Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FeRRaR1
őstag
Ma végig nyálaztam a modelleket ami szoba jöhet melós autónak.
honda jazz
nissan note
seat altea + ibiza
skoda fabia
suzuki sx4
toyota yaris + auris (corolla)
vauxhall astra + corsa
foslageny poloEzek főleg 2006 és 2012 közöttiek. Van ezek közül valami amit élből ki kéne zárni?
Most marka nélkül kerestem rá, 3000 font 80k mérföld alatti benzines, manuális.
-
-
válasz FeRRaR1 #16772 üzenetére
Seat ibiza 1,4 86 és 1,6 105 szívó jó motorok, van belőle ST is (kombi) 1,2 HTP az felejtős, de gondolom olyat nem is vennél.
Síkra alakítható a hatsó ülések ledöntésével mindkettő (5 ajtós és ST is)
Az 1,6 az láncos, nincs belőle ST, az 1,4 az szíjas, abból van ST.
Kis autó létére vannak jól felszereltek a copa és sport felszereltség a legmagasabb.
4 db elektromos automata ablak, automata fényszóró, automata ablaktörlő, ülés fűtés, ülés magasság állítás 6 hangszoró ...2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
-
tboldi
nagyúr
válasz FeRRaR1 #16772 üzenetére
Ha a legkevesebb karbantartást/odafigyelést igénylőt szeretnéd ezek közül, akkor egyértelműen Suzuki. Az M15A és M16A motorok agyonüthetetlenek, váltócsapágyasodás nem jellemző (ellenben az M13A-val), egyedül az ABS kocka mehet tönkre, ha nem cseréltek benne 2-3 évente folyadékot.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #16777 üzenetére
Meg a tipikus Suzuki betegség, a rozsda, aminek ugyebár a britt időjárás kedvez...
Bár ezügyben mindegyik japán érintett, ennyi erővel vehetne mazda3-at is, abban is az 1,6 szívóbenzin örökélet+5 nap.
Hogy az mpi fabia hengerfejesedne... hát vitáznék erősen, kivétel ha idióták használták. Tipikus olcsójános technika, az összes extra benne a klíma meg én ha beleülök, de nem teszem. Azért a pénzért vennék egy mk2-es prius-t, vagy hybrid Aurist, legalább nem egy kárpitozott sezlonyon ülök és ha egy ütközésénél beverem a fejem valahová akkor nem bakelittel találkozik az arcom... nem mintha értékes lenne, de az elmúlt 40+ évben megszoktam a fizimiskám.
Foslágeny!? 30 éve nem tudtak autót gyártani, ma sem megy nekik, a méltán híres TSI motorok lesznek 2006 és 2012 között, Londonban az deadlock a kokszosodási hajlamuk miatt. Vauxhall ekkoriban váltott GM-ről PSA-ra, nem is tudom melyik gyártó járt rosszabbul...
A Note adja, bár a röhögő görcs elkap ha meglátom máig, ezen felül nem tudok belekötni, honda jazz-t meg széttiporták arrafelé is a pizzások.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Alufelnit kihagytam
Meg bőr kormány, valtógomb, könyöklő, navigáció (de mivel az kivehető, olyat még nem láttam amiben meglenne) teljes értékű pótkerék, sportban meg van sport futómű is, tpms, kihangosító.
Az 1,6 hátul is tárcsa fékes, az 1,4 az hátul dobfékes2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
FeRRaR1
őstag
válasz Stylewars_kp #16773 üzenetére
Nem akartam erre kitérni hogy ne bántsak senkit de soha többet nem veszek fordot. 2 volt az életembe, mind tele volt idegesítő ostobaságokkal és gyakran mentek tönkre. Legutóbbi 3 éves transit connect, pont a gyári gar után vettem 35k méterrel. Full gyári szerviz, újszerű kint, bent, motortérben. Csak prémiumot kapott. És vásárlás után leszervizeltettem hiába mondta az eladó hogy most volt olaj csere.
Alap gondok mint grand canyon turbó lyuk, start stop ha elfelejtettem kikapcsolni mindig vagy parkolásnál vagy mikor pont indulnék kereszteződésbe állt le. Gondoltam hogy ha 20 éva mocskos szar volt a ford automata, mára megtanultak értelmeset csinálni. Nem. Ugyan olyan szar, és megbizhatatlan. Egyesben ha hirtelen indultál nagyobb mint fél gázzal, akkorát rántott azt hitted kiesik. 0 hiba kód, nem mindig csinálja, szerelő szét tárta a karját hogy ez ilyen mikor garos volt. Klíma hűtő: forgácsok a kocsi alatt, málik szét 3 évesen, csere, ford kereskedő: ja hát ez ilyen és vért izzadtam hogy kifizettessem vele. Majd 38k-nál lehalt egy porlasztó autópályán. Azt hittem motortartó esett ki akkorákat rántott.
Egyetlen jó dolga hogy £1000-el többért adtam el egy ford rajongónak mint vettem. Szóval vissza jött a pénzem meg amit én fizettem szervizek...
Ülésen éreztem a fém vázat a seggem alatt. Újnak kinéző ülések. 0 kopás.
Szomszéd fiesta, nincs a tartályba hűtővíz. De nem tudja mert nincs szint jelző és....
Na nem folytatom. Nem kell ford.
kisza25
Seat nekem is meglepően tetszik. Jobban mint a skoda vagy vw.
Qru
Keveset futott jazz le van mentve még, 1 tulajos, nagyon szép előélet, 40k méter.
[ Szerkesztve ]
-
válasz FeRRaR1 #16784 üzenetére
Meg fillérekért van hozzá minden
Az alap ülés az kényelmetlen,
de a copa ülése, a sport ülése és ez az ülés kényelmes
ezek a gyári alufelnik, 15" és 16"
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz FeRRaR1 #16784 üzenetére
Én se rajongok a fordokért, de gondoltam erre a felhasználásra még elmegy, de akkor csak szenvedés volna. Ötlet volt, hogy ott van annyi mint a szemét és hátha találsz olcsón. Bár őszintén szólva magamnak se vennék fordot. Soha nem is kerestem amikor felmerült autó vásárlás. Ettől függetlenül biztos jó valakinek.
Én maradok a szalagfékes vószlágenynél.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Stylewars_kp #16786 üzenetére
Természetesen nem, de most hadd ne folytassam hogy azt kapod amiért fizettél... mindig.
Azért kerül annyiba a fabia és annyiba a Prius, más annyiért nem autót, biciklit vesz. Bocs, sosem voltam egy skoda fan, és ezen a VW felvásárlás sem segített, sőt... Az európai autógyártás úgy ahogyan van lehúzhatja a rolót, nekik harangoztak, csak néhány akartos kiskölyök vergődését látom rajtuk, akik még mindig nem fogták fel miért nem kaphatnak csokit ebéd előtt..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Friss jogsis T betű helyett egy zsákutca
táblamatrica volt kitéve egy autóra. De amúgy végül is ötletes.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #16799 üzenetére
Ez csak a fórumot érdekli.
Amúgy mostanában 7-7,2 fogyit produkálok városban.
De senki nem tartja velem a lépést.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
-
nagyúr
-
nagyúr