- Aliens: Dark Descent beszámoló
- Escape from Tarkov
- EAFC 24
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- World of Tanks - MMO
- GTA VI
- PlayStation 5
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uhh, renault fórumokon olvasgattam az izzócseréről, hogy elég érdekes ennél az autónál...
Hát egy jó 10-15 percet elszórakoztam, mire kitapogattam, meg rájöttem mi-merre hol van és hogyan jön szét...
Aztán maga az izzócsere művelete, most már max fél perc...(a bal oldalt azért a jobb csuklómat jól megnyomorította).
Illetve ilyen lencsés lámpa + magas fényerejű, hideg (kékes H7) izzóval van valakinek tapasztalata???
Ma délután cseréltem...hát így nappal olyan volt a gyárihoz képest, mintha nem is égne...most várom, hogy sötétedjen aztán megyek egy karikát, hogy milyen lett.A computer nemtom mennyit csal, így a 2 nap alatt amióta nálam van olyan 140km körül mászkáltam vele (kb a 3/4-e városban) --> 4.9L/100km-es átlagot írt eddig.
Ja és lenne még 1 kérdésem
diesel autókkal abszolut nincsen tapasztalatom, ez az első...ezeknél milyen formában történik a melegítés-leállítás.
pl.: melegedik pár percet, majd óvatosba max 2000-reknél elváltogatni, amíg meg nem melegszik.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
Az izzócsere horror, főleg télen mikor ráfagy a trutyi. Levett kerékkel emelőn még tűrhető.
A kékes izzó fénye közel áll a napfényéhez, ezért nem látod jól nappal. Éjszaka is más lesz főleg olyan helyen ahol nincs közvilágítás, meg kell szokni. Nekem bejött én is ilyeneket használok.
A fogyasztási adataid teljesen jók, ez a motor ennyit fogyaszt.
Amire figyelj oda nagyon! Hidegen ne hajtsd meg, amíg nem éri el az üzemi hőfokot óvatosan told neki. Ha autópályán mégy vele mondjuk nyáron komolyabb tempóba, mikor leállsz pl tankolni, állj félre járasd kicsit a motort hagy hűljön vissza. Ha egyből leállítod a meleg olaj a turbónál elpárolog a tengelyrő és szárazon fut. Vigyázz rá mert egy turbócsere illetve felújítás nem 2 fillér.
Érzékeny pontja még a magasnyomású szivattyú, illetve a befecskendező fejek. Gázolajszűrőt 30 E Km-ként cserélj benne, meghálálja, egyszerű megcsinálni, 15 perces meló.
Sok sok balesetmentes kilómétert kívánok!
Füge
-
-
meroly
veterán
Nem az lesz a "baja" sajnos, megint füstöl szegény mint az állat. Tavaly nyáron cseréltettünk EGR szelepet. Az lehet, hogy egy évig húzta????
Remek, mert 20k+szerelés volt (bontott).Igaz, szinte csak városban használjuk, ritkán van "kihúzatva", de mindig shell-nél tankolok....
ABE: klímatisztítás most volt nyár elején.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sajna nem, sima tolatásnál kb 1100-as fordulaton már füstöl....
Ebit: igen, azt akarom első körben a szerelőtől megkérdezni, hogy érdemes-e kitisztítani.
Most azt mondta kormoljam, hajtsam meg kicsit. Szóval most nyomom neki, így tény hogy jobb vezetni, de a fogyasztás tuti megnő 1-2 L-el.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
-
FRENK1988
veterán
Elsősorban Audi fan vagyok.
Másodsorban meg mint mondtam, sok lett a hitel. Így gondolkodunk h megszabadulunk az MII-től és emberi árban venni egy DIZEL gépet. Így ezt jött össze. Igaz kisebb jobb lenne de a gömbölyű Audikról nem sok jót hallottamNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Ebit
addikt
Az egyedileg teljesitmény mérés után programozott chip a vezérlést optimalizálja a motorhoz, mig a gyárban,egy átlagot kap.
A nagyobb nyomatékból kővetkezik a kisebb fogyasztás, mert az ehhez tartózó fordulatszámnál optimális a fogyasztás, ergo hamarabb tudsz sebességet váltani.az erőátviteli szerkezetekben tervezéskor van tartalék.
-
rob210
Topikgazda
-
gabx76
senior tag
Igen, bocsánat mindenkitől - kicsit félreérthető voltam:
Tudom, hogy 13-as kell oda, már szétkaptam. (megnéztem, hogy valóban a hangszóró rendetlenkedik-e). A gond csak a mélységgel van. A benne lévőnek a mágnese elég érdekes formájú, összehasonlítva a kereskedőknél kapható szettekkel. Az általad linkelt procedúrát láttam én is. (onnan a melegítéses ötlet)A kérdésem arra irányult, hogy létezik-e olyan cserehangfal (a gyárit kivéve persze), ami befér a helyére, a mögötte lévő műanyag melegítése nélkül.
Nem kell csúcs minőség, azt most úgysem tudnám megfizetni. Nagyot sem kell szólnia.
szerk.: van itthon egyébként 2 Powerbass 13-as (nem szar minőség ), csakhogy azok kétutas koax-ok. Ha nem lesz más ötletem, bepakolom azokat (valahogy kiiktatva a tweetert rajtuk)
[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
Az 5l fogyasztás télen (december) városban volt. Bár én elég lightosan vezetek.
Az autópálya nekem 110km/h átlagosan. Azt szereti a gép. Jó de az enyém egy sima szívódízel.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
Köszi az első lesz az ami jó.
A kérdés csak az hogy a havert fel tudom-e hajtani, mert nekem nincs se vatera se tesz vesz regemA gyári Cd-Mp3as?
Illetve mennyibe fájna?
Mekkora teljesítményű.
Engem érdekelne ha MP3-as és vezérelhető a kormányról, meg az árban is meg tudunk egyezniRenault power
-
-
rob210
Topikgazda
szia.
A morgó hang az kérlek a kerékcsapágyad lesz.
Mivel kanyarban nagyobb terhelést kap ezért hangosabban morog.
Még egy jó hónap aktív használat mellett kevesebb és egyenesen menetnél is morogni fog.
Aztán eltörik és megáll a kocsi.
De azért az odébb van.
Ha óvatosan közlekedsz a kocsival, akkor kibírja februárig.
De az tényleg ésszel történő vezetést jelent.Olyan nincs hogy nincs ékszíjtárcsa egy kocsihoz.
Bontóban nem próbáltad?
Egyáltalán miért kell a szíjtárcsádat cserélni?A ventillátornál próbáld ki, hogy bontod a csatlakozóját befujkálod WD40-el öszenyomod széthúzod párszor.
Kontakt hiba is lehet, bár én is inkább a meghülyült hőgombára gyanakszom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A kerékcsapágy kiderítése mérhetetlenül egyszerű.
Ha tempós íves kanyarba belemész mondjuk 50-60al.
Jobbra kanyarodsz bal oldalra esik a terhelés ha zúg a bal csapágyad halott.
Balra kanyarodsz jobb oldalra esik a terhelés ha zúg a jobb csapágyad halott.Egyébként ha megemelőzöd a kocsit akkor is meghallgathatod, üresben megtekered a kereket ahol enyhe surlódó hang lesz ott rossz a csapágy. Csak terheletlenül nem lesz olyan hangos.
Renault power
-
ABE
őstag
"átlag felhasználásra bőven jók az olcsóbb gumik is."
Átlagos felhasználás során is kialakulhat olyan szituáció, amikor a jó gumi értéket vagy életet menthet. Mindamellett, hogy a drága gumik között is előfordulhat, hogy egy-egy ponton rosszul teljesít, azért szerintem elmondható, hogy egy ismert (és elismert) márka nem véletlenül kerül többe. Lehet, hogy a mindennapi használat közben nem nagyon veszed észre a különbséget, de elég lehet egy húzósabb szitu, és máris kijön a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Valóban, a név önmagában még nem garancia (ezért is kell teszteket és fórumokat lesni), de alapvetően sokkal kisebb az esély a "nagy" márkák esetében, hogy csalódjon az ember. Én eddig egyszer csalódtam ismert gumiban, mégpedig a Michelin Energyben, ami egy tartós, kellemes komfortú, kedvező fogyasztású gumi, csak éppen a tapadása nem tökéletes. (Mindez volt 10 éve, azóta állítólag ezen is javítottak.)
Ha megnézed a teszteket (sajnos objektíven másra nem nagyon tudunk hagyatkozni, mint mondjuk az ADAC mérésekre), a legjobb és legkiegyensúlyozottabb eredményeket rendre a közép- és felsőkategóriás gumik érik el. Tekintve, hogy sok kisebb márka egy nagyobb márka égisze alatt működik, egyrészt valamennyire biztosított, hogy elfogadható minőséget kapsz, másrészt viszont egyértelmű, hogy nem akarnak jóval alacsonyabb áron ugyanolyan teljesítményt adni.
Persze, nem kell megvenni egyből a legdrágább gumit, annál is inkább, hogy minden autón más és más teljesítményt nyújthat egy típus, és mindenhol előfordulhat gyengébben sikerült gumitípus. De én vallom azt, hogy abba a hibába se szabad esni, hogy "jó lesz nekem az, keveset megyek, azt is lassan" felkiáltással nem szerencsés gumit venni. Lehet, hogy csak egyszer, egyetlen egyszer van tényleg szükség arra a 2 méterre, amivel hamarabb meg tudna állni minőségi gumival az autó, de akkor életet vagy komoly összeget menthet. Mindezeket nem azért mondom, mert sznob, meg dúsgazdag, meg akármilyen köcsög lennék, akinek égő lenne beszállni egy óccsógumis autóba, hanem azért, mert saját tapasztalataim szerint minden alacsony árfekvésű guminak vannak hiányosságai.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Facebook és Messenger
- Hobby rádiós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliens: Dark Descent beszámoló
- Politika
- Futás, futópályák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000