-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
1.9 dci-t hogyan tudok szándékosan limp mode-ba tenni, mit lehet a legegyszerűbben lehúzni, hogy ezt elérjem? Csak addig kéne, amíg eljut a szervizig, elővigyázatosságból. Illetve a hajtókarcsapágyak a gyári 2 év/30kkm periódusokat tartva hány km-nél érdemes ellenőrizni/cserélni? Van esetleg olyan évjárat, amit már nem érint?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pirosvilamos #53596 üzenetére
Jófogás, autóalkatrész.hu, racing bazár, fb csoportok...
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #32577792 #54242 üzenetére
5-10 jármű alapján mondom ezt Volt egy használt Banner, amihez baráti áron sikerült hozzájutni, mindig erősebb volt 1-2 tized Volttal a többinél. Röviden: nem töltötték (csak bikázták és pár méterre mentek vele), el is gyengült annak rendje-módja szerint. Olcsó Johnson Controls akkuk szerintem sem a legjobbak. Szvsz ár/érték arányban legjobban egy olcsó akku és mellé lidl vagy Aldi töltő éri meg a legjobban Forex oldalát is tudom ajánlani, márkától függetlenül le van írva jópár fontos dolog. Mindamellett a legjobbak a gyári akkuk, de erről az új önindító és generátor is tehet valamelyest
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #54367 üzenetére
10W30 ásványi szokott lenni bennük, de kb hidraulikaolajjal is elmennek Jó lesz az 5W30 is, talán a léghűtés miatti magasabb hő okán tennék bele 5W40-et esetleg, de maga a szintetikus olaj is nagyon sokat jelent. Olajszűrő van benne külön? Évente amúgy sem árt a csere mondjuk, én a gyári intervallumot is kicsit rövidebbre vettem 50 helyett 40 óra).
-
molnarpeter
nagyúr
Ha már gázpedál. Grand Scenic-en hidegben néha lent ragad, nem tér vissza felső pozícióba. Ha meleg az utastér, minden ok. Csere és kész?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #54784 üzenetére
Tekerd körbe valamivel (szigszalag), aztán olajcserénél ellenőrizgesd.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz speedydb23 #55247 üzenetére
Ezek szerint legalább te nem sérültél meg. Mi ment amúgy előtted? A lökös egész egyben maradt, szerintem menthető - ha összeszedted a szétrepült darabokat, mindenképp. Illetve a jég miatt, milyen abroncs volt fent?
Itt talán lenne színhelyes karosszériaelem, vagy esetleg náluk.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz speedydb23 #55253 üzenetére
Fel kell venni a kesztyűt a biztosító ellen, pár jogcímen lehet levarrni pénzeket pluszban. Keress egy jó karosszériást, Speeding99 pl. ajánlott az autós topikban. Persze ha meg tudod venni az elemeket magad, és fényezni sem kell, lehetne spórolni rendesen.
Hűtő letört cső: műanyaghegesztő, akár az első lökös[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #55348 üzenetére
Ez volt az ALD-os? Hova hordták eddig szervizbe, minden előírásosan volt cserélve, nem maradt ki semmi? Gari lejárt? Ha ténylegesen hetente lesz hosszabb út, talán pár évet kibír. Szerezz be valamit DPF állapot figyelemmel kísérésére, hogy ne regenerálás közben állítsd le a motort (ha meg telítődik, el tudd adni ), illetve a tankot nemérdemes negyed alá kijárni (cr és dpf is jobban örül), nameg tartsd 1500-2500 körül a fordulatot - hétvégi kiruccanásoknál 20-25 km után rendesen is érdemes kiforgatni, megelőzendő a turbó geometria leragadását a koksz miatt. EGR tisztításnak lehet értelme preventív jelleggel, többi nem aktuális még/nem lehet ránézéssel állapotot felmérni. Indítás után 20-30s járatás főleg hidegben ajánlott, de többet fölösleges. Elindulás alapjáraton csúsztatott kuplunggal, és utána finom gázt adva; motor leállítása kinyomott kuplunggal, előtte nagy sebességű/terhelésű haladást követően kicsit érdemes visszahűtés céljából járatni. Ha nem utcán parkol, egy elektromos motormelegítő jó lehet esetleg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!