-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Uhh, renault fórumokon olvasgattam az izzócseréről, hogy elég érdekes ennél az autónál...
Hát egy jó 10-15 percet elszórakoztam, mire kitapogattam, meg rájöttem mi-merre hol van és hogyan jön szét...
Aztán maga az izzócsere művelete, most már max fél perc...(a bal oldalt azért a jobb csuklómat jól megnyomorította).
Illetve ilyen lencsés lámpa + magas fényerejű, hideg (kékes H7) izzóval van valakinek tapasztalata???
Ma délután cseréltem...hát így nappal olyan volt a gyárihoz képest, mintha nem is égne...most várom, hogy sötétedjen aztán megyek egy karikát, hogy milyen lett.A computer nemtom mennyit csal, így a 2 nap alatt amióta nálam van olyan 140km körül mászkáltam vele (kb a 3/4-e városban) --> 4.9L/100km-es átlagot írt eddig.
Ja és lenne még 1 kérdésem
diesel autókkal abszolut nincsen tapasztalatom, ez az első...ezeknél milyen formában történik a melegítés-leállítás.
pl.: melegedik pár percet, majd óvatosba max 2000-reknél elváltogatni, amíg meg nem melegszik.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Köszönöm mindkettőtöknek az infókat
A melegítést azt én is így gondoltam...A leállítás dolog, az benzin-turbós autóktól ismerős volt de itt nem voltam benne biztos, hogy szintén ez a menete.
Megnéztem az újonnan beszerelt izzót, egyelőre jónak tűnik legalábbis távolságilag, viszont fényerőbe furcsa kissé, bár ez lehet betudható a színének...majd megpróbálom megszokni vagy max. visszarakom az eredeti izzókat.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #4104 üzenetére
Én a sajátom előtt egy 2000-es évjáratú kombi ráncfelvarrott megánt használgattam (1.6 16v). /szüleim autója/
Igazából mondhatom rá, hogy el volt/van hanyagolva csak a kötelező jellegű szervizek vannak rajta elvégezve. --> az autó tökéletesen működik, igazából nagyobb problémája nem volt (tavaly az egyik hátsó rugó eltört --> de ez betudható annak, hogy sokszor igen csak megpakolva volt használva). (igazából a kötelező fék/olaj/szíjjak/szűrőkön...stb. kívül nem volt semmi cserélve)
Fogyasztás: városban ha sietős akkor 9 körül is eszik, egyébként akár 7 liter körül is el lehet vele járni...kint országúton szintén ez a helyzet, jöttem már vele haza Debrecenből 5.x körüli fogyasztással (bár ott már annyira kellett koncentrálni, hogy vért izzadtam).
Elektronika: néha a központi zár elfelejt kinyitni minden ajtót, jobb elől a tompított izzót kb. 2-3 havonta cserélni kell illetve mostanában fékezéskor felgyullad az index/ködlámpa halványan --> ezt már láttam több ilyen típusú megánnál. Egyszer télen (nagyon hideg volt az igaz), égve maradt az abs lámpája, és vagy 5-10 percig nem is működött...
Ja és vagy 2 éve meghalt a fedélzeti computer gombja (ablaktörlő bajuszkapcsolón).[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
M2 gyári cd-jéről nincs valakinek valami leírása???
Konkrétan a hátán lévő csatlakozók érdekelnének, hogy mi-micsoda. (igazából azt szeretném tudni, hogy van-e rajta valamiféle jel kimenet --> egy erősítőt szeretnék hozzáilleszteni )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Szplöttyy #4169 üzenetére
Bent nekem sem nagyon hallani a turbót...max lehúzott ablaknál, vagy ha valami fal mellett megyek (m2 dci)
ITT egy kis infó a teljesítmény változásról.
Egyébként nemrég vaterán volt fent 1.5dci-hez tuningbox (valahova a computer-motor közé kell betenni, ha meg nem kell akkor kiszeded --> nem kell babrálni semmit, mert szabvány csatlakozói vannak) --> 26-ért volt vihető, de már nem találom...
Én is elgondolkodtam ilyesféle dolgon, de picit félek tőle, szerintem ebből a csepp motorból ez a 106le/240nm is már eléggé kihegyezett...ezek a chipféleségek meg megküldenék kb.: 130/300-ra, hááát nem hiszem, hogy ez nagyon egészséges lenne.
(de ha valaki vágja ezt a témát akkor majd kijavít, ha tévedek)Közben a boxról megtaláltam a képeket:
bocsi a hülyén beszúrt képekért
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz Magnum_ #4354 üzenetére
Ja természetesen én sem úgy értettem, hogy annyira visszafogja, hogy fuldokolnék vele...csak azért észrevenni ha megy a klíma.
meroly: mit jelent, hogy füstöl???? Nekem is néha kinyom 1-2 pamacsot, bár azt inkább padlózásnál illetve magasabb fordulaton. (bár gondolom akkor nálad nem csak itt)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Neked cliod van???
Akkor abban a 86 lovas moci van nemde???
Nekem a kombi megane 1.5dci 105 lovas computer szerint 4.5-4.7 körül eszik (vegyesen van használva és néha oda-oda taposok neki).
Viszont vezettem egy gyengébbik motorral szereltet is (86lovas), na az rosszabbul evett, az ott volt 6l környékén...
más: mostanában nekem meg olyan érzésem van, mintha nem úgy menne, mint eddig... (bár lehet csak hozzászoktam).
Illetve ha elkezdem nyomni neki (ugye olyan 2000-2200 körül megindul szépen) aztán mostanában valahogy nem olyan dinamikusan indul el, ha visszaveszem a lábam a gázról, majd hirtelen vissza akkor húz rendesen.Illetve olvastam ezeknél a 105 lovasoknál olyasféle típushibáról (egyesek szerint a renaultnak garancia időn túl is javítania kellene), hogy a befecskendező felé menő gumicsövek "elereszthetik" a gázolajat.(ezeket hol merre kellene keresnem???) No nekem álló helyzetben olyan szag lesz pár perc után az autóban, hogy lassan a fulladás határán vagyok, viszont menet közben nem jön be semmiféle szag.
Ezt okozhatja az említett probléma vagy csak a kipufogóból kiáramló cucc jön be (ez a kipufogó dolog is elég hülyén van megoldva, az autó hátulja előtt vagy 20 centivel befejeződik és lefele néz...)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #4509 üzenetére
Most az év számít vagy a km???
Nekem 3.5 évesen van benne lassan 270e km...eddig működik tökéletesen...teljes hengerfej csere volt az előző tulajnál 230e km körül (bár aki használta 230-ig, amolyan honda vti stílusban vezette a kis dci-t). Ezen kívül csak a kötelező szervizek voltak tudtommal.
Mondjuk konkrétan az enyémre én is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz vele 10 év múlva...
Fogyasztásba nekem olyan 4.6-4.7 körül van, vegyesen használom város-országút, ha kell akkor nyomom is neki, egyébként az esetek nagy többségében óvatosba van használva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Itt is megkérdem hátha...
Nem tudtok olyan emberkét/üzletet, aki megbízhatóan/jó áron foglalkozik turbo felújítással???
Mert úgy fest a dolog, hogy nemsokára szükségem lesz rá...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
No, ma történt egy elég érdekes dolog....
a fűtő/hűtő szellőzés ventilátoromnak, már egy ideje fura hangja volt (sípolós, de olyasmi, mintha valami beleérne --> bár néha tökéletesen, hangtalanul működött).
Erre ma a középső konzol mögül hallottam egy tompa puffanást (mintha valami leesett volna), NA azóta meg sem mozdul a ventilátor...vajon mi kínja lehet???
Illetve hol találom, le kell hozzá bontani a műszerfalat, vagy a motortérből kell megközelíteni???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FRENK1988 #4548 üzenetére
Huhh, hát ez érdekes kérdés, hogy érdemes-e lecserélni, hiszen a 2 autó teljes mértékben különbözik egymástól... (talán annyi a közös bennük, hogy mind2-nek 4 kereke van).
Igazából, ha neked bejön a nagy audi, akkor máris megválaszoltad a saját kérdésed.
más.:
Tegnap szlovákiában voltam (hernád áttörés), hegyre fel-hegyről le olyan 100km-en keresztül, 5 személlyel (olyan 450kg). Hát be kellett látnom, hogy ez a motor bizony ilyen dolgokra nem igazán való, maximum hatalmas kompromisszumokkal...[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Egyébként amiről itt beszélgettek, azok teljesen egyéni elképzelések/elvárások...nem igazán lehet általánosítani.
Valaki a jó nagy bivalyerős motort szereti (ami ugye zabál is), valaki meg a kis takarékosat, ennyi.
Úgy sem fogja itt senki a másikat meggyőzni a saját igazáról.
Én pl. azért vettem a 78kw-os 1.dci megane-t (mert erre volt lehetőségem ), mert a fogyasztása kiváló, a menetdinamikája városba tökéletes, amennyit járok városon kívül oda is bőven elég, sőt ha néha-néha pályán járok (ez elég ritka) ott is elvagyok vele, még nem tapasztaltam, hogy kevés lenne.
Természetesen, ha másabb körülmények között használnám, pl.: hegyvidéki utakon járnék nap mint nap, jól megpakolva vagy állandóan pályán akkor valószínűleg elkélne egy nagyobb motor, bár itt sem kell túlzásokba esni, szerintem az 1.9 dci bőven elegendő...
Ezért is írtam, hogy mindenki más és más körülmények között használja, így nem lehet általánosítani, hogy melyik összeállítás a jó.
mod.: illetve ha tartósan 5 személy + megpakolva járkálnék, akkor nem a megane/laguna stb. személyautók közül választanék, hanem valami mikrobusz vagy nagy nagyobb egyterű lenne a nyerő megoldás.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Írok már a projektemről ide is...
Előzmény: a szellőzés ventimnek, hülye sípoló hangja volt (mintha csapágyas lenne, vagy valami beleérne)
Majd jött egy tompa puffanás, és azóta meg sem moccant.Utána kérdeztem klímásoknál, szerintük az egész műszerfalat-közép konzolt bontani kell (olyan összegeket mondtak, csak a munkadíjra, hogy...)
No a szerelési könyv viszont mást írt, így nekiestem és sikerült kiszedni a ventilátort...
Viszont a ventilátor tökéletes állapotúnak tűnik. Hogyan tudnám megnézni, hogy vajon működne-e (természetesen anélkül, hogy visszaszerelném, multiméterem az van).
Ja és valószínűleg meg van mi miatt nem ment a venti, már csak azt nem tudom, hogy a tompa puffanás mi lehetett (valami elszállt, vagy a képen látható megérkező szigetelés darab becsapódásának hangja volt-e).Tehát így nézett ki amikor kiszereltem: [link]
Ez egy szupi kis "hungarocell" típusú anyag, itt-ott már megdarálva...(ahogy nézegettem betudott úgy akadni, hogy ne tudjon tőle mozogni a venti)Illetve ami még ide tartozhat az a "ventilátor elektronikus egysége", ezen látom, hogy van valami tranzisztor vagy ellenállás vagy valami ilyesféle cucc, esetleg mézt ezt kellene megnéznem, hogy jó-e (viszont ezt sem tudom, hogy hogyan).
Ja és majd az akksi saruk visszarakásának van valami sorrendje??? + - vagy - + ??
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Mostanában páran kínlódtak eme alkatrésszel, hátha kell még valakinek, most találtam: 1.5dci EGR
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
Régebben nézegettem mindenféle chip-el foglalkozó oldalt, mert egy pillanatra nekem is megfordult a fejemben.
Egyébként szinte mindegyik cég/gyártó ezt a dumát írja: "nő a lóerő/nyomaték és csökken a fogyasztás illetve a motornak cseppet sem káros" (egyébként valami autós műsorban láttam egyszer egy tesztet, asszem személy és teherautót is néztek ott igazolta a "nagyobb teljesítmény - kisebb fogyasztás" dolgot a teszt).
Ettől függetlenül én nem nagyon hiszek ebben, illetve a második felétől tartok, hogy nem káros a motornak....Azt kellene megtudni, hogy milyen/mennyi garanciát vállalnak, és természetesen, hogy ezt mire vállalják...csak a ketyeróra vagy esetleg az autó motorjának valamely alkatrészére is.
gabx76: mi lett az új masina??? (kép is jöhet ám )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Lett egy olyan problémám (tegnaptól). Hogy a ventilátorom (a hűtő előtti), a motor/víz hőfokától függetlenül random beindul/leáll.
Van, hogy beindítom reggel az autót, aztán 4-5mp és elindul a venti megy egy kicsit majd leáll és ugyan ez menet közben is, hőfoktól függetlenül.
A hőgombám romlott volna el???? Ezekbe több darab is van??? Illetve hol találom pontosan??
(egyébként azt olvasgattam, hogy a hőgomba hibája 2 lehet: vagy megy állandóan a venti vagy sosem)'07 m2 dci
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Adták ezeket 15-ös lemez és 16 vagy 17-es alufelnivel is gyárilag.
Itt vannak a pontos gyári méretek:
és egy ET kalkulátor
más: az óra csalásáról --> GPS szerint a 130km/h nálam pl. kmóra szerint olyan 140km/h körül van. Kisebb sebességen még nem néztem pontosan mennyi a difi, de ott is az óra tbbet mutat.
(valamelyik nap láttam egy 235/passz/R18-as kereket egy 5 ajtós megane 2-n)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Az enyémben (2006) hang alapján ez a motor is már belül van a műszerfal alatt.
Motortér felől, szerintem nem igazán közelíthető meg.Nekem a ventilátorra is az tmondták szervizekben, hogy itt bontani kell az egész műszerfalat, meg miegymást így több napig fog tartani és jósok tízezres lesz csak a szerelési díj.
Végül is egy szerelési útmutató segítségével sikerült megoldani (így másodjára már lehet 2-3-4 óra alatt menne). Valahol itt kell lennie ennek a szellőzés kinti/benti állító motornak is a ventilátor közelében.
Nálam, amik fínomságosak voltak az pl: a pedálsor/utastér merevítés kiszserelése illetve maga a ventilátor kiszedése a házából na azzal is eltököltem egy darabig.
Ez volt a ventibe beleállva: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Jah, valami szigetelés, hasonló a nikecell-hez, csak masszívabb-keményebb.
Nekem a pollenszűrőm is szopatós, le kell kapni a kesztyűtartót...
A tiédbe ha szemben állsz az autóval, akkor jobb oldalt az ablak alatt van, asszem 4db torx fogja a dobozka tetejét, utána simán cserélhető.
Fateromék 2000-es megane kombijában ott van, gondolom az előtte lévőkben is. Ennél a meganeII-nél bonyolítottak túl mindent...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hali, emlékeim szerint 13-as (de legegyszerűbb lemérni.)
Illetve ami még fontos, ha nem akarod a gyári helyet "megbarkácsolni", hogy olyan hangszórót érdemes venni, aminek a felfogatási pontjai, csak sima fülek és nem a hangszórón kívül egy kávára van fúrva 2 luk, ugyanis a "fülesről" is le kell vágni 2 fület.Itt egy kép, hogy érthető legyen, de ha leszeded a műanyag rácsot, akkor látod majd magad is:
Egyébként a meganeklub oldalán itt egy képekkel illusztrált hangszóró csere megane 2-re (összes hangszóró). [link]
mod: egyébként amikor beleültem a gépbe, meglepődve tapasztaltam, hogy milyen jól/szépen szól a gyári cucc benne. Bár ez fateromék 2000-es kombijáról is elmondható.
Nemrég egy cimbim G-s astra-jában ültem, amiben a gyári zenecucc volt...háááát inkább nem is részletezem, de az nem zene volt amit hallottam.
Én az enyémet megtoldottam egy kis erősítő+láda párossal, ez nekem bőven elég zenehallgatásra...[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ha a rács rámegy simán, akkor nem számít, hogy két utas...szvsz
mod.: Tudom, hogy lenne vele szopás, én azért is hagytam az egészet a francba...már nem emlékszem pontosan de valami car audio, vagy hasonló márkát találtam ami beillett volna, de tudásra (a kinézete/technikai infók alapján) nem lettem volna előrébb a gyáriaktól. Így maradtak a gyáriak, majd egyszer ha jó idő lesz és rengeteg szabadidőm, majd talán neki állok barkácsolni, amúgy aszondják 16-os is beletehető kis barkácsolással.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
de jó, már még1x nem tudtam szerkeszteni....egyébként neked csak 1db kellene és azért mert a tied megadta magát????
Régebben vaterán láttam pár darab gyári megane hangszórót.
Na meg is vannak:
[link] asszem ez a hátsó ajtóba van eredetileg, a pár 3000ft[link] 1db ez is hátsó, de a műanyag fül könnyen lejön , 1000ft-ért (ha a hiba nagyon zavaró, ez átmeneti megoldásnak tökéletes lehet)
[link] ez pedig kopp az ami neked is van, csak hát az ára...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Itt is össze lehetne pakolni az 1. hozzászólásba a usernév+autó fotókat, mint a Honda topikban.
Ha gondoljátok, megcsinálom valamikor....a legegyszerűbb az lenne, hogy aki aktívan látogatja a topikot az küld nekem egy évjárat/tipust + egy kép linket, így könnyebb lenne a maradékot összemazsolázni a topikból.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Grafiqs #4931 üzenetére
Hali, laguna I szerelési könyvem van pdf-ben, átküldhetem ott hátha van valami a elektromos ablakról is... (ilyen kis 1200 oldalas könyvecske )
rob210: ITT van. Illetve létezik olyan átalakító-kábel, amellyel jópár fejegység használható lenne a gyári kormány melletti távval (régebben ezeket is vaterán láttam, talán valami 5k körüli áron).
Vagy veszel, gyári cd-s fejet.(én pont gondolkodom az enyém eladásán)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Grafiqs #4940 üzenetére
Ment a mailodra, remélem megkapod, 16MB körüli.
rob210: áá, sima CD, nem mp3-as. egyébként most találtam vaterán gyári mp3-as renault fejet 20-ért. Egyébként azt irogatják sok helyen, hogy az "updatelist"-es fejek, mint amilyen az enyém is, csak 2005 utáni renaultokba szerelhetőek.... (nem tudom, van e ennek valami valóság alapja)
mod.: egyébként a teljesítményükről, fogalmam sincsen...keresgéltem régebben egy csomót, de nem találtam leírást.
ITT egy csomó gyári fej.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Fateréknak 1.6 16v megane, lassan 140e km, eddig a kötelező dolgokon kívül nem volt a motorhoz nyúlva (olaj, szíjak, gyertyák, szűrők).
Illetve egyik barátomnak 1.4 16v megane 200e km körül jár, arról sem tudok, hogy lett volna vele baj...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Hali, egy ideje nálam előről (főleg erősebb/gyorsabb) bal kanyarnál valami kissé mély morgó, talán ráfogható, hogy lágyan kopogó hangot hallok (de inkább zúgó-morgó), így látatlanba ismerős valakinek ilyen féle probléma???
Illetve írtam pár hete, hogy a hűtőventilátor random beindul víz hőfoktól függetlenül (hidegen/melegen akár az autó beindítása után egyből, stb. ..) ez hőgomba probléma lehet vagy valami komolyabb???
Majd szerelőhöz készülök, mert január-február körül vizsgáztatnom kell, de addig nem akartam elvinni külön, illetve majd egy hátsó fék cserém is lesz, illetve főtengely szíjtárcsát kellne cseréltetnem, ezzel már nyár elején megbíztattak, csak hát pont az én autómhoz nincs utángyártott amik12-17k körül mozog, csak gyári valami 50-60k körül...ezeket meg mind majd december-január körül akartam megcsináltatni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Köszi, gondoltam a hangjából, hogy valami csapágy féleség csak passzoltam, hogy hol és melyik...lehet valamikor elszaladok a szerelőmhöz.
Ékszíjtárcsa van, mint írtam csak gyári és horror áron. (nyáron amikor cseréltetni akartam, 2-t rendelt a fridcar és 5-öt a bárdi --> egyik sem volt jó, ez után mondták, hogy csak gyári van....).
Pesten találtam egyet, ami elvileg jó az enyémhez, csak ott is az eladó azt mondta, hogy vigyem fel az enyémet, hogy tutira menjünk --> na itt kezdődnek a problémák...majd egyszer ha járok pesten akkor felkeresem.
Aszondják az enyémre, hogy a belső részén a gumi kezd elválni és ha leválik teljesen akkor össze-vissza fog ott ütni mindent, pl klímacsövet szétveri ilyenek...
(nagyon sok kilóméter van már benne...)
Közben megvan, Vele beszéltem telefonon, azt mondta van neki többféle is, ami ott a képem van az enyém kopp ugyan ez, csak látatlanba azért mégsem veszek semmit...A ventilátornál ezt a fajta megoldást meglesem, hátha csak valami kontakt --> egyébként nyáron jól működött, amióta bejött ez az őszi idő azóta ilyen vicces...
mod: dovitt: még hangja nincsen, annyira még nem ment szét, de azt nem is nagyon akarnám megvárni..
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Hát ez a gumi választás elég nehéz dolog....illetve a teszteknek se tulajdonítok nagyon sok jelentőséget.
Igazából személyes tapasztalat - vezetési stílus alapján érdemes választani.
Egyébként, ahogyan fentebb valaki írta, átlag felhasználásra bőven jók az olcsóbb gumik is.
Nekem pl. a continental gumikkal elég rossz tapasztalataim vannak, benzines megane-on volt contiecocontact, na ez talán szárazon elmegy kategória, nedves-vizes úton 0, ezen az autón utána barum bravuris, azzal 100%-osan meg voltam elégedve (vezetési stílus, mérsékelten sportos). Téliből vegyesen volt rajta minden féle, itt igazából amik újak voltak azok tökéletesen megfeleltek a célnak.
Continental premiumcontact volt egy barátom civic-jén, (sportosabb felhasználás mellett), hát csak szidta-szidta, nedvesen/szárazon....nála pl: a Yokohama a539 ami bevált, egy hátránya volt, elég gyorsan kopott.
Nekem most bridgestone turanza valami van, ezzel elvagyok...a télim asszem firestone, majd megnézem azzal még nincsen fagyos/havas tapasztalatom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Vagy eleve olyan új autót veszel, amit etanollal is tankolhatsz.
Ezt a biodiesel dolgot is elkezdhetnék már erőltetni itthon is...
Nemrég valamelyik ismeretterjesztő csatornán láttam egy érdekes angol műsort.
Csávókám vett valami régebbi kocka diesel mercit, majd angliát keresztbe (vagy hosszába már passz pár ezer kilóméter volt) átszelte és csak használt oljajat tankolt --> éttermeknél megállt, majd egy szűrőn át a tankba öntötte a használt oljat. A merci simán kajálta ezt az üzemanyagot is, sikerült átszelnie angliát. (jó persze nem turbós meg mgasnyomású nagyonsokbetűs diesel volt de azért érdekességnek jó volt)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Na erről várom én is szeretettel majd az észrevételeidet/véleményedet.
Illetve arra vagyok kíváncsi milyen progival tudod majd életre kelteni, illetve miket enged még a hibakód olvasáson kívül, aztán ha beválik a cucc, akkor rávetem én is magam egyre.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Kraptor #5205 üzenetére
Bár én 2006-2007-es 1.5dci-kről tudok nyilatkozni (4db céges 190e - 270e km között vannak), olyan 200e km környékéig hozzá nem kell nyúlni (természetesen a kötelező dolgokon kívül). 200e felett, viszont jön sok minden (általában) első futómű, kormánymű, hengerfej, csúcsok, turbo...illetve az apróságok is--> csapágyak, klíma és légzsák problémák, szíjtárcsák stb.
Tehát, ha a skodáknál leírt futás amennyit használva lesz, akkor megúszhatóak a nagyobb zsebbenyúlós dolgok. (viszont te a nagyobb motort írtad, illetve újabb modellt, gyanítom ott még nagyobb/hosszabb lesz a futás... )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
En tartom magam ahhoz, hogy a dragabb, markas gumi nem veletlenul kerul tobbe, es ezen nem erdemes sporolni.
Bár így lenne, de sajnos nem így van....önmagában a márka/ár nem mindig jelenti a jó/minőségi gumit. Tehát így értelmét is vesztette, hogy valami nem véletlenül kerül többe...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Bár nekem újabbakkal van tapasztalatom: [link]
Úgy nagy vonalakban ezek vannak...
Ja ablakemelő, hát az enyémben jó sokat volt/van használva, de még nem volt szakadva...
Viszont fateromék 2000-es megane kombijába, vagy 2 éve elszakadt a bovden a vezetőoldalon..[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban