-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #70876 üzenetére
Egy darab zártszelvény ami porrá lesz rohadva. A cseréje 10 perc és ha gyárit veszel 8ezer ha megcsinálod 20x40es zártszelvényből akkor 800.-
A trafó kérdés ki volt már tárgyalva sokszor, a szürke, barna, zöld kupakos trafók hallnak meg előszeretettel, de azok is csak akkor, ha nem megfelelő a gyertyahézag.
Hidat alaposan teszteld le.
Csomagtartó kinyit beleül rugóztat, ha recseg akkor cserés lesz.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz lsebestyen #70876 üzenetére
Ha leveszed a motorburkolatot akkor a trafók kupakjainak oldalára rá van írva, ha odakukkolsz elvileg leolvasható, én a Densot le tudtam olvasni legalábbis.
A torziós rugót aláfekszel és megnézed mennyire rozsdás, bár ez sokat nem fog elárulni. Ha beül a csomiba két nagyobb ember nem szabad porig leülnie és ha ugrálnak benne nem kattoghat, nem recseghet. Nagyon halk mozgásból eredő hang megengedett az mindenképp lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #71993 üzenetére
Meg kell kenni a zárszerkezetet és átmozgatni, ha megoldja öröm boldogság ha nem akkor szét kell az egészet kapni. Ajtó borítás stb, mert akkor a rudazatot magát kell megkenni.
Zsírspray és nem wd40!!! Kell hozzá, ne spórolj vele.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #72243 üzenetére
Melyik dob lenne fújva? Hőálló festéket rá kell égetni, szóval ha mondjuk a hátsóról van szó, attól félnék, hogy nem melegszik fel kellő mértékben. Nekünk a szerelő múltkor csövet javítva cink spray-t használt, utólag én még arra is fújnék pluszban, elhelyezkedés függvényében hőálló vagy sima festékkel. Gyakori rövidebb utak esetén érdemes lehet az adott dob legalsó pontján egy pici furatot ejteni. Most, hogy felmerült, még némi olaj is eszembe jutott belsőleg, de az hosszú utakon nem lenne előnyös (pedig a 2T Wartburg dobjai milyen jól bírták...)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #72243 üzenetére
Jó ez a fajta tömítés is.
Én cinksprayt javaslok, a hőálló festékek rövid ideig bírják azt a hőt amit ott a kipuffnál kapnak.
A cinkspray ellenállóbb, nem véletlen van alapból cinkkel bevonva a kipuff, már a jobbak.Renault power
-
Csatravi
senior tag
válasz lsebestyen #72248 üzenetére
A cink nem rossz de az alu spray mindegyiknél jobb. Tapad, bírja a hőt, és erősen korrózió és kopásálló.
Pld. -
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #72432 üzenetére
Elfmatic G3 Fluide XLD FE
Ez a belevaló illetve bármelyik amelyik ezt a minősítést tudja.
Sima automata váltó olaj egyébként.
A mannolt kerülném.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #73008 üzenetére
Van, amin nem lehet? Szerintem csak egy kis WD40 vagy ilyesmi univerzális spray-s tisztítás kell neki.
-
#89309696
törölt tag
válasz lsebestyen #73008 üzenetére
Be lehet hajtani, én már párszor becsukattam kapuval, bokrokkal.
B Vectrán ha jól rémlik nem lehet.
-
harry
veterán
válasz lsebestyen #73012 üzenetére
Azért egy vizes takarításnak elegendőnek kéne lennie, kvázi kaszni elemeket nem kennék össze olajjal, hogy aztán még több por ragadjon oda.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Cane
őstag
válasz lsebestyen #73103 üzenetére
Köszi! Nem tudtam, hogy ennyire komolyan naplózza a gép a dolgokat.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #73122 üzenetére
Még dolgozik a kisöreg?
Vagy már csak a fia viszi a boltot?Renault power
-
harry
veterán
válasz lsebestyen #73122 üzenetére
Köszi, továbbítom az infót Ráadásul itt vannak tőlünk kocsival ~6 percre.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
válasz lsebestyen #73181 üzenetére
Ezeknél nem, fix bovden van amit beraksz a helyére és kész. A hidraulikus meg pláne. Ha jól lett összerakva akkor stimmelnie kell mindennek.
-
Plero
tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #74089 üzenetére
Wheel-size.com szerint 175/60R15, 185/55R15, és az említett 185/60R15 a gyári méretek 15"-on, esetleg az a másik két méret? 185/65R15 Scenic- ez valónak írja.
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #74089 üzenetére
A kanyarstabilitásod oda lesz.
Nyúlni fog fékezéskor is.
Többet fog fogyasztani a vas.Renault power
-
harry
veterán
válasz lsebestyen #74091 üzenetére
Nem gondolnám, hogy 1 centivel keskenyebb kerék különösebben problémás lenne...? Nálam 175/65 r14 van fent, szintén Megane 1ph2.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz lsebestyen #74089 üzenetére
Nem igazán értem...
Ez nem az a ársáv ahol 10-15 ezerrel drágább per darab. 185/60 R15 a rávaló. Nyilván van olcsóbb is, csak nem rávaló.
18K/db a K125 Ventus Prime, ami jobb mint a K435 eco gumi, vagy bő 16K a Nexen, ha olcsóbb kell.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz lsebestyen #74098 üzenetére
Nekem a M3 alapból 205/50R17.el jött ki, na, ez és a _váltóméret_ 225/45R17 között egy szettnél 40-50K a különbség, ott már igazán fáj. Mármint annak, aki megvette a 17es felnimet
185/65 volt a Picasson agyári méretem (2007-2019-ig Picassoztam) és akkor még az volt a drága méret, ma már kisautók miatt olcsó lett. De arra is jó ideje váltóméretet vettem, 195/60, ami meg még drágább. 4-5 évente ennyibe kerül a biztonság, ez van sajna.szerk: M1-re én sem raknék fel 175öt. Vagy ha igen, felsőkategóriásból, de akkor ott a felsőközepes K125 inkább.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #74096 üzenetére
teli van a net 185/60 r15 el.
Kumhot pl. nyugodtan veheted, meg a fuldát is.
Ha gyilkolni akarod akkor uniroyal, de az valóban drágább kicsivel és ott az xl-es nokian is.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz lsebestyen #74089 üzenetére
Pedig a /60 vagy /55 a jó ebben a méretben. Nekem /65 van, ez már falusi gumi kezdőszett.
-
csababarca
őstag
válasz lsebestyen #74642 üzenetére
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #75677 üzenetére
jól sejted.
Itt megtalálod a gyári cikkszámot ami alapján keresheted e-bayen van mindig.Renault power
-
harry
veterán
válasz lsebestyen #75732 üzenetére
Visszavonásig, de mivel szeptember óta van, ezért gondolom még lesz is egy darabig. link
MC Pite:
Ablakok:
Huh köszi a sok infót, ezt még meg kell emésztenem
30-40k -t még adtam volna a szélvédőre, a 70-et sokallom. Fóliázás ha jól látom B oszloptól hátra 34k, elöl oldalt 31k. Hátul utastérben szokott utazni a kutya, ezért gondolkodtam azon (bár ha nagyon rossz a helyzet max odacsukok valami rongyot arra a pár alkalomra), elől meg magunk miatt.Kipuff:
Rákérdeztem Janóéknál ennyi alapján tudnak-e mondani valamit, de majd megnézem én is mennyire fúj.
A huncutkodást inkább arra értettem, hogy másnak az a fontos, hogy sportos hangja legyen, meg hangos, ez számomra simán hülyeség. Teljesítménynövelés (optimalizálás) lehet érdekes, de megint, inkább akkor, ha majd egy kocsival hosszú távra tervezek.Őszintén nem tudom mennyit költenék a kocsira (extrákra) így, hogy ~1 évig tervezek még vele. De pont ezért érdekel minden opció, mert ha jó ár-értékben van valami számomra hasznos, akkor legyen.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Xantomas
őstag
válasz lsebestyen #75990 üzenetére
Az olcsó, és a drágábbik között annyi a difi, hogy a Flatben nincs, a multiflatben benne van az összes fitting. Az olcsóbbhoz csak az U alakú rözítéshez, ne higyj a képeknek.
Nekem a hybrid sem jött be. A flatek magasak, de a hybrid kva magas. M2 CC-nél eltakarja a spricnit, és az üveg alsó negyedére nem locsol folyadékot. Viszont csendben volt, és a szélvédő minden részére ráült, nem úgy mint a flat.
Másik tipusra lehet jó."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #75990 üzenetére
Nekem a sima flexi van teljesen jó 800.- ért évente lecserélem. De most ami fent van pont 1.5 éve vettem és még hibátlan.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #76506 üzenetére
az a párazáró gyurma.
egy ilyen ragacsos takony amit ha leszedsz utána érdemes vissza gyurmázni, mert az nagyon sokat számít.
Aki oviban megbukott gyurmázásból, az hátrányból indulRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #76645 üzenetére
Szerintem azt jól tette, hogy fékezéssel egybekötve nem sorolt át, mert nem tudhatta, hogy vannak-e mellette.
A satufékes átsorolások okozzák a 4-5-6 résztvevős puszikat...
A cím félrevezető, mert fékezett, volt olyan kép is, ahol rá 61-et mutatott.
A másik, szigorúan nagybetűkkel:
2 ÉV ALATT, AMIÓTA BOHÓCKODNAK A 2 HÓNAPOS MUNKÁVAL, EGY QRVA ALKALOMMAL NEM LÁTTAM TRAFIT, PEDIG NAPONTA ODA-VISSZA ARRAJÁROK. NEMHOGY EGY SZÁJBAQRT ÁTLAGMÉRÉSES RENDSZERT TELEPÍTENÉNEK KI! A 60-AS TÁBLÁNÁL MINDEN NAP KÉNYTELEN VAGYOK 80+-SZAL MENNI, MERT KÜLÖNBEN A KAMIONOK IS ELKEZDENEK ELŐZGETNI, VAGY JOBB ESETBEN 1M-REL MÖGÖTTEM VILLOGVA LETOLNI!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #76670 üzenetére
Nem volt ennek semmire sem ideje, mert 100% nem az útra figyelt!
Csak a végén még bele tudott baxni egyet a fékpedálba.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #76795 üzenetére
Azért majd kapsz is a fejedre ne aggódj.
A hátsó híd az frankó, de a fékfolyadékot sz@rtak feltölteni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Nordik
őstag
válasz lsebestyen #77388 üzenetére
Ha az ember "csak" a tank 1/3ig engedi elfogyni az üzemanyagot az már elegendő lehet?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz lsebestyen #77678 üzenetére
Jelenleg még csak érdeklődés szintjén vagyok, de általános közlekedés, városon belül és kívül is. Fontos az olcsó fenntarthatóság és a biztonság is(ami 5-600k körül kivitelezhető természetesen).
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz lsebestyen #77692 üzenetére
Épp ezért nem országútizom már. Egyszerűen nem jó a közlekedéskultúra. Ezek szerint akkor biztonságos autó nincs olcsón. Vagy nem tudom, az ilyen SEAT Cordoba és társai milyenek, a Mégane-ok most elég drágák.
-
Smith Ügynök
tag
válasz lsebestyen #77706 üzenetére
Mennyibe fájt?
És a "szívás-zaj" csökkentő dobozra hogy lehet felfogatni?[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
válasz lsebestyen #77716 üzenetére
Köszi, Rob neked is.
Ahogy nézem a Unixban ez is alu-papír, és nekem is ovális az egyik vége...
Rá lehet símán nyomni az ovális végre, van annyi flexibilitása? -
Smith Ügynök
tag
válasz lsebestyen #77722 üzenetére
OK. Én 63-nak mértem a gyárit, gondolom akkor 65-ös kell nekem.
-
Smith Ügynök
tag
válasz lsebestyen #78059 üzenetére
Megkérdezhetem hogy hol lehet olyat kapni és mennyiért vesztegetik?
Én Bosoko-t használok, de nem annyira vagyok vele megelégedve. -
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #78059 üzenetére
Próba üzemben nálam sajna megbukott mind a két autón. Pedig még azt hiszem ajánlottam is valakinek de már nem. A verson már cserélve, a meganon még fent, de már úton a valeo szett.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
MC Pite
veterán
válasz lsebestyen #78277 üzenetére
Egy yt videóból kimazsolázva:
90 km/h - 5.5 l/100km @ 2500 rpm
100 km/h - 6.4 l/100km @ 2750 rpm
110 km/h - 6.8 l/100km @ 3000 rpm
120 km/h - 7.2 l/100km @ 3250 rpm
130 km/h - 8.0 l/100km @ 3500 rpm
140 km/h - 10l/100km @ 3750 rpmA klasszikus (1,3-1,8 benzinesek kb ezt kapják) fordulatszám tartományok ilyen motoroknál, lakotton kívül a menés elején jár (2500), pályán meg már a nyomatékcsúcs közelében (3500). Párom 1,4 8V C3-asa is (legalábbis a végáttétel) ugyanez.
rob210: Köszi. elsőre nem vágom melyik, 8200236726 van még a hatosnál (alulról), az lehet? (Meg a négyesből a 4 db)
Itt a kettes kell:
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #78352 üzenetére
Wazze benéztem, fáradt vagyok.
Logannek olvastam.
Sorry a lodgy csak dcivel kapható kb. 1 éve.
Na ott meg különösen ajánlott az olajcsere, de drágább is a dpf miatt.Renault power
-
polonic
félisten
válasz lsebestyen #78380 üzenetére
És te akusztikusat kértél vagy nem?
Mert nem akarok semmivel sem több hangot, mint eddig volt. -
atosan
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Dragon Age: Origins
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Filmvilág
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...