Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz Shadowguard #280 üzenetére

    A dark event-ek sorrendisége nem egyezik meg feltétlenül azzal, amit eléd tár a program mikor hónap elején felfedhetsz egyet.
    Guerilla feladatokon ugye ha van elegendő terület, akkor 3 feladathoz hozzárendeli az ismertek valamelyikét. Amelyik feladatot sikeresen megcsinálod, az annál kijelzett dark event nem fog bekövetkezni, de a többi igen. Ezek időzítve vannak, adott időszakonként (meg van a játékban hány naponként) ezek bekövetkeznek. Ugyanígy x naponként a program felhúz egy facility-t ahol kutatásokat folytatnak. Amit nem árt tudni, hogy minél több az aktív facility, annál jobban begyorsul a fejlesztés és gyorsul a dark event-ek számlálója is, tehát gyakrabban fognak bekövetkezni ezen események és gyakrabban fog ezek nélkül is nőni a project számláló.

    Pakold nyugodtan a fegyverekre a modokat. Amikor fejlesztesz fegyvert (tehát mikor legyártod az egy darabot amit le kell gyártani a generáció váltáshoz) automatikusan átkerülnek a beépített modok a fejlettebbekre (már az adott katonánál akinél van egy fegyver módosítva és elérhetővé válik az új típus, a baka kezébe lesz adva az új típus rajta a régiről áttett modokkal). A superior-ok a legjobbak, ezeket már a játék elejétől dobálhatja a program, ezeket érdemes megtartani és feldobni az adott fegyverre amit valamelyik embered használ. Átnevezni felesleges a fegyvereket, az átnevezést nem tartja meg a program generáció váltáskor.

    Intelt, ráadásul többet egyéb módon is lehet szerezni. Például sikeres hekkelésekkel mikor tornyokat hekkelsz, vagy épp semlegesítendő bomba/megsemmisülő cucc ládájának semlegesítésekor történő hekkeléssel, bezárt emberke kiszabadításánál az ajtó feltörésekor történő hekkelésnél (azaz ilyesmit csak a specialista csináljon, lehetőleg úgy, hogy van nála skulljack mert az növeli a hacking értékét) és ha kikutattad a skullmining-ot és van skulljack a specialistánál, akkor vele le kell támadni egy ADVENT katonát (tisztektől lehet a legjobb cuccokat szerválni sikeres hekkeléssel, de nekik a legmagasabb az ellenállásuk is). A small és large data cache, az alien data cache (ez utóbbi inkább loot-ként jön) ha beszerzésre kerül valami módon, akkor ki lehet kutatni a scientist-ekkel és akkor 30-60 közötti intel jár minden ilyenért. Advent tisztektől lehet még szerválni egyéb dolgokat is ilyen skulljack általi skullmine akcióval, például facility lead-et (kikutatható, ha megvan akkor egyből lehet menni az térképen jelen lévő facility ellen akcióra akkor is, ha nincs ellenőrzés alatt a terület, mert ekkor eltűnik a kis lakat ikon az alul lévő facility ikonról és rábökve lehet nyomatni a feladatot), permanens tuningot (hack emelkedik 20-25 ponttal), egy rakás alien alloy-t vagy épp elerium-ot. Egyszerre csak 1 facility lead lehet a birtokodban, ha ez megvan, akkor addig nem ad be újra ilyet a program, míg azt fel nem használod (amit ne tégy meg addig, míg nincs elzárt facility amire érdemes elhasználni).

    Ha betelik a jelző akkor csak elindul a visszaszámlálás (napok vannak hátra a bukásig). Ekkor megcsinálsz valami sztori feladatot (ezek a nagy térképen a fehér ikonos jelképek, érdemes halasztani őket, csak legyen kikutatva a skulljack, aztán ráérsz vész esetére tartalékolni a sztori dolgokat, mert legendary nehézségen legkevesebb 2, de akár 4 csíkot is elvesznek a készenlétből) vagy lenyomsz egy facility-t és akkor leáll a számláló, mert lecsökken a maximálisról a project állapota.

    Intel kapcsán igazándiból nem a bevétel a fontos, hanem mire használod el. Ott lehet sokat bukni, ha az ember ész nélkül nyomul előre és nem telepít tornyokat. Amíg egy szomszédos, a kiszemelt "elfoglalni" vágyott területtel vonallal összekötött térségben van rádió is lerakva, addig 80 intel-ből letudható az új terület megszerzése. Ha nincs a szomszédban, akkor viszont minden közbülső, rádió nélküli terület emeli a költséget újabb 80 ponttal. Meg lehet szépen tervezni hová kell ezeket lepakolni, mert itt meg lehet fogni erősen a költségeket. Emellett ugye ésszel kell vásárolgatni a Black Market-en is, ha csak nincs meg az a kontinentális bónusz, ami erősen lecsökkenti a BM "árait". Csak ugye mivel 6 kontinens van és 12 bónusz létezik, így a játék elején még nem tudhatja az ember mik lesznek leosztva neki. Erre odafigyelve és maximálisan kihasználva a skulljack előnyeit, igen könnyű még legendary nehézségen is fenntartani emberi értéken az Intel mennyiségét. Meg amint lehet kezd el betárazni az elerium-ot amit a Black amrketből vásárolhatsz. A jobb cuccokhoz nagyon kelleni fog és sok fog kelleni belőle (alien alloy-ból is, de abból több található).

    SaGa59:
    A harmadik csóka egy grenadier és neki a nickname-jét kell átírni (ehhez egy sergeant kell, addig nem unlock-olódik ez az opció). Beaglerush nevet kell adni neki és egy mocskosul erős grenadier jár érte.

    [ Szerkesztve ]

  • micafighter

    nagyúr

    válasz sagajr78 #301 üzenetére

    & SaGa59 köszi srácok ezek igen hasznos dolgok :)

    Vajon lehet modolni/szerkeszteni a területi bónuszokat, hogy melyiket adja a játék a 12böl?

  • torma1981

    veterán

    Sziasztok.

    Hogy lehet az importált,létrehozott karakterekkel játszani?? Új játékot kell kezdeni vagy hogyan??

  • sagajr78

    tag

    válasz micafighter #302 üzenetére

    Nem nagyon tudod komolyabb és mélyebb mod kreálás nélkül (modbuddy és egyéb okosságok meg SDK kell hozzá). Némelyik konkrét bónusza ugyan változtatható, mert benne van gamedata-ban, de egyrészt nincs ott mindegyik és nem az ott lévő adatok és értékek szabályozzák a véletlen generátort ami az adott játékhoz kisorsolja és elrendezi az előnyöket.

    Mind a 12 egyébként jó és hasznos, csak van amelyik taktikailag segít többet (például az extra fegyver modok és a cserélhető PCS/modok), míg a többség inkább a stratégiai részben segítség. De ezek nélkül is megoldható a játék (sőt, igazándiból commander nehézség alatt kissé túl nagy segítséget is adnak).

    Az extrákat pedig, amiket ezen kontinentális előnyök biztosíthatnak, a steam workshop-on található kismillió moddal, ugyanúgy elérheted és akkor nem kell azon aggódni, hogy az adott előny amire a stratégiádat alapoznád az nem jön be.

    [ Szerkesztve ]

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz micafighter #293 üzenetére

    én azért nem szeretem azt a mellényt, mert ha bekapcsol, akkor már meglőttek, és úgyis lesérül a katona a küldetés után, még annak a mértékét sem befolyásolja, csak az életben maradási esélyeit, erre pedig szerintem egy healer specialist akkor már jobb. az egyébként egy létező probléma, hogy mit adjak nekik, mert igazából semmire nincs szükségük. az összes gránátnál hatékonyabb képességeik vannak, lőni nem szoktak, hazmat mellény se kell rájuk, szóval nagyjából semminek nincs értelme.

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • micafighter

    nagyúr

    válasz fogtunder #305 üzenetére

    ,,az egyébként egy létező probléma, hogy mit adjak nekik, mert igazából semmire nincs szükségük. az összes gránátnál hatékonyabb képességeik vannak, lőni nem szoktak, hazmat mellény se kell rájuk, szóval nagyjából semminek nincs értelme."

    Pontosan ezért adtam a psi opsra kék mellényt :) Plusz mivel alapból is nagyon tankos képességei vannak, ez tovább növeli a tulélési képességeit, simán beküldhetem kamikaze akciókra :)

    Egyetlen dolog amit még célszerünek találtam a blue screen töltény rajta, mivel a robotokkal kicsit nehezebben bir mint organikus lényekkel, pár képessége nem hat robotokra, blue srceen ammo megoldja ezt a dolgot is :)

    (#304) sagajr78 :R

    [ Szerkesztve ]

  • Hokunda

    aktív tag

    Reinforce Pack 3 dlcjén kívül várható még sztori dlc vagy ez lesz a teljes SP? Mert ahogy nézem a 3-ból 2 csak skin/fegyver/armor/új karakterosztály. Vagy itt is a withinhez hasonlóan jön majd egy nagyobb ami még nincs feltüntetve? (már csak azért kérdezem, hogy megéri e megvenni a reinforcot is?)

  • Shadowguard

    senior tag

    Soha többet UFO-s dark eventet :( Másfél óráig tartott mire sikerült megcsinálni a küldetést, 30 enemyt szedtem le, az utolsó hat elől már elmenekültem, szegény tutorialos rangerem így is majdnem elvérzett (és most 26 napig pihen, pedig ő a büszkeségem). De legalább minden katonám túlélte és csak ketten mentek a gyengélkedőre. :C Még szerencse, hogy előző küldetésen jött némi supply és felszereltem őket mag fegyverekkel (azért sokat dobott, hogy innen megtudtam, hogy nem egyenként kell felfegyverezni a csapatot, mint az előző részben). Viszont a fene megeszi, tökre örültem neki, hogy mennyi hullám lesz, erre csak két kilootolt Elerium core-t kaptam :O
    Lassan el kellene kezdeni haladni a történettel is, skulljack még sehol sincs, három kocka van az avatarból és se psilabor, se AWC, sőt még proving ground sincs. De legalább két nap és megvan a shadow labor, avagy haladjunk logikusan. Bár utolsó gerilla alatt kaptam egy blacksite-os datapadot, szóval lehet kiszedem az ausztrál bázist, aztán feloldom az európai területét és ha azt is megcsinálom legalább az avatar visszaesik egy időre. A következő meg bárhol lehet instant tudok menni érte.
    Csak kellenének a bónuszok is, Dél-Amerika +20% supplyt adna, Afrika meg instant armort a proving groundon... Oly sok tennivaló és oly kevés idő :K

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz Shadowguard #308 üzenetére

    Guerilla tactics, majd AWC, aztán Prooving ground lenne az ajánlott építmény sorrend, különben szívás van. A shadow chamber meg valahol a sor végén van jó helyen.

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz CPT.Pirk #309 üzenetére

    Igen, gyanítottam, hogy ez kicsit el van már rontva (AWC hidden abilities bónuszait már nagy eséllyel a fél csapatom bukta), de most még úgyis csak ismerkedni akarok a játékkal. Aztán a tapasztalatokkal felvértezve, ha sikerült elbukni majd újrakezdem commanderen, alaposan megtervezve a dolgokat, tutorial nélkül, mert jó az a plusz ranger az elején, de cserébe nagyon fogja a kezem a játék elég sokáig. Meg ha igaz, amit olvastam cserébe kettővel kevesebb rookiem van az elején.
    És nem pazarolom el az intelt feleslegesen contactokra, ha nem muszáj :DD

  • SaGa59

    őstag

    válasz micafighter #306 üzenetére

    Egy emp gránát is jó tud lenni náluk pl a sectopod ellen. 1-2 körre shutdownba teszi. Ezalatt simán ki lehet nyírni. Az szokott még tetszeni, mikor elkapok egy olyan repkedő izét, ami egy körrel később lebombázza a saját csapatát. A bombázás akkor is bekövetkezik, ha közben a volt haverjai kilövik a felettük lebegő dögvészt.
    ..
    Megj: mióta vannak pszik, az automatikus squad összeállítás az összeset benyomja, volt olyan, amikor 4 pszi, egy doki, meg egy ranger volt a csoportban. Még a suliból is kiveszi a psziket, majd az akció után, ha egészségesek, visszateszi.

    Más: az este rájöttem, mi hiányzik nekem ebbő a játékból. Az olyan küldetés, amikor mint jóféle titkos ellenálló csoport, belopózunk egy helyre, elhozunk valamit, majd kilopózunk harc nélkül. Persze a kilopózunk nehezen megy, mert amint elveszem azt, amiért jöttem, azonnal riadóztat az cucc és egy erősítést is magára húz, de az este sikerült végigosonni egy kisvároson 4x3 mozgó ellenfél, két telepített gépágyú, két meghackelhető "figyelőtorony" meg vagy 25 civil között egész a laptopig (pontosabban addig a pontig, ahonnan rálát, mert egy dög pont mellette parkolt végig), amiből ki kellett cincálni valami infót a megadott 8 körön belül a hackerrel, majd az épület mellé dobott evac-kal elpucolni úgy, hogy senki se sérült, tulajdonképpen meg se láttak ténylegesen, de failed lett a buli...
    Kár. Ha lesznek komoly modok, remélem valaki ilyet is rak majd a feladatok közé...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • sagajr78

    tag

    válasz CPT.Pirk #309 üzenetére

    Ez a sorrend nem rossz az alacsony nehézségeken (veteránra meg könnyebb nehézségre még csak nem is kell az AWC, annyira harmatosak a harcok és az ellenfelek). Ugyanakkor commander és legendary fokozaton már azon elbukja a játékát az ember, ha ezt a sorrendet akarja követni. Oda más sorrend kell, mert különben nagyon komoly hátrányok alakulhatnak ki, amelyek ledoglozása nem hogy könnyű nem lesz, de egyes esetekben lehetetlen is. :)

    AWC-vel kell kezdeni a nehezebb fokozatokon (egyrészt mert így kevesebb ember bukja az extra skill-t, másrészt sokat rövidül a gyógyulási idő). Aztán majd kell energia, aztán lehet gerilláskodni, kommunikációs szobát felhúzni és minden más majd ezután (sőt, a gerillák és a komm szoba is cserélhető, mert bár nehéz lesz 2 hónapig 4 emberrel bunyózni, de sokkal nagyobb szívás beragadni egy helyre a kevés kontakt lehetőség miatt).

    Ja és egy kis trükk, ami a hosszú töltési időket gyorsíthatja amikor feladatról tér vissza az ember (ennek kapcsán az az érdekes, hogy a feladatra menetel és onnan jövetel idejét nagyban befolyásolja, hogy mennyi ember és milyen magas értékű tulajdonságokkal megy oda vagy jön onnan; minél több és tapasztaltabb, annál jobban nyúlik a töltési idő). Mikor repülnek haza a katonák bevetésről, akkor 1-2 másodperccel azután, hogy mutatja a csapatszállító belsejét a program, nyomjon az ember egy Caps Lock-ot. Ekkor megakad egy pillanatra a kép, majd máris befejeződik a töltési idő. Nem árt még egyszer megnyomni a Caps Lock-ot ekkor, ne maradjon úgy és ne világítson a billentyűzeten a kis lámpája. :)
    Ez a lehetőség a hotfix applikálása után (ami több szempontból is ellenjavalt, mert nagyon sok galibát okoz még mindig azoknak akik felteszik, több bug-ot okoz és stabilitási meg indítási gondokat, mint amennyit állítólag javít) már nem fog működni.

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz sagajr78 #313 üzenetére

    Jah, a beragadás az szívás.

    Amúgy a sima nehézségre is kell az AWC, mert az elején egyfolytában gravely woundedre sérülnek és hamar kiesik a csapat nagyja.
    Én nem vagyok egy uber solider, nálam így volt pedig vigyázok az emberekre, gyakran vissza is töltök ha elbénázok valamit.

    Shadowguard: nekem úgy jöttek ki a zónák, hogy nagyon kellett volna még 2 kontakt, de jól beszorultam. :)

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • SaGa59

    őstag

    válasz torma1981 #312 üzenetére

    Nem fogyott el, a laptop tartalmának megszerzése után leáll a körszámláló. Csak nem volt kedvem megküzdeni az ott kószál tizensok döggel, amik egyből elindultak a csapat felé mind, és rossz néven vette a program, hogy nem gyilkoltam le mindet...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • micafighter

    nagyúr

    válasz SaGa59 #315 üzenetére

    Nem indul el minden dög feléd, csak amik látnak. 1-2 rangerrel szerintem egyszerűen kivitelezhető amit szerettél volna, nem kell egész csapatot vinni ;)

    A conceal gyakorlatilag az ellenség látótávolságát csökkenti, amikor lejön az embereidről a conceal nem megy egyből minden neked, csak annyi lesz hogy az ellenség látotáva megnő a concealed nélküli embereiddel szemben: amikor meglátod őket, ők is meglátnak téged. Ha elkezdesz harcolni 3al nem indul feléd a másik 12, csak akik látnak. Ha a másik 12 nem látja az embereid, akkor csak 3al harcolsz.

    Mégjobb ha viszel magaddal rangert, mert az concealbe maradhat és azt nem veszi észre az ellenség, fel lehet vele deríteni a menekülő utat. De ilyen ülés nélküli szabotázs küldit solo rangerrel peobálnám, vagy esetleg kettővel. Evac nál sem mindegy hogy 6 embert kell kijuttatnod vagy 1et, vagy kettőt :) Egy magad rangú ranger meg vissza vonulás közbe lő szét mindenkit, ölés után plusz mozgást kap plusz első támadás hatástalan lesz ellene kövi körben. Wraith suital jó móka :) Meg is hoztad a kedvem egy kis solo rangerezéshez :P

    [ Szerkesztve ]

  • XFoxyX

    tag

    Elkezdtem a játékot. Ironman mode, Legend difficulty. Nagyon kemény.

    1. küldetés: 1 halott, 1 súlyos sérült, 2 élő.
    2. küldetés: 3 halott, 1 élő.

    Brutális :D sajnos ha így haladok soha nem lesznek spéci katonáim. Még azelőtt elpusztul a nagyja hogy kaptam egy előléptetést. Tudjátok van az a fal a bárban a kis képekkel. Na sztem az kevés lesz...:D

    Tippek, ötletek, jó tanácsok ilyen nehézségre?

  • micafighter

    nagyúr

    válasz micafighter #316 üzenetére

    Mobil irás örömei:

    ülés=ölés

    peobálnám = próbálnám
    magad rangú = magas rangú

  • micafighter

    nagyúr

    válasz Hokunda #317 üzenetére

    Írta már warcat forumtársunk ha rákeresel itt a nevére megtalálod, hogy állítólag nem lesz csak esztétikai dlc, játékmenetre is kiható plusz dolog jön minden dlcvel.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz micafighter #316 üzenetére

    Amikor a feladat fő paraméterét teljesíted (a kérdéses helyzetben az önmegsemmisítős ládából/gépből tárgy/adat szerzése), akkor automatice lebukik az egész galeri és az ellenfél megindul feléd mindenképpen.

    Ami nem mindegy ilyenkor, hogy milyen nehézségen játszol.
    Veterán és kisebb nehézségen ugyanis nagyon erősen korlátozva van az ellenfél az aktivitásban. Egész pontosan 2, maximum 3 pod cselekedhet egy körben. Akkor is ha több van felfedve és akkor is ha csak egy. Amikor megindulnak akkor tényleg közelednek a csapat felé (sétálnak, de jönnek).
    Namost commander nehézségen a legtöbb pályán már minden brancs menni fog, míg legendary-n nincs korlátozva a pod-ok aktivitása semmilyen szinten.

    Amikor meg besétálnak akkor a csapat észlelésekor a normál mozgásuk mellé még kapnak egy extra mozgást is és eztán még befejezik a második cselekedetüket is. Nem kellemes dolog a megnövekedett létszámú podok egyszerre történő rush taktikája. Ez a hátulütője a lopakodva célig jutásnak. Az első egy-két körben érdemes még a lopakodást fenntartani, mert megfelelő guerilla képességgel jókora mobility bónuszt kap a csapat eközben, de utána darálni kell a csapatokat befelé, nem szabad hogy megmaradjanak mire a célterületre él a kommandó.

    A conceal ezeken a magasabb nehézségeken nem az igazi, nem segít szinte semmitt (a már említett első két körös extra mozgáson túl). Sokra nem mész azzal, hogy rejtve marad a ranger, mert mikor támadásra kerül a sor úgyis lebukik. Megfelelő képességgel persze kap az első támadására némi extra előnyt de ezzel a magasabb nehézségek ellenfelei ugyanúgy körbemosolyogják.
    Veteránon még nagyon erős képesség a conceal, de komolyabb játékban csak felesleges képesség pazarlás.

    A solo ranger meg jól megszívná bármely feladatot, ahol kötelező kinyírni az ellenfeleket. Ez pedig alapból így van a túszmentés és VIP elfogás kivételével mindegyikben. Tehát az említett cucc hatástalanítás és megszerzés feladatban is, ami azért lehetett failed, mert a kérdéses eszköz bezsákolása után a játékos lelépett, nem pedig kinyírta az ellenfelet. A feladat tehát csak részben teljesült, ezért lett failed.
    Ugyanez van ha mondjuk nem sikerül megmenteni a 6 embert a resistance telepek védelménél, mert többet nyír ki az ellenség. Még ha meg is menekül 5 ember és kinyírásra kerül az összes idegen, failed lesz a feladat mert nem teljesült minden fontos pontja és simán elbukhatja emiatt az adott területet a játékos.

    Tehát igen erősen behatárolt a solo ranger használhatósága ebből a szempontból (ellenfél teljes likvidálása). Amikor elfognia majd pedig vinnie kell valakit akkor lassabb is, a cuccait sem használhatja és nem lövöldözhet. Tehát nincs visszavonulás közben durrogtatás és majd jól kitérés a lövések elől (főleg ha nem csak egy jön, vagy épp akad a közelben muton aki bemegy az instant kill-es közelharci támadásával vagy éppenséggel gránát dobáló ellenfél jön szembe). A kísérgetésen meg a védendő személy automatikus halálát jelentené az egyetlen ranger, mint mentőcsapat.

    Legjobb solo figura egyébként szerintem a pszíker lenne. Ő csapatot és egyéneket is elintéz, átveszi mások felett az irányítást, ha lelőnék megússza a dolgot (rá kell dobni a gyógyító ruhát és míg sztázisban van az elhalálozás helyett, addig is gyógyul). A ranger kanyarban nincs egy pszíkerhez képest, főleg ha az ki is van gyúrva erre (géppisztollyal meg wraith suit-al, esetleg speed PCS-el úgy átfut a pályán, hogy azt még Flash is megirigyelné). Tulajdonképpen a ranger is sokat profitál a géppisztoly és wraith suit kombinációból, főleg a kardra kihegyezett build, de túlélő és pusztító képessége nyomába nem ér a pszíkerének. Na egy ilyen turbo ranger-rel (speed PCS, vagy ha nagy az aggodalom a sérülés miatt akkor agility PCS a +30-35 dodge miatt ami wraith suit-tal már 60%-os lesz) vele még meg is oldható valamelyest a gyors VIP fogás és aztán tipli (csak előtte valahogy el kell intézni a VIP mellett lebzselő 4-8 ellenfelet - már legendary-n ennyi szokott ott lenni mellette és a közelében még egy pod legalább, az erősítést nem említve, ami a VIP leütésekor automatice jön).

    Kis létszámú móka meg lesz majd a játékban, nagyon korlátozott létszámú csapattal a sztori részeként. Na az kifejezetten érdekes lesz és ott nem is kell mindenkit megölni, mégis ha nem így tesz a játékos, akkor vért fog izzadni.

  • SaGa59

    őstag

    válasz micafighter #316 üzenetére

    Ezek elindultak, szép sorban mutatta mindet egymás után, a sectopod felegyenesedett, pedig volt előtte két fal, amin nem láthatott át. Úgy tűnik, egymást is riasztják, amikor elhappolja az ember az adatot az orruk elől..

    Sima VIP mentésnél, ahol a saját lábán megy ki a VIP, esetleg elég lehet az egyszemélyes kommandó. Tapasztalataim szerint a civil VIP-re addig nem reagálnak a dögök, míg a csapat fel nem fedi magát, simán előre lehet küldeni, akár felderítőként is. Az persze nem árt, ha nem gyalogol bele az őrjárat szájába és akad valami fedezéke, hátha mégis lőnek rá. Még az evac mellett lebzselő pod is ezerfelé szokott ugrani, amikor megjelenik a VIP a tetőn (ezeknél tipikusan háztetőn vannak az evac-ok) és nem lőnek rá, inkább elkezdik keresni a csapatot.
    Ha a ranger nem támad és nem lép közvetlenül valamelyik őrjárat látóterébe, simán utána mehet rejtve. Lehet, hogy kipróbálom...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • saen

    veterán

    válasz XFoxyX #318 üzenetére

    Ha nem lesznek spéci katonáid akkor esélyed sincs később szerintem. Bár én csak veteranon játszom, de ott is vannak olyan küldik ahol kezdőkkel nem sokra mennék.

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz sagajr78 #321 üzenetére

    a conceal arra jó, hogy nagyobb találati és krit arányod van, ha úgy lősz, simán meg lehet csinálni fedezék mögött állva, hogy conceal -> rapid fire, ez nagyjából mindent kinyír storm gunnal és talon rounds-zal, aminek nincs 4-5 armorja.

    (#325) nejad: emlékeim szerint a sectoid autopsy után lehet csinálni.

    [ Szerkesztve ]

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • nejad

    aktív tag

    valaki leírná röviden, hogy mit és hol kell kifejleszteni, hogy hozzájussak a "pszichopata" katonához, egész jól hangzik amiket írtok róla ;]

  • micafighter

    nagyúr

    válasz fogtunder #324 üzenetére

    Jaja egyik rangeremet erre húztam , kapott még egy deadeye képességet awc-böl :DDD Conceal képességgel 2x lehet eljátszani.

  • sagajr78

    tag

    válasz fogtunder #324 üzenetére

    Veteránon ez így is van, ehhez kétség nem fér. Nehezebb fokozatokon már korántsem ennyire jó a helyzet. Az én másik gondom ezzel igazából az, hogy egy támadásig igaz ez (az újra conceal-ba rakó képességgel kétszer tudod eljátszani egy bunyóban). Amíg veteránon 3 ellenfél kivételével (andromedon, sectopod, gatekeeper) eleve overkill a sima lövés is a kérdéses fegyverből felfedve is nem, hogy megnövelt crit-el, addig legendary-n a rapid fire is kevés lesz olykor még tuningolt plazma sörétessel is és nem csak a 3 említett ellenfél típussal szemben.

    A rapid fire igazándiból a superior repeater használatával az igazi. Kétszer is lesz rá lehetősége a ranger-nek, hogy bejöjjön annak a modnak a hatása és akkor úgyis kivégez bármit, mindegy milyen védett. Ezt a képességet meg akár géppisztollyal is tudja használni, ami meg még növeli is a mozgását, ami mindig jó dolog (gyorsítja a feladatok végrehajtását a megnövelt mozgástér).

    nejad:
    Sectoid autopsy, majd psionics kikutatása, aztán lehet építeni. Sima recruit-okat lehet direktben pszívé képezni. Alapból 1, bővítéssel két ember trenírozható egyszerre ott, engineer kell a gyorsításhoz (hogy kevesebb időbe kerüljön egy-egy képességük kifejlesztése).

    [ Szerkesztve ]

  • SaGa59

    őstag

    válasz nejad #325 üzenetére

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    Hmm, 5 körből megvolt az avanger defense. :) Egy kisebb, meg egy nagy sectopodot meghackeltem, rögtön szétlőtték az emp tornyot.
    Azt hittem lesz valami átvezető a végén, erre kiszálnak a skyrangerből a katonák. Lehangoló...

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • micafighter

    nagyúr

    válasz sagajr78 #321 üzenetére

    Nem is arra gondoltam hogy az egész játékot egy rangerrel vinni végig, csak 1-2 küldetést ahol esélyét látom :) Én amúgy superior agility (dodge) PCSvel igyekeztem pakolni mindenkit a snipert leszámítva aki aim-est kapott. Először a rangereim kaptak, eléggé megnövelte a túlélési esélyeiket a wraith suittal, nem féltem beküldeni őket a sűrűbe retaliation küldinél sem a civilek mentésére. Eddig nem vesztettem embert, utolsó küldinél járok remélem így is marad :)

    Tetszik eddig az utolsó küdli, kis laza bemelegítés után indult a dara :)

    Viszont olyan küldetés ahol csak pár emberrel mész, nem teljes csapattal, csak az utolsó előtti küldetés, legalábbis nekem máskor nem adott ilyet.

    Nekem is a pszi a nagy kedvencem, bár én war suittal, kék mellénnyel (hp töltöd) és dodge-os PCSvel küldöm, de annyira nem rambo mint hittem mert egy sectopod lövés lekapta az armorját meg 3/4 hpját utolsó küldiben :DDD

    Conceales rangert azért szeretem amúgy mert hiába jött le a conceal a csapatról, előre küldöm a rangert felderíteni, és így hamarabb látom meg az ellenséget, én tudok rájuk előbb lőni sniperrel, meg felállitom a kis sortüzet killzoneos grenadierrel :DDD

    Fedezni is jó meg az ellenség mozgásának követésére. Az első csapat ellenség ami be botlasz általában egy pár fős őrjárat, szerintem nem a legjobb már az elején felfedni a csapatot. Felderítem hol van a legtöbb ellenség a pályán, eldöntöm melyik poziciobol lenne érdemes raktuk ütni, elfoglalom a pozíciót az emberekkel, rangert meg hátrahagyom fedezni a csapat flankjét, hogy a kikerült őrjárat meg ne lepjen. Sokszor elintézte a 3fős őrjáratokat a magas rangú rangerem soloban :)

  • micafighter

    nagyúr

    válasz CPT.Pirk #329 üzenetére

    Elég laza, én meg szenvedtem rendesen alap fegyverekkel :D

    Akkor lehet erősítést se kaptál még addig, folyamatosan jön az ellenség de neked is jön az erősítés :) Jó kis csata volt.

  • sagajr78

    tag

    válasz micafighter #330 üzenetére

    Igen, az utolsó előttire utaltam a limitált lészámú feladatnál. Az az egy ilyen van sajnos, pedig elfért volna még pár (főleg hogy ahhoz is van egy halom választható bónusz amiből véletlenszerűen sorsol ki 3-at a program - egy az meg fixen van) hasonló feladat. Sokkal izgalmasabb volt mint bármelyik sima.

    Veteránon mondjuk sétagalopp volt. Legendary-n meg egy rémálom (főleg az utolsóhoz képest, azt könnyebben vettem). Holott legendary-n kifogtam az extra létszámú bónuszt is, de szükség is volt rá. Az ellenfelek speciel veteránon komolyabbnak ígérkeztek, legendary-n viszont sokkal jobb eloszlásuk volt, lényegesen jobban összedolgoztak és kihasználták a pályán elhelyezett csapdát is.

    A ranger meg egy OP class lett. Ez vitán felül áll.
    Főleg a két kisebb nehézségi szinten jön ez ki, illetve commander nehézségen ha nem is lehengerlően, de azért még erősen domináns. Ott a többiek közül egyedül a specialist kell a hekkeléshez, a másik két alap class felejthető és felesleges. A pszíker sok tekintetben tudja überelni, cserébe nem is könnyű hozzájutni.

    Legendary fokozaton játszva persze nem volt már akkora hentes a ranger.
    Egyrészt ezen a nehézségen a 3 fős csapatok voltak az alapok és a 4 fősek nagyjából a maradék 40% (úgy 6 hónap múlva meg már csak 20%-a a podoknak lesz 3 fős módosítatlan játékban, a többi 4 fővel bandázik, kivéve a kimondottan solo podokat, például burrower chrysalid vagy a script-elt ellenfelek), másrészt ugye mindenkinek HP és találati bónuszok, plusz páncélzat és egyéb mókás dolgok is befigyeltek.
    Az sem mellékes, hogy a játék veterán nehézségen a teljes pod struktúra és erőszint felét használhatja csak (van 20 force leve amibe a podok besorolódnak, ebből a veteránon legfeljebb a 10-es force level érhető el a gép számára, commander-en a 15-ös a csúcs, a legendary-n meg a 20 és a legveszedelmesebb podok 16-ról indulnak), korlátozva van az aktív szereplők száma, míg legendary-n bejönnek az olyan extra csapatok is, mint 2-4 gatekeeper együtt (a kisebb létszám mellett velük jól összedolgozó ADVENT katonák tuningolva), 3 sectopod és egy gatekeeper egy csapatban (vagy ami rosszabb, negyedik tag egy tuningolt burrower chrysalid, ami a velük barátságos civileknek is nekimegy, azaz újabb chrysalid-ok fogják hamar ellepni a pályát egy városban mondjuk).
    További változás még, hogy az ellenfél már nem kap büntetést ezen a nehézségen ha helyben marad (kisebb nehézségeken a találati és critical értékük romlik ha helyben maradnak és csak lövöldöznek/támadnak).
    Na ilyeneket veteránon nem fog látni a játékos, még az utolsó harcban sem. Pláne nem egyszerre és akár több ilyen podot is egy csatában.

    Ezen változások miatt (és mert magam részére megemeltem minden pod létszámát 1 fővel) a legendary nehézségen a ranger szerepe átértékelődött számomra és inkább csali lett detektor gránáttal (felfedi a faceless-eket, előre láthatóak az ellenfelek igen nagy területen és lebuktatja a beásott chrysalid gyilkosokat is), illetve az a delikvens, akit beküldök az erősítést jelző fáklyára, hogy ott várja be az ellenfelet (amíg nincs akna, utána a gránátos azt lövi ki a célterületre). :D No meg ő volt az is, aki mindig megállt egy meggyengített ellenfél mellett, hogy az mikor megmozdul, kapja a bladestorm-ot (muton és chrysalid kivételével mindegyik elment onnan, még a lancer is körbeszaladta mindig a manust, illetve megpróbálta).
    A pisztolyos sniper valami elképesztően hasznos taggá avanzsált a veterán fokozathoz képest (na ott sem volt kispályás, de ranger mellé nem volt rá igazán szükség). A puskás változat szintén hasznos, de a mobil, gyors pisztolyos több hasznot tudott nekem hozni a harcokban, főleg mikor nem volt magaslati pont ahová felugorhatott volna a kampójával.
    A grenadier class must have lett, de inkább csak a gránát használó vonala (a géppuskás nem az igazi hozzá képest) még úgy is, hogy nem ritkán a gránáttal takarítás miatt elvesztett a felszedhető loot.
    A specialist pedig maradt a szokásos instant kill-es supply gyűjtő (egy emberre egy akcióban a skull jack-el) gyógyító (a támadós skill-eket, a haywire kivételével nem fejlesztettem velük, annyit nem adtak hozzá a class egyéb dolgaihoz).
    A pszíker nem változott semmit, ugyanúgy egyszerre mészáros és védelmező, csak ezen a nehézségen jobban támaszkodtam rá.

    [ Szerkesztve ]

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz sagajr78 #327 üzenetére

    ja, hát annyira mazochista nem voltam, hogy rögtön elsőre legenden kezdjem, eleve mire este le tudok ülni játszani, nem vagyok agyilag a toppon, így is túl sokat save scummolok.

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • warcat

    veterán

    válasz XFoxyX #318 üzenetére

    Sérülés nélkül be lehet húzni már a legelső küldit is legend-en,nemhogy halállal.Nem tanultál eleget még a játékról,csökkents a nehézséget és/vagy - ironman míg nem javul a helyzet.
    Vagy legalább nyomogasd a new game gombot,míg nem sikerül :)

    EA: It's in the crate!

  • XFoxyX

    tag

    válasz warcat #334 üzenetére

    New game lesz mivel corrupt lett a mentésem :) Nagyon boldog voltam. Lehet nem kéne az ironman mode így bukom az egész kampányt. Amúgy legalább csak azt amíg nem mentek egy újra.

  • sagajr78

    tag

    válasz fogtunder #333 üzenetére

    Azért én sem legendary-n indítottam az első játékomat, elvégre a fene tudta mi minden változott. :)
    Az veteránon ment le három nap alatt (15 óra tiszta játékidő, játékban 7 hónap alatt minden megvolt, és másfél hónapot csak úgy vártam extrában hátha lesz még valami amit lehet kutatni vagy esetleg új ellenfél, mert valahogy hiányosnak érződött az egész alien paletta, meg hiányzott a sniper és pszíker az advent katonák közül).

    Aztán modokat pakolgattam fel (géppisztoly, tiszti képző, új muton típus, tehát a 3 long War csapat által kreált mod, plusz magamnak még növeltem az ellenfelek létszámát és növeltem a loot lehetőségét is a csatánkénti egyről kettőre, meg feldobtam egy modot, ami minden fegyveren 3-ra teszi a beépíthető módosítások számát, nem csak a late game fegyvereken) és mehetett a legendary. Amit aztán újra is kezdtem. Többször (elég lehangoló ha az egész csapat ott pusztul az első feladaton és mentés meg nincs mert iron man, szóval emiatt többször is átélhettem az első csata örömeit)... :(

    Végül azért egy legendary iron man csak sikeresen befejezésre került. Jó sok idő alatt, és persze időnként az agybaj kerülgetett miatta. De csak sikerült.
    Közel 10 hónap ingame játékidő (03.01-el indult a játék és 12.25-én ért véget, tehát karácsonyra az idegen probléma kezelve lett) a veteránhoz képest 60%-al több lejátszott csata (ott 30 volt, LIM fokozaton meg 48). Mondjuk veteránon nem is veszítettem embert és a gyógyulási idők is töredékei voltak végül a legendás szintnél prezentáltakhoz képest. ott elég volt a kezdeti csapat (+2 fő akik pszík lettek), itt azért több embert kellett toborozni (nem kaptam ingyen bakákat).

    Amivel szerintem piszok nagy mákom volt, az az első két megszerzett engineer, mert ők nem a szokásos 50%-os előnyt adók voltak, hanem egy 66 és egy 100%-os (utóbbival ugyanannyi idő alatt készültek el az építményeim, mint az történt engineer nélkül a veterán nehézségen, mert legendary-n minden gyártás/építés/kutatás ideje duplázódik, cserébe az idegenek fejlődése is kétszer annyi ideig tart a project-ben). Aztán black market-en is kifogtam még egy 100%-os mérnököt (fene tudta, hogy ilyen jó, az csak akkor derült ki, amikor hozzám került). Az építkezéseken ez a két manus dolgozott, aztán mikor nem volt építkezés akkor az egyik ment az AWC-be (200%-os gyógyulási ütem, ami miatt a korábban gravely woundos sérülések mindjárt csak lightly wounded kategóriásak lettek, amit még mindig nem egészen értek, noha a kalkulációba beleillenék, mondjuk így is napokba telt a gyógyulás), a másik meg ahol épp szükség volt rá. A 66%-os manus, amint kész lett a proving grounds ott hasznosította magát, illetve mikor pszíket képeztem akkor a psy lab-ban. A 13 megszerzett mérnökből ez a 3 majdnem többet számított (főleg kezdetben) mint a többi együttvéve (ők a szokásos 50%-os tudásúak voltak).

    Kutatóból a legjobbam egy 40%-os csökkentő képességű volt (veteránon a csúcs az 24%-os teljesítményt nyújtott), a többiek 8-16% közöttiek voltak.
    Ezek szerintem piszok sokat segítettek, hogy annyi idő alatt a végére érhettem a bunyóknak amennyi idő alatt ez sikerült. Ráadásul elég sok kutató és mérnök is jött feladatból és scan-elés által. Ha nincsenek ezek a kiugróan jó képességű support emberkék, az nagyjából 2 hónap extra játékidőt és úgy 6-8 extra feladatot jelentett volna (és tuti nem úszom meg 2 halottal, mert a végén már nagyon meredek ellenfél csapatok jöttek már szembe, szembe).

    [ Szerkesztve ]

  • micafighter

    nagyúr

    Spoilerbe szerettem volna irni, de ebben a topicban nekem nem mutat spoiler gombot :S

    Naszóval, utolsó küldetésben az utolsó avatart próbálom megölni, rálöttem de egyből elteleportált, a psi opsom viszont bepanicolt egy enemy andromedon-t, a meg készségesen az avatar után futott és arcon lőtte :C :C

    Szerk: egy másik andromedon is volt a közelbe, azt megöltem és a ruháját meghackeltem (nem gondoltam eddig erre, hogy a ruhát is meg lehet hackelni :DDD ), azzal meg küldtem egy paraszt lengőt is az avatarnak :DD

    [ Szerkesztve ]

  • micafighter

    nagyúr

    válasz micafighter #337 üzenetére

    Jól birja sajnos az avatar a pofonokat, de az andromedontól kapott mégegy sallert, erre a sniperem elé teleportál.. :DDD

  • micafighter

    nagyúr

    Kellemetlen hibába futottam, az a kisebbik gond hogy a hangeffekteket nem játszotta le rendesen a játék az utolsó küldetésben, de az utolsó küldetés teljesitése után az átvezető videó lejátszásának elkezdése után pár másodperccel, mindig ugyan annál a résznél a videóban, hibával leáll a játék, igy kvázi nem tudom befejezni az utolsó küldetést :(

    [ Szerkesztve ]

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz sagajr78 #336 üzenetére

    sajnos mióta a biológiai sokszorosítás rögös útjára léptem, elég kevés szabadidőm van, amit meg kell osztani a CCG-k, sorozatok és az XCOM között, szóval lassú a haladás :( mondjuk én is fölöslegesen kihúztam most 2 hónapot azzal, hogy nem csináltam meg az advent fortress küldetést, de már semmi nincs, amit lehetne fejleszteni, mindenki colonel, akinek kell, megvannak a fegyverek, páncélok, úgyhogy tegnap nekimentem, lassan vége lesz. a kezdeti nehézségeket leszámítva egyébként nem nehéz a commander szint, amin tolom, ha kész van, kezdem is újra veteranon, hogy nagyobb legyen a kihívás, aztán meg majd legend.

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz micafighter #331 üzenetére

    De volt, az 5. körre már 2 erősítést kaptam. :) Igazából 6 kör volt befejezni, mert a meghekkelt robotot úgy vette, hogy hátra akarom hagyni az egyik egységemet, meg kellett várni még szétlövik...

    micafighter: lassan csak-csak kapunk egy rendes patchet, ha már working furiosuly...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • sagajr78

    tag

    válasz micafighter #337 üzenetére

    A kedves kis andromedon élőlény, míg egyszer el nem fekteted, utána viszont robot (amire a korábban ahtó dolgok immáron nem hatnak). Előbbit mind control tudja megfogni és irányítani, utóbbit a hacking. Szóval akár pszíker van a csapatban akár specialista, valaki meg tudja akasztani azt a fránya savas bajforrást. :D

    A gatekeeper még egy érdekes jószág, mert ő meg élőlény és minden ami azokra hat (mérgezés, tűz, kábítás, mind control, pánik) az rá is működni fog. Akár nyitva van, akár bezárkózik a vastag páncélja mögé. Az egyik legerősebb képességét (mass resurrection) pont emiatt egy játék eleji kis eszközzel le lehet nullázni. Flashbang-et kell hozzávágni és máris megpusztul az összes zombija. Pont ahogy az történik a sectiod esetében. Ez a zavaró gránát megtöri a koncentrációját és máris oda a sok általa irányított hulla. :)
    Vannak még ilyen kis rejtett trükkök ebben a játékban, amik jelentősen meg tudják könnyíteni a játékos életét és feldobják a hangulatát mikor rájön egy hasonló beépített segítségre.

    giorgio:
    A commander az pont egy kellemes nehézség szerintem. A harcok már keményebbek, de még nincs meg benne az a fajta szándékos szivatás ami a legendary-t jellemzi a nagyon visszafogott fejlődéssel. Bele lehet kóstolni a gyors játékba és a keményebb bunyókba, de nem kell tartani a legerősebb összeállításoktól, noha meg tudja mutatni erejét és lehetőségeit a játék. Sok sikert a végigjátszáshoz!

    [ Szerkesztve ]

  • Hokunda

    aktív tag

    Kérdés: Ha adott a pályán a kidobott loot - azaz aktív még van cselekvési lehetőség a felvételére - viszont már csak 1 ellenség aktív és a megölése rizikó nélkül kivitelezhető ami az adott pálya végét jelenti, míg a loot felvétele sérüléssel/halállal járhat a játék felvettnek tekinti az ellenfél megölésével a lootot vagy rizikót kell vállalni és esetleg a megszerezhető eszközért kockáztatni kell, felvenni a cuccot és csak ezt követően megölni az ellent? (remélem érthetően írtam le mire gondolok)

    [ Szerkesztve ]

  • micafighter

    nagyúr

    válasz micafighter #339 üzenetére

    Sikerült túljutni így végig ment a befejező video, csak próbálkozni kellett, meg a problémától függetlenül közbe állítgattam a játék graf beállításait, de nem hiszem hogy attol javult volna meg, nem is azért állitgattam.

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz Hokunda #343 üzenetére

    ha olyan küldin vagy, ahol az utolsó ellenség a pálya végét is jelenti, akkor megkapod a lootot. ha evakuálni kell, akkor fel is kell venni, különben elveszted.

    I hate morning people. And mornings. And People.

  • micafighter

    nagyúr

    válasz sagajr78 #342 üzenetére

    Igen, tisztában voltam vele hogy igy müködik az andromedon csak az a vicces a legutolsó küldetésig eszembe se jutott hogy a ruháját meghackeljem, viszont elég viccesre jött ki a vége mert az utolsó avatarnak osztottam vele a sallerokat :DDD

    Legendary-t akkor végig pörgetted? Minden küldetést megcsináltál ami feljött? Arra gondolok pl hogy dark eventeknél a megakadályozó küldetést nem muszáj megcsinálni ahogy a supply raid küldetéseket meg retaliation küldiket sem, viszont a supply raidot érdemes, mert bár nem egészen logikus szerintem a dolog, meg nincs rá semilyen utalás, de ha nem csinálod meg a supply raid küldit akkor elveszted azt a területet ahol lett volna a küldi. Vége fele volt hogy már nem kellett nyersanyag és nem akartam megcsinálni mert pihiztek a katonák, igy vettem észre hogy bukó a terület, aztán kiváncsiságból kihagytam a következőt is, akkor is buktam a területet.

    Taktikai okokból meg lehet értelme kihagyni pár küldit a katonák gyógyulására vagy épen tartására, de ezek alapján max dark eventes küldit hagynék ki.

  • sagajr78

    tag

    válasz micafighter #346 üzenetére

    Igen végigküzdöttem. Készítettem is képeket a végeredmény kijelzőről (mind a 4 oldalról ahol felsorolja az elért eredményeket).
    Nekem mondjuk sosem volt szerencsém az andromedon-nal abból a szempontból, hogy bár irányítani tudtam mindkét formáját, eltalálni vele ellenfelet az nem ment (se közelharcban, de lövéssel, a zöld szmötyi meg nem hatotta meg az ellenfeleket semennyire - a civileket bezzeg egyből elpárologtatta a kifröccsenő anyag a ruhájából ha csak mellettük eltántorgott).
    Sőt ha jobban belegondolok, mindegyik irányított ellenfelem nyugodtan indulhatott volna a bénasági VB-n, mert a legjobb jóindulattal sem voltak képesek eltalálni egy ház oldalát sem, nem tudtam érdemben használni a képességeiket se.
    Egyedül a meghekkelt advanced advent mech a micro rocket-ekkel tudott találatot elérni meg a muton a gránáttal (érdekes módon a codex fegyver befagyasztós képessége jól nem csinált semmit az idegenek fegyvereivel és a sebzése rájuk sokkal kisebb volt mint a csapatomra). De egyébként 98%-os találati eséllyel is lelkesen csépelték meg lőtték a levegőt. Bezzeg ha bepánikoltattam őket akkor meg 1 lövéssel nyírták ki a saját társaikat sokszor olyan sebzést produkálva amire elvileg nem is lehettek képesek (már utólag ellenőrizve a fegyvereik statjait, jócskán túlteljesítették a maximálisan kiosztható sebzés határértékét). :C

    Minden feladatot megcsináltam, amit felhozott a program, nem hagytam ki egyet sem, így nem tudom mivel járna a guerilla mission-ök kihagyása már azon túl, hogy akkor úgy nem lesz megakadályozva a felsorolt Dark Event feladatok egyike sem és persze a feladat teljesítésért járó extrát sem kapja meg az ember.

    Szerintem nincs értelme kihagyni egyet sem, olyan sok feladat meg úgysem jön egy hónapban, hogy ne lehessen elegendő embert tartalékolni az elvégzésre.

    A legtöbb amit egy hónap során letudtam a csapatommal az 7 feladat volt. Ebből volt 1 sztori illetve 1 facility, amik akármikor megcsinálhatóak lettek volna, 1 volt ufo kifosztás (landolt ufo kirámolása), 1 guerilla (dark event akadályozó feladat), 1 "council" (abszolút opcionális kapd el a VIP-et/ments ki valakit típusú), 1 resistance (raid) és végül egy védekezés (resistance telep védelme). Nem mondom, a végén már csak öten mentek bevetésre a 14 fős harci személyzetből, de ha várok 1 napot akkor már jobb lett volna a helyzet.

    Azon nem csodálkozom, hogy a terület elveszik ha a raid-et nem csinálod meg, mert a raid-et alapvetően a helyi ellenállók kezdeményezték és készítik elő, aminek persze következménye lesz a válaszcsapás a megtámadottak részéről és az érkező erősítéssel könnyedén elfújják a harmatos tűzerőt, amit az ellenállók fel tudnak mutatni. Nem véletlenül vörös az az ikon, talán ezzel is hangsúlyozni kívánták a feladat fontosságát a készítők (de lehet csak én látok bele ilyen dolgokat az egészbe és nekik nem ez volt a szándékuk).

    [ Szerkesztve ]

  • SaGa59

    őstag

    Kipróbáltam egy rabold el vagy nyírd ki a VIP-et misszión az egy fős csapatot. Akár egy rangerrel, akár egy pszivel meg lehet csinálni, persze nem a hozd el, hanem a nyírd ki verziót.
    Közel kell óvakodni a VIP-hez, majd kinyírni, lehetőleg úgy, hogy amennyire csak lehet, közel legyél az evac zónához. Amikor meghal, minden ellenfél rád mozdul, így ha egy körön belül nem sikerül lelépni, elég macerás lesz, de ha mozgékony a karakter, megoldható.
    Annak, hogy kinyírod a VIP-et az a hátránya, hogy nem tudnak a hullájából intelt kinyerni neked, így a feladat ugyan excellent, de jutalom tulajdonképpen nincs érte.

    Azt a VIP-es küldit, amikor csak ki kell kísérni egy barátot, de nem kell előtte kiszabadítani, gyanítom ugyanígy meg lehet oldani egy fős csapattal.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    Kinyírtam az első avatart, de roppant tápos volt. Van valami, amire érzékenyek? Nem fog rajtuk a flashbang...

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • micafighter

    nagyúr

    válasz CPT.Pirk #349 üzenetére

    Plazma fegyók megvannak már? Ha valamelyik katonádat kontrolálja akkor psi ops-al ha megvan a Solace képesség akkor a katonád közelébe mész és lejön róla egyből a mind control, meg psi opsra nem is hat helyből ugyhogy azt nem kell félteni. Mind control mellett még az avatar tud Null Lance-et meg Void Rift-et csak nagyobb a hatósugara meg többet sebez mint a psi ops-é, és ha megsebzed, hajlamos elteleportálni. Ranger rapid fire, Heavy Gunner Chain Shot meg rupture, meg gun slinger Fan Fire képességek elég gyorsan le tudják gyürni fejlesztett fegyverekkel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák