-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz ufonauta #65423 üzenetére
Nekem A16XER van, 60 lovas F-ből ültem át.
Azt mondanám, alacsony fordulaton nem nagyon venni észre eltérést, viszont pörgetve nem lehet összehasonlítani a kettőt.
Talán az jellemzi a legjobban, hogy a 116 ló nem a gyorsulásnál érezhető leginkább, hanem emelkedőn érezni hogy nem fogy el.
Pályán nem okoz gondot bemenni a belső sávba, nem lő ki de nagyjából elég, nem tartok fel senkit, ha nem 2 méterrel elé esek be.Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
válasz ufonauta #65438 üzenetére
Nem annyira rövid azért hogy cink legyen.
Annál sokkal megfontotabb vagyok.
A korábbi 60 lóhoz képest rövid
De tény hogy nem kell relatíve túl hosszú utat belátnod az előzési idő alapján.
Viszont tényleg nem tapaszt az ülésbe. Jól kezelhető de nem rakéta.
Ki kell próbálni utána eldönteni.Postázást nem vállalok.
-
Chiftain
aktív tag
válasz ufonauta #65565 üzenetére
Igazából nem egy nagy mennyiség főleg, hogy el se fér ott sok víz. De azért egyből szemet szúr amikor ajtót nyitok. Amikor beülök és becsukom az ajtót akkor már nem látszik, mert eltakarja az ajtó belső borítása. Menet közben meg ki is folyik onnan. Elképzelhető hogy az ablaknál folyik be és végig folyik az ajtón? De az üveg alsó részénél lévő gumi borítás ránézésre sértetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Chiftain
aktív tag
válasz ufonauta #65569 üzenetére
Hát holnap világosban majd jobban átnézem. Hátha fény derül a hibára. Remélem tényleg inkább a kéder az. Mondjuk az autó nem ázik be egyébként. Sehol 1 csepp víz az utastérben. Csak itt a vezető oldali ajtó alatt egy minimális mennyiség. Az ajtó élei teljesen rozsdamentesek, még a festék sincs felhólyagosodva!
-
AMD Power
titán
válasz ufonauta #66341 üzenetére
Én ezzel tudod úgy vagyok ,hogy ha meglesz a Siófoki házunk mellé még két lakás itt BP-n, akkor majd költök ennyit autóra. De addig ez nekem "fölösleges" lenne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz ufonauta #66652 üzenetére
Igen, ebböl valami normalis gyartmany nem lehet rossz.
(#66653) tutis haaaat....egyreszt az obd csati nekem a valtot takaro burkolatnal van. Mivel valtozar van a kocsiban, igy azt biztosan buheraljak, ha ellopjak es akkor azonnal fel is tünik az obd portba dugott valami. Masreszt onnan nem tudom milyen hatekonysaggal talalna meg a gps jelet. A telo gps is bajba kerül neha ugy hogy a közepkonzolon van felfogatva, akkor egeszen lent a sebvaltot takaro müanyag alatt Harmadresz ez csak valszeg akkor fog üzemelni ha rajta van a gyujtas az auton nem? Az annyira megint nem franko szzvsz
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz ufonauta #67330 üzenetére
Ezzel a gond csak annyi, hogy az emberek relatív kevés százaléka gondolja át, hogy milyen állapotú pótkereke van, azzal meddig mehet el stb.
Szerinted hány ember nézte már meg, hogy a mankókeréknek hány km/h óra a maximuma? És még sorolni lehetne ezeket.
Ha minden igaz bizonyos kor felett a légzsák megléte is inkább hátrány, mint előny mivel ugye azt is cserélni kéne.
(#67331) lsebestyen: semmi gond, sokszor nem esik szó a használt gumi szakszerű ellenőrzéséről
(#67333) Luck Dragon: ha belegondolsz azért nem is 3M-s autóról van szó, hanem mondjuk dupla (eredeti áron). Így nem is meglepő, hogy gumi sem 80e Ft.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz ufonauta #68819 üzenetére
Ilyen alapon ne menj ki az utcára mert elüthetnek... Nem tudom mit kell félni ennyire, van még egy halom tényező ami miatt megállhat egy kocsi bárhol, viszont nekem inkább egy hosszabb úton a menetteljesítmény sokkal elsődleges szempont lenne mint az hogy éppen mi lesz ha megadja magát a turbó...Na de tényleg befejeztem erről témát, már párszor kifejtettem a véleményem, mindenki azt vegyen amit jónak lát.
-
AMD Power
titán
válasz ufonauta #68819 üzenetére
Nem egyszerű a téma ez biztos. Logikusan tényleg igény függő. De az nálam is igaz ,hogy inkább az egyszerűbb konstrukciók mellett teszem le a voksomat. Én pl most is ha vennék autót vagy akár újat az is szivó benzines lenne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz ufonauta #68819 üzenetére
Az a meglepő hogy a turbó a legfőbb problémája itt mindenkinek, viszont feljebb Black írta hogy milyen összegben lehet javítani az 1.4T
Viszont szerintem nem ezen kellene rágódni leginkább, hanem ezekben benne van a kettős tömegű lendkerék is ami szerintem hamarább megadja magát, ez arra is igaz hogy az előző tulajdonosa hogy vette igénybe. Ez sokkal nagyobb kiadást nyújt.
És jóval drágább is mint egy turbó.300-350K[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tothgera30
Ármester
válasz ufonauta #68819 üzenetére
Hasonlóan látom én is, de nem kizáró ok. Csak egy három esetben látom előnyét, gyorsulás/alacsony fogyasztás/kevesebb zaj (alacsony rpm). Bár egyre több szerviz mer hozzányúlni, de még kell kishazánknak pár éve, hogy majd a levedlett nyugatról behozott kis turbós gépek szerelésével tapasztalatot gyűjtsenek.
#68824 Luck Dragon: A kettős tömegű lendkerék jóval tovább bírja egy benzinesnél mint egy dieselnél, mivel nincs olyan hirtelen, alacsony fordulatról érkező tetemes nyomaték.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szada85
aktív tag
válasz ufonauta #68819 üzenetére
Azért egy turbó halált ne úgy képzelj el, hogy gurulsz békésen az Isten háta mögötti kis településen, és minden elöjel nélkül kiesik a kipufogón a lapát. Persze ilyen is elöfordulhat, ha valahogy nagyon hírtelen elmegy a kenés, Te nem veszed észre, de mondjuk akkor ez viszi magával a Motort is, és akkor már mindjárt nem a turbó lesz a legnagyobb gondod.
Azért egy hagyományos turbóhalálnak sok elöjele van, olajfogyasztás, füst, söt, hanghatás is... Nekem a Z20LET-nél is megfigyelhetö Volt olajfogyasztás, valamint a hangján is lehetett hallani, hogy nem fúj szépen, szóval azért az instant haláltól kevéssé kell tartani, különösen, ha az ember karban tartja, és oda is figyel rá. Szerintem.
Ugyanakkor abban is van igazság, hogy egy szívómotor kevésbé bonyolult ( bár ahogy jövünk közelebb a jelenhez, már azokban is a szenzort figyelö szernzort is lassan szenzor nézi ), szóval mindkét frakcióra lehet pro és kontra pontokat találni.
-
-
amargo
addikt
válasz ufonauta #69962 üzenetére
Ejj, azért érdekes, mondjuk persze keresni akar rajta a kereskedő, tehát érthető.
Én alapból azt gondoltam, hogy hasonló áron menne el a kocsi, de meglepődtem, hogy milyen magas az ára.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Gergőke88
addikt
válasz ufonauta #70436 üzenetére
Tpms is kétféle van. Direkt-indirekt.
Sajnos az Opel fele drága mulatság.
De én a helyedben megfontolnam az alufelnit egész évre és csak a gumit cserélni.
(A tpms elméletileg 4 évet és kb 100e km-t bír ki, utána kuka...)
De az biztos hogy J-hét fogsz találni használt alut is, én a K hoz nem találtam így maradt az új beszerzése az Opeltol. (Árban meg jobb is mint más gyártók felnije...)
Molnarpeter: csak működjön is...[ Szerkesztve ]
-
válasz ufonauta #70551 üzenetére
Lehet én vagyok lemaradva, de K-ból még nincs sedan. Pedíg kiváncsi lennék hogy a J sedanhoz viszonyítva mennyivel lesz jobb vagy rosszabb. Küllemtől Függetlenül. Persze az is fontos, mert a J tényleg szép.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ufonauta #70783 üzenetére
Nem a diaggal van bajom,az tiszta sor.Akitől kérdeztem,neki be van állva,hidegen,melegen csattog,de őt ez nem zavarja,mert a kocsiba ülve alig hallja,hogy csattog.Jól van az úgy,majd a nyáron meggyógyítják.Ezért kérdeztem rá,hogy igazak e az állítások,mit tapasztalt:valóban nagyobb e az olaj,üa fogyi,füstölés,stb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
zolikaDB
veterán
válasz ufonauta #70885 üzenetére
Mennyibe adtátok el?
Illetve: amikor szar úton mégy, a hátulja (csomagtartó, rugók) nem nyiszognak?
Belül nem porosodik a műszerfal/utastér?
(Azért kérdem, mert teljesen ugyanilyen autóm van nekem is)A J-t ha szabad tudni, mennyibe, milyen extrákkal/motorral/kasztnival és hol vettétek?
-
zolikaDB
veterán
válasz ufonauta #70895 üzenetére
(#70895) ufonauta: jól gondoltam én, h tényleg Mordorban dolgozom, és ide bizony Niva kell vagy UAZ No, enyém annyival érhet többet, hogy klíma, villanyablak, kpzár, ABS van...
(#70916) Findzs: ezer éve volt, se bakhoz, se kupplungtárcsához nem piszkáltam akkor. Szerintem vezetéstechnikai hiba volt. Eleve gyenge a kocsi, kell neki a gáz, és nem játszikálni a kupplunggal, hanem határozottan... Szerintem ez volt a baj. Meg akkor nagyon friss volt a jogsim.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ufonauta #70995 üzenetére
Egy nulla eltávolítva
Más: Most jöttem a klímástól, egy laza 56.000 Ft-os számla elé fogok nézni jövő hónapban, mindkettő nyomáskapcsoló gatya, az egyik kicsit engedi a gázt, a másik jobban, valamint alul van egy roppantott cső, ahol szintén szivárog a gáz, ezért az is cserés.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
veterán
válasz ufonauta #71423 üzenetére
Nem tudom, ennél a motornál van egy gyertyakábel, de ha igen, nézd meg, nekem ennek cseréje vezetett eredményre. Ugyanezt csinálta, check engine sem volt, csak megtorpant egy pillanatra. Szemre egyébként semmi bajuk nem volt, tanácsra cseréltem le én is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...