- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Gran Turismo
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Alkoholista nevelde
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- eFootball
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rsf
senior tag
Tudom mire gondolsz de nem értem, mi okozza ezt nálad...
Amúgy nálam is volt egy hasonló dolog.
A Cliomnál volt úgy, hogy leállításkor majdnem kiugrott a motor a helyéről aztán 5 évesen jött a vezérléscsere amit én csináltam faterral. 1.5dci 82LE
Na ez után már úgy állt le a kocsi hogy észre sem vettem.
Fostam is, hogy biztos nincs teljesen helyén a vezérlés és azért nem rángat mint elötte.
De aztán jöttek a kilométerek a kocsi ugyanúgy ment ugyanúgy evett és rájöttem, hogy cserekor a jobb oldali bak tartotta a motort és alul volt egy emelő. Ezért kapott rendesen mert hol fel aztán le kellett engedni a motort szerelés közben. Azóta volt mégegy vezérlés csere, de a bak még mindig az eredeti..
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
Fogalmam sincs mi okozza nálad a jelenséget..
Csak a fórumozók okulásáért írtam le az én esetemet egy szóval sem mondtam, hogy nálad is az a baj, nem is tudtam, hogy volt vezérlés cseréd, mert nem is írtad.
De attól, hogy csilli villi a hely még lehet kókány. A legnagyobb kókány hely amit láttam az a közeli Renault szalon.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nos, erről beszéltem/írtam már többször is.
A különbség az, hogy tartós nagy sebességnél német pályán 200, vagy felettinél, nálam ez már 3000 után tapasztalható volt. A másik három, amit eddig próbáltam és használok és ezek után soha többé elf (Liqui Moly, Motul, Xado) ezeket kisujjból kirázzák.
Simán állítom hogy az én motorom olyan állapotban lehet még mindig, hogy a legutolsó darabok, amiket itthon nyúznak, főleg városban, elsírnák magukat mellette.
Igaz, hogy vadállat és 250-ig meg sem áll azt is passzírozva az ülésbe, de az alap lageszok is tudják azért alapból a 200-210 km/h sebességet, ha egyszer elérik. Na most erre az elf egyszerűen alkalmatlan.
Azt nem tudom, hogy városban mennyire van megterhelve az olaj, de nyilván ott sem tesz a motornak jót, ha idő előtt elveszti azt a kenési funkcióját, amit az elején még tudott.
A motul-ban nem fogsz csalódni, azt beletöltöd és többé rá sem gondolsz az elf-re. Hogy egyesek nem veszik észre a különbséget, nem hallják, nem akarnak többet költeni, meg néha jönnek a placebóval (lfszt van palcebó), azt nem tudom, de engem nem is érdekel már.
De, mint írtam is, simán megnéznék egy olyan tesztet, ahol a fent említett olajok futnak 4-5 ezret az elf-fel, majd szépen letesztelnék, hogy akkor milyen adatokat mutatna, ahol szerintem az rönó olaja...
Kullogva vánszorogna el(f).
Nagyon drágák ezek az olajok az elf-hez képest, 8 liter motul, prémium szűrővel 25 ezer körül lesz, ugyanez xado-ban már a 35-höz közelít, de nem hiába kérnek el ennyit ezekért az olajokért ezt megtapasztaltam és ugye én nem hétvégi autós vagyok, aki néhány megtett ezer km után mondja ezeket.
Én nem használom soha többet, mert nagyon érezni a 2.0 dci-ben, ha annak hányingere van/lesz.
Mást nem tudok hozzátenni, ki kell próbálni. -
molnarpeter
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mielőtt berendelnéd a "hülyeséget", mármint a clean-t, helyette X-CESS A TE OLAJAD!
És igen, a kauffer-től rendeld. A Motul-on nincs és nem is lesz zárjegy, úgyhogy ne keresd. A gyárból egyenesen szállítja boltokba a cég! Az olajlerakat vezetője adta anno az infót.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sorry az 5w40 clean is jó, összekevertem az 5w30-cas tesójával, szóval az is jó lesz az autódba, ennek ellenére az x-cess-t venném, mert szinte győztes olaj a dízelek közt, bár nem tudom, hogy mi lehet a különbség clean és x-cess között, nyilván az adalék(ok), de az x.cess az egy top olaj, az elf a közelébe nem érhet....
Amúgy meg, ez a legpontosabb, hogy melyik autóba, melyik olaj való...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Vannak ilyen móka kacagás időszakok.
Én is megcummantottam a múltkor etrade autóján.
Igaz én amúgy is akartam venni egy ilyen leszedőt, mert kell, hát ott akkor eljött a pillanat.A szalagos leszedő konkrétan elforgott rajta akár hogy megtéptem az állítókart.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Jaded
senior tag
Úgy néz ki egyelőre megoldódott, a biztosítékokhoz nem fértem hozzá. Láttam, ha rükfercbe kapcsolom, lentebb veszi a hátsó világítást. Kicsit tologattam a váltókart és azóta működik. Úgyhogy valószínű, hogy a kapcsoló lesz a hibás a váltón.
Kauffernél nézegettem, van több fajta (zöld, kék csatis pl). Melyik lehet a jó?A ködzáró viszont továbbra sem jó.
Renault Megane IV Limited
-
shifty!
senior tag
Ugyanezzel a szekérrel az OMV-től meg akar halni az autó. Egyszerűen érezhetően lomhább, az étvágyán sem segít, csak alátámasztani tudom amit a többség is mond, az OMV (itthon) kerülendő, Rönókkal egész biztosan, szülőknél van egy Espace IV 1.9d, az sem díjazta még egyszer sem az OMV-t...
Shell-t szereti jobban fogyasztani, de cserébe nem egy kétökrös szekér egyenletességére és dinamikájára hasonlít tőle a utó... Nemrég a Shell V-Power dieselt tettem bele, érezhetően jól esett neki, utána a sima dieselüket kapta, és éreztem a különbséget.Olajcsere előtt állok, köszi a tanácsot (és a többi ajánlónak is), lehet hogy kipróbálom a Motult.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
Nem a www.profi4.hu nál is van.
Gabeesz igen neked is kell. A tiéd még nem olyan csúnyán lóg, de minnél előbb berakja az ember annál fickósabban fog állni, megőrzi az eredeti formáját.
Hogy mindenkinek világos legyen, hogy hova kell berakni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
forceberg
veterán
Hát a Nightbreaker elég xar élettartam szempontjából, 250 óra alatt kb. 2/3-uk kiég még katalógus szerint is.
+ szerintem pl. a rázós utakon való közlekedés még ezt is csökkenti.(#62012) Xantomas : emelt fényű helyzetjelzőt használsz, hogy gyakran cserés?
A LED-es menetfény ezen is segíthet.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
norbert1998
veterán
Sajna elég fapados az autó, simaklíma, abs, 6 lufi, villanytükör, dugiszálós kártya, és összvisz ennyi, szóval a kormányon sincs semmi gomb, ami zavar, hogy nem nyomható Mögötte van egy kar, az nem fog zavarni.
KöszönömSubláda vezetéket merrefelé vezessem el hátra? Sajnos a Fiat eléggé macerás volt, fel kellett szedni a küszöböt belül, meg egy csomó műanyagot, a biztonsági öv alját, meg ilyenek.
Meg lehet azt valahogy oldani, hogy a dugiszálós kártyás autóból szabadkezes kártyás autó legyen? Mondjuk anélkül, hogy a kilincseket kicserélgetném szeznorosra, csak érezze az autó, hogy ott vagyok meg induljon, kártyadugiszálás nélkül.
-
norbert1998
veterán
Refi az nálam is aszfaltszárító volt már tegnap este is, sima 55W-os izzóval, most beleraktam 1-1 Valeo +50%-os izzót mind a tompítottba mind a refibe, kíváncsi leszek Valamit azrt javult a tompított.
Felfedeztem egy új problémát. A bal oldali lámpatesten nincs szervó, a jobb oldalin meg van. Ha a bal oldalira is akarok, akkor lőámpatest csere, vagy elég csak szervót venni?
Ki nem törölhető hibakódom is van, de a cehck lámpák elalszanak.
P0670 Izzzítógyertya vezérlőmodul vezérlőáramköre / bontva -
Gabady
aktív tag
Ó itt Kecskeméten belül is horror... Nincs eltakarítva az út, úgy látszik errefelé nem szokás.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
Hát amiket felsoroltál, sárvédők kb 10/db, faceliftes lökös 40, lámpák bele 15-20/db, és akkor ami még amögött van....
Utólag okos mindig az ember... :/Gombinyó:
Már 11 elmúlt, de itt pl még mindig nincs eltakarítva a hó a külső szegedi úton és környékén.
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
Dobbetét van új fillérekért.
Lökőst szinazonosat vegyél sokan bontanak MII-öt a tied pedig gyakori szín
Szerintem a valeo a gyárija, de az utángyártottakkal sincs baj, vállalható bármelyik, csak a méretekre nagyon figyelj!Biztos, hogy megáll 200 alatt ha bontásból veszed a cuccokat akkor 100 környékén kijön.
Fel a fejjel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha nem fogy a vized és világításod van akkor nincs nagy gond.
De azt nézni kell, hogy a hűtőközeg véletlen se foggyon el, és csak finomkodva szabad menni, az intercooler miatt.
Viszont az áraid valahogy nem jók.
Ennél olcsóbban vannak a hűtők pl.
1.5 dci 106 ló nem?Renault power
-
Szia, [link] innen vettem annó dobbetétet, meg alsó motorvédőt. Ridegebb, mint a gyári, de szerintem jó.
Itt valeo ködlámpa 7600/db
Depo ködlámpa 5900/db
Dobbetét darabok 2700/db (4kell, illetve attól függ hol sérült, mert 2 részből áll)
Stb....Lökhárítót, meg keress színazonos bontottat "fillérekért"
Most gyorsba rákerestem, jófogáson: 15-25 között mennek. 30 felett olyanokat adnak, amibe benne vannak a díszlecek, rácsok, esetleg ködlámpa is...[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-