Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #225898 üzenetére
Én sem hallom lötyög-e, akárhogyan is rázom (már biztosan süket is vagyok ), szelepmag kivevéssel viszont már csekkoltam, miután persze egy éjszakát szeleppel alul állt a kerék, hogy gyűljön oda a tej...az meg más történet, hogy úgy is rátöltöttem, hogy előútte láttam van benne mert hátsó kerekemet 2-3 naponta fújni kell...persze sikertelenül, most is ereszt, lusta voltam utoljára szalagot cserélni, pedig láttam, hogy a gyári már feljött a csatlakozásoknál, ott lehet a gond. Amúgy olyan 4 havonta szerintem rá lehet tölteni harmadát a kezdeti mennyiségnek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
huan
őstag
Sziasztok,
Szeretnék a feleségemnek venni egy városi kerékpárt, de előtte meg szeretnénk nézni, kipróbálni melyik típus tetszene inkább. Budapesten vagy környékén tudtok olyan helyet ahol az alábbi típusokat ki lehet próbálni, személyesen megvenni?
Budapest B, Budapest Alu , Budapest Cruiser Neo, Budapest Velence
Köszönöm!
-
6030D
őstag
válasz Mezga Aladár #225895 üzenetére
Vagy hallani, hogy lötyög, vagy megpörgeted a kereket, kiszisszentesz a prestán és olyan-lesz-e az ujjad, vagy rátöltesz X időnként. Vagy amikor szereled, és a fullos töltet benne van, fellógatod a bringát, alul legyen a szelep, kiveszed a szelepmagot, és bedugsz egy drótot. Megjegyzed mi a szint és így ellenőrzöd (lásd még: Trabant benzinszint mérés ).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Mezga Aladár #225895 üzenetére
elmegyek vele versenyre, aztán szembesülök vele, hogy túl késő.
De mások okosabban csinálják. Szerintem 1-2 havonta érdemes megrázogatni, lötyög-e benne még valami.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Akik tubeless rendszert használnak.
Mennyi időként ellenőriztek és hogyan a tej mennyiségét az abroncsba? -
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #225889 üzenetére
meraznembúsztos.... 29-es kerékkel tudnám használni, de a ducigumissal nem.
az amúgy is remek árak most még tovább javultak a JMF árfolyam hatására. Szóval még a végén elgodolkodom, hogy leteszek a karbonról, lesz acél... abból is ismerek vagy 1 gyártót, aki készít nekem valótBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Black Smile #225891 üzenetére
Állíts a váltón egy kicsit, hogy szépen a kellő sorra tegye a vezető görgő (a felső az) a láncot...úgy sejtem a kormányon a finomállítón is elég lesz tekergetni. Tekerd egy negyed fordulatot (nem többet!) egyik irányba majd ha kipróbálva jó, vagy jobb lesz akkor tudod merre kell tekerni tovább, de ha rosszabb akkor is.
#225892
Mr. Erikszon...áll amit előbb írtam, azt venném mely jobb állapotban van/olcsóbb stb.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mr. Erikszon
senior tag
válasz Hasaggymeg #225885 üzenetére
-
Black Smile
csendes tag
Sziasztok,
Amatőr kérdés jön. Pár hete vettem egy használt bringát, most láncot cseréltem rajta, azóta sajnos kattog/ropog a hajtás.
A hátsó sor egy Shimano CS-M8000 11-46-os, ehhez pedig egy CN-LG500-as láncot tettem fel most, eddig CN-HG701 volt rajta.
Ha jól látom az a probléma, hogy ahogy jön fel a lánc a váltógörgőtől, a lánc belső oldala hozzáér a mellette lévő fogaskerékhez, kicsit megemeli, amikor visszaugrik a helyére, akkor jön a kattogó hang.
Nem tudom, hogy rossz láncot raktam-e fel, vagy elállítódott valami csere közben... Mi lehet a probléma? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #225889 üzenetére
Érdekes, nálam amolyan gyengeséggel jelentkezik mikor nézed biztosan defekted lehet, mert marha nehezen forog a kerék, majd hirtelen éhség mikor megennék bármit csak egyek valamit és kiver a víz is. A fura az, hogy bár nem soxor történt meg, vagy 2 alkalommal rögtön táplálkozás (igaz nem cukor, vagy sok szénhidrát) után visszaülve... A combom gyakran ég, főleg rövid pihenő után újrainduláskor...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #225885 üzenetére
Van, amikor a lábad ég, mert nem bírja, meg van, amikor kezdesz fáradni, és a lábad még nyomná, csak nincs erő. Olyankor kell megpróbálni enni, inni valami gyorsan felszívódót, mert (jelen esetben) vagy kibírod így a végéig, vagy jön a kalapácsos, és megállsz. Eddig kétszer éheztem el edzésen, érdekes dolog. Azt hiszed, hogy még hazaérsz, nem kell már enni, majd otthon. Aztán hopp, lefordulsz a bringáról. Mindkétszer Verőcén fordult elő, onnan 20 perc a hazaút. Aztán eszel, a gyors cukor bemegy a vérbe, és újra tudsz tekerni. Csak nem úgy. Ezért nem kell megvárni.
ZolkoW: miért nem rakod át a 9er-ből? Amúgy a hadiút után azt fogod kívánni, bárcsak fattel jöttél volna.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #225881 üzenetére
királyság, Wombathét is mindig szívesen olvasom, szóval jöjjenek ezek, és nálam amúgy is máshol van a szófosás határa, nem itt
A 27-ei SUPoson még gondolkodom, de... kéne egy jó merevvilla már a Trekbe, nem itt puhánykodni a teleszkópokkal. De addig rendelni sem fogok, nem hogy megérkezzen. Ja, és én túrázni megyek csak! Ezt előre kikötöm. A ducigumit sem cserélem le, sem a kopott hajtást
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #225881 üzenetére
2 beszámoló, 2 vélemény, heJes! ...elmentettem a GPX fájlt, Zasszonnyal majd talán megnézzük. ...azt az "éreztem,hogy a gumibogyószörpben lévő cucc az kevés volt, kell még egy zselé" hogyan képzeljem el?
#225883
Mr. Erikszon...talán 1-1 linkkel könnyebb lenne megkeresni a különbségeket, de úgy általánosságban az XT-XTR között a súlyon és külcsínen kívül nem sok különbség szokott lenni, mind2 görgői zárt csapágyasak, utóbbinál a karbon és a titán használatával kicsit könnyebb és talán tartósabb egyik-másik alkotóelem, ugyanakkor ütni-vágni mégis inkább az előbbit tartják alkalmasabbnak.
Szerk. sőt, ha itt nézem a karbon kanál és a felíraton kívül semmi más különbséget nem látok ez és a 10 sebis XT RD-M785 között.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz stickermajom #225882 üzenetére
Nem hiszem, hogy erősebb leszel tőle.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Mr. Erikszon
senior tag
Sziasztok egy 9 sebességes xt shadow és egy karbonlábas 9 sebességes shadow xtr között mi a főbb különbség? (a súlyon kívül)
-
6030D
őstag
válasz Wombath #225879 üzenetére
Nekem tetszett, de csak azért, mert nekem az ilyen pályák "mennek". Én az utolsó pillanatig kivártam a nevezéssel, a tavalyi sarazás annyira nem tetszett. Az egy jó ötlet szerintem, hogy lehetett úgy nevezni, hogy nem kérek rajtcsomagot, csak rajtszámot, így 3000 Ft-tal olcsóbb volt, nekem meg nincs piros bézbólsapim, pár szórólapom meg kutyafogtisztító jutalomfalatom (nehéz szponzort találni, na...). Ja, meg nem kaptam tésztát (büfében egész jóképű hotdog és hambi volt 750-900 Ft-ért, bár nem kóstoltam). Persze így is 7000 Ft a nevezés... ilyen ez.
Tervek nem voltak, nem edzettem, csak néha tekertem egy-egy hosszabbat, illetve fogytam további 1 kg-ot csak úgy . Érjek körbe, ne jöjjön a kalapácsos ember, és ha lehet, akkor 3 órán belül legyek (51 km/1300m). Tavaly a sárban 3:25-öt mentem.
Úgy terveztem, hogy együtt megyek az egyik haverommal (edzőm, szerelőm...), idén nagyon jól megy, CRK-n simán elment mellettem, csak egy görcs miatt megállt és akkor megelőztem.
Elindultunk, az említett aszfaltos mászás (4,4 km/270m/21 perc) tényleg nem egy nagy élmény, de legalább van hely, rendeződni tudnak a sorok, nem úgy, mint CRK elején, amikor az első 2 km-en nyélen menő jampik leszállnak tolni, meg kereket kipörgetve esni kelni az első szűk mászásnál. Utána nem sokkal jön az ereszkedés, 10 km / -410m, lehet veretni lefelé, de a Wombath által említett széles dózeres, vagy két aprókavicsos keréknyom közötte fű utakon. Nekem ezek mennek, ide nem kell tudás, csak engedni, had guruljon, meg a kanyarokban ügyesen fékezni, kigyorsítani. Voltak azért meglepetések, néha 20 cm mély vízelvezető árkok futottak keresztben az úton, néha meg csak úgy ott termett egy patak, ami előtt el kell fordulni balra. Nagyon szép akrobatikus mozdulatokkal sikerült a mindenfelé csúszó bringát megfogni, a fékeket tépve (eszembe is jutott a múltheti eszmecsere, hogy akkor ki mivel fékez, na itt volt minden). Második mászáskor utolért a haver, onnantól együtt mentünk, de mondhatni ő húzott, magamtól nem mentem volna ilyen tempót. Utolértünk egy pedelecest, jött egy emelkedő, elkezd vele menni... szuper, itt döglök bele... aztán szerencsére mindenki elkezdett spórolni, úgyhogy pont a határon, de szépen húzott felfelé minket a villany. Lefelében lemaradt, utána utolért, elhúzott, utolértük, lehagytuk. Ezt játszottuk egy darabig, majd jött a "nagy" emelkedő. Ilyen 12 % körüli, 300 m, eleje köves, vége azért jobb. Előtte már mondta, hogy elég jól megyünk felfelé, majd az emelkedő előtt mondta, hogy na most jön az a meredek mászás. Ott toljátok? ... nincs terveben.... ja, az kemény, ott ő nem tud felmenni. Utána nem láttuk.
Mentünk tovább együtt, végre olyan tempót, mint 2-3 éve, jól haladt a szekér, jó volt a kedv, egészen a vége előtti utolsó mászásig, amikor éreztem, hogy a gumibogyószörpben lévő cucc az kevés volt, kell még egy zselé. Kotorászás a zsebben, kirágom, megeszem, visszarak, mert nem szemetelünk, inni is kell rá... és így kell szépen lemaradni egy olyan valakiről, aki okosan megtervezte az evését... Ő ment tovább abban a tempóban, én meg onnantól már nem értem fel rá. Általában a versenyek vége lejtő, itt még utol szoktam érni pár embert, de őt nem, a cél előtti utolsó kis huplit is tuti megtépte, én is, de kaptam tőle 26 mp-et.
2:35 lett az idő, 19,67-es átlag, és egy vigyorgó emberke, akinek megint megjött a kedve a versenyzéshez.
Nem egy single trail pálya az biztos, ez annak jó, aki szereti a gyors veretéseket, mint én (a 10 km lefelén 38-as átlag). Nem kellene ennyi aszfalt, illetve pár átkötő egynyomost tényleg belerakhatnának. Én a régi pályát is szerettem, jó volt a két (különböző) körös megoldás is, legalább látta aki eljött, hogy féltávnál még életben van az ismerőse. Csak akkor volt mellette 5-6 másik verseny, ahol más volt a pálya. Most nincs, vagy ha van, akkor meg olyan, amilyen.Bocs, hosszú lett, de a kaja témát még ide rakom, mert az is fel szokott jönni, hátha valakinek infó: előtte napi feltöltés nem sikerült valami jól, mert program volt, de vacsira tészta, reggelire tészta. Út közben két szendvics, meg 1,5 liter víz. Bemelegítéshez 0,5 l víz egy zacsis géllel. Egyik kulacsban víz, a másikban 1 tubusos és egy zacsis gél két sótabival. 2 frissítő volt, ott elvettem 1-1 pohár izót. Ez után kellett ennem még egy zacsis zselét. Na, ennyi kaja kell 2,5 óra biciklizéshez.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #225879 üzenetére
Rossz hallani, sokat járok a Bükkbe (minden évben legalább 1 hét) és ott aztán lennének helyek egy jó kör kijelöléséhez.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Hasaggymeg #225873 üzenetére
Pontosan, minek sietni? A kajajegyet már indulás előtt odaadták...
Ha lenne bringás rovatunk, akkor most úgy indítanám a cikket, hogy:
Bükk Marci: A maraton halála
A hétvégi versenyben ott van minden, ami miatt a magyarországi XCM évek óta zuhanórepülésben van.
Na és akkor a beszámoló: a Bükk Maraton korábbi verziójával az volt az egyik legnagyobb probléma, hogy borzasztó helyről indult, egy mező közepéről, ahova csak a legmegátalkodottabb versenyzők hoztak magukkal családot, hogy aztán ott aszalódjanak a napon órákat, minden nélkül. A pálya sem volt túl érdekes, de azért voltak benne izgalmas pillanatok. A tavalyi módosításokkal egyfajta no pain no gain állapot lett: egy kicsit, de tényleg csak egy kicsit jobb az infrastruktúra, viszont a pályából kiöltek mindent, ennél érdektelenebb XCM menet szerintem legfeljebb a Superiorosok etyeki köre lehet. Egy viszonylag hosszú aszfaltos mászással kezdődik, ami normál esetben arra lehetne jó, hogy az eleje lemeccselje, ki jut elsőként a nehezen előzhető egynyomos részre, ám itt gyakorlatilag NINCS ilyen, pár métert leszámítva bárki bárhol bátran előzhet. Technikás lefelék nincsenek, a legnagyobb kihívás az, hogy ha 40-nel mész be egy nem belátható kanyarba az erdészeti utakon, akkor nincs-e egy halom laza sóder vagy homok középen, hogy szépen kicsússz. Technikás felfelék nincsenek, én egy alkalomra emlékszem, amikor a nyíl egyenes nyomvonalról kicsit le kellett térni, hogy kikerüljek pár nagyobb követ, amik esetleg megakaszthattak volna. Két komolyabb (értsd: nekem le kellett váltani a legkönnyebbre, de ez az én aktuális gyengeségem ) meredekségű rész van, de a komolyabb meredekségről annyit, hogy tavaly a szakadó esőben a fattel leszállás nélkül fel tudtam menni rajtuk. Apropó, szakadó eső: a tavalyi verseny attól volt ugyanezen a pályán emlékezetes, hogy a vége felé van úgy másfél-két km, ami az a klasszikus "deathmud", azaz kerékre ragadó agyag, ha nem vagy résen, akkor beállt kerekű, 40 kg-ra hízott bringa vonszolása lesz belőle pillanatok alatt. Ez természetesen most nem fenyegetett senkit, tökéletes volt az időjárás.
Mindent egybevéve, számomra egy kellemes kardiós edzés lett a Bükk Maraton, semmivel sem nehezebb, mint a tavalyi budapesti GravelJam pályája volt, csak rövidebb . Nem tudom, hogy ez a szervezők vagy az erdészet miatt van-e így, kétlem, hogy a Bükkben ne lennének ennél jobb nyomvonalak. Nekem egyébként ezen a téren a Bakonyerdő Maraton volt az etalon, és a Mátra is több izgalmat hozott, de a Zselic is egész jó volt idén. -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225864 üzenetére
emlékeim szerint te is viszonylag nagy keréknyomással mész, mondjuk a traktornyomvályú 2-2,5 baron sem kellemes merev villával.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz murlock #225863 üzenetére
ha terepre is mentek, de nem durvára nincs sár, akkor ha belefér a vázba, akkor 35-36 mm széles külsőt választanék.
ha szinte végig aszfalt, akkor
pirelli cinturato velo 35c, conti grand prix urbanha tubelessre van lehetőség (kell hozzá kompatibilis felni, szelep és felniszalag), akkor a könnyebb, nem defektvédett gravel külsők is jók, pl:
ha szinte végig aszfalt, akkor
gravelking ss/tlc, tufo thundero 36ha van valamennyi száraz terep, akkor dedikált gravel gumik, amik aszfalton is jól gurulnak:
panaracer gravelking sk 35c, tufo thundero 36c, schwalbe g-one allroundha durvább terep, akkor gravel gumik bütykösebb/mélyebb mintázatú gumival.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZavaBalazs #225874 üzenetére
Ja tényleg, hisz már mondtad...még mindig érthetetlen számomra hogyan törhettek le azok a fogak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz ZavaBalazs #225869 üzenetére
Szívesen!
Néha elkap a vadászösztön, és a guglizásban élem ki.
Mondjuk elgondolkoztató, h sokszor a gyári oldalakon nem részletezik a portéka szabványait, külön kell utána járni.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #225871 üzenetére
miche primato, gondolom még a gyári, amivel kb 10-12 évvel ezelőtt forgalomba került a bicikli.
#225809 ISThun: a hungaroring felé vezető útvonaladat meg tudod osztani? a héten lesz alkalmam nagyobbakat biciklizni, de valami mást is kipróbálnék, mint a dunakanyart.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #225872 üzenetére
csokicsibész volt?...csak mert még nem panaszkodott itt mennyire rosszul ment neki.🤭 Wombath kolléga meg látom szépen, tempósan végigment, ahogy szokott, hisz nem siet sehova...igaza is van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #225871 üzenetére
Tavaly volt az esős, brutál sáros pálya, ez meg a második verseny ezen a pályán, szóval nem volt nehéz PR-t menni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gergo5991 #225870 üzenetére
70-80 km távokra aszfalton egyértelműen a Cube, arra alkalmatlan az a nagyobb rugóútas, Cubenál jobban a lejtőzésre optimalizált Radon...ár-érték arányban ugyanakkor jobb a Radon, amint írtad te is, jobb villa, továbbá jobb kerékszett és állít6ó nyeregcsővel szerelik miközben a Cube mellett leginkább a fékek és a súly szólnak.
#225869ZavaBalazs...milyen sor ez...gyártmány?
#225868
6030D...teCCik a részletes beszámoló. Látom mentél néhány PR-t.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gergo5991
őstag
[link] radon cragger 7.0
vs
[link] cube reaction prohol van a kutya elásva?
a felszerelés majdnem megegyezik, de a villa a radonon 3x drágább.. nyilván nem tud 3x többet, de ha drágább gondolom valamivel csak jobb..
a másik: 130mm vs 100ml.. van aki mostanában vett xc gépet 100mm-nél nagyobb villával? egyre több gépen látok120-130asokat
túrázásra, 70-80km-es távokra melyik lenne alkalmasabb főleg aszfalton? nyilván erdei utakra is lenne használva -
ZavaBalazs
őstag
na, végre megvan az új sor, köszi a tippet, andrisbandi
illetve itt van a két sérültfogasfogatlankerék, hadd szörnyülködjetekwir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
6030D
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #225852 üzenetére
+1
#225861rin33...kérdés a simának ha figyeltél volna a technikájára mennyivel mentél volna gyorsabban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz zsocy #225865 üzenetére
Ha már outi, szőrös láb?
Amúgy ha nagyon grammbuzulnék, Aerothan-t vagy Tubolito-t használnék, de inkább maradok az évi egy defektnél így is az egyik legkönnyebb, még megfizethető kerékszett van fent. És jobban szeretem ha a bringa csendes, imádom ha csak a gumi surrogását hallom a sima osztrák aszfalton
A latexen még gondolkodom... (és itt gondoljon mindenki amire akar )"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #225864 üzenetére
Csak az igazán hardcore arcok és a maximalisták mondják hogy felejtsd el a teleszkópot trekkingen. Szerintem is egy átlagos usernek jobb ha van, mint ha nincs. A másik az a trekking súlya. Az sem számít annyira, mint nekünk kérges szívű profiknak. Legyen stabil, legyen tartós (kevés használat mellett minden az lesz ha karban van tartva) és legyen a lehetőségekhez képest kényelmes. És ne legyen extrém drága. Ezt megugorja az a Decás Riverside is. Évi 6-7 alkalomra minek is kellene jobb? Az viszont tény hogy az ajánlott Cube és a Merida jobbak. Ha belefér, go for it!
Grammbuzulásról jut eszembe, Alg, teljesen le vagyok sújtva, rögzítő anya a szelepen? Szelepsapka?? Egy outin? Ez legalább 1 gramm! Megengedhetetlen!
És végül íme, az én mai Bubázásom szőröstérdes, kormányos (és jó ferde horizontos, bocs Jjeahh) bizonyítéka. Szerintem az út elkészült, Etyekig minden csodásan járható, táblák, felfestések megvannak, és Pázmándon működik a kút is abban a szép, díszesen faragott pihenőben. Lehet menni hullámvasutazni
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
-
Alg
veterán
Kis Pirelli outi belső szösszenet:
Nem tetszik, nem ajánlom. Több levegőt enged el mint a Schwalbe.
A szelepszáron nincs menet, hanem egy gumi borítás van helyette. Ez több dolgot eredményez:
- Nem lehet rögzítő anyát tenni rá, még a gumi borítás ellenére is csörög néha a felniben;
- Nem meg rá az SKS nyomásmérő (nem tömít, szerintem a többi sem);
- Elég nehéz a pumpafejet is rendesen rátenni hogy ne eresszen;
+ Jobban rászorul a műanyag szelepsapka.Ingyen volt (nyertem), tartaléknak jó, de ki fogom cserélni Schwalbe/Conti belsőre amint tudom.
arcitec: Ha az enyémre gondolsz, akkor itt
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
rin33
senior tag
válasz gergo5991 #225845 üzenetére
Én is meg szoktam róla feledkezni pedig napi 60-70km-t tekerek és jobban megy ha húzom is. Nálam ez olyan mint a most beállított ovális lánctányérom: ha figyelek a technikájára, próbálom megszokni akkor 5-8%-kal gyorsabban megyek, (kb 60-as pedálfordulatnál), ha nem akkor kb. ua mintha kereket használnék.
-
arcitec
addikt
Az ott király, merre fele található? Legközelebb a képekre kéretik a GPS koordináta is..
[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Nutra
tag
válasz murlock #225853 üzenetére
Nekem a Schwalbe G-One lett pozitív meglepetés. Egy Conti Ride tour (vagy tour ride ) 35 helyett került fel (akcióban kb féláron volt pár hete, az ajánlást ezúton is )
Érezhetően jobban megy, könnyebb is. Munkábajárós útvonalon kis gyorsulás és kevesebb idő a tempo HR zónában.
Van belőle 35 és 40es is. Sőt, ha számít, akkor TLE (tubeless easy) -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225857 üzenetére
teleszkópot inkább dobni kellene.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
parandroid
félisten
válasz Stauffenberg #225856 üzenetére
Én is inkább venném, ha van hol tartani, meg évente át tudják egyszer nézetni a szezon elején.
A Decathlonossal az a gond, amit írtak, hogy dög nehéz. Másik gumikkal, meg megszabadulva attól a csomagtartótól talán jó is lenne, mert amúgy technikailag megfelelne, de gyakorlatilag minden alkatrésze belép szint, és ennek megfelelően súlyos. Valószínű, hogy a fékek, illetve a kerekek sem túl acélosak, de legalább nehezek. Cube, vagy Merida cross trekkingeket néznék első körben. Előbbinél talán Nature, esetleg Cross, ha van még, utóbbinál asszem Crossway.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz murlock #225853 üzenetére
tubeless vagy belsővel?
méret: mekkora külső fér el a vázban, ill. sárban fogsz-e menni?
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
murlock
csendes tag
Sziasztok!
fitness kerékpárra keresnék új köpenyt, a jelenlegi 28x522 (700x28c) gyári Kenda kezd elfáradni.
A következő időszakbanjó minőségű útontó kerülésekre megyünk jópárszor, így kacérkodok egy kicsit szélesebb gumival is.
Valaki tud ajánlani valami olyan köpenyt - és méretet -, ami ennek megfelelőbb? (Trekking kerékpárosokkal megyek, a tempó most annyira nem létszükséglet)Köszi előre is!
-
szuszinho
őstag
Bükkösök, ha lesz kedvetek, egy kis beszámolót írhatnátok!
-
chubby2o6
senior tag
válasz gergo5991 #225845 üzenetére
Pedig jó húzni is. Még csak harmadik hónapja spd-zem, ha rutinból megyek, még mindig inkább taposom. Ha odafigyelek rá, akkor sikerül húzni is, érezhetően hatékonyabb olyankor a hajtás, és könnyebb pörgetni is. Mászni nem nagyon szoktam, de síkon is simán kijön a húzás előnye.
-
G@ben
addikt
válasz Dark Archon #225849 üzenetére
Köszi, akkor ez lesz.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
addikt
-
G@ben
addikt
válasz Dark Archon #225844 üzenetére
Aszfaltos kanyarokat hogy viseli? Nem kúszik a bütykökön?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
gergo5991
őstag
nekem lidlös van mérlegem van 24,5% tzs-t ir, 90 kilórol lejöttem 75re 2-3 hónap alatt mikor covid miatt itthon döglöttem, most vissza hiztam 80ra, de az az 5 kiló szinte egy az egyben a hasamra ment, de kb elég volt hozzá másfél hét, meg napi 1 pizza
augusztus végére szeretnék ujból 75 lenni, ezért is tértem vissza a bicajozáshoz egy szép kihagyás után. Egyenlőre ilyen 30-40km-es köröket megyek itt a városban meg erdőben, de amint engedi az idő jövőhéten tervben van egy 80km-es kör
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz gergo5991 #225845 üzenetére
Az igazat megvallva, már alakul, a Huawei mérleg szerint közelít 10%-hoz a testzsír
De olyan igazi sosem lesz, ahhoz túlságosan szeretek enniU.I: Elkezdett esni az eső kb. egy órával azután hogy hazaértem
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
gergo5991
őstag
ennyi sport mellett kockás has van?
akinek spd-je van az kb mennyire huzza is a pedált? elvégre az előnyök között szerepel ez is, de én nem igen szoktam húzni. Max ha már kvára nem birok és a legkönyebb fokozatba kell felszerencsétlenkednem magam egy kva nagy dombra
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Alg
veterán
Tegnap 20k futás, ma 100k bringa - most nem olyan érdekes terepen, csak a Duna mellett, megnézni egy sátorhelyet a későbbi bikepacking-hoz. kb. 30-35km-nyi tökegyenes (jó, volt két kanyar benne), sima aszfaltozott (ok, volt talán 2km-nyi jó minőségű sóderes rész) kerékpárút, kereszteződések nélkül... Visszafelé pici szembeszél, de próbáltam a 30as tempót tartani.
Ez így 30 órán belül 6 órányi edzés 140 körüli puluson.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
G@ben
addikt
A Schwalbe Land Cruiser 26x2.0 városi használatra, illetve rövid aszfaltos túrákra mennyire jó? Olvasni olyan véleményeket, hogy nem fut egyenesen, a defektvédelme nem jó. Ennek ellenére ajánlott gumi?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #225839 üzenetére
az a baj, hogy ez nagyon nehéz bringa, már az aluváz is 2,2 kiló [link]
plusz még ott van az agydinamó, kiló feletti gumik, 1,2 kilós (!!) csomagtartó, etc.tényleg annak jó, aki körbetekeri a fél világot, vagy 130 kilós és kell az anyag a gépbe.
ha a fitnesz is túl sportos lenne (ott is van több féle geo), akkor inkább a giant toughroad, bár az nem átütős, vagy a giant escape disc sem rossz szerintem
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
.mf
veterán
válasz Stauffenberg #225836 üzenetére
"- Alkalmi túrák (Budapest - Szentendre, Velencei tó megkerülése, stb)
[...] évente 6-7 alkalommal mennének ilyen light túrákra"Kövezést kockáztatva: arra a pár alkalomra nem egyszerűbb bérelni?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #225838 üzenetére
- Ez ajánlható?
RIVERSIDE TOURING 520
Ezt kapni is lehet.
Teljesen felszerelt. Esetleg csupaszítható.
Teló nélküli, és átütős, főleg ezért tetszik.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
parandroid
félisten
válasz szuszinho #225837 üzenetére
Nem feltétlen, szélesebb, kicsit terepesebb gumi kezdőknek jelenthet nagyobb biztonságot, meg a masszívabb összeszerelés is. Fitness inkább a tempós haladásra való, nem a kényelmes kirándulgatásra.
Csak azért mondom, mert én is beleestem ugyanebbe a hibába a nejemmel, el is kellett adni a fitnesst, azóta is trekkinggel jár. Közben én meg már gyakorlatilag átépítettem a cross trekkingem fitnessre. Szóval ez elég egyéni dolog, érdemes lenne kipróbálni egy-két példányt, akár bérelni valahol egy hétvégére, vagy egy-egy napra különböző típusokat, ha már az ember ennyi pénzt elkölt. Merthogy olcsó nem lesz, 300-350k alatt nemigen lesz minőségi darab a kínálatban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szuszinho
őstag
válasz Stauffenberg #225836 üzenetére
Trekking helyett fitneszt vegyenek.
-
Stauffenberg
nagyúr
Sziasztok!
Egy ismerősnek próbálok segíteni, vennének a párjával két bringát, de nem nagyon értenek hozzá, én meg nem foglalkozom vele egy ideje.
Hol kezdődik így 2022 nyarán egy jó szívvel ajánlható bringa alkalmi túrákhoz? Mondhattok akár váltó/hajtás felszereltségi szinteket is, aztán keresgélnek maguknak. Írom a követelményeket:- Trekking legyen (inkább kényelmes, mint sportos üléspozícióval)
- Alkalmi túrák (Budapest - Szentendre, Velencei tó megkerülése, stb)
- Kerékpárút, döngölt földút
- Újonnan vásárolnák (vagy boltból/szervízből felújítottat, garival)
- Csomagtartó nem kötelező, de ha megvan a hely neki utólag felrakni az pluszpont
- Mindketten átlagos testalkatú emberek, nincs extrém terhelés
- Előny ha Budapesten van a bolt és meg lehet nézni a vázméretet, üléspozíciótA "jó szívvel ajánlható" alatt azt értjük, hogy nem a teljesen fapad belépő szint, ami majd a túra felénél akar szétesni, de nem is sportcucc kell, még hobbiból bringázásnak is nehéz ezt nevezni, évente 6-7 alkalommal mennének ilyen light túrákra, ezen kívül csak pár kilométereket a Városligetbe, Margitszigetre, stb.
-
Sped
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225825 üzenetére
Úgy, hogy azt hittem beragadt/beszorult, ezért megütögettem kalapáccsal, hogy kilazuljon. Hát nem jött be. Többet biztos hozzá nem nyúlok semmihez a bringán. Villához nem értem hozzá semmivel, annak semmi baja. Életem legnagyobb hülyeségét csináltam, ciki vagy nem ciki.
#225830andrisbandi
Igen, erre hasonlít, csak az a kallantyú vége nem kihajtható, hanem fix. A másik oldalát meg imbusz kulcsal lehet tekerni.IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
erhas01
tag
válasz Szemi & Emi #225471 üzenetére
Ha a kitámasztó nem kell, vágd el azt. Orr- vagy dekopírfűrész fém vágó lappal, V alakú keresztbe vágással. A csavaron ( a nyereg felé, felfelé ) nem látok menetet ( ezt kellene eltávolítani ), csak addig kell eljutni és kiesik a szára. Az összefogató sérült részét meg pótolhatod.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #225830 üzenetére
Manitou is valami ilyen negyedfordítóst használ villáinál elől.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #225825 üzenetére
Focus Bikes - RAT (Rapid Axle Technology)
https://www.youtube.com/watch?v=fA7ClKdz74MLehet ilyen spéci átütős, ami gyakorlatilag gyorszárnak tűnik, csak vastag.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #225827 üzenetére
+Fall-N... mindig úgy gondoltam, hogy meg kell érteni a működési elvet és ha már érted mit-miért akkor sokkal könnyebb valamit szerelni, állítani, javítani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz zsocy #225827 üzenetére
Persze nem szeret mindenki szerelni, de csak nekiállt. Az lett volna az alap, hogyha nekiállok akkor előtte utánaolvasok, YT tutorial. De mindenki a saját kárán tanul. Pedig annyi jó, akár magyar nyelvű videó van, hogy gyerekjáték nekiállni. Például a váltó beállításról ott van a KerékpárGuru alapos videói.
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #225825 üzenetére
Erre gondoltam én is, jól szétverhette ha a csapágygolyók kigurultak és eltört az átütő... Karbon a villa is, lehet ott is sikerült némi kárt okozni, de ne legyen igazam.
Én szeretek szerelni, elvagyok vele, de az is érthető ha valaki utálja. De egy belső csere az szerintem nem szerelés hanem a bringázás része. Csináltam út szélén is, ha haza akartam menni, akkor kellett. Az ilyet tényleg érdemes begyakorolni kicsit, mert defekt az tényleg bármikor jöhet. -
parandroid
félisten
válasz ISThun #225816 üzenetére
GP5000-et én megrendelném német webshopból, bike24-en kb folyamatosan akciós a komplett szett. Országútizni én is taposóval kezdtem, aztán lett spd egy mtb cipővel, aztán sikerült találnom nagyon akciósan egy nw ghost-ot, ami spd-s mtb cipő ugyan, de karbon talp, meg normális dizájn. Trekkingezni a mai napig ezt használom, az országútira meg előbb-utóbb úgyis megy egy rendes spd-sl pedál. Egyszer kipróbálod, úgysem leszel hajlandó mással tekerni.
Amúgy ennél csak egy bringa szebb, az F10-es [ nyálcsorgatás on ].
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Sped
aktív tag
válasz Fall-N #225803 üzenetére
Tudom milyen sikerélmény, én ezt éreztem amikor sikerült először önállóan gumibelsőt cserélni egy YT videó alapján = profi kerékpárszerelő lettem. De nem nekem való ez, azzal is sokat kínlódtam, és nekem ehhez nincs türelmem sajnos... tegnap is frusztrált az egész, hogy már indulnék és akkor defektes a gumi, és nem jön le a kerék és a p.csába már hogy ezzel kell szenvedni. Mióta megvan a bringa kb 3 éve egyszer kellett levenni a hátsó kereket, és már nem emlékeztem, hogy kell hozzá inbusz kulcs is, azt hittem olyan gyorszár ez is mint a Speederen lévő és nem értettem miért nem lehet kihajtani, miért nem forog, erőltettem, ütöttem mint az állat erőből, dühből. Tényleg nem való ez nekem. Persze most egy életre megtanultam ezt az átütőtengely dolgot. De több energiát így sem teszek az egészbe, azért viszem minden tavasszal szervízbe a bringát, hogy egész évben SEMMIT ne kelljen vele csinálni. Max. csöpögtetek olajat a láncra, meg megtörölgetem néha, ennyi.
Ja igen, találtam a földön tegnap este két kis csapágygolyót, gondolom az az agyból (?) eshetett ki. Remélem az nem ilyen speckó cucc és van belőle kilószám mindenhol, ha esetleg több is kiesett csak elvesztek.
(Najó, azt hiszem kiventilláltam magam, most csak abban reménykedem, hogy lesz időben alkatrész és idén még tudok menni pár 100+ km-es kört.)
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
zsocy
őstag
válasz ISThun #225816 üzenetére
Köszi a beszámolót, 116 km 26-os átlaggal azon a körön egyáltalán nem rossz!
Egy F8 Dogmával már nem kell magyarázkodni, itt már úgyis csak irígységből mondunk bármit, a gépnek kijáró tisztelet megvan Legalább becsatolós a pedál, láttam már ilyen gépet taposóval, na az hátborzongató volt
-
szuszinho
őstag
Urak,
Egy lockolt telónak (pl. SID) mennyit lehet mozognia?
-
Ringman
nagyúr
válasz vallas #225817 üzenetére
szerintem a tiagra biztosan nem, mert annál a cable pull ugyanaz, mint a 11 sebességes váltóknál, vsz. az eggyel régebbi lesz jó, az FD-4603.
elvileg a microshift FD-R732 is jó lehet, de rákeresve nem nagyon találtam webshopban.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
senior tag
Városi munkábajarósba érdemes Shimano négyszögtengelyes középcsapágyat venni, vagy megteszi más is féláron?
Alapvetően aszfalton közlekedek, de van egy 5-600 méteres földutas rész, ami elég poros.
Nem tudom hogy ez miatt-e, de a régi Thun Zumba pár hónapot bírt...Путин, иди нахуй!
-
őstag
srácok, jól gondolom, hogy a görgős bicómra amin 3*10 sebis régi 6600-s ultegra set van..
majdnem, csak az első váltó nekem nem ment rá, mert nekem 34,9-s a a váz a váltó pedig 31,9 -s talán, és most egy monti váltó van fenn, de csak a középső és a nagy első tányérra rakja...normálisan jó lenne egy [link] vagy [link] ilyen első váltó????köszi...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
ISThun
csendes tag
-
ISThun
csendes tag
válasz parandroid #225811 üzenetére
Magyarázkodás ON
Nem szeretnék kétféle pedált és kétféle cipőt venni és hordani, a Bromptonomon is ilyen pedál van, viszonylag sokat sétálok a cipőben is, úgyhogy ez marad.
(Van másik nem ennyire agyonhasznált Giro cipőm, csak el kellene mennem azzal is egy bikefittingre, hogy normálisan legyen beállítva a stopli.)
Magyarázkodás OFF -
Maximum1
őstag
válasz parandroid #225811 üzenetére
Gumi is milyen
Futár bringákra való nem egy Dogmára, jó hogy szóltál, kicsit jobban megnéztem én is. -
G@ben
addikt
Erről a gumiról van vélemény?
Kenda K841A
Csak aszfaltos használat lenne.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
parandroid
félisten
-
Maximum1
őstag
válasz ISThun #225809 üzenetére
Szép bringa!, zokni meg +10watt
Idén már fordítva csinálom a kört, 11-esen megyek ki, fellegvárt a rossz úton húzom be és onnan megyek fel Paprétnek, szintén a pocsék úton, ez 650méter szint és tele 6-8%-os részekkel.
Papréten meg lehet még oda tenni dolgokat, mikor milyen kedve van az embernek.[ Szerkesztve ]
-
ISThun
csendes tag
Kis, mai gurulás:
Tegnap még azon töprengtem, hogy Paprétre menjek vagy a Hungaroring felé, esetleg a teljesen sík Csepel-Bugyi körömet tegyem meg vagy kipróbáljam a BuBát legalább a Velencei-tóig, aztán ma reggelre az első mellett döntöttem, mondván arra legalább árnyék is van néha. 7 körül indultam méghozzá Dél-Pestről ami azért szívás, mert 1 óra mire átjutok a városon. Cserébe a reggeli órának köszönhetően még nem volt túl meleg és a forgalom is minimális volt. Túl sok bringás sem volt még a szentendrei kerékpárúton, így kényelmesebben lehetett haladni.
Szentendrén utolértem 3 országútis srácot akik kissé más útvonalat választottak mint én a városon belül (én átmentem a korzón, ők nem), így másodszor is utol "kellett" érni őket. Mint kiderült nekik is Paprét volt a(z egyik) céljuk, utána Pilisszentlászlón át Pilisszentkereszt, úgyhogy Pilisszentlászlóig becsatlakoztam, úgysem jártam még arra Paprét felől. Hármójuk közül ketten eddig inkább futottak, cserébe olyan tempóval mentek fel a hegyre, hogy alig győztem őket behozni mert kissé elbeszélgettem a harmadik sráccal. Úgyhogy új személyes csúcsot döntöttem Paprétre, sebességben, wattban, pulzusban, mindenben. Mindezt úgy, hogy felfele végig dumáltunk. Elképesztő milyen motiváló tud lenni ha mások is ott vannak az ember körül és nem csak egyedül kell felfele menni.
Pilisszentlászló után elbúcsúztam tőlük, legurultam Visegrádra, kár, hogy itt csak a végefelé aszfaltozták újra az utat, jó lenne normális minőségű úton lejtőzni, de hát ez van. Visegrádon némi kajaszünet és szőrös láb fotózás következett, majd a 11-esen visszatempóztam Szentendréig. És baromira örültem, hogy nemrég beszereztem egy Varia radar/hátsó lámpa kombót, sokkal jobb úgy kerülgetni a kátyúkat (vagy egyszerűen csak a sávom közepén haladni), hogy tudom és látom a Garminon, hogy nem jön mögöttem autó. Előbb is vehettem volna, most már mindegy.
Szentendrén visszamentem turistába és a Duna menti kerékpárutat választottam vissza Budapestre. A szembeforgalom már jócskán megnövekedett, ennek minden látványban kellemes előnyével és előzgetési hátrányával, de még bőven okés volt. Cserébe a hőmérő higanyszála biztosan mérhetetlen magasságokba emelkedett...
Budapesten a budai rakparton elcsorogtam a Halász utcától a Rákóczi hídig ha már abba a sávba egyszerűen nem tud lehajtani autós, és csak egy dudálást kaptam egy szemben jövőtől, biztosan zavarta, hogy én vagyok az egyetlen a másik sávban...
116 km lett a vége, 26-os átlaggal, ami nekem átlagosnak mondható (sajnos). A folyadékpótlásra viszont jobban kellene figyelnem, a 4,5 óra alatt mindössze 5 kulacs folyadékot ittam meg.
Köszi, hogy elolvastad a szerelős/vásárlós posztok között.
-
parandroid
félisten
válasz flash- #225807 üzenetére
Gyerekkori tapasztalataim alapján azt mondanám, hogy elfékezted.
Amúgy lehetett gyártási hiba, vagy vágásos sérülés is, ez így távolról megfejthetetlen. Én lehet, hogy visszaküldeném, vagy legalább írnék egy mailt a forgalmazónak, ha lenne jó képem róla, és az alapján egyértelmű, hogy nem kívülről jövő fizikai behatás érte.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
Continental gp5000 először kipuklisodott(28-622 7baron használtam) bele is ért a Támvilla összekötőbe aztán nemsokára ki is lyukadt a futófelület belűröl kifelé
ötlet? (3000km volt benne, felütve nem volt, de defekt se) -
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #225804 üzenetére
Nekem az XC500-amon úgy rá volt tépve a taposópedál a hajtókarra, hogy visszavittem, mert nem tudtam kicserélni spd-re. Jött a szervizes kolléga, akinek én magyaráztam el, hogy így csak még jobban megtépi a menetet és másik irányba kéne lazítani.
Az RC120-amon pedig alig tudtam kiszedni a hátsó kereket, annyira rá volt húzva a gyorszár. Lehet testépítők dolgoznak a Decánál.
-
andrisbandi
őstag
válasz zeus_2k14 #225798 üzenetére
Zündapp Mountain Bike
Eszerint 1 méret van belőle;
L
19"- 20"We recommend this bike with frame size 48 cm for riders with a height between 175 cm and 190 cm
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #225799 üzenetére
Én még nem hallottam olyat, aki a decás szervizre jót mondott volna. Van egy Decathlonos triban 500-am, minden baja volt a boltból kihozva, de főleg a kerékszettnek (küllők, felniszalag...). Szerviz óta tökéletes, pedig téli használós, meg voltam vele csomagos túrán is, szóval van/volt gyötörve.
-
Fall-N
veterán
Pedig mekkora sikerélmény az embernek ha valamit megcsinál. Én a vészesebb dolgokat bízom szerelőre, meg amihez drága célszerszám kell. Centrírozni én sem állnék neki, nincs időm rá. De például az ideiglenes csavarós váltókart kicseréltem magam fékváltókarra és beállítottam a váltókat és fékeket. Tök jó és élvezetes volt szerelni. Ezért biztos nem vártam volna, mire a szervíz másnapra megcsinálja.
De az előző upgradenél is én szereltem, kicseréltem a kormányt és az A-Head szárat. Ez is egy 10 perces munka volt, egy darab 5-ös imbusz kell hozzá. Tovább tartott kis túlzással szárazon levenni a két markolatot.
Az anyagi vonzata is megmaradt. A váltó beállitása itt 1500 Ft/db + a féké is kábé ennyi. Kormány csere is lett volna egy 3000 Ft. Ezen a pénzen inkább veszek valami alkatrészt később vagy kiegészítőt. Mondjuk első váltó kell később, mert ezt a hajtóművet nem éri át. Ha tudtam volna egyből ezt is cseréltem volna, de nem szólt a szervíz a hajtómű cserénél és beállítás közben derült ki.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Hasaggymeg #225783 üzenetére
"Lefelé pedig a tapasztalat, vagyis az út ismerete (10 ereszkedés pár 7 alatt) sokat számít, lassan ismersz minden kanyart."
Jó lesz az 70-nek is ha a tavalyi kerek 50x kocsival fel-le alkalmat és az ideieket is számolom - persze más kocsival, mint bringával, de mivel sokkal régebb óta bringázok-motorozok, mint vezetek kocsit, ezért folyton bringás-motoros szemmel is figyeltem az utat, tanultam a kanyarokat.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #225795 üzenetére
Konkrétan a Cube általában Sytace alkatrészeket gyártat Cube logóval. Az én kormányszáram (CPS Pro) is Syntace gyártmány, rajta is van kis betűvel.
andrisbandi: A matrica ragacsot a legegyszerűbb acetonnal leszedni. Olcsóbb is és könnyű beszerezni. Ha az asszony festi a körmét akkor lehet akad is otthon.
fulton: Ilyenkor érdemes megnézetni egy jó szerelővel, ő tudni fogja mekkora tengely kell. A láncvonal általában élesben derül ki, mert sok tényezőtől függ. Alap a váz fogadó képessége, hogy ne érjen bele a hajtómű. A hátsó kerék helyzete a másik tényező. Abba meg beletartozik a papucstáv, a hátsó fogaskerék szélesség stb. Ki is lehet számolni, ahhoz mérni kell. Bikepro.hu-n van rá szakcikk.
Redneck: Ez egy alap Cube azért ilyen olcsó. Lehet kicsit kopott is a hajtás és ezért olcsó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest