Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #210291 üzenetére
Én most tapasztaltam meg, hogy a régi kerekek rágó kónuszai, belsős 26-os kerékkel, elöl már szétrepedezve a kortól, nagy nyomáson sokkal szarabbul gurulnak, mint a 29-es keréken a 2.5 és 2.3-as DH mintás gumik, szóval nem kell félni
Ha azonos mintával veszel gumit, vagy hasonlóval, nem hinném, hogy hatalmas különbséget fogsz észrevenni gördülési ellenállásban. Terepen akár még jobb is lehet, ott többől áll a gördülési ellenállás, hogy a nagyobb felületen érintkezve rosszabb lesz.'92 Honda VFR 750
-
PofaJenö
senior tag
Sziasztok
Nekem ilyen gépem van [link] arra lennék kíváncsi hogy ez a teleszkóp hová sorolható a ranglistán, érdemes e lecserélni (90kg vagyok).
Amúgy ezek a gumik nagyon szeretik a föld utat észre vettem.Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
parandroid
félisten
válasz TomMusic #210284 üzenetére
Én is 2 barra fújom montit (2,0”-s Race King), de egyrészt súlyban most sajnos közelebb vagyok a 80-hoz, mint a 70-hez, másrészt jobban szeretek haladni, mint terepezni, szóval a kompromisszumskálának ez a másik oldala.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #210293 üzenetére
Szerintem ezért ne ragaszkodj hozzájuk. Nekem a jelenlegi első Schwalbe gumim szintén defekt mentes kb 9000km után is, a hátsót nemrég kivágta valami a futófelületen, de a tej azonnal tömítette. Mindkét gumi Snakeskines Evo, a Performanceokkal azért voltak "defektjeim" bőven. Az EXO-s Maxxisok simán hozzák a Schwalbe EVO szintet nálam, eddig kb. 6000km-t tekertem velük defekt nélkül, pedig tavaly nagyon sokat tekertem éles sziklás terepen. Szal bátran ajánlom a Maxxist, fölösleges a defektektől tartani, ahol Maxxissal defektet kapsz, ott valszeg a Schwalbe is elvérzett volna.
Eddig amúgy nekem volt 2 Rapid Rob, 3 Smart Sam, 3 Nobby Nic Performance, 1 Nobby Nic Evo, 1 Rocket Ron Evo, ezek alapján van egy olyan érzésem, hogy a Schwalbe xc gumik anyagkeveréke egyszerűen nem szereti a laza száraz terepet, tökmindegy melyik mintázattal veszed. De azért a Racing Ray/Ralph szettet ha kipróbálod, beszámolhatsz majd róla, hogy jobb-e vagy sem . Én nyárra több Schwalbét nem veszek, hacsak ki nem találnak valami új keveréket, ami teljesen más mint az Addix Speedgrip.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #210292 üzenetére
Valószínüleg akkor van szerepe benne, pláne hogy nekem ezek 2,1-esek csak. Valószínűleg ki kell próbálni egy Racing Ray-Racing Ralph kombót. Én ragaszkodom a Schwalbehoz, mert kb. 4500-5000 km-t mentem Schwalbe monti külsőkkel (a nagyobbik felét terepen) és összesen 1 defektem volt, az se mostanában. (Tavaly megúsztam a 7000 km-t nulla defekttel, annak ellenére, hogy nem vagyok tubeless. Igazából csak azért nem vagyok az, mert nincs defekt, ergo nem látom értelmét ).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #210290 üzenetére
Én sem szeretem az olyan száraz laza terepet, de egy rakás Schwalbe után a Maxxis gumikkal végre már jóval bátrabb vagyok rajtuk. Ugyanakkor sárban, vizes füvön és főleg 5-10 fokos hőmérséklet alatt a Maxxisokkal érzem ugyanazt a bizonytalanságot, amit a Schwalbeokkal porban-murván . Ezért használok újabban novembertől áprilisig Schwalbe szettet, nyáron meg Maxxist.
Hasaggymeg: Nino olimpiát is nyert 2.4" gumikkal 1.1 baron 120mm rugóutas géppel, nem? . Valszeg ami a gördülési ellenállást illeti, a mintázat, anyagkeverék többet számít. Mégis tartok én is tőle, de ahogy írod, a kíváncsiság előbb-utóbb győzni fog.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #210277 üzenetére
Nálam az a helyzet, hogy aránylag sokat megyek aszfalton is (Zasszony meg minden) így valami egyensúlyt kell tartanom a tapadás/kényelem és gördülés/súly között... ugyanakkor úgy érzem a kíváncsiság előbb-utóbb győzni fog. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #210289 üzenetére
Én a Schwalbe-immal (jelenleg Thunder Burt), de a korábbiakkal sem érzem magam egyáltalán magabiztosan az ilyen lazább murvás, kis apró köves, porózus talajon. Folyton olyan érzésem van, hogy oldalra ki akar csúszni alolam a bringa a kanyarban. Nem tudom, hogy ez vajon az én kevés skillemnek köszönhető vagy pedig a gumiknak is van benne szerepe
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #210288 üzenetére
Konkrétan ezt a gumit nem próbáltam, de Schwalbe-től már sokfélét igen. Nekem az a véleményem, hogy nedves körülmények között és hidegben jók, poros, száraz laza talaj nem az erősségük. Bár lehet a Racing Ray mintázata azt is szereti. Ja és, ha esetleg sokat tekersz sziklás terepen, a Performance gumikat könnyen kivágja, akkor oda Evo kell. Ha eddig nem volt sok vágásos defekted, akkor jó a Performance is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
TomMusic
őstag
válasz jjeahh #210286 üzenetére
Hát most perpill 2.1" gumi van elöl-hátul, a hivatalos felniszélességet nem tudom, most megmérve 26mm-t mértem itt: [kép] (a kép random guglis, nem ilyen felnim van, csak a méret jelölés miatt raktam be).
Viszont sokat megyek aszfalton is.
És megyek át mindenen. Aszfalton kátyúk, padkák stb. Terepen meg kövek, ágak, susnyás, bokrok, minden.
Amúgy előre lehet végül ezt rakom: [SCHWALBE RACING RAY], ez elvileg 2.25"-os.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #210284 üzenetére
Az lehet sok, ha 2.25" gumid van, elöl kb. 1.8 barig lemehetsz, ha tubeless, akkor 1.6-ig is. Hátul meg 0.10-0.20 bar-al nagyobb nyomás kell szerintem. Ez kiindulási alapnak (terepre!) jó, de sok tényezőtől függ a dolog. Felniszélességtől, a gumitól, hogy milyen stílusban tekersz, milyen terepen stb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
TomMusic
őstag
válasz vallas #210282 üzenetére
Nekem is ilyesmi vázam van
Gratula a szereléshez!
De hol van az első/hátsó lámpa?Szerk.:
#210283 jjeahh:
Ja hát én szeretek mászni . Általában a bringázásom eleve úgy indul, hogy csak felfelé megyek. Ami néha meghalós, mert kb. 1 óra alatt szoktam bemelegedni. Ami nagyon zavar, hogy szutykos időben aszfalton kell mennem, és mindig van valamekkora autós forgalom az utolsó utáni eldugott utcában is. Na olyankor kissé elmegy a kedvem, mikor félre kell állni (bár ez mondjuk ritka), és újra elindulni. Jobb szeretem megállás nélkül végignyomni az adott szakaszt.
Tyű akkor az én 2 bar-om nem is kevés, jól éreztem én, hogy lehet még menni lefelé. Bár én 70kg vagyok.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
válasz vallas #210282 üzenetére
És egy gyári pedál!
Nekem amúgy a hajam égnek áll a tányér szabványoktól, csavarméretektől, bcd-ktől, totál össze lennék zavarodva, ha a jelenlegi hajtókart 1x-esíteném.#210279 TomMusic: ahogy egyre edzettebb vagy, egyre jobban élvezed a mászást is, ha edzetlen vagy, szenvedés. Kivéve ha lejtő orientált vagy .
Guminyomás: 60kg testsúly, 2.25" gumik 21mm felnin és tubeless: elöl 1.4 bar, hátul 1.6 bar. De számít az is, hogy a gumi oldalfala mennyire merev.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
vallas
őstag
Na végre összeállt a monti ....
Ma megjött a NW első tányér 96 bcd-s és mégsem lett jó a hajtókarra, mert a két közelebbi lyuknak tök más a távolsága.. a hajtókaron 69mm-ra a tányéron meg 56mm.
Szerencsére a bringásboltban volt egy használt 34-s ami jó, azt kölcsönadták...összeraktam a hajtást,rátettem a láncot elkezdtem méregetni, de a 114 szemes lánc pont jó lett nem kellett rajta rövidíteni...
aztán nekiálltam a mumusnak a váltóbeállításnak, de nem tudom mi történt, mert lényegében elsőre sikerült, vált szépen fel, le nem darál.... meg is lepődtem, de azért majd megnézetem a profikkal....
A váltóbovdenház kicsit hosszú lett, azt még lerövidítem valamikor, de kb ennyi, meg kell egy jó nw tányér.
Mentem vele egy picit az utcába jó a 34/42-s fokozat...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
parandroid
félisten
válasz MPowerPH #210280 üzenetére
Illetve a másik oldalról a vevő miért venne meg egy drága pedált, ha ő nem is olyat használ? Azért, ahogy te is írod, egy jó minőségű pedál ára már szabad szemmel látható összeg egy drága bringa esetében is.
Markolat hasonló téma, én az MTB-vel viszonylag keveset megyek, ott jó a gyári, a cross trekkinggel viszont majd megpusztuktam, hogy nem tudom úgy fogni, ahogy kényelmes, arra kellett vennem egy szarvacskás markolatot. Persze spóroltam, és valami kínai fos lett, szóval kénytelen leszek valami normális verzióban megvenni ugyanezt, mert igaz, hogy negyedannyiba került, mint egy ergon, de hozzáérni is kellemetlen. Országútin meg eleve ott a bandázs, abból a gyári mindig jó, azt akkor cseréled, ha elhasznàlódik.
Az ülés szerintem nem ilyen kritikus, egy normális gyári ülés kiszolgálja a felhasználók 90+ %-át. Akinek töri a seggét az ülés, az az estek nagy részében nem az ülés hibája, hanem az edzettség hiánya.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #210242 üzenetére
Egy pelda. En pl. platform pedal parti vagyok, viszont aki megveszi a bringat, az SPD -s.
Aztan miert adnad el a 100-200EUR kozott vasarolt pedalodat, ha kozben az uj bringan ugyan ugy szukseged lesz ra? Miert vennel ujat, oriasi bukoval, ha a regi meg jo?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210276 üzenetére
Már szinte semmire sem emlékszem.
Csak hogy nagyon szép a kilátás.
Fejből tudtad az utat, vagy használtál valamit?
Az a baj, hogy én nem ismerem azt a környéket (ellenben a Teve-szikla környéki ösvényeket igen ), így csak össze-vissza bolyonganék.#210277 jjeahh
egyre jobban szeretem ha ráz, ha szenvedni kell felfelé, ha sziklás, gyökeres, szal akkor az igazi, ha rendesen meg kell küzdenem
Én a mászást azért szeretem, mert utána lehet lejtőzni
Illetve azért jó érzés, hogy leszállás/megállás nélkül megmászok bármit. Még ha gyökketővel is.Apropó, Ti mennyire szoktátok fújni a gumikat? Én 2 bar környékére. Próbálom megtalálni az arany középutat a megfelelő tapadás / gyors haladás között.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #210273 üzenetére
Ej, a Kis-Kevélyt megint kihagytad.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #210276 üzenetére
Én is gyakran elgondolkozok rajta, főleg mostanában, amióta kezdett általánossá válni xc-ken is a 2.4", de valahányszor gumit veszek, végül mindíg 2.25"-nél lyukadok ki . Kíváncsi lennék milyen a 2.35-2.4", elvileg jobban kell tapadjon és tuti jobban csillapít, ugyanakkor plusz súly, sebességben nem tudom mennyit veszítesz vele és nem biztos, hogy a jobb csillapítás tetszene. Ahogy fejlődik a technikai tudásom, egyre jobban szeretem ha ráz, ha szenvedni kell felfelé, ha sziklás, gyökeres, szal akkor az igazi, ha rendesen meg kell küzdenem. Így fogalmam sincs, az öblösebb gumi elvenne-e az élményből, vagy hozzáadna. Majd ha lesz 700g alatti közepesen agresszív 2.4" xc gumi oldalfal vágás elleni védelemmel, talán ad egy lökést, hogy kipróbáljam
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #210274 üzenetére
Ha jártál ott emlékezhetsz, hogy ez már a végén van. Felmentem a keleti oldalról a Sadove utcán az Üröm tábla előtt, majd visszaereszkedtem (eltévedtem kissé, ezért a Macis barlang [kép] ), vissza az útra,, megkerültem a Kis Kevélyt, majd a nyugati oldalon visszamásztam a nyeregbe... onnan meg haza.
jjeahh... vagy kétszer elfogytam annyira laza, köves volt, de jó száraz... majd talán egyszer kipróbálok szélesebb gumikat is, de egyelőre a kinézeten kívül nem tudom minek kellene.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #210273 üzenetére
Jó mászónak tűnik, de durva mennyire száraz felétek a terep . És a boostos Judyban milyen virslinek tűnik a Raceking
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210273 üzenetére
Hú de rég jártam arra. Jöhet kép a tetőről is. Különben nem hisszük el hogy megmásztad
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
szkink
aktív tag
válasz andrisbandi #210270 üzenetére
Hát köszi, vennék én olyat amilyen most fent van,de drágább mint ez, gondoltam ki próbálok más márkát,azt ugye az is kérdés,hogy engem zavarnae ha hangosabb,ami csak akkor derül ki ha használom ,de annyival előrébb lennék hogy ez patent szemes.Na még át gondolom és utána járok.
-
parandroid
félisten
válasz zsocy #210262 üzenetére
Nekem akkor valami extra durván kemény seggem lehet, mert még sose okozott gondot a gyári nyereg.
Pedig van azért pár bringám, meg megyek hosszúakat is.
Pedált mindig vettem az új bringákhoz még ott a boltban, vagy előre megrendeltem neten. Igazából a használtakon is le szoktam cserélni, mert sose olyan, ami tetszene.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz szkink #210258 üzenetére
Wippermann Connex 11SO
Nekem a kicsit drágább lett majdnem az SX (jó drágán 26bikes-ról). Elvileg az a legkopásállóbb.11-es XTre került, csak kipróbálni sikerült, mert 2x11-ről 1x11-re szereléskor cseréltem, de túl hosszú lett. Szóval a pár perc alatt annyi tűnt fel, h hangosabb a SHIMANO láncnál.
Amúgy okés.Később olvastam, h vájtfülűeknek érdemes a márkán belül maradniuk, az a leghalkabb megoldás.
--------------
Lazán kapcsolódik egy horror szori is egy előző vásárláshoz.
Velősen; magyar boltból használt láncot küldtek...
[kép]
Rendelés; bike-world.hu
Számlán; On Wheels kft
Emailben reklamáltam; carbike@carbike.hu (- Direkt küldtek kopott/használt láncot új helyett?)- Később megcsörgetett valaki telefonon, és gyorsan lerakta, mielött felvehettem volna.
(Itt már gyűltek a fellegek: magyar vállalkozó céghálózatba bújva, még a telefonköltséget is meg akarja spórolni... nem írásban reagál...)
Na mindegy, gondoltam kúltúráltan azért futok egyet a pénzemért... Visszahívtam, elmodtam a reklamációm. Erre: Ja én vagyok aki írogatok neki... csak nem gondolom, h használtat küldött... - Nem gondolom, tudom, ott ahogy a fényképeken is látszik le van kopva a felirat, és koszos a lánc, nem új. Én pedig újért fizettem. Elhajtott, h nem értek hozzá, vigyem egy szervízbe, majd ott bemérik.Erre írtam egy "elállást a vásárlástól" emailben.
Este felhívott egy idős ember, h most olvasta, egyet ért a reklamálással, és minden költségemet fizeti, küldjem vissza.Így is lett, kártalanítottak végül.
Eddig is külföldről kellett vásárolnom, ezután mégjobban.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #210265 üzenetére
a trekking/city bike-on nálam addig maradt az eredeti fém pedál, míg le nem csúszott róla a lábam, aztán véresre vertem le vele a sípcsontomat.
azt sem drága pedál követte, egy olcsó BBB Cycling TrailRide BPD-35-re váltottam le, ami át is került azóta gravelre (+ van egy time link flip-flop és time xc2 2 oldalas patentpedál is, előbbi majd visszamegy a trekkingre, ha leszervizeltetem az agyváltót és az agydinamót végre...), de mivel nincs téli cipőm, megint a platformpedál van a biciklin.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
TomMusic
őstag
válasz woodworm #210263 üzenetére
Fékolaj:
Ha budapesti vagy, akkor a K2-ben adnak kimért Shimano olajat. Bár még nem próbáltam, telefonon azért érdemes utánaérdeklődni.
Ez szerintem egész jó árban van. De ha literest akarsz, akkor nem szóltam.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
ZolkoW
őstag
már akartam kérdezni, az UCI (van olyan, ugye? nem röhög..) szerinti mérlegelésen pedállal vagy pedál nélkül szerepel a gép?
nyeregből is rakhatnák a legolcsóbbat, ami létezik, ez olyan, mint a telefonoz adott fülhallgató. ha olcsó, úgyis gyenge, ha drága, akkor több lesz az árcédulán, és úgysem lesz elég jó mindenkinek... illetve aki használ olyat, már van neki, teljesen felesleges.
Mintha autókoz adnának ajándék biciklit. Mekkorát? Milyen műfajhoz?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #210260 üzenetére
& szuszinho & zsocy: ezek szerint lehet tévedtem és pont olyan haveri kört fogtam ki, akik vagy máig a gyári nyerget használják, vagy azért cserélték le, mert tönkrement. A pedáljuk viszont egyiknek sem gyári, mindenki leváltotta. Én is így voltam ezzel amúgy, a gyári (valamilyen Selle Royal Seta) nyerget teljesen elhasználtam, a markolatot is akkor váltottam le, amikor már ragadt és forgott körbe a kormányon. A pedálomat viszont pár nap után cseréltem is le.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz zsocy #210262 üzenetére
a 35-40euros supacaz bandázst nem bontom le, főleg hogy színe is szuper
nem tudom mennyire újrafelhasználhatók ezek, pedig egy keskenyebb+kisebb reach/droppal rendelkező kormányt kipróbálnék.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
woodworm
veterán
Lassan megérkeznek a tervezett cseréhez az alkatrészek, szerszámok. Az ebike a shimano fékolajhoz bizonytalan beérkezést ír, de más webshopokban raktáron címkével szerepel. Mivel tudomásom szerint ezek a raktárak szinte soha nem saját raktárat jelölnek, mennyire bízhatok a beérkezésben? Nem szeretnék belemenni több hetes adok-kapokba, rendeljek inkább motorex olajat? Az az ebike-nál pár munkanap.
A kmc x9-es láncomhoz kellene patentszem, de a 9-es lánchoz való KMC CL566R bizonytalan, a 10-es KMC CL559R elérhető. Mi különbség van a két rendszer között, ha ugyanolyan szélesek? Lehet használni a 10-es patentszemet az x9-es lánchoz?
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #210259 üzenetére
Én mondjuk nem vagyok poweruser csak egy mamil, de az első este levettem a gyári nyerget az új Willier-ről, és ment fel a Fizik Antaresem. Pedál nem is volt hozzá, de vettem volna le azt is, és ment fel a pd-rs 500.
Ringman, a bandázsnál tényleg megvártam amíg elkoszolódik, elkezd kopni a gyári, és utána ment fel a Lizard Skin DSP. Jobb a fogása sokkal, de olyan kis csini volt a gyári fehér, nem akartam egyből kidobni.
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #210259 üzenetére
Szerintem rengeteg poweruser teker gyári nyereggel, amíg szétmegy és csak akkor váltják le.
nekem ez elég furcsa lenne.koskormányon mondjuk a bandázst nem cseréltem le, de ha valami nagyon vékony lett volna azt lehet ledobtam már volna.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
Szerintem rengeteg poweruser teker gyári nyereggel, amíg szétmegy és csak akkor váltják le. Ugyanakkor aki picit is sportosabban teker, az a gyárilag bringához adott egyhasználatú pedált tuti azonnal lecseréli tüskés masszívabb platformra vagy becsatolósra. Szal szinte mindegy, hogy adnak-e hozzá vagy sem, a gyári nyerget viszont a legtöbben úgy gondolom elhasználják. Én a markolatot is annyira fontosnak érzem amúgy, hogy új bringán azonnal cserélném, de ez csak azért van, mert rákaptam a szilikon marcsa ízére. Kb. az összes bringás ismerősöm elhasználja a gyári markolatot és csak akkor vesznek mást, ha már muszáj. Szóval a gyári nyereggel, markolattal el lehet tekeregni és csak az cseréli instant, aki érzékeny rá, de pl. egy átlagos spd-s user egész biztosan egy centit sem fog tekerni egy bringához adott gagyi taposón.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szkink
aktív tag
[link] erről a láncról van valakinek infója?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #210251 üzenetére
Szerintem az ártana az üzletnek, vagyis míg azt, hogy nincs pedál rajta tulajdonképp észre sem veszed, nyereg nélkül úgy néz ki egy bringa mintha éppen szervizelnék, magyarul a nyereg szerves része a kerékpár esztétikájának...gondolom én.
#210256szuszinho...+1, egy bevált nyereg, szélességben, kialakításban, formában és párnázottságban annak aki több100 órát tölt évente rajta bizony meglehetősen fontos és egyedi preferencia.
#210248 Lacerta...tényleg, azt el is felejtettem...ugyanakkor eszembe nem jutna úgy feltenni egy pedált, hogy annak aztán útba legyen a váz és a rajta levő festés.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
A nyereg pedig sokkal fontosabb, mint egy pedál. A használtnál még megértem, hogy nem adod oda a pedálod, bár új bringával vennék abból is újat. Ez is amortizálódik.
A magasabb kategóriánál meg úgyis tudod milyen kell, amit az üzlettel lekommunikálsz előre.Szóval, számomra furcsa ez. Én a nyerget nem adom oda a használt bringával, max azzal, amivel jött.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210235 üzenetére
+ #210241 varsa: köszi!
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #210249 üzenetére
Bringával együtt sajnos nem lehet rendelni. Külön rendelésként kezelnek minden köcöléket.
-
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #210250 üzenetére
van az több is, mint három
szerk:
cipő oldalról van 3 szabvány, spd (2 csavar), speedplay (4 csavar) és spd-sl/look/xpedo/stb (3 csavaros)[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Lacerta
aktív tag
válasz sebgutkopf #210249 üzenetére
Ezzel az erővel árulhatnák a bicajokat nyereg nélkül, vagy egy fröccsöntött műanyag nyereggel.
De nem akarok ötleteket adni a gyártőknak. -
-
sebgutkopf
őstag
válasz Ringman #210244 üzenetére
Általában nem adnak vele pedált erről tájékoztatást is adnak. Egyébként meg ha adnának is annak sincs sok értelme, mert akár mi lenne rajta az úgyse egyezik a vásárló kedvenc formájával, színével, spd, vagy flat legyen, milyen tüsték legyenek rajta, mekkora platform, keret stb... lehetetlen.
Érdekességképpen a YT csomagol a bringái mellé egy "ingyen" pedált, ami arra jó, hogy üzemképes, de nem alkalmas terepre és nagyjából azt is írják, hogy ez arra van, hogy ha nincs otthon pedálod már, akkor el tudj vele menni az első bicikliboltba egy olyan pedálért, amivel már terepes terhelésre is alkalmas. Meg persze a drágább pedálok közül akár már tőlük is lehet jót rendelni a bringával együtt, ha van olyan, ami tetszik (nekem nem volt). -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #210242 üzenetére
Van egy elméletem miszerint ez onnan indulhatott, hogy mivel csomagolásban, szállításnál a 2 pedál elfoglalja oldalirányban kábé egy újabb (elfordított kormányú) kerékpár helyét,
Ezért rakták rájuk a pedálokat úgy, hogy befelé álltak. A hajtókar átmenő futatos, végig menetelt.
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #210245 üzenetére
Inkább az lehetett anno, hogy menetkészen kellett átadni a bringát, és ahhoz hozzátartozik a pedál. De nem véletlenül vették ki a katalógus súlyból sem (marketing). Általában egy bizonyos szint felett nem adnak már pedált, mert ott úgyis van/saját ízlésnek megfelelőt vesz a user. De ahogy Toobee példáján is látszik, valószínűleg még az online rendelések mellé "kell" adni?!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #210243 üzenetére
Mondjuk ha a feltételek adottak, akkor esetleg hazatekerni vele, vagy felülni rá a boltban, szalonban, esetleg udvarán jó ha van valami pedál, én már ültem fel pedál nélküli bringára boltban just for the feel of it, és meglehetősen nyomorult próbálkozás lábaiddal a hajtókarokon. 🤭 ...majd ha eladod legfeljebb visszateszed.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #210243 üzenetére
vsz. jogszabályi kötelezettség, hogy használható legyen a leszállított bicikli, azért van a csomagban egypálcás pedál.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #210242 üzenetére
Én is kaptam egy fényvisszaverős, műanyag taposót az Izzohoz. Tök felesleges, spórolhattak volna 1-2 EUR-t maguknak.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #210240 üzenetére
Van egy elméletem miszerint ez onnan indulhatott, hogy mivel csomagolásban, szállításnál a 2 pedál elfoglalja oldalirányban kábé egy újabb (elfordított kormányú) kerékpár helyét, kiszúrhatja a csomagolást, megsérthet másik kerékpárt stb., célszerű volt leszerelni, aztán mivel amúgy is kiszerelt pedállal szállították közben kezdett a súly is, majd a 2 teljesen eltérő pedál különbsége is tényező lenni...aztán így a alsó-közép és felsőkategóriás sportosabb kerékpároknál elterjedt a pedál nélküli súlyközzététel és forgalmazás. Amúgy néhányan most is adnak egy belépő szintű pedált hozzá.
#210238 MPowerPH...tény, hogy 3 helyen érintkezel kerékpároddal (markolatok, pedálok és nyereg) , de ha a beállításokon kívül valamit igazán sajátomnak kellene nevezzek a kerékpáromon az semmiképp sem a pedál lenne hanem sokkal inkább a nyereg.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz TomMusic #210232 üzenetére
Tavaly októberben vettem ott a pedálom, minden oké volt velük.
-
-
nagyúr
válasz szuszinho #210236 üzenetére
ez olyan, hogy cipőt is zokni nélkül veszed, de azzal hordod. pedig nem nagy tétel az öccá forintos kínai, ahogy a műanyag taposó sem.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
sebgutkopf
őstag
válasz andrisbandi #210194 üzenetére
Szép paripa, nekem eleve tetszik ez az eszüstös szín.
Kellemes a felszereltsége is. Egyben ma már talán egyre jobban ritkaság a 27,5-es kerék. -
szuszinho
őstag
Áruljátok már el, miért pedál nélkül hirdetik az összes biciGlit? Egy új esetén sem tétel, a használtak esetén meg szerelmesek belé?
-
TomMusic
őstag
válasz Runner_fxr #210233 üzenetére
Jé, akkor közel voltál, Gazdagréttől nem messzi lakom
Kedvenc helyem Budaörs felé a KFKI - Vitorlás emlékmű közötti rész az erdőben. Na az jó féle lájtos csapatás lefelé az erődben. Imádom
A Budaörsi hegyekről pedig gyönyörű a kilátás.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TomMusic #210230 üzenetére
Az biztos, hogy elveszíteni a kondit könnyebb mint visszaszerezni. Ebben az évben vannak komolyabb elhatározásaim, az egyik mindenképp a több szabadidő, próbálom a munkát úgy alakítani, hogy ne csak arról szóljon az életem.
Amióta Törökbálinton lakom, mindig Budaörsön keresztül megyek bringázni. Erdész utca jó kis mászás.
Előtte Gazdagréten laktam 30 évet, Magas úton sokszor tekertem fel, még a fentebb említett dögnehéz konával is. Vagy az Edvi Illés felől támadtam, vagy Irhás árok, utána fel az Adorján úton. Na az is finom. -
TomMusic
őstag
Bikeinn oldalról rendelt már valaki?
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
rétisün
veterán
válasz attiati #210229 üzenetére
"62-es országúti méret a tulaj 180-as magasságához Az lehetséges?
Majdnem ez a legnagyobb vázméret."ha ez a fentebb említett 15 éves bringa, akkor lehetséges, az akkori bringáknak egész más volt a geometriája. nem volt ennyire elterjedve (talán nem is volt még) slopingos váz. illetve ha egyenes kormányosra lett alakítva, azért is kellhet a nagy váz, mert különben közel lenne a kormány, nincs előrenyúlás, mint az országúti kormánynál.
kérdezz egy átlépési magasságot, milyen magasan van a felsőcső, elférsz-e fölötte állva.ami az árát illeti, kérdezz rá a beárazós topikban.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
TomMusic
őstag
válasz Runner_fxr #210228 üzenetére
senkihez nem kellett alkalmazkodni, csak mentem amerre akartam, volt, hogy a hét minden napján a Budai-hegységben voltunk
Ismerős helyzet. Sajnos nálam is (illetve gondolom vagyunk jópáran így) egyre kevesebb idő van, munka, suli, barátnő, néha maszek dolgok a bringázás kárára mennek. És akkor még aludni is kell.
Most kihagytam 2 hónapot (mondjuk ebben a rossz idő is szerepet játszott), és érdekes módon az első ride egész jól ment. Ha mond valakinek valamit, Budaörsön az Erdész utcát sikerült ahhoz képest megmászni
Viszont utána pár nappal már a szokásos Janihegyi köröm elég ramatyul ment.Apropó. Van még egy fincsi út, a [Magas út]. Ismeritek? Strava szerint 20-25%
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
attiati
veterán
válasz rétisün #210226 üzenetére
Dobozzal és fóliával szerintem a legtöbb feladó nem foglalkozna. Aki mégis hajlandó becsomagolni, mert félti (eladóként !), az meg nem hajlandó feladni postával. De jó hallani, hogy van pozitív tapasztalatod is.
#210227Lacerta:
köszi, akkor megoldható lesz.MÁS:
Mennyit érhet egy 15 éves aluvázas, országúti bicó?
Jó állapotban. Tiagra hátsó váltó, Sora hajtás. Duplafalu felni. Festés tök oké, látszik vigyáztak rá. Ezt szeretném megvenni. Kormány lecserélték egyenesre (emelhető, dönthető), így városba ez tök oké lenne (?)62-es országúti méret a tulaj 180-as magasságához Az lehetséges?
Majdnem ez a legnagyobb vázméret.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #210180 üzenetére
Minden csak erőnlét kérdése, anno amikor tényleg volt időm bringázni (se kutyám se macskám), senkihez nem kellett alkalmazkodni, csak mentem amerre akartam, volt, hogy a hét minden napján a Budai-hegységben voltunk. Engem az XC jellegű bringázás már 20 évvel ez előtt sem igazán érdekelt, 2005-ben építettem az első össztelós gépem, egy kona stinky dee-lux-ot. 180mm rugóút elöl-hátul, a súlya 17-18kg biztosan megvolt. Rugós Marzocchi 66 villa, Fox DHX 5.0 tekercsrugós DH tag, itt aztán lock-ot hiába kerestél. Bár strava nem volt még akkor, pontosan nem mértem a szinteket, de simán egész nap elvoltam, rengeteg hegyet megmásztam azzal a sár nehéz, hintázó döggel. Akkor alám raktak volna egy mai modern trail vagy enduro gépet, nem hinném hogy a 2000-3000m szint és 80-100km terep különösebb gondot okozott volna. Aztán ahogy szépen csökkentek a bringázások, úgy ment el az erőm is. Voltak jobb időszakok amikor egész jó erőnlétben voltam, de már meg sem tudtam közelíteni azt a fizikumot ami volt 2005-2007 környékén. Nyilván ez is egy döntés, hogy már nem a bringát helyeztem minden elé. A Trail/Enduro ma is érdekel, sőt, tulajdonképpen csak ez érdekel ha kerékpározásról van szó, de nekem biztosan nem fér bele az életembe az a szintű edzés, amivel én megint mosolyogva tekerem meg az 1500-2000-es szinteket valami dög fully-val. Erre max XC-vel látnék esélyt, de az meg nem érdekel. Ezért a lehető legjobb kompromisszum nekem az E-Enduro, edzés így is megvan azért, 1500-2000m szinteket E-Enduro-val sem tekersz meg mosolyogva ha full edzetlen vagy. Megvan az élmény, hogy felmegyek mindenhova, nekem ez elég. Én úgy vagyok vele, hogy szezonban csak hétvégente megyek (jó esetben), de akkor egész napra, valahogy nekem soha nem jöttek be ezek a lopott pár órák reggel, este, bármikor, úgy szeretek elmenni bringázni, hogy akkor engem mindenki hagyjon békén, megyek reggel és ha úgy érzem este érek csak haza. Nekem valahogy ezek az egész napos kötetlen túrák jönnek be. 1200-2000m szint és 60-100km között vannak ezek a tekerések, közben egy kényelmes kajálás, pár sör. Van ismerősöm aki nem hogy a 2000m szintet, 3 szor megcsinálta már a Saltz A távot 7000m szint 200km táv. Persze ő alapvetően XC-s és országútis arc, de még is azt mondta, ha Enduro-t venne, az E-bike lenne. És nem feltétlen azért, mert egy Enduro-val most ne tudna menni 1500-2000m szintet, hanem mert még belőle is sokat kivesz ahhoz, hogy lefelé is élvezetes maradjon.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz attiati #210225 üzenetére
"Lelopják róla az alkatrész felét. Nekivágják valahova felpakolás vagy szállítás közben és törik, horpad, feszül. Egyszóval sérül."
én küldtem is, kaptam is bringát futárral is, postával is. dobozban, vagy csak kormányt elfordítva, aztán jó vastagon befóliázva, de semmi ilyesmit nem tapasztaltam, pedig jött Angliából, Németországból is.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
attiati
veterán
régi bicókra sárhányót beszerezni, szerelni mennyire nehéz?
konkrét modellt egyelőre nem írnék
#210219parkr
Köszönöm. Leginkább az érdekelne, hogy szabad e futározni biciklit?
Lelopják róla az alkatrész felét. Nekivágják valahova felpakolás vagy szállítás közben és törik, horpad, feszül. Egyszóval sérül. Ezek nagyobb dilemmáim.Mégis azt látom, hogy teljesen bevett gyakorlat például jófogáson, hogy kiszállítás alatt. Tehát futárt rendeltek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #210223 üzenetére
Bergfex mountainbike oldalon a helyet kiválasztva ahova mész, rengeteg útvonal tölthető le gpx formátumban, szintrajzokkal-fotókkal ábrázolva, nagyon jó.
A szokásos helyre megyünk majd (Bad Goisern), elég sok rész megvan fejben is. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #210210 üzenetére
Na aki olyanon összeszed 1000-1500-at egy nap, az ember legyen a talpán.
#210213Zoliwrc...jó előre tervezel, én Erdélybe menetel előtt szoktam kicsit tervezgetni a Merretekerjeken amit majd elmentek telefonomra hogy ott végig menjek rajta buta Brytonommal, de még azt sem sikerül bejárni mert valami mindig közbejön, változik stb.
#210221Because...sok már ez a hullám ahhoz, hogy fenntartsa az érdeklődést és ösztönözze a sportolást, belefáradtunk és lassan lexarjuk az egészet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parkr
őstag
válasz andrisbandi #210200 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz zsocy #210216 üzenetére
ha acél koskormányos klasszikus touring bike-ot láttok "L" vagy 55-57 cm-es méretben (180 cm, 86 inseam) akkor ne tartsátok magatokban a linket.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
gabro0
őstag
Mostanában csak én látok több országúti hirdetést a jóféléből? Eddig mintha alig lettek volna múlt tavasz óta.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #210179 üzenetére
Idén lesz bőven sok szintes mászás, már várom a tavaszt, lehessen rendesen montizni.
Ausztriára is összeraktam egy 6nap/ 10.000m szintes track válogatást. -
Toobee
veterán
válasz INTELligent #210211 üzenetére
Én szeretnék venni egy Varia™ UT800-at, de a com-os oldalról nem szállítanak hozzánk.
-
INTELligent
senior tag
Jó régen jártam erre, mindenkinek körhátszelet az egész évre (jjeahh-nak meg végtelen mászást, jó sok sárral ).
Ha valakinek kellene Garmin.com-on használható 10%-os kupon, írjon rám.
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #210190 üzenetére
A Mecsek az a masodik. Itt felfele csak csordogalsz, es lefele sem szaguldasz, mert ugyan ugy technikas.
De ha van eronlet, akkor nem lehet problema. Ez van, el kell fogadni, hogy aki 60-80km -eket akar erdőben, murvan, sarban tekerni, oda vagy kell edzeni, vagy tenyleg ebike.
Ez egy reggeli futas eredmenye, itt a Mecsekben. Terdem ugyan igy nez ki... Folfele sikerult elesni, mert konkretan jarhatatlan a sok ko, es gyokerek miatt. Gondold el ugyan ezt bicajjal...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #210202 üzenetére
Ha a Forekastert nem tartod elég tapadósnak, akkor a Rekont lehet utálnád, mert gyorsabb gumi nála és fékezéskor sokkal jobban sodródik. Személy szerint én nem is értem miért nevezi a Maxxis xc-trail guminak, mert az xc gumik között sem tartozik a legagresszívebbek közé, valahol az Ikon szintjén lehet, csak más a mintázata. Az Ikon egy "univerzális" xc mintázatott kapott, a Rekon meg egy száraz terepviszonyokra való versenymintázatnál picit agresszívebb xc gumi, downcountrykra esetleg még fasza lehet.
andrisbandi: +1, hátra esetleg mehet Race King. Vagy Schwalbe Racing Ralph, elől Racing Ray, esetleg Rocket Ron. Viszont ezek száraz terepen picit elmaradnak a Maxxisoktól, nedves terepen meg jobbak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz TomMusic #210203 üzenetére
CONTINENTAL CROSS KING
Ez is hasonló; apró mintás mindenes.
Van gazdaságos verzió drótosban 7 ropi, hajtogatósként 12.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #210200 üzenetére
Cube az elszállt árak ellenére is ár-érték arány bajnok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz varsam #210196 üzenetére
DHR-t raktam előre, Dissectort meg hátra. Csak párban vettem mindent, ezért a másik Dissector, meg a DHF megy eladásra + a 2 db leszedett Forekaster is. Nem akarom, hogy megpimpósodjanak, inkább veszek majd frisset, ha elkoptak.
Ha ez sok lesz a 130/130 mellé, a következő szett Dissector első, Rekon hátsó lesz. Most is gondolkodtam ezen a felálláson, de ennyi gumi mellé nem akartam venni még egy Rekont is.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #210197 üzenetére
Nézd meg azért elfér-e a 2.4" a vázban vagy a telóban. Meg ha jól rémlik aszfalton is jól guruló, de még száraz terepen is elfogadható xc gumit akartál, a dissector meg egy agresszívebb enduro gumi, annak megfelelő mintázattal, súllyal és anyagkeverékkel. Szal biztosan sokkal jobb terepen, de aszfalton jóval lassabb lehet a Forekasternél is, nemhogy a Rekonnál. Pár szemléltető kép a különbségekről, hogy a valóságban kb. mire számíts: dissector, rekon, rekon race.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest