-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Csak azért kérdezem, mert ebben a cikkben:
http://www.vezess.hu/ha_tanacsado/hasznalt_auto_renault/3406/
Azt írták nem a legmegbízhatóbb, az AutoNavigátor vételi tanácsadójában nem volt olyan irva hogy megbízhatatlan lenne, sőt, ellenkezőleg, itt pedig:
http://www.vezess.hu/ha_tanacsado/egymilliobol_astrat_focust_vagy_megane/18308/
szintén nagyon lehúzzák... :S -
rob210
Topikgazda
Urak én nem akarom oszatni az észt de tudjátok, hogy hogy működik a lefújó szelep?
Csak mert ha tudjátok akkor arra is rájöttök, hogy JELENTŐSEN!!! meghosszabbítja a turbó életét.
NAgyon egyszerű a képlet amikor a hirtelen gázadás után hirtelen elvesszük a gázt a nyomás hova lesz szerintetek?
A turbó nem azonnal hagyja abba a termelést, így még egy nagyon rövid ideig nyomja a delejt.
Ami nem tud hova távozni és feszít mindent.
HA van lefújó szelep van hova távozzon a nyomás.
Így elég kíméletes üzemet biztosít a turbónak.Aki csak a hangja miatt szerelteti be az egyértelmű, hogy jaszkarizni akar, de aki tudja miért szerelteti be az még mellé kap egy igen morcos kis hangot is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt a részt tudom kiemelni:
"Illetve:
- Mert ugyebár a legtöbb dízelben gyárilag van lefújó hogy a felesleges nyomást elengedje csak ezekkel
az a baj hogy nem hirtelen nyitnak hanem folyamatosan engedik el a nyomást. "A jelen motortípusnál valóban neked van igazad maximálisan
De ne mindegyik dieselben van szelep ami elengedi a nyomást.
A fejlettebb injektorosoknál, már mindegyikben van ilyen az említett 1.9DCI-is.
Magyarán én általánosságban írtam, hogy a lefújószelepnek nem csak a hang az értelme előnye is van. Azoknál a motoroknál, ahol van "elengedő" szelep ott tényleg nincs értelme a lefújónak.De benzineseknél és régebbi adagolósoknál van értelme.
Ezért is írtam, hogy nem akarom az észt osztani.Renault power
-
Davidof92
senior tag
osztálytársam az 1300-as ladájáról "letolatta" a kipufft. Előtte 6000 felett alig akart forogni, dob nélkül megvolt a 7000 feletti fordulat is
DCI más téma, az elég bonyolult szerkezet, ott csak akkor jönne be, ha az otólsó elektronika ami a kipuffba van, na azután lebontani. úgy ér valamit.
rendesen megtervezett 50-es rendszerrel ugyan olyan használat mellett kevesebbet eszik. De ki az aki fogyasztás végett csináltat 50-es kipufft... -
-
AMD Power
titán
-
Reaper04
aktív tag
Huh .. rendben köszi! Vasárnap délután hoztam haza. Még nem volt időm nekiállni a cserélgetésnek.
Mivel most "váltam" renault tulajjá ... még nem vagyok tisztában a dolgokkal:
- ELF ... az a gyári olaja a rönónak ... megfelel neki gondolom a castrol is, ugye?
Van itthon Castrol Magnatec 10w-40 ... ez mehet bele?
-Olajszűrő?- Gyertyák ... Milyet érdemes ? (néztem van 800 ft-ért is meg 4000 ft ért is)
- levegő és pollenszűrő ... mind1...
- benzinszűrő .. (mire megtaláltam ... pff)
... még valami a komplett vezérlés alatt mit értünk? (v.mű szíj, görgők, vízpumpa?)
Előre is köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Nekem pl 8e km alatt evett meg az autó kb 5dl olajat az autó. Ebből kb 7e km városban töltötte. Castrol 10W40-t. Az ,hogy mennyire kopott vagy mennyire nem azt nem meg nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
A hajtókar csapágyon a főtengely csapágyat érted?
Mert az egységes mindegy, hogy benzin vagy diesel.
Hosszú állás után (1-2 nap) kopogó hanggal induló motor.
Mivel elengedi az olajat.
Haver diesel 1-es Golfja volt ilyen ha ment a kocsi semmi baja nem volt, de 1 nap állás után reggel úgy indult, hogy az fájt az ember fülének.
Aztán gépműhely köszörülés túl méretes csapágyak és ha jól tudom mai napig rója valaki alatt a Magyar utakat.Renault power
-
sNORh
addikt
és Füge007 köszönöm előre is a segítőkészségeteket, azért nem írtam még vissza, mert sokat melózom, és egyszerűen nem tudtam még szerezni olyan kis csavarhúzót amivel ki tudnám szedni, holnap megpróbálok szerezni és küldöm a fotót. Tényleg köszönöm a segítőkészségeteket.
mycso Egyébként szereted? El tudod képzelni még vagy 5-10 évnyi használatra? Vagy csak olyan jó fasza, de majd veszek másikat mert xy?
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sNORh
addikt
köszi a tapasztalatokat, esetleg még azt tudja valaki mik a végén a tipusjelzések különbségei? 1.4 Grandtour (Azure, Expression, Dynamique, Nature stb)? Érdemes nézni?
lajo Autónavigátoron olvastam véleményeket az 1,6-osról és kicsit nekem sok az a 10literes átlagfogyasztása. Én nem vagyok hozzászokva az erős motorokhoz. Első egy 1.7-es Astra volt 60lovas, most egy 1.2-es Clio van az is 60 lovas. Még szokatlan is lesz szerintem a 98ló.
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Én sem a gyári lemezfelni váltóméretéről beszélek aluban.
De nem is hiszem, hogy te normál gyári méretet keresel.
Hiszen a renault Megane II-es nem hiszem, hogy gyárilag 18"-al jött volna ki.
Egyébként meg azzal kezdtem ízlések és pofonok, én soha senkit nem beszélek le és rá semmire.Renault power
-
AMD Power
titán
Lehet ez már nálam valami renault betegség. (pontosabban megane betegség)
Nem erről van szó.... Összességében Ár/felszereltség/minőség terén az egyik legjobb gyártó már nagyon régóta.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
3-as megane nekem is az álmom annyira tetszik az a kocsi.
a múltkor a 2-es számú munkahelyemnél parkoltam megállt mellettem egy hófehér nyálcsorgatni való darab.
Nagyon sokat fejlődött az egyeshez képest, de megmondom őszintén vannak elemek amik tökre egyértelműen az egyesből nőtték ki magukat, ez pedig nagyon tetszett.Renault power
-
g.gergo
senior tag
Delphi (1.5 dCi)
Kezdődő problémája van még, de nem várom meg, h teljesen szar legyen, hogy összehugyozza a dugattyúkat és nagyobb problémákat okozzon. A problémám, hogy az üzemanyag nyomása alapjáraton a pumpa után a nagynyomású részen hidegen eléggé ingadozik. 230 barnak kellene felépülnie és +/- 2 ingadoznia. Felépül, ezzel nincs gond, csak ugrál össze-vissza, akár 245-250-re is. Ezért már kicsit ugyan, de már rángatja a kasztnit hidegindítás után.Jah és még valami amit fontosnak tartok az az hogy 180-200e km-ként illik lecserélni a hajtókarcsapágyat. Nem drága, 6-8e ft a szett, de óriási költésegtől kímélheti meg magát az ember. A főtengely szétbarmolódik a dci-nél nem lehet köszörülni. Itt lehet olcsón jó minőségű hk-csapágyat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Synology NAS
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen