-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bass
addikt
válasz forceberg #96080 üzenetére
Enyém egyben van de nekem is megfordult a fejemben egy karton lap pl csak hát anno a barkasnál csináltuk ez meg már.más.kategoria😃 Fura nekem mert eddig csak benzines autóim voltak azokkal nem volt ilyen gondom,ez az első dízelem azt hittem h.ez normális h így működik. Hagyjam így akkor szerinted?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
-
South Velen
addikt
válasz forceberg #95980 üzenetére
Erre két elméletet hallottam, az egyik hogy a gyártás során egyszerűbb a gépeknek volt felülről rakni, a másik pedig biztonsági okokból adódik, felülről nem tud kiesni adott esetben..
De mivel látva hogy a FL-nél már lehet alapból alulról van (?) illetve pl VAG autókon is alulról van, szerintem nincs nagy kockázata alulról rakni, persze menetrögzítővel, ahogy Rob is írta.
[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
addikt
válasz forceberg #95948 üzenetére
es South Velen: Koszi.
Hanyagolom akkor. Sok lenne a rovidtav, heti max 2-3 50km-es tura lenne kb (2×25). Inkabb facelift elottit nezek akkor.
Egyebkent nem jelzi, hogy mikor regeneral, igaz? Egy T6 Transporter a ceges, az jelzi. El is tudom inditani manualisan/kesleltetni is tudom. De az kb 200-300 km-enkent regeneral, mondjuk az 10-15 ora menetido. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #95937 üzenetére
Csak az a baj hogy nekem ami kéne a Megane-hoz azt bontott kocsiból tudom csak megvenni és se bontóplázában se jófogáson nincs sose ilyen fajta Megane 2 bontás alatt. Pontosítok, jófogáson akad, csak mindegyik eladónak csak írni lehet mert telefonszám nincs, vissza írni meg basznak...
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #95930 üzenetére
És a 106 lovas pontosan olyan is, hogy egészen alul is már nyomatékos, tehát "kívánja", hogy alacsony fordulaton nyomjad neki.
Imádtam annak a motornak a karakterét, nagyon jól vezethető és valahogy a 6-os váltó is olyan jó mellette, mintha egy sokkal erősebb autót vezetnél, mindez akár 5l alatti fogyasztással.
Pl. a 2.0dci gyári karaktere nagyon béna[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forceberg #95927 üzenetére
Csak amatőr tipp, de szerintem az erősebb változatok (netán változó geo-s turbóval) lehetnek veszélyesebb helyzetben, mert alacsony fordulatszámon talán nincs kellő olajnyomás/-mennyiség (vagy kicsi a csapágy felület), de már jelentkezik nagyobb nyomaték szóval szvsz a nagyobb fordulat tehet jót is - aztán gondolhatom rosszul, és kophat jobban a felső fordulatszám-tartományban is, nemt'om.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #95882 üzenetére
Az utolsó mondatodra tudok ellenpéldát mondani sajnos.
Az egyik céges Sprinter ledes fényszórós. Azzal fele annyit sem látni szürkületkor, stb... mint a halogén lámpás Movano-val. Nem is szeretem vezetni emiatt mert rendesen félek nehogy ne lássak valakit aki lelép elém szürkületben.
De amúgy abban igazad van hogy a ledes fényszórókkal sok esetben csak a baj van. Ott a Suzuki is. Ahogy az vakít minket az nem emberi.
#95883mycso:
Azt hittem annak a kocsinak a beltér fotója.Én el vagyok az M2 halogén lámpájával, de az is lehet, hogy a sok másik kocsihoz képest amit vezetek kicsit jobb és emiatt vagyok megelégedve.
A kábelrengeteg nem gond ha valami utólagos cucc amit úgy kötöttek be hogy nyomtalanul ki lehet venni vagy esetleg értelmesen megcsinálni, de a hangszórókról ami az ajtóban van, meg a csomagtéri kapcsoló miatt ettől tartok hogy milyen kivitelezés.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
tycon
tag
válasz forceberg #95874 üzenetére
Nekem Laguna II. volt 130 LE. Nagy színes navi, automata kézifék. Most Avensis 130kW. És hiányzik mindkettő, van viszont ülésfűtés és tolatócsipogó. Mindkettőt nélkülözném, ha lenne navi és aut. kézifék. A 177 LE az tetszik viszont. És nem jó hozzá a Clipem, sajnos.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #95874 üzenetére
Engem azért nem izgat a navis dolog mert egy ilyen korú kocsiban úgy is elavult stb... meg alapból egy vackok. Én azzal kezdem mindig ha veszek egy kocsit, hogy a saját igényeim szerint kidobom a gyári cuccokat, fejegység, hangszórók, stb... és rakom be a sajátom.
Most az M2 kombit is karácsony alatt csináltam meg, kipakoltam a beltért, hangszigeteltem az egész bódét, bekábeleztem a mélyládának valót, stb... és úgy pakoltam vissza a belteret.Smoke some weed nigga!
-
-
troll81
addikt
válasz forceberg #95769 üzenetére
5 ajtós Clio érdekelne napi szaladgálós nak nem tudom mennyire szereti a rövid tavokat 9-16 km kb meg ami napi szinten mellé jön.
Nem lenne agyon rúgva 2010 től például nem tudom a lóerő színeket 90-100 nem árt ha van.
Jelenleg a Twingo jól funkcionáló autó lett.
2003 a sci felé meg kacsingatok egyenlőre -
szebe
addikt
válasz forceberg #95706 üzenetére
100 szónak is egy a vége, saját magadat próbáld védeni minden helyzetben!
Na igen, egyre inkább arról szól a közlekedés, hogy a sok idiótát hogy tudod kivédeni.
Csak itt a környékünkön 3-4 rendszeresen előforduló helyzet van (kanyarodási tiltások, stop tábla ignorálás, menetiránnyal szembeni oldalra parkolás, stb), ahol ha nem figyelsz (hiába vagy te a szabályos), törnéd az autót, és a másiknak fogalma sincs..."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Veron
addikt
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #95678 üzenetére
Talismanban is van, de az Arkana-ból már kihagyták, jópofák.
mod.: jah, és ezek a talismanban az auto mód mellett működtethetők, tehát így 3 féle auto mód létezik.Egyébként reggel, amikor elindul auto módban állat módjára, kézzel lentebb kell tekerni a venti fordulatot, majd 10 perc múlva visszarakni auto-ba.
Egyébként az engem is zavar, hogy nem egyfajta hőmérsékletet fúj be, hanem variál össze-vissza, aztán néha egy-egy kis időre hűvösebbet küld be.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Jimmy8
senior tag
válasz forceberg #95685 üzenetére
Köszönöm , természetesen a szabályosság az első, de a jelenlegi gépjármű világítási őskáoszban kíváncsi voltam mennyire foglalkoznak ezzel a rend éber őrei.
Személy szerint engem másik autó esetleges első kapcsolt ködlámpája nappal még nem zavart, de a egy-két autó gyári nappali menetfénye már igen .
De legyen békesség, nézek egy E-jeles ködlámpát (régebben nézegettem az Osram LEDriving FOG-ot, de már akkor se volt olcsó )[ Szerkesztve ]
-
szebe
addikt
válasz forceberg #95678 üzenetére
3-as Megane hasonló, csak más a panel alakja.
Nekem egyedül az hiányzik, hogy egyénileg állíthassam a levegő befújásának helyét/irányát. G Astrában megszoktam, hogy random bármilyen irányt ráadhatok, itt meg az előre megírtakat pörgetem csak (asszem középre+felülre nincs pl).De azt is csak nemrég vettem észre, hogy (a képeden) az elakadásjelző melletti párátlanító program ráadja a klímát is Nem sokat használom, na.
Bár ahogy észrevettem, ez másoknál is megszokott"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
vzsryl
nagyúr
válasz forceberg #95678 üzenetére
“Nekem hiányzik a kézi tekergetős cucc, egyszerűen nekam jobb.”
Ezt sokan szokták mondani, emiatt én is rá voltam függve egy ideig. Aztán kiderült, hogy a “kiváló” minőségű magyar utakon “parkinsonos” kézzel a tekerőt sokkal nehezebb állítani, mint a nyomós/kattanós gombot.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Veron
addikt
válasz forceberg #95673 üzenetére
Állítólag régen voltak a Rönyókban is lassú és gyors felfűtési fokozatok, de a zemberek fáztak, ezért kivették a lassú-csendest és maradt a gyors-bömbölős. Az azért jelzésértékű, hogy a márkaszervizben a munkafelvevő azt javasolta, hogy felejtsem el az auto beállítást.
@kcsa: Abszolút szoftverkérdés, ami upgrade-el is lehetne fixálni. Nem értem, nem ismerik a piaci igényeket, vagy nincs acceptance tesztfázis?
Azt írtad, hogy az 1. Ceed okádta be a hideg levegőt, ugye? Az Arkana viszonylag meleget okád, de rohadt hangosan. Meg az az első Ceed volt, ez meg a sokadik Clio/Captur alap, ami kérdéseket vet fel. Ez életcéljának érzi, hogy ha beledöglik is, hideg motorral akár, de akkor is felmelegíti az utasteret.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Sirus86
tag
válasz forceberg #95652 üzenetére
Menjél csak párat Németország-Magyarország között és tapasztalni fogod a bevág eléd dolgot gyakran. Aztán meg satuzik. Ez 90 százalékban megvan, főleg Magyarország közeledtével. Előző körben úgy voltam vele,hogy én többet nem vezetek, annyi az állat. Kb 1x vészfékezésem volt, ebből már egyre több a kamionos, furgonos is, aki jobbról bevág. (valami tuningolt Ducatosok szokták ezt sokszor tolni, azok gyakrabban) Gondoltam megyek inkább repülővel. Sajnos a sok dolgot nem tudod elvinni vele, ezért vagyok kénytelen vezetni. Szerintem az emberek így próbálják megmutatni, hogy ők az utak királyai. A kamera segít sokat, mert látható helyen van elől-hátul. Illetve én már több követésit tartok minden esetben is, nem érdekel, ha izombarátaink jobbról bejönnek, csak hagyjanak életben. Amúgy Németben a falunk közelében kamionos is dupla záróvonalon, balról előzött, mert sokallta, hogy nejem betartja a tempolimitet.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #95652 üzenetére
Rosszul fogalmaztam meg, nem figyeltem. A büntetőfékezéses eset nem minden napos, olyan majdnem minden nap van 1, hogy kisiet elém, utolérem és látom, kicsit a fékbe lép, hogy jelezze, minek vagyok mögötte...
Na mind1, sose értem az ilyet amúgy.Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #95635 üzenetére
A bűntető fékezés egy létező dolog.
Ha még te nem találkoztál vele az a te szerencséd.
Sajnos én is találkoztam már ilyen gyökerekkel, hogy felhúzza magát amiért képes vagyok előtte 115el menni a nulláson.
De csak addig siet a nyomorult agyú amíg meg nem tud előzni, utána rögtön ráér fékezgetni meg 90el menni.
Nagyon komoly frusztrációval vezetnek egyes emberek.Sajnos baràtomat is megtalálta egy ilyen, csak ő nem jó embert fogott meg, mert a nyerges DAF máshogy működik. Az AMGből kispolskit hajtogatott és csak a fedélzeti mentette meg a hivatásos jogosítványát.
Az AMG-s ellen közúti veszélyeztetés miatt eljárás indult.Szóval hidd el sok az állat az utakon.
Renault power
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #95573 üzenetére
Na és akkor két kérdésem van. még. Kapható olyan kábel ami a motorvezérlőtől behúzok a választó kapcsolóig, vagy pedig ezt magamnak kell megoldani? Illetve tudsz-e egy bekötési rajzot ehez, hogy melyik kábelt kell a motorvezérlőtől leágaztatnom és elvinnem a választó kapcsolóig?
Valamint a másik kérdésem, hogy ha a légzsákátvezető szalagkábelt is cserélni kell mert ott sincs előkészítés akkor a kormányoszlopig vajon be van kábelezve? Tehát a fő kábelkorbács az közös a tempomatossal is vagy itt is volt varia?Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #95567 üzenetére
Nem találtam. Kivettem a panelt és csak egy vezetéket láttam a csatlakozóval ami a fényszóró magasságállítást és a fényerő szabályozást csinálja. Ennyi.
Az óracsoporttól kéne akkor a kábelezést behúzni? Illetve a kormánynál vajon a kábelezés egyforma? Tehát légszák és gombsor berakása után ott jó lehetek?Smoke some weed nigga!
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #95545 üzenetére
Ha kivettek egy összetevőt + nem szóltak senkinek, még a gyárnak sem, gondolom rönyé sem volt boldog az esetlegesen megnövekedett motorhibák miatt.
Ez csak elmélet, lehet fejlesztés hiánya, akármi.
Szerencsére könnyen pótolható, kérdés hogy mennyit is öntsön hozzá az ember.Plömplöm Liqui Moly olaja tuti lehet.
RN0720 ajánlással 10000-kén cserélve pedig elég fájdalmas
Hogy jönnek ki ezek az árak gyári viszonteladó [link] vs mindenki más? [link] -
South Velen
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forceberg #95355 üzenetére
Ha lenne, aki ellenőrzi is, még lehetne elfogadható a helyzet, jól beállított lámpa és hozzá való LED még mindig jobb, mint egy égnek álló kínai cucc.
Nagyon off, nemrég vettünk pont hegesztő sisakot filléres, de jópofa, kormos üveg felhajtható flexeléshez, meg a kézben tartós cucchoz képest ég és föld a két szabad kéz. Automata maszkot néztem először, de alkalmi használatra ez is bőven elég lesz...
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #95391 üzenetére
Én a kar rugók kilágyulására gyanakszom. Anno kispolák, Dacia vonalon ez volt a bibi. 1x szedtem szét meg nem mondom már melyiket és hajtottam a rugón. Utána fsza lett, míg el nem tört a stift.
Ezért is volt nagy divat [link] e csöpp "tuning" eszköz sok sok éve. Nagy sebesség mellett jól rányomta a lapátokat az üvegre. -
gergo5991
őstag
válasz forceberg #95355 üzenetére
osram h7 ledem van már 1-2 hete, senki nem villog..
az, akinek szarul fog világítani a led, annak valószínű a halogén is szarul világit
330%-os ez a h7 smart led, nem tudom hogy ez-e a maximális megengedett fényerősség, de ha megáll mellettem egy gle merci, vagy az uj peugeotok, azoknak 2x erősebb a fényük..
ha szemből bele nézek, még azt mondom, hogy kevésbé b..a a szemem mint halogén izzóval[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz forceberg #95301 üzenetére
Nekem a gyári Valeo volt benne (16 év, talán 150k km, de szerintem tekerték). Nissens került bele, de a hűtő már nem a gyári volt. Természetesen átmosták és cserélték a szűrőt is benne.
Akkor szerzek Ate-t. A gyári féktárcsája is Ate.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #95236 üzenetére
Hát nekem még sose volt bajom az ilyen csatikkal. Viszont ha csúszósarusan csinálja meg az ember akkor nehezíti a lámpában az izzócserét amennyiben nem lát bele rendesen az ember vagy alig fér hozzá. Mondjuk itt pont nem tényező ez mert jól látta tagunk a megkeményedett szigetelést is.
Smoke some weed nigga!
-
-
Kronos3000
senior tag
válasz forceberg #95225 üzenetére
Már magát a hideg fényt nem bírja a szemem. Ám gyanítom ha engedélyezik, még többen tesznek bele engedély nélkülit is, és ember "rendőr" legyen a talpán aki kiszűri. A Suzukik is engedélyesek, megfelelő vetítési képpel, mégis szemgyilkos sok közülük. Meg ott a többi felelőtlen, aki a halogént sem képes beállítani és össze vissza vakítja az embert. Na ha ezek is ledet pakolnak bele...
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #95126 üzenetére
Szia, a mai nap pont eszembe is jutottál, mert a lagunánál pont ez a húdeokos vezérlés szivatott meg és a segítségeddel megis szüntettem.
Hátö, itt nemtudom, hogy egyáltalán hiba nélkül kikapcsolható-e, itt mát picit összetettebb a dolog a start-stop, meg a 2-3x annyi elektronika miatt.#95124den89: Köszönöm a helyesbítést, természetesen nem csak a talismanra, hanem úgy az összes újabb autót gondoltam bevenni ebbe a kalapba.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #95088 üzenetére
Nekem is H7 led van, sajnos már sehol nem kapni. Ez hasonló, de ez nem állítható sajnos. Nekem is ki van a tököm azokkal akik feleslegesen vakítanak, aztán meg gyári ledes fényszóró... Az enyém nem vakít senkit azt utólagos, akkor egy gyárit, hogy nem lehet megcsinálni jól?
Smoke some weed nigga!
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #94998 üzenetére
Fordszámmérő sacc 250-en áll indítózás közben.
3-8mp alatt van időm megfigyelni
Tavaly lett önindító cserélve + akku fesz már évek óta kérdezgetés tárgya nálam. Töltést 14.4-14.7v emlékeim szerint.Történik e izzítás?
Ez lehúzott csatinál műszerrel, gyertyánként?
Már két emberes móka, tartani is + nyomni a start gombot.
Relé kimérése már NASA szint nálamSzóval folyamatosan csökken Ezt megjegyzem.
Rob, megnézem milyen műszer, de nem a top 100-ból való.
M92A komoly kínai. [kép]
Mhelyen van egy normálisabb, holnap elhozom.BERU gyertyák, még kb márciusban lettek beszerelve.
Akkor említetted a kivezérlést.
Nézzek egy izzító relét első körben, v a gyertyák élettartama a végénél jár?[ Szerkesztve ]
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz forceberg #94715 üzenetére
Megvettem a Bosch Aero Eco-t (nem Tescoban), és ahogy gondoltam is, a Valeo a trágya. Ez az olcsóbbik Bosch teljesen hangtalanul és szépen töröl.
Lehet, hogy én nyúltam bele a rossz Valeo-kba és jó Bosch-okba, de eddig elég egyértelműnek tűnik a helyzet. Btw. A Valeo majdnem másfélszer drágább volt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz forceberg #94711 üzenetére
Csak lehúztam az előzőt, amit még a régi tulaj rakott fel, és ezt a Valeot ráhúztam. Fogalmam sincs, hogy mit kéne hajlítanom, mert minden úgy néz ki, mintha hibátlan lenne.
Először lehet, hogy veszek egy 400mm-est baloldalra, aztán ha ott jó lesz, akkor a hosszabbat is kicserélem. Csütörtöktől clubcarddal olcsóbb lesz, mint bármilyen webshopban.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Sirus86
tag
válasz forceberg #94630 üzenetére
Szinten igy gondolom. Ezert kell eladas elott kepeket csinalni a motorterrol es maga a geprol is, egyertelmuen leirni,hogy barminemu garancialis, szavatossagi es kifogalasi problemaktol a vasarolo elall a vasarlas utan, belertve a kopo es nem kopo alaktreszeket, tehat magara az autora Aztan megmutat,hogy igy nezett ki, itt a papir, aztan edesanyukankat becezgetheti. Foleg egy ilyen idos autonal nem realis panaszkodni.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
tycon
tag
válasz forceberg #94613 üzenetére
Nem hiszem. Tavaly elvittem DPF MAN-hoz. Kitakarították új áráért. Elmentem 30km-t Lacházára, előjött a hiba újra. Részecskeszűrő eltömődött. azóta szenvedek vele. Van Clipem, de nem tud visszaírni az ECU-ba, mert szar kínai, hiába teszem rá a töltőt. Egy ideig regenerálgattam. Most új részecskeszűrőt tettek bele, visszajött sárga lámpa nélkül. Szar a lábam, nem tudok vezetni, aláhajolni se, járni se. A pacemaker már izzik bennem. Katalizátor a kehes, vagy az injektorok tényleg szarok, De nem füstöl egyenletesen jár, indul mindegyik henger. Lehet hogy injektorbemérés újítás, másiksokszázezer javítana rajta? Ha nagy résvesztesége lenne, akkor is csak átmenne. De a hiba: részecskeszűrő eltömődött. Mitőll? Nekem ég a pofám. a nejemnél meg eddig nem volt a részecskecsere után ez a hiba. Két hét boldogság, most meg vége.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
-
válasz forceberg #94538 üzenetére
Must have: 1.5 dízel, klíma, nagyon jó állapot, érvényes műszaki, max. 150 000 km, android auto, manuális váltó, max. 5 000 000 Ft, tolatóradar, Budapest
Nice to have: nem fehér, sötétített üvegek, pótkerék, behajtódó tükrök
No go: kombi, sedan, fekete, LED fényszóróEnnyi jutott eszembe, valami biztos kimaradt. Költői túlzás volt, hogy nincs semmi, de 1-2 hónapja volt jó pár hirdetés, most meg mintha csak a leasinges kocsik lennének a piacon.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
-
-
-
kcsa
veterán
válasz forceberg #94006 üzenetére
Hidd el, direktben és mindenféle furmányos keresztkérdésekkel is próbáltam kideríteni a szervizben, hogy ez mégis mi a tök, de a munkafelvevő nem volt topon, nem tudott semmit mondani.
Megane FB csoportban is van jópár ilyen eset, de csak ilyen homályos magyarázatok vannak, valódi 101%-os "Explain Like I'm Five" magyarázatot sehol sem olvastam még, se magyarul sem más általam beszélt és általam kereshető nyelven.Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
kcsa
veterán
válasz forceberg #93939 üzenetére
Még kifelé mentem (102-vel indultam, 104-el értem haza) amikor már kifelé féltávon kiírta hogy töltsek utána, 2400-at ír, becsületére váljon hogy ez azóta nem csökkent le.
Az elmúlt 2-3 napban is használtam, olvastam pár helyen a javaslatot hogy néhány újraindítás után elmúlhat, de ez egyelőre nem következett be.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Sirus86
tag
válasz forceberg #93932 üzenetére
Ha szamlat kaptal rola siman el ra a garancia a szerelesre, hiaba 20 eves auto. Azert egy ilyen takolasnal is... Egy ismerosomnek pl egy klimas cseszte el a bekotest es legett a haza. Lett belole per is. Ha nem volt szamla, akkor meg mindegy...
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
mexel
veterán
válasz forceberg #93901 üzenetére
Köszönöm nézem.
Szerk: nekem ilyet nem dob. Tudnál linket küldeni hol találtad?Közben ellentmondásos infókat dob a google. A képen a kettő szelep közül melyik az üzemanyag nyomásszabályzó szelep? ( még nem saját kép de ugyanilyen az enyém is, 1,5 dci)Az 1-es vagy a 2-es jelőlésű. A hibakódom P1088 ( DTC1088FC)
Én először a 2-esre gondoltam, aztán sok helyen az 1-est írják.
Vajon melyikre vonatkozhat a hibakód?[ Szerkesztve ]
-
tycon
tag
válasz forceberg #93810 üzenetére
Már nem vagyok bizos benne, lehet, hogy Bosch Silver volt. Laguna 2006, ráncfelvarrott, 1.9dCi 130LE A Silvert megjegyezetem Csak aranyból, vagy ólomból kell akku. Semmi Silver. Most valami electric Power van benne. 70-80Ah. Megy zokszó nélkül. Campone előtt vettem, tettem bele.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
gergo5991
őstag
válasz forceberg #93774 üzenetére
[link]
ilyen papírt adtak a bekötéshez.
meghajtó box nincs.
Most nézem a kábelnak 3 vége van. Piros, fehér, fekete
ahogy mutatja az ábra, gyujtáskor felvillan, ha bekapcsol a lámpa eloltódik, pont ahogy a jelenlegi is működik
neten találtam 1 led-es embert aki kocsikba való led-ek beépítésével foglalkozik, meg kocsik módosításával, azt mondta elvállalja, most meg nem válaszol..[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz forceberg #93772 üzenetére
úgy van bekötve, hogy ha ráadom a gyujtást és bestartolom a kocsit, akkor felvillan.
Ha felkapcsolom a rendes lámpát, akkor eloltódik.
szóval teljes egészében csak nappali menetfényként funkcionál.
a leírás szerint ez is így funkcionál, bár ehhez csak kábelt látok a dobozban, semmilyen vezérlést vagy bármi egyebet. Nem értek az elektronikához. A régi vezérlésre esetleg rákötni ezt a kábelt?[ Szerkesztve ]
-
Sirus86
tag
válasz forceberg #93689 üzenetére
300l uzemanyag kulonbseg: (Itteni Euros arbol szamolva, 400-as Forinttal) az kb 216.000 Ft. Itt egy ora szereles 100 Euro, azaz kb 40000.- ft. Kb 5-6 ora munkadij! Plusz pofatlanok mindenutt, es nem ertenek meg a markaszervizben sem hozza! Ha Magyarorszagra viszem, termeszetesen olcsobb. Ha mondjuk a 1.33 tce megbizhatobb, es mondjuk en is tudok alapveto dolgokat cserelni, engem akkor megnyert kilora, es nem lutrizok az itteni szakikkal (7. muhelyt dobtam el 7 ev alatt Nemetorszagban, mert meg egy sima szivo benzinest sem tudnak javitani, es kontarok, es Urgolyhos szemmel nezve is balf*szok, meg futomunel is megall a tudomanyuk). Nem tudom mekkora szivasok vannak dizelnel, de Rob, es a tobbiek alapjan meggyoztek, hogy ne legyen (ismet) dizel. Ja es Dizel vegett meg ott van az Adblue is sok esetben, meg a reszecskeszuro regeneralas is ha jol tudom. Nehez ugy, de ennyi futasteljesitmenynel szerintem irrelevans.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
tycon
tag
válasz forceberg #93611 üzenetére
Nekem ugyan van Clipem, de az ECU hibát nem tudom törölni, mert álló motor kell hozzá. akkor meg hiába teszem rá az akkutöltöt, az elvárt feszt, 14-voltot nem tudja, és azt írja A feltételek nem megfelelőek. Pedig orosz, Jackley kapcsolós a töltó és viszi elvileg a 10 ampert. Mást tudok törölni, írni. Pl. szelepkódokat. Azért vettem. És van egy kis ELM-em is, de azt régóta nem használom, telefonon láthatom a fordulatszámot, azt meg minek. Nincs is telefonom.
[ Szerkesztve ]
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Windows 11
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen autót vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Autós topik
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...