Új hozzászólás Aktív témák
-
micafighter
nagyúr
válasz troland26 #160 üzenetére
Plusz érdemes rotálni az embereket, például ha 5 főt vihetsz akkor viszel 4 magas rangut meg egy kisebb rangút, hogy ne járj úgy van pár erös katonád és egy csomó gyenge. Plusz xcom 2ben még nem tudom hogy működik mert eddig kb fél órát tudtam vele játszani, de xcom enemy unknownban segített a következö: ha láttam hogy mindjárt kész a küldetés, még elhasználtam a healeket ami volt a csapatban, hogy a küldetés végén minél kevésbé legyenek sérültek a katonáim, így jóval kevesebb ideig voltak a küldetés után a gyengélkedőn.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Aki most gondolkodna a játék beszerzésén, a legál boltok közül a gamesplanet UK oldalán találtam a legolcsóbban £27.99-ért, ma reggel vettem és preorder verziót kaptam, vagyis megkaptam a Resistance Warrior Pack-ot is (ami preorder bónuszként érhető el jelenleg)
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #198 üzenetére
Sose volt ilyen rossz találati arányom. A legutóbbi pár küldetésemben 100%-os találati rátája volt a katonáimnak, pedig még alapfelszerelésen vannak, a fegyvereiket se modoltam. Szerintem csupán nem használta a fedezékeket, a flanket meg a magasabb poziciót elég jól. Teljes fedezék mögül nagyon nehéz kilőni az ellenséget, flankelni kell okosan, vagy ha nem megoldható akkor elpusztitod a fedezékét pl gránáttal. Ha magas pozicióbol lösz illetve flankelsz akkor nagyon pontosak a katonáid, 50% alatti pontosság esetén sokszor jobb ha tüzelés helyett mást csinálsz a katonáddal. A katonáimnak azért olyan magas a találati aránya mert leginkább csak 60-70% feletti lövésekbe megyek bele, de többnyire csak flankből szeretek tüzelni vagy jó magasról sniperrel (flankből ), az meg általában 80%-nál is pontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Igen ez meg a másik, gránát sebzése tuti. Jobban szeretem lelőni az ellenséget de ha túl kockázatos vagy egyszerűen nem kivitelezhető akkor jobb a gránát mint a semmi, vagy egy kis pontosságú lövés. Épp tegnap csináltam VIP küldetést ahol a VIPet már kiütöttem és elvittem, csak evakuálni kellett volna a többi emberem, de mindenki kifogyott töltényből, már nem sok köröm volt hátra (nem volt még szükségem modra), és az erősítésből egy szerencsétlen trooper élt még 1 HPval, de olyan fedezéket talált ami mögül nem tudtam kilőni. Simán elfuthattam volna az evac pontra de nem akartam hagyni szemtanut, de nem szórakoztam vele tovább, kapott egy gránátot és csókolom. Harc közbe is nagyon hasznos amikor 1-2 HPval bebújnak egy jó fedezékbe és onnan sorozzák az embereid.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #215 üzenetére
Lassan 50 óra gameplay alatt nem sikerült még rájönnöm milyen ládákat emlegettek itt. Valaki felvilágosítana ?
Más: én naiv azt hittem 2 orvos elég lesz a csapat poolba (egy küldetésre 1et viszek, de legyen egy tartalék is). Én naiv azt hittem mikor mindkettő lesérült, hogy nélkülük is boldogulok. Boldogultam, szerencsére nem halt meg senki, de nem volt kellemes
Tanulság: ne legyetek naivak
Nagyon hasznos amúgy azaz advanced warfare center. Sajnos a hidden potential eléggé RNG mert lehet baromi erös az adott classnál, meg lehet baromi gyenge is. Én hidden potential képességek alapján elkezdtem átképezni a csapatot.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #222 üzenetére
Pedig jó az a specialista torony hekkelés, épp ma volt hogy 3 ellenség állt egymás mellett plusz mellettük két nehéz torony, még concealed voltam, beküldtem egy rakétát a 3 egységre, fedezékbe vonultak utána de az egyik torony pont flankelte őket, azt meghekkeltem és hátulrol megsoroztam őket (2x lőhet a torony), a 3 egységből egy maradt életben meg a másik torony, azok meg az én tornyomat lötték. Öröm volt nézni
-
micafighter
nagyúr
Ez egy ilyen mazochista játék Nem kell egyből ugrani a blacksite küldetésekre és a számláló miatt sem kell izgulni amig a feléig nem ér, utána viszont már menni kell, én most pengeélen táncolok, 1-2-3 kocka hiányzik a számláló beteléséhez már vagy 10-15 órányi játékidő óta
Ha most kezdeném újra az előző rész satelite rushoz hasonló módon úgy a kontaktok kiépitésével kezdeném, a számlálóval nem törödnék amig a feléig ér. Afrikára fokuszálnék mert nagyon lecsökkenti az új emberek toborzásának költségét.
Fontos az is hogy legyen elég embered, legyen utánpótlás, legalább 3 csapat amit be tudsz vetni, mert az egyik legveszélyesebb dolog mikor egyszerre lesérülnek a legjobb embereid, és nincs megfelelően képzett utánpótlás.
Van amúgy egy megoldás neked, nagyon könnyen lehet szerkeszteni a doomsday számláló maximális értékét:
Megkeresed az Xcom 2 telepitési helyét, nálam igy néz ki:
D:\Steam\steamapps\common\XCOM 2\XComGame\Config
DefaultGameData.ini -re jobb katt és szerkesztés. Egyszerü notepadben tudsz benne értékeket szerkeszteni. Ctrl + F-el tudsz benne keresni, keress rá a
AlienHeadquarters_DoomMaxValue kifejezésre. A következőt fogod találni:
Alapból a számláló maximális értéke 12, ezt nehézségi szintenként külön tudod állitani, egyszerüen ird át más értékre, és bal fent fájl, mentés
Keresel egy töltést ahol még 1-2 kocka hiányzik, kitolod a max értéket és folytatod a játékot
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #227 üzenetére
Na meg érdemes mindig egy kis intelt tartalékolni hogy a dark eventeket fel tudd fedni, nekem már többször volt hogy intellel fedtem fel avatar project major/minor breakthrough-t ami 1 (minor) vagy 2 (major) pontot ad az avatar mércéhez egyből.
-
micafighter
nagyúr
válasz FoxiestFox #229 üzenetére
Jó kérdés, nem próbáltam, fogalmam sincs
-
micafighter
nagyúr
válasz FoxiestFox #229 üzenetére
Kicsit utána olvastam, azt találtam hogy a modok nem befolyásolják az achikat az XCOM 2-ben. Nálam az első végigjátszás vanilla vagyis "gyári", kiváncsi voltam hogy a fejlesztök milyennek álmodták meg, kövi végigjátszásnál repülnek fel a modok nálam
-
micafighter
nagyúr
válasz FoxiestFox #244 üzenetére
Sajnos ez ilyen. Ezért az acsikat magunknak szerezzük.
A másik témára:
Néha tényleg van hogy a 90%-os lövés mellé megy, na de olyan többször volt már velem hogy a támogató szerepet betöltő specialistám rupture-vel (hidden potentialbol) egy lövésből ölt ellenséget Kedvencem lett a sok ilyen oneshot miatt a rupture, szerencsémre két specialistám is megkapta .Amúgy még mindig alap fegyverekkel nyomom, csak modok kerültek rájuk, így a rangeremnek általában 100% pontossága van 121% crit chance-vel. Nem nagyon szokott mellélöni
Egy grenadiert mindig viszek magammal, holo target továbbra is nagyon erős képesség, az egész csapat pontosságát növeli. Snipereim a skill bónuszokon kívül +15% pontosságot kapnak holo targetböl +15%ot superior scope-bol, szóval szerintem nincs gond a pontossággal.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz FoxiestFox #247 üzenetére
Megértelek, de attól még büszke lehetsz rá mert tényleg elérted
-
micafighter
nagyúr
válasz Shadowguard #258 üzenetére
2 resistance com épület elég ha fejleszted öket és teszel beléjük mérnököket. Workshopot úgy érdemes letenni hogy mellette, vagy felette/alatta legyenek a resistance com-ok.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #263 üzenetére
Így van, nő az áruk, a régió bónuszokat pedig úgy kapod ha elfoglalod a régió összes területét, plusz a régio bónusznál a kis kör jelzi, hogy mennyi ráfiotoronyra van szükség. Pl nálam ázsiában az összes terület elfoglalása mellett 2 rádiotorony kell még és megkapom a régió bónuszt. De van ahol elég 1 torony.
Psi ops amúgy nagyon tetszik Milyen csapattal szerettek játszani ? Nálam most a favorit egy ranger, egy heavy gunner, egy psi ops, egy gunslinger sniper, plusz két specialista, egyik healer, másik offenzív. Az offenzív specialistát leginkább a robot egységek ellen hoztam eddig, de már annyira nem feltétlen szükséges, egy maxos gunslinger blue screen ammo-val és beam pisztollyal nagyon aprítja a robotokat A maxos ranger is nagyon komoly, 1v2, 1v3 szituációkat sokszor sérülés nélkül meg lehet vele oldani (ranger nálam általában nem a csapattal mozog a conceal miatt, vagy felderít vagy fedezi a flanket.)
Shadow chamber meg elég vicces, el szoktam olvasni mindent de nem láttam leírva, csak a küldetéseknél vettem észre, hogy jé, ott egy szám, meg mellette ellenség típusok, minden küldetésnél
Eléggé hasznos hogy előre látod hogy adott küldetésbe milyen ellenfelek lesznek, jobban fel tudod készíteni a csapatot.
A küldetés típusából meg egy idő után már sokszor előre tudod mi lesz kb.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Wow psi ops stasis-át lehet nyomni civilre is, retaliation küldinél
-
micafighter
nagyúr
válasz Shadowguard #280 üzenetére
Dark eventek ugy müködnek hogy supply drop után ad neked 3 dark event-et, ebből 2őt ismersz, a harmadikat intel-ért cserébe tudod meg. Ahogy telik az idő alkalom adódik ezek megakadályozására, de mindig választanod kell, mert a 3-ból csak egyet tudsz megakadályozni. Eleinte mindig az avatar projekt áttöréseket akadályoztam meg, amik növelik 1 vagy 2 kockával a számlálót, de igazából ez nem annyira vészes mert nem direktbe ugrik fel a számláló, hanem ha van nyitott black site küldetésed, valamelyik black sitenon keresztül adodik hozzá, és ez azért fontos, mert annak a black site-nak a kiiktatásával vissza tudod csökkenteni. Mondjuk major breakthrough ad +2 kockát az avatar meter-hez, és mutatni fogja neked hogy egyik blacksite alatt 1 kocka helyett 3 lesz, ez azt jelenti, hogy ha likvidálod azt a black site-ot, 3-at csökken az avatar meter.
Vagyis ezek mégse olyan vészes dark eventek mint amilyennek tünnek. A faceless dark eventeket kifejezetten érdemes bent hagyni az elején, hogy tudj épiteni mimic beaconből legalább 1-et.
Alap fegyvereket nyugodtan tuningold, nagyon sokat számitanak a bonuszok. A térképen érdemes szétnézni, mert a kontinensek bonuszokat adnak, pl Észak-Amerika összes területét elfoglalod és épitesz 2 tornyot rá, akkor kapsz egy bónuszt. Az egyik ilyen régiós bónusz hogy a fegyver modok és a personal combat simulation vagy mik újra felhasználhatóak, cserélgethetőek szabadon, a régi megmarad. Az alap modokat amúgy se kell félteni, van alap, advanced meg superior, az alapokért nem is kár, advancedet azért már inkább érdemes megtartani, mert nem biztos hogy fel fogod tudni szerelni a 6 fő embered mindenből advanced-el.
Fontos még szerintem hogy a fegyverek elnevezhetőek a modos ablakban, ez azért fontos mert igy pl egy sniper puska felfejlesztésére koncentrálsz, nem kell 2-3at fejlesztgetni mert vannak tartalék snipereid, hanem egy puska van a fő sniperednél, és ha ő lesérül, akkor loadout oldalon cseréled a fegyverét másra, a fő sniper fegyvered meg odaadod a csere snipernek akit viszel küldetésre.
Szóval nem kell az összes embered összes fegyverét fejleszteni, elég a 6-8 fő fegyvert amit használsz.
Intel nem csak bázison üléstől jön, egyes dark eventeknél is lehet Intel a jutalom (fontos megnézni a jutalmat, van hogy a jutalom alapján érdemes választani melyiket csinálod, és nem az esemény alapján. Sőt, inkább a jutalom alapján érdemes szvsz ), van random supply drop amire ráálsz pár napig és ad egy rakat intelt, council küldetés szintén adhat intelt.
A raid küldetésekre érdemes rámenni, még akkor is ha bőven van alapanyagunk, mert az adott régiót elveszted ha nem csinálod meg a küldetést, a rádiótornyok pedig egyre drágábbak lesznek, minél többet épitettél már ( ha elveszted a régiót amin volt torony, nem lesz olcsóbb a következő torony épitése). Az elvesztett régiókkal később újra fel lehet venni a kapcsolatot, mint ha először tennénk, intelért cserébe.
Intelt nem érdemes elszórni. Terjeszkedni rádiótoronnyal célszerü mert akkor csak 30 intel az új terület foglalása. Ezen túl én intelt leginkább a black marketen a költeném el, a legfontosabb a fejlesztések gyorsitása, aztán a superior fegyvermodok meg a personal combat simulatorok. Superior personal combat simsből az agility-s 25-30 dodge-t ad, a HP-s az 4 HP-t, az aim-es az 15-20 aim-et, szóval elég jók. Snipereket kivéve én mindenre igyekeztem superior agilityt pakolni hogy ne csak tonna HP legyen, hanem legyen némi esélyük kitérni a lövések elől, sokszor be is szokott jönni Wraith suit-os, superior agility-s rangereimet elég nehezen találják el.
Modoknál érdemes taktikázni, hair trigger pl rangeren nagyon erős lehet, mert egyik skillből kap egy plusz kört mozgásra ha ölt a körében, ha bejön a hair trigger akkor kvázi egy teljes kört kapunk újra. Nagyon erös még ranger-en a laser sight meg talon rounds. Rangeren kivül mindenki másnak a fegyverére pakoltam superior scope-ot, +15% aim-et ad. Nem nagyon szoktak mellélőni az embereim Szintén kapott mindenki superior auto-reload-t, baromi jo hogy fegyver újratöltés nem kerül akciópontba, főleg rangernél, snipernél meg heavy gunnernél (szóval szinte mindenkinél Sniperrel ha töltesz akkor nem tudod használni a puskát, a rangernél folyamatosan mozogni kell, legalábbis én be szoktam menni velük ellenségek közé, ha az újratöltés akció pontba kerül akkor hamar szétkapnak, a heavy gunner meg sok töltényt használ és kicsi a tára, igy szintén igen hasznos az ingyen töltés hogy több érdemi dolgot tudjon tenni a harcokban). A superior repeater magától értetődően nagyon jó, bár nem sokszor adta be igy visszagondolva, de azért jó volt nézni az Executed-et Az Advanced stock-ból is adtam egyet az orvosomnak, a garantált sebzés nagyon jól jön a low hp-s ellenfelek befejezésére akik elfutnak teljes fedezékbe, és nehéz lenne öket kiszedni, igy nem kell gránátokat pazarolni rájuk. Később mondjuk a psi ops-nak sokkal nagyobb garantált sebzö képessége lesz, de a Soulfire csak organikus ellenségre hat, viszont úgy vettem észre a null lance is garantált sebzés, bár nincs ez külön leirva a képességnél emlékeim szerint.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #284 üzenetére
Spider meg exoval érdemes összehangolni a proving groundsot, területi bónuszból experimental ammot egyből legyártja majd. Amúgy elirium core-t érdemes beosztani, volt hogy küldetésenként kettő esett, de a vége fele már nem esett egy se sajnos, war suitbol van 2 amit nem használok, jó lett volna még pár experimental armort meg ammot gyártani. Érdemes kitalálni előre milyen felállásban akarod nyomni, nekem mostani setuphoz elég 2 war meg 2 wraith, amíg az nincs meg addig meg elég egy spider meg egy exo.
Codex: felderíteni mennyire szoktál küldetéseken ? Azért kérdem mert nekem codex egyszer sem okozott gondot, free kill volt az első találkozást leszámítva. Felderítés meg azért fontos mert ha tudod hol vannak, úgy rendezed a csapatot hogy leszedd egyből.
Más felderítéssel kapcsolatban: ha a csapatod már nincs concealbe de a rangered még abban van skillböl, előre tudsz vele menni felderíteni anélkül hogy az ellenséget riasztanád. Hiába jött le a conceal, csak azok az ellenségek "vesznek észre" akik ténylegesen látnak.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #288 üzenetére
Experimental armorbol van jó pl a gyógyítóst raktam a psi opsomnak, plusz war suitot, tanknak vittem, de persze rengeteget tud tenni nem csak tankol, viszont simán be megyek vele sűrűjébe is. Amíg nem volt meg psi ops addig meg rangeren volt talon rounds mellett . Nem mondom hogy minden katonának kell de nem rossz az az auto heal.
Plusz játék vége fele nem volt már szükségem gránátokra, lőni ritkán lőttem a psi opsal, így nem láttam értelmét mást adni neki.
Azt értettem alatta hogy egyik területi bónusz nálam hogy experimental grenade és ammo-t egyből legyártják, 0 időbe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #305 üzenetére
,,az egyébként egy létező probléma, hogy mit adjak nekik, mert igazából semmire nincs szükségük. az összes gránátnál hatékonyabb képességeik vannak, lőni nem szoktak, hazmat mellény se kell rájuk, szóval nagyjából semminek nincs értelme."
Pontosan ezért adtam a psi opsra kék mellényt Plusz mivel alapból is nagyon tankos képességei vannak, ez tovább növeli a tulélési képességeit, simán beküldhetem kamikaze akciókra
Egyetlen dolog amit még célszerünek találtam a blue screen töltény rajta, mivel a robotokkal kicsit nehezebben bir mint organikus lényekkel, pár képessége nem hat robotokra, blue srceen ammo megoldja ezt a dolgot is
(#304) sagajr78
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Nem indul el minden dög feléd, csak amik látnak. 1-2 rangerrel szerintem egyszerűen kivitelezhető amit szerettél volna, nem kell egész csapatot vinni
A conceal gyakorlatilag az ellenség látótávolságát csökkenti, amikor lejön az embereidről a conceal nem megy egyből minden neked, csak annyi lesz hogy az ellenség látotáva megnő a concealed nélküli embereiddel szemben: amikor meglátod őket, ők is meglátnak téged. Ha elkezdesz harcolni 3al nem indul feléd a másik 12, csak akik látnak. Ha a másik 12 nem látja az embereid, akkor csak 3al harcolsz.
Mégjobb ha viszel magaddal rangert, mert az concealbe maradhat és azt nem veszi észre az ellenség, fel lehet vele deríteni a menekülő utat. De ilyen ülés nélküli szabotázs küldit solo rangerrel peobálnám, vagy esetleg kettővel. Evac nál sem mindegy hogy 6 embert kell kijuttatnod vagy 1et, vagy kettőt Egy magad rangú ranger meg vissza vonulás közbe lő szét mindenkit, ölés után plusz mozgást kap plusz első támadás hatástalan lesz ellene kövi körben. Wraith suital jó móka Meg is hoztad a kedvem egy kis solo rangerezéshez
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #316 üzenetére
Mobil irás örömei:
ülés=ölés
peobálnám = próbálnám
magad rangú = magas rangú -
micafighter
nagyúr
válasz sagajr78 #321 üzenetére
Nem is arra gondoltam hogy az egész játékot egy rangerrel vinni végig, csak 1-2 küldetést ahol esélyét látom Én amúgy superior agility (dodge) PCSvel igyekeztem pakolni mindenkit a snipert leszámítva aki aim-est kapott. Először a rangereim kaptak, eléggé megnövelte a túlélési esélyeiket a wraith suittal, nem féltem beküldeni őket a sűrűbe retaliation küldinél sem a civilek mentésére. Eddig nem vesztettem embert, utolsó küldinél járok remélem így is marad
Tetszik eddig az utolsó küdli, kis laza bemelegítés után indult a dara
Viszont olyan küldetés ahol csak pár emberrel mész, nem teljes csapattal, csak az utolsó előtti küldetés, legalábbis nekem máskor nem adott ilyet.
Nekem is a pszi a nagy kedvencem, bár én war suittal, kék mellénnyel (hp töltöd) és dodge-os PCSvel küldöm, de annyira nem rambo mint hittem mert egy sectopod lövés lekapta az armorját meg 3/4 hpját utolsó küldiben
Conceales rangert azért szeretem amúgy mert hiába jött le a conceal a csapatról, előre küldöm a rangert felderíteni, és így hamarabb látom meg az ellenséget, én tudok rájuk előbb lőni sniperrel, meg felállitom a kis sortüzet killzoneos grenadierrel
Fedezni is jó meg az ellenség mozgásának követésére. Az első csapat ellenség ami be botlasz általában egy pár fős őrjárat, szerintem nem a legjobb már az elején felfedni a csapatot. Felderítem hol van a legtöbb ellenség a pályán, eldöntöm melyik poziciobol lenne érdemes raktuk ütni, elfoglalom a pozíciót az emberekkel, rangert meg hátrahagyom fedezni a csapat flankjét, hogy a kikerült őrjárat meg ne lepjen. Sokszor elintézte a 3fős őrjáratokat a magas rangú rangerem soloban
-
micafighter
nagyúr
Spoilerbe szerettem volna irni, de ebben a topicban nekem nem mutat spoiler gombot :S
Naszóval, utolsó küldetésben az utolsó avatart próbálom megölni, rálöttem de egyből elteleportált, a psi opsom viszont bepanicolt egy enemy andromedon-t, a meg készségesen az avatar után futott és arcon lőtte
Szerk: egy másik andromedon is volt a közelbe, azt megöltem és a ruháját meghackeltem (nem gondoltam eddig erre, hogy a ruhát is meg lehet hackelni ), azzal meg küldtem egy paraszt lengőt is az avatarnak
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #337 üzenetére
Jól birja sajnos az avatar a pofonokat, de az andromedontól kapott mégegy sallert, erre a sniperem elé teleportál..
-
micafighter
nagyúr
Kellemetlen hibába futottam, az a kisebbik gond hogy a hangeffekteket nem játszotta le rendesen a játék az utolsó küldetésben, de az utolsó küldetés teljesitése után az átvezető videó lejátszásának elkezdése után pár másodperccel, mindig ugyan annál a résznél a videóban, hibával leáll a játék, igy kvázi nem tudom befejezni az utolsó küldetést
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #339 üzenetére
Sikerült túljutni így végig ment a befejező video, csak próbálkozni kellett, meg a problémától függetlenül közbe állítgattam a játék graf beállításait, de nem hiszem hogy attol javult volna meg, nem is azért állitgattam.
-
micafighter
nagyúr
válasz sagajr78 #342 üzenetére
Igen, tisztában voltam vele hogy igy müködik az andromedon csak az a vicces a legutolsó küldetésig eszembe se jutott hogy a ruháját meghackeljem, viszont elég viccesre jött ki a vége mert az utolsó avatarnak osztottam vele a sallerokat
Legendary-t akkor végig pörgetted? Minden küldetést megcsináltál ami feljött? Arra gondolok pl hogy dark eventeknél a megakadályozó küldetést nem muszáj megcsinálni ahogy a supply raid küldetéseket meg retaliation küldiket sem, viszont a supply raidot érdemes, mert bár nem egészen logikus szerintem a dolog, meg nincs rá semilyen utalás, de ha nem csinálod meg a supply raid küldit akkor elveszted azt a területet ahol lett volna a küldi. Vége fele volt hogy már nem kellett nyersanyag és nem akartam megcsinálni mert pihiztek a katonák, igy vettem észre hogy bukó a terület, aztán kiváncsiságból kihagytam a következőt is, akkor is buktam a területet.
Taktikai okokból meg lehet értelme kihagyni pár küldit a katonák gyógyulására vagy épen tartására, de ezek alapján max dark eventes küldit hagynék ki.
-
micafighter
nagyúr
válasz CPT.Pirk #349 üzenetére
Plazma fegyók megvannak már? Ha valamelyik katonádat kontrolálja akkor psi ops-al ha megvan a Solace képesség akkor a katonád közelébe mész és lejön róla egyből a mind control, meg psi opsra nem is hat helyből ugyhogy azt nem kell félteni. Mind control mellett még az avatar tud Null Lance-et meg Void Rift-et csak nagyobb a hatósugara meg többet sebez mint a psi ops-é, és ha megsebzed, hajlamos elteleportálni. Ranger rapid fire, Heavy Gunner Chain Shot meg rupture, meg gun slinger Fan Fire képességek elég gyorsan le tudják gyürni fejlesztett fegyverekkel.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
-
micafighter
nagyúr
válasz sagajr78 #381 üzenetére
Én azt sajnálom hogy elég korlátozott a lehetőséged a katonák hack képességének növelésére. Pl shadow chamber kicsit képezhetné őket, mert a kimaxolt specialistám skulljackel felszerelve se tudott egy végig játszás alatt sectopodot irányítani igaz nem is próbáltam sokszor mert nagyon kevés volt az esélye, és inkább a "biztosabb" disable-re mentem, persze az is ilyen max 70% volt. Pedig jó érzés lehet irányítás alá vonni A pszikerrel ezzel szemben a gatekeepert mindig sikerült irányítás alá vonni.
-
micafighter
nagyúr
válasz sagajr78 #385 üzenetére
Az a problémám hogy a permanens bonusz megszerzésére is nagyon kicsi az esély, RNG árverésére visszatöltögetni meg nincs kedvem. Tegnap elkezdtem a legendaryt, előző végigjátszásban emp gránátot nem használtam, most viszont az lesz a taktika hogy megpróbálom beszerezni minél hamarabb a bluescreen ammoval és vinni fogom minden küldetésre hogy növeljem a hackek esélyét.
Hack meg psi PCS modot találtam workshopban, felraktam, majd meglátom mennyire hasznosak játékban , psinek lehet jobb egy mobility vagy agility mert a sebzése alapból is jó .
-
micafighter
nagyúr
válasz sagajr78 #388 üzenetére
Melyek azok a töltények amiket csak supply scannel lehet kifogni?
Nekem egy ilyen scan volt egy jó hosszú végig játszás alatt, és egy aim-et növelő töltényt kaptam.
Blue screen ammot a gunslingeremnél különösen hasznosnak találtam, de a heavy gunnernél se rossz, könnyen leapritják a több robotból álló podokat.
Játék végén a gunslingerrel az aimes töltényt vittem, heavy gunnerrel meg a blue screen ammot, mert a robotok amúgy is páncélozottak valamennyire általában, úgyhogy a shreddel szépen megpuhítja.
Feltettem pár custom class-t az új végigjátszáshoz, rengeteg van, akadnak igen érdekesek, a legviccesebb talán a neceomancer, de azt nem tettem fel
Amugy egész más lett a játékstílus új classokkal, pedig csak kettőt tettem fel
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Shadowguard #392 üzenetére
Ha lesz majd shadow chamber-ed akkor látod minden küldetésnél hány ellenfél lesz a pályán, és milyen fajták.
-
-
micafighter
nagyúr
válasz torma1981 #398 üzenetére
Az elején érdemes minél több embert rotálni, én most kezdtem újra legendary-n és úgy viszem a 4 embert hogy 2 újonc, egy specialista meg egy mesterlövész. Szerintem a specialistát a legfontosabb felvinni hogy legyen gyógyitó a csapatba és fontos hogy legyen 2 utánpótlás is gyogyitóból. Előző végigjátszásnál annyira figyeltem hogy minden küldetésre vigyek magammal 1-2 embert aki még nincs max szinten és igyekeztem a killeket nekik adni, a végére majdnem az összes katonám max szinten volt (ehhez az is hozzátartozik hogy nem vesztettem embert). A játék folyamán végig lesz lehetőség új katonák toborzására is, a kezdő régióban és a black marketen lehet venni "szintezett" katonát, újoncokat meg lehet toborozni, a szintezett katonák egyre nagyobb szintüek ahogy haladsz előre, a játék végén max szintü katonákat tudtam venni.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Codexre gondolsz? Csak mert most kezdtem újra, az intro küldetés után az elsö küldetés amit kaptam vip mentés, és még hónapok választanak el mire codexel összeakadok. Írták már amúgy, flashbang alatt nem tudja magát klónozni, illetve minél kevesebb lövésből ölöd meg, annál kevesebbet osztódik.
A 91% meg azt jelenti hogy nagy eséllyel betalál, az egyáltalán nem ugyanaz, mint a biztos 100% betalál Értem a frusztrációd , engem is zavar de ezt jelenti a 91%, kevés az esélye de mellé mehet.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!