Hirdetés
-
GAMEPOD
Felhívjuk a topikba látogatók figyelmét, hogy a játék megjelenéskori változata még többféle instabilitási problémától szenvedett, azonban ezeket a megjelenés utáni néhány hétben megjelenő - és a uPlayben automatikusan letöltődő - patchek javították.
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz
DigitXT #3990 üzenetére
szinte egyik probléma sem állt fent csupán ennyit tud a TV régebben jó játékos voltam, egy V7 22" wide screen monitorom volt ami nagyon tetszett, aztán vettem egy tv-t, pingem 30 környékén van. egyszerűen más hibát nem találok benne, nem vagyok béna hozzá. 22es monitoron lőttem ilyen 60/17 es statokat átlagban tdm-en. razor diamondblack egeret használok amire azért nem mondanám hogy gyenge csak mivel fényképészetre költök jelenleg ezért elmaradottabb a kornál.
értek amúgy a dolgokhoz csak 1-2 év kimaradt az újabbakat meg nem néztem át, úgy volt informatikai téren tanulok tovább de gépészmérnöknek jelentkeztem és fel is vettek.
-
erikke17
őstag
válasz
huskydog17 #3969 üzenetére
Remek köszi HBAO-ra tettem. MSAA kikapcsolva igy elég jó lett...
-
SkyS1gn
félisten
válasz
mikromanus #3997 üzenetére
Már 2x elmentem mellette, én végig azt kerestem honnan kellett ugrani a vízbe aztán látom a mellette lévő kisszigetről
-
mikromanus
veterán
válasz
SkyS1gn #3995 üzenetére
Jobb felső sarok. A legfelső rács metszetnél:
Far cry 3 - északi sziget - térkép -
SkyS1gn
félisten
válasz
mikromanus #3976 üzenetére
Megnéztem az összes szigetet arrafelé de nemtalálom...
-
persil
nagyúr
válasz
huskydog17 #3993 üzenetére
"A Crysis 3 hivatalos rendszerkövetelményei között szerepel, hogy minimum DX11 GPU kell a játék elindításához, de ezt több cikk is leközölte már, hogy DX11 alatti hardverrel nem fog működni. Ezt a Crytek hivatalosan is elismerte, hogy a PC verzió DX11 only lesz."
Ezzel eddig nem találkoztam, akkor olvastam utoljára, amikor még csak pletyka szinten volt. Mondjuk részemről nem baj, reméljük jól kihasználják a 11-ben rejlő lehetőségeket. Kérdés lesz majd a sebesség..
-
huskydog17
addikt
Nem az API-val volt a baj, hanem a játék DX10-es kódjával, az volt nagyon rossz. A DX10.1 renderük fejlettebb volt, de az NV nem engedte azzal kiadni a játékot, hiszen nekik akkor még nem volt DX10.1 kompatibilis hardverük a piacon, így az AMD kártyák nagyon nagy előnyben lettek volna.
A Crysis 3 hivatalos rendszerkövetelményei között szerepel, hogy minimum DX11 GPU kell a játék elindításához, de ezt több cikk is leközölte már, hogy DX11 alatti hardverrel nem fog működni. Ezt a Crytek hivatalosan is elismerte, hogy a PC verzió DX11 only lesz.
-
persil
nagyúr
válasz
huskydog17 #3991 üzenetére
Maga a dx10 is kezdetleges nem sikerült túl jól, sehol nem volt nagy sikere, utána lehet olvasni. A 10.1 meg ugye amd only egyfelől és az sem hozott túl sok változást.
"DX11 only téren viszont én egyelőre csak a Crysis 3-at ismerem."
Én még erről sem láttam hivatalos infot(ettől persze lehet, hogy így lesz), szerintem nem érné meg nekik, ha csak és kizárólag dx11-es hardveren futna.(hiába, hogy fillérekért lehet venni ilyen kártyákat már)
-
huskydog17
addikt
"Sajnos a(z) FC2 is szarabbul futott DX10-ben."
Mert a dx10 egy halvaszületett baromság.
Nem, a Far Cry 2 esetében a DX10-es render sajnos nagyon kezdetleges volt, emiatt nagyon bugos, ami miatt gyakorlatilag játszhatatlan alatta a játék a brutális mértékű laggolástól. A FC2-t eredetileg DX10.1-re tervezték, ahol jóval gyorsabb lett volna a program, de ezt ki kellett venniük az NV nyomására, így maradt a sokkal butább és kezdetlegesebb DX10 kód a jól működő DX9 mellett.
Amúgy DX10 only játékból több is van, vagyis ezek el se indulnak WinXP-n. DX11 only téren viszont én egyelőre csak a Crysis 3-at ismerem.
DigitXT: Az AC3 nem DX11-et, hanem DX10-et követel meg minimumként, vagyis máris nem DX11 only.
-
DigitXT
félisten
válasz
imyourfriend #3987 üzenetére
3 at lőttem az ellenfél fejére mire toujane pályán fejbe tudtam lőni
Szerintem neked input lag gondod lehet a TV-vel. Ha így van, akkor valóban
nem ajánlott játékra.Ha valaki játékhoz vesz TV-t, akkor törekedjen arra,
hogy legyen rajta mindenféle "képjavítók" nélküli mód, ami minimalizálja az
input lag-et: minél kevesebb utófeldolgozás a TV elektronikájával, annál jobb.
(Nem biztos ugyanis, hogy a pixelt nem találtad el - csak éppen a játékban
az ellen már odébb sétált egy-két pixelt, amit te csak később látsz majd...)Mondjuk ha online toltad, akkor még a netnek is lehet hatalmas "szórása".
nem tudod eltalálni egérrel azt a pixelt amelyiket akarod
Ha ilyen problémád van, akkor: szerinted, ha egy kisebb (!!!) pixelt kellene
eltalálnod, könnyebben menne? (Ha akkora "pro" voltál, gondolom volt egy
elég érzékeny egered is: esetleg azt is kidobtad a TV vásárlásakor?)
Miről váltottál a TV-re? Ha te is CRT-ről (ugye 0 input lag), akkor az lehet.
-
persil
nagyúr
válasz
DigitXT #3985 üzenetére
"Sajnos a(z) FC2 is szarabbul futott DX10-ben."
Mert a dx10 egy halvaszületett baromság. A 11-esnek viszont pont az a lényege, hogy azonos sebesség mellett képesek sokkal jobb látványt, vagy azonos látvány mellett jobb sebességet elérni.
A far cry 3-mal - ha meg van hozzá a dx11 képes hardver - nem érdemes dx9-ben játszani."Az egy dolog, hogy vannak már "DX11 only" játékok "
Nincsenek. Szerintem maximum 1-2, de nem igen jut eszembe egy sem. Mind megy dx9-es hardveren is. -
imyourfriend
őstag
válasz
mikromanus #3986 üzenetére
itt ülök előtte fél méterre és belátom az egészet. Cod2-t játszottam és régebben azért elég jól ment abbahagytam 2 hónapot annak idején beszereztem a tv-t és 15 másodpercig tartott 3 at lőttem az ellenfél fejére mire toujane pályán fejbe tudtam lőni a pálya másik felén lévő játékost..
nem használhatatlan fc3-at vitte elég jól csak néha nem ad akkora élvezet faktort vagy nem tudod eltalálni egérrel azt a pixelt amelyiket akarod egyszerre. persze ízlés kérdése viszont játékra nem ajánlom csak korlátozott használatban, 4 év alatt idegeskedtem eleget vele,viszont nem bántam meg mert 1 kapcsolás és nézem a Barcelona meccset vagy a híradót
-
mikromanus
veterán
válasz
imyourfriend #3984 üzenetére
De nem is ugyanarról a távolságról nézed, ugye? Vagy annak az ideje már elmúlt a CRt monitorokkal, hogy a képátmérő 2-3szorosa (vagy 3-4?) a tévézési távolság? Ilyen távolságbál nem hiszem, hogy zavaró az azonos valós területre eső kevesebb pixel (azaz nagyobb pixelek). Persze ha leülsz orrtávolságra, akkor szar a tévé...
-
DigitXT
félisten
válasz
mikromanus #3981 üzenetére
Sajnos a(z) FC2 is szarabbul futott DX10-ben. Így ugyan Win7 alatt vittem ki,
de DX9-be kapcsoltam, mert látványban nem vesztettem semmit, ellenben a
játék folyamatossága összehasonlíthatatlan volt. ("Mikrolagg" nem volt, stb.)Lejárt "trial" win 7?
Úgy bizony. Anno vagy kétszer újra raktam, mert DiRT 2/3-aztam DX11-ben.
(Azelőtt persze meg volt DX9-ben is, XP alatt: nagy különbség ott sem volt.)Szóval igen: "lusti" is vagyok, ráhibáztál, kedves Rakyat kollega...
Hadd ne mondjam, hogy az a barátunk, aki nem veszi meg a játékot melyik
tábort erősíti a jelenlétével... Na jó, kimondom: természetesen a kalózt...Fanyalodásnak amúgy akkor mondanám, ha akkora különbség lenne, mint
mondjuk annak idején a TRL-ben a Next Gen, és a sima mód közt. Persze
anno nem véletlen hívták Next Gen-nek azt a grafikát! Az adott hardverek a
töredékét tudták FPS-ben abban a módban, szinte már játszhatatlan is volt,
míg sima módban hasított, viszont brutálisan másképp nézett ki.Ma már
ilyen ugrások nincsenek. Folyton azt kell nézni (kimerevített állóképeken?),
hogy mennyire finom az út széli kis kavics árnyékolása, vagy esetleg jobb-e
a víz fodrozódása (tesszelláció*). Konzolportoknál kibukik a szög a zsákból:
gyenge hardverre gyenge grafikát írnak, PC-n meg egy kis extra árnyékolás,
vagy +MSAA, és már fekszenek is a kisebb kártyák, vegyél nagyobbat, stb.
(Ahogy anno a Crysis "DX10 only" Very High módja is mennyire volt igaz...)Szvsz a DX11 szekere majd akkor indul meg, amikor a "Next Gen" konzolok.
Az egy dolog, hogy vannak már "DX11 only" játékok (nagy bánatomra pl. az
AC3 is ilyen, így december óta a polcomon pihen a gyűjtői kiadás), de azért
nem az a jellemző - inkább az, hogy pici +látvánnyal "adják el" a DX11-et.A Full HD-tól amúgy abszolút nem félek, csak a TV-m (még) nem képes rá.
Kb. fél éve ott van az adatlapomon, hogy "at the moment". (Költöztem, stb.)
De ez nagyon off itt. Meg lehet nézni a videókat, mennyire szar a grafika.*: amikor kijött a DiRT2, DX11-ben "pár kavics miatt" töredék FPS-t tudott...
Én azt mondtam, hogy ha valaki az akkori középkat. DX11-es kártyákon az
alig látható különbség miatt ~30 FPS-re fanyalodik az így járt: 60 FPS alatt
én nem játszom autóversenyt, mert élvezhetetlen. Még ha szép is a kavics.
Aztán mint írtam, toltam DX11-ben: szebbek az árnyékok! (Csak eltelt 2 év,
mire nem csak a csúcskategóriás DX11-es vasakon volt élvezhető a dolog.)yournotmyfriend: mit fogok én majd megtapasztalni? Jelenleg egy 32"-os,
s csak* HD-ready TV-m van otthon. Cégnél meg 20"-os 1600x1200-as monitor.
Tudod egész más távolságból nyújt élvezhető képet. Az, hogy neked nem jött
be a dolog, engem rohadtul nem érdekel. Tehát megkímélhetsz a tanácsaidtól.
Persze, írogasd csak nyugodtan az észrevételeidet, lelked rajta, de talán nem
kéne vele szétoffolni a topikot.Ha erre jár egy modi, az egészet kukázhatja.
*: teccikérteni, amin kisebb(!) a felbontás, ezért pont nagyobbak(!) a pixelek...
Azt rohadtul rühellem amúgy, amikor valaki ~15"-ba "pakolja bele" a Full HD-t,
aztán lehet belebújni a monitorba, hogy olvasni lehessen rajta bármit. Anélkül,
hogy szét kéne nagyítani a szöveget az eredeti kinézetéhez képest. Ugyanígy
utálom a ClearType erőltetését, amitől minden homályos. De kit érdekel, nem?
Ha úgy használod, akkor úgy használod: nem megyek oda hozzád, hogy ne...Amúgy ha 30"-ba akarsz Full HD-nél nagyobb felbontást, akkor várd meg, amíg
a 4K-t leviszik ebbe a tartományba. Értelme kevés lesz... De jól belebújhatsz. -
imyourfriend
őstag
válasz
mikromanus #3983 üzenetére
igen, pont a nagyobb pixelek miatt sokszor élvezhetetlen a dolog. kb 4szer ennyi pixel kellene még a 30"-os tvmre és akkor jobb lenne a helyzet,de ilyent még sajnos nem gyártanak és kompatibilitás sincs e téren.
-
mikromanus
veterán
válasz
imyourfriend #3982 üzenetére
Azonos képátlós és felbontású monitor és tévé gondolom ugyanazt tudja. Ha 24 colos monitort vetsz össze egy jó méteres átmérőjű tévéhez, akkor persze, hogy nagyobbak a pixelek... Vagy a nullák az árában.
-
imyourfriend
őstag
ettől függetlenül ez egy fórum, és a kutyust a kertben nem érdekli hogy mit kérdeztél és mit nem,már ne is haragudj.
én csak leírtam az észrevételeimet, de majd megtapasztalod te is. tv-n és gépre kötve,másra mégis mire lehet használni? jah én szoktam rajta tojást sütni is meg néha ebédelni is a hátlapján el is felejtettem, meguntalak így kérlek ne válaszolj, köszönöm.
mikromanus: egyszerűen a tv nem való erre, túl távol van két pixel egymástól és nagyobbak a pixelek annál minthogy élvezhető képet adjon az egész.. nem hiába gyártanak 22 vagy 24 vagy hasonló méretű monitorokat colban értve, azok a megfelelőek és már elérhető az áruk is, sőt olcsóak.
-
mikromanus
veterán
válasz
DigitXT #3979 üzenetére
TE vagy nagyon becsületes ember vagy virtuális- e-jog téren, vagy csak nagyon lusti. Vagy ezek kombinációja.
Lejárt "trial" win 7? Én olyat még nem használtam. Mindig is fullos windowsom volt, csak "költséghatékonyan" szereztem időnként.
A Dx 11 meg vagy nem fut szarabban, vagy nem fut olyan szarul, hogy emiatt DX9-re fanyalodjak. Nem is próbáltam, de nem volt gondom Dx11-en sem. Eleinte akadt néha kis bukkanó ha túl magasra raktam a beállításokat, de patch, driver és beállítás optimalizálással kőkeményen/stabilan fut minden. Ha csak a monitor/tévé a gyengébb, akkor nem is lehet gondod. Hacsak nem az van, hogy erre a felbontásra szarak a mai videokarik és procik...
-
DigitXT
félisten
válasz
Vasinger! #3978 üzenetére
Az 1360x768-ra célzol? Talán azért mert a 4 éves LCD TV-m ennyit tud?
(Tervbe van már egy Full HD TV egy ideje, de eddig másra kellett a lé.)
Szerk: ha meg a DX9-re gondolsz, akkor az szintén zenész.
Nem olcsó
a Win7 manapság sem, a trial már lejárt, és nincs kedvem újrarakni, mivel
láttam, hogy jóval gyengébben fut DX11-ben, miközben (~)ugyanúgy néz ki.youarenotmyfriend: rohadtul nem kérdeztem a véleményedet, bocs.
2008 vége óta ezt a TV-t használom mindenre, nem csak játékra... (De TE
biztos jobban tudod nálam, hogy mire használható, és mire nem, LOL...)
-
SkyS1gn
félisten
válasz
mikromanus #3976 üzenetére
Már rég kijátszottam csak visszanéznék
-
-
SkyS1gn
félisten
Hol van Vaas szigete az tudja valaki? Vissza mennék de nemtalálom...
-
DigitXT
félisten
Csak egy ötlet volt. Mondhatnám a proci limitet is, mint az optimalizálatlanság
egyik nagyon kirívó példáját (az szokott így kinézni, hogy egyik helyen leesett
az FPS, de ha két méterrel odébb nézed ugyanazt a jelenetet, akkor már zsír),
csak azt direkt nem akartam, látva, hogy szénné húzott high-end procid van.Az SSD-det, meg a RAM-odat nem néztem. Viszont tanulságos, hogy még a
lehető legbrutálisabb gépen is tud ilyeneket csinálni egy játék. Konzolport, na.Ui: nem futó FRAPS mellett játszottam, tehát Vaas telephelyén fogalmam sincs,
hogy mennyire esett le nálam az FPS, és pontosan hol... Már rég megszoktam,
hogy ebben a játékban néha beröcög itt-ott a grafikat. Igen, DX9-ben is. Igen, kis
felbontásban is: 1360x768, amihez overkill egy GTX580SLI, de ennek ellenére.Sok mindent észre lehet venni amúgy, ha valamihez közelítesz. Pl. azt, ahogy a
játék csereberéli az egyre részletesebb modelleket, valamiféle furcsa sakktáblás
átmenettel az egyes LOD szintek közt, stb. Ilyen a motorja: tökéletes sose lesz. -
krx21
nagyúr
válasz
DigitXT #3972 üzenetére
Nálam SSD-n van a FC3 és csekély 32Gb ram van a gépbe... De tudom mire gondolsz, de itt nem a töltés a probléma... Lehet csinálok ramdrive-ot és onnan futtatom...
Percekig állok és nézem a 45-55fps-t a 80-110 helyett és a MSAA off sem segít... Ha meg odébb állok 2-3 métert akkor rendbe jön... Fene tudja, azért már elég ritka ez hála az égnek...
A VASS telephelyét nézted? Azt közelítve lehet észrevenni például, pláne ha sok minden látszik... -
DigitXT
félisten
Lehet, hogy akkor tölti be a környezet egy részét? Tegnap egy teljes
víruskeresés mellett játszottam fél órát, ami nagyon fogta a HDD-ket:
akkora lagok voltak, hogy öröm volt nézni. Volt, hogy másodpercekig
állt a játék - mert ha továbbment volna, nem lett volna út az autó alatt.Szóval normál esetben nem szokott az ember "loading" ikont, s ilyen
megállásokat látni játék során - de extrém körülmények között (pálya
eleje, akár) mondjuk emiatt is belassulhat, grafikától függetlenül.Szerk: ilyen helyzetben esetleg az segíthet, ha az SSD-n van a játék.
(Nálam a rendszer van rajta. Játékoknak egyelőre ott a jó öreg HDD.) -
krx21
nagyúr
válasz
huskydog17 #3969 üzenetére
Az a igazság. hogy a legújabb driver-ekkel és patch-ekkel is van, hogy néha lelassul a játék... Ez nálam olyan 45fps is jelenthet... HBAO. SAAO vagy 0, 2, 4X MSAA, mindegy alig van különbség teljesítményben...
Max 1-2 fps... De ha belassul, akkor mindegy milyen beállítás van... Igaz ritka, de pl: a VASS bunker elején a tetőn... Valami még mindig nincs rendesen optimalizálva, bár a kezdeti állapothoz képes sokat javult...
Tehát ezek a belassulások, nem kifejezetten teljesítményhiány miatt vannak, mert akkor a beállításokkal meg lehetne megszüntetni őket, vagy legalább is enyhíteni, de nem lehet... -
DigitXT
félisten
Jah, főleg alulról szemlélve.
Far Cry 3 - Underworld Revisited
Remélem a Rózsaszín Pitbullt (Mi a f*sz van) nem tiltják le alóla. -
huskydog17
addikt
válasz
erikke17 #3966 üzenetére
A HDAO az SSAO metódusok közül a leginkább erőforrás-igényes (igaz, a legszebb is), itt inkább az SSAO-t válaszd, az a leggyorsabb metódus, a HBAO pedig egyfajta aranyközépútnak tekinthető.
Az MSAA-t nem szokás javasolni, mert nagyon sokat veszít vele az ember sebességben, mert ugye a Dunia 2 is egy deferred render motor. Ha az ember DX11 módban játszik, akkor az MSAA-n kívül alapból megy másik két AA.Ha részletesebb információkat szeretnél, akkor ajánlanám figyelmedbe például ezt a hsz-t.
-
UnConnecteD
senior tag
válasz
Vasinger! #3965 üzenetére
In-game soundtrack M.I.A. — "Paper Planes" (Played out through the games' intro)
Skrillex & Damien Marley — "Make It Bun Dem" (Played out through the mission 'Kick the Hornets Nest")
Die Antwoord — "I Fink You Freeky" (Played during the club flashbacks)
Ride of the Valkyries (originally composed by Richard Wagner) (Played during when Jason meets Hoyt)Trailer soundtrack Noisia — "Machine Gun (16bit Remix)" ('Stranded' trailer)
The Glitch Mob — "How to Be Eaten by a Woman" ('Co-op' trailer)
The Jezabels — "Prisoner" ('Savages' trailer)
Losers — "Azan (Call to Prayer)" ('Story' trailer)Scuba --- Talk Torque (In-Game Co-op Trailer)
-
erikke17
őstag
Üdv, melyiket érdemes választani a beállitások között több féle van ha jól rémlik HDAO stbstb.. meg hasonlók.. Vagy inkább MSAA? Mert amúgy elég recés a kép..
Video Quality alatt Optimal volt bár picit vettem lejjebb mert néhol (inkább több helyen) 25 fps körül.. nem volt folyamatos..
Vagy mit javasoltok?Elég sok olyan van amiről fingom sincs mi az
Még csak az elején tartok de tetszik.. Túl sok mindent lehet csinálni nem tudom követni mi mire van -
Vasinger!
nagyúr
+
Valaki nem tudja, hogy a játékban szereplő számok címét hol találom? Most itt nem az FC3 OST-re gondolok, mert abban pont nincsenek benne, ha nem azokra amik rendes együttesektől vannak.
-
Vasinger!
nagyúr
Nos én is erősítem azok táborát akik kitolták a játékot.
Nagyon tetszett ez a játék, anno az első részével játszottam, az is maradandó élmény volt, mint ez is.
Nem mondom, hogy ez volt életem eddig legjobb játéka, de közel van hozzá.
Ami nem annyira tetszett:
Sokszor túl nehéznek éreztem a játékot, elsőre nagyon lehetetlennek küldetések, annak ellenére, hogy egész jól lőttem benne és megpróbáltam okosan is gondolkodni. Néha nem találtam egyértelműnek a jelzéseket a küldetésekben sem.Ami a legjobban idegesített, azok az állatok. Nem értem miért kell több golyó bele mint egy felfegyverkezett katonába. Rengeteg mérges percet szereztek számomra. Az meg a másik ami nem jött be, hogy ennyire szét voltak szórva az állatok és ezért nehéz volt megszerezni a craftoláshoz őket.
Ezeken kívül nem volt problémám vele, a játék elejétől a végig lekötött, nem volt unalmas egyáltalán.
SPOILER:
Jónak találtam ezt a 2 alternatív befejezést is.
-
mikromanus
veterán
Nálam az antialiasing okozott gondokat mikor tesztelgettem. Meg a V-sync miatt villódzott náhány függőleges felület. Meg a HDAo beállítás is lassított picit.
. Más nem tudta megfogni a gépemet. Mondjuk nekem HD 6870-em van. Másban ugyanaz, vagy majdnem ugyanaz (SSD, 16 GB RAM, a proci meg i5 3550)
Az én beállításaim: ultra fokozat, 1920*1080 felbontás, V-sync: 1, FoV110 volt, de mivel volt aki "hányt" a videóimtól szinte, így visszavettem 90-re. SSAO method: SSAO (HDAO még picit jobban terhelné a PC-t). Antialiasing: aznincs, de kettesen elpötyögött (csak néha megzakkant tőle még előző patchben).edit: ja, meg win 7 64 bites, ha már sok a memória...
-
XuChi
addikt
Sziasztok.
Annyi lenne a kérdésem, hogy tapasztaltatok e már olyat hogy a karakterek elkezdenek remegni olyan mintha hirtelen ketté akarnának szakadni, vagyis mintha a program nem tudná eldönteni hogy hol kellene lennie a karakternek a képen és rakosgatja 20cm-en bellül ide-oda aztán abba hagyja. Marha idegesítő. A másik a lag. Egy gtx660ti, i5 3570k, 16gb ram és ssd-ről fut a játék!! Mit álítsak a játékba hogy ne essen már le 60fps alá, mert marha idegesítő tud lenni ezek az apro be-be riccenések. Illetve mit kéne tenni hogy a játék ne pakolássza a tereptárgyakat. A semmiből kinövő bokor, fa, kő iszonyat elszomorító. Konzolon megértem, de hogy egy ilyen kaliberű pc-n azt nem értem meg
-
Đusty
addikt
Részemről a legnagyobb elismerés a térkép/domborzat tervezőinek és elkészítőinek jár, páratlant alkottak.
-
weeno
csendes tag
Brutálisan jóra sikeredett a játék...
A kidolgozott színészi, szinkronszínészi munka és a sima animációk bravúrosan jók lettek. Olyan dolgokat láttam ebben a játékban, amit még sehol máshol. Azok a bizonyos SPOILER "víziók" /SPOILER nagyon durvára sikeredtek. Életem egyik legjobb döntése volt megvenni ezt a játékot.
-
d3kk
senior tag
Szerintetek hogy tudom megszerezni a hangokat a game-ből? kellene 1-2 effect a játékból és neem tul jo minőségű az ha felveszem simán egy hangfelvevő app-al...
-
Predator2
addikt
Én sajnálom h megvettem a játékot a használhatatlan multi miatt. (nálam soha nem működik)
Nem értem manapság h lehet így kiadni egy játékot. -
SPOILER
Végigtoltam a játékot. Ugye van két választási lehetőség. Én a save friends-re mentem, ott ugye meghal Citra.
Viszont youtube-on megnéztem a másikat, és ott megöl engem... Ennyi kész vége? Vagy ebben az esetben még van valami küldi? (hogy öld meg Citra-t vagy vmi hasonló)Köszi
-
kovsol
titán
Uplay tudnám miért nem akar online módba átváltani
Így a coop küldetéseket se tudom elindítani.
Benyomom a Go online gombót, feljön a Terms of service és azt elfogadom, majd marad offline módban és a Go online gomb elszürkül és többet nem tudok rányomni.
-
Vasinger!
nagyúr
Valaki nem tud valami orvosságot mikro lag ellen? A legújabb béta catalyst van fent, legújabb patchek, gépem az adatlapomon.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3938 üzenetére
Vagy mondjuk ezt a póker bug-ot.
Amúgy nem tudja véletlenül valaki,
hogy lehet a zsoldosok ellen "nagy tétben" játszani? A küldetés közben
nem volt választható a magasabb szint (500$ helyett 1000$ vagy 2000$),
utána meg már nem azok ülnek ott, és a max. tét Expertben 250$.Mondjuk megszívták szegények: mindenki All-In volt, de hát én vittem.
Ez még amúgy még egy olyan dolog, ami ember ellen sokkal érdekesebb:
a gép azt csinálja, amit leprogramoztak neki, még a leosztásban is "csal".
Adott esetben persze a játékos javára, de az sem valami szórakoztató...#3939: nofene, jó reggelt!
Egy kis multi esetleg?
Szerk: amúgy
gyanítom már, miért gázolnak annyit a dzsipesek. (A Rakyatok is egymást...)
Warrior módban szerintem gyorsabban repesztenek... Alig bírtam megelőzni.
Ő meg alig bírta bevenni a kanyart, stb. Meg hajtják egymást konvojban... És
nem vacakolnak: mennek oda ezerrel, ahol zsoldosok vannak, hadd szóljon...#3941: ilyenkor, már késő aludni menni.
Vagy korán... Vagy mindegy.
-
mikromanus
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz
mikromanus #3937 üzenetére
Mintha helyreraktad volna a FOV-ot is: alakul ez mindjárt sokkal nézhetőbb.
Amúgy igazad volt: valamikor tényleg elq*rta a játék a difficulty beállításomat
(nyilván ez is bug), mivel most, amikor visszaraktam Warriorra, akkor hirtelen
4 csíkra állt át az endorfin töltése. Érted, nem töltöttem rá, meg semmi. Csak
az opciókban átkapcsoltam: Survivor -> Warrior. Oké. És erre 2,5 csík helyett
már ott van a feltöltött 4: szerintem lenne még mit javítani az 1.05+ patch-ben.Pl. az eldobott Signature Weapon (néha?) újra nem felvehetőségétől kezdve...
-
mikromanus
veterán
Mára egy kis szpesül-taktik.
:
Far Cry 3 - Outpost takedown -special (troll) version - Valsa Dockmenni fog ez undetected is.
-
Hun Mallior
tag
Másodjára is crc hiba, igaz most 15 helyett csak 3 fájl volt nem megfelelő. Erre mi volt a megoldás? Telepítsem máshonnan, ne uplayről?
-
Hun Mallior
tag
válasz
akela91 #3934 üzenetére
Nagyon jó. Pont most akartam kérdezni, hogy csak nálunk van ilyen vagy uplay hiba van. Mert hajnalban a szerverrel volt valami gond, support ennyit mondott nekem. Most meg tölteném le gépre a fc3-at és crc hibás...eddig nem volt gond. Visszaolvastam de csak annyit láttam, hogy második letöltés megoldotta?
Vagy van valami trükk? -
akela91
addikt
Srácok nektek működik a UPLAY? Nem enged online módba kapcsolni...
-
DigitXT
félisten
Igen, mert (milyen meglepő) bugos!
Mindegy hol találod el, kinyílik.
Csak az nem jó, ha átlősz a rácsokon, és az állat kapja a nyilat/golyót, stb.
mert akkor csak ideges lesz első körben: de idegességében ő is kinyithatja.De ha mondjuk a Z93-mal szeretném a mackót nyitásra noszogatni, akkor...
Mindenesetre akkor is nagyon közel vagy, ha hátulról késeled a ketrecet.
Sőt, az már legtöbbször azt jelenti, hogy bent van a tábor területén: necc... -
DigitXT
félisten
válasz
mikromanus #3928 üzenetére
Ja, tényleg: szabadítani is késsel kell! Hát az kemény.
Abszolút csöndesen szerintem az íj a a legjobb rá... -
DigitXT
félisten
válasz
mikromanus #3926 üzenetére
kiszabadítom a tigrist, erre minenkit kikerülve kapásból rámvetette magát
Klasszikus, csak leopárddal.Tanulság: túl közelről szabadítottad ki.
(Esetleg véletlenül seggbe lőtted a ketrec helyett.) Vagy csak bug... -
mikromanus
veterán
válasz
DigitXT #3924 üzenetére
Megint kapufa kedves kollega. Biztos kevesebb lenne belőle, ha
nem akarnál mindig hülyének nézni, és mindent belemagyarázni...A késes végigjátszásban nem az a lényeg, hogy mindig undetected legyél, hanem hogy késsel vágd ki magad a bajból és ne könnyebb eszközökkel. Ha már észrevesznek, akkor onnan a késelés nehezebb, mint a shotgun kacsavadászat. Végigjátszásban nem igazán töltögettem vissza. Ha észrevesznek, akkor észrevesznek. Mondjuk azért nem is volt téma, mert "spóroltam" az outpostokat a későbbi mókázásra. A legnehezebb outpost foglalás szerintem (már ha csak egy fegyvert használunk) a shotgun only mód undetectedben a déli szigeten. Armored ellen nem igazán hatékony, lövészek ellen vagy gazdaságtalan, vagy miután leszeded nagyon szem előtt leszel. A késes módi ehhez képest faék egyszerűség. Azért annyira nem vonz, hogy kipróbáljam. Persze a csak zajos fegyverekkel undetected foglalósdi fegyvernem megkötés nélkül még vonzó lehetőség lehet.
A hibabecsúszós videók önmagukban unalmasak lehetnek. Többnyire olyanok voltak, hogy a legutolsó ellen kiszúrt és úszott az undetected. Azért volt pár viccesebb rész is. A piromán kalóz, aki hajigálja a molotovot és amikor közel érek eltalál és kapásból halálra is ég. Vagy a 3 emelet magasságból melléugrás és pofáraesés (ez mondjuk fel is lett töltve). Vagy berobog egy terepjáró és legázol látatlanban egy épület mögött. Vagy a toronyban a feljebb ugrás helyett leveti magát Jason a korláton keresztül és szörnyethal. Vagy lerakom az aknát elsunnyognék, de közel volt az ellenhez az akna és 2 másodpercen belül a hátamba robbant. Meg olyan is volt, hogy kiszabadítom a tigrist, erre minenkit kikerülve kapásból rámvetette magát. A kazuár is csinált ilyet. Ellenséges tűzben megkerülte a kletrecet, megkereste a feljárót és a halálba rúgott. Van ilyen
-
persil
nagyúr
válasz
mikromanus #3919 üzenetére
A ui-t nem fogja torzítani(jó esetben, bár a far cry3-ban nem emlékszem hirtelen, hogy milyen) csak a látóteret, szóval ne az interface-en nézd.
Állj be egy magas dolog(ház, fa, stb) elé és nezz fel magasra. Rögtön látod.
-
DigitXT
félisten
válasz
BomiBoogie #3920 üzenetére
Talán azért lehet, mert mikromanus meg van győződve róla, hogy csak Ő képes az "ultra-brutálnehéz-vigyázz-rögtönmegdöglesz" Warrior fokozaton játszani a játékkal, és ebből következőleg más 1) max. közepes szinten játszik (de inkább a legkönnyebb fokozaton, hiszen 3-4 autós őrjáratot még nem is láthatott!) vagy 2) tök hülye hozzá (nem ismeri a térképet, stb.), vagy mondjuk 3) szimplán nem mond igazat (de legalábbis még nem tart ott a játékban, mint ő, stb.).
Szerintem sokkal kevesebb (tudom: nagy Rakyat hagyománynak örvendő!!!) "szurkálódásra" lenne szüksége, ha elfogadná, hogy nem (csak) ő a helikopter...
Pl. miért mondanám, hogy 2,5-et tölt az endorfin, ha nem annyit tölt?
Nekem most annyit tölt. Igen, szerintem is bug, de ezt írtam is.
Amúgy valóban nincs rá nagy szükség általában. (Figyeled: itt is megy a feszkózás, hogy ki mennyi "tuningot" használ!
A nagy királyok semmit!) De ha már akkora a kalamajka, akkor akár "Unstoppable" drogot is benyomhat az ember (OMG, az már szinte csalás!), aztán halomra lő mindenkit: hadd jöjjön a helikopter, ott van rá az LMG.
Legalább fogyogat a zsákból az a sok hülye levél, amit az ember összeszedett.
Nyilván aki a késes akciókban éli ki magát, tipikusan 1:1 ellen, az nem fog szanaszét lőni mindent, mert az egy tök másik stílus.
De az is egy stílus, és nem jobb, nem rosszabb (szerintem): elvégre ez egy FPS játék, azaz First Person Shooter. Lehet, hogy valaki eredetileg "lopakodni" akart valahol, de nem jött össze. Hát istenem. Ha ilyenkor újra betölti a játékot (mert sajnos elromlott a videója
), lelke rajta.
Ha viszont nem csak ebből a célból játszik (ti. videókészítés), akkor ilyenkor szimplán nagy levegőt vesz, stílust vált, előveszi a nehéztüzérséget.
Mármint a játékban. Itt a fórumon szerintem - egymás ellen - nincs rá szükség.
Inkább vegyetek fel Uplay-en (DigitXT2010), aztán nyomassunk valamikor egy Co-Op-ot! (Feltéve, ha elindul nálam...
) Azért is jár Achievement. Persze jöhet a Team Deatch Match is, vagy a többi mód, amiről még azt sem tudom, micsoda, de biztos jó. (Jöhet egymás ellen is: mikromanus rohan felém késsel, meg dob egy pár C4-et is, én meg jól fejbeküldöm a Z93-mal - döntetlenre mentve a meccset.
)
mikromanus: azokból a felvételekből, amikor valami hiba csúszott a számításodba, nem akarsz feltolni egy YouTube összeállítást?
Mondjuk kicsit felgyorsítva, Benny Hill zenével?
Lehet, hogy lenne olyan szórakoztató, mint nekem a DiRT 3-ban a rekorddöntéshez (meg a fun videóhoz) szükséges "néhány" borulást tartalmazó vidim (annyi volt, hogy egyben nem is fért el, van három része). Szerk: és még maradt feldolgozatlan, de már meguntam az összeállítást, meg lehet, hogy a nézők is. De egy Best-Of-ot ki lehetne hozni belőle, pörgősre vágva...
-
DigitXT
félisten
válasz
mikromanus #3915 üzenetére
Jaja...
Éppen nekiálltam a fullos (hangtompító/bővített tár/nagy nagyítású távcső,
és a legfontosabb: dzsungel zöld festés, hogy szép legyen!) Z93-mal leszedegetni
az egyik folyóparti outpost embereit, mire "töketlen kutyaként" kezdtek rohangálni
(viszonylag messzire voltam egy sziklán: még fogalmuk sem volt, hogy honnan jön
az áldás), mire az arra járó dzsip pontosan a búvóhelyem felé jött (miközben ugye
egy lövést nem hallhatott, és engem sem láthatott), és leparkolt ott, hogy elkapjon.Persze felfedeztek... De ha már oda jöttek, akkor köszöntem szépen a gépágyút a
kocsijukon, és azzal kaszáltam le mindenkit. Aki utánuk jött, azokat is - mert nem
volt téma az Undetected foglalás. Csak alapból úgy álltam neki, mert az könnyebb. -
mikromanus
veterán
válasz
mikromanus #3921 üzenetére
Eh nem értem mit használhattok. Nekem mindig 4 csíknyi az endorfin boost, pedig fixen warrioron van minden játékom. Nem mintha egy-egy alkalomnál többet használtam volna a mostani kisérletek előtt...
edit: sok infót nem találtam róla, de másnál is volt ilyen 2 vagy 2,5 csíknyi endorfin dolog. Ők bugnak vették. Érdemi választ/javítást még nem láttam erre.
-
mikromanus
veterán
válasz
BomiBoogie #3920 üzenetére
Csitt! Ha nem vigyázol, akkor a Rakyat hagyományok szellemiségében zárom az ügyet (természetesen késsel)
endorfin témában: ha neked kimaxolt synergie skillekkel 2,5 négyzetnyi extra életet ad az endorfin, akkor ebben bug van. vagy nálad, vagy nálam. Különben is hogy adhatna fél csíknyit? Vagy ha sérült vagy, akkor előbb a sárgát tölti? Utóbbi elméletet megyek és le is ellenőrzöm sebtiben...
-
-
mikromanus
veterán
válasz
BomiBoogie #3917 üzenetére
Lehet eleinte én is hánytam tőle, csak hozzászokott a szemem
A kis térkép-élet ikon részen nézegetem. Úgy vettem ha a kör kör, akkor jó a kép. Majd kipróbálom defaultban is (az valami 70-75 azt hiszem)edit:
Van új patch, vagy csak változott a szabályzat? A Uplay töltöget ezerrel. -
DigitXT
félisten
válasz
mikromanus #3914 üzenetére
Azt kell figyelniük, hogy valaki be akar-e surranni
De hát azt sem figyelték, mikor bementél a tábor közepére aknát lerakni.
Komolyan mondom, majdnem kikapcsolhattad volna a riasztót is közben...nem riadóztatásban hülye AI meg korábban is téma volt
Tudom.Ha hiszed, ha nem: olvastam a topikot korábban is.
korábban is riadóztatnak ha gyanusan viselkedsz
Tehát ha pl. autóba szállsz. Ami azért necc, mert egyébként le se sz*rják.
Volt, hogy az útonállók géppuskás dzsipjét vittem el, nem szóltak semmit.
Persze ez is volt már, mivel leírtam korábban, mint tapasztalatot.több egység jön és hamarabb is érkezik
Így is van. És az AMR-rel két lövésből a levegőbe küldöd őket dzsipestül.
Azért nem semmi! Jobb, mint a rakétavető. Gyorsabb, több lőszer, stb.5 terepjáró közül válogathattam a probléma elsimítása után
Én meg 5 roncs közül.legrosszabb pillanatban lesz rád zabos
Előfordulhat, bár már régen volt. Ilyenkor ezeket hangtompítóval csitítom.EGyébként miért rossz ez?
Mert baromira torzít. Mint az egy halszem kamera. Nem természetes.
Ekkora látószöghöz már kicsi a 16:9-es képarány. Szélesebb monitor
kéne (esetleg 3 egymás mellett). Vagy ívben is hajlított, hogy a szélei
már a perifériás látómeződbe kerüljenek.Amúgy tudom, hogy miért
így nyomod, mivel így többet látsz: nincs vele baj, ha nem hánysz tőle.
Attól még az arányos FOV nem lesz kocka. Max. egy 4:3-as kijelzőn.
(De ott sem négyzet alakú, csak a 16:9 után már valóban édeskevés.)Hát, ha feladod mindig a labdát...
Elég gyakran vetődsz árnyékra: azt hiszed magas labda, aztán mellé.az endorfin tuti
Nekem eddig (első két végigjátszás) mindig 4 egységet töltött a cucc.
Warriorban meg csak 2,5-et: furcsa. De azért tuti, mert megmondtad.Talán a +25% és a +50% droghatékonyság skill miatt.
Mivel már rég megvannak ezek a skillek, nem hiszem. Lehet, hogy ez
is egy újabb bug. Mintha vkitől olvastam volna, hogy ezt csinálta neki.
Nem véletlen mondtam, hogy kicsit szokj le a magas(nak vélt!) labdák
csapkodásától, mert ennyi OUT-ot még tenisz bíró nem látott. -
BomiBoogie
MODERÁTOR
-
persil
nagyúr
válasz
mikromanus #3914 üzenetére
A fov-ot már én is mondtam, hogy borzasztó nagy a videóidban.
Nem azért rossz, mert többet látni(az ugye jó) hanem, mert ilyen nagy látószögnél nagyon erősen torzít.(=felnézel és egy fa alul 2 méter széles, fent meg 7 centi)
Én általában default-on hagyom, a játékot úgy készítették el, így a "legtökéletesebb"(még ha ilyen szó nem is létezik), ha pedig alapból "szűk", akkor így jártam.
Rosszabb a torz "békalátás", mintha csak szimplán kicsit szűk a látótér. -
mikromanus
veterán
válasz
mikromanus #3914 üzenetére
Kiegészítésként: outpostoknál (hacsak nem lopakodó-übergyors módban nyomulsz) számít a nehézség. A lármásabb foglalásoknál mindig hamar befut az őrjárat. Ezek az emberek nem számítanak a foglalásnál (ha az alap személyzetet kilövöd, akkor elpárolognak), viszont ha kiszúrnak, akkor ugrik az undetected + ugyanúgy riadóztathatnak. Duhajkodós foglalások közben 80% eséllyel szerintem semlegesítened kell a külső erőforrásaikat is. Akkor is, ha nem szúrnak ki.
-
mikromanus
veterán
válasz
DigitXT #3912 üzenetére
Azt kell figyelniük, hogy valaki be akar-e surranni és nem azt, hogy a haverok mikor dobnak rájuk viccből vízbombát. Ha nem hallanak gyanusat, akkor nem fognak idegbeteg módjára hirtelen hátrafordulgatni. Bár szerintem a 3. outpost mészárlásod után már lehet a többi a valós életben hátrapillantgatna minen kis neszre vagy csak mert nincs nesz.
A hullák miatt nem riadóztatásban hülye AI meg korábban is téma volt. Ezek ilyenek.A déli szigeten ugyan jelzi, hogy honnantól lezárt a terület, de már korábban is riadóztatnak ha gyanusan viselkedsz. Mondjuk gondolom nincs külön számítási mód a "gyanus viselkedésre", de ha csúnyán nézel feléjük a terület határáról távcsöves puskán keresztül, vagy nagy sebességgel robogó terepjárót vezetsz, akkor kapásból riadóztatnak. Már ha kiszúrnak.
Az erősebb AI mérése az őrjáratoknál és a véletlen eseményeknél egyértelműbb. Ha kilősz egy kocsit, vagy megeresztesz egy lövést/robbantást, akkor jön az erősítés. Ez őrjáratokat jelent. Magasabb nehézségen több egység jön és hamarabb is érkezik. Warrior szinten egy egyszerű út menti vita miatt a végén már 5 terepjáró közül válogathattam a probléma elsimítása után. Outpostnál meg egyszerűen a legalkalmatlanabb pillanatban és oldalról jönnek a kalózok/zsoldos őrjáratok és véletlen simán kiszúrnak miközben a terepjáró 180-szal veszi a hajtűkanyart. Vagy amikor osongatnál és a terepet figyeled a legrosszabb pillanatban lesz rád zabos pár vadkan, vagy bika, vagy pár veszett kutya (vagy dingó). Többnyire fellármázzák a helyőrséget is. Piszok kollaboránsok.
"Csak a hatalmas FOV miatt nem nagyon bírom nézni"
Szűklátókörű vagy. EGyébként miért rossz ez? Kisebbnél olyan kocka és kicsi az egész kép... Zavar a szabadság érzete? Fessél rácsokat a monitorra!edit:
"Megint kapufa kedves kollega. Biztos kevesebb lenne belőle, ha
nem akarnál mindig hülyének nézni, "
Hát, ha feladod mindig a labdát...A drogocskák meg minden nehézségen azonos hatásfokúak. Legalábbis az endorfin tuti. Skillekkel lehet a hatékonyságot növelni. Nekem a déli szigeten amikor egyszer-egyszer benyomtam kis extra életet mindig 4 egységnyit dobott. Talán a +25% és a +50% droghatékonyság skill miatt.
-
DigitXT
félisten
válasz
BomiBoogie #3911 üzenetére
mit kellene tenniük a legnehezebben
Mondjuk nem teljesen szabadon hagyni egy hatalmas bejáratot, az összes
többin meg az elvileg védett területnek háttal állva, végig kifelé nézelődni.
Szerk: és persze amikor robbanásokban meghal a fél kalózbanda "nemám"
riadót fújnak. Elkezdenek rohangálni a tábor körül, újabb aknákra ráfutva, s
még gránáttal (C4-gyel) is jól megdobálhatók, akkor sem jönnek rá, hogy...
Szerintem alap lenne, hogy ha egyik társukat holtan látják - vagy felrobban
a fél tábor - akkor rohan az alarmhoz. (Attól még lehetne Undetected, csak
alarm triggered. Mondjuk nem 1500XP, hanem csak 1000? Érdekes lenne.)Amúgy pont ezért kérdezem: pontosan mitől nehezebb a Warrior, ha az AI
végig ugyanolyan hülye? Attól, hogy több az őrjárat, meg attól, hogy többet
sebeznek?Félreértés ne essék, nem mikromanus videóját akarom ezzel
leszólni, mert vicces! Csak a hatalmas FOV miatt nem nagyon bírom nézni.Csak pont azokban, amiket most csinálgat (ilyen "Undetected" foglalások),
semmi jelentősége, hogy Warrior vagy Adventurer. Még ha több kalóz lenne
egy outposton, vagy már eleve több heavy... (Amúgy ez nincs véletlen így?)nem férnének el és még a végén egymást lőnék halomra.
Mondjuk ilyenre most is képesek (lásd az őrjárat gázolásos eseteit). -
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #3910 üzenetére
Ezért nem jött be pl. a C4-es ötletem, hogy "beküldöm" nekik a dzsipet,
én kiugrom, majd rájuk robbantom az egész kócerájt... Hamarabb
megkezdődött a csata, mert eleve az autót nem szerették.Amúgy megnéztem az egyik videódat (robbanószeres foglalás).
Hát nem tudom, mi abban Warrior, hogy tök nyugodtan be lehet
sétálni a kalózok közé, a tábor közepébe aknát telepíteni, mert
senki nem figyel oda - még csak kővel elterelni se kellett senkit.Ha úgy mész be, hogy ne vegyenek észre, akkor nyilván nem nehezebb egyik fokozaton sem. Miért, szerinted mit kellene tenniük a legnehezebben, idegesen fel-alá rohangálni minden egyes táborban és minden árnyékra lőni?
-
DigitXT
félisten
válasz
mikromanus #3909 üzenetére
Megint kapufa kedves kollega.
Biztos kevesebb lenne belőle, ha
nem akarnál mindig hülyének nézni, és mindent belemagyarázni...Soha nem módosítottam a nehézségi fokozatot: mindig elkezdtem
a játékot egy adott nehézségi szinten, és végig úgy is hagytam.Nem gyanúsan ritkák az őrjáratok... Eleve a déli szigeten nincs is
jelentőségük - max. ha kifejezetten aprítani kezded a zsoldosokat.
Próbálgattam rajtuk ilyen Double Take Down From Air, vagy mit.Nem merészkedtem lezárt területre... Pontosan látom a térképen,
hogy hol van a piros határ, aminél már nem szeretnek, ha belépek:
ha viszont kocsival mászkálok a környéken (s még csak nem is a
piros határ közvetlen közelében, maguktól megtámadnak)... Ezért
nem jött be pl. a C4-es ötletem, hogy "beküldöm" nekik a dzsipet,
én kiugrom, majd rájuk robbantom az egész kócerájt... Hamarabb
megkezdődött a csata, mert eleve az autót nem szerették.Végül: nem volt nehéz egyik quest sem... Mármint nem is tudom,
hogy mit érteszt quest alatt, de szépen lehet haladni a történettel.
Sokkal nagyobbakat sebeznek és az endorfin is csak +2,5-et tölt.
Szerintem ez a Warrior fokozat, csak bugos a mentésnél a kiírás,
amin annyira nem kell meglepődni: van jó sok bug ezen kívül is.Amúgy megnéztem az egyik videódat (robbanószeres foglalás).
Hát nem tudom, mi abban Warrior, hogy tök nyugodtan be lehet
sétálni a kalózok közé, a tábor közepébe aknát telepíteni, mert
senki nem figyel oda - még csak kővel elterelni se kellett senkit.
Ebből következőleg az AI (mint korábban is írtam) hülye: ez van.A FOV miatt viszont többet nem nézek, mert "überbrutáldurva".
-
mikromanus
veterán
válasz
DigitXT #3907 üzenetére
VAgy szinkronizálás miatt, vagy mert mentés nélkül kiléptél a nehézség módosítás után, vagy mert visszatöltötted a survivoros kézi mentésedet. Ezek miatt lehetsz újra "tökátlag" nehézségen. Nehéz volt az egyik quest?
Állítsad varriorra és nyomj egy save-et! Ha survivort ír, akkor ott is vagy. Nem gyanusan ritkák az őrjáratok? Persze ha be vagy lassulva, akkor nem feltünő...Azért kapják fel a vizet, mert lezárt területre merészkedtél. Oda kizárólag engedéllyel lehet belépni (kivéve az őrült őrjáratokat, amik néha legázolnak pár főnyi személyzetet az outposton).
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
mikromanus #3906 üzenetére
Legalább akkor lenne ott valami "easter egg" csapda, büntiből, amiért keresgélés helyett megvetted a térképet, mert azt hitted, a pénz boldogít.
-
DigitXT
félisten
válasz
mikromanus #3906 üzenetére
csak nem dobta eddig videóként fel senki
Akkor "nemvótmég".Nincs ott láda
Nem mondod...Az ikon (tévesen) akkor jelenik meg a térképen, ha megveszed
a területen a kincses ládákhoz a térképet 1500 dollárért.
Tehát bug. Ennyi.BomiBoogie: mivel most éppen abban a stílusban
játszom, hogy mindent kipucolok a továbbhaladás
előtt, logikus, hogy megvettem a térképet. A franc
se fogja "céltalanul" végigjárni az egész terepet.
Az FC2-ben is sok gyémánt bőröndöt megtaláltam
magamtól, de mikor másodszor játszottam, akkor
fogtam egy bazinagy nyomtatott térképet, és azzal
"fedeztem fel" az összes bőröndöt...Az összes
fegyverhez kellett az összes gyémánt. Bár valóban:
nem használtam minden fegyvert, értelme nem volt.Jah, és azóta rájöttem: hülyeséget ír ki a slot-oknál,
mert most is SURVIVOR-t ír, pedig tutira Warriorban
vagyok.Szóval elsőre legkönnyebben, másodikra
közepesen (nem volt szinte különbség), harmadjára
meg Warriorban: itt is csak ritkán szívatnak meg.Mondjuk nem értem, miért "nem szeretik" azt, ha pl.
dzsippel közelítem a bázisukat - zsoldoshacukában.
Azt ne mondják, hogy észrevették, hogy teleraktam
C4-gyel a csomagtartót, és rájuk akarom robbantani. -
mikromanus
veterán
válasz
DigitXT #3904 üzenetére
Ez "vótmá' " kategória, csak nem dobta eddig videóként fel senki. Nincs ott láda. Az ikon (tévesen) akkor jelenik meg a térképen, ha megveszed a területen a kincses ládákhoz a térképet 1500 dollárért. Ha nincs meg a térkép, akkor nem is jelzi a térképen, hogy lenne ott valami amikor a közelében vagy.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
-
DigitXT
félisten
Ezzel csak az a gond, hogy ebben a konkrét esetben:
1) a távolságmérő nem jelez magasságkülönbséget
2) a kijelölő négyzet pontosan a ládán szokott lenniTehát HA barlangban lenne a kincs, akkor mutatná azt,
hogy lejjebb van, ráadásul nem tűnne el az ikonja a kis
térképről, ha odaértem fölé, csak a kijelölést venné le...Ez sajnos bug lesz.
-
akela91
addikt
Nekem 99%ban jó a multi, nem laggol a másik. HA igen, akkor szerintem mindenki laggol, mert a host egy laggos gép éppen. Nekem a kedvecem a Domination és a Transmission multiba.
JAh és AK-val kell menni, mert a nélkül szétlőnek könnyen.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3900 üzenetére
Kipróbáltam a Team Death Match-et is...
Nyertünk.
Kicsit hamar meg lehet benne halni. Meg lagoltak az
ellenfelek: 10-20 métereket ugrált előttem. Mobilnet?
Szerk: mármint nekem az van. De a legtöbb játékos
normálisan szaladt hozzám képest: lehet hogy csak
az ugrálós netje lagolt. Persze eltalálni nem lehetett.1-1 kill befigyelt, meg egy újraélesztés. Grafika szép.
Pörgös cucc, de hát ez nem az én világom, na.
Amúgy a végén kifagyott a game retekbe.Bugos?
Új hozzászólás Aktív témák
- iOS alkalmazások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gumi és felni topik
- One mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- FÜGGETLEN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green / Zöld
- Samsung, WD, Micron 2TB Gen4 NVMe SSD!
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, 8 mag i9 / 6 mag i7, 32/512GB, 4GB Radeon - garancia ( 4442)
- Macbook Pro 15" - 2017 gyártás, 4 mag i7, 16/512, 4GB Radeon - garancia ( 97)
- Macbook Pro 13" - 2018, 16GB RAM, i7/i5, 512/256GB SSD, touchbar - garancia
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 15" 2019 i9 9980HK 32GB 500GB Radeon Pro 560X hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest