-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Bár még nem írtam ide, de már 2009 óta tulaja vagyok egy ötajtós Vectra B-nek (X16XEL). Most vettünk a feleségemnek egy 2007-es Corsa D-t, Z14XEP motorral. Mivel a kézikönyve nincs már meg, lenne néhány kérdésem:
- 0W30 vagy 5W30 olaj a javallott?
- A vezérműlánc cseréjére van kilométer megadva, vagy valóban fülre megy?
- Vízpumpa, görgők, egyéb kopó alkatrészek csere periódusa?
- Általános jótanács Corsa D-hez, vagy a motorhoz?Köszönöm!
-
veterán
válasz HoaryFox #62044 üzenetére
Köszönöm a fogadtatást, és a tanácsokat! X16XEL-nél tartom a 60 ezres ciklusokat, de a láncra - elvileg - más intervallumok tartoznának. Ezt állította a kereskedő, legalábbis. Mindenesetre, nehezen hiszem, hogy a hajtás módja befolyásolna teszem azt a vízpumpa cseréjének intervallumát.
-
veterán
Indításkor van csörgés durván másfél másodpercig, érdekes, hogy ameddig hallom, addig az olajnyomás lámpa sem alszik ki. Ezért gondoltam, hogy megelőzöm a bajt, és cserélek. Frissen vásárolt autó, a jó ég tudja, mennyi benne a valós kilométer. A vízpumpát is pont azért cserélném, mert ha besül, már csak akkor fogom észrevenni, ha késő. A Corsában vízhőfokmérő sincs, csak egy lámpa, ami gondolom én már csak akkor világít, amikor rotyog a víz. Mondjuk, a Feleségem hajtja majd a kocsit, neki vélhetően ha Kis Grófó személyesen játszaná el egynyári slágerét a műszerfalról, az sem tűnne fel. Pedig, magától megtankol (jó üzemanyagot), vizet, olajszintet ellenőriz, nagy hidegben motort hidegindítás után néhány másodpercig járat. Mondhatni, jó nevelés!
Itt jegyezném meg, hogy a jó édes anyját annak, aki annyira egyszerűsíti az autókat, hogy már a vízhőfokmérőt is feleslegesnek tartja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Brembo SportMax tárcsa + GM fékbetét kombinációval nincs gond.
-
veterán
Nem olcsó, de szerintem egy frissen vásárolt használt autónál azért érdemes meglépni. Itt az ajánlat, amit kaptam rá az egyik bevált üzletben:
Vezérlés szett, gyári
56 800 FtVezérműfedél tömítés, gyári
7 960 FtSzelepfedél tömítés, gyári
8 970 FtVízpumpa tömítés, gyári
1 390 FtFőtengely szimering, gyári
3 870 FtOlajteknő tömítés
5 280 FtPlusz 3 óra munkadíj.
-
veterán
Corsa D-nél, vezérlés cseréjekor a motorolajat elengedik, vagy az a motorban marad? Azért kérdem, mert két hét múlva kaptam időpontot a vezérlés cserére, de szívem szerint az olajat már holnap lecserélném, ugyanis koromfekete...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha már OP-COM: van valakinek olyan szoftververziója, ami jól kezeli a 2007-es Corsa D-t? Az enyém v1.39, de csomó CAN-BUS kommunikációs hibát dob az autóra csatlakoztava, főtengely jeladó, például, ami biztosan megy az autóban, legalábbis gondolom, anélkül azért lenne check engine...
-
veterán
CD30 rádió van a D Corsánkban, és ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy mindegyik ilyen ipari fos, vagy csak a miénk ilyen, esetleg én vagyok hülye hozzá? Egy csatornát sem tudok rajta úgy beállítani, hogy szóljon rendesen...
1. Kiválasztom a MHz-et.
2. Nyomva tartom hosszan azt a gombot, amire programozni szeretném.
3. Öröm, bódottá'.
4. Következő indításnál ugyanezen a programhelyen nem szól semmi. A MHz stimmel.
5. Ha megint hosszan nyomom az adott csatorna gombját, egyszer csak gondol egyet, és elkezd szólni.
6. Újraindítás után megint kezdjük.Tehát, nem elfelejti a frekvenciát, az adott, csak nem ad hangot. Arról már nem beszélek, hogy munkába menet, teljesen sík vidéken ha elfordulok egy kanyarban, megszűnik a vétel, majd egycsapásra visszajön. Hazafelé irányban még rosszabb a helyzet. Ugyanitt egy Vectra B-vel, igaz, Sony fejegységgel simán megy minden, maximum sercegős néha egy kicsit. Kezd eldurranni az agyam, de nincs kedvem venni egy fejegységet, beépítőkeretet, illesztőt a kormányhoz, stb...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Elsősorban attól kérdezem, aki használ OP-COM szoftvert: a műszerfalon lévő "InSP" figyelmeztetést melyik menüpontban lehet törölni? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Zsolt!! #63157 üzenetére
Nem tudom, Astránál hogy van, de B Vekinél a tank nyílást a tankkal összekötő cső szokott elrepedni, és amikor tankolsz (és ha tele tankolsz, több ideig tankolsz) szépen csurdogál a nafta. Nálam ez volt a gond hasonló tünetekkel, plusz ez a cső a tank körül volt elrepedve, úgyhogy amikor a pisztoly kattanása után még rátöltött a kutas, azt gyakorlatilag a földre nyomta, csak pár perc kellett, mire lecsepegett a tank oldalán... Mondjuk, nálam a tank teteje el is volt egy pár centis darabon rohadva, gondolom, ott is szökött a nafta. Tank és cső csere megoldotta gondot.
-
veterán
válasz Gergőke88 #63647 üzenetére
Üdv a klubban! Nálunk a Corsa D-ben lévő fejegység csinálja ugyanezt. Beállítod, szól a rádió, leveszed a gyújtást, visszarakod, már nem szól. A MHz ugyanott áll, mégsem szól. Kis kerestetés, és megint jó. Ha eltárolod, ugyanez, annyival könnyebb, hogy úgy csak két gombnyomás két eltárolt adó között váltani, és máris szól.
Nem tudom, mi a répa ez, de már nagyon erősen nézem, hogyan lehetne kib@szni az egészet, és dobni a helyére valami 2 DIN-es BT fejegységet...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha már szóba jött a polírozás: egy Vectra B-t nagyjából mennyiért szednek ráncba? Soha nem políroztattam még (kivéve persze a bohócot, de az átalánydíjas a "Házasság" nevű szerződésben, továbbá ÁFA mentesen végzik itthon), így nem akarom, hogy átverjenek a szakik. Van egyébként negatív mellékhatása az ilyen történetnek, olyasmire gondolok, hogy jobban szívja a színét a nap, stb.?
-
veterán
válasz kmarci25 #63701 üzenetére
Ez így rendben van, de szerintem ettől még nem lett kihangosító a fejegységből, csak a zenét tudod átlökni BT-n, nem?
Tudom, hogy vannak olyan beépítőkeretek, ami 1 DIN-re konvertálja a helyet, de az elég ócskán néz ki, szerintem. Sony fejegységet, illetve minőségi beépítő szettet használva szerintem megáll egy ilyen móka egy százasból. Lehet mondani, hogy sok, de minden relatíve: ha teszem azt 7-8 év alatt akár csak egy koccanástól is megment az, hogy BT-n beszélek, és nem a telefonomat fogom vagy nyomkodom, máris visszajön az összeg.
-
veterán
válasz tzahola #63709 üzenetére
"Szerintetek mi a problema?"
Hogy kölcsönadtad az autódat. Nagyfaterom mondása volt: "Biciklit, szerszámot, Asszonyt soha ne adj kölcsön!". Tessék, itt a bizonyíték az állítást igazolandó. Bocs, nem bírtam kihagyni, amúgy én megpróbálkoznék egy teljes áramtalanítással, ennél nagyobb gondot szerintem már nem csinálsz vele. Gondolom, valamiért takarékos állásban maradt az a szenzor, talán egy force restart megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok Fanok!
azt tudja valaki, hogy Corsa D 1.4 Sport-ra 15-ös méretben 4*100 ET39, vagy 4*100 ET49 volt-e rakva gyárilag? Csomó oldalon néztem, de mindkettő opció sanszos. Télire vennék lemezfelnit, de ebben a méretben mindenki ET49-et kínál, pedig nekem sanszosabbnak tűnik, hogy az Astra G / Corsa C méret.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mohabá 007 #63871 üzenetére
Köszönöm, átfogalmazom: használtan kínálja mindenki az ET49-et!
Egyébként itt a felni maga milyen gyártmány, eredeti GM lehet, vagy utángyártott? Az ára nem rossz, ha GM.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A vízkiegyenlítőt látva én is kezdek fosni. Augusztusban vettünk D Corsa-t az asszonynak. Nem is volt vele gond, de pont a múltkor találtam egy kisebb mennyiségű habot a víztartályban, a mennyiségből látszólag nem hiányzott sok, de valamennyi igen. Még jó, hogy úgy kezdtem, hogy bevittem egy átvizsgálásra, és lecseréltettem a vezérlést, vízpumpát, minden szart. Ha most kiderül, hogy hengerfejes, magam alá fogok csokizni...
A vízbe egyébként nem fúj, de az a hab idegesítő. Az jutott még eszembe, hogy amikor lecserélték a vízpumpát, kapott új hűtőfolyadékot, amikor meg ráadta a fűtést, esetleg a rendszerben volt még a régi folyadékból is valami, és ezek keveredése okozhat még ilyesmit. Talán... Füstölni nem füstöl. Szerintetek? Van erre valami bontás nélküli vizsgálat?
-
veterán
Üdv Urak!
Nemrégiben volt egy érdekes tapasztalatom egy Corsa D Z14XEP-vel, gondoltam, megosztom néhány szóban.
Augusztusi vásárlást követően használtam egy jó hónapot az autót, hogy lássam, van-e vele valami gond, és mivel rendben volt minden, csináltattam rajta egy teljes vezérlés cserét, meg néhány apróságot, amiről kiderült az 1 hónap alatt, hogy csere érett, vagy csak szimplán nem működik. A lényeg nem is ez, hanem a vezérlés cseréje. Gyári alkatrészekkel történt minden, friss folyadékokkal, vízpumpával, ahogy kell. Eltelt egy hónap, és egyszer csak azt láttam, hogy hab van a víz kiegyenlítő tartályában (hétvégi autó, feleségemé, ritkán hajtjuk, szóval heteket áll mozdulatlanul a garázsban). Miután a lefosott bokámat sikerült gyengéden áttörölnöm, megállapítottam, hogy talán nem hengerfejes az autó, mert nem füstöl fehéren, nem gyenge, és az olajsapka alatt sem találtam habot. Ha jól emlékszem, itt is kérdeztem ezzel kapcsolatban, de nem tudom már biztosan, mert hatvanezer cikket és fórumot néztem át a hengerfejesség tüneteivel kapcsolatban. Gyanús volt, hogy esetleg a szervizben töltöttek bele valamilyen fagyállót, és maradt a fűtőkörben esetleg egy másfajta, majd ennek keveredése okozhatta a gondot, de ezzel csak nyugtattam magam. A víz nem fogyott, az olaj se (ez persze nem zárta ki, hogy nem keveredik egymással), szóval kissé idegesített a dolog. Végül bevittem szervizbe, mértek kompressziót, szerintük sem hengerfejes, de a hűtőrendszer átöblítését javasolták, mondván, ennél a motornál (Z14XEP), a vezérlés és a vízpumpa cseréjénél elkerülhetetlen, hogy néhány csepp olaj kerüljön a vízbe (ami nálam egyben azt is jelenti, hogy víz is kerül az olajba).
A kérdésem ezzel kapcsolatos: létezik, hogy tényleg csak így lehet megoldani ennél a típusnál a karbantartást, és csak ennyi volt a gond? Szkeptikus vagyok. A másik kérdésem, hogy az említett öblítés megtörténte után rózsaszín fagyálló került a gépbe, de ha jól tudom, ez CSAK alublokkos autókba való, és erről a motorról nem tudom, hogy az-e. Egyelőre nincs habosodás, de ez a rózsaszín fagyálló nem tetszik, mert mintha előtte nem ez lett volna benne, de hogy őszinte legyek, nem is figyeltem eddig. Megrögzött B Vectrásként már megszoktam, hogy a fagyálló zöld, lehet, hogy csak ez zavar!
Köszi a válaszokat!
-
veterán
A vezérlést én is márkaszervizben cseréltettem, de van egy kis bökkenő a két év garanciával: az az alkatrészre van, és nem a munkára. Arra ugyanis félévet adnak csak. Az én javaslatom: gyári, nem utángyártott, nem OEM beszállítói alkatrész, és egy normális szerviz, ahol megoldják ugyanúgy számlával és garanciával. Plusz, ha számlás helyen, azaz normális autószerelőnél cserélteted, ezekre a gyári alkatrészekre pontosan annyi a garancia, mintha a szervizből veszed, feláron. Az alkatrészeket én (reklám!) mindig Bond-tól veszem, nagyon rugalmasan kezeli a rendelést, és eddig még nem kellett csalódnom benne, pedig 3+ éves tapasztalatról beszélünk, és egy nagy csomó alkatrészről.
-
veterán
A gumi témához: szerintem a négyévszakos guminak csak akkor van értelme, ha az ember koca autós, tehát az év kilencven százalékában valahol a garázs mélyén pihen az autó, és a maradék 10 százalékban sem megy a várostáblán kívülre. Minden más esetben jobb döntés a nyári-téli szett váltása.
Ugyanez a véleményem a használt gumiról is. Hihetetlen, hogy miken próbálnak spórolni emberek, és megindokolni, hogy hát jó az. Kollégám is, aki vastagon megtehetné, hogy rendes gumit vesz, most először vásárolt téli gumit, de nem ám újat, hanem használtat, a tököm tudja, honnan. Hogyaszongya', hát ez olyan új, hogy még szőrös. Na ja, szűzlánynál ez esetleg mértékegység, de guminál k_rvára nem. A 11 éves (!) SAVA téli gumijaim, amiket most cseréltem, helyenként még szőrösek voltak, és a futófelületükön sem látszott semmi. Meg is lepődtem rajta, hogy 11 éves a szett, szinte tegnap volt, amikor vettem! El is szégyelltem magam, amiért ennyit futottak, de mentségemre legyen mondva, nem voltak repedezettek sem igazán, szemre semmi gond nem volt velük, ráadásul minden szezonban gumissal szedetem le és rakatom fel a szettet, nem szóltak soha, hogy Öreg, ezt cserélni kellene.
Beruháztam egy Nokian WR D3 szettre, eddig nagyon baba, megcsúszást nem tapasztaltam, igaz, az öreg B Vectra alapból is nagyon kezes és stabil. Asszonypajtás D Corsája Nokian WR D4-et kapott, az picivel még halkabb is, mint a D3, stabilitásra szintén rendben van. Ajánlom mindkét típust, nekem nagyon beváltak így közel két hónapos használat után, persze ez még édeskevés.
Van itt egy kérdés is a végére: 205/50 R16-ban keresek nyári gumit. Eddig BFGoodrich G-Profiler gumijaim voltak, de ősszel úgy vettük le őket, hogy vissza már nem rakjuk. Hasonló adottságokkal és mintázattal rendelkező szettet keresnék, ami jól bírja a sz@r utakat, mert felénk bőven kijut belőlük. Amiket néztem, és tetszenének, az a Toyo Proxes T1-R, illetve a Nokian zLine. Használt valaki ilyet közületek?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Chiftain #68053 üzenetére
Privát vélemény, de képeken nekem annyira céltalanul agresszív, hogy az már bántó. Hova a f@szba rakták azt a tervezőt, aki az Astra J GTC-t kipréselte magából? A ráncfelvarrt Insignia is egészen szép lett, de az új, a Kasztrával együtt olyan, mintha nem is Opel lenne.
-
veterán
Az olaj témához: a híresen sokat zabáló X16XEL-em van, kezdetben GM olajjal, majd mielőtt egy rakás hulladék lett, Magnatec 10W40-nel etettem. Na, mindezekhez képest megváltás olajfogyás tekintetében a LiquiMoly TopTec 4100 5W40. Igaz, 10.000 km alatt ebből is megeszik 4 litert, erős vegyes használatban.
-
veterán
A dupláját, nagyjából. A gyári ajánlás ehhez a motorhoz én úgy tudom, a 10W40. Azért váltottam erre, mert sokat használtam akkoriban úgy, hogy éjszakás műszakból indultam haza, és nem egyszer volt mínusz 10 környékén a hőmérséklet. Azt hittem, majd többet fog enni belőle (a logika ezt diktálta, nekem legalábbis), erre kevesebbet kezdett enni. Az olaj dealerem ( ) szerint a Magnatec és a LiquiMoly egy lapon sem említhető, ezért van. Persze, ez árban is jóval drágább, 4.000 forint körül van literje. 4+1 akcióban vettem egy húszasért legutóbb (bárdi kedvezményes ár, elvileg), hogy pontos legyek.
-
veterán
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #68952 üzenetére
Már ahol átnézik. Kecskeméten konkrétan megtagadta tőlem az ügyintéző, nem is értettem, hogy a sz@rban lehetséges ez?! Plusz, az az autó a nepper szerint volt már ugyanott ellenőrzésen néhány héttel korábban. Nem is mertem megvenni, éppen az Opel szerviz hozzáállása miatt, mintha valami bűzlött volna azzal a verdával kapcsolatban.
A munkafelvevő közölte, hogy olyan ellenőrzést amúgy sem vállalnak, amiből egyértelműen kiderül, hogy törött volt-e a kocsi, mert ahhoz le kell bontani a fél karosszériát. Mondom, hajrá, kifizetem, nem baj, ha műhely óradíjon számolja, de tudnom kell, mielőtt döntök, hogy sumákolnak-e (olcsón árultak egy facelift D Corsa-t, szinte új szaga volt, de az ára inkább a hétévesek alatt volt, mint felett, a rétegvastagság mérővel viszont nem mentem semmire).
Kötötte az ebet a karóhoz, végül ott hagytam a szervizt is, meg a kocsit is a neppernél, pedig fájt érte a szívem...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #69279 üzenetére
"miért ajánlják a szerelők is"
Mert gyökerek? Sohasem értettem ezt a fétist, hogy az olajat fel kell ütni valamivel, mert a Józsi a szomszédból azt mondta. Sz@rni rá, az már régen rossz, ha egy bármilyen autószerelő véleménye üti a gyári ajánlást. Az pedig az, hogy motorolajat tegyél bele, ne Metabondot, vagy mi a sz@rt. Ennyi erővel miért nem ajánlja maga a gyártó? Miért nem készít brandelt adalékot? Miért nem rakja bele magába az olajba? Arról már nem is beszélve, hogy nehezen tudom elhinni, hogy a TÜV (vagy a metabond) bevizsgálta ezt az adalékot minden egyes forgalomban kapható olajjal, minden egyes forgalomban kapható típusban, minden egyes a közúton adódó helyzetben és időjárási körülmények között.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz _seth_ #69933 üzenetére
Mielőtt a szerelőd taknyosra szopatna (mert nem találja a hibát, ezért kicserél és lebont minden sz@rt, majd úgy csavarozza vissza, hogy utána minden egyes kigyorsításnál rezonál az orrod előtt, és az ideg b@sz szét) javaslom, hogy szerezz be kölcsönbe egy multi timert. Nálam ugyanis ez okozta a műszerfal villogását, majd később teljes elsötétülését, igaz, a rádió és a műszerek rendben mentek. Az szinte természetes, hogy végül én mondtam meg a szerelőnek hosszas olvasgatás/keresgélés/ anyázás után a tutit, és én szereztem bontott darabot is 5 ezer jó magyar forintért...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz _seth_ #69939 üzenetére
Nem, csak és kizárólag a multitimert. Előtte viszont a szerelő leszedte a műszerfalat, rámért mindenre, amit látott, kicserélte az összes rizsszem izzót, plusz vetetett velem egy világításkapcsolót. Majd széttárta a karját, hogy ez bizony kontakt. Valahol.
Ott jöttem rá, hogy téved, amikor észrevettem, hogy ha a gyújtás ráadása előtt kapcsolok helyzetet, akkor jó a műszerfal világítás, ha viszont már rajta van a delej, és úgy kapcsolom fel a lámpát, akkor soha nem világít sem a műszerfal, se más kapcsoló a környéken. Tetű egy hiba volt, az biztos, vagy félévig szívatott.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz _seth_ #69944 üzenetére
Jahh, kérem, nekem is új volt ez az alkatrész tavalyig, mert nem egy gyakori probléma (de ha rákeresel, azért nem is annyira ritka). A biztosítéktábla alatt van, oldalról tudod kicsúsztatni. Vigyázz, mert típusonként, felszereltségenként erősen más ez az egység. Én kerestem egy olyan donort, ami évjáratra, motorkódra, felszereltségre is stimmelt, a karosszéria lényegtelen volt, így rakattam át. Fél óra alatt megoldotta a "Mester", ha nem vagy a szereléshez - velem ellentétben - balf@sz, szerintem magadnak is ki tudod majd cserélni.
ÁPDÉT: Megelőztek a képpel, az meg külön vicces, hogy a kézikönyv is multiméternek fordítja!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Luck Dragon #70553 üzenetére
Én mintha valahol azt olvastam volna, hogy nem is lesz, de lehet, hogy az Insigniáról és az ötödik ajtóról volt szó.
Mellesleg, az én meglátásom is az, hogy technikailag lehet bármennyire jó a K, a formában eléggé megosztó lett. Pontosabban, még az sem, mert úgy átlagos, hogy inkább randa (remélem, nincs sok K-s tulaj, aki ezért most megharagudna). Egyszerűen nem értem a koncepciót, úgy próbál agresszív lenni, hogy az Opel sohasem volt az, ezért nevetségesen néz ki. Pont, mint amikor az 50 kilós srác izomtrikót vesz fel. A Corsa is egy vicc, pont olyan, mintha egy 2 éves gyerek akart volna Ford Fiestát rajzolni, és hát ennyire futotta.
A J, és különösen a GTC, vagy a szedán egy baromira eltalált forma. Olyan, mint a G asztma, vagy a Vectra B, ezekből egy szép példányt még most is megnéznek az utcán, pedig ezer meg egy fut belőlük. Ilyen lesz a J is, gyakorlatilag kortalan, szerintem. A négyajtósnál mondjuk alapvető hiba, ha valaki krómcsík nélkül kéri, mert ez a pici dísz marha sokat dob a formán. A teljes formavilágába nem is nagyon tudnék belekötni, részletekbe talán, például ha az orra picit laposabb lenne, vagy még inkább a segge magasabb, jobban kiadná a sziluett, de szerintem az újkori Opel egyik legszebb darabja így is (hasonlóan a ráncfelvarrt Insingia+OPC csomag kombinációhoz).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz javorszky #70706 üzenetére
Ne aggódj, én ma délután megyek. A futárnak tegnapelőtt csengettem ki 120-at egy szett Yokohama Advan Fleva 701-ért cserébe, 205/50 R16 méretben. Nagyokat sóhajtottam én is, de ma reggel is, mert az új gumik már bent ülnek az ötajtós B vectrában, a régi gumis felnikkel együtt!
Jó kis új gumiszag, ennél jobban már csak szex előtt az óvszerét szeretem! ;-D
@új Insignia: már megint egyedül leszek a véleményemmel, de nem vagyok hasra esve ettől a túlzott agressziótól. A küszöb kialakítás pedig a legótvarabb bazári "nídfószpíd" hangulatot idézi.Ennek is kell majd egy facelift, mint az elődnek, akkor érik be a forma. A HUD viszont üdvözlendő, remélem, van hozzá az extra listán Vulcan is!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Szada85 #70821 üzenetére
OP-COM nélkül is megmondom, szorul az AGR szelep. Amikor lehűlt egy kicsit, már vissza tudja húzni a nyelvét, és ezért indult. Egyszer haza húzattam így magam, mert leállt a forgalomban, és nem indult el. Az udvarban persze pöcc-röff!
Ha a hangja is más volt, netán az alapjárat is ingadozott, akkor pláne tuti a tipp.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Petyyyyy #71137 üzenetére
Bár a gumis topikban már megkaptam a pofámra vagy hatvanszor, hogy a 100 lovas B-re miért nem jó nekem a Dunlop BlueResponse (ami még sok is, mer'há' béemwére is jaauuu), leírom ide: nézd meg a Yokohama Advan Fleva-t, mielőtt döntesz. Hétfő óta van az autón, de valami besz@rás ez a gumi. Ilyen csendes abroncsaim még sohasem voltak, igaz, messze ez a legdrágább az eddigi (nem túl tág) palettáról. A 66 decibel önmagáért beszél. Tapadásról egyelőre nem nyilatkoznék, a 200 kilométer, amit bele tettem, kevés lenne ennek megítélésére, pláne, mert nem is forszíroztam friss gumi lévén a dolgot, de nem tűnik rossznak. Sőt.
Ami az OPC Extreme-t illeti: minden idők egyik legvagányabb Opelje, szerintem. A Sirályszárny persze b_zis, de hát valamivel el kellett cseszni, különben ráborították volna a megrendelők a kaput a gyárra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000