-
GAMEPOD.hu
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ezoltan
tag
válasz varadigabor #54599 üzenetére
Egész jó képe van.
Épp ma jött meg a Firefly Hawkeye Q6.Holnap ki is próbáltam volna a levegőben,de úgy néz ki megint meghalt az esc-m.....
Összevissza szakadozik a pár napja kicserélt esc motorja,nem veszi a gázt.FC valószínűleg jó,mert egy jól működő motor jelkábelével is ugyanezt csinálja.
Mindezt nyolc akksi után ami alatt tökéletesen üzemelt.
Azóta egy napot pihent a szekrényben,ma indítanám be és ez fogad.
Van még 3 használt de elvileg jó cseredarabom,ma este felkerül a soron következő aztán meglátom jó lesz-e és ha igen,megint meddig.........QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
varadigabor
senior tag
Kipróbáltam a hawkeye firefly-t.. Videó Vissza hajtogatott propokkal szóval van egy kis rázkodás de szerintem nem rossz. 20 gramm az egész tartóval együtt. Észre se veszi a gép. Gép még elég hülyén nézz ki. Majd alakítani kell még rajta.
[ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
vandor01
őstag
ezt faragtam ma.... mikrobiminit......... a masik a mikrobimaxi
"sarok vagott" tornyokat rakok majd be az alap konfig KT100-as vaz ami 110-es
pont eleg hely van a 2540-es propnak!
igy a maxi lesz kb 85gramm de csak max 3S-el lesz hajtva
a mini reményeim szerint 65g korul lesz es Emax toronnyal 4S-el hajtva!CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Peaceliker
addikt
válasz AMDaZERG_1 #54592 üzenetére
De tuti kell, van zaj. Nekem sosem volt még 1 gépemen sem kondi, de zavartól sem szenvedtem csak 1x vmi kábel hiba vagy nemtom mi miatt
"Oh my Goa'uld!"
-
fape
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #54592 üzenetére
440-680uF 16V low esr alá nem nagyon adnám.
[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
AMDaZERG_1
senior tag
Sírógörcs kerülgetett ma ez a kis szar miatt...
Ugyebár a forrassz pöttyöt sikeresen kiolvasztottam a minap, vagyis a rá forrasztott vezeték frankón felszakította, így jött a B verzió, marad a mikronnyi IC jelölt lába. No ez a kép alaposan fel van nagyítva, gondolom mindenki el tudja képzelni mekkora helyre kell ott forrasztani. Elvileg sikerült, mert az oda pöttyintett vezetéken tudok ellenállást mérni. Bár még az FC-t (HAKRC F4 mini) nem sikerült még rávenni, hogy oda jelet küldjön, de ma már nem erőltetem. Aki így jár, és ezt a megoldást kell válassza alaposan nyugtatózza be magát, ha nem akarja összetaposniJa, és megjött az FrSky GPS, ami a távirányítóra küldi a koordinátákat, és egyéb mozgási adatokat.
Elvileg holnap beépítem, ha az R-XSR-t nem taposom el, amikor kiderül, hogy nem ért semmit a szenvedésem.
Mellesleg lehet mégis inkább XSR vevőt teszek a kis gépbe, mert arról legalább tudom, hogy jó. Ez a kis vacak valahogy nem túl szimpatikus.(#54595) fape
Nagyon szépen köszönöm! Teszek egy próbát![ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
Jackal2
senior tag
válasz Geller72 #54586 üzenetére
Nekem volt vagy 5 a8s em es sose volt hatotav gondom de en nem is megyek messzebb 200 meternel ha meg igen, mindig diversitys vevovel, aminek az antennait kivezetem a karokra. Szerintem az also az idealis pozicio a gep ugyis mindig feletted van
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Geller72 #54588 üzenetére
Hát, én a Racer 130-ban akárhova pakoltam, sehol sem akart elég messzire kerülni az ESC-ektől.
A helyére bekerült az RX2A és olyan 130m-ig semmi gondja nem akadt, messzebb meg nem mentem.Továbbra is tartom, ha van jobb olcsóbban, akkor minek ezt venni drágábban.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #54587 üzenetére
..de ezek szerint csak el lehet rakni, ha dicséred ... és akkor mégiscsak jó a cucc, csak tudni kell jó helyre rakni. (?) Amúgy egy kis racertől (GT-R90 pl) nem is várok sokat/el sem merek repülni vele messze a szar akkukihasználás miatt. . Az a 100 m nekem bőven ok. Annyit meg ez a cucc tud. (Amúgy milyen szar, amikor odafigyel valaki, mit írtál? )
[ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Geller72 #54586 üzenetére
Khmm:
"Feltéve ha nincs ESC vagy más nagyobb áramforrás közelében, aminek nagy a mágneses tere. Namost egy minimál racerben hol is lehet elhelyezni mindentől távol? "A térképen iróniát kell keresni.
Ay RX-2A nagyobb range-et tud mindenféle vacakolás nélkül és általában olcsóbb. Felesleges az A8S.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #54575 üzenetére
Milyen érdekes a "pálfordulásod"
Most ezt írod: "A Flysky A8S-nek is jó a range-e."
Az ER130-as blogbejegyzésedben meg ezt írtad: "Először a Flysky A8S-t raktam bele, de annak olyan botrányos a hatótávja, hogy csak pislogtam."
Akkor most? . Én teszteltem ezekből párat. Akkor azt írtam, hogy nem értem, a hozzád hasonló kommentekből (is) áradó hisztit, mert nekem nincs vele gondom, igaz én - mint általában - egy vevőt olyan helyre teszek, ahol nincs vele gond. Ahogy nekem nem is volt.Mondjuk nálam utoljára már csak a V2 járt. Cserébe vicc áron van, most éppen valami 6 ercsi körül, a GT-90-be semmi átfűzést/forrasztást nem kellett csinálnom, csak rádugtam, bindeltem és ment. . Nem olyan szar az. .[ Szerkesztve ]
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Ti olvastátok már [ezt] vám+Áfa ügyileg külföldi küldeményeknél?
Teréz Atya:
Kalibráltam olyan kiforgatott módon ahogy írtad, majd kíváncsi leszek mi lesz belőle így.
Még valami, a magnetonál a X tengelynek kell előre nézni ugye?
Ja és ha fejjel lefelé raktam ezt is akkor sima CW 180° elforgatás, vagy CW 180° flip legyen beállítva.
Ráadásul ha az X tengelynek kell előre nézni, akkor még kellene fogatni 90°-t is hogy előre nézzen, de azt meg nem is tudom hogyan lehetne kivitelezni, ha ez még nem elég akkor a panel eleje még vagy 35°-al meg is van emelve, tehát nem vízszintesen van berakva.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Teréz Atya
senior tag
Akciósak a TS100 hegyek. 8.88 dolcsi.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Allien
veterán
válasz david335 #54581 üzenetére
Nem. Lecseréled azt is. Veszel többféle receivert, oszt csak jó lesz az egyik. Gép függő, de, lehet értelme, hogy pár ajánlott receivert bezsákol az ember, főleg, ha akkcijós. Most ez nem az.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
fape
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #54578 üzenetére
Mennyire kicsi gép? Hány cella?
Általában a 1,5-2x a max betáp feszültség az iparági javaslat. 4S-nél egy 25-32V.
Sztem 470 uFig lehet menni, de nézni kell, hogy mennyire melegszik+van-e még zaj.Nem ezeket a drónokat keresik!
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Allien #54548 üzenetére
Ja, ezt ismertem, de kegyetlenül sokáig nem volt elérhető.
Hogyaza leborult, most meg az IPEX RHCP fogyott ki. Mi folyik itt Gyöngyösön??? :S
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
AMDaZERG_1
senior tag
Van egy kupac 35v 1000uF kondim, de kis gépbe brutál nagy. Melyik jó, ami kisebb méretű, de még a célnak megfelel?
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
molnigee
aktív tag
Nálam annyi a Frog story, hogy youtubon nézelődtem, jött egy top 3 frame under 50$, abban a Frog nyert, másnap tesztelte uavfutures a Frog gépet és tetszett neki nagyon, harmad nap megvettem, mivel nekem is bejött formailag.
Minap volt egy brutális esésem kb 15 méter magasról full betonba. Nem is kis esés, hanem elment e jel egyik motorról és pörögve zuhant betonba. Úgy mentem érte hogy tuti tört. De semmi, karcolás se. Persze lehet pont szerencsésen esett,, bár a beton kb mindegy honnan üti.--> http://dronearena.hu/ <--
-
Teréz Atya
senior tag
A Flysky A8S-nek is jó a range-e. Feltéve ha nincs ESC vagy más nagyobb áramforrás közelében, aminek nagy a mágneses tere. Namost egy minimál racerben hol is lehet elhelyezni mindentől távol?
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
vandor01
őstag
a 8520-as motorhoz mar nem hasznalok ilyen feket gumigyurut helyette ezt hasznalom a funkcio ugyanaz es pluss meg ved is és landolni is lehet ra! Alirol van! [link]
de meret szerint vehetsz kisebb motorra is de kb fel mm-rel kisebbet mert ez gumiszeruen rugalmas es nyulik... a 8520-ra 8m-est vettem (OD8X lD7p49 XCS38p1) es jol mukszik azokat a feketeket meg pakolgatom mert semmire masra nem kell[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
fape
senior tag
válasz Teréz Atya #54561 üzenetére
Sztem ez most pont nem cicaharc volt. Mert Kálmán szűrűvel matematikailag ekvivalens megoldás van a BF-ben, ami kevésbé erőforrás igényes (ráadásul 3.4-ben valszeg bele kerül a Kálmán).
Majd az idő megmondja, de a butterflight+helio fc valszeg az "új" gpl kompatibilis raceflight lesz...
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
ezoltan
tag
-
Baku
aktív tag
Épp néhány napja agyaltam, hogy igazán feltalálhatná már valaki, hogy egy spontán 50-100m- ről zuhanó kameraplatform ne törjön rommá gépestöl, gimbalostól, kamerástól .....
Erre tegnap este belefutok EBBE
Nekem ez új. Nektek is? -
rokarudi
aktív tag
Kivittem tegnap a drónokat reptetni és bemelegítés gyanánt elővettem a Nihui u807-et is. A lényeg, hogy a feltöltött akku ellenére elég erőtlenül repült kb. egy fél percig, aztán elkezdtek villogni a ledek, hogy lemerült az akku. Otthon megnéztem a töltővel, és fel volt töltve rendesen. Nincs ötlete valakinek, hogy mit nézzek meg rajta? Tavaly nem sokat repültem vele, de akkor egész jól ment még, bár ha jól emlékszem a vége felé (főleg hidegben) már kicsit döglődött szegény, de azt hittem, hogy csak a hideg miatt van.
-
twine
veterán
válasz AMDaZERG_1 #54519 üzenetére
Az a 100-200m valóban nem túl acélos...
Én ebből a cikkből indultam ki mikor leadtam a rendelést az R-XSR-re...akkor még itt sem nagyon beszélgettetek rőla, nekem meg lövésem nem volt, egyáltalán milyen vevő kell a gépre...Gondoltam ha neki megfelel, és ezzel teszteli a zümit, akkor nekem is jó lesz... Főleg azok után , hogy így zárta a cikket:"With the great Unify Pro HV VTX and full range R-XSR receiver, you could easily fly a long way out and forget how far you’ve gone. You have over 1 Km of range easily on this thing… Trying to find a tiny crashed quad in bushes and long grass is a hell of a job without a beeper."
ebből kiindulva azért harcosabbnak kellene hogy legyen ez a kis vevő...
Nekem egész hétvégén nem volt időm hozzányúlni a géphez, így még mindig nincs bindelve az R-XSR és a Taranis...De ezzel:
"FC csoportban többen panaszkodnak, hogy nem tudják bindelni."
Most picit össze is zavartál....mi a tökömet csinálok, ha nem működik a vevő? Hónapokkal ezelőtt rendeltem...
Akkor megy a kukába a cca.6000.- és rendelhetek újat :/ fasza...
Persze azért még próbálkozom majd, amint lesz időm....de ezzel a mondattal eléggé elkeserítettél...
Eddig majdnem biztos voltam benne , hogy én bénázok el valamit....Most már nem vagyok ebben biztos[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz Jackal2 #54560 üzenetére
Nem, én az osd és az ára miatt vettem F4-et, $8.99 volt. Bár vettem volna egy 4-et.
Ennyiért F3-as lapot sem kapok, nem hogy OSD-vel.
(#54562) Peaceliker : Sok könnyű váz van ennyiért.90g környékén vannak, még az én Alis geprc chimp klónom is. A frog mondjuk erősebbnek tűnik, így lehet beruházok én is rá.
[ Szerkesztve ]
-
defy456
aktív tag
-
Peaceliker
addikt
válasz varadigabor #54553 üzenetére
Vevőre nem jó a vee sztem.
(#54558) syler123
Ár érték arány sztem. Ennyiért nincs ilyen "könnyű" váz
"Oh my Goa'uld!"
-
Teréz Atya
senior tag
válasz varadigabor #54553 üzenetére
F4-el a 32k csak overclockal megy. Kalman filter nincs, mert megint volt egy cicaharc a Raceflight-ból kiugrott fejlesztővel. Van helyette más, most nemtom mi.
Az ex-Raceflight-os gyerek meg forkolta a Betát, így lett most a Butterflight, amiben már benne a Kalman filter.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
syler123
veterán
Egyébként miért ennyire felkapott a frog lite? Mármint a videósok körében is. Maga a gép nem extra könnyű. Nagyon strapabíró lehet? Nagyon agyalok rajta, de 7eFt-ot csak akkor adok érte, ha tank Legtöbb gépnél ugye a felső lap törik, de itt aránylag rátámaszkodik az alul oldalra, így talán az sem törik zuhanáskor.
Mondjuk bánom, hogy nem vettem több Omnibus F4 pro v2-őt amíg akciós volt. Jelenlegi ára elég borsos.
[ Szerkesztve ]
-
AMDaZERG_1
senior tag
R-XSR tulajokat kérdezném, nem tapasztalt senki gyenge vételt pl XM+, vagy XSR összehasonlítással?
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
Teréz Atya
senior tag
válasz molnigee #54554 üzenetére
Mi ez, nőegylet?
- Jaj, Marikám, de szép ez a kabát! De kár, hogy így öregít.Viccet félretéve, Turnigy iA6C kuvva nagy, viszont nincs rajta lik. Felső lapra éppen elfér és még hátra lehet tőle hajtani a kamerát.
Mind1, veszek egy iPEX LHCP-t, és innen a dolog felőlem letudva.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
molnigee
aktív tag
válasz Teréz Atya #54532 üzenetére
Hogy épitetted te a békát, nekem normál méretű vtx is elfért.
Pdb, fc, x6b, vtx.
Lassan jön róla a maiden flight, ha végre nem sz@rik be rajta valami.--> http://dronearena.hu/ <--
-
varadigabor
senior tag
válasz david335 #54544 üzenetére
Minden F4-es lapnak bírnia kell. BF F4 es JB F4-en működött. 32K/32k is bírnia kell (kivéve ha be van kapcsolva a kalman filter vagy nem tudom mi most a neve) csak azt nem minden gyro szereti.
(#54547) kriszbon Inav-ban nem emlékszem hogy van de Bf-ben belehet állítani hogy az Fc el van fordítva.
Más: lineáris vagy Vee antennánál vevő oldalra milyen antennát rakjak? Bottal elég rossz volt, Pagodával jó volt viszonylag. Linear feed patch antennát meg nem sok helyen lehet kapni free shippinggel.. Az úgy is csak második antennának lenne jó.
[ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
ezoltan
tag
válasz Teréz Atya #54550 üzenetére
Hát igen a táj festői...Alig várom hogy megjöjjön a kamera és normális minőséget készíthessek.
Csak némi rutinra is szert kéne tenni...Érdekes amúgy hogy szemüvegben nem látszik ennyire rossznak a kép,de a gáz emelésére bezavarosodik egy kicsit igen.
Tisztának tiszta belülről...Akkor szűrőkondi... Köszönöm a tanácsot mindenesetre!QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
-
Teréz Atya
senior tag
válasz ezoltan #54549 üzenetére
Banyek, ilyen tájon egy helyben is lebeghetnél, akkor is jó lenne!
Asszem a VTX-re ráférne egy szűrőkondi vagy a fő csati mellé egy nagyobb. De nekem okozott ilyet megszakadt videóvezeték, fűszál, meg a fene tudja mi.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
ezoltan
tag
Ma délutáni borongós hangulatú idő,próbarepüléssel feldobva.
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
Allien
veterán
válasz Teréz Atya #54546 üzenetére
Nekem csak most tűnt fel egy (számomra) új receiver:
Flit10 2.4G 10CH Micro Telemetry Flysky Compatible Ibus Receiver for FS-I6X FS-i6S Turnigy Evolution
dupla antenna, 10ch, ibus telemetryBattlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
kriszbon
őstag
válasz Teréz Atya #54534 üzenetére
Őőő... tehát azt mondod hogy úgy tartsam a gépet kalibráció közben mintha rendesen lenne belerakva, és akkor jó lesz a kalibráció?
De akkor ennek így mi is az értelme, honnan a fenéből tudja a repvezérlő repülés közben hogy nekem fejjel lefelé van az FC, egyszerűen nem értem.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
david335
tag
válasz Teréz Atya #54532 üzenetére
Esélyes, hogy a led is ezért hülyült be. Agyamat eldobom. Néha jó, hogy villanyász az ember ma repültem vele 2 akksit, nagyon szépen szaladgál, de az fpv mocsok nehéz
Mikróból én is fs-a8s-t használok, mert nincs más alternatíva s-bus-ba..[ Szerkesztve ]
-
david335
tag
válasz varadigabor #54542 üzenetére
F4 V3-ra is érvényes ez?
-
Teréz Atya
senior tag
válasz varadigabor #54542 üzenetére
Nekem az F405-CTR az istenért sem akart átállni 8k/8k-ra, pedig minden támogatja. Maradt 8k/2k. Mind1, túlélem.
Már feldobtam RCG-re is a kérdést, h miezmá!
Ja, CPU használat a béka segge alatt, a proci soha nem ment 26 fok fölé.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Allien
veterán
válasz defy456 #54540 üzenetére
Speciel, haragszom most a hobby kingre (ezért is írom kis betűkkel), de pl náluk kapható speckó cucc, és néha még akciós is:
Turnigy Precision Propeller Balancer
Ezzen nem lehetetlen a megoldás, csak, érdemes lehet beszerezni egy olyan "rudat", aminek a vége menetes, és megegyezik a drón motorjának átmérőjével. Így még a 3 ágú centírózása se lehetetlen.
(elsején akciósan kifizettem az xk x380C-t, hetedikén vették a fáradtságot, hogy megírják, hogy nem nyertem, a köcsögök).
Amúgy, írhatnál egy jó kis szösszenetet a Midrónról. Pro-kontra is fontos lenne.Ja, és ismét instock állapotban van!
[link][ Szerkesztve ]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
defy456
aktív tag
válasz Geller72 #54524 üzenetére
Nekem B2w van. Nem teszi tönkre a videó adóját a 3s akksi? Ja, és nekem a gyári akksi 1800-as. Van még egy 2200-as de nem repül vele többet.
Allien: Tapasztalom, beszereztem egy Mi drone-t és érzésem szerint nagyon jó lenne balanszolni a propokat, de azon nemigazán kivitelezhető a gyorszárja miatt. Keresem rá a megoldást, de szétszedni félek és amúgysincs ilyen akármim amibe be kell fogatni balanszolni. Pedig nagyon elkéne... Kár, hogy ahhoz nincs ilyen 3 ágú ráteszem és jó megoldás -
ezoltan
tag
válasz Teréz Atya #54529 üzenetére
Állat!
Molnigee-é is eszméletlen ütősen néz ki.
Robosztus,agresszív.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
cd334
tag
válasz Teréz Atya #54537 üzenetére
Köszi! (Elfekvő 30A esc van itthon)
-
Teréz Atya
senior tag
Majd jvő héten kiderül, akkor finiselem. Ma csak a Békát meg a Falcon 180-at tudtam megreptetni. Ja, meg a Z-84-et BTW a Z-84 Emax MT2204-el 20A-os ESC-el elvan.
Az S800-ban van ampermérő, kb. csü/pénteken kiderül h mennyi az annyi.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
ezoltan
tag
válasz david335 #54506 üzenetére
Őszintén szólva hirtelen nem tudom de megnézem neked este.
Viszont amiket csináltam: FC,PDB soft mount,esc csere illetve ezeket is "alápárnáztam",a minimum throttle értéket feljebb vettem 1045-ről 1070-re.
Olyan lett ez a kis gép mint az álom.
Nyolc akksit repültem ki délután de bár lett volna még tíz.Motorok,esc-k a sokadik akksi után is gyakorlatilag hidegnek mondhatók,alig érezni hogy langyosodtak volna.
Nagyon finoman kezelhető,olyan érzés mintha a Liftoff-nak lenne valami "very easy" módja.
Készítettem megint egy rövidke fpv videót majd belinkelem.Nagyon smooth a kis Wizi.[ Szerkesztve ]
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
cd334
tag
válasz Teréz Atya #54533 üzenetére
Akksi 3s vagy 4s?
Illetve az esc hány Amper? -
Teréz Atya
senior tag
válasz kriszbon #54523 üzenetére
Kalibrációnál az iNAV mostmár a lapka helyzetét veszi figyelembe. Tehát neked az első képnél a lapkának kell felfele állni, a gépnek lefele, stb.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
Én Emax RS2300-al + KingKong 6040-el fogom hajtani. Nagyobb propihoz nyomatékosabb motor kell, mert különben csak a villanyt zabálja.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz david335 #54508 üzenetére
LoooooooooooooooooL! Mondjukrá én az iránytű miatt alapból kirakom a fenébe a buzzert, de ez nagyon durva!
Sajna a békába a VTX csak az RX alá fért el, pedig egy VTX03. Kár h a gyári flysky vevők közül nincs full range micro vevő.@Peaceliker - sajna csak a vérszegény 65C-s Dinogy-t volt időm kipróbálni meg 1-2 3S-t. Azt hittem h jobban kapar majd 3S-en, de teljesen gatya. Ellenben ráraktam a Falcon 180-ra Turnigy Graphene-t, azzal meg úgy megy mint a raketta.
Ami ennyiből lejött, hogy a Béka egyelőre nem tépte le az arcomat, és a VTX03-at 200mW-on kell járatni, mert ilyen agyongyömöszölt helyen nagyon sokat lefog a géptörzs 40mW-on. És vissza kell rázódnom a szimekből a valóságba, mert olyan szarul repültem, hogy szégyelltem a pofámat.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Peaceliker
addikt
válasz Teréz Atya #54529 üzenetére
Na és hogy repül?mennyivel könnyebb mint előző gépeid?
Én lehet maradok továbbra is 3.1.6 nál, azzal sosem vt semmi bajom
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
syler123
veterán
válasz Teréz Atya #54529 üzenetére
Örülök, hogy nem feltétlen a géppel van a baj
Most beállítottam, hogy távval tudjak pidet reszelni. De a filterek az már megint más terület, ahhoz még ennyire sem értek. Ha valamire jutsz a remegés csökkentésével megírod? Majd rákérdezek, ha elfelejtenéd
Tuti mást is érdekelne, mert akkor nem egyedi eset, hogy 5 colos gép, gyári pidekkel nyélgázon remeg picit.
Az ilyen veszi el a kedvem a repkedéstől...Ha jó idő lesz, akkor kedden kipróbálom a pid reszelést, remélem segíteni fog.
Jól néz ki a béka, a végén még én is beruházok egyre. Nem is a kinézete alapján, de tanknak tűnik, kamerát is jól védi.
[ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
válasz syler123 #54505 üzenetére
Nekem 3.3-al két gépem sem túl smooth alap PID-ekkel. Magasabb gázon bejön egy remegés. Ide vagy alacsonyabb P vagy több D fog kelleni, vagy valamelyik szűrő nem kóser. DE!
Van végre SD kártyás blackboxom, így jövő héten megblackboxolom, olyan Joshua Bardwell-esen. Még kopasz parókát is húzok!Ja, itt a béka, hol a béka?
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Geller72
veterán
válasz Allien #54525 üzenetére
Igen, közben lett nekem is egy 2-es is.(január 14.-én) FPV kammal, mert azt is ki akartam próbálni. Akku gyárilag kisebb, mint a 3-on (1800 helyett csak 1300). De a 2800-as utólag rendelt is bemegy a helyére. Mivel ezzel nem filmezek külső kammal, annyira nem érintett a 3-as prop kérdése. Az egész gép alapból kisebbnek is hat, és nekem jobban bejön.De a 3s akkukból kiindulva B3 alapokon, itt is azt mondom, hogy inkább kisebb 3s akku, mint nagyobb 2s-es. Szerintem. Bár ha nem ez a lényeg, hanem az, hogy sokáig krúzoljál vele, akkor más a szitu.
[ Szerkesztve ]
-
Allien
veterán
válasz defy456 #54522 üzenetére
Az a helyzet, hogy a propellereket elvileg ki kellene egyenlíteni. Főleg, ha megsérül. Versenyzők már a legkisebb hiba után kukázzák, de, persze, átlag embernek felesleges lehet. Viszont, érezhető a különbség, főleg kamera platformoknál, ha bele gondolsz.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Valaki tudna mondani adni tanácsot legújabb iNAV ügyben?
Na mert az FC fejjel lefelé van rakva a gépen, amit máskor is megtettem már, és ha átállítottam hogy 180°-al van forgatva minden mást Defaulton hagytam, akkor kalibráltam és kész ment rendesen.
Most az új stabil változatban már ábrákkal is mutatja a kalibrációt [itt van kép] amit a másik fórumon mutattam.
Na szóval, beállítom a board forgatás 180°-t, majd kalibráció indít, és nem az első ábrát pipálja ki, hanem a fejjel lefele levőt, holott át van állítva mint máskor.
Ráadásul a jobbra vs balra kalibrációnál is fordítva pipálja ki hogy kész van.
Ugye a régebbi verzióknál nem volt ilyen ábrás dolog, ott végigcsináltam és kiírta mindig hogy ok tehát jöhetett a következő pozíció.
A kérdés hogy most akkor ez valóban nem a megfelelő módon kalibrál, vagy csak az ábrás dolog nincs szinkronban a valós kalibrálással?
Nem akarom lezúzni a gépet elsőre, ha még is helyesen mutatja az ábra és nem úgy kalibrál ahogy kellene.Ja igen, a Giro meg Accelero átállítással is próbáltam hogy talán ennél a verziónál az is kell, nem elég a default, de nem tudtam egyik variációval sem összehozni, hogy az ábrán azt mutassa mint ahogy a gép áll.
Na meg az van még, hogy a csatorna kiosztás a receiver résznél nem 1-2-3-4 hanem 5-6-7-8 és ami érdekes hogy a 7-8 is fel van cserélődve, nem úgy ossza ki mint ahogy beállítom a távon.
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
defy456
aktív tag
Felraktam a bugs 2-re a 3 ágú propellereket és annyira smooth(nem találok rá más szót) lett, hogy egészen hihetetlen. Én nagyon meglepődtem. Nem olyan gyors, de semmi remegés nincs, semennyi.
-
Baku
aktív tag
Itt a tavasz! ÓCCÓ FŰNYÍRÓT VALAKI???
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz atus72 #54518 üzenetére
Ennyi, semmi más?
R-XSR vevővel annyi az észrevételem, hogy az XM+ szerintem jobb választás, ha nem kell telemetria.
Tegnap nem volt túl acélos. 100 méternél már az RSSI 50 környékén táncolt. XM+ meg 200 méter környékén is 80 -as jellel ment. FC csoportban többen panaszkodnak, hogy nem tudják bindelni.
Még egy utolsó próbát teszek, hogy lecserélem rajta az antennákat, de miután akkor volt először használva szinte kizárt, hogy azért van gyenge jelem, de tuti, ami biztos.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
atus72
őstag
válasz AMDaZERG_1 #54517 üzenetére
Hidegháborús GPS hijakcing-re, orosz beavatkozásra gyanakszom!
-
AMDaZERG_1
senior tag
Mitől lehet, hogy a GPS magasságot nem mér?
BetaFlight 3.2.0 NEO 7 a GPS egység.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
lpb
csendes tag
Hobbykingen akciós az 1300mah turningy bolt v2 14 dolcsiert egész jó ingyenes szállítással ha valaki lemaradt volna róla
[ Szerkesztve ]
-
cd334
tag
S800 csupaszárnyhoz tudnátok egy motor+prop ajánlást? Köszi!
-
syler123
veterán
válasz syler123 #54511 üzenetére
Még a PID loop frequency-t tudom fentebb állítani, elvileg az is számíthat.
Alapbeállítás Omnibus F4 pro v2-nél :
Gyro update frequency: 8kHz (itt ez a max)
PID loop frequency: 2kHz (itt 8kHz a max)Egyébként Kingkong 5040-es propok vannak fent, elvileg jó balanszolt. Meg racerstar br2205 motorok, amik elég smooth-nak tűnnek, nincs rezgés. Viszont lehet a soft mount nem ártana, lehet pont ezen segítene.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz Peaceliker #54509 üzenetére
Köszi!
A Proportional-t melyik értéknél vegyem lentebb? Roll, pitch, jaw?
Most mondjuk feltettem a betaflight 3.3-at, 3.23 volt fent.
[ Szerkesztve ]
-
-
syler123
veterán
Ha nyélgázon van rezonancia, 70% és alatta teljesen smooth a gép repülése, akkor az Antigravity gain-t kell fentebb állítanom? Esetleg valami ötlet? Nem használhatatlan, de semmiképpen sem szép ahogy nyélgázon megy. Betaflight 3.2 van fent alap pidekkel. Pideket csak pc-n tudom állítani, ezért jól jönne egy tipp mit érdemes állítani. 5 colos gép.
[ Szerkesztve ]
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz syler123 #54494 üzenetére
Csak a jegyzőkönyv kedvéért:3.3V-on nem lesz az akkunak semmi baja.
3.7 alatt az akku belső ellenállásának megnövekedése már kimutatható (ennek egy része meg is maradhat), de ez a hatás 3.0-3.7V között még nincs akkora, hogy komolyan aggódni kelljen miatta. Lefelé haladva, a helyzet exponenciáliasan romlik, így a legtöbb töltő 2.5V-3.0v körül (alatt) már nem is hajlandó megkezdeni a töltést.
De! A bukta nem azonnali, hanem - mivel kémiai (fizikai) átalakulás az oka - időben épül fel:- Voltage sag: Bármilyen jó az aksi, valamennyi van. Ha leszállás után nem felejted "bedugva" a gépet, pár tized azonnal visszajön. 3.3-mas szituból indítva - megelőző terheléstől/mérettől/minőségtől függően - 0,25-0,4 V-ra biztosan lehet számítani a nyugalmi állapoti..
- Karakterisztika: Minnél "jobb" az akku, annál jobban kell figyelni a low-voltage-re. Egy nehéz kamerahordozón, nagy, lassú akkuval a voltage sag 4V alatt nyúlhat, mint a rétes-tészta, akár 0,6V fölé is felmehet. 3.7V-on leszállni mondjuk egy QR-X350Pro + Gimbal kombóval nagyjából azt jelenti, hogy az akku egy harmadát / felét repülted ki. A túlfejlett racer + 80+C-s akku meg a másik véglet. Az akku fogcsikorgatva termeli az elektronokat, így ha azt látod, hogy könnyű cirkálás mellett is csak 3.7V-od van, az tényleg azt jelenti, hogy egy kövér gázfröccsre leeshet. Egy 3-4 perces etapot tényleg nincs sok értelme pár másodperccel kitolni ilyen áron.
(- Ha sikerült beütni kritikus szint alá, akkor sincs para, ha még a tetthelyen vissza tudod tölteni kicsit. A lényeg, hogy ne legyen ideje károsodni az akkunak, visszatöltés előtt)U.I.:
A 3.3V-os ökölszabály is onnan jön, hogy az alatt már alig van nafta az aksiban, így ha alá mész, már csak másodperceid lehetnek hátra a lezuhanásig, olyan gyorsan kezd esni a feszültség, illetve abból, hogy ez alatt már az FC és/vagy a receiver akár instabillá is válhat, brown-outolhat.
Az utóbbi különösen kényes ügy 1S-en, ahol a használható tartományt még a step-down konverter is tovább szűkíti. (lássd az X73-as eachine-t, amire olyan receiver került, ami gyárilag 4.0-5.0V közé lett specifikálva és 3.5-ön tényleg le is kapcsolt. A konverter 0.2-0.3V-os vesztesége miatt már egy 3.8V-os aksival is megmakkant.). Sok S-en a gond kisebb, de azért az sem elhanyagolható. ha az egyik cella rendetlenkedik, a nagyobb belső ellenállás miatt a pofonok jó részét is ő fogja kapni, így marha gyorsan össze tud omlani és magára rántja a teljes rendszert. A hatás itt nem azonnali, de itt is csak másodpercek kérdése...
És persze az sem egészséges, ha a kihajtott akku csak hónapok múlva kerül elő újra, mert állás közben is merül, pláne, ha okos, vagy van benne valami védő-elektronika is.Szóval, mindkettőtöknek igaza lehet, attól függően, hogy mit és hogyan repültök per pill.
[ Szerkesztve ]
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
vandor01
őstag
erdemes esetleg ujra megcsinalni a "rxrange reset"-et CLi-ben.... [link]
neha el tud mászni aztan jon invalid RX data.... szoval egy probát megérhet!CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
rroar
csendes tag
Tudna valaki segíteni, hogy mi okozhatja a fokozatosan megbolonduló (a gép elkezdett furcsán viselkedni a szélben), majd leszállás és disarm után tovább rángatózó motorokat?
Tartaléknak vettem még egy leadert, és már az első konfignál voltak vele bajaim:
összeszerelés, xm+ bindelés után rádugom az akksit, a vízszintes asztalon elkezdenek remegni 1-2fordulatot a motorok én fölé hajolva nézem hogy ilyet még nem láttam, majd 2-3 másodperc után hirtelen maxra pörgeti mindet. Ha rajta lettek volna a propok már nem lenne fejem. Nem volt armolva se, és csak az akksi lehúzásra állt le..
Legfrisebb blheli és betaflight fenntvan, minden ugyanúgy van beállítva mint a másik gépemen. Full chip erase is volt frissítésnél.
Most csatlakoztattam gépre először a mai repülés után, és szaggatottan csipog mint az őrült. Ennyit találtam betaflight manualban: If gives repeated 2 Beeps this means NO Valid RX - This could be a bad wire to RX, or RX not binding to TX, or TX not yet sending data.
A receivert újraforrasztottam még az asztalos incidens után, repültem is vele 4-5akksit aztán jött elő ez a disarm után is forgó motoros probléma, ami szerintem ha nem rántom le az akkut pillanatokon belül, akkor kontrollálatlan kilövésbe váltott volna át -
Baku
aktív tag
válasz Saccco #54491 üzenetére
Tul.képpen, ha nincs szükséged az 1.25-ös aljzatokra, akkor semmi gond vele....
Ha mégis szükséged van rá, akkor jó ha tudod:
Az 1; 4; 5; 6; csatin elég csak megfordítani a műanyag házat (csipesszel, óvatosan, mozgatva lehúzni ....)
A 2; 3; csatit óvatosan ki kell forrasztani, és megfordítani, VAGY....
Elvágni hátul a fóliát a panelen, és az aljzatok csatlakozását vékony vezetékkel párhozamosra kell kötni ugyanannak a portnak a nagyobb csatlakozójára.
(Borzasztó nehéz 2 egymástól 1.25mm- re lévő forrpontba beültetni egy ilyen aljzatot ....)
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asszociációs játék. :)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen TV-t vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Mobil flották
- Villanyszerelés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest