-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gixxergabi
senior tag
Sziasztok.
Megane III-hoz vennék OBD csatlakozót amivel olvasni és törölni is lehet. (ebay-ali)
Renault dialogys és Renault can clip-el sem ártana ha működne, ezekhez már usb-s kell vagy bluetooth-on keresztül is kommunikál? -
gixxergabi
senior tag
Vmi "periodic maintenance" Megane 3- hoz van valakinek?
Service manualban sincs, nem hogy a kézikönyvben.
Egy motor brossúra pdf-ben annyit találtam hogy a Timing belt 160.000km, bár lehet ez is annyira optimista mint a 30 ezres olajcsere... -
gixxergabi
senior tag
Sajna visszajött a 3 hibakódom:
- p1750 - p02cf - p1062
Neten semmi konkrétumot nem találtam, talán csak a 2dik-hoz van magyarázat, de az is általános.
Az elsőt meg az automataváltósok szokták kapni, de fórumon se tudták kideríteni micsoda.
Megane 3 Grandtour 1.5dci automata
Valaki esetleg tudja? -
gixxergabi
senior tag
válasz LamerGyuri #52761 üzenetére
Köszi. Hibát én nem érzékelek...
Most olyat olvastam hogy valakinek alacsony volt az olajszint a váltóban...
A másik kód azt jelenti hogy a 2es befecskendező/porlasztó csúcs (vagy mi van a dizelben) kezdi magát megadni, (már nem tud eleget nyomni)? -
gixxergabi
senior tag
válasz LamerGyuri #52764 üzenetére
Úgy értem az autó működésében nem érzem hogy bármi baja lenne. (csak hibát írt ki, vettem hibakód kiolvasót, töröltem-de sajnos visszajött)
Milyen tünetek voltak a tönkre ment váltószelepnek? (és mennyi kilométernél jött elő) -
gixxergabi
senior tag
Ellevegősödhet úgy az üzemanyag rendszer ,hogy a kis kézi gumi pumpálás sem segít? (Megane3 1.5 dízel)
Vagy a hosszú indítózás miatt ment tönkre a reléje (kérdés hol van)?
Motortérben lévő biztiket átnéztem...
Csak teker, de nem indul, és már a gyújtás ráadásakor ott a check injection. (hibakód nincs)
Tegnap még beindult, (szépen járt) igaz sokára épült fel a nyomás (befecskendezőket tisztítottam meg), de utána már nem, este volt már gyengébben is tekert (nem figyeltem, automata volt a világítás még az is levett). Ma felraktam akksit töltőre, jobban teker, de még csak 12,2V , töltöm még.
Lekaptam fedelet, minden csatlakozót-cső a helyén van...
Nincs több ötletem, majd pumpálom azt a vackot ha feltölt az akksi és újra próbálom... -
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #52792 üzenetére
Beindult...
Pumpálgatás amíg tenyleg semmi buborék nem lesz... -
gixxergabi
senior tag
válasz diablo1984 #52794 üzenetére
ekkora eretnekség?
-
gixxergabi
senior tag
válasz diablo1984 #52796 üzenetére
Szétszedtem és belülről féktisztitóval nyomattam miközben jött az összes apró lyukon
-
gixxergabi
senior tag
Nekem meg kérdéseim lennének.
1.5 dci megane 3Alapjáraton:
- a 120 kPa fuel rail pressure nem kevés e?
-59,6% throttle position nem sok e? (nem 0%-nak kellene lenni?)
-13,3 V battery voltage szintén nem kevés e alapjáraton?OBD car doctor-ral néztem...
(elég nehezen indul, "gumilabdát" mindenkinek fel lehet pumpálni 2-3x indítás előtt, vagy másnál nem "engedi el" a nyomást? vagy ez a normális...)
-
gixxergabi
senior tag
Nekem is olyan tiszta a kipufogó végem mint a kollégának (megane 3 dpf eur5). (én meg is lepődtem)
Műszakin bele se dugtak semmit, mikor kérdeztem nem méri e, annyit mondott nem szoktak ezzel már bajok lenni, meg hogy akarom e hogy itt pörgetgesse, persze hogy nem (bár én a futómű rázatást is szívesen kihagytam volna)
Viszont én se értem hogy itt némely Kamazt ami olyan füstfelhőt húz, hogy a .....-ba nem szedik ki a forgalomból. (a rendőrök) -
gixxergabi
senior tag
Hát ha úgy van ahogy nálam Megane 3-on akkor az ülés között kapcsolod be a tempomatot vagy a sebesség határolót, (kicsit túl van bonyolítva, nálam mindig be van kapcsolva ott a tempomat) és a kormányról vezérled + - bal oldalt és jobb oldalt "nullázó és reload (visszaállító)"
Én ELM-el nem láttam ilyen értékeket (Torque)...[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
válasz szasanyi #55421 üzenetére
MIII 1.5dci-m van , nekem 160-nál kell vezérlés, ez még előttem áll, egyedül üzemanyag szűrőt cseréltem mert azt legutóbb nem cserélték, az az előtti életét meg nem ismertem csak német számlákból...
Myrenault.com oldalon regeltem vázszám alapján, ott van hozzá "egyszerűsített" szervíz lista. -
gixxergabi
senior tag
válasz AttyVin #55731 üzenetére
Nekem csak a "Megtekintem a Karbantartási programot" van, brossúrát tudok letölteni (persze nem az övét hanem az ideit) időpontot tudok foglalni, garanciát megnézni stb...
Lehet a német oldalon kéne beregelnem...Hopp... most hogy nyomkodok valami időpontkérésre, és ki kellene tölteni az adatokat, ott kiírta magától Felszereltségi szint-hez a Dynamique dCi 110 eco² EDC -t
Akkor csak tudja ez...[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
válasz Gabady #55757 üzenetére
Van egy csomó gumiteszt, magyar például, vagy ADAC tesztek...
-
gixxergabi
senior tag
Sajnos eléggé elől "vagyunk" autólopás statisztikában.
-
gixxergabi
senior tag
Carminat tomtomra tudtam frisseket rakni MIII-ra...
-
gixxergabi
senior tag
Megane III-ra jó a laguna II 5x108 R17 felni, vagy eltér az ET szám?
-
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #57836 üzenetére
Áhh közben keresgettem, már itt bukik, hogy az enyém 5x114,3
-
gixxergabi
senior tag
Engem is fogadott már ez pár hónapja:
Alul műanyag toldat, felül kék festék... Ennek nem volt annyi gerinc hogy cetlit rakjon, bár később meglett a swiftes aki ott szokott állni. (Bár akkor már lenyugodtam, és személyesen még nem láttam)
Nekem csak a nitro hígító hozta le, persze gyorsan kell hogy a gyárit ne marja sokáig, (gondolom az övé már fújt volt ezért az kenődött az enyémre és nem fordítva) de sajnos apró karcok látszódnak, szerencsére fehéren nem feltűnő, polír majd ha jobb idő lesz.
Azóta én is szélre állok és bevásárló központnál is inkább meszebb de ne legyen senki mellette. Bár múltkor meg szűk utcában szintén szutyukis hülye gyerek, már láttam hogy ez szűkös lesz, de ő úgy gondolta ha nagy gázzal jön akkor jó lesz, persze csattant a tükör. Kiszállok "normális vagy?"...nincs semmi baj, és hajtja vissza a sima tükrét...hjaaa csak ha nekem tönkremegy a motoros behajtás, vagy a fűtőszál stb... Általában az olcsó nem törődöm gazdás lomokkal van a baj...sztem... -
gixxergabi
senior tag
Mondjuk elég bosszantó itt nálunk, hogy baromi kicsik a parkolóhelyek, nyilván hogy minél több legyen, és több pénzt szedhessenek be.(és több jusson... na nem az útalapba) Amikor parkolok 20-20 centi marad a Megane 3 mellett a vonalig, másik autó ugyanennyire. Kinyitom az ajtót egy kattanásig, mert kettőre már nem is lehetne, az ajtó vastagsága levesz vagy 15 centit, én meg préselem ki magam, pedig nem vagyok dagadt, rendszeresen belerúgva az ajtóba a 44-es bakanccsal, mert alig fér ki az alig kinyitott ajtón...
csak az a probléma hogy a "dagadt" meg kib...sza a suzuki ajtót...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban