Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
félisten
-
kp59
aktív tag
válasz sagajr78 #4326 üzenetére
Akkor én teljesen rossz nyomon haladtam mert a kapott pontot eddig mindig valamelyik fő tulajdonságra raktam így nem csoda hogy nincsenek meg ezek az adott fő tulajdonságon belüli képesség rangok.
Azt hittem hogy a fő tulajdonságok alatti sorok annak a fő tulajdonságnak a következő szintjét jelentik közben meg azok a perkek amik azon a tulajdonságon belül egy adottság fejlesztését célozzák.Na most már mindegy. Jobb későn megtudni mint soha. Innentől majd így használom.
Köszönöm hogy megértetted ezt velem
-
kp59
aktív tag
válasz sagajr78 #4323 üzenetére
Nagy nehezen csak megértem végre. A perk az egy adottsághoz tartozó pont amit kis csillaggal jelölnek a hét alap adottságnál (és adottságonként tíz ilyen perk csillag van) és szintlépéskor a kapott egy perk pontot kell valahová elosztani ha jól gondolom.
Az adottságoknál nekem a hét közül azt hiszem négy vagy öt már a maximumon van de nem tudom hogy az adottságok következő szintje mikortól válik aktívvá (mert most csak a körvonala látszik az összesnek). Azt gondolná az ember ha az alap szinten az egyik adottságnál már az összes pont megvan akkor a következő szint ugyanazon adottsága aktívvá válik és azt lehet tovább fejleszteni. Nálam viszont bár alap szinten több tulajdonság is a maximumon van a következő szint mégis inaktív.
Milyen egyszerű is volt a Fallout 3 esetén ez az egész fejlesztés dolog de sajnos meg kellett bonyolítaniuk.
-
Chabe89
addikt
válasz sagajr78 #4319 üzenetére
"Ha zavarnak a kopácsolók, akkor tegyél fel olyan modot, ami a hulladékokat és romos épületeket eltakarítja a fenébe azt akkor nem fognak kopácsolni."
Cell reset bug miatt nem lesz olyan mod ami ezt tökéletesen megoldja. Ehhez CK kell. Most ahányszor elutazol valamerre majd visszamész a talált Power Armorok visszaállnak alapállapotba. Ez csak egy Bug a sok közül ami emiatt van.
-
-
Picturemaker
őstag
válasz sagajr78 #4137 üzenetére
Üdv!
Többen írjátok, hogy 20-as szint körül kevés a kihívás.
Ezek szerint valamit rosszul csinálok. 26-os szintű a karakterem, de egy feral ghoul 1-3 csapással lenyom, egy kicsit erősebb raidert (páncélzata kb. mint az enyém, fegyvereik sokszor rosszabbak) 76-os sebzésű távcsövessel 6-7 arcon lövéssel tudok lenyomni (igaz van olyan is aminek egytől leesik a feje), a rohamsisakos csillagos rákokról nem is beszélve.
Akiknek olyan erős ilyen szinten a karaktere és/vagy a fegyverei az mit csinált?
Köszi.A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
félisten
-
SaGa59
őstag
válasz sagajr78 #4020 üzenetére
Ezek így nem egészen stimmelnek. Minden növényfajta mellé oda van írva ültetéskor, hány adag kaját ad. 1, 0,5, 0,25. Egy settler valóban hat adag kaját termel, azaz annyi növényt gondoz, ahányból a 6 adag kijön. A settlerek "örömét" fokozza, ha többféle növényt is termelnek, magasabb lesz a falu "szintje".
A növényekhez nem kell odarendelni a settlereket, amíg van szabad növény és olyan settler, akit nem rendeltél oda semmihez, automatikusan elkezdenek a földeken kapálni. Ha már nincs több megművelhető növény, de van szabad settler, akit nem rendeltél semmihez, automatice elkezd "scavange-"lni, azaz gyűjtögetni, ha van scavanger "munkapad", de ehhez egyet mindenképp hozzá kell rendelni. A többiek neki segítenek.
Az őrposztokról: egy tagot egy őrposzthoz rendelhetsz, de automatikusan "magához veszi" a környező szabad posztokat is, összesen hármat maximum. Nálam kétszer három van lerakva Sanctuary két végén, hozzárendelve két tag és ezek jól láthatóan ácsorognak egy darabig az egyikben, majd átmennek a másikba, aztán, naponta többször átballagnak a falun a másik végén lévő őrposztokhoz és ott is nézelődnek, váltják egymást. Az egyik hármas csoportnál egyszerre mindig egy van. Az mindegy, milyen fegyvere van az őrnek, a védelmi értéke csak attól függ, hány őrposztja van. Egy poszt 2 pont. Három poszt 6 pont.
(#4035) micafighter Igen, azzal a moddal kénytelen az ember alaposan megváltoztatni harci stílusát, különben gyorsan elhullik.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
#96349952
törölt tag
válasz sagajr78 #4021 üzenetére
Nagyjából 15-20-as szinttől olyan irgalmatlanul erős lesz a karaktered az ellenfelekhez képest, hogy elveszi a játék élvezetének nem kis részét a dolog.
Ez komoly? Most lépek majd 11-es szintre, és hát a Fallout 3-nak is ez volt a gyengesége. Egy bizonyos szint fölött már egy szupermutáns sem volt kihívás, mondhatni félvállról lehetett őket leszedni. Az én karakterfejlődésem azért lassú, mert a kezdő küldetéseken kívül még semmit nem csináltam, bevállaltam egy halom feladatot, de inkább csavargok Codsworth-tel és felfedezem a térképet. Már csak a bal alsó és jobb felső sarok van hátra. Így meg jóformán csak a harcokból és a felfedezésekből jönnek az XP-k, nem gondozok közösséget sem, nem termeltetek meg semmi ilyesmi. Elég sok harcba belekeveredek, a végén még az lesz, hogy a küldetéseknél csupa üres hely fog fogadni. De jó ez így is - egyelőre.
Bár most már kicsit nyomasztó, komolyan megkönnyebbültem, amikor kiléptem a játékból, hihetetlen, milyen elborult hangulata van egy-két helynek.
-
micafighter
nagyúr
válasz sagajr78 #4021 üzenetére
,,Olyan sok kaja nem kell. Egy földekre dolgozni kirakott settler, teljesen mindegy milyen növényhez lesz odaállítva, fixen 6 adag kaját termel."
Érdekes, ezt kipróbálom, én ugy vettem észre hogy 6 kaját nem tud megtermelni egy növényből, csak annyit amennyit ir a növény telepitésénél. Ettől függetlenül nekem azon a településemen ahol 39 lakos lett valami csoda folytán, volt elég kajám hogy ellássam öket, de az a településem pl pluszba termeli a zöldségeket az adhesive-t szolgáló Vegetable starch-hez
Ha ott maradt volna a 39 lakos akkor felzabálnak mindent, nem ment volna a workbenchbe a plusz termelés amiből tudok Vegetable starch-et főzni
,,Az őrök termelte védelmi érték sem feltétlenül 2 pont lesz, ez a fegyverüktől függ. Egy pisztolyos csóka is simán kitermelhet 4 pontot egyetlen őrhelyen (ha hozzárendeli az ember egy másikhoz akkor onnantól az lesz az őrhelye, nem tudod több helyhez is fixen odarendelni)."
Nekem van olyan településem ahol van jópár őrtorony, azt vettem észre hogy egy lakost egyszerre 3-hoz tudom hozzárendelni, igy 6 védelmet termel, és járkálni fog az őrtornyok között, egyszer az egyikben örködik, másszor a másikban. Ugy vettem észre egyébként hogy volt egy őrtorony, hozzárendeltem egy embert. Tettem mellé egy másik örtornyot is, és automatikusan az előbb a másikhoz rendelt őröm automatikusan ahhoz is hozzárendelte magát, és feljebb ment 2vel a védelem a 2. örtoronytól, amikor a lakosom magátol hozzárendelte magát az örtoronyhoz.
(#4021) sagajr78: ,,A játékban meg addig örülj amíg alacsony a karaktered szintje, Nagyjából 15-20-as szinttől olyan irgalmatlanul erős lesz a karaktered az ellenfelekhez képest, hogy elveszi a játék élvezetének nem kis részét a dolog."
Ez sajnos valóban igy van alapból, és ezen a nehézségi szint állitása se sokat változtat, mert attól sem lesznek annyival erősebbek az ellenségek, az alapjában nagyon gyenge fegyverre kapnak egy 2x-es szorzót, az nem sok mindent nyom a latba. A lassabb gyógyitás már kicsit érezhetőbb de még ugy se volt kihivás a játék, pedig 0, azaz nulla offenziv perket fejlesztettem a hősömnek, és van egy pár nagyon erős offenziv perk. Viszont mindez megváltozott amióta feltettem a mododat lvl45 vagyok most, survivalon játszok a mododdal, és igy bizony gondolkodni kell, 250 dmg resistel is hamar beraknak a sirba. Igy jóval reálisabbnak érzem a játékot, mert legtöbb esetben az nyer aki gyorsabb, 2-3 közepesen felszerelt gunner pedig már lazán ki tud csinálni. Egy találkozásomat 3 gunnerrel vagy 6x vissza keleltt tölteni hogy túl tudjak rajta jutni Mondjuk igaz nehéz fegyvereket, fat man meg rakétavetőt nem használok egyáltalán, gránátokat meg gyógyszereket is ritkán. Mindenesetre igy most újra kihivás a játék
(#4025) Plazmacucci a közelharcos karakter az egyik legerősebb, de feltétlen kellenek hozzá a megfelelő perkek: magas agility, sneak, ninja, blitz. Lopakodós karakterrel a ninjaból 10x szorzót kapsz sneak melee attackra, az agility és a sneak segit lopakodni, a blitz pedig növeli a "hatótávodat". Van olyan legendary fegyver ami 2x-eset sebez hogy ha az ellenség még nem sebződött.
Ha még tovább akarod fokozni akkor VATS és criticallal ütöd meg stealthből, ezt a szorzót luck ágon a better criticals-al tovább tudod növelni.
Számoljuk csak a szorzókat
Ja és van a combat knifenak a stealth blade fejlesztése ami további bónusz szorzót ad sneak attackra, de a pontos értékét ennek a szorzónak nem tudom.
És akkor a STR ágról még nem is beszéltünk ami direktbe növeli a közelharci sebzésed
[ Szerkesztve ]
-
james001
veterán
válasz sagajr78 #3906 üzenetére
Van tehén,kutya,minden. De ahogy olvastam,ami gyorsabban viszi fel a százalékot az hogy: mindenképp kell egy max szintű charisma,sok-sok clinic,meg hát ugye max ember (20 ha minden igaz). De természetesen ezeknek az embereknek kell 20 food,water és bed,meg legalább 100valamennyi defense. Ezután pedig le kell rakni a kontrollert és várni kell egy csomó időt,mert ha fast travel-el elmész közben ide-oda akkor van esély rá hogy visszacsökken a százalék Elég nagy bullshit ez szerintem,de ezt majd hagyom a végére előbb végigviszem a BoS oldali sztorit.
[ Szerkesztve ]
https://psnprofiles.com/kazama001
-
warcat
veterán
válasz sagajr78 #3906 üzenetére
Háklisak a zajra,tehát generátorokat, lövegtornyokat jó messzire kellene lerakni tőlük.
Én már nem foglalkozok annyira vele,a barakk alsó szintjén berendezek egy kocsmát boltossal,biliárd asztallal,rádióval,persze világítással,bejárat mellé cigi + nuka automata,grill + kosárlabda,második szinten vannak az ágyak,kapnak pár bútort,falakat kitapétázom képekkel és viszlát.
A betonfalakkal és a védelmi rendszerrel szoktam bíbelődni inkább.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz sagajr78 #3902 üzenetére
Én csak arra tudok gondolni,hogy nem jöttek itt rá páran,hogy az entert az esetek többségében kiváltja az E hosszan nyomva tartva illetve a sima egérklikk (pl pipboyban play holotape).Az elején bár szokni kellett,mostanra teljesen jól használható az építkezős menü (itt meg a shiften nyomva tartva a wasd gombok megfelelőjével is lapozhatsz oldalirányba)
De ezekről már mindről volt szó korábban,és a tippek-trükkök rovatban is le van írva.Charismáról annyit,hogy ha kevés van,akkor is érdemes komolyabb értékű vásárlásnál átöltözni,bevágni egy sört meg bekapni egy pirulát(grape mentats) nagyon komoly árkülönbség a vége.
EA: It's in the crate!
-
senior tag
válasz sagajr78 #3898 üzenetére
Én nagyon hosszú ideje (+10 év) a mozgásra a WASE billentyűket használtam. Erre állt rá a kezem.
Gondolhatjátok mennyit bénázok a WASD-vel. Nem értem, hogy miért nem adják meg a szabadabb konfigurálás lehetőségét. Mod sincs rá. Be van betonozva az a nyűves 'E' betű. Próbáltam kontrollerrel, de azzal még bénább vagyok. Az sem normális (szerintem) hogy két billentyűvel kell valamit aktiválni /felvenni, 'E' és ENTER -
kp59
aktív tag
válasz sagajr78 #3886 üzenetére
"De egyébként meg a workshop-hoz odamész és aktiválod akkor onnan utána el is tudsz ám mozogni, tehát ez az építés és mozgatás nem kellett volna problémát okozzon már ekkor sem. "
Köszönöm de ha el tudtam volna mozogni akkor nem kértem volna tanácsot (sajnos nem tudtam elmozogni de ez lehet azért volt mert nekem a mozgás a nyíl billentyűkre van állítva és nem a WASD-re). Na mindegy majd megnézem ezzel a v billentyűvel (remélem így már működni fog). Ettől függetlenül a véleményem továbbra is az hogy ezzel az elfuserált irányítással jól kitoltak a PC használók nagy részével.
-
SAMG3
tag
válasz sagajr78 #3886 üzenetére
Köszönöm a valaszod!
A kontrolleres temahoz meg annyit h en gta v-ot kontrollerrel nyomom de vhogy a falloutnal jobban szimpatizalok a gyarilag beallitott bill es egerrel. vettem egy 1600ftos kinai ilyen vezeteknelkuli adaptert es amelyik jatek jobban bejon kontrollerrel azt azzal nyomatom -
kp59
aktív tag
válasz sagajr78 #3880 üzenetére
Köszönöm a választ de én azt nem tudtam hogyan kell mozogni a kiválasztott dologgal hogy az a kívánt helyre kerüljön. Most olvasom hogy a "v" billentyűvel lehet előhívni menet közben az építő menüt és így bárhová lehet menni az építés folyamán. Én eddig a munkapadnál próbáltam ezt az építkezést elindítani de hát ugye ha ott lépek be az építés menübe akkor onnan nem enged elmenni csak legfeljebb körbeforogni. Remélem ezzel a "v" billentyűvel megoldódik ez a probléma.
Ez is csak egy újabb példa az elbaxott irányításra (biztos nagyon nehéz lett volna nekik ha engedik a játékosnak hogy saját igényei szerint tudja konfigurálni az irányítást - szégyen hogy mindezt 2015-ben )
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz sagajr78 #3806 üzenetére
Kevesebb fps-em lett ezzel mint a ToG-vel. Full erdős résznél néztem.
Ennél a fák lombjai is zöldek, míg a ToG-nél nem. Csináltam képet majd belinkelem ha gondolod.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
brumi1024
veterán
válasz sagajr78 #3690 üzenetére
Két helyen lehetsz vezér, de az egyiknél csak a játék végén, így nagyon sok mindent ott már nem tudsz befolyásolni. Én kaptam felugró ablakot a végleges döntéskor egyébként.
"Ez megnyit előtted egy pár új feladat típust, egy rakás új random encounter-t és megtapasztalhatod a tényleges settlement védelmi feladatokat, amikor nem a korábban esetleg megismert bénázásokat adják majd elő a támadók, hanem valóságos kis ostromokat." Itt mire gondolsz? Megcsináltam a Minutemen és az Institute endinget is, előbbinél nem tapasztaltam ilyet. Mondjuk a legtöbb településemen elég overkill a védelem, a kastély is 1000 környéki, nem is láttam syntheket az ostrom alatt bent. -
.LnB
titán
válasz sagajr78 #3692 üzenetére
Ahh kösz. Mindent értek. És szerencsére még tudok is arra fele haladni amit eddig elterveztem. Szóval nincs nagy gubanc. Köszi a fáradozást!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz sagajr78 #3690 üzenetére
Én most úgy állok, hogy a Brotherhood és az Institute is barátságos még velem. Bunker Hill után Shaun meginvitált valami kerekasztal beszélgetésre most. Azt még nem csináltam. Szóval eddig tiszta amit írsz. A Railroad megorrolt rám egy BoS quest miatt. Oké. De. Nekem a Minutemen eddig nem is tűnt fő frakciónak. A legutóbbi quest amit nekik csináltam a Old Guns-volt. Utána semmi emlékeim szerint. Szóval úgy érzem mint ha le lenne maradva az a sztori vonal a többihez képes. :S „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz sagajr78 #3688 üzenetére
Akkor itt valami nem kóser. Itt azt írták nekem többen is, hogy nyugodtan lehet csinálgatni a dolgokat. Mert egyszer csak lesz egy küldetés külön ki lesz emelve, hogy választasz egy oldalt. De mindegy, remélem jól alakul majd így is a sztori.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Hardcore café
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Assetto Corsa
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás: TerraTech
- Ukrajnai háború
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest