óta a megbízható szerelők/autósboltok 10W-t akartak beleöntetni .... pl. ezért is vesztem össze egy régi szakival, akihez több mint 10 évig jártam, nem volt hajlandó a gyári 5W-t beletenni, mert az "vékony szutyok".[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
sziada5925
aktív tag
A Twinport motorokra vonatkozó előírás a Dexos2-es minősítésű olaj. Persze ez is csak reklámfogás, a lényeg, hogy 10W40 abba nem való. 5W40 esetleg, de az ajánlott kategória az 5W30, 0W40...stb
A Te autód motorkódja gondolom Z12XE, abba is tölthetsz korszerűbbet, annak pedig, hogy 145e van benne nem sok köze van az olajválasztáshoz.Üdv: Ádám
-
Imy
veterán
Nah igen, a feszítő is olajjal megy, és azt pl okozhatja. És ott vannak a hidrotökék, nah azoknak is jó a 10W-40.
Vidd el, és csináltasd meg, és mehet vissza bele a GM szabványnak megfelelő olaj!(#18326) sziada5925
A Z14XEP twinport motorok amikor kijöttek, akkor a GM-LL-A-025 olaj szabvány volt a mérvadó. De a dexos2 felülírta. Tehát mindegy, hogy melyiket rakja bele, csak valamelyiknek megfeleljen. Dexos2 szigorúbb, de visszafele kompatibilis!
-
bambano
titán
szerintem az egy általános tévhit.
nekem is sokáig 10w40 volt a kocsiban, 238 ezerrel, semmi baja nincs.az eredeti kérdéshez: ha ennyire olajos a motortér, az gáz, szét kell borítani az egészet és megcsinálni. nem értem egyébként a problémát, ha a főtengely szimmeringnél is tolja ki az olajat, akkor miért nincs már kicserélve a szimmering?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Imy
veterán
Milyen évjáratú a kocsi? Ha 2006, vagy előtti, akkor láncfeszítő is kell.
40e-ből az anyagok kijönnek talán.
feszítő ív+ vezérműlánc feszítő + lánc + tömítések[ Szerkesztve ]
-
sziada5925
aktív tag
Biztos, hogy a Febi vezérlésszettet beletennéd az autódba? Vaterán árulja kompletten a gyárit 54000Ft-ért. Nem akarok hülyeséget mondani, de ha a lánc hajtja a vízpumpát is, mint a régebbi szíjasoknál, akkor azt is illik cserélni. Ez kompletten 100e körülre szokott kijönni.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
-
bambano
titán
Mi az, ami nem előre tervezett munkaművelet volt? Ha jól értem, csak az "olajpumpa". ennyi belefér. mindig derülhetnek ki javítandó dolgok...
majd ha azzal fogad a szerelőd, hogy beleszakították a hátsó lengőkar csavarját a segédkeretbe, miután tisztán és érthetően közölted vele, hogy ne nyúljon a hátsó futóműhöz, akkor lehet neked is lila a fejed
szerk: mondjuk az egy hetes nyaraltatást én is sokallom, a szerelőd járt addig a kocsival? az enyémen sem tart egy hétig a vezérléscsere, ha reggel nyitásra odaérek, aznap rendszerint végeznek.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
_seth_
veterán
-
lujó55
őstag
egy ilyen gyűrű általában statikus igénybevételnek van kitéve. mitől tört el? nézd már meg a töret felületét milyen. komolyan érdekel, mert ha rideg törés volt (érdes, matt) akkor valami megfeszült, vagy kapott egy nagy ütést valahol, pl. a motortartó gumibakok szarok. de ha fényes, kagylószerű, akkor kifáradás okozta, ilyenkor mindig a környező alkatrészek (lehet maga a szivattyú) a hibás.
-
bambano
titán
miért csalódás? a sajátodba raktad a pénzt, most már tudni fogod, milyen állapotban van. ha egy misis autót néztél volna, akkor mindennel pontosan ugyanúgy járhattál volna, csak minden szám nagyobb lenne negyed millával.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lujó55
őstag
hát apukám, ez bizony ridegtörés, vagyis szarban vagy.
javaslom, mindenképpen nézzétek meg mi az amitől megfeszült a cucc, vagy esetleg nem hajtottál neki valaminek/ütközés? ha a motor odakoppan az is tud ekkora ütést produkálni, a motortartó szilenteket sürgősen nézd át, mert darabokra hullik a motor!! -
bambano
titán
szerintem vissza kellene menned és emelt hangon közölni a szerelővel meg a főnökével, hogy laikus vagy, nem hülye és ha nem érti a különbséget a két szó között, akkor nézzenek utána a gugliban.
nem hiszek benne, hogy rossz akksi miatt rángat a motor. rossz akksi miatt nem indul be, de nem rángat.
előfordulhat, hogy egy foggal elrakták a vezérlést, azért kehes. vagy az is, hogy felkavarták a koszt a kocsiban és dugulása van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis