Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz micafighter #330 üzenetére

    Igen, az utolsó előttire utaltam a limitált lészámú feladatnál. Az az egy ilyen van sajnos, pedig elfért volna még pár (főleg hogy ahhoz is van egy halom választható bónusz amiből véletlenszerűen sorsol ki 3-at a program - egy az meg fixen van) hasonló feladat. Sokkal izgalmasabb volt mint bármelyik sima.

    Veteránon mondjuk sétagalopp volt. Legendary-n meg egy rémálom (főleg az utolsóhoz képest, azt könnyebben vettem). Holott legendary-n kifogtam az extra létszámú bónuszt is, de szükség is volt rá. Az ellenfelek speciel veteránon komolyabbnak ígérkeztek, legendary-n viszont sokkal jobb eloszlásuk volt, lényegesen jobban összedolgoztak és kihasználták a pályán elhelyezett csapdát is.

    A ranger meg egy OP class lett. Ez vitán felül áll.
    Főleg a két kisebb nehézségi szinten jön ez ki, illetve commander nehézségen ha nem is lehengerlően, de azért még erősen domináns. Ott a többiek közül egyedül a specialist kell a hekkeléshez, a másik két alap class felejthető és felesleges. A pszíker sok tekintetben tudja überelni, cserébe nem is könnyű hozzájutni.

    Legendary fokozaton játszva persze nem volt már akkora hentes a ranger.
    Egyrészt ezen a nehézségen a 3 fős csapatok voltak az alapok és a 4 fősek nagyjából a maradék 40% (úgy 6 hónap múlva meg már csak 20%-a a podoknak lesz 3 fős módosítatlan játékban, a többi 4 fővel bandázik, kivéve a kimondottan solo podokat, például burrower chrysalid vagy a script-elt ellenfelek), másrészt ugye mindenkinek HP és találati bónuszok, plusz páncélzat és egyéb mókás dolgok is befigyeltek.
    Az sem mellékes, hogy a játék veterán nehézségen a teljes pod struktúra és erőszint felét használhatja csak (van 20 force leve amibe a podok besorolódnak, ebből a veteránon legfeljebb a 10-es force level érhető el a gép számára, commander-en a 15-ös a csúcs, a legendary-n meg a 20 és a legveszedelmesebb podok 16-ról indulnak), korlátozva van az aktív szereplők száma, míg legendary-n bejönnek az olyan extra csapatok is, mint 2-4 gatekeeper együtt (a kisebb létszám mellett velük jól összedolgozó ADVENT katonák tuningolva), 3 sectopod és egy gatekeeper egy csapatban (vagy ami rosszabb, negyedik tag egy tuningolt burrower chrysalid, ami a velük barátságos civileknek is nekimegy, azaz újabb chrysalid-ok fogják hamar ellepni a pályát egy városban mondjuk).
    További változás még, hogy az ellenfél már nem kap büntetést ezen a nehézségen ha helyben marad (kisebb nehézségeken a találati és critical értékük romlik ha helyben maradnak és csak lövöldöznek/támadnak).
    Na ilyeneket veteránon nem fog látni a játékos, még az utolsó harcban sem. Pláne nem egyszerre és akár több ilyen podot is egy csatában.

    Ezen változások miatt (és mert magam részére megemeltem minden pod létszámát 1 fővel) a legendary nehézségen a ranger szerepe átértékelődött számomra és inkább csali lett detektor gránáttal (felfedi a faceless-eket, előre láthatóak az ellenfelek igen nagy területen és lebuktatja a beásott chrysalid gyilkosokat is), illetve az a delikvens, akit beküldök az erősítést jelző fáklyára, hogy ott várja be az ellenfelet (amíg nincs akna, utána a gránátos azt lövi ki a célterületre). :D No meg ő volt az is, aki mindig megállt egy meggyengített ellenfél mellett, hogy az mikor megmozdul, kapja a bladestorm-ot (muton és chrysalid kivételével mindegyik elment onnan, még a lancer is körbeszaladta mindig a manust, illetve megpróbálta).
    A pisztolyos sniper valami elképesztően hasznos taggá avanzsált a veterán fokozathoz képest (na ott sem volt kispályás, de ranger mellé nem volt rá igazán szükség). A puskás változat szintén hasznos, de a mobil, gyors pisztolyos több hasznot tudott nekem hozni a harcokban, főleg mikor nem volt magaslati pont ahová felugorhatott volna a kampójával.
    A grenadier class must have lett, de inkább csak a gránát használó vonala (a géppuskás nem az igazi hozzá képest) még úgy is, hogy nem ritkán a gránáttal takarítás miatt elvesztett a felszedhető loot.
    A specialist pedig maradt a szokásos instant kill-es supply gyűjtő (egy emberre egy akcióban a skull jack-el) gyógyító (a támadós skill-eket, a haywire kivételével nem fejlesztettem velük, annyit nem adtak hozzá a class egyéb dolgaihoz).
    A pszíker nem változott semmit, ugyanúgy egyszerre mészáros és védelmező, csak ezen a nehézségen jobban támaszkodtam rá.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák