Hirdetés
-
GAMEPOD
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder62
őstag
válasz
bitpork #3771 üzenetére
Köszi, közben meglett, G gomb.
Csak engem zavar az irányítás? Rémes. Vatsban is cinematic alatt ott az egér, de mikor fölveszek egy cetlit, olvasni, akkor nincs, csak gombbal tudom eltenni. A másik a Pipboy. Mi a búbánatért kellett a fele funkciót gombra tenni? Érdekes az előző részekben mindent elértél pipboyban (effektek, local map stb) itt meg gombokat kell még nyomogatni hogy hozzáférjek.
Erre remélem lesz mod ami visszahozza a Fallout 3-as pip boyt.
-
-
nesh_019
senior tag
-
Puma K
nagyúr
válasz
Ryder62 #3702 üzenetére
Kéne de nem minden játék teszi meg.
Saját példámból tanulva hoztam fel ezeket, hogy érdemes megnézni mi nincs fent vagy mit kellene frissíteni.
Régen az Anno1404-nél volt olyan, hogy 1 éves Windows volt a gépen és sok játék. Felraktam Az Anno-t játszottam vele minden jó volt, viszont újra raktam a rendszert és mikor elsőnek csak az Anno ment fel akkor fekete volt a talaj. Majd hagytam a játékot, és elkezdtem más játékokat felrakni amikkel akkoriban játszottam. Azok felmentek és telepítettek mindent ami nekik kellett, majd pár napra rá indítottam az Anno1404-et megint, és megszűnt a fekete talaj.
-
sagajr78
tag
Ez jó kérdés.
Egy military fatigue meg egy modolható kalap, plusz combat armor (vagy synth armor, magas szinten értelemszerűen heavy típus) és az ember ott van mint egy power armor. Ennek ugyan a tömege érezhető (ellentétben a PA-val, ugyanakkor tele lehet pakolni a viselt páncélt deep pocket-ekkel ami egy laza 100-as kapacitás növelést összehoz), nem lehet benne ugrálni, de a kapott sebzés 90-95%át így is elnyeli (ez a max, energiánál valamivel kevesebb a maximum elérhető elnyelés).Ráadásul elég kicsi a követelménye a 110/110-es védelemnek perk-ben és alapanyagokban is. Kvázi sebezhetetlenség biztosított ezáltal és még a PA-nál ismert páncél kopástól sem kell tartani.
Mondjuk a PA sugárzás elleni védelmi előnye az megmarad, de az ugye nem egy akkora probléma a játékban.
-
warcat
veterán
Amúgy nehézség kapcsán,a ballistic weave moddal vajon mi volt Bethesda célja?
Még csak most pumpálom felfelé az armorer perket de kicsit furcsa,hogy az alap power armor értékeit megközelítő páncélt ad majd a sima kalap meg a tuxedo/military fatigues Mark V-nél,ehhez képest ugye pl combat armor sehol sincs.
-
sagajr78
tag
válasz
micafighter #3786 üzenetére
Igen, FO4Edit segítségével készült. Azzal elég könnyű ilyen apró módosításokat készíteni
A fájlt kiraktam a Nexus-ra.
Higher Damage modVagy NMM-el szedi le és aktiválja az ember, vagy leszedi, bedobja az esp fájlt a Data könyvtárba, a többi lépés meg alább le van írva (ez csak manuális telepítésnél kell).
mod installation -
.LnB
titán
Nekem tegnap olyan volt, hogy az ajtó mögött amit kinyitottam egy Legendary ellen várt. One shot kill voltam neki. Elsőre kinyitottam, rám támadt, meghaltam. Újra odamentem a terminálhoz, beragadtam. Újratöltés után is mindig beragadtam. Csak akkor nem ha az egész játékból kiléptem, majd visszatöltöttem az állást. Akkor nem ragadtam be, de csak elsőre!! Ha nem sikerült kinyitni az ajtót, másodjára megint beragadtam. Szóval 10-15percig bszkodtam vele, hogy terminál próba, ha nemjó alt+f4, majd újrapróba. Ennyire durván sose jelentkezett a probléma. De aztán sikerült. És azóta se volt gond. Nem értem egyszerűen. Tegnap már nekem is felment a pumpám ennél a szitunál.
-
sheep
addikt
válasz
micafighter #3784 üzenetére
Nálam most úgy jelentkezik hogy hackelés után nem tudok kilépni, nyomogatom a tabot se semmi reakció. Várok kb 10 mp-t és utána kienged, de sokszor kell a tabot nyomkodni hozzá.
Újra betöltenem állást még nem kellett emiatt de sokat kell várnom hogy ki tudjak lépni a terminálból. -
sagajr78
tag
válasz
micafighter #3780 üzenetére
Az NPC-k alacsony sebzése sajnos elég komoly probléma a játékban. A legrosszabb meg az, hogy még a survival mód dupla sebzése is csak arra az alap szintre hozza fel őket, amit a játékos karaktere minden módosítás nélkül alapból tud, perk-ek nélkül.
Ezen hibák kiküszöbölésére kreáltam magamnak egy nehezítő modot, mert a nexuson találhatóak nem feleltek meg az ízlésemnek, mert vagy hiányosak voltak, vagy az én szempontjaim és elvárásaim szerint következetlenek, vagy csak a karakter által használható cuccokba turkáltak bele, az NPC-k sebzéseit nem piszkálták, pedig az igazi nagy probléma azoknál van, főleg ha még csak nem is módosítható cuccokról beszélünk.
A saját modomban a fegyverek sebzése, az NPC-k sebzése is át lett írva (alapból például bármely emberi NPC puszta kezes sebzése 8-as, míg mondjuk egy szuper mutánsé csak 5-ös és az alap strength stat eltérés is csak 2 pont a mutánsok javára a módosítatlan játékban, azaz a legerősebb mutáns pusztakezes sebzése is alatta marad egy tolószékes ember pusztakezes sebzéséhez képest), akár csak a robbanásoké, meg a szinthez igazításon is kicsit javítottam, mert alapból siralmas az ellenfelek helyzete. A közelharci fegyverek és támadások sebzése is korrigálásra került, elvégre ha ez kimarad akkor túlságosan egyoldalúvá válik a játék, főleg a hatalmas lőszer bőség mellett amit tapasztaltam normál és survival mód nehézségeken. Adtam még az NPC-k számára egy minimális pluszt a HP-k terén (emeltem az NPC-k szintenként kapott HP mennyiségét). Így már egy kis kihívás van a játékban már normál nehézségen is, a survival mód meg tényleg veszélyesebbé vált. Az ellenfelek így már a gagyibb cuccokkal is tudnak sebezni, a szintjük kalkulálása is megváltozott (hamarabb jönnek a magas szintű ellenfelek, akik jobb védelemmel, jobb felszereléssel azért már megszorongatják a játékost). A védelmi tornyok pedig már nem unalmas, gyenge és szükségtelen akadályok, hanem halálos veszedelmek. Eléggé zavart a módosítatlan játékban mennyire durván vissza vannak fogva ezek a fegyverek (harmad illetve negyed sebzést prezentálnak ugyanazon skulót tüzelő automata kézifegyver változatukhoz képest a tornyok ami nagyon gáz). A pipe fegyvereknél a lore-hoz igazítottam a teljesítményüket (meg figyelembe vettem az egyes lőszertípusok IRL teljesítményét a sebzések beállításánál), így az alap sebzésük még így is elmarad a valódi fegyvermesterek alkotásaitól (azonos lőszerrel üzemelő társaikétól), de mivel a lore szerint ezek nagyon jól fejleszthetőek, ezért ott bizony behozzák a lemaradásukat. Azaz egy tuningolt pipe fegyver bizony párban lesz egy tuningolt azonos lőszert használó fegyverrel, bizonyos ritka esetekben hibahatáron belüli mértékben erősebb is lehet azoknál, de mivel egyéb tekintetben még így is elmarad tőlük, így ez nem jelentett problémát. A survival módnál kivettem a játékos sebzésének felezését, mert a program egyszerűen nem használta azt rendesen, visszaállítottam alapra, így legalább nincs ebből gond, ám az ellenfelek emelt sebzését meghagytam (úgyis nagyon hamar az ellenfelek fölé emelkedik damage deal terén a játékos), mert elvileg ez lenne a survival mode nehezítésének lényege. Így már határozottan élmény játszani. Közelharc is veszedelmes végre akár még heavy combat armor-ban is. Hirtelen megugrott a kaja használata a karakteremnek akivel korábban csak azért etettem fel a kaját, mert napjában háromszori étkezést biztosítani szándékoztam neki. .
-
micafighter
nagyúr
,,Szóval ez nagyon gépfüggő." Pontosan erre céloztam én is
,,De akkor miért javítják hivatalos formában" Lehet fel akarják oldani az FPS lockot, vagy legalább is opcionálissá tenni.
(#3782) sheep Egész pontosan mit csinál, és hogy tudsz kijönni a terminálból? Gondolom vissza kell tölteni, és ha utána megint próbálod a terminált, megint beragadsz? Ha igen, akkor hányszor?
Csak azért kérdezem mert kb 50 óra gameplayem lehetett amikor próbáltam. Addig nem volt semmi gondom, és minden terminalba belenézek. Utána feloldottam az FPS lockot ini-ben és egyből előjött a bug, a legelső terminálba beragadtam. Visszatöltöttem a mentést, szintén beragadtam. Azt hiszem 6-7 visszatöltés során folyamatosan beragadtam. Utána visszaállitottam az FPS lockot iniben, egyből jó volt minden megint.
Ha nálad ilyen 1-2x beragadsz hébe-hóba akkor lehet más váltja ki ezeket/más bugok.
-
.LnB
titán
válasz
micafighter #3780 üzenetére
A terminálba beragadós bug: De akkor miért javítják hivatalos formában ha csak buhera után jön elő?!
Settlement küldik, "Nem muszáj megcsinálni őket": Tudom, nem is csináltam meg mindig, de mivel végtelenek, a pip-boy-ban szinte mindig van.
,,Teljesítménybeli, és technikai gondok." Én is leírtam, hogy a három driver pontosan annyi fps-t produkált nálam. Szóval ez nagyon gépfüggő.
Re-spec: Van rá program amivel újra lehet osztani, aztán konzolból kell előbb resetelni a meglévőt, majd beolvastatni az újat "bat" parancsal. Azért nem beszéltem erről mert ez csalás sajnos. Szégyenlem is magam, mert írtózok a cheatektől, de ezt megléptem. Korábban linkeltem képet a perkjeimről, azóta teljesen átalakult. Viszont szigorúan annyi pontot osztottam ki mint amennyi volt.
Más:
Felhívnám a figyelmeteket a Concentrated Fire perkre. Azok akik harcias módban játszanak baromi hasznos lehet.
-
sheep
addikt
válasz
micafighter #3780 üzenetére
A terminál beragadós bug nem biztos hogy az fps-hez van kötve, ugyanis nálam most elkezdte csinálni, holott eddig nem volt ilyenem. Fix 60 fps-el játszom.
-
Én nem b@szakodtam az ini-vel és csak hallomásból esmerem a terminál bugot (múltkor itt emlegettétek, és rá kellett gúgliznom). Ugyanakkor a folyamat töltögetés nagyon kiakasztó, pláne hogy volt ígéret ennek elhagyására. Azt most nem említem meg, hogy egy Fallaot 2 szerű izometrikus nézetnek jobban örültem volna
-
micafighter
nagyúr
Hozzá füzném én is a saját véleményem
,,A terminálba beragadós bug." Erről már irtam ugye, én 100%-ig biztos vagyok benne hogy a feloldott FPS lockhoz és a magas FPS-hez kötödik a bug, saját és mások tapasztalataiból is ezt szürtem le. Ez abból a szempontból bug hogy szerintem butaság volt egy mechanikát az FPS értékhez kötni a fejlesztőnek, pl a zárnyitás, vagy valami ami a terminálnál a beragadást okozza. Ez ugy lesz javitva valoszinüleg hogy átdolgozzák ezt a mechanikát.
,,Settlemen küldetések. Ha kell, ha nem akkor is kapod." Nem muszáj megcsinálni őket de a pipboyba tényleg rendszeresen megjelennek és nem tudom hogy ki lehet e őket onnan törölni
Én részemről megcsinálom öket mert XP-t meg kupakot adnak, annyira szerintem nem uncsik és pl tegnap este egy power armort is tudtam szermányolni az egyik ilyen küldetés folyamán
,,Nincs re-spec" Ezt én is hiányolom több játékból is
Hogy oldottad végül meg? Van rá mod, vagy konzolból?
,,Könnyű a játék." Szerencsére ezzel nem szembesültem még mert 0 offenziv perkem van, teljesen a kraftolós részre feküdtem rá, bár 0 perkkel is 198-at sebez a fél automata távolsági hangtompitós fegyverem
Szerintem kéne egy realisztikus fokozat a Survival mellé ahol pár lövésből le tudnak téged szedni komolyabb fegyverekkel. Mondjuk az reális hogy a kis kaliberü töltényeket felfogja a combat armorod, a szupermutánsok ugye meg sokszor ilyen gagyi cuccal vannak felszerlve, szerintem ők lehetnének pl sokkal strapabirobbak hogy ellensúlyozza a gyenge fegyverüket. A nagyobb kaliberü fegyvereknél meg lehetne mondjuk az hogy végtagra ha egy lövést kapsz akkor elrepült a végtagod, a stimpak nem gyógyitja meg csak orvos tudja helyrehozni pl a lábad ha ellőtték. Fejlövésre egy lennél, testre mondjuk 2-3. Vagy ez igy tul nehéz lenne?
,,Teljesítménybeli, és technikai gondok." Irtam már erről is, nálam két vga driver között 10-15 FPS a különbség, a mikroakadásokról nem is beszélve ami az újabb drivereknél jelen van nálam. Nekem konkrétan a régebbi driverrel fut a legjobban, ami még a játék megjelenése előtt jött ki.
Ha pedig bekapcsolom a VSYNC-et vga driverben akkor baromira mikrolaggos lesz a játék. Kikapcsolt vsyncnél is van mikrolagg az újabb drivereken, de jóval kevesebb. A "régi" driver meg pöpecül fut
Csak azért irtam ezt le megint, mert nem tudom ezek után ez mennyire a játékfejlesztő hibája.
A pozitivumokkal teljesen egyet értek, én még egy nagy pozitivumot emlitenék meg, mégpedig hogy a játék fejlesztőjének illetve az ügyes mod készitőknek hála könnyen modolható a játék
-
micafighter
nagyúr
Nagyon jónak tünik
Viszont kiváncsi vagyok hogy pl a homokviharból eredő kisebb látóhatár illetve hangzavarnak köszönhetően nehezebben érzékelnek-e minket az ellenségek, mint pl ahogy a Darker Nights modnál is van ennek állitására lehetőség. Tudja esetleg valaki a választ?
-
Chabe89
addikt
-
.LnB
titán
Azt még nem sikerült felfognom, hogy hogyan is kell telepíteni. De eszméletlen jónak tűnik!
-
.LnB
titán
Tegnap végeztem a sztorival (lvl63-on). Persze csak az egyik fajta befejezéssel. Ezek után gondoltam jobban összefoglalva leírom a játékról kialakult véleményemet.
Első igazi Fallout élményem volt. És nagyon magával ragadott. Mindig nagy lelkesedéssel ültem le vele játszani, és fogok is a jövőben is. Azt tervezem, hogy kezdek egy másik karaktert, és teljesen eltérő módon újrajátszom majd valamikor. Mert most szerintem a Fallout 3-at fogom végigjátszani. Sokan írták/mondták, hogy az jobb. Remélem nem csak azért mert az szép emlékként él bennük, hanem valóban jobb játék.
Leírom az általam negatív és pozitív dolgokat, és a véleményemet a játékról. Teljesen spoilermentesen.Negatívumok:
-A terminálba beragadós bug. Amit most fognak javítani szóval nem sokáig jelent már problémát. Érdekes módon nekem a játék elején volt jellemző, egy darabig nem, aztán tegnap megint előjött. És tegnap kb 10perces szívás után sikerült egy ajtót kinyitnom. Lehet valóban az ini buhera okozza, akkor magamra vessek, de ha jön rá hivatalos patch akkor nem valószínű.
-Settlemen küldetések. Ha kell, ha nem akkor is kapod. Tele van velük a Pip-boy. És általában nagyon unalmasak.
-Belső terek kinézete. Nem feltétlenül nagy baj. De van ahol tényleg feltűnően randa a játék.
-Nincs re-spec. Vagyis újra talentelés. Vagyis újraperkelés. Legalább egyszer lehessen. Be is vallom, hogy én a játék folyamán egyszer újraperkeltem. Nekem túl új volt ez az egész Fallout, az egész rendszer. Nem tudtam mire számítsak mire tegyek pontokat. És elsőre teljesen rosszul csináltam. Semmi más "csúnya dolgot" nem használtam a végigjátszás során. De úgy voltam vele, hogy nem fogok 40-50óra játékidőt a suttba dobni és kezdeni egy új karaktert.
-Könnyű a játék. Még Survival nehézségen is. Meg lehet halni, bele lehet szaladni buta halálokba. De kis odafigyeléssel. Jó Perkekkel, komolyabb kihívás nélkül teljesíthető benne minden.
-Teljesítménybeli, és technikai gondok. Ahány pc, annyi féle baj. Van akinek akad, van akinél sok a bug. Ezt én csak azért írom mert nekem ini-t kellett buherálni. Onnantól semmi baj nem volt a játékkal. De rögtön azzal kellett kezdenem.
-Érzelemmentes, gagyi párbeszédek.
-Karakteranimációk
-Buta companion AI. Hát ezek a segítők néha amit leművelnek...botrány.Főleg mikor menekülnék és elállja az utat. Teherhordáson kívül semmi hasznuk. Ja de én terminálok feltörésére használtam őt. Semmi másra.
Pozitívumok:
-A világ, a hangulat. Hát úristen! Imádok benne mindent. Nagy, lélegző világ amire rátelepszik ez a poshadt poszt-apokaliptikus hangulat. Nagyon átjön az egész. Már a játék eleje is nagyon jó azzal a retro-futurisztikus kis világával. Egy abban a korban játszodó játékot is nagyon kipróbálnék.
-A grafika. Rengeteget rátesz a hangulatra. Írtam negatívumként a belterek megjelenítését. De összességében szerintem néhol annyira gyönyörű, hogy az képes elfeledtetni a rosszabb pillanatait is.
-A szabadság. Arra mész amerre akarsz, és azt csinálsz amit akarsz.
-Rengeted tartalom. Küldetések, kazetták, olvasnivalók. Csak fel kell fedezni őket.Összességében, nagyon jó élmény volt számomra. Hiába írtam több negatívumot. Akkor is az év egyik legjobb szórakozása volt számomra. Elhiszem a rajongóknak, akik mondjuk az első három résszel is játszottak, és szerették őket, hogy rosszabb lett, hogy nem annyira jó. Mert tényleg vannak hibái.
-
Gyula84
veterán
hali
a 213MB-os patchben mi volt?
-
micafighter
nagyúr
válasz
Depression #3772 üzenetére
Inventoryban rámész egy fegyverre és Q betű majd tetszőleges számhoz rendeled. Onnantol gyorsan fog menni.
-
Depression
veterán
Kezdő kérdések: hogy nem udok fegyvereket gyorsan cserélni?
-
-
Ryder62
őstag
Melyik gombbal tudom forgatni a letenni kívánt objektumot?
-
köszönöm mindenkinek a segítséget, az artilleris küldi bevállt.
-
brumi1024
veterán
válasz
Depression #3764 üzenetére
Külön SSD-n van a játék, mint a rendszer és még így is zavaróak számomra a töltőképernyők a többi kortárs AAA játékhoz képest.
-
Depression
veterán
válasz
vegitossj7 #3763 üzenetére
Ssd-re telepítve igazán már nem számít az a pár másodperc.
-
vegitossj7
addikt
Eszembe jutott ez.
Ez lett volna, ha a PC-s alapokkal dolgoztak volna. Lásd Skyrim és annak a töltési ideje.
Az amúgy gáz, ha lelövöd Shaun-t? Első reakcióm az volt. A Main quest után van még valami értelmes küldetés? -
Na és a tengeralattjárót megtaláltátok mán? -
4264adam
veterán
válasz
micafighter #3755 üzenetére
(SP)(/SP)készítettem a műanyag gyárban elég brutál chest PA-t -
frame>24
addikt
válasz
micafighter #3755 üzenetére
Komplett szettet nem, de a Cambridge polymer labs-ban le lehet gyártani egy T45-ös legendary chest piece-t.
Tölti az AP-t sugárzás hatására. -
sagajr78
tag
válasz
Vikthor #3754 üzenetére
Ugyanúgy tudod odarendelni valamelyik minutemen-t vagy éppenséggel settler-t ha raktál oda rádióadót, ahogy a többi településen is kommandírozhatod a lakókat.
Workshop nézet, ránézel a delikvensre, command majd odamész az artillery-hez amit felépítettél és ugyanazt a gombot megint megnyomod amit a command esetén (alapból az e billentyű az). Egyszer nyomsz rá és vársz míg a program hozzárendeli a delikvenst. Ez eltart pár másodpercig, de ha megtörtént akkor egyrészt már nem piros lesz a manus ikon az artillery-nél, másrészt felmegy magasabb értékre a defense, harmadrészt kiírja a képernyő bal felső sarkába az infót a program, miszerint odarendelés megtörtént.A feladat során meg odakapcsolsz a rádióadóra, kézbe veszed a füstbombát, elmész a megadott pontra (kijelölve a feladatot elég észrevehetően mutatja az iránytű is) és odadobod a füstöt ahová kell. Aztán hátrébb vonulsz és várod, hogy megkezdődjön a lövölde. Ez el fog tartani egy ideig, főleg ha még nem ért oda a delikvens a fegyverhez vagy ha nem a mondott sarokra tetted ki az ágyút). Szóval csak türelem. A kezdeti BoS feladatok sem csak a két ismétlődő típusból állnak, amit a mogorva fickó meg a csaj ad. Az első elvégzett páros után (mindkettőnek csináltál feladatot, egyszerre adva le azokat), szólni fog valamelyikük hogy beszélj a nagy fickóval. Na ő ad egy érdekesebb, nem megismételhető feladatot. Aztán míg a sztoriban előrébb nem lépsz ez lesz az utolsó egyedi feladat tőlük.
-
válasz
micafighter #3755 üzenetére
Gondolom darabkára gondolsz. Egy chest piece darabot kaptam egy küldi után.
Mikor egy laborban kellett anyagokat összemixelni. -
micafighter
nagyúr
Talált már valaki legendary power armort?
-
warcat
veterán
Aki robbanógolyós(legendary) fegyvert használ,annak érdekes lehet,hogy demolition expert perk hat rá,gyakran hasznosabb lehet,mint a rifleman/commando.
-
XFoxyX
tag
válasz
Vikthor #3747 üzenetére
"a BoS küldetések tényleg csak a 2 fajtában merülnek ki a Cambridge Police stationnél? Egyik elküld SM-eket irtani a másik meg tehnológiai cuccokért... Nincs vmi BoS főbázis, meg nem lehet előrehaladni a ranglétrán?"
De van. A fő sztoriban kell elhaladni egy bizonyos pontig ,hogy tovább léphess velük.
Kellogg megölése után lesz a meglepi "Old Guns küldinél, már a vár mindegyik tornyára raktam ágyút, de a Preston csak nem akar assignolódni és nem tudom megcsinálni a küldit, kit kell odavinni az artillerykhez?"
Embereket kell rakni az ágyúkba és utána a füstgránáttal kipróbálni őket a megadott célon.
-
-
crue
őstag
válasz
H_András #3740 üzenetére
Nem kötelező az ismétlődő küldetéseket csinálni vagy xp-t farmolni. Van rengeteg egyéb tennivaló, amelyek teljesítésével apránként fel lehet fedezni a térképet és tisztességesen fejlődni. Azt sem értem, hogy sokan a korai power armortól miért vannak kiakadva. 66 óra játékidő van mögöttem, de egyetlen egyszer használtam PA-t, amikor az elején kötelező volt, azóta nem. Szóval ez sem kötelező.
-
a BoS küldetések tényleg csak a 2 fajtában merülnek ki a Cambridge Police stationnél? Egyik elküld SM-eket irtani a másik meg tehnológiai cuccokért... Nincs vmi BoS főbázis, meg nem lehet előrehaladni a ranglétrán?
másik,
Old Guns küldinél, már a vár mindegyik tornyára raktam ágyút, de a Preston csak nem akar assignolódni és nem tudom megcsinálni a küldit, kit kell odavinni az artillerykhez?
-
-
Megtudnátok nekem nézni Mama Murphy ID-ét? Fel szeretném támasztani kíváncsiságból.
-
SAMG3
tag
Kozben nagy nehezen rajottem xd valoszeg mm mellett fogok donteni. Sanctuaryt most elegdurvan elkeritettem mar 300 korul van a vedelme. Szerintem osszelopkodom a bos-tol a par alkatreszeket es kap sanctuary egy pa-t. Meg meg egy valag vedelmi eszkozt aztan vmelyik nagyobb tarsasaghoz atmegyek es oket is felszerelem
uj terv
aztan mi fogjuk uralni a foldet muhahahahaaa
sztem siman bele fogok a jatekba 200 orat nyomni
-
brumi1024
veterán
Építkezés rész kimaxolva (videó, nem saját, ha valaki kijutott a vaultból már nem is spoileres). Azért ezeket a jelenlegi rendszerrel nem lehetett rövid megcsinálni.
-
H_András
tag
Kb. hatvan óra játékidő után elég vegyes érzelmeim vannak.. a legtöbb negatívumot már sokan leírták, borzalmas a visszalépés a dialógusoknál, és a történetmesélésnél, kb olyan szinten nem érdekel a fősztori, hogy épp csak annyit haladtam vele, amennyit véletlenül sikerült.. ezek zavarnak engem is a legjobban, ezért sztem bukta lesz az év játéka díj. A posztapokaliptikus hangulat persze odaba.., pedig féltem a harmadik rész és a Vegas után nehéz lesz újat mutatni. 200 éves álom után ébredve egy elpusztított világra.. azért van ebben lehetőség, és van benne bőven tartalom. Ahogy próbálták ezt az elméletileg végtelen szintlimitet megvalósítani, az már nem annyira sikeres. Az rendben van, hogy ha kipucolok egy helyszínt, legyen az bármilyen, utána életszerű mondjuk, hogy valaki vagy valami idővel visszaköltözik, és újra ha arra járok, lehet megint gyilkolászni. Az viszont nem, hogy az ismétlődő pucold ki, szerezd meg questek idővel unalomba fulladnak, már csak azért is, mert ha én random barangolok, és leölöm x helyen az x számú szupermutánst csak úgy, később ugyanoda visszamenve küldetés keretén belül minden ugyanott van.. ajtók visszazárva, ládákban loot, ellenfelek ugyanazok. Ez nem túl életszerű, már ha beszélhetünk ilyesmiről egy elképzelt jövőbeni vízióban. Elegánsabb megoldás lett volna pl, ha én mint egyszeri kalandor kiírtom pl a mutánsokat, akkor ezen felbátorodva a raiderek pl birtokba veszik a területet idővel, vagy bárki bármi más. Így változatosabb és random lehetett volna a világ is, nincs ismétlődés, nyilván érdekesebb visszamenni ugyanoda, így kitolva a játékidőt, stb. Az meg hogy többen is írták, hol lehet xp-t farmolni, hogy elmegyünk egy katonai bázisra, lelövünk mindenkit, aztán alszunk, majd visszamegyünk és újra előlről.. hát, ez sztem a játék megcsúfolása és hatalmas önbecsapás. Így fejlődni sztem totálisan megöli a játékélményt. Én azért veszek játékot, hogy élvezzek minden vele töltött időt, nem azért hogy minél előbb húdeűberbrutál legyek, és egy 10 mm-es pisztollyal szemen lőjek 200 méterről egy deathclawot... A folyamatos és reális fejlődést, az rpg lényegét megölték ezzel. Ez egy kegyetlen világnak kéne legyen, ahol kilépve a fényre, kezdetben még bántja a szemünket a napfény is, az első városban már a szakadt kék vault pizsis hátsónkra nem szabadna power armort rakni az első pár küldetésen,.. ez milyen dolog már?! Majd ha felfedeztünk ezt-azt, megértettük a körülöttünk zajló eseményeket, behízelegtük - begyilkoltuk - beloptuk stb. magunkat a szanaszét boldoguló mindenféle közösségbe, és eldöntöttük pl hogy mit is szeretnénk csinálni... ennek hosszú folyamatnak kéne legyen, abban a 300 órás játékidőben amit beígértek.. ne azzal töltsek ennyi játékidőt, hogy végtelenített monoton questeket csináljak mindenféle értelem nélkül, csak azért, hogy a perkjeim ily módon maxolhassam csak azért hogy meglegyen. ez nagyon kiábrándító. A simsityt nem értékelem, újdonság, jó móka, de ez sem ad hozzá annyit a játékhoz, amikor az alap rpg vonal és élmény nem teljes...
Ettől függetlenül persze a játék kötelező darab, és omg meg minden, de nagyon nem jó irányba megy a széria... vagy csak túl sokat vár az ember egy negyedik résztől.. persze, az előzőek magasra is tették a mércét, de éppen ezért ennek nagyon nagyot kellett volna szólnia, minden tekintetben.Ezért felemásak az érzéseim... -
-
davidsone
addikt
Lehet elbsztam: fallow the railroad a kis csík követése előtt elmentem a templomba (mert nem vettem észre) és youtub-on megnéztem a tárcsa hol nyit persze nem nyitott aztán hagytam. de most a főszál is azt mondja h kövessem elkeztem köveni végig eljutok a templomhoz és nem nyit most ilyenkor mivan?
-
brumi1024
veterán
Én egy 81-es Deathclaw-val futtotam össze 63-ason. Maximum Rifleman, az első sneak perk illetve egyéb bónuszok, nekiesek erővel (semmi lopakodás), egy darabig bírtam, de minimális életét vette le a 130-150-et sebző puskám/shotim. Újratöltés, magamba nyomtam mindenféle szert amit találtam (Psycho, Buffout, stb., mindegyikből van vagy 150-em, mert gyűjtöm, de egyszer sem használtam
), 381-et sebző Gauss rifle, sneakből 2 lövés testére VATS-szal és critical nélkül is meghalt. Meglepődtem, elég overkill ez a Gauss rifle.
-
4264adam
veterán
válasz
Plazmacucci #3725 üzenetére
milyen szinten sikerült olyan hamar kinyírni?
Hattyúk tava survivalon nem ment le kellett vennem normal-ra majd az utolsó támadásnál vissza survival.
-
.LnB
titán
válasz
micafighter #3726 üzenetére
Nem nem maradt ki semmi mert majd megcsinálom a sztori után.
(#3727) sagajr78 Sajnos nincs annyi időm erre a játékra mint amennyit megérdemel. Esténként tudok csak 1-2órát játszani. Úgymod mérsékelt rohanás ahogy játszom. Ezért maradnak ki ezek az apró felfedezések mint az a halott csóka. Nagyon bánom ezt de sokszor nincs időm bámulni, sétálgatni, felfedezni mindent. Sokszor így is útána googlizok, hogy mi hol van érdekes dolog és úgy megyek oda, hogy tudom a pontos helyét. Mint pl a lezuhant
. Sajnos ez van ezzel nem tudok mit csinálni.ufo Jobb lett volna teljes nyugalomban játszani, ne adj isten fast travel nélkül..
De így is élvezem minden percét.
-
sagajr78
tag
Oda én egy misc quest-et kaptam, mikor a Sunshine Tidings ghoul telített településéhez gyalogoltam Észak felől (a tó felől jöttem fel). Ott találtam egy holttestet két kiemelkedő dombocska között egy nílt részen (két kutyesz kapta szét amik hullája ott volt). A hullánál volt egy üzenet (kémcsöveket, hőmérőt meg egyéb dolgokat kellett gyűjtögetnie és hazavinnie, leadni egy konkrét személynek) és ezt elolvasva jelent meg a térképen a
és jött a misc fealdat, hogy látogassak el oda.Vault 81 Illetve állítólag az utazgató orvos egyik őre az aki időnként beszél a
és akkor is bejelöli a helyét a térképen a program meg előkerül ez a látogass el oda misc feladat.vault-ról brumi1024:
Jaja, hasonló a feladat típus. Minimális eltérésekkel (létszámok és résztvevők terén).Bővített építkezéssel nem kivitelezhetetlen persze a hatalmas építési lehetőség, de ha benépesíted a helyet már az is kitolja elég combosan az építési limitet. Nem annyira mint a mod, de eléggé ahhoz, hogy 100-200-as védelmet gond nélkül le lehessen pakolni.
-
micafighter
nagyúr
,,Király, legalább akkor nem maradt ki semmi."
De, kimaradt a Vault 81 A fő sztorinak nem a része, de a történet és a világ egészének a része, több óra potenciális gameplay-t rejtve. Rábukkanhatsz magadtól is a helyére nyilván ha belebotlasz, de én például találkoztam kettő kereskedővel is a csak úgy random barangolás közbe akik útba igazitottak hogy merre is a Vault 81
(#3725) Plazmacucci
engem T60 Power armorba is könnyen szeletelt, hiába tettem neki egy tonna aknát nem nagyon hatotta meg Fat mant meg rakétavetőt én elvből nem használok igy nálam is maradtak a gránátok meg a puskák
-
-
.LnB
titán
válasz
Plazmacucci #3723 üzenetére
Poison miatt az érdekes lehetett.
-
Mirelurk Queent közelharcos karakterrel akartam lecsapni tízes szinten
-
.LnB
titán
válasz
HornedReaper #3719 üzenetére
Melyik quest vezet a
Mert én még sose voltam ott. Pedig lassan vége a sztorinak és 59-es szintű vagyok.Vault 81-hez? -
HornedReaper
senior tag
válasz
micafighter #3711 üzenetére
Én tegnap vettem meg a Vault 81-nél a kereskedőtől -
.LnB
titán
Na úgy néz ki az utolsó küldetésre fogok ma indulni a sztoriban. :/ Kár, hogy vége lesz.
(#3717) brumi1024 Valóban van figyelmeztető, felugró ablak. Bár kicsit későn. Mert ahogy sagajr78 is írta, sokszor maga a cselekmény is alakítja a frakciók viszonyát.
-
brumi1024
veterán
12-es karizma minden további nélkül megoldható a temporary bónuszok nélkül, így 22-en simán lehetnek egy településen.
(#3701) sagajr78: Kaptam értesítést Survivoron is, szóval szerintem nem nehézségfüggő. Elég egyértelmű felugró ablakot dob.
Szerintem egyébként rosszul számolja a védelmet, nem hinném, hogy van 66 darab missile tornyom, de nincs kevés. Természetesen unlimited objects moddal játszom, alapból számomra túlságosan kevés dolgot lehetett építeni, már kb a lightbox táblám kimaxolná a helyet. Persze így belefuthatok építkezés közben fagyásba, de ez (és eleve a kicsi limit) már az elavult motor hibája (amit ennyi idő alatt igazán újraírhattak volna, toldozás-foldozás helyett, jóleszazmég alapon ).
Pár kép a kastélyról:
A ostromos, checkpointos dologra: Köszi, akkor hasonló ez is, mint az Institude vég, csak ott nincs ostrom (pedig örülnék neki), de van checkpoint védelem. Megcsináltam a Minuteman endinget az egyik korábbi mentésemmel, de aztán nem azt folytattam. -
SaGa59
őstag
23 ágy biztos nem kell, mert mod nélkül a Charismád + 10 a maximális létszám az egyes "falvakban". Kaja termelésre automatice beállnak a settlerek, minden máshoz oda kell őket rendelni (boltok, őrposztok, stb...) A Supply Line-hoz a jelzett Local Leader perk 2. szintje kell.
PA-ba ha igaz, maguktól beszállnak, ha hagysz bennük Fusion Core-t és valaki megtámadja a falut.Komolyabb harcokra akkor kell készülni, ha a MM oldalán viszed végig a sztorit és eljutsz egy bizonyos pontig. Addig is támadgatnak, de utána válik brutálissá a dolog. -
SAMG3
tag
Elkezdtem sanctuaryt kiépíteni. 1-2 dolog elég idiótán van benne kitalálva de hát ez van... Ez nem a sims xd
Van tornyom vizem 23 ágyam 170es védelmem. Hiába raktam le ezer féle kaja szerző cumót nem lett 12-től több a food. A kérdésem az volna, hogy mitől függ h mennyi ember jön? Jelenleg 7en vannak az én kis emberkéim. Egyáltalán várható valamikor némi erőszak oda?Érdemes készülni rá? Aztán persze ha sanctuary (v h hívják) megvan akkor építeném a kövi normális ilyen bázist. Csak h kicsit kitoljam az amugy is hosszú játékot
Azt a lineozást meg power armorba öltöztetést h lehet megcsinálni? Mert így akkor az is érdekelne. KEll hozzá valami perk?
-
frame>24
addikt
válasz
micafighter #3696 üzenetére
Találtam egy "legendary" (pfejj, mintha Diabloznék), szal egy 10mm pistolt, explosive effecttel.
Namost, még szerencse, hogy 18 szinten keresztül csak gyűjtögettem az ammo-t hozzá, már azt hittem, felesleges (mondjuk nincs lőszer-súly), de bizony jól tettem:
Az a pisztoly hihetetlen durva, HA ráteszitek a rapid fire receiver modot. Ezen a szinten rommá lehet kapni minden "nem-boss" lényt, robotok is hullanak tőle. -
gyimger
őstag
válasz
micafighter #3704 üzenetére
Azért kérdezem, mert pl. a Bobblehead is csak akkor működik, ha felveszed, nem hozzáadod. Ha a legendáknál nem megy, hát nem megy.
-
gyimger
őstag
válasz
micafighter #3699 üzenetére
A FO3-ból ismerős player.placeatme itt nem működik?
-
-
sagajr78
tag
válasz
brumi1024 #3694 üzenetére
Igen, tudom, hogy az Institute esetében is főnökké válik a sztori végén a karakter. Fura, én nem tapasztaltam semmi segítséget, pedig már 2 variánst is kipróbáltam. Ha van ilyen az csak könnyebb. Esetleg nem függhet a dolog a nehézségi szinttől, amolyan extra kézen fogva vezetős segítség gyanánt?
1000-es védelem? Azt hogyan? Ahhoz kéne vagy 200 db torony a gyengébbikből annyi cuccot meg még leépítésekkel együtt sem lehet oda felhúzni. Az erősebb tornyok meg pont ugyanúgy 1 shot az ellenfélnek, mint a leggyengébbek.
Esetleg mod miatt jött ez így össze?
Nekem a fort-ba még 17-es létszám mellett (minden plusz lakos kicsit emeli az építhető cuccok számát) is összesen 16 tornyot sikerült betennem, meg ágyakat a létszámnak megfelelően, kaját, némi szórakoztatást meg ahol nem volt kielégítő, oda világítást, és minimális falazást ahol túl nagy lyukak voltak a romos falon. Azt be is teltem. Némi cicoma még elfért (abból tudtam építeni még de plusz ágyat vagy ágyút például már nem).Az új típusú feladat(ok) alatt egyébként az ostromokra és a checkpoint védelemre (a játék lerak több helyre Minutemen ellenőrző pontokat amiket random támadnak nagyobb létszámú raider/szuper mután/synth csapatok és ott kell besegíteni) gondoltam. Ezek alapból nincsenek, a sima kis támadások meg nevetségesek, még survival mód esetén is, mert a létszámok nagyon erősen vissza vannak véve még ekkor és a létszámkorlát kitolása a Fort ostromával egy időben történik meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2022 2024 M2 M4 Chip 11 és 12,9 128-2000 Deák Térnél Azonnal ÁTVEHETŐ
- ÚJ Bontatlan Apple Macbook AIR M2 , M3 , M4 Legújabb magyar billentyűzet 1 év Garancia Deák Térnél.
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Air 13,6 M4 10CPU/10GPU 16GB/512GB SSD TOUCH ID - Magyar Azonnal Deák tér
- BONTATLAN Új Magyar Magic Keyboard és Smart Keyboard iPad Pro 12.9 Azonnal Átvehető DEÁK Térnél Átve
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB RAM 256GB SSD Intel Graphics W11
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest