-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #48977 üzenetére
Alapjárati motor.
Ha gázadásra minden oké, egy szinten tartva a gázt nem ingadozik, csak ha leveszed a lábad a gázról, akkor alapjárati motor nem szabályoz rendesen, illetve az alapjárati motor vezérlője lehet még rossz, ami vagy a vezérlő maga, vagy a pozició jeladó.Mindenképpen az alapjáratért felelős egységek valamelyike lesz a hibás.
Amit kizárhatsz az a beszívott levegő hőmérséklet jeladó, mert azt mondod mindig rángat alapjáraton, bemelegedve is.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #50474 üzenetére
Javaslom a pasztát, ezek ha tudsz rendelni horror áron vannak.
Én mindenkinek pasztázni szoktam.Egyébként ha falsot szív akkor nem azzal a tömítéssel lesz baj.
A dadogást az injektor utáni tömítések valamelyike okozhatja.
Azaz a szívosornál lesz a bibi ami az injektor után van.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
eTrade
tag
válasz Gabady #50474 üzenetére
Ha erőteljesen ingadozik és kizártad az alapjárati motort/szelepet, akkor bizony esélyes, hogy a pillangószelep "O" tomítőgyűrűi eldeformálódtak.
Én az eredeti gyáriakat vettem kb. 2 éve, akkor darabja 2-3 ezer volt (márkakereskedés). Ezek a gyári azonosítójuk:
8200068566 + 8200068583 (Pillangószelep tömítések)[ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
válasz Gabady #50532 üzenetére
Részvétem a történtek miatt, valóban nagyon szép autó volt.
Gondolom a biztosító igen csekély összeget fog adni.Én a tiednek a szedán változatát használtam, mikor frontális ütközésben totálkáros lett.
Ha meg munkából hazafelé mentél, akkor ez munkahelyi balesetnek számít.
-
roseane2004
csendes tag
válasz Gabady #50535 üzenetére
Hopsz benzines..Nincs reszecskeszuro,csak most kezdtek el benzines motorhoz is csinalni.De ezt nem erinti az erintett autot.
A kerdeseidre nem tudok valaszolni minek mi a jele, mert laikus vagyok a temaban, csak sokat olvasok
De nekem sok egy millio egy 10en eves autoert.
1.6 16v szelepes is megvan 100le, 100le feletti motorba rakjak a kettostomegut szoval nem uszod meg azt, ha meg valos az a 150e km akkor majd most erik meg a sok alkatresz nagy szervize. -
válasz Gabady #50535 üzenetére
Hali, okoskeréknél annyi a trükk, ha vétel után vezérlést cserélsz, akkor azt is cseréld.
Ahogy nézem, a 2.0benzinre valóban ír kéttömegű lendkereket. Bár benzinesben nem tudom, hogy mennyire venni észre a hibáit, dízelnél a következők a tünetek: ha nem kinyomott kuplunggal állítod le, a leállítás pillanatában tompa, fémes zörgést hallasz előröl (valami hasonló, mintha valami leesett volna). Illetve alapjáraton (főleg melegen, amikor már beáll az alapjárat) a kasznit is tudja rázni. Illetve nagyon kis gázzal vagy gáz nélküli tolatásnál, rángatózik össze-vissza és a legelőször említett fura zörgést hallod a lendkerék irányából.
Illetve benzinesnél, főleg egy ilyen szívónál azért elég nehéz tönkretenni, sokkal tovább bírja, mint egy dízelnél.(#50536) orosziem81: nem munkahelyi, hanem üzemi baleset.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #50533 üzenetére
Melyik dimenzióban?
A kétliteres benzines motor nagyon jó, megbízható, de az aki 7-8 literrel eljár az vagy csak autópályán közlekedik, vagy hazudik.9-10 liternek is jó lesz az, és egy városi araszolgatás közben a 12-14 litert is képes meginni.
Ezért is írtam, hogy ha tudod itatni akkor jó választás.Renault power
-
eTrade
tag
válasz Gabady #50532 üzenetére
Huhhhhhh... kár a kocsiért, de az a legfontosabb hogy jól vagy.
Pont az ilyen és hasonló esetek miatt szoktam ideges lenni, amikor valaki a megengedett sebességnél jóval (!) gyorsabban tolja le az autópályán a többieket.
Soha nem lehet tudni előre, hogy mikor kell hirtelen vészfékezéssel megállítani az autót. Olyankor a "csak" 130 km/h (+ -10%) is nagyon próbára teszi a fékeket, abroncsokat és az emberi reakciót.Nekem is volt már pár hasonló vészfékezős helyzetem. Egyszer csak egy kocsin múlt, hogy nem az én autómba hajottak bele... és azon az utamon 30-40 percel később volt még egy baleset.
Utána újra torlódás és miközben lépésben lehetett haladni hátulról levillogott valaki hogy gyorsabban. WTF?
Na, ezek után már inkább közúton folytattam az utam, annak ellenére hogy ott ugye már szembeforgalom is volt.[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Gabady #50596 üzenetére
Ennél a motornál ami nekem van sokan a 180-190-et elérték vele de az a max és piszkálásmentes motorral.
Én 160-ig toltam de éreztem hogy még gyorsulna csak épp már elfogyott az út (ingyenes autópálya szakasz, már jött a lehajtó).
De amúgy szerintem az energy motortól jó az a 170 főleg hogy mennyi km van benne.
Smoke some weed nigga!
-
tresh
addikt
válasz Gabady #50657 üzenetére
Barátomnak van kombiba most tart vele valahol 380ezer km-nél motorhoz hozzá nem nyúltunk . Olajat kap legkésőbb 15k -ként +szűrőket , 150ezer körül kidobtuk belőle a gyári trafókat és berukat kapott NGK gyertyákkal. Kötelező kopó dolgokon kívül semmit nem költött még rá. Németbe használja napi szinten pályázik vele legalább 100-150km-t. Nekem nem volt még vele rossz tapasztalatom a régebbi erősebb kiadás is igen tartós darab.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Gabady #50725 üzenetére
Szerintem semmit , max valami trikóhuzatot. De hanem kőműves autó akkor én a semmire szavazok.
Van rá megoldás hogy jól nézzen ki de tény hogy nem csak felteszem leveszem műveletet igényel
Más:
Basszus kb 2 éve nyúzom magam hogy kéne venni egy r19 1.8 16v gépet ötajtósba és újra életet lehelni bele,de még kint sincs csak cabrio...
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Gabady #51057 üzenetére
Szia.
Jófogáson nézelődtél??Illetve facebook renault adok-veszek csoportokban érdemes lehet rákérdezni.
(#51056) Tosee: Szia, a PH1 és PH2 ugyan olyan. Ahogy írod, ez valószínűleg tökéletesen passzolna, ha afül nem lenne letörve...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Steven
addikt
válasz Gabady #55106 üzenetére
az nálam akkor volt mikor vettem ... megmosták a motort... és 3 hengerezett ,mind a négy gyújtó trafót ki cseréltem gyertyával együtt azóta über fasza...
bár én rádugtam gépre is ott írta egyből hogy ki marad a gyújtás
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #55757 üzenetére
Ha ennyit mész, akkor prémium gumiban gondolkozz.
Conti, Michelin, jók lehetnek a közép kategóriásak közül, a Fulda, Nokian, Verdi, Kumho.
Nekem ezekkel volt dolgom amikben nem csalódtam.Meg egy csomó másik márka amit az ellenségemnek se kívánnék.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz Gabady #55757 üzenetére
Van egy csomó gumiteszt, magyar például, vagy ADAC tesztek...
-
diablo1984
veterán
válasz Gabady #55757 üzenetére
Aláfèr az a felni egy èrtelmes váltómèret gumival a kocsi alá? A 17"-os is nagynak tűnik, a 18"-os szèles is lehet, gyáriban mèg nem is láttam alá....
Mod: 225/40-es gumi lenne a váltómèrete, de kèrdès, hogy ekkora malomkerèk elfèr-e a megane 2 alatt ès nem akad-e valamiben.....
[ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
válasz Gabady #55889 üzenetére
Szia,
Ettől tartok én is, hogy buhera. Gyári Xenon. A tartály méret megállapításában nincs viszonyítási alapom, így nem tudom. 5liter mosót simán elnyel. A doblemezt lebontva, és átnézve csak egy szivattyú helyet láttam, de teljesne nem vagyok biztos benne
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #56509 üzenetére
A stabpálcára gondolsz nem?
Mert a stabrúd az a nagy hajlítgatott izé aminek a végéhez hozzá van csavarozva a két gömbfejjel a stabrúd.Monroe, moog, swag, és társai szerelhetők nyugodtan.
Neked a komplett lengőkart ajánlom, ha te csinálod, mert a szilenteket amúgy nem fogod tudni kikönyörögni a helyükről. (minden préseléssel van bent)Azt mindenesetre nem árt megnézni, hogy valóban a lengőkar vagy a stabrúd kopog-e.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #56524 üzenetére
Ez nekem úgy tűnik valamilyen fémes hang.
Az pedig a főtengely szíjtárcsa lesz.
Ugyanis az két fém részből áll közte gumiágy.
Amikor a két fém rész el el csúszik egymáshoz képest, mert elszakadt körbe a vulkanizált gumi akkor pontosan ilyen hangja van.
Vedd le a jobb oldali kereket, fehér festék filcel jelöld meg a főtengely szíjtárcsát egy vonallal a teljes keresztmetszetében.
Indítsd el hajtsd meg és amikor a hang jelentkezik állítsd le nézd meg.
Ha a vonal eltérést mutat akkor az csúszik ami azonnal cserés!
A II es megan ugyanis felkapja a kiszakadó darabokat a vezérléshez és az komoly 200ezres tétel ha szakad a szíj vagy átugrik.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #56649 üzenetére
A hepu vízpumpa jelenleg a legjobb.
Az ina görgők kiváló minőségűek.
A szíj pedig a saját hülyeségem, nekem még dayco szíjjal nem volt bajom minden mással már igen.
De más járt már pórul a daycoval is megnyúlt neki picit.
Én szeretem ennyi, ha lesz vele valami gond én se fogom szeretni.Egy biztos, a conti termékeket messzire kerüld el azok silány minőségűek lettek.
Novemberben két hengerfejet kellett felújítani conti szíjszakadás miatt az egyikben 65e kilométer a másikban 31e volt.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...