Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz fogtunder #333 üzenetére

    Azért én sem legendary-n indítottam az első játékomat, elvégre a fene tudta mi minden változott. :)
    Az veteránon ment le három nap alatt (15 óra tiszta játékidő, játékban 7 hónap alatt minden megvolt, és másfél hónapot csak úgy vártam extrában hátha lesz még valami amit lehet kutatni vagy esetleg új ellenfél, mert valahogy hiányosnak érződött az egész alien paletta, meg hiányzott a sniper és pszíker az advent katonák közül).

    Aztán modokat pakolgattam fel (géppisztoly, tiszti képző, új muton típus, tehát a 3 long War csapat által kreált mod, plusz magamnak még növeltem az ellenfelek létszámát és növeltem a loot lehetőségét is a csatánkénti egyről kettőre, meg feldobtam egy modot, ami minden fegyveren 3-ra teszi a beépíthető módosítások számát, nem csak a late game fegyvereken) és mehetett a legendary. Amit aztán újra is kezdtem. Többször (elég lehangoló ha az egész csapat ott pusztul az első feladaton és mentés meg nincs mert iron man, szóval emiatt többször is átélhettem az első csata örömeit)... :(

    Végül azért egy legendary iron man csak sikeresen befejezésre került. Jó sok idő alatt, és persze időnként az agybaj kerülgetett miatta. De csak sikerült.
    Közel 10 hónap ingame játékidő (03.01-el indult a játék és 12.25-én ért véget, tehát karácsonyra az idegen probléma kezelve lett) a veteránhoz képest 60%-al több lejátszott csata (ott 30 volt, LIM fokozaton meg 48). Mondjuk veteránon nem is veszítettem embert és a gyógyulási idők is töredékei voltak végül a legendás szintnél prezentáltakhoz képest. ott elég volt a kezdeti csapat (+2 fő akik pszík lettek), itt azért több embert kellett toborozni (nem kaptam ingyen bakákat).

    Amivel szerintem piszok nagy mákom volt, az az első két megszerzett engineer, mert ők nem a szokásos 50%-os előnyt adók voltak, hanem egy 66 és egy 100%-os (utóbbival ugyanannyi idő alatt készültek el az építményeim, mint az történt engineer nélkül a veterán nehézségen, mert legendary-n minden gyártás/építés/kutatás ideje duplázódik, cserébe az idegenek fejlődése is kétszer annyi ideig tart a project-ben). Aztán black market-en is kifogtam még egy 100%-os mérnököt (fene tudta, hogy ilyen jó, az csak akkor derült ki, amikor hozzám került). Az építkezéseken ez a két manus dolgozott, aztán mikor nem volt építkezés akkor az egyik ment az AWC-be (200%-os gyógyulási ütem, ami miatt a korábban gravely woundos sérülések mindjárt csak lightly wounded kategóriásak lettek, amit még mindig nem egészen értek, noha a kalkulációba beleillenék, mondjuk így is napokba telt a gyógyulás), a másik meg ahol épp szükség volt rá. A 66%-os manus, amint kész lett a proving grounds ott hasznosította magát, illetve mikor pszíket képeztem akkor a psy lab-ban. A 13 megszerzett mérnökből ez a 3 majdnem többet számított (főleg kezdetben) mint a többi együttvéve (ők a szokásos 50%-os tudásúak voltak).

    Kutatóból a legjobbam egy 40%-os csökkentő képességű volt (veteránon a csúcs az 24%-os teljesítményt nyújtott), a többiek 8-16% közöttiek voltak.
    Ezek szerintem piszok sokat segítettek, hogy annyi idő alatt a végére érhettem a bunyóknak amennyi idő alatt ez sikerült. Ráadásul elég sok kutató és mérnök is jött feladatból és scan-elés által. Ha nincsenek ezek a kiugróan jó képességű support emberkék, az nagyjából 2 hónap extra játékidőt és úgy 6-8 extra feladatot jelentett volna (és tuti nem úszom meg 2 halottal, mert a végén már nagyon meredek ellenfél csapatok jöttek már szembe, szembe).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák