-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz kisjimy #15388 üzenetére
Lengéscsillapító javítás nem szokott gond lenni, van rá sok cég. Csak ne kezdőkhöz vidd.
Műanyag vízhűtő nem szokott elöregedni, valószínűleg nem megfelelő folyadék van a rendszeredben. Cseréld le!
A hegesztés teljesen jó megoldás, emiatt nem kell cserélni.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
zolikaDB
veterán
-
bambano
titán
válasz kisjimy #17715 üzenetére
Ilyenkor lehet azzal próbálkozni, hogy panaszt írsz a cég email címére, amiben leírod a problémát és a címsorba felveszel egy értelmes, létezőnek látszó email címet a fogyasztóvédelemtől is, amiről csak te tudod, hogy nem igazi.
a leveledbe pedig beleírod ezt. ő látni fogja a címzést, de azt már nem, hogy a téves címről visszapattant az emailed, így lehet, hogy mégis lépni fog.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
sNORh
addikt
válasz kisjimy #20838 üzenetére
Szintúgy, csak én már a km órát nem is látom egyáltalán, de tegnap is megadta magát egy izzó, mert még halványabb lett az óra felőli. Majd nyáron kicserélgetem ledizzókra.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sNORh
addikt
válasz kisjimy #20846 üzenetére
Igaz Vectra, de ahogy elnézemugyanaz a felépítése.
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
-
TasiA
senior tag
válasz kisjimy #21305 üzenetére
Nem hinném, hogy az enyémnél hosszabb, de azt a 33NM-ert megérzed. Na nem azért mert annyira sok, hanem mert érezhető, nem csak ilyen bebeszélem magamnak, hogy a hangos kipufogótól jobban megy.
Én mikor az ugyan azon a típuson belül 1.8-ból 2.0-ba ültem annak ellenére hogy sokkal hosszabb a váltó és az autó is nehezebb, nagyon megéreztem a nyomatékbeli különbséget, ami csak 25 NM.
Az első volt 90 ló 145 nm, ez meg 115 és 170.[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
aktív tag
válasz kisjimy #21310 üzenetére
Nekem 4. fokozatban viszi a 200 fölötti sebességet az 1.8-as szívóbenzin astrám , és csak 208-nál kell kapcsolni az 5. sebességet.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
_seth_
veterán
válasz kisjimy #21868 üzenetére
Szerintem nagyobb esély van arra, hogy az ajtónál tört meg a kábel mint arra, hogy a kapcsolónál.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
gabipaci
addikt
válasz kisjimy #22309 üzenetére
OP-COM a neve, ebay-en vettem, azt hiszem 30 euró volt.
Itt egy pl:
http://www.ebay.co.uk/itm/OBD2-Diagnose-Interface-OP-COM-/171036207241?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item27d28d6889
Mikori a kocsi pontosan?Logitech hardware tester
-
_seth_
veterán
válasz kisjimy #22615 üzenetére
Anno akitől vettem a téligumijaimat 400 ezret költött az MV6-ra
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz kisjimy #22619 üzenetére
Pontosan, el is adta az autót már ha jól tudom, ph-s srác de nem jut eszembe a neve. Nyomta is neki rendesen... nem éri meg.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz kisjimy #22615 üzenetére
tudok egy-két benzinkutat, ahol két tankolás után kirohad alólad a 3.2v6... meg viszonylag egyszerű szétszaggatni a kuplungját is (féltengelyeket is, de az nem a motor.)
gondolom azért gyengébb vectrában, mert magasabb környezetvédelmi norma alá esik.
szerk: a pedáltaposásban nem az a veszélyes, hogy szétnyomod a motort, hanem az, hogy ha rossz az út, széthullik a futómű. márkaszervizben teleszkóp 90k/darab, 50-60k egy segédlengőkar, stb.400 rugó motorgenerálra, mikor 120-140 körül áll meg csak a vezérlés cseréje, még bemelegítésnek is gyenge.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
JanR
addikt
válasz kisjimy #22684 üzenetére
Azért a 200 feletti sebesség se mindennapi Inkább azt támogatom, hogy kinek mi.
Az egyik barátom épp a héten vesz autót. Tudja nagyon jól, hogy a dieslekkel sok a hibalehetőség, főleg az újabb nagynyomásúakkal, de ennek ellenére még is azt vesz. Neki a városi fogyasztás az első szempont, meg a chipelés, tuning.
Én nem szeretnék tuningolni, csak azt szeretném, hogy szép hangja legyen az autónak, ha meg odalépek menjen. Asszonykám sem szereti a diesel hangot és így maradt nálunk a benzin (tudom az új dieselek már nem annyira hangosak). Ahogy írtam korábban is, 90%-ban pályázunk az autóval, nagyon ritka a városozás, max. ha valahova megyünk ott 1 bolt, meg a végcél. Na most ehhez nekem nem kell egy 1.6 / 1.9, vagy hasonló diesel, hogy 6 literrel eljárjak. A mostani Omegam is egy régi autó, 8 litert mondanak rá átlagba (nekem is akörül van, télen +1,5-2 liter), na most nemrég voltam vele Kecskeméten 100-s tempóval és 6,7 liter lett 100-n a fogyasztásom, pedig volt 1-2 előzésem. Na most ha valaki azt mondja, hogy ez egy 2.0 16V-s benzines motorhoz viszonyítva sok, akkor vitatkoznék vele (és azt is tudni kell az Omegaról, hogy a 2 literes motorhoz viszonyítva nagyon nehéz a kaszni). Ezért nem félek a 3.2 V6-tól egyáltalán.. teljesítmény, szép hang, 90% pályázás. Na most ha lesz egy átlag 8-9 literes fogyasztásom, már jól jártam. Az utóbbi 3 év alatt meg egyetlen egyszer fordult elő, hogy az autóval 10km alatt közlekedtem, télen pedig mindig hagyom járni egy kicsit, hogy ne hideg motorral járjak.
Omeganal meg sajnos megnyomja a fogyasztást a LE/súly arány, na meg a célállomásnál a kis részben történő városlátogatás (pl. Budapest..). A zöld lámpás kigyorsulásokról pedig már leszoktam (mondjuk ha meg lesz az autó, biztos 1x, 2x ki lesz próbálva).
Részemről a benzin motor hangja az, ami leginkább eldönti, hogy benzint veszek diesellel szemben, de bennem van a "félés" is, hogy tönkremegy a turbó, vagy a kettős lendkerék, porlasztócsúcsok, stb.. Tudom benzinnél is sok minden tönkremehet, de valahogy még is.
mod: Na meg a korom.. tudom, ezt is autója válogatja, de a legtöbb diesel füstöl és szerintem az undorító.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz kisjimy #22771 üzenetére
csak ezt a túlmozgásos ó gombot ne látnám...
autópályán nem gond az előzés, kamion nem mehet a belső sávban, kész. elmondom, hogy zajlott az előzés, mikor teszteltem egy automata váltós insigniát:
utolértem vele valakit, országúton, jöttek szemből, várni kellett. amikor lett hely, tapostam egy kövér gázt, rendesen, telitalppal. az automata elkezdett agyalni, hogy dicsák he, mit akar ez a 46-os cipő, tán csak nem sietne... visszaváltott egyet. de a 46-os cipőm továbbra is taposta, jól megfontolta, úgy döntött, csak visszavált még egyet. amikor visszaváltott, kinyitotta a pillangószelepet, elkezdte szívni a levegőt a motor. kisvártatva emelkedett annyit a motor fordulatszáma, nyomaték még nem volt, hogy jöjjön belőle rendesen kipufogógáz. a turbó kezdett forogni, majd felpörgött végre, felépült végre a turbónyomás a szívó oldalon is, na akkor meg elszabadult a pokol.de ez kb. ennyi ideig tart, mint amennyi idő alatt elolvasod. ehhez képest a kéziváltóval annyi, hogy látom a forgalmi helyzetet, büntető módra kapcsolom a vekit (=visszateszem 3-ba, néha 2-be), és odagurulok a kamionok mögé, felengedem a kuplungot és adok annyi gázt, hogy ne toljam le az útról. Majd mikor lesz hely, akkor padló (vagy amennyi a nyomatékhoz kell) és huss. nem nyitok vitát a váltóval, hogy hanyadik, nem pereg le előttem életem filmje, mire megindulna a turbó, ott és azonnal elkezd húzni és mire a turbó insignia megindult volna, én addigra megelőztem az előttem menőt.
összességében a 225 lovas kétliteres turbó benzines insignia nem gyenge. csak az előzést, na azt nem bizottságnak kell megterveznie meg megszerveznie, mert azt nem bírom, hogy sms-t kell küldeni a motornak, hogy átültetem másik autóba, ha nem kezd el végre húzni, mint disznó. nálam a vectrában kőkemény diktatúra van, nem is szokott beragadni semmi mögé...
de mindez kicsit se számít, ha neked az autó utazásra kell. mondom, egyéni igények és tapasztalat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
gabipaci
addikt
válasz kisjimy #23546 üzenetére
igen, az, de azt ki tudod kapcsolni. A hifi mellett jobbra van egy kapcsolo, egy szalado emberke van rajta azt hiszem 3 kis csikkal. Azt megnyomod, aztan becsukod az ajtot, es bezarod a kocsit rendesen. Igy a belso ter mozgaserzekeloje nem erzekel. Ez arra valo, ha bent akarjak hagyni a barmok a gyereket a tuzo napon, akkor is lelehessen zarni a kocsit, es nem riaszt
[ Szerkesztve ]
Logitech hardware tester
-
-
deicide
veterán
válasz kisjimy #25731 üzenetére
Az igen, mázli, hogy nem akartam 2 literesnél nagyobb motort, nekem most 9 körül van, 80% pálya, 20% BP/Székesfehérvár. Bár, ha jobban utánaszámolok, 90% várossal nekem is hasonló lenne. Hiába, sok ló több zabot kér.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen