Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
INTELligent
senior tag
Tervben van a nyárra egy Balaton kerülés haverokkal. Ehhez keresek a 29eremre valami csomagtartót a cuccoknak (nem fogjuk halálra tekerni magunkat, 3 nap alatt tervezzük megtenni a távot).
Van itthon elfekvőben egy ilyen csomagtartón átvethető táska, azt tenném rá. Én ezeket a nyeregcsőre erősíthetőeket néztem. Milyet illetve hol érdemes nézni szerintetek? Igazából mivel nagyon alkalmi használatra lesz, így szeretném viszonylag olcsón megúszni .Smart Sam-mel mennyire életképes dolog nekivágni a túrának? Vagy keressek valami aszfaltra való külsőt inkább? Abból a Conti-nak a Double Fighterét ajánlottátok itt korábban azt hiszem, de ha van más javaslat, azt is megköszönöm .
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
cettlee
őstag
hali!
le akartam szedni a pedált, belecsavartam a lehuzot, aztán a kinyomo felét csavartam koppanásig és még annál is tovább, igy szerintem mégjobban beleszorult a lehuzo a lyukba. Meg sem mozdul kifelé pedig bika vagyok. A pedál szerintem 1 picit sem jött kijjebb amugy. -
xy.zsolt
őstag
Ez a strava egy kalap szar lett azóta, hogy pénzt zsarol....most pl nem is enged be ilyen indokkal, hogy "too many request" .... pff
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
tisn
addikt
válasz parandroid #164492 üzenetére
Nevét is megadta, címe meg ugye megvan. 60 km volt a mai terv, majdnem meglett, 59,8-nál volt a bukta. Nem egészen 2 km volt még hazáig.
menj el fejct-re, ezt nagyon elszamoltad -
parandroid
félisten
válasz ZolkoW #164490 üzenetére
Na, 42 éves fejjel végre elütöttek. 30-as övezet, egy autónyi hely az úton, egyik oldalon (szemben) párhuzamos parkoló, másik oldalon (jobbra) garázsok. A garázsok előtt parkolt az úttal párhuzamosan a járdán egy fiat 500, sikerült pont elindulnia, amikor melléértem. A szembe oldalra figyeltem, mert onnan is pont indult egy szabályosan parkoló autó. 25 kmph körül mentem, mindkét fék satu, oldalra a másik autó miatt nem nagyon mertem menni, nagyjából sikerült kimanőverezni, de a kifordított első kerékbe beleakadt a pedál. A következő élményem, hogy hanyatt fekszem az út közepén. Semmi bajom, a bringán sincs egy karcolás sem, a lánc leugrott, ennyi. Ilyenkor azért örülök, hogy nem spd-vel megyek. Korrekt volt a fickó, nem győzött elnézést kérni, nem engedett tovább, amíg meg nem nyugodtam, meg át nem néztük a bicajt is, meg hozatott vizet a feleségével, hogy meg tudjam mosni a kezem. Nevét is megadta, címe meg ugye megvan. 60 km volt a mai terv, majdnem meglett, 59,8-nál volt a bukta. Nem egészen 2 km volt még hazáig.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #164486 üzenetére
Nekem a Ray zseniális mintázatnak tűnt, párom most azzal aszfaltozik
Azért van hátul is (dedikált első gumi létére), mert véletlenül a nehéz változatot vettem, és nem sikerült eladnom, így inkább koptatósnak be van fogva, elöl meg már a normális Evo változat, ami jelentősen könnyebb.
De szerintem a Contitól lopták a mintáját, csak ráhúzták a Schwalbe szűrőt PhotoshopbanBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
RetepNyaraB
veterán
válasz ivana #164401 üzenetére
Prívátban, vagy itt folytassam?
Nem értem. Az egész egybe préseltnek tűnik, nem láttam bontható részt. Milyen porvédő?
A kazettatest oldalán belül van egy ricnis gyűrű, gondolom az a racsni rész. Abba kellene imbuszt tolnom?Szerk: amúgy telefújtam #védénegyvennel jobb híján és kiráztam belőle - kiszedte a retket, most épp működik, de ez nyilván nem a legjobb megoldás...
"And we close our eyes to sleep To dream a boy and girl Who dream the world is nothing but a dream"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Teasüti #164484 üzenetére
Szerintem igen, majd ha összeállt, nem fog többé folyni sehol.
metrion: nem mondom, hogy nem jó, de van jobb is nála. A performance verzió nehéz, az oldalfalát könnyű kivágni és a gördülési ellenállása közepes. Terepen mondjuk lehet jobban tapad, mint a Race King, de ha Schwalbe, akkor oda akkor már inkább Rocket Ron-t vennék minimum, de persze kinek mi.. . Nagyon mellényúlni valszeg a Ray/Ralph párossal sem lehet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Teasüti
nagyúr
válasz sebgutkopf #164482 üzenetére
Jah, 6 barig tesztelve. Bírja.
-
NomAd_82
aktív tag
válasz sepyi #164464 üzenetére
Köszi és mindenkinek aki a temában hozzászólt.
Ennek megfelelően fogok méretet keresni.
Akkor “s” semmiképpen nem lesz. Geo-k szerint M-L határon vagyok.
Egyébként ha túl kicsi a méret mik lehetnek a negatív hatások tartós használat után, ugyanez ha túl nagyot választ valaki? -
sbi85g
csendes tag
válasz Kempetlen #164478 üzenetére
Ahogy irtam, nem zarkozom el a hasznaltaktol. Az a ketto amit belinkeltem nekem elsore szimpatikusnak tunik.
Egyebkent jokat hallottam a Riverside 500rol is ha mar megemlited a Decathlont. Carrera Crossfire 1-em volt korabban es talan az is valami hasonlo kategoria lehet.
-
jjeahh
nagyúr
válasz metrion #164476 üzenetére
A schwalbe-t szeretem, de racing ralph/ray-t nem vennék. Rocket ron jó lehet, viszont azt csak akkor venném a helyedben, ha gyakran terepeznél is. Szal ezek közül a race king-re szavazok. Esetleg vittoria barzo? Van belőle szép barna oldalfalú és most egyre menőbb márka. Mondjuk ahogy elnézem náluk a 2.35-ös felel meg a standard 2.25-nek. Az új pirellik sem lehetnek rosszak, csak nem tom hol lehet kapni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
metrion
aktív tag
Üdv!
XC bringára milyen gumi lenne jobb, ha inkább aszfalton megyek? Conti Race King 2.2 vagy Schwalbe Racing Ralph, Racing Ray vagy Rocket Ron? Racing Ray jó gumi, tartós? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
sbi85g
csendes tag
Hali sziasztok.
Korabban elloptak a bringamat es ideje a nyer kozeledtevel egy ujat szerezni.
Remelem esetleg tudtok segiteni benne.- Atlagos hasznalatra nezelodok, foleg varos esetleg egy kicsi foldut amin szoktam kozlekedni. Szoval szerintem a trekking kategoriarol lenne szo.
- Arkategoriaban szeretnek nem menni 150ezer forint fole.
- Meret 57-60as vazmeret (21-23"). (magassagom 189cm, belso labhossz 86cm)Amiket eddig osszeszedtem es okos informacionak tuntek:
- merevvillas, agyvaltos kerepar vagy ha nem agyvaltos lehetoleg kazettas hatso agy
- valto tekinteteben keruljuk el a Shimano Tourney kategoriat a felette levok mukodhetnek (nyilvan Deore lenne a tuti de nem biztos ez az az arkategoria) / agyvaltos eseten meg Nexus 8 es kornyeke?Ami eddig szimpatikusnak erzodott de nem vagyok tul hozzaerto:
https://www.bicajozz.hu/spd/NE1841121024/Neuzer-Courier-DT-fitness-kerekpar-feher-kek-54-cm
https://www.bicajozz.hu/spd/NE1631031014/Neuzer-X-Street-ferfi-varosi-kerekpar-fekete-19Illetve nem kifejezetten zarkozom el a hasznaltaktol sem ha jo allapotban vannak:
https://www.bringapiac.hu/hirdetes/114313/Pegasus_7sebagyvaltos_agydinamos_28_60cm.htm
https://www.bringapiac.hu/hirdetes/114361/Cannondale_fitness_hidrfek_full_Deore_ujszer.htmTalan ezek tuntek megfelelonek. De nyitott vagyok barmely mas opciora. Otletek vagy hozzaszolasok?
Barmi segitsegnek orulok .Balint
Sracok, valaki tud ezzel kapcsolatban segiteni?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Teasüti #164471 üzenetére
A felnid szerintem TL ready, csak nem írja rajta. A gumit viszont én nem mertem volna megkockáztatni. A boostered meg menő... ezek szerint bátor vagy . Munkavédelmis füldugót azért használj biztos ami biztos .
Valamikor én is meg kéne bontsam a Nobbykat, nézzem meg mennyi tej van benne, de dög vagyok. No meg nemrég egy pici üveggel a szelepen beleöntöttem a kettőbe, szal valamennyi biztos van bennük, csak kérdés, hogy elég-e.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kempetlen
tag
válasz ZolkoW #164466 üzenetére
+ zsocy
Végül BBB BHT-14 FlexRibbon-ra cseréltettem a bandázst, meglátjuk, hogy milyen.
-
Teasüti
nagyúr
Nem TL felnin, nem TL gumi.
Régi performance line (hajtogatható) kikönnyített Schwalbe. Tubeless-t hírből sem ismeri.
Eddig jónak tűnik, első felfújásra.
Újraszalagozom a felnit, mert a gumibelső kikezdte pár helyen a ragasztószalagot. Majd megy bele a tej és indulhat a tesztkör.
Azért van egy TLE gumim is, biztos ami biztos. -
zsocy
őstag
válasz Kempetlen #164460 üzenetére
Én is ilyen Dedát használok, öntapadós és vastag, de vagy én raktam fel bénán (benne van a pakliban) vagy más a baj, de fél év után elkezdett lecsavarodni, elmozogni picit. Nem szakad, csak mintha jönne szét a tekerés, van ahol már kilátszik a kormány.
Plusz ez nem tapadós anyag, inkább picit csúszós bőrszerű, sima felület. Én most inkább valami tapadósabb, hasított bőrszerűbb anyagút raknék fel magamnak.ZolkoW, ez volna a drágább Decás tapadós szalag?
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Kempetlen #164460 üzenetére
én bőröset biztos nem vennék, de mint látjuk, mások mást szeretnek
Ilyenem van feketében, amiről írtam hogy szerintem megegyezik a Decás drágábbikkal, és hogy az frankó: [link]
(Ez még mindig dobozában pihen)cdl: nem csúszik? Én azt asszociálom a kinézetéhez
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nrg.960
tag
válasz 6030D #164448 üzenetére
Fene.. ne fájdítsd a szívem..
Néztem már amúgy..számolgattam.. de akkor most hajtómű, kerékszett és villacsere, tehát belevertem kb +300-at a bringába, és érdemeileg nem lett jobb. ..csak elől szélesebb 1cm-el, hátul meg 6mm-el..
Ha jó idő van a Magyarokra, a vázamat akkor is olyan 100-120 körül tudnám eladni, felcsapágyazva.. a villát meg vagy 80ért, úgy hogy 2 év alatt 4 szervízt kapott, tavaly meg csak állt a lakásban. Pedig ez a váz is hasonló kaliber volt annó, mint a Meridánál a CF5 szövet.
Jövőre vagy utána úgyis eladó lesz a Hai majd valami 3 kiló körüli áron aztán valami aktuális fenevad horogra akad.
Így ez a kör kimarad.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
6030D
őstag
válasz Csokicsibesz #164456 üzenetére
Nem, de csapattársam. Szerintem vett egy újabbat, ezt meg eladja alkatrészenként.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kempetlen
tag
Utolsó kérdés a felújításhoz ... bandázs:
Deda Mistral vs BBB BHT-12 vs egyéb?
Tartósabb, bőrszerű, gélesebb kellene.Tudom, hogy a Specialized S-Wrap Roubaix lenne a legjobb, de az most nem elérhető sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
A Hervis es X Fact Cross mennyire ér 70 ezret?
Ák. szerint Legutolsó ismert ár (2019. 12. 14.): 54 999 Ft
-
Kempetlen
tag
Egy SOS hülye kérdés: Ultegra fékváltókarhoz milyen fékbowden jó? Még sosem újítottam fel országútit, ezért vagyok gondban ezekkel. A Sima 1,5 millis MTB-s jó hozzá?
-
sebgutkopf
őstag
válasz itouchfan #164435 üzenetére
Elég sokan rendeltünk már ezektől. Egyrészt meglehetősen jó az oldalon a váz méret kalkulátor, amihez fontos, hogy jól mérj főleg átlépési magasságot.
De ott vannak a chat elérések is, ahol plusz kérdéseket nyugodtan fel lehet tenni és segítenek, ha bizonytalan vagy a méretben a típus kapcsán.
Nekem nagyon kényelmes és jól kezelhető a vázméret amit vettem, pedig elég közel vagyok a mérethatárhoz. -
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #164451 üzenetére
Nekem ugyan garmin órám van fenix 5, de a funkciók és menü teljesen azonos a bringás órákkal. A navigálás funkciót még sose használtam, de amiket írogattok az alapján lehet lesz alkalom amikor kipróbálom letöltött gpx nyomvonallal, hogy odataláljak ahova akarok
Legalább akkor erre is tudom majd használni. -
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #164449 üzenetére
Persze, rögzít is mindent, ha elindítod a rögzítést, a navigációtól teljesen független a dolog. Gondolom az újabb Garminokban is így van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz Runner_fxr #164433 üzenetére
az a baj, hogy ezzel sokan nincsenek tisztában, vagy lesz.rják...
nem láttam még s-pedelec felhasználót pl motoros sisakban.... a jogosítványról meg a biztosításról ne is beszéljünk.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
őstag
nrg.960-nak és mindenkinek aki szereti.
Merida BigNine Team CF5 karbon vázMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #164445 üzenetére
Amelyik bringa érdekelne, az pont nem tudja... természetesen . Amúgy sem szimpi a speci, legalábbis az xc-k nem, mert kisméretű montikba képesek 80mm telót rakni . Fura az elöl-hátul eltérő szélességű gumi is és pl. a Chisel-re azt mondják úgy hajlik a váz, mint a franc (mondjuk cserébe aluhoz képest nagyon könnyű). Fura dolgok nekem ezek egy prémium gyártótól.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nmate91
tag
Most, hogy lejárt a havi strava előfizum, lemondtam, hogy lássam mi marad ha nincs. Az eddig tervezett utak megmaradnak, Garmin is látja Szóval akinek hiányozna nagyon viszont sokall évi 19k-t szánni erre, annak van 60 napja megtervezni egy rakás utat, amikből később válogathat.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #164442 üzenetére
Az a bajom a kormányvégbe vagy máshová rejtett pluggal, hogy végül mindíg rájövök, hogy a mini multitoolnak úgyis kell övtáska, mobilnak szintén. Multitoolt meg egyéb bringás kütyüket meg lehet oldani (EDC, vagy [link] [link] [link] [link] , kínai koppincss) de drágán és a mobilt még mindíg nincs ahová tenni, szal végül mindíg marad az olcsó általad ajánlott Deuter övtáska . Mezzsebbe pakolást utálom, szal az kiesik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #164434 üzenetére
Saját magamból kiindulva: én 177 cm-vel végül 19" mellett döntöttem tavaly nyáron, nekem 2/2 helyen is ilyet ajánlottak (ok, ez nem reprezentatív mennyiség). Összességében szerintem ok, viszont amit az ember úgysem tud eldönteni egy próba alatt, hogy egy hosszú tekerés után milyen érzés lesz. Én most pl azzal szívok egy jó ideje, hogy "tökéletes" legyen a cockpit setup, hogy ne zsibbadjon a kezem egy hosszabb út után.
Azt észrevettem, hogy azért nem olyan egyszerű ezeket tapasztalat nélkül jól beállítani (ülésmagasság és -pozíció, váltókarok helyzete, kormány helyzete); és nem technikailag bonyolult, csak mindig ott motoszkál bennem, hogy lehetne-e jobban belőni.[ Szerkesztve ]
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Kempetlen
tag
Hej! Nem nagyon van ötletem a kormányra (azon kívül, hogy mondjon le). Tudnátok picit segíteni? Ebike-ról rendelnék pár dolgot, és itt vakarom a fejem...
Ezek közül melyik lenne nekem javallott? Lehetőleg széles (44-46 cm?) országúti comp kormány kellene, ami inkább erős, mint könnyű. 10-12 ezernél többet nem szánnék rá.
Ezt néztem, ami kifejezetten ki lenyúlású (hátha így legalább használom az alsó fogást legalább): FSA Vero Compact
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #164433 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy ha pl van egy 40-622-es trekking külső rajta, akkor Te nem rakhatsz rá egy 35-622-őt, mert azzal már szabálytalan vagy. Se villát se semmit nem cserélhetsz rajta más típusra!
Elvileg, gyakorlatban ez a kutyát nem érdekli. Bár tuti nem engednék ilyen virsli gumival önerőből 45-re képes gépeket utcára, baromi veszélyes. Elég más egy outis aki saját maga hajt bele 45-öt, meg Józsi bácsi (legyen Jürgen, ha ez nem reális) aki erre cserélte a babettát.
-
jjeahh
nagyúr
Napi hack: rájöttem, hogy ide tökéletesen talál a Recon RL-embe a kormánydugó, szal több kisebb cuccot el lehet ebbe a csőbe rejteni. A kormányvégekbe is lehetne, de az túl hosszú és ha oda belerázódik valami, nehhéz lenne kiszedni. Első körben arra gondoltam, hogy feldugom a tubeless kukacot és a kukacnyomó szerszámot a telóba, így rövid karikákon is mindíg nálam van.
nmate91: sokan mondják, hogy a reach, stack a legfontosabbak, de én sosem értettem miért, mert ha pl. két bringa nyeregvázcső szöge különböző, mondjuk 74 és 70 fokos, az teljesen más effektív felsőcső hosszt eredményez és lehet, hogy túl hosszú vagy túl rövid lesz a bringa. Szal én először az effektív felsőcső hosszt, az átlépési magasságot és a fejcső meg nyeregvázcső szögét szoktam nézni, aztán megyek sorban végig a többin, fejcső hossza, láncvilla hossza stb. De abban egyetértek, hogy ha van egy bringád, akkor az jó viszonyítási alap lehet... feltéve, ha ugyanolyan kerékméretűt akarsz, ugyanabban a kategóriában (mondjuk 29er xc után újabb 29er xc-t).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nmate91
tag
válasz itouchfan #164435 üzenetére
Többen is szokták javasolni, hogy a jelenlegi bringádnál mérj le mindent amit tudsz (reach, stack főleg), aztán úgy kevésbé necces.
-
itouchfan
senior tag
Ehhez kapcsolódó kérdésem, hogy szerintetek mennyire necces úgy bringát rendelni, hogy nem próbálja ki az ember? Pl.: Rose, Canyon rendeléseknél
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #164432 üzenetére
Mikor ajánljuk egy kezdőnek,hogy üljön rá mindig az jut eszembe,hogy egyáltalán megtudja-e egy kezdő ítélni ráüléssel melyik méret jó neki. 2-3 mérettel kisebb,vagy nagyobbat természetesen csak észrevesz mindenki,de a határeseteknél kellhet a kalkulátorok iránymutatása mert ha nem figyel tényleg azt beszélik rá ami éppen van a raktárban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #164428 üzenetére
A vizsgáztatást természetesen nem úgy értettem mint egy nagymotorra, tudom, hogy nincs műszaki vizsga SMKP-re (bár ezt nem értem, hogy miért nincs?), de nyilván regisztrálni kell a típusbizonyítvány alapján és meg kell kötni rá a kötelező biztosítást.
Teljesen hivatalos minden, a ma kapható, legális forrásokból származó s-pedelec-ek típusbizonyítvánnyal érkeznek! Ez alapján tudják regisztrálni SMKP-nek és megkötheted rá a kötelezőt. Ennyi! Természetesen utána minden ugyan úgy vonatkozik rá mint egy segédmotorra, onnantól már nem kerékpár, tehát motoros sisak és jogosítvány is kelleni fog.
Az s-pedelec legnagyobb hátránya azonban az, hogy mivel típusbizonyítvánnyal rendelkezik, ezáltal minden alkatrészét csak típus azonosra cserélheted! Ez azt jelenti, hogy ha pl van egy 40-622-es trekking külső rajta, akkor Te nem rakhatsz rá egy 35-622-őt, mert azzal már szabálytalan vagy. Se villát se semmit nem cserélhetsz rajta más típusra! Én úgy gondolom, hogy ezért nem tudott igazán elterjedni.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz xy.zsolt #164430 üzenetére
Én is erre a készlet dologra gyanakszom
(#164431) atee_13 : de ugye az megvan, hogy gyártónként, típusonként, évjáratonként, és holdfázisonként mást jelent az M meg a többi méret? Szóval ha van mihez viszonyítanod, akkor nézd a centiket is, az többet mond.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz NomAd_82 #164416 üzenetére
Szerintem is kicsi lesz az S....de ha kipróbálva az S a kényelmes akkor azt kell venni. Nekem 178cm 83-84cm átlépő és éppen nem kicsi az M-es Merida monti. Arra figyelj hogy a térded tekerés közben éppen ne legyen nyújtva teljesen. És nehogy csak azért beszéljenek rá az S re mert csak az van raktáron nekik :) én itthon már ezt is el tudom sajna képzelni
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #164426 üzenetére
Vizsgáztatni biztosan nem kell, mivel SMKP -ra nincs műszaki vizsga. A gyártónak/forgalmazónak kell gondoskodnia SMKP típusbizonyítványról és az erre utaló jelzést beütni a vázba. Ez kell ahhoz, hogy a biztosító SMKP kötelezőt kössön rá. Legalábbis ez lenne a hivatalos eljárás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Predator2
addikt
válasz ivana #164403 üzenetére
Köszönöm a választ.
Párhuzamosan megkérdeztem az eggyik FB csoportban is.
Jött rá pár komment, ott eléggé szidják. Nem ajánlott vétel szerintük, nem tudom most akkor kinek van igaza. [link]Ő milyen lehet? Árban elfogadható: [link]
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Albigator #164298 üzenetére
ebikeshop.hu, ambringa.hu oldalakon érdemes szétnézni, van azért s-pedelec, de nem sok, ez igaz, mert nem nagy az igény rájuk. A leírásukban szerepel, hogy 45km/h. Ezeken a kerékpárokon a visszapillantó és folyamatosan világító első és hátsó világítás széria felszereltség, ezek a szemmel látható különbségek.
[link]
[link](#164301) Somatom: Ez mondjuk így nem igaz, egyrészt lehet kapni itthon S-pedelec-et, másrészt a jogi háttere is tisztázott a közúti használathoz! Le lehet vizsgáztatni smkp-nek. Aminek nem tisztázott a jogi háttere, azok a házilag barkácsolt nagy teljesítményű elektromos motorok és a tuningolt sima pedelec kerékpárok. Az viszont igaz, hogy az árszint igen magas.
[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
válasz Hasaggymeg #164424 üzenetére
Az tuti, ott vannak a Nicolai vázak S méretben 485mm-es reach-csel, míg néhány konzervatívabb gyártó még csak 470mm-nél tart XL-es méretben.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Zsohi
őstag
Rá kell ülni a bringára, 178-as magasságomhoz most vettem XL-es vázat és úgy érzem minden eddiginél jobban passzol hozzám.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
truefx
aktív tag
Wahoo Elemnt Roam-om van, merem ajánlani navigációra. Letéréskor újratervez, kedvenc POI-kra, vagy telefonon kiválasztott pontra navigál, vagy visszavisz uazon az útvonalon amin addig mentél, stb. Én elégedett vagyok vele nagyon, igaz csak országúton használtam eddig.
-
zsocy
őstag
válasz itouchfan #164418 üzenetére
Az átlépő a lényeg, a 82 cm az határon van S és M között. Nekem is hasonló paramétereim vannak, csak még rövidebb a lábam, nekem is S aminél még nem ér le a cucc a felsőcsőre.
Az M sem óriási, de ott azért figyelni kell és kifordulni oldalra nehogy odaverd.
Outinál is 50-52 határon vagyok.Ez ilyen, nekünk rövid lábúaknak el kell ezt fogadni. Nem verseny hogy az M az nagyobb mint az S, az biztos jobb. Ülj rá, állj fölé, azt vedd amit jobban érzel.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #164414 üzenetére
Ha egy ilyen mérést igazán komolyan akarsz elvégezni gyorsan rájössz,hogy...kábé lehetetlen küldetés.Vagyis ha ugyanott,ugyanúgy el nem végzed ugyanazzal a bringával és bringással ilyen,meg olyan gumival többször is 1más után a kísérletet,akkor nem kapsz értékelhető eredményt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz NomAd_82 #164416 üzenetére
Kicsi lesz. Én csak 5 cm-rel vagyok magasabb nálad, de bőven "L" méretet nézek magamnak. 178 az simán M, esetleg ,M/L, de S semmiképp (szerintem).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
bardi
senior tag
válasz NomAd_82 #164413 üzenetére
Hacsak nincs nagyon rövid lábad a magasságodhoz képest, nem tudom a 178 centihez miért kéne S-es váz.
Csak a Radon ZR Team geometriát néztem meg, de ott pl a középcsapágy mindkét kerékméretnél ugyan olyan magasan van, szóval a 29-esből miért kéne kisebb méret? Nem fogsz magasabban ülni.'92 Honda VFR 750
-
ZolkoW
őstag
válasz Teasüti #164394 üzenetére
A te egyenletedben túl sok az ismeretlen :)
de ha kvázi minden ugyanaz, csak a nyomás más, akkor lehetne jobban következtetni, meddig fújjam. Azt már tudom, hogy a tyúblessz jó dolog, erről már nem kell meggyőzni ;)
Ezért nem kevernék bele olyat,hogy tekerni is kell,mert wattmérő nélkül esélytelennek tartom az ismétlést (persze szél, nyomvonal, útakadály gurulva is befolyásol).
Nem akarok nagy tudományosságot keríteni neki, de érdekel, h a 42-es WTB Resolute rosszabbul gurul-e puhán,mint keményen, vagy mint a slick Conti.Ma cseréltem egy TL külsőt másikra, és ezúttal nem ment kompresszor nélkül, a szűz gumival könnyebb volt. A tegnapi fékszerelés meg atomnak tűnik, egész hihetetlen nekem,hogy sikerült légtelenítés nélkül jóra összeraknom.
A régi féket is megpucolgattam, olajcserét tavaly kapott, ha lesz már szettem hozzá, és nem javult ettől a piszkálástól,akkor megjátszom azt is,addig nem akadom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
senior tag
válasz NomAd_82 #164411 üzenetére
És S-es vázban ki tudsz húzni eléggé egy max 400 mm-es nyeregcsövet?
Nekem 26-os méretben a 18" az abszolút minimum 400 mm hosszú nyeregcsővel, persze a hossza kevés, XL-es váz (21") jó.
29-es bringák közül még egyet sem láttam, ahol egy L-es váznál kisebb elég lenne csak-e szempont alapján, de így is jópárban az XL lenne megfelelő csak, hacsak nem akarom hogy 400 mm nyeregcső lógjon ki a vázból. Egy erősebb huppanásnál eléggé fosnék, hogy reccsen valami...'92 Honda VFR 750
-
NomAd_82
aktív tag
válasz Gaben046 #164348 üzenetére
29 kerékre nagy lesz a 19" vázméret, tuti.
Én 27,5 gumikkal keresek bringát és minden üzletben az M méretre beszéltek rá.
Mivel minden kifogyott rámentem a 29" kerékméretre és a szakemberek az "S" méretet mondják. Ráültem 2 típusnál a vázra és igencsak meggolyózott az "M" méret.
Élőben próbálj több típust. -
Hasaggymeg
Topikgazda
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tacto
aktív tag
Mar annyi videoba belefutottam, gondoltam ranezek egy europai murvasnak: [link] , elegge belemaszott a ceg ebbe a profilba, elsöre nekem meggyözöen. Mar, akit erdekel
-
Because
őstag
válasz TayRol #164405 üzenetére
Eszembe jutott egyik Park tool adás:
Skinny Fat Bike Build[ Szerkesztve ]
-
ggeleven
őstag
válasz atee_13 #164382 üzenetére
Bár nem vagyok szaki (de szeretek segíteni), szóval bocs, ha hülyeség hagyja el a számat (billentyűzetemet). Kempetlen a múltkor tök jól összeszedte, hogy hol érdemes nézelődni, szóval lopom.
• apro.bikemag.hu
• bolha.testbike.hu
• Facebook csoport #1
• Facebook csoport #2
• Facebook csoport #3
• Facebook csoport #4
• Facebook csoport #5Ezen kívül a laikus eladóktól jófogáson és sima FB marketplace-en lehet találni normálisat.
Alapkérdés a vázméret. Jó összefoglaló a tudnivalókról itt, méretek itt vagy az összefoglalóban. Ezek alapján mondjuk 17-18", M méret (43-46 cm) lehet a jó méret neked. A pár tízezres határ nagyon le fog limitálni azt most mondom. Többnyire merev villát és V féket fogsz találni a kínálatban. Egyébként vannak első villás gépek is, de meg kell nézni, hogy egyáltalán működik-e. Nézz körül az oldalakon és mindenképpen javasolnám a személyes megnézést. Nem kotyognak-e rajta az illesztések a kormánynál, nem csörög-zörög-e a hajtás és a kerékagyak, nem lóg-e a lánc és a váltó, a láncfeszítő feszít-e, a gumik nincsenek-e slickre hajtva és berepedezve (a sok állástól pl). Ha valami megtetszik és ránézésre, próbakör alapján jó állapotban van, akkor vedd meg nyugodtan. Ha nagyon nem jön be, akkor meg el tudod adni, de legalább addig is lesz valami és nem mondhatod, hogy nem adtál neki egy esélyt.20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
TayRol
nagyúr
57-622 gumi van a cangán (29er).
Milyen lenne 700c x 40-es gumival? Egyáltalán felmegy rá? Nagyon hülyén nézne ki? -
Tomi_Sci
őstag
válasz robaGB10 #164400 üzenetére
Mekkora a felni belső átmérője? A Rockriderek nem extra szélesek emlékeim szerint, akkor nem olyan para. De attól még mindig jobban járnál egy ballonosabb gumival szerintem. Mármint, kényelmesebb és minimálisan lassabb, az is inkább csak nagy sebességnél (légellenállás) érezhető.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Predator2
addikt
Helló
Anyumnak megtetszett a Csepel Budapest kerékpár (26-os) mi a véleményetek erről a kerékpárról? 60-70k között mozog az ára. Hátsó váltóval szerelt (6 seb)
Illetve hol tudnám a legjobb áron beszerezni? Jöhet a használt (jó állapotú) is. Természetesen átfutom az internetet, de hátha van egy tuti tippetek, kupon, akció ....stb
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
ivana
Ármester
válasz RetepNyaraB #164399 üzenetére
Ha tényleg shimano (bár ez a china felirat nem túl bíztató): golyók ki, jobb porvédő ki (a balt ki ne szedd, azt baromi nehéz egyben kiszedni) és jobbról a tengely helyére kell bedugni egy 10-es imbuszt. Jobb menetes, tehát az óramutató járásával ellentétesen kell tekerni, ha be van rohadva akkor óvatosan ütögesd kalapáccsal. Erőkart növelni tilos!!!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest